PDA

Επιστροφή στο Forum : e46>w203



lokatelli
11-02-13, 20:54
Καλησπέρα έχω ένα 318ci 2000cc μαμά με spor πακέτο και το πρόβλημα μου είναι ότι δεν μπορώ να πιάσω στο δρόμο το mb w203 1800cc kompresor μαμά τα λάστιχα μου είναι 225/45/17 και στο mb 225/55/16 να είναι μόνο αυτό το πρόβλημα η και η διάφορα hp επίσης και η διάφορα κατανάλωσης είναι πιο μεγάλη στο bmw κατά 2litra/100km στην ιδία διαδρομή :thanks::mpaks:

dark knight
11-02-13, 20:57
βαλε ενα 2.5λιτρο να μαθει τις πινακιδες σου!

DIMITr|S
11-02-13, 21:01
λογικό δεν ειναι?τι περίμενες?

PANOS-E60
11-02-13, 21:04
εχετε περίπου το ίδιο βάρος, εχει 20 άλογα παραπάνω και κάπου 7 κιλά ροπη που τη βγάζει 2.000 στροφές πιό χαμηλά ... δεν θα τον πιάσεις ποτε.

Bazil Van Sinner
11-02-13, 21:09
γιααααα στειλ'το κατα δω το γατακι!!!!!

bill_m3
11-02-13, 21:09
Το περίεργο θα ήταν να τον έπιανες !!! :original: :original: :original:

nikos valvetronic
11-02-13, 22:29
Μόνο αν τα πάτε από στάση και με την προυπόθεση ότι ξέρεις καλά να ξεκινάς
θα κάνεις μια διαφορά υπέρ σου στην εκκίνηση αλλά ο άλλος θα σε κεντράρει
μέσα από το αστέρι και αργά ή γρήγορα θα φας κυάλι,θα γίνεις μεμορυςςςςς θα
πας για τυρόπιτα της παρηγοριάς,πως το λένε!!

Christopherk
11-02-13, 22:36
πιο είναι το άλλο αμάξι ρε παιδιά??

nikos valvetronic
11-02-13, 22:53
Αυτό αρχηγέ μου:


https://i1126.photobucket.com/albums/l610/NikosValvetronic/merc_zps9088375c.jpeg

Christopherk
11-02-13, 23:02
τώρα δεν ξέρω πιο είναι χειρότερο..
το ότι τον περνάει η που ασχολείται με αυτό το κάρο.

σε ευχαριστώ πολύ φιλαράκι γιατί με τα συνθηματικα δεν τα παω καλά.

halkida116mpack
11-02-13, 23:56
δεν το πιανεις γιατι ξεκολαει απο χαμηλα το λεοπαρντ, η μπε εμ βε ειναι πιο ωραια στις στροφες φιλαρακι.ασε που αν εχει και κανα προγραμμα το μερτσιεντε ουτε με το 2 μισαρι δεν θα το πιασεις

dark knight
12-02-13, 00:03
η μερσεντες δεν πεφτει ουτε με προγραμμα κατω απο τα 8 στο 0-100 και το 325 ανοιγει καλα και μετα τα 100 .το 2,5 λιτρο το εχει ανετα.πιστευω και με καλο οδηγο και το 2,2(κουπε-σενταν) το εχει

giannis_compact
12-02-13, 00:06
Παντως 203 διλιτρο με 525 Ε60 απο τα 100 ως τα 180 που ανοιξαμε με τον κολλητο μου ημουν ενα αμαξι+ μπροστα απο το Ε60.

savvas bmwdakias
12-02-13, 14:08
Παντως 203 διλιτρο με 525 Ε60 απο τα 100 ως τα 180 που ανοιξαμε με τον κολλητο μου ημουν ενα αμαξι+ μπροστα απο το Ε60.

Κρυφομερσεντακια εσυ:whistle::th_Laie_67-1:

Bazil Van Sinner
12-02-13, 14:43
https://img195.imageshack.us/img195/9295/dsc2177a.jpg

οταν ειχα το Polo(16v)με πατουσαν τα σαξοραλακια,
πηρα το ΜΧ5(1,8) ,εκει κατι εγινε εβγαζα και αλλα γουστα,αλλα,δεν μπορουσα να την γλυτωσω απο τον 1,8Τ(που αντιπαθω τα κουστουμια του)και απο τον 1,8kompresseskovw!τωρα πια ολα αυτα ειναι μεμορυυυυυυςςςςςςςς ααααααλλη ποιοτητα,πιο βαριες πορτες!!!εχετε δει την πορτα απο το 46αρι μου????ΔΥΟ θελει η μερτσεντες για να φτιαξει μια δικια μου.ασε που οπου σκαω βαρανε προσοχη!!!!! τα μερσεντακια κρυβονται πισω απο το αστερι τους και τα vw πισω απ την τουρμπινα τους,γατακια,κλαινε και παρακαλανε για μια βολτα ....αλλα ματαια !!!


υ.γ.δαιν ηνε τιχεω ωτει η ναικρωφοραις ηνε ωλαις μερτσεντες αλοστε!!!!

lokatelli
12-02-13, 19:37
Για την κατανάλωση τη λέτε 10 λίτρα /100 το ε46 8,5/100 mb

Bazil Van Sinner
12-02-13, 19:55
Για την κατανάλωση τη λέτε 10 λίτρα /100 το ε46 8,5/100 mb

φιλος σε βλεπω μερσεντιζεις αρκετα :whistle: :whistle:

τι περιμενεις να σε πουμε να παρεις το MB??:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

dark knight
12-02-13, 20:47
περιεργη η καταναλωση.υπερτροφοδοτου ενο 2λιτρο με ατμοσφαιρικο 2λιτρο βαλβετρονικ και το δευτερο ειναι πιο λαιμαργο?τα βαλβετρονικ ειναι καταλωνουν λιγοτερο και απο τα 6κυλινδρα.μηπως εχει καποιο προβλημα το bmw.

trabakoulas
12-02-13, 23:06
Φιλε εχετε μεγαλη διαφορα σε ιππους και ειδικα σε ροπη(που παιζει μεγαλο ρολο σε ρεπριζ) οποτε δεν προκειται να τον δεις ποτε.

Ειδικα αν ειναι με τα 184 αλογα (τα τελευταια πριν αλλαξει μοντελο) περνανε και τα 325 αερα.

Κι απο καταναλωση ειναι αρκετα οικονομικο, εγω εχω το επομενο ( W204) και ειναι αρκετα οικονομικο καιει πολυ λιγοτερο απο 320 2.2 κολλητου μου.

Bazil Van Sinner
13-02-13, 00:09
Φιλε εχετε μεγαλη διαφορα σε ιππους και ειδικα σε ροπη(που παιζει μεγαλο ρολο σε ρεπριζ) οποτε δεν προκειται να τον δεις ποτε.

Ειδικα αν ειναι με τα 184 αλογα (τα τελευταια πριν αλλαξει μοντελο) περνανε και τα 325 αερα.

Κι απο καταναλωση ειναι αρκετα οικονομικο, εγω εχω το επομενο ( W204) και ειναι αρκετα οικονομικο καιει πολυ λιγοτερο απο 320 2.2 κολλητου μου.
σε γκαζι?

trabakoulas
13-02-13, 00:18
Δε σε πιανω φιλε μου

Bazil Van Sinner
13-02-13, 07:42
εγω εχω το επομενο ( W204) και ειναι αρκετα οικονομικο καιει πολυ λιγοτερο απο 320 2.2 κολλητου μου.

και ρωτω,σε γκαζι?
πιο απ τα δυο ειναι πιο γρηγορο?