Επιστροφή στο Forum : Ε46 Μ3 SMG trouble info & FAQ
Χρησιμες πληροφοριες για το SMG, που οσο παλιωνει, η φυσιολογικη φθορα αυξανει την πιθανοτητα καποιας βλαβης. Μερικες φορες ομως, οι βλαβες μπορουν να λυθουν πολυ ευκολα και με μικρο κοστος οπως πχ αλλαγη του Compression spring του κιβωτιου οταν δεν κουμπωνει μια ταχυτητα. Για να μην σας κανουν μεροκαματο καποιοι 'μαστορες' και αντι για το ελατηριο σας χρεωνουν ολοκληρη αλλαγη κιβωτιου.
https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=928274
https://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=231113
Χρησιμες πληροφοριες για το SMG, που οσο παλιωνει, η φυσιολογικη φθορα αυξανει την πιθανοτητα καποιας βλαβης. Μερικες φορες ομως, οι βλαβες μπορουν να λυθουν πολυ ευκολα και με μικρο κοστος οπως πχ αλλαγη του Compression spring του κιβωτιου οταν δεν κουμπωνει μια ταχυτητα. Για να μην σας κανουν μεροκαματο καποιοι 'μαστορες' και αντι για το ελατηριο σας χρεωνουν ολοκληρη αλλαγη κιβωτιου.
https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=928274
https://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=231113
πολυ χρησιμη πληροφορια... τωρα που το διαβασα μερικες φορες μου συμβαινει το παρακατω οχι ομως παντα :
Get in your car and put it in "N" with your foot on the brakes, start your car.
Car does not shift to "N" - Most likely the actuator, but could also be the brake pedal sensor.
απορια: το actuator τι ειναι? μπορει να το δειξει καποιος σε καποιο διαγραμμα?
αισθητήρας αλλαγής. η λεγόμενη και πιστόλα που λένε τα συνεργεία...χαχαχαχαχα!!!
μα αν δεν βαλει Ν πως γινεται να παρει μπροστα?
τι Ν ρε πστ μου...Ν έχουν τα μερσεντέ. αν δεν γράφει 0 στην νεκρά το αμάξι είναι για τον μπέο...
:D:D:D:D
μα αν δεν βαλει Ν πως γινεται να παρει μπροστα?
απλα δεν μπαινει Ν με την πρωτη ... και αυτο το κανει σπανια... συνηθως παταω το φρενο παλι και μετα μπαινει.. μπορει να ειναι ο sensoras...
@τομι
καααααλα...αυτα λετε μεταξυ σας εσεις οι ''προ-fl''?? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
τι Ν ρε πστ μου...Ν έχουν τα μερσεντέ. αν δεν γράφει 0 στην νεκρά το αμάξι είναι για τον μπέο...
:D:D:D:D
στα πιο καινουρια Μ3 το 0 εχει γινει Ν :original:
απλα δεν μπαινει Ν με την πρωτη ... και αυτο το κανει σπανια... συνηθως παταω το φρενο παλι και μετα μπαινει.. μπορει να ειναι ο sensoras...
Το πιθανοτερο ετσι οπως το περιγραφεις. Ξεκινα πρωτα απο εκει που ειναι και το ευκολοτερο/φθηνοτερο
@τομι
καααααλα...αυτα λετε μεταξυ σας εσεις οι ''προ-fl''?? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
στα πιο καινουρια Μ3 το 0 εχει γινει Ν :original:
τα κουβαδάκια σας και σε άλλη εγνατία...:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
αντε ρε με το κιρκιλι σου..
ΚΤΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ μέμοριςςςςςςςςςςςςςςςςςςς ςςς
θα δοκιμασω το παρακατω που αναφερεται στο δευτερο λινκ που εστειλες:
Duuuh Solution: Press the brake pedal more firmly. If for whatever reason you've pumped your brakes with the engine off and pedal feel becomes firm, light brake pedal engagement won't register. You have to mash the brake pedal if this is the case. Up until then I had been used to lightly pressing the brake when I start my car.
απλα δεν μπαινει Ν με την πρωτη ... και αυτο το κανει σπανια... συνηθως παταω το φρενο παλι και μετα μπαινει.. μπορει να ειναι ο sensoras...
Δεν είναι ο σένσορας μην ανησυχείς. Και μένα κάποιες φορές θέλει να πατήσεις πάλι το φρένο. Σένσορα αναγνώρισης ταχύτητας μου έχει βγάλει στο παρελθόν. Ενώ αλλάζεις ταχύτητα και δείχνει στο πάνελ ότι την πήρε, πατάς γκάζι και το αμάξι μαρσάρει λες και έχει νεκρά.Επίσης σου πετάει και κίτρινο γραναζι ως σφάλμα. Άυτό που λες εσύ είναι νορμάλ.thumb
Ρε μην τσακώνεστε! Δεν έχετε όλοι τη δική μου τύχη να έχετε Μ3 που είναι facelift αλλά με 0 στο πάνελ του SMG....βλέπεις από τον 09/2003 το γύρισε στο Ν και το δικό μου είναι 07/2003....thumb:original:
steliosm46
13-02-13, 20:05
και το δικό μου facelift είναι με την ένδειξη 0..thumb
Εμενα δείχνει Ν για νεκρα...
STREETRACING
14-02-13, 07:45
Εμένα είχε 0,
Που είναι παραγωγή 4/03
Και απο το 2007 που άλλαξα κοντέρ έχει N.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.