Επιστροφή στο Forum : Απο 318 σε 320
savvas bmwdakias
01-02-13, 12:52
Καλησπερα, εχω ενα Ε46 318 με κινητηρα Ν42Β20Α και σκεφτομαι να βαλω τον κινητηρα απο το 320 το 2.2 (Μ54 ανδεν κανω λαθος)με τα 170 αλογα. Θελω να ρωτησω τι χρειαζεται για να γινει. Μπορω να κρατησω σασμαν διαφορικο απο το δικο μου?Με τα φρενα τι γινεται? Ξερω πολλοι θα πειτε δεν αξιζει για 27 αλογα να μπω σε αυτην την διαδικασια αλλα τουλαχιστον το 2.2 μπορεις να το σκαλισεις λιγο να το φτασεις 190-200 αλογα σε σχεση με το valvetronik που δεν παιρνει τιποτα.
Δες βρε φιλος μη κανεις καλο deal και βαλεις το 25ρη.
Θα το λατρεψεις το αμαξι μετα ακομα πιο πολυ.
Ειδικα μετα σκαλισματα που λες να κανεις τα ιδια λεφτα θα δωσεις.
Στο λεω μιας και ειμαι ακριβως στην ιδια θεση και ολο λεω να σκαλισω αλλα
το πιο σωστο ειναι να περιμενω να βαλω ενα 25αρη
savvas bmwdakias
01-02-13, 12:59
Το πιο σωστο για μενα θα ηταν να παω σε 330 απευθειας οπως ηταν το αρχικο σχεδιο, απλα θελω να το δηλωσω το μαμημενο γιατι πολλα ακουω τελευταια. Αν παω σε 2.2 παραμενω στα ιδια τελη κυκολφοριας, αυτος ειναι ο λογος που δεν σκεφτομαι για 25αρη.
orfanids360
01-02-13, 13:10
Καλησπερα, εχω ενα Ε46 318 με κινητηρα Ν42Β20Α και σκεφτομαι να βαλω τον κινητηρα απο το 320 το 2.2 (Μ54 ανδεν κανω λαθος)με τα 170 αλογα. Θελω να ρωτησω τι χρειαζεται για να γινει. Μπορω να κρατησω σασμαν διαφορικο απο το δικο μου?Με τα φρενα τι γινεται? Ξερω πολλοι θα πειτε δεν αξιζει για 27 αλογα να μπω σε αυτην την διαδικασια αλλα τουλαχιστον το 2.2 μπορεις να το σκαλισεις λιγο να το φτασεις 190-200 αλογα σε σχεση με το valvetronik που δεν παιρνει τιποτα.
και πολυ καλα θα κανεις!
ειναι διαμαντι ο 2.2 Μ54
αθανατο εξακυλινδρο μοτερακι..thumb
1. το 46άρι είναι που είναι βάρη αμάξι θα πάρει κ αλλά κιλα με τ 6κύλινδρο μοτερ κ δε θα καταλάβεις καν αυτα τ 27 άλογα
2. για να δεις 200 άλογα απ αυτό τ κινητήρ θέλει compressorα δηλ να υπολογίζεισ ένα 4ακι χλμ ευρα κ δε σου βάζω μέσα φρένα - κ διαφορά αλλά απρόοπτα συμφέρει? δε νομίζω
3. πούλα το κ πάρε το 330 του ζαχαρία που ναι λουλούδι
Bazil Van Sinner
01-02-13, 13:24
ziaba:
1. o M54 ειναι απο τους ποιο ελαφρεις κινητηρες.αν δεν κανω λαθος ο 2.2 ζυγιζει 168kg
2.+1
3.+1000
Savva αν ειναι να βαλεις 2,2.....δεν εχει καμια διαφορα εμφανησιακα με τον 3,0thumb
ziaba:
1. o M54 ειναι απο τους ποιο ελαφρεις κινητηρες.αν δεν κανω λαθος ο 2.2 ζυγιζει 168kg
2.+1
3.+1000
Savva αν ειναι να βαλεις 2,2.....δεν εχει καμια διαφορα εμφανησιακα με τον 3,0thumb
Mονο το μεγαλυτερο airflow meter
ziaba:
1. o M54 ειναι απο τους ποιο ελαφρεις κινητηρες.αν δεν κανω λαθος ο 2.2 ζυγιζει 168kg
2.+1
3.+1000
Savva αν ειναι να βαλεις 2,2.....δεν εχει καμια διαφορα εμφανησιακα με τον 3,0thumb
το μόνο σίγουρο ότι το ν42 είναι πολύ πιο ελαφρύ θα ζυγίζει το πολύ 110-115 κιλα, τεσπα δε τ πα επειδή το μ54 είναι πιο βάρη μοτερ αλλά γενικά το 46άρι σαν αμάξι είναι βάρη κ δε θα καταλάβει πότε αυτα τ +27 άλογα
super duper
01-02-13, 15:42
θεωρω οτι μπορεις να βρεις ενα ετοιμο αμαξι 325-330 και να το χαρεις πραγματικά
dark knight
01-02-13, 15:57
τα Μ54 ανεξαρτητως κυβισμου με σωστη συντηρηση ειναι αθανατα.το 2,2 εκτος απο τη χαμηλη ισχυ σε σχεση με τα μεγαλυτερα, το αντισταθμιζει με πολυ τη πολυ χαμηλη καταναλωση για την κατηγορια του.βαλε μια εισαγωγη απο 330 Μ54,τελικο απο 330 και προγραμμα και θα εισαι μια χαρα.εισαγωγη θα βρεις στο ε μπει Η και απο το φορουμ απο παιδια που εχουν φορεσει κομπρεσορα στο 3λιτρο και δεν την χρειαζονται
Δεν μπορείς να βρεις 330 και να το δηλώσεις 320;
εμεις με τα φτωχα πλην τιμια Μ50 τι θα κανουμε???
εμεις με τα φτωχα πλην τιμια Μ50 τι θα κανουμε???
θα βάλεις ένα Ν54 !τι Μ τι Ν
θα βάλεις ένα Ν54 !τι Μ τι Ν
:hystericalbs1: :th_Laie_67-1: :hystericalbs1:
ετοιμος ημουν να βαλω αστερακια!!!:hystericalbs1: :th_Laie_67-1: :thumbsup:
Bazil Van Sinner
01-02-13, 16:47
τα Μ54 ανεξαρτητως κυβισμου με σωστη συντηρηση ειναι αθανατα.το 2,2 εκτος απο τη χαμηλη ισχυ σε σχεση με τα μεγαλυτερα, το αντισταθμιζει με πολυ τη πολυ χαμηλη καταναλωση για την κατηγορια του.βαλε μια εισαγωγη απο 330 Μ54,τελικο απο 330 και προγραμμα και θα εισαι μια χαρα.εισαγωγη θα βρεις στο ε μπει Η και απο το φορουμ απο παιδια που εχουν φορεσει κομπρεσορα στο 3λιτρο και δεν την χρειαζονται
θελω εγω!
κανει δουλεια???
εχει γραφτει καπου και ΔΕΝ το βρηκα???
dark knight
01-02-13, 16:49
στο ε46 φανατικς το ειχα διαβασει και ειχαν πει οτι υπαρχει κερδος.
ghost-rider
01-02-13, 19:00
Θεωρειτε δλδ οτι λογω βαρους του εξακυλινδρου το 320 θα ειναι πισω απο ενα 318 σε ενδεχομενο ανοιγμα?
οχι απλα λεμε οτι δεν αξιζει γιατι η διαφορα ειναι τοσο μικρη που μπορει να μην τ καταλαβει καν στ πραξη
318ci 143HP:
Ροπη: 200Nm
0-100χλμ/ωρα: 9,3 s
80-120 χλμ/ωρα με 4τη: 9,2 s
Vmax: 218 χλμ/ώρα
320ci 170HP:
Ροπη: 210 nm
0-100km / h: 8,3 s
80-120 χλμ/ωρα με 4τη: 8,7 s
Vmax: 226 χλμ/ωρα
εχουν μονο 1κιλο ροπης διαφορα :shok:
Θεωρειτε δλδ οτι λογω βαρους του εξακυλινδρου το 320 θα ειναι πισω απο ενα 318 σε ενδεχομενο ανοιγμα?
Φυσικα και οχι..
318 Ε46 143αλογα vs 320 Ε46 (6κυλ) με τα 150, πανε περιπου κοπια..
Αλλα 318 Ε46 143 αλογα vs 320 Ε46 (6κυλ) με τα 170, δεν νομιζω να πηγαινουν τα ιδια, μη τρελαθουμε..
Να γινουν τα πατηματα, να βγαλουμε συμπερασματα.. :th_Laie_67-1:
Δεν αξίζει ο κόπος - η φασαρία - τα λεφτά για τέτοια διαφορά!!!
Θα έλεγα για τρίλιτρο, αλλά :ranting2: :ranting2: :ranting2:
ghost-rider
01-02-13, 19:45
Φυσικα και οχι..
318 Ε46 143αλογα vs 320 Ε46 (6κυλ) με τα 150, πανε περιπου κοπια..
Αλλα 318 Ε46 143 αλογα vs 320 Ε46 (6κυλ) με τα 170, δεν νομιζω να πηγαινουν τα ιδια, μη τρελαθουμε..
Να γινουν τα πατηματα, να βγαλουμε συμπερασματα.. :th_Laie_67-1:
Με 320 36αρι που εχω δοκιμασει (150ps) και ενω ειχε και διαφορικο απο 318is μεχρι τις 3000 στεκοταν διπλα ρολλαριστα.
Απο εκει και πανω ξεκιναγε καλη καλη διαφορα συνεχως αυξανομενη...
dark knight
01-02-13, 19:49
Με 320 36αρι που εχω δοκιμασει (150ps) και ενω ειχε και διαφορικο απο 318is μεχρι τις 3000 στεκοταν διπλα ρολλαριστα.
Απο εκει και πανω ξεκιναγε καλη καλη διαφορα συνεχως αυξανομενη...
μηπως ειχες το DSC ενεργοποιημενο?θα επρεπε να ησουν απο την αρχη μπροστα
ghost-rider
01-02-13, 20:01
Τωρα ουτε που θυμαμαι.
Το ειχε κοντυνει. Δεν ειναι φυσιολογικο το ξεσπασμα στην αρχη?
Bazil Van Sinner
01-02-13, 20:04
Φυσικα και οχι..
318 Ε46 143αλογα vs 320 Ε46 (6κυλ) με τα 150, πανε περιπου κοπια..
Αλλα 318 Ε46 143 αλογα vs 320 Ε46 (6κυλ) με τα 170, δεν νομιζω να πηγαινουν τα ιδια, μη τρελαθουμε..
Να γινουν τα πατηματα, να βγαλουμε συμπερασματα.. :th_Laie_67-1:
μεσαthumbthumbthumb
dark knight
01-02-13, 20:13
εχω δει 2 δυναμομετρησεις 2 καλοσυντηρημενων 320 Μ54β22 με 100.000χλμ (+-20.000) και εβγαλαν 175 και 178 αλογα στοκ και τα 2.με βαση αυτη τη διαφορα στην ιπποδυναμη και το βημα του 320(3,38) περιμενα να εισαι μπροστα απο την αρχη.
dark knight
01-02-13, 20:17
θελω εγω!
κανει δουλεια???
εχει γραφτει καπου και ΔΕΝ το βρηκα???
επισης χρειαζεται πεταλουδα απο 3λιτρο και(νομιζω) φιλτροκουτι
ghost-rider
01-02-13, 20:25
εχω δει 2 δυναμομετρησεις 2 καλοσυντηρημενων 320 Μ54β22 με 100.000χλμ (+-20.000) και εβγαλαν 175 και 178 αλογα στοκ και τα 2.με βαση αυτη τη διαφορα στην ιπποδυναμη και το βημα του 320(3,38) περιμενα να εισαι μπροστα απο την αρχη.
Λιγο αισιοδοξες μου ακουγονται να σου πω.
Λογικα το ιδιο δυναμομετρο με τον ιδιο χειριστη θα εδινε εξτρα αλογα και στα Μ52Β0. Ενα αυτο...
Δευτερον πλεον εχω 270.000 χλμ κοντα. Παιζει να μου εχουν ψοφησει δυο τρια αλογα εμενα :hystericalbs1: :hystericalbs1:
dark knight
01-02-13, 20:26
δεν μου φαινεται περιεργο το αποτελεσμα των δυναμομετρησεων και δεν εχω ακουσει για αποκλιση στους 2.2.δεν ψοφανε τα αλογα στα Μ54thumb
Στο λεω μιας και ειμαι ακριβως στην ιδια θεση και ολο λεω να σκαλισω αλλα
το πιο σωστο ειναι να περιμενω να βαλω ενα 25αρη
Έτσι μπράβο...
Σεβασμό στα 25άρια εσύ....thumb
Στο 2,2 δεν μπορεις να βαλεις εντοσθια απο 3,0?
dark knight
01-02-13, 21:16
δυστυχως οχι.εχω ρωτησει
Gregor_Marga
01-02-13, 21:22
Μην καθεσαι και κοιτας μεσα απ το νετ να κρινεις απο αριθμους..Αν μπορεις βρες ενα 6κυλινδρο και παρτω βολτα και θα δεις μονος σου τις διαφορες αλλη δυναμη εχεις στο ποδι σου με το 6κυλινδρο..Αλλα το 4κυλινδρο εχει και πιο λογικες καταναλωσεις..Δες και τι σηκωνει καλητερα η τσεπη σου και μετα την τοποθετηση αδερφε
ghost-rider
01-02-13, 21:27
Στο 2,2 δεν μπορεις να βαλεις εντοσθια απο 3,0?
Eχουν αλλη διαμετρο εμβολων...
Stunt Mike
01-02-13, 21:40
εμεις με τα φτωχα πλην τιμια Μ50 τι θα κανουμε???
Μ50???S50B30 δεν ειχες Ανδρεα????Το'βγαλες??
Με 320 36αρι που εχω δοκιμασει (150ps) και ενω ειχε και διαφορικο απο 318is μεχρι τις 3000 στεκοταν διπλα ρολλαριστα.
Απο εκει και πανω ξεκιναγε καλη καλη διαφορα συνεχως αυξανομενη...
Ολα παιζουν ρολο πιστευω..
Σιγουρα και το μοτερακι σου με 270+χιλ χλμ, δεν ειναι οπως στην αρχη.. και το 36αρι ειναι πιο ελαφρυ.. και το κοντο διαφορικο φυσικα μετραει..
Μετα ειναι λαστιχα-ζαντες και οδηγος που παιζουν ρολο..
Ρε αστερι ειναι το 2,2 σου!!!!!!!!!!!! :thumbsup: :original:
nikos valvetronic
02-02-13, 00:26
Σάββα η κίνησή σου έχει λογική αφού έχεις σκοπό να το δηλώσεις,όμως αυτό
που θα ευχαριστηθείς πιο πολύ είναι ο ήχος παρά η δύναμη! Εγώ έχω πατήσει με
σεντάν ολόιδιο με το δικό μου από εξοπλισμό και λάστιχα 22άρι και οι δυο με
πρόγραμμα και το 22άρι ήταν 1,5 αμάξι μπροστά.Αυτή την διαφορά την βλέπεις
μόνο ψηλά όπου ο 6κύλινδρος δεν λαχανιάζει μέχρι τον κόφτη.Χαμήλά όμως ο
4κύνιδρος είναι πιο ελαστικός και πρόθυμος στην καθημερινή χρήση thumb.
Όσο για το βάρος τα ζυγίσαμε και οι δυο το 22άρι ήταν ακριβώς 1500 και το
δικό μου 1360 (τεπόζιτα δε θυμάμαι).
savvas bmwdakias
02-02-13, 09:57
Σάββα η κίνησή σου έχει λογική αφού έχεις σκοπό να το δηλώσεις,όμως αυτό
που θα ευχαριστηθείς πιο πολύ είναι ο ήχος παρά η δύναμη! Εγώ έχω πατήσει με
σεντάν ολόιδιο με το δικό μου από εξοπλισμό και λάστιχα 22άρι και οι δυο με
πρόγραμμα και το 22άρι ήταν 1,5 αμάξι μπροστά.Αυτή την διαφορά την βλέπεις
μόνο ψηλά όπου ο 6κύλινδρος δεν λαχανιάζει μέχρι τον κόφτη.Χαμήλά όμως ο
4κύνιδρος είναι πιο ελαστικός και πρόθυμος στην καθημερινή χρήση thumb.
Όσο για το βάρος τα ζυγίσαμε και οι δυο το 22άρι ήταν ακριβώς 1500 και το
δικό μου 1360 (τεπόζιτα δε θυμάμαι).
Ευχαριστώ για τις απαντησεις σας. Νίκο αυτό για τον ήχο είναι το μόνο σίγουρο. Κάτι άλλο που έχω ακούσει είναι ότι με φίλτρο προγράμμα εξάτμιση μπορεί νΑ φτάσει 197 άλογα. Ισχύει κάτι τέτοιο? Το χει κάνει κανείς?
έχω ακούσει ότι με φίλτρο προγράμμα εξάτμιση μπορεί νΑ φτάσει 197 άλογα. Ισχύει κάτι τέτοιο? Το χει κάνει κανείς?
Ολόσωμη εξάτμιση ή τελικό?
από 170+ να πας σε 197+ με εισαγωγή(βαρελάκι π.χ που λένε ότι δίνει αρκετά) καλό πρόγραμμα + εξάτμιση δεν βρίσκω λόγο να μην τα φτάνει...Τώρα αν θέλεις 200+ θέλεις κομπρεσσέρ ή τουμπίνα ...
Αν το έχει δοκιμάσει κανείς ας πει..
ghost-rider
02-02-13, 10:26
Τα περισσοτερα προγραμματα υποσχονται περι τα 185 αλογα στο 2,2.
Το δικο μου ελεγε 187... Η αληθεια ειναι οτι πηρε στα ανοιγματα αλλα πηρε κυριως γιατι ζητησα να μου ανεβασουν τον κοφτη στις 7.000.
Ετσι καθε φορα που αλλαζεις, η επομενη σχεση καθεται λιγο πιο ψηλα και συνολικα πηγαινεις αισθητα καλυτερα.
Αυτο αν στο ανοιγμα προβλεπονται αλλαγες. Η αν γινει πατημα απο σταση.
Γιατι σε φορτωμα μιας ταχυτητας οπου κρινεται καθαρα το μοτερ δε θα δεις σπουδαιες διαφορες.
Τωρα εξατμιση απο κατ μπακ προσωπικα θεωρω οτι δεν παιρνεις τιποτα.
Το μεσαιο ειναι ετσι κ αλλιως ελευθερο ενω και το πισω δεν ειναι τρελα στουμπωμενο.
Εκτος αν αλλαξεις τους καταλυτες... Οι οποιοι ειναι πανω στις πολλαπλες εξαγωγης.
Θες χταποδια. Τα περισσοτερα χταποδια του εμποριου δεν εχουν καταλυτες επανω.
Θα γινει ντεκατ δλδ.
Εκτος αν μπουν αγωνιστικοι καταλυτες πιο πισω μετα, στη θεση του μεσαιου...
Ετσι ναι κατι θα παρει. Δεν ξερω αν θα ειναι 10 αλογα βεβαιως...
Εσύ έχεις μόνο πρόγραμμα? ή και εισαγωγή , εξάτμιση?
ghost-rider
02-02-13, 10:38
Εισαγωγη δεν εχω. Ενα φιλτρο στο εργοστασιακο φιλτροκουτι.
Εξατμιση επισης δεν εχω πειραξει.
Αν είσαι 180+ τότε με πρόγραμμα με μία εισαγωγή https://www.bmcairfilters.com/air-intake-systems/cda-carbon-dynamic-airbox/parts_prd_pr3_4_1.aspx ή κάτι άλλο καλύτερο και εξάτμιση λογικά θα φτάνει τα 190...
Κάτι άλλο που έχω ακούσει είναι ότι με φίλτρο προγράμμα εξάτμιση μπορεί νΑ φτάσει 197 άλογα. Ισχύει κάτι τέτοιο?
Οχι δεν ισχυει ...
Επισης να προσεξεις πολυ τι μοτερ θα βρεις, γιατι τα Μ54 ειναι γνωστο οτι αρκετα (οχι ολα) παρουσιασαν μεγαλη, εως πολλη μεγαλη καταναλωση λαδιου. Οποτε προσεξε μην σου τυχει τετοιο μοτερ.
Γενικα προσεξε απο που θα παρεις μοτερ και τι εγγυηση σου δινουν γιατι οι μερες ειναι δυσκολες και πολλοι εμποροι δαγκωνουν δυστυχως ... thumb
Μ50???S50B30 δεν ειχες Ανδρεα????Το'βγαλες??
Tωωωωωωρα ....
Εσπασε και δεν μπορεσα να το φτιαξω οποτε κατεληξα εκει που διαβασες...
dark knight
05-02-13, 12:32
με γνωστο ανταλλακτικατζη και φιλο στην Αθηνα, σε ερωτηση μου για 3λιτρο πριν λιγο καιρο, μου ειπε οτι 5 κομματια που εδωσε για μετατροπη του ηρθαν με παραπονα για υψηλη καταναλωση λαδιου.αν τελικα προχωρησω σε μετατροπη σε 3λιτρο μονο σε μοτερ που θα μου υποδειξει ο μηχανικος μου(υπαρχει πληρης εμπιστοσυνη) για να μην μπλεξω με καμια φριτεζα.ωστοσο τα 2,5 και ιδιατερα τα 2,2 ειναι λιγοτερο πιεσμενα σε σχεση με τα 3λιτρα και λιγοτερο ριψοκινδυνη επιλογη.
ghost-rider
05-02-13, 15:06
To αντιθετο δυστυχως.
Ο 2,2 εστω και με μικρη διαφορα ειναι ο πιο πιεσμενος Μ54 με ισχυ 78,30 αλογα στο λιτρο.
Ο 2,5 ειναι στα 76,8 αλογα ανα λιτρο και 3,0 ειναι στα 77.
Λεπτομερειες? Μπορει. Παντως σε αντιθεση με τους δυο μεγαλους Μ54 που δουλευουν με συμπιεση 10,5 προς 1, ο μικρουλης Β22 παιζει στο 10,8 προς 1.
Συνεπως με βεβαιοτητα μπορουμε να πουμε οτι ειναι ο πιο πιεσμενος απο τη σειρα Μ54.
dark knight
05-02-13, 17:33
To αντιθετο δυστυχως.
Ο 2,2 εστω και με μικρη διαφορα ειναι ο πιο πιεσμενος Μ54 με ισχυ 78,30 αλογα στο λιτρο.
Ο 2,5 ειναι στα 76,8 αλογα ανα λιτρο και 3,0 ειναι στα 77.
Λεπτομερειες? Μπορει. Παντως σε αντιθεση με τους δυο μεγαλους Μ54 που δουλευουν με συμπιεση 10,5 προς 1, ο μικρουλης Β22 παιζει στο 10,8 προς 1.
Συνεπως με βεβαιοτητα μπορουμε να πουμε οτι ειναι ο πιο πιεσμενος απο τη σειρα Μ54.
συμφωνω απολυτα.εννοουσα πιεση απο τη χρηση
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.