PDA

Επιστροφή στο Forum : Έτοιμο !!! Μ3 κανεις ;



ΔημήτρηςΜ3
30-01-13, 21:41
https://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=798074

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
30-01-13, 21:48
θελω εγω
αμα κανει μεχρι 2000 εουρος θελω 2
μια ασπρη μια μαυρη

pilot
30-01-13, 21:54
150 κιλά κάτω..

GiannisRob
31-01-13, 00:05
S55...

Δηλαδή μιλάμε για τον Ν55, με ανασχεδιασμένο καπάκι και τουρμπίνες. Ότι έκαναν και με τον S62, δηλαδή.

Καλώς ή κακώς, αυτή είναι η Μ πλέον.

:)

friendgr
31-01-13, 08:01
Εγώ βλέπω άλλο ένα παράδειγμα του νέου trend ΟΛΩΝ των εταιρειών που με λιγότερα κυβικά βγάζουν περισσότερα άλογα!

Τέλος οι εποχές του "χώσε κυβικά" .

Δυστυχώς όμως τώρα τελειωσαν τα λεφτά....

NickM3CS
31-01-13, 13:13
δεν βλεπω κατι το συναρπαστικο.. μονο τα νουμερα να παρεισ 414αλογα ιδια αλογα με την προηγουμενη Μ3 ..και οσο για την ροπη 39κιλα αν δεν κανω λαθος ...τοσο δεν ειχε και η προηγουμενη? δεν βλεπω κατι καλυτερο ..σε σχεση με την προηγουμενη η με την m3 e46 !

Harisp
31-01-13, 13:19
δεν βλεπω κατι το συναρπαστικο.. μονο τα νουμερα να παρεισ 414αλογα ιδια αλογα με την προηγουμενη Μ3 ..και οσο για την ροπη 39κιλα αν δεν κανω λαθος ...τοσο δεν ειχε και η προηγουμενη? δεν βλεπω κατι καλυτερο ..σε σχεση με την προηγουμενη η με την m3 e46 !

Ξανακοίτα τις μονάδες μέτρησης...Έχει 30% περισσότερη ροπή από την e92... thumb

NickM3CS
31-01-13, 13:24
Ξανακοίτα τις μονάδες μέτρησης...Έχει 30% περισσότερη ροπή από την e92... thumb

νομιζα οτι ελεγε για 39κιλα. μαλλον εκανα λαθος... αν δεν ειχε κατι καλυτερο σιγουρα θα ηταν αποτυχια! η ροπη και τα κιλα το σωζει!!

friendgr
31-01-13, 14:13
Ποιά ροπή και κιλά....
για το ελλαδιστάν, μόνο και μόνο που είναι 1000 κυβικά κάτω , ακόμα και τις ίδιες ακριβώς επιδόσεις να έχει , είναι μεγάλο ΣΥΝ !!!!

NickM3CS
31-01-13, 14:31
Ποιά ροπή και κιλά....
για το ελλαδιστάν, μόνο και μόνο που είναι 1000 κυβικά κάτω , ακόμα και τις ίδιες ακριβώς επιδόσεις να έχει , είναι μεγάλο ΣΥΝ !!!!

οτι πληρωνεις για το ε46 3.2λιτρα...τα ιδια θα πληρωσεις και για το καινουριο ...απλα εχει περισσοτερα αλογα/poπη (που ειναι λογικο)...

mark e92
31-01-13, 15:43
οτι πληρωνεις για το ε46 3.2λιτρα...τα ιδια θα πληρωσεις και για το καινουριο ...απλα εχει περισσοτερα αλογα/poπη (που ειναι λογικο)...

Άλλο 3200 και άλλο 3000!
Ο Θωμας που είναι;;;

mikegr
15-03-13, 08:03
Εγώ βλέπω άλλο ένα παράδειγμα του νέου trend ΟΛΩΝ των εταιρειών που με λιγότερα κυβικά βγάζουν περισσότερα άλογα!

Τέλος οι εποχές του "χώσε κυβικά" .

Δυστυχώς όμως τώρα τελειωσαν τα λεφτά....

Λυση αναγκης ειναι το downsizing.

turbodog
15-03-13, 09:38
To downsizing εγινε γιατι τα ατμοσφαιρικα Μ δεν μπορουσαν πλεον να περασουν τα ολοενα αυστηροτερα ορια καυσαεριων λογω του σχεδιασμου των κινητηρων τους για να αποδιδουν μεγαλες ιπποδυναμεις . Χαρακτηριστικο παραδειγμα ηταν και το Ε46 Μ3 US spec που του εχωσαν τους καταλυτες πανω στα χταποδια και εχασε και αλογα και θορυβο. Η στροφη στην υπερσυμπιεση ηταν μονοδρομος ωστε να μπορεσουν να διατηρησουν (αλλα και να τις αυξησουν) τις υπαρχουσες ιπποδυναμεις με λιγοτερα κυβικα και λιγοτερο 'αγριους' κινητηρες που παραγουν ομως λιγοτερα καυσαερια

EVERGET
15-03-13, 10:30
To downsizing εγινε γιατι τα ατμοσφαιρικα Μ δεν μπορουσαν πλεον να περασουν τα ολοενα αυστηροτερα ορια καυσαεριων λογω του σχεδιασμου των κινητηρων τους για να αποδιδουν μεγαλες ιπποδυναμεις . Χαρακτηριστικο παραδειγμα ηταν και το Ε46 Μ3 US spec που του εχωσαν τους καταλυτες πανω στα χταποδια και εχασε και αλογα και θορυβο. Η στροφη στην υπερσυμπιεση ηταν μονοδρομος ωστε να μπορεσουν να διατηρησουν (αλλα και να τις αυξησουν) τις υπαρχουσες ιπποδυναμεις με λιγοτερα κυβικα και λιγοτερο 'αγριους' κινητηρες που παραγουν ομως λιγοτερα καυσαερια

Και η Porsche πώς συνεχίζει τότε ατμοσφαιρικά, και βγάζει όλο και περισσότερα άλογα από τους εξακύλινδρους boxer που όλοι είναι κάτω από 4.0 λίτρα? Σκεφτείτε δηλαδή να το γυρίσει και η porsche στις τουρμπίνες....τότε η 911 turbo θα είναι μία απλή 911 με μεγαλύτερες πιέσεις???:original:

Υπήρχαν λύσεις για νέα ατμοσφαιρικά μοτέρ αλλά ήταν ακριβές, αυτό πιστεύω εγώ.

gnx
15-03-13, 11:23
Και η Porsche πώς συνεχίζει τότε ατμοσφαιρικά, και βγάζει όλο και περισσότερα άλογα από τους εξακύλινδρους boxer που όλοι είναι κάτω από 4.0 λίτρα? Σκεφτείτε δηλαδή να το γυρίσει και η porsche στις τουρμπίνες....τότε η 911 turbo θα είναι μία απλή 911 με μεγαλύτερες πιέσεις???:original:

Υπήρχαν λύσεις για νέα ατμοσφαιρικά μοτέρ αλλά ήταν ακριβές, αυτό πιστεύω εγώ.

Άλλο ένα θέμα that has been beaten to death, γιατί η πόρσε το ένα, γιατί το άλλο...

Το 2020 εάν δεν κάνω λάθος η μέση εκπομπή ρύπων για ένα κατασκευαστή πρέπει να πέσει στα 95 γραμμάρια CO2. Η φολκσβαγκεν πχ το 2016 νομίζω ότι θα έπρεπε να πληρώνει 800 εκατομμύρια ευρώ πρόστιμο-φόρο ανά έτος εάν οι εκπομπές της έμεναν στα επίπεδα του 2009.

Γι'αυτό και ξεκίνησε η πόρσε να αγοράσει σταδιακά την φολκσβαγκεν, με μετοχές και παράγωγα.

Είχε φτάσει η πόρσε το 2007 εάν θυμάμαι καλά σε ένα split κερδών 1/3 από αυτοκίνητα και 2/3 από παράγωγα. Η αγορά αποκαλούσε την εταιρεία hedgefund όχι κατασκευαστή αυτοκινήτων και ο Wiedeking χασκογελούσε στις συνεντεύξεις, εκείνη τη χρονιά έβγαλε μισθούς και μπόνους κοντά στα 73 εκ ευρώ, ήταν ο πιό ακριβοπληρωμένος CEO στην Ευρώπη.

Μέχρι που εφτασε το καλοκαίρι του 2008 με αποτέλεσμα το shortsqueeze που δημιουργήθηκε και οδήγησε τη μετοχή της VW ενδοσυνεδριακά στα 1000 ευρω. Εδώ έσκασαν hedge funds λόγω του συγκεκριμένου trade όπως το Perennial και άλλα.

Πολύ μεγάλη μπουκιά η πόρσε για τη φολκσβαγκεν, γι'αυτό συνέβη τελικά το ανάποδο.

Η BMW είναι πολύ μεγάλη εταιρεία, δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από καμία μεγαλύτερη και να συνεχίσει να βγάζει μοτερ ατμο με specific ιπποδύναμη 100 και 120 άλογα.

Εχτές ανακοίνωσε κέρδη πρό φόρων τέταρτου τριμήνου 2.08 δις ευρώ μόνο απο τα αυτοκίνητα, χωρίς τις μοτοσυκλέτες...

EVERGET
15-03-13, 11:34
Γιώργο όπως έκανε η Aston Martin, βγάζοντας στην παραγωγή το Cygnet και ρίχνοντας τη μέση εκπομπή της γκάμας της, έτσι θα μπορούσε και η BMW να κάνει όσο πιο οικολογικά τα μικρότερα μοντέλα της ή να παρουσιάσει επιτέλους τις νέες υβριδικές μπακατέλες (σειρά i) και να αφήσει τα ///Μ ήσυχα...

Δε νομίζω τα 4-5 μοντέλα του M Division να επηρεάζουν τόσο πολύ τη μέση εκπομπή ρύπων....

Αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι με τους νέους S τουρμποκινητήρες η BMW πέτυχε τεράστιες οικονομίες κλίμακας τόσο κατά την εξέλιξη όσο και κατά την παραγωγή τους αφού πλέον ένας S έχει πολλά κοινά με έναν Ν.

gnx
15-03-13, 11:38
Δε θα μπορούσε, γιατί θα έπρεπε να βγάζει ίσαμε 4 εκατομμύρια cygnet για να κάνει μουαγιέν στους ρύπους, εάν θα ήταν όλη η γκάμα ατμοσφαιρικά.

Οι ρύποι δεν μετρώνται με τον αριθμητικο μέσο αλλά με τον γεωμετρικό.

Από την άλλη δεν θα μπορούσε να παράγει όλα τα αμάξια τούρμπο και στην κορυφή τα Μ ατμοσφαιρικά, λόγω ιπποδύναμης.

Θα έπρεπε να είναι η χωριτικότητα των ατμο τεράστια για να βγάλουν τα απαραίτητα άλογα

BILL007
15-03-13, 11:40
Αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι με τους νέους S τουρμποκινητήρες η BMW πέτυχε τεράστιες οικονομίες κλίμακας τόσο κατά την εξέλιξη όσο και κατά την παραγωγή τους αφού πλέον ένας S έχει πολλά κοινά με έναν Ν.

Και εγώ το ίδιο πιστεύω ακριβώς! thumb

turbodog
15-03-13, 11:42
Και η Porsche πώς συνεχίζει τότε ατμοσφαιρικά, και βγάζει όλο και περισσότερα άλογα από τους εξακύλινδρους boxer που όλοι είναι κάτω από 4.0 λίτρα? Σκεφτείτε δηλαδή να το γυρίσει και η porsche στις τουρμπίνες....τότε η 911 turbo θα είναι μία απλή 911 με μεγαλύτερες πιέσεις???:original:

Υπήρχαν λύσεις για νέα ατμοσφαιρικά μοτέρ αλλά ήταν ακριβές, αυτό πιστεύω εγώ.

Η porsche δεν θα το γυρισει σε turbo γιατι ειναι κατι που το εχει κανει εδω και πολυ καιρο. Τα κορυφαια μοντελα επιδοσεων της Porcshe ηταν turbo και οχι ατμο. Εδω και πολλα χρονια. Να σου αναφερω : 993 turbo, 996 turbo, 997 turbo. Προφανως στην γκαμα της θα εχει και ατμοσφαιρικους κινητηρες οπως και η BMW. Δεν βγαζει μονο μοτερ turbo. Αλλα τα κορυφαια μοντελα της, και οχι μονο στην κατηγορια επιδοσεων, ειναι turbo. Cayenne turbo, Panamera turbo κ.ο.κ. Οι ειδικες εκδοσεις βλεπε GT3 RS κτλ που εχουν βασιστει στις ατμο πολιτικες εκδοσεις τους, ειναι οτι ακριβως λενε: ειδικες εκδοσεις.
Προφανως και θα μπορουσαν να βρεθουν ατμοσφαιρικες λυσεις (το εχει κανει ηδη η Ferrari) αλλα οπως πολυ σωστα ειπες θα ηταν ακριβες.
Οποτε (σωστα σκεφτομενη σαν εταιρεια) η BMW αποφασισε να θυσιασει τον ατμοσφαιρικο χαρακτηρα και καποιους πελατες απο το να χασει πολλους περισσοτερους λογω κοστους. Μην ξεχναμε οτι το Μ δεν ανηκει στην κατηγορια exotics αλλα σε μια performance κατηγορια οπου το κοστος αγορας σε σχεση με τον ανταγωνισμο ειναι σημαντικο κριτηριο επιλογης

EVERGET
15-03-13, 12:21
Δε θα μπορούσε, γιατί θα έπρεπε να βγάζει ίσαμε 4 εκατομμύρια cygnet για να κάνει μουαγιέν στους ρύπους, εάν θα ήταν όλη η γκάμα ατμοσφαιρικά.

Οι ρύποι δεν μετρώνται με τον αριθμητικο μέσο αλλά με τον γεωμετρικό.

Από την άλλη δεν θα μπορούσε να παράγει όλα τα αμάξια τούρμπο και στην κορυφή τα Μ ατμοσφαιρικά, λόγω ιπποδύναμης.

Θα έπρεπε να είναι η χωριτικότητα των ατμο τεράστια για να βγάλουν τα απαραίτητα άλογα

Εάν υπολογίζεται με γεωμετρικό μέσο, τόσο το καλύτερο αφού αυτός επηρεάζεται λιγότερο από λίγες υψηλές τιμές. Πάντως η Aston γι αυτό έβγαλε το Cygnet, για να μειώσει τα fleet emissions της.


Η porsche δεν θα το γυρισει σε turbo γιατι ειναι κατι που το εχει κανει εδω και πολυ καιρο. Τα κορυφαια μοντελα επιδοσεων της Porcshe ηταν turbo και οχι ατμο. Εδω και πολλα χρονια. Να σου αναφερω : 993 turbo, 996 turbo, 997 turbo. Προφανως στην γκαμα της θα εχει και ατμοσφαιρικους κινητηρες οπως και η BMW. Δεν βγαζει μονο μοτερ turbo. Αλλα τα κορυφαια μοντελα της, και οχι μονο στην κατηγορια επιδοσεων, ειναι turbo. Cayenne turbo, Panamera turbo κ.ο.κ. Οι ειδικες εκδοσεις βλεπε GT3 RS κτλ που εχουν βασιστει στις ατμο πολιτικες εκδοσεις τους, ειναι οτι ακριβως λενε: ειδικες εκδοσεις.
Προφανως και θα μπορουσαν να βρεθουν ατμοσφαιρικες λυσεις (το εχει κανει ηδη η Ferrari) αλλα οπως πολυ σωστα ειπες θα ηταν ακριβες.
Οποτε (σωστα σκεφτομενη σαν εταιρεια) η BMW αποφασισε να θυσιασει τον ατμοσφαιρικο χαρακτηρα και καποιους πελατες απο το να χασει πολλους περισσοτερους λογω κοστους. Μην ξεχναμε οτι το Μ δεν ανηκει στην κατηγορια exotics αλλα σε μια performance κατηγορια οπου το κοστος αγορας σε σχεση με τον ανταγωνισμο ειναι σημαντικο κριτηριο επιλογης

Αυτό πιστεύω και εγώ, πως η Porsche δεν θα το γυρίσει ποτέ σε τούρμπο για όλη τη γκάμα της....αφού έτσι κανιβαλίζει και το μοντέλο και το όνομα turbo. Aπλά το ίδιο περίμενα και από την BMW, διότι δεν μιλάμε για απλά μία εταιρία που έβγαζε άτμο μοτέρ, αλλά για μία εταιρία που τόσα χρόνια μας έκανε πλύση εγκεφάλου πως η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται.....thumb

gnx
15-03-13, 12:24
Μα η πόρσε και να ήθελε, δεν θα επρεπε να τουρμπίσει όλη την γκάμα! Αφού τουρμπο ειναι το ακριβότερο μοντέλο το οποίο έχει μεικτό περιθώριο κέρδους 130% ενώ το βασικό 911 70% και το βασικό Μπόξτερ 50%.

nik200
15-03-13, 12:26
θα συμφωνησω με ολα τα παραπανω...

τοτε η audi γιατι το χει ριξει στις ατμοσφαιρες με v8 κτλ κτλ..????

gnx
15-03-13, 12:27
Γιατι η αουντι ειναι κομματι του βολκσβάγκεν γρουπ

STREETRACING
15-03-13, 15:11
Θα μπορούσε πάντως η BMW τα M
Να τα διατηρήσει ατμοσφαιρικά όπως η πoρσε με τα Τούρμπο.
Τοχει μπουρδελεψει λίγο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Thomelef
15-03-13, 20:11
τελικά συμπιέζεται η πραγματική δύναμη ή όχι...

κάνα καινούριο σλόγκαν μαζί με τα καινούρια μοτέρ?

Bellof-3
15-03-13, 20:19
τελικά συμπιέζεται η πραγματική δύναμη ή όχι...

κάνα καινούριο σλόγκαν μαζί με τα καινούρια μοτέρ?


οχι


https://www.youtube.com/watch?v=KyPt3sP9WJ0

Thomelef
15-03-13, 20:31
bmw at its absolute best...


https://www.youtube.com/watch?v=SHWeiGGIhVo

τότε έβλεπες και σε έπιανε δέος.

VanVIC
16-03-13, 08:14
τελικά συμπιέζεται η πραγματική δύναμη ή όχι...

κάνα καινούριο σλόγκαν μαζί με τα καινούρια μοτέρ?

"There is no replacement for displacement"
Όμορφες κουβέντες !

EVERGET
16-03-13, 11:28
τότε έβλεπες και σε έπιανε δέος.

Έτσι ακριβώς Θωμά! Δέος! Ο ήχος, η απόκριση, το στροφάρισμα, η τεχνική ανωτερότητα αυτών των κινητήρων....σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι οδηγείς κάτι πολύ ξεχωριστό....και κάτι πολύ διαφορετικό από την υπόλοιπη γκάμα της BMW.

Aς δούμε για παράδειγμα την παρακάτω διαφήμιση:

https://farm3.staticflickr.com/2523/4202565919_9be613cc45_b.jpg

Σκεφτείτε πώς αισθανόταν ο οδηγός ενός Μ3 Ε36, όταν ήξερε πως ο S50 που υπάκουε στο πάτημα του δεξιού του ποδιού ήταν μισό μοτέρ από McLaren F1...

Δηλάδη εάν σήμερα η BMW δημοσίευε ξανά μία τέτοια διαφήμιση τι θα έδειχνε? Το 1Μ Coupe ή τη νέα τουρμπάτη Μ3 (ή Μ4:thumbsdown:) δίπλα σε ένα 335i ή 135i?

Ευπρόσδεκτη η δύναμη του turbo και το ρόπιασμα από χαμηλά, αλλά η καταγωγή των νέων S μοτέρ δεν θα είναι ξανά τόσο "ευγενής" και κοντά στην ουσία του "Motorsport"...thumb

Thomelef
16-03-13, 12:56
Το θεμα ειναι οτι τοτε εβλεπες - διαβαζες και σου ετρεχαν τα σαλια. Μεχρι εκει ηταν η εποχη που το αυτοκινητα ετρωγαν τονους μελετης και δοκιμων, με αποτελεσμα που δικαιωνε και τον κατασκευαστη, αλλα και τον οπαδο.

Επαιρνες ένα περιοδικο, και μεχρι να φτασεις σπιτι, από την περιεργια ειχες ηδη ξεφυλλησει το μισο αρθρο, σε σημειο να ξερεις απ'εξω ολες τις φωτο του αρθρου. Στο σπιτι απλα διαβαζες αναλυτικα.

Συγκριτθκα του κωλου, με κατι σαιτ σαν το Μ5 μπορντ που δειχνουν ποιος ειναι ο βασιλιας της ευθειας.

Αμαξια που μετα από τρεις γυρους θελουν φρενα και λαστιχα. Επεναληψιμοτητα μηδεν.

Και ομως, στον βωμο του μαρκετινγκ τα βαζουν σε πιστες για να δουν ποια εταιρεια την εχει πιο μεγαλη.