PDA

Επιστροφή στο Forum : ο ΚΟΚ στο μικροσκοπιο...



Nino
25-01-13, 11:35
:original:
η ιδεα ηρθε απο αλλο νημα και το ποστ ενος φιλου,
ας δουμε λοιπον ποια ειναι η γνωμη οσων ειναι στο δρομο για τον ΚΟΚ!
ποια αρθρα του ειναι λαθος που χρειαζεται βελτιωσεις και που αλλαγες?
Τι γνωμη εχετε?

Ptboul
25-01-13, 12:00
To πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό εύκολα είναι τα γελοία (εισπρακτικά) όρια των 70 & 80km/h στον περιφερ. Υμηττού.

Δε σου λέω να το πας 110 ή 120, άλλα κάντο 90 - 100 να μαστε όλοι χαρούμενοι.

Bazil Van Sinner
25-01-13, 12:02
ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
η απολυτη παρακμη!!!

Skyline_IS
25-01-13, 12:04
ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
η απολυτη παρακμη!!!

Για πανε και αλλου που στα τουνελ εχει 60 και στα 62χλμ βγαινεις φωτογραφιουλα :D:D

friendgr
25-01-13, 12:05
έχει στην Αττική οδό 70-80 και έχει 100 στην σκοτώστρα Αθηνών-Πατρών που έτσι και στραβοτιμoνιάσεις είσαι R.I.P.

Samaro
25-01-13, 12:25
Η προτεραιότητα στις πλατείες.

Πείτε μου ποιός σκέφτηκε πως προτεραιότητα πρέπει να έχει όποιος μπαίνει στην πλατεία και όχι το αντίθετο.
Πείτε μου ένα λόγο για τον οποίο το αποφάσισε και σε ποιά αλλη ευρωπαική χώρα ισχ'υει το ίδιο,
Πείτε μου τέλος, αν όλοι μπαίνουν συνέχως, πότε θα βγεί κάποιος για να χωρέσουν και αλλοι !!!

Kostas_1
25-01-13, 13:03
Η προτεραιότητα στις πλατείες.

Πείτε μου ποιός σκέφτηκε πως προτεραιότητα πρέπει να έχει όποιος μπαίνει στην πλατεία και όχι το αντίθετο.
Πείτε μου ένα λόγο για τον οποίο το αποφάσισε και σε ποιά αλλη ευρωπαική χώρα ισχ'υει το ίδιο,
Πείτε μου τέλος, αν όλοι μπαίνουν συνέχως, πότε θα βγεί κάποιος για να χωρέσουν και αλλοι !!!

Ο λογος ειναι "προτεραιότητα εχει αυτος που ειναι δεξιά" :original:

Kostas_1
25-01-13, 13:07
Αλλο ενα σημειο που θελει διερευνηση ειναι να επιτρεπεται ή όχι η κινηση των 2τροχων ενδιάμεσα στα αυτοκινητα (ξερετε οταν περνανε σφαιρα αναμεσα στις λουριδες) με αποτελεσμα να υπαρχει σοβαρος κινδυνος δυστυχήματος!

Ptboul
25-01-13, 13:14
Αλλο ενα σημειο που θελει διερευνηση ειναι να επιτρεπεται ή όχι η κινηση των 2τροχων ενδιάμεσα στα αυτοκινητα (ξερετε οταν περνανε σφαιρα αναμεσα στις λουριδες) με αποτελεσμα να υπαρχει σοβαρος κινδυνος δυστυχήματος!

Βάση κοκ φυσικά και δεν επιτρέπεται αλλά όπως έχουμε ξανα πει ανερείται το πλεονέκτημα του 2κλου.

Κάτι που εφαρμόζω προσωπικά είναι η χρήση της Λεωφορειογραμμής κ η Παναγιά μαζί μου.

Kostas_1
25-01-13, 13:16
Βάση κοκ φυσικά και δεν επιτρέπεται αλλά όπως έχουμε ξανα πει ανερείται το πλεονέκτημα του 2κλου.

Κάτι που εφαρμόζω προσωπικά είναι η χρήση της Λεωφορειογραμμής κ η Παναγιά μαζί μου.

Και οταν βγαζω φλας για να αλλαξω λουριδα, γιατι γκαζωνουν και κορναρουν και δεν με αφηνουν, ε?

Bazil Van Sinner
25-01-13, 13:46
Για πανε και αλλου που στα τουνελ εχει 60 και στα 62χλμ βγαινεις φωτογραφιουλα :D:D

αν εννοεις ευρωπη,συμφωνω οτι για 2χλμ/ω σε βγαζουν φωτο,αλλα σου παρεχουν και μια λωριδα να σκασεις το αμαξι σου απο τελικες!thumb


δεν ειπα πως ειναι απαραιτητα μικρα,αλλα παραλογα!!!!

Ο Αρης Σταθακης ειχε κανει τοτε απο Αθηνα Αλεξπολη κανα 20ωρο πηγαινοντας συμφωνα με τις πινακιδες!!!!:whistle:

Skyline_IS
25-01-13, 13:50
αν εννοεις ευρωπη,συμφωνω οτι για 2χλμ/ω σε βγαζουν φωτο,αλλα σου παρεχουν και μια λωριδα να σκασεις το αμαξι σου απο τελικες!thumb


δεν ειπα πως ειναι απαραιτητα μικρα,αλλα παραλογα!!!!

Ο Αρης Σταθακης ειχε κανει τοτε απο Αθηνα Αλεξπολη κανα 20ωρο πηγαινοντας συμφωνα με τις πινακιδες!!!!:whistle:

Μονο στην autobahn μπορεις,μεσα στην πολη ομως και στους περιφερειακους δρομους αυστηρα και μονο με το οριο..Κοβεις φλεβα :D

Ptboul
25-01-13, 13:55
Και οταν βγαζω φλας για να αλλαξω λουριδα, γιατι γκαζωνουν και κορναρουν και δεν με αφηνουν, ε?


Γιατί έχεις το γάμπριο, την βλέπεις μάγκας και με το που βγάζεις το φλας επιτόπου κόβεις κ το τιμόΝι.

Άσε μου μέχρι να σε αφήσουν οι άλλοι οδηγοί να περάσεις στο ρεύμα τους, εγώ θα έχω προλάβει να περάσω 50φορές.

Είμαστε όλοι κάφροι, δεν υπάρχει σωτηρία.

Samaro
25-01-13, 14:10
Ο λογος ειναι "προτεραιότητα εχει αυτος που ειναι δεξιά" :original:

Οχι και στις πλατείες βρε Κώστα, κοινή λογική χρειάζεται ! Αλλα που να την βρούν !
Στην Αγγλία οι πλατείες είναι παντού. Σχεδόν δεν υπάρχουν φαναρια. Παντού, οι πλατείες καθορίζουν την κινηση στις διασταυρώσεις. Με ευλαβεια στην τήρηση της προτεραιότητας και όλα κυλούν ρολόι.

Σημ: Οι πλατείες τους σε μικρές διασταυρώσεις έχουν διάμετρο όχι μεγαλύτερη απο ένα μέτρο.

thumb

Samaro
25-01-13, 14:24
Βάση κοκ φυσικά και δεν επιτρέπεται αλλά όπως έχουμε ξανα πει ανερείται το πλεονέκτημα του 2κλου.

Κάτι που εφαρμόζω προσωπικά είναι η χρήση της Λεωφορειογραμμής κ η Παναγιά μαζί μου.

Το πλεονέκτημα του δίκυκλου Πάνο, είναι η οικονομία στη συντήρηση , το εύκολο παρκάρισμα, η αίσθηση ελευθερίας και αγάπη για την ελευθερία που σου προσφέρει !

Οχι η καταπάτηση του κ.ο.κ και η απερίσκεπτη οδήγηση.

Και αν ακόμη ο δικυκλιστής δεν σκέφτεται τη ζωή του και κυκλοφορεί με το κράνος στον αγκώνα και το σορτσάκι με τις σαγιονάρες, οι άλλοι οδηγοί δεν του φταίνε σε τίποτα γιατί αν, λίγο τον ακουμπήσουν έτσι που κυκλοφορεί θα τραυματιστεί άσχημα.

individual
25-01-13, 14:26
δεν ξερω αν ειναι ακριβως ΚΟΚ......
αλλα η ελλαδα γενικως δεν εχει ποδηλατοδρομους.....
παλαιοτερα ηταν παλι μεγαλο προβλημα....αλλα ηταν λιγοστα τα ποδηλατα που κυκλοφορουσαν.
σημερα ομως,που για τους λογους που ολοι ξερουμε,εχουν 10πλασιαστει στους δρομους......το προβλημα εχει γινει ακομα μεγαλυτερο.
στην πολη μου (κιλκις),τα τελευταια 2-3 χρονια εχουν γινει αρκετα ατυχηματα,που τα περισσοτερα ηταν παραλιγο δυστηχηματα.
δεν το λεω φυσικα,για να αρχισουμε παλι να λεμε....οι μαλ@@@κες οι πολιτικοι,το μπου@@@ελο κρατος κλπ.......τα εχουμε πει και τα λεμε συνεχεια.
απλως το αναφερω ως μεγαλη ελειψη απο τους ελληνικους δρομους.

Eleni
25-01-13, 14:33
Η προτεραιότητα στις πλατείες.

Πείτε μου ποιός σκέφτηκε πως προτεραιότητα πρέπει να έχει όποιος μπαίνει στην πλατεία και όχι το αντίθετο.
Πείτε μου ένα λόγο για τον οποίο το αποφάσισε και σε ποιά αλλη ευρωπαική χώρα ισχ'υει το ίδιο,
Πείτε μου τέλος, αν όλοι μπαίνουν συνέχως, πότε θα βγεί κάποιος για να χωρέσουν και αλλοι !!!
εδω ειναι ακριβως το αντιθετο , και ειναι λιγο δυσκολο μεχρι να το συνηθισεις την αλλαγηστις διακοπες :whistle: και προσωπικη γνωμη μου οχι σωστο .....

Ptboul
25-01-13, 14:47
Στο Χαλάνδρι και τα Βριλλήσια που είναι τίγκα στον ποδηλατόδρομο βλέπεις καροτσάκια με μωρά, ντηλιβεράδες (με μηχανάκια) και κόσμο να απολαμβάνει τον περίπατο του.

Υποθέτω ότι τον βλέπουν σαν κλειστή, παντώς χρήσης κατασκευή, που τους προστατεύει από εξωγενείς παράγοντες.

Σε καμιά 10ετία πιστεύω θα μάθουμε την χρήση του.

Ptboul
25-01-13, 14:52
Το πλεονέκτημα του δίκυκλου Πάνο, είναι η οικονομία στη συντήρηση , το εύκολο παρκάρισμα, η αίσθηση ελευθερίας και αγάπη για την ελευθερία που σου προσφέρει !

Οχι η καταπάτηση του κ.ο.κ και η απερίσκεπτη οδήγηση.


Αν τηρήσουμε το γράμμα του νόμου Αντώνη τότε καλύτερα να το αφήσω σπίτι.

Σωστά τα λες και στην Αγγλία πχ έτσι είναι. Στην Ελλάδα όμως αν έρθω έξω από το σπίτι σου κ παρκάρω προβλεπέ θα με σιχτιρίζεις.

ΑΝ αυτές τις μέρες αλλά και κάθε μέρα πήγαιναν όλοι στην σειρά, μηχανάκια και αυτοκίνητα, θα φτάναμε από Χαλκίδα μέχρι ΚόρΝιθο σε ουρά.

Σε όλα τα άλλα συμφωνώ.

Panos 316T
25-01-13, 15:18
περα απο αυτα που ειπωθηκαν σημειωστε τα οριζοντια προστιμα που επιβαλλονται με πρωτιστως εισπρακτικου τυπου χαρακτηρα.

Σε καποιες χωρες πληρωνεις προστιμο αναλογα με το εισοδημα σου ;)

bimmerm
25-01-13, 15:35
εγω νομιζα οτι ο κοκ οσον αφορα τις προτεραιοτητες ειναι διεθνης οπως τα σηματα!φταιει βεβαια οτι δεν εχω οδηγησει στο εξωτερικο .

Nino
25-01-13, 15:39
Η προτεραιότητα στις πλατείες.

Πείτε μου ποιός σκέφτηκε πως προτεραιότητα πρέπει να έχει όποιος μπαίνει στην πλατεία και όχι το αντίθετο.
Πείτε μου ένα λόγο για τον οποίο το αποφάσισε και σε ποιά αλλη ευρωπαική χώρα ισχ'υει το ίδιο,
Πείτε μου τέλος, αν όλοι μπαίνουν συνέχως, πότε θα βγεί κάποιος για να χωρέσουν και αλλοι !!!

Αυτο με τις πλατειες σιγα σιγα αλλαζει , στις νεες οσοι δρομοι "μπαινουν" στις πλατειες εχουν πλεον stop και προτεραιοτητα εχει αυτος που κινειται ηδη μεσα στην πλατεια (ετσι το εχουν κανει εδω στο Μαρουσι)

GIANNHS M
25-01-13, 16:28
για μενα η ΚΟΡΥΦΑΙΑ μαλ..κια που εχει το ελληνικο κρατος κ ισως κ αλλου δεν ξερω ειναι το εξης....ειμαι με το μηχανακι καλοκαιρι βολτα κ δεν εχω κρανος,(λαθος μου?αλλο θεμα!!!) με σταματανε κ μετα απο κλασσικο ελεγχο με γραφουν για κρανος...επειδη ειμαι σωστος πολιτης απεναντι σε αυτο το μπουρ...ελο που λεγεται κρατος,του λεω ΟΚ γραψε αλλα με το διπλωμα τι γινεται???η απαντηση με βαση το νομο=αφαιρεση!!!!κ του λεω...ρε ανθρωπε το διπλωμα μου ειναι επαγγελματικο κ ερασιτεχνικο γιατι μου στερεις την δυνατοτητα κ τη νομιμοτητα του να βγαλω το μεροκαμματο????επειδη δεν φοραγα κρανος????απαντηση,λυπαμαι κανω μονο οτι λεει ο νομος.εν ολιγεις...ειμαστε σοβαροι???για μια παραβαση τετοια να σου στερηται η δυνατοτητα οδηγησεις με αλλο οχημα???? Π Α Ρ Α Λ Ο Γ Ο ! ! ! ! !

GIANNHS M
25-01-13, 16:31
Αυτο με τις πλατειες σιγα σιγα αλλαζει , στις νεες οσοι δρομοι "μπαινουν" στις πλατειες εχουν πλεον stop και προτεραιοτητα εχει αυτος που κινειται ηδη μεσα στην πλατεια (ετσι το εχουν κανει εδω στο Μαρουσι)

γι'αυτο την αλλη φορα πηγα να τρακαρω???τωρα κανουν κ εξαιρεσεις μεσα στον ιδιο το νομο!!!!

Nino
25-01-13, 16:48
ο ΚΟΚ θα πρεπει να ανανεωνεται και να βελτιωνεται,οχι μονο οταν αλλαζουν οι ποινες για τις παραβασεις.
Προσωπικα πιστευω οτι θα πρεπει να επανεξεταστουν τα ορια ταχυτητας και να μελετηθουν οι συνθηκες και οι κατασκευες των δρομων.
Δεν μπορει σε ενα δρομο που κανει προσγειωση μποινγκ να υπαρχει οριο ταχυτητας τα 70 χιλ/ωρα.
Να αφαιρεθουν κατι ακυρες πινακιδες του τυπου 10 χιλ/ωρα γιατι σιγουρα θα βρεθει καποιος (οργανο) που με 12 χιλ θα σου αφαιρεσει το διπλωμα..
Γενικως ο κοκ πρεπει να αποτελει παραδειγμα οδηγικου πολιτισμου και οχι πηγη εσοδων στους κατα τοπους δημους.

aristent
25-01-13, 18:54
Η προτεραιότητα στις πλατείες.

Πείτε μου ποιός σκέφτηκε πως προτεραιότητα πρέπει να έχει όποιος μπαίνει στην πλατεία και όχι το αντίθετο.
.....

...οποιος και να το σκεφτηκε,μαλλον δεν δοκιμασε το αντιθετο και πιθανον η παραγραφος αυτη του ΚΟΚ να ειναι "εκ αρχαιοτατων χρονων",οταν η κινηση και τα οχηματα ηταν πολυ λιγοτερα......


Αυτο με τις πλατειες σιγα σιγα αλλαζει , στις νεες οσοι δρομοι "μπαινουν" στις πλατειες εχουν πλεον stop και προτεραιοτητα εχει αυτος που κινειται ηδη μεσα στην πλατεια (ετσι το εχουν κανει εδω στο Μαρουσι)


Στη Λαρισα ΟΛΕΣ πλεον οι μεγαλες διασταυρωσεις θα μπουν σε τετοια κυκλικη πορεια!!!

....για τις ηδη υπαρχουσες κυκλικες πλατειες απο τοτε που εφαρμοσαν το ΣΤΟΠ για την εισοδο στην κυκλικη πορεια,ειναι απιστευτο το ποσο γρηγορα "ξεμπλοκαρει" η κυκλοφορια!!!!

....τα μονα φαουλ,ειναι οι επισκεπτες στην πολη και καποιοι παλιοι ντοπιοι οδηγοι, που απο συνηθεια,πρωτα βριζουν και μετα βλεπουν οτι ειχαν ΣΤΟΠ....η δυναμη της συνηθειας θελει το χρονο της.thumb

sierra
25-01-13, 19:38
1) Λάθος μεγάλο για τις πλατείες. Αλλού υπάρχουν πλατείες που έχουν προτεραιότητα όσοι μπαίνουν και άλλες έχουν ΣΤΟΠ όσοι μπαίνουν. Μπάχαλο δηλαδή και κανένας δεν μιλάει. Παλιά όλες οι πλατείες είχαν ΣΤΟΠ όταν έμπαινες και το άλλαξαν όταν έγινε αυτό με την προτεραιότητα από δεξιά.
2) Το φλάς το έχουμε παρεξηγήσει. Το φλας είναι προειδοποιητικό και όχι όταν το ανάβουμε, ότι είναι υποχρεωμένοι όλοι να σταματήσουν για να κάνουμε ότι του καπνίσει του καθενός.
3) Η μηχανή -κι σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ πρέπει να κινείτε προς τα δεξιά της λωρίδας και όταν είναι μπροστά μεγάλο όχημα πρέπει να κινείτε στην γωνία του φορτηγού πχ για να φαίνετε στον καθρέπτη του. Επιτρέπετε η κίνηση στον λεωφορειόδρομο μετά από αίτημα των συνδέσμων μοτοσικλετιστών. Το δίπλωμα για την μηχανή κατά την γνώμη μου έπρεπε να είναι ξεχωριστό από του αυτοκινήτου και ανάλογα να αφαιρείτε.
4) Τα όρια πρέπει να αλλάξουν σε ορισμένους δρόμους γιατί τώρα δεν έχουμε αυτοκίνητα του 1963.
5) Ένα άλλο που δεν το ανέφερε κανείς είναι η ασυδοσία των δήμων που κάνουν ότι θέλουν στους δρόμους και στις πλατείες ανάλογα τα μέσα που έχει σε αυτούς ο κάθε πολίτης. Τι θέλω να πω. Με τι δικαίωμα οι δήμοι αλλάζουν το πολεοδομικό σχέδιο της πόλης; Βλέπω όλο και περισσότεροι δήμοι μεγαλώνουν τις πλατείες στενεύοντας τους δρόμους τόσο όσο να περνά πλέον ένα αμάξι, να στενεύει τους δρόμους κάνοντας σλάλομ φαρδαίνοντας τα πεζοδρόμια, να κλείνουν δρόμους γιατί υπάρχουν κάτι καταστήματα (ψησταριές- φαγάδικα- ουζερί κλπ), να κάνουν πεζόδρομους ένα οι δύο τετράγωνα ανάλογα ποιος κάθετε εκεί.
6) Να παίρνουν το δίπλωμα και να κατασχέσουν επί τόπου το αμάξι που κινείτε στην ΑΛΕΑ και όποιος κινείτε με 80χλμ/ω στην αριστερή λωρίδα των αυτοκινητοδρόμων.
Με συγχωρείτε αν σας ζάλισα… thumb

freddys
25-01-13, 19:43
Το μεγαλυτερο λαθος ειναι ο ιδιος ο ΚΟΚ.Πρεπει να ανανεωθει,να βελτιωθει και να αλλαξουν τα ορια.Δεν ειναι μονο οι πλατιες ή τα ορια ταχυτητας ή ο ποδηλατοδρομος.Ειναι οτι ειχε γραφτει γενικα και πρεπει να συνεχισει με τον ιδιο τονο,απλα να ανανεωθουν δεκαδες θεματα.πχ παρκαρισμα,προτεραιοτητα,α λλαγη λωριδας ειναι λιγα απο τα θεματα...

bimmerm
25-01-13, 20:30
αγαπητε αρη καναμε και παθαμε να μαθουμε το αυτονοητο και εσεις εκει οι προχωρημενοι θελετε να μας τα ξαναματαμαθετε?η εισοδος στις πλατειες εχει καταντησει σαν την ρουλετα ,οπου κατσει ενα πραγμα !!!:thumbsdown::whistle:

οταν εχεις τοσο χαλια δρομους ειναι δυνατον να ζητατε αυξηση των οριων?εδω με αυτα και βλεπετε τι γινεται!!! βαλτε και το αλλο τοπικ που ελεγε για τον σωστο οδηγο που.... σιγουρα δεν ειναι ελληνας! τρεχουμε σε ενα χαλια δρομο χωρις να εχουμε εκπαιδευτει σωστα να οδηγουμε ,με νοοτροπια το αμαξι μου ειναι συνωνυμο του μοριου μου(παρντον για τις κυριες του φορουμ) και μετα ζητατε να αλλαξουν τα ορια?τα προστιμα πρεπει να αλλαξουν.να ειναι μικροτερα και χωρις αφαιρεση διπλωματος.ετσι δεν ειναι το σωστο?αφου δεν φτιαχνετε δρομους και σημανσεις σωστες,αφου δεν μας μαθαινετε να οδηγουμε σωστα και αφου χωρις δρομους δεν μας αφηνετε να τρεξουμε τοτε να μας μειωσετε τα προστιμα!ολα καλα λοιπον:whistle::thumbsup:

Eleni
25-01-13, 20:32
εγω νομιζα οτι ο κοκ οσον αφορα τις προτεραιοτητες ειναι διεθνης οπως τα σηματα!φταιει βεβαια οτι δεν εχω οδηγησει στο εξωτερικο .
δεν ειναι διεθνης.

mark e92
25-01-13, 21:26
Υπάρχει αλλου τέτοιος ΚΟΚ ? Ειδικα τα Ο.Τ. τα τηρουμε ΟΛΟΙ !
Εχετε παει αλλού να δείτε

freddys
25-01-13, 21:33
οταν εχεις τοσο χαλια δρομους ειναι δυνατον να ζητατε αυξηση των οριων?εδω με αυτα και βλεπετε τι γινεται!!! βαλτε και το αλλο τοπικ που ελεγε για τον σωστο οδηγο που.... σιγουρα δεν ειναι ελληνας! τρεχουμε σε ενα χαλια δρομο χωρις να εχουμε εκπαιδευτει σωστα να οδηγουμε ,με νοοτροπια το αμαξι μου ειναι συνωνυμο του μοριου μου(παρντον για τις κυριες του φορουμ) και μετα ζητατε να αλλαξουν τα ορια?τα προστιμα πρεπει να αλλαξουν.να ειναι μικροτερα και χωρις αφαιρεση διπλωματος.ετσι δεν ειναι το σωστο?αφου δεν φτιαχνετε δρομους και σημανσεις σωστες,αφου δεν μας μαθαινετε να οδηγουμε σωστα και αφου χωρις δρομους δεν μας αφηνετε να τρεξουμε τοτε να μας μειωσετε τα προστιμα!ολα καλα λοιπον

Κατσε βρε,πιστες δεν εχουμε να ξεδινουμε,να μαθαινουμε το αμαξι και να ξερουμε που παμε;Απο trolling σκιζεις παντως!!!

bimmerm
25-01-13, 22:32
Κατσε βρε,πιστες δεν εχουμε να ξεδινουμε,να μαθαινουμε το αμαξι και να ξερουμε που παμε;Απο trolling σκιζεις παντως!!!

thanks και εσυ καλα τα πας:original:

pilot
25-01-13, 23:09
Το πλεονέκτημα του δίκυκλου Πάνο, είναι η οικονομία στη συντήρηση , το εύκολο παρκάρισμα, η αίσθηση ελευθερίας και αγάπη για την ελευθερία που σου προσφέρει !

Οχι η καταπάτηση του κ.ο.κ και η απερίσκεπτη οδήγηση.

Και αν ακόμη ο δικυκλιστής δεν σκέφτεται τη ζωή του και κυκλοφορεί με το κράνος στον αγκώνα και το σορτσάκι με τις σαγιονάρες, οι άλλοι οδηγοί δεν του φταίνε σε τίποτα γιατί αν, λίγο τον ακουμπήσουν έτσι που κυκλοφορεί θα τραυματιστεί άσχημα.

δεν είμαστε δικυκλιστές... είμαστε αλήτες μηχανόβιοι!! :warriorsmiley:

freddys
26-01-13, 02:03
Η αλήθεια για τον ΚΟΚ είναι πώς τον μαθαίνουμε για το δίπλωμα, τον χρησιμοποιουμε μετά το ατύχημα, και όποιος κάνει κάτι που δεν μας βολεύει απλά μπορούμε να αναλύσουμε την δέκατη παράγραφο του τέταρτου άρθρου γιατί δεν το έκανε σωστά....

katsaraios
26-01-13, 08:09
Αν υπαρξει ποτε επαρκης και αυστηρη τηρηση του ΚΟΚ οπως και τοσων αλων νομων θα δουμε ασπρη μερα ..
Εκατονταδες οχηματα χωρις φωτα μπρος-πισω -στοπ ,ταχυτητες σε δρομους αστικους υπερβολικα γρηγορες ,πεζοι που δεν ξερουν γρι απο ΚΟΚ και περνανε οπου γουσταρουν ,διαβασεις πεζων που αν σταματησεις σε σκυλοβριζουν οι πισω αν δεν σε τρακαρουν κιολας,επαρχιακοι δρομοι χαρις σημανση και διαγραμμιση οπου ΚΟΚ εκει ειναι ο ντοπιος ξερολας και πολλα ακομα που εχουν να κανουν κυριως με την ανευθυνοτητα των οδηγων κυριως και οχι του ΚΟΚ.

individual
26-01-13, 08:19
Στο Χαλάνδρι και τα Βριλλήσια που είναι τίγκα στον ποδηλατόδρομο βλέπεις καροτσάκια με μωρά, ντηλιβεράδες (με μηχανάκια) και κόσμο να απολαμβάνει τον περίπατο του.

Υποθέτω ότι τον βλέπουν σαν κλειστή, παντώς χρήσης κατασκευή, που τους προστατεύει από εξωγενείς παράγοντες.

Σε καμιά 10ετία πιστεύω θα μάθουμε την χρήση του.


''ελλας το μεγαλειο σου''........στη στοκχολμη που ειμουν παλαιοτερα,αυτα που λες οτι γινοντε στην αθηνα,δεν περνανε καν απο τη σφαιρα της φαντασιας τους....και μου αρεσει εκει,που εχουν και οι ποδηλατοδρομοι φαναρια,κανονικα.

Bazil Van Sinner
26-01-13, 08:20
:offtopic:

....παντως στη γειτονια μου εχουμε τα καλυτερα
https://3.bp.blogspot.com/_WLQ-Ls_HM94/TH5ApgUEx2I/AAAAAAAAJQc/OzHbaG49OMA/s1600/952x835-kok.jpg
κΩκ !!!!:hystericalbs1::hystericalbs1: