Επιστροφή στο Forum : Βελτιωτικό Βενζίνης έναντι 100άρας
Christopherk
27-01-13, 17:47
Το πόσο καίμε το λέμε συνέχεια αλλά το τι καίμε η ακόμα καλύτερα
τι είναι το καλύτερο να καίμε δεν πρέπει να το κουβεντιάσουμε λίγο;;
Εδώ βέβαια θα χρειαστούμε και τους πιο ειδικούς να μας απαντήσουν πάνω σε αυτό αν υπάρχει διαφορά η είναι όλα μύθοι.
Εγώ σκέφτομαι την επόμενη φορά που θα βάλω βενζίνη να δοκιμάσω και βελτιωτικό μαζί αξίζει όμως η όχι;
Οι περισσότερες εταίρειες πετρελαιοειδών έχουν εκτός απ την κατοστάρα και βενζίνη με πρόσθετα-καθαριστικά όπως λές, σε χαμηλότερη τιμή απ τη κατοστάρα. Εγώ θα προτιμούσα να βάλω αυτή (η διαφορά στη τιμή με την απλή ειναι μικρή), παρά να ρίξω στη βενζίνη βελτιωτικό.
Christopherk
27-01-13, 17:59
Ναι αυτή βάζω και εγώ όλο αυτό το καιρό αλλά αυτές παίζουν από 95 έως 97 οκτάνια.
με βελτιωτικό δεν πιάνουμε τα 100;
Για δε κι αυτό.... https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2jbcCr2ll3c#!
Ναι αυτή βάζω και εγώ όλο αυτό το καιρό αλλά αυτές παίζουν από 95 έως 97 οκτάνια.
με βελτιωτικό δεν πιάνουμε τα 100;
Με τίποτα !
Και να καταφέρεις να τη φτάσεις 100 θα εχεις ρίξει τόση ποσότητα. που θα σου στοιχήσει παραπάνω.
Kazakos Garage
27-01-13, 18:40
αν κιταξουμε το κοστος εχουμε χαση το παιχνιδη.εγω βαζω 104 παντα λογω σιμπιεσις.διαφορα υπαρχει παντος εσθιτη.
STREETRACING
27-01-13, 18:44
104;
Με τι?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kazakos Garage
27-01-13, 18:47
104 λεγετε .σε μισο ρεζερβουαρ μισο μπουκαλακι.ΟΧΙ περισοτερο.....
STREETRACING
27-01-13, 18:48
Το καλύτερο είναι το torco κ το αλντονς
Η η vp αλλά θέλει ρύθμιση για να δουλεύει σωστά αυτή.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kazakos Garage
27-01-13, 18:54
εχω δοκιμαση και αλα.σαν αυτο ομος δεν βρικα.πεζει και ι σιμπιεσι του μοτερ μεγαλο ρολο.
Christopherk
27-01-13, 18:55
104 λεγετε .σε μισο ρεζερβουαρ μισο μπουκαλακι.ΟΧΙ περισοτερο.....
Και που το βρίσκουμε αυτό;;
104 τι; μαρκα δεν έχει η κάτι άλλο;
Kazakos Garage
27-01-13, 19:01
πατα 104 octane boost και σε βγαζει.Αμερικανικο ειναι τις GOLDEN EAGLE.Σε μαυρο μπουκαλι ειναι το racing
STREETRACING
27-01-13, 19:03
εχω δοκιμαση και αλα.σαν αυτο ομος δεν βρικα.πεζει και ι σιμπιεσι του μοτερ μεγαλο ρολο.
´τορκο κ αλντονς θέλουν συμπίεση για να αποδώσουν.
Γ@ μουσαν στα UNO το 1991+
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kazakos Garage
27-01-13, 19:07
καποτε και εγω σε UNO το εβαζα.250ps σκοτονε.εκανα 400σαρι 13.2 ντιμενο.1.4cc.βασικα μιονι τα πιρακια και κανει πλιρεσ εργω το μοτερ.γιαυτο το βαζις.
Παίζει να καταστρέφουν τα μπεκ τα βελτιωτικά καυσίμου ή επικίνδυνα είναι μόνο όσα είναι βελτιωτικά και καθαριστικά μαζί????
STREETRACING
27-01-13, 19:16
Κατέβαινε ο φίλος μου ο Σταθης με το killer το UNO και αντηχουσε η βουτα.
Εγώ με punto gt
Με turbodynamic τουρμπινα intercooler και βημα απο Ιταλία
Sent from my iPhone using Tapatalk
STREETRACING
27-01-13, 19:17
Παίζει να καταστρέφουν τα μπεκ τα βελτιωτικά καυσίμου ή επικίνδυνα είναι μόνο όσα είναι βελτιωτικά και καθαριστικά μαζί????
Ανάλογα τι κ πόσο βάζεις.
Sent from my iPhone using Tapatalk
βασικα μιονι τα πιρακια και κανει πλιρεσ εργω το μοτερ.γιαυτο το βαζις.
Χρήστο τα πολλά οκτάνια κανονικά σε βελτιωμένα μοτερ(με συμπίεση αρκετή) απλά μειώνουν τον κίνδυνο προανάφλεξης?Ή επιτρέπουν στην μοναδα ελέγχου(εγκεφαλο) του αυτοκινητου να αυξησει αβανς κανοντας μικροδιορθωσεις "βλεποντας" παραπάνω οκτάνια?Εννοω αν ενα βελτιωμενο μοτερ εχει ρυθμιστει με απλή ή κατοσταρα βενζινη χρειαζεται παλι ενισχυτικά?Η η χρηση ενισχυτικών ή αγωνιστικής βενζίνης θα μειώσει τα πυρακια κ θα αυξησει την απόδοση λόγω των μικροδιορθοσεων της DME?
Κατέβαινε ο φίλος μου ο Σταθης με το killer το UNO και αντηχουσε η βουτα.
Εγώ με punto gt
Με turbodynamic τουρμπινα intercooler και βημα απο Ιταλία
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ποιά βούτα ? Eγώ όταν γκαζωνα το Uno, αντηχούσε το φυλοκάρδι μου !!! :original:
Ανθρακί μεταλικό φ3ρ3τρ0 !!! :th_Laie_67-1:
Θυμάσαι που είχε φύγει ένα μοτέρ στη Κηφισίας και σκότωσε έναν στο αντίθετο ρεύμα ?
STREETRACING
27-01-13, 19:45
Κατεχάκη κατάβαση ήταν.
Δεν μπορώ να πω ότι φοβομουνα ούτε σε uno, ούτε στο punto.
Ακούω τώρα για τουρμπινες κ ιντερκουλερ κ γελαω όταν τα αλλαζα πριν 20 χρόνια , όταν όλα ήταν εξωτερικό.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kazakos Garage
27-01-13, 19:49
το ενισχιτικο κανι τιν βενζινι πιο αντιεκρικτικι οποτε εχι πλιρι διαδρομι το μοτερ οποτε παραγετε ολοκλιρομενω εργο.οποτε το μοτερ αποδιδι στο πλιρος διναμι.η dme μετα θελει προγραμα για να ανταπεξελθει,
Κατεχάκη κατάβαση ήταν.
Δεν μπορώ να πω ότι φοβομουνα ούτε σε uno, ούτε στο punto.
Ακούω τώρα για τουρμπινες κ ιντερκουλερ κ γελαω όταν τα αλλαζα πριν 20 χρόνια , όταν όλα ήταν εξωτερικό.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εγώ χαμογελάω τώρα που φέρνω στην μνήμη μου τη τρίτη ταχύτητα του Uno.:thumbsup:
Αλλά ο Καρέας ήτανε...τρόμος...:shok:
STREETRACING
27-01-13, 20:04
Το UNO είχε σασμαν γαιδουρι .
Κ 300 άλογα άντεχε.
Κ κοντροσχεσεις.
200 η 4η.
Ενώ το μαλ@κισμενο το punto eiχε 180 η 4η κ αντοχή μηδέν
3 είχα αλλάξει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Οι 100αρες βενζίνες παίζουν κάπου στα 20 λεπτα το λίτρο πάνω απ την απλή. Αρα για 60 λίτρα γέμισμα η διαφορά είναι 12 ευρω. Αν δε κάνω λάθος τα περισσότερα βελτιωτικά-καθαριστικά είναι κάπου στα 10 το μπουκάλι.. Γιατί να μη προτιμήσεις γέμισμα με κατοστάρα σίγουρα κ με ασφάλεια και να ρίξεις αυτή τη μαλ.... στο ρεζερβουάρ σου???
Προσωπικά βάζω 100αρα. Προφανώς όχι γιατί μου περισσεύουν , αλλά γιατί θεωρώ με όλη τη νοθεία που γίνεται στα καύσιμα πως η 100αρα είναι σε καλύτερη μοίρα καθώς δεν πωλείται πλέον παντού αλλά και για το λόγο που λες Τάσο. 12 ευρώ διαφορά στο γέμισμα ε και τι έγινε? εκεί που είναι να δώσω 100 δίνω 110... ας μην δίναμε τα 100 και θα ήμασταν καλά...
ghost-rider
27-01-13, 23:05
Σε ενα εργοστασιακο μοτερ μετριας αποδοσης(70-80αλογα στο λιτρο) δεν εχει νοημα ουτε η κατοσταρα ουτε τα ενισχυτικα-αντικροτικα.
Ενα μοτερ τσιγκλισμενο ειτε ατμοσφαιρικα ειτε με τουρμπο απο ενα σημειο κ μετα εχει επιστροφες αβανς. Εκει ειτε βαλει κανεις κατοσταρα ειτε καποιο ενισχυτικο θα δει διαφορα σε παρατεταμενο πατημα(παρατεταμενο εννοω το φορτωμα μιας τεταρτης απο χαμηλα πχ).
Αν δε βαλει κ ειναι στα ορια το αβανς του ο εγκεφαλος θα το γονατισει.
Στα δικα μας δεν εχει ιδιαιτερη σημασια νομιζω...
Και η Acetolli κάνει την δουλείτσα της!!!
το ενισχιτικο κανι τιν βενζινι πιο αντιεκρικτικι οποτε εχι πλιρι διαδρομι το μοτερ οποτε παραγετε ολοκλιρομενω εργο.οποτε το μοτερ αποδιδι στο πλιρος διναμι.η dme μετα θελει προγραμα για να ανταπεξελθει,
....μετα απο αυτο το ποστ,μπορει να κανουμε εξαιρεση και να σε αφηνουμε να γραφεις greeklish!!!!:thumbsup:
ΔημήτρηςΜ3
20-10-13, 01:30
Τι έχετε να πείτε για αυτο ;;
https://www.youtube.com/watch?v=2jbcCr2ll3c&feature=youtu.be
Kazakos Garage
20-10-13, 08:19
Με μεγάλη μου χαρά.
Kazakos Garage
20-10-13, 08:27
Δημήτρη το104 το έχω δοκιμασι και εγώ και ο Θωμάς.Έχει μεγάλη διαφορά φίλε
σαν το 104 τπτ...το τορκο είναι σαν πορτοκαλάδα μπροστά του.
ποιο ειναι αυτο ρε παιδια;;
για πειτε πληρη ονομασια/μαρκα.
Στάλθηκε από το GT-S5839i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
104 octane booster λεγεται και ειναι της golden eagle.
Εχω 2 λιτρα as we speak!!!
ΔημήτρηςΜ3
20-10-13, 13:06
Που το βρίσκουμε και ποσο εχει ;;
Που το βρίσκουμε και ποσο εχει ;;
Οχι που δεν θα ρωταγες :th_Laie_67-1:
Ολα αυτά ομως όπως τ torco που ολοι λένε ειναι το καλύτερο μειώνουν τη ζώντων Μπουζί όπως λένε
Leonidas_E39
20-10-13, 13:37
Θωμα με τοσο ενθουσιασμο γοα το ζουμι προσεξε μην αρχισεις να το βαζεις και μεσα στον καφε. :D:D:D:D
Ολα αυτά ομως όπως τ torco που ολοι λένε ειναι το καλύτερο μειώνουν τη ζώντων Μπουζί όπως λένε
το τόρκο το έχω δοκιμάσει και εγώ αρκετές φορές στο παρελθόν. δεν έχει καμμία με αυτό που γράφουμε.
θανασης Φιλιππου
20-10-13, 16:28
Υπαρχει και κατι αλλο,Νιτρομεθανολη,λιγο σπανιο, αλλα βαζεις μερικα
ml με συριγγα και γινεται αλλο αμαξι!
Το redex τι λεει ; Ολα αυτά τα ρίχνουμε και σε 100 αρα σωστα ;εγω εχω ενα για περίπτωση π πέσω σε καμια βενζίνη
ΔημήτρηςΜ3
20-10-13, 16:50
μολις εκανα την παραγγελία μου
2 λιτρα για αρχη και βλεπουμε..
Vassilis ///M
20-10-13, 17:41
μολις εκανα την παραγγελία μου
2 λιτρα για αρχη και βλεπουμε..
Κάποιο link Μητσάρα έχουμε????
kostas 325
20-10-13, 18:22
Υπαρχει και κατι αλλο,Νιτρομεθανολη,λιγο σπανιο, αλλα βαζεις μερικα
ml με συριγγα και γινεται αλλο αμαξι!
...και παίρνεις την αντλία στο χέρι :drive::original:
ΔημήτρηςΜ3
20-10-13, 20:42
Κάποιο link Μητσάρα έχουμε????
Ναι Βασίλη απο Καζακο το πήρα !
Υπαρχει και κατι αλλο,Νιτρομεθανολη,λιγο σπανιο, αλλα βαζεις μερικα
ml με συριγγα και γινεται αλλο αμαξι!
...και παίρνεις την αντλία στο χέρι :drive::original:
Ποιά αντλία ρε φίλε ?
Εδώ λέμε μη μας τη πέσει η αντιτρομοκρατική υπερεσία.
Karizma Z4
20-10-13, 22:49
Ο προγραμματιστης μου φτιαχνει ενα πολυ ωραιο μιγμα με 100αρα βενζινη καλης ποιοτητας και τολουολη(αν το λεω σωστα...)σε δικη του αναλογια και ειναι καλυτερη σε αποδοση την import VP Racing των 109 οκτανιων(και οχι την C16,αν θυμαμαι καλα...)και σαφως πιο οικονομικο!!!
Οταν αποφασισω να παω ΣΟΒΑΡΑ να τρεξω σε ενα RWYB οπως του εχω υποσχεθει,θα προγραμματισω με αυτο και θα σας πω εντυπωσεις!!! :original:
Σε 911 Turbo με προγραμμα και εξατμιση με αυτο το μειγμα,ηταν +20 αλογα τροχο!!!Γλεντια πολλα λεμε!!! :hystericalbs1:
μου προτειναν να βαζω αυτο http://www.trade-wind.gr/chemical/i-i-ioei-i-i-i-i-isi-i-i-i-i-i-i/red-line/red-line-si-1-complete-fuel-system-cleaner-344-ml.html
η' αυτο https://www.motul.com/gr/el/products/fuel-system-clean-auto-pro η΄ενα αλλο απο την μοτουλ παλι που λεει για μπεκ πιο εξιδικευμενα..
για προληψη κυριως για τα μπεκ και την αντλια ολα αυτα που μου προταθηκαν..
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.