PDA

Επιστροφή στο Forum : Βοήθεια για επιλογή ελαστικών σε E93



drbiloukos
22-01-13, 11:43
Ξέρω ότι υπάρχει συζητηθεί ξανά το θέμα, αλλά θέλω τη βοήθεια σας για ελαστικά 225/45/17.

Δεδομένου cabrio λέω να πάω σε μη-runflat.

Προτάσεις παρακαλώ :thanks:

Bitz
22-01-13, 11:57
ps3:original:

drbiloukos
22-01-13, 13:46
Κάτι τέτοιο;

https://shop.karlis.gr/p.Elastiko-Michelin-225-45-17-Pilot-Sport-3-W-Epivatiko-Elastiko.649627.html

120ie87
22-01-13, 14:08
Να προτείνω Uniroyal Rainsport 3 -> καλό στο στεγνό, ΤΕΛΕΙΟ στη βροχή. Αν σε ενδιαφέρει να κάνεις ταξίδια και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο στη βροχή και περισσότερη ασφάλεια σε σημεία που έχει μαζέψει πολλά νερά ο δρόμος (κάτι πολύ συχνό στην ελλάδα με το απαράδεκτο οδικό δίκτυο), να το επιλέξεις. Έχει και πολύ όμορφο πέλμα.

(Αν θέλεις να μπεις μια στο τόσο πίστα ή να κινείσαι πολύ γρήγορα σε επαρχιακό δίκτυο σε στεγνό οδόστρωμα μην το πάρεις επειδή θα φαγωθεί γρήγορα)


Ότι και αν πάρεις, καλοπάτητο να είναι!

drbiloukos
22-01-13, 14:14
Δεν κάνω συχνά ταξίδια. Κάνω μικρές διαδρομές και δεν με ενδιαφέρει το κράτημα στη βροχή. Θέλω να βγάλουν μία 4 ετία όπως τα μαμά Continental. Επίσης πέφτω συχνά σε λακούβες, και το καλοκαίρι σε γυάλα στροφή θέλω να γλυστράνε τα πίσω λάστιχα :p

drbiloukos
22-01-13, 14:21
Επίσης το πατάω λιγάκι.

mark e92
22-01-13, 18:16
Pzero nero

Moufas E46
22-01-13, 18:34
conti sport contact 5P σου προτεινω να βαλεις. πιστευω οτι ειναι το λαστιχο που ταιριαζει στα bmw. μετα απο διαφορους πειραματισμους ξαναγυρισα στα conti και τα χω ηδη 4μιση χρονια με 43000 χλμ χωρις κανενα προβλημα thumb

Eleni
22-01-13, 18:58
Continental ContiSport Contact 5
or
Continental Extreme Contact DWS

bimmerm
22-01-13, 19:24
conti sport contact 5P σου προτεινω να βαλεις. πιστευω οτι ειναι το λαστιχο που ταιριαζει στα bmw. μετα απο διαφορους πειραματισμους ξαναγυρισα στα conti και τα χω ηδη 4μιση χρονια με 43000 χλμ χωρις κανενα προβλημα thumb

φιλε τι αλλα εχεις δοκιμασει?σου ειναι ευκολο να μας πεις?και επισης τι ειδους αν ηταν συμβατικα η' ρανφλατ.ευχαριστω.

Moufas E46
22-01-13, 19:58
φιλε τι αλλα εχεις δοκιμασει?σου ειναι ευκολο να μας πεις?και επισης τι ειδους αν ηταν συμβατικα η' ρανφλατ.ευχαριστω.

για συμβατικα μιλαω παντα. τα dunlop ηταν τιμια λαστιχα αλλα στα 30000 και κατι χλμ θελανε αλλαγη να φανταστεις αναβε antispin και γλυστραγε το αμαξι απο το ξεκινημα στο φαναρι. τα bridgestone ηταν σκληρα θελανε πολυ ωρα να ζεσταθουν οποτε μεσα στην πολη δεν ηταν οτι καλητερο. αυτα απο προσωπικη μου εμπειρια. τα michelin τα απορριπτω λογω μαλακιας γομας κατι που τα κανει ευαλωτα στους ελληνικους δρομους. Τα κορυφαια ελαστικα αυτη τη στιγμη ειναι τα goodyear Eagle F1 ta PIRELLI P ZERO και τα continental sport contact 5 το οποιο και θα ξαναβαλω στην επομενη αλλαγηthumb

gupakos
22-01-13, 21:40
Τα κορυφαια ελαστικα αυτη τη στιγμη ειναι τα goodyear Eagle F1 ta PIRELLI P ZERO και τα continental sport contact 5 το οποιο και θα ξαναβαλω στην επομενη αλλαγηthumb

Αν θες τα Goodyear Eagle F1 δες το παρακάτω post. Με 450 ευρώ τα θεωρώ πολύ καλή ευκαιρία (στη διάσταση 225/45/17). Τα έβαλα το Μάιο 2012. Αν θες του τηλεφωνείς και του λες ότι έμαθα τις τιμές sto bmwfans από τον Κωνσταντίνο (Ζ3).

https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=281057&postcount=17

drbiloukos
22-01-13, 23:20
τα dunlop ηταν τιμια λαστιχα αλλα στα 30000 και κατι χλμ θελανε αλλαγη να φανταστεις αναβε antispin και γλυστραγε το αμαξι απο το ξεκινημα στο φαναρι.

Εδώ είμαστε thumb

Ευχαριστώ όλους θα κοιτάξω μεταξυ Pirelli, Michelin και Conti.

Tsik.D.
23-01-13, 01:27
καλησπερα.. εγω φορεσα τα goodyear F1 asymetric πριν κανα μηνα και ειμαι αρκετα εως πολυ ευχαριστημενος... και τελος μου δωσανε και 1 χρονο εγγυηση γραπτη οτι μου αλλαζουν το λαστιχο εαν τρυπησει σκιστει η οποιαδηποτε ζημια παθει γενικοτερα.

drbiloukos
23-01-13, 08:12
... και τελος μου δωσανε και 1 χρονο εγγυηση γραπτη οτι μου αλλαζουν το λαστιχο εαν τρυπησει σκιστει η οποιαδηποτε ζημια παθει γενικοτερα.

Νομίζω και η Continental το δίνει αυτό.

StratosZ4
23-01-13, 08:21
καλησπερα.. εγω φορεσα τα goodyear F1 asymetric πριν κανα μηνα και ειμαι αρκετα εως πολυ ευχαριστημενος... και τελος μου δωσανε και 1 χρονο εγγυηση γραπτη οτι μου αλλαζουν το λαστιχο εαν τρυπησει σκιστει η οποιαδηποτε ζημια παθει γενικοτερα.


Νομίζω και η Continental το δίνει αυτό.

Αυτο το παιρνεις απο αντιπροσωπο της εκαστοτε μαρκας.

Καποιος που ειναι συνεργατης της κοντι θα σου δωσει, αλλος που συνεργαζεται με πιρελλι μπορει να σου φερει και τα κοντι αλλα δε θα σου δωσει την εγγυησηthumb

bimmerm
23-01-13, 09:13
για συμβατικα μιλαω παντα. τα dunlop ηταν τιμια λαστιχα αλλα στα 30000 και κατι χλμ θελανε αλλαγη να φανταστεις αναβε antispin και γλυστραγε το αμαξι απο το ξεκινημα στο φαναρι. τα bridgestone ηταν σκληρα θελανε πολυ ωρα να ζεσταθουν οποτε μεσα στην πολη δεν ηταν οτι καλητερο. αυτα απο προσωπικη μου εμπειρια. τα michelin τα απορριπτω λογω μαλακιας γομας κατι που τα κανει ευαλωτα στους ελληνικους δρομους. Τα κορυφαια ελαστικα αυτη τη στιγμη ειναι τα goodyear Eagle F1 ta PIRELLI P ZERO και τα continental sport contact 5 το οποιο και θα ξαναβαλω στην επομενη αλλαγηthumb

συμφωνουν απολυτα οι αποψεις μας σε ολα:thumbsup:

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
24-01-13, 21:32
αφου θες συμβατικα,goodyear eagle f1 assymetric 2
αν ηθελες runflat,εκ πειρας contisportcontact 5

philippm
07-04-13, 12:21
μακρυα απο re050

mark e92
07-04-13, 12:55
Κοιταξε και P Zero Silver.

nikoslaz4
08-04-13, 22:54
Μολις εβαλα τα PZero no-runflat extraload σε Ζ4 Ε89 και εχω μεινει απολυτα ευχαριστημενος...ζεσταινον αι σχετικα γρηγορα,το αμαξι ησυχασε στις ταχυτητες ταξιδιου και το πατημα μαλακωσε...αν και το Pzero δεν εχει και απο τις μαλακοτερες γομες..τιμη 800 για ασσυμετρα με τα πισω 255/35/18...οποτε για σενα η τιμη θα ειναι μικροτερη thumb

drbiloukos
11-04-13, 09:21
Όταν έφτασα στο μαγαζί το ένα πίσω είχε σκιστεί και το άλλο ήταν στα πρόθυρα (βλ. φώτο) :whistle:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/451227/Beemer/SC-RF.JPG

Τελικά μπήκαν Continental ContiSport Contact 5. Καλή τιμή με 1 χρόνο για σκασίματα μαζί με ρυμούλκηση. (Πολύ καλό αν σκεφτείς ότι δεν έβαλα Run Flat και δεν παίζει ρεζέρβα). Το Ε93 μαλάκωσε και καλύτερη οδηγηκη συμπεριφορά.

Επίσης έγινε ίσιωμα στις πίσω ζάντες (θεόστραβες, νομίζω λόγω συνδυασμού Run Flat + ελληνικών δρόμων), ευθυγράμιση & ζυγοστάθμιση.

Έτοιμος για ΚΤΕΟ την Δευτέρα.

bimmerm
11-04-13, 10:39
ρε παιδια συγγνωμη αλλα εχω μπερδευτει...ακουσα γνωμες εδω μεσα στο σχετικο τοπικ οτι τα ρανφλατ παιζουν και τον ρολο να προστατευουν τις ζαντες με τα σκληρα πλαινα τους απο τους κακους δρομου με λακουβες.και εκει που ημουν ετοιμος να παραγγειλω ξανα ρανφλατ και γιαυτο το λογο και για την ευκολια-ασφαλεια σε περιπτωση σκασιματος ,αντε παλι με το παραδειγμα του φιλου πιο πιανω να αλλαξω γνωμη γιατι συμβαινει το αντιθετο..

λοιπον τι ισχυει τελικα...προστατευουν τα ρανφλατ τις ζαντες απο τις λακουβες η' οχι?
ας μου δωσει καποιος μια υπευθυνη απαντηση εκτος αν ειναι υποκειμενικο το θεμα...

σορυ εαν ειναι οφ τοπικ.

drbiloukos
11-04-13, 11:15
Ίσως προστατεύουν από άμεσα χτυπήματα σε λακούβες λόγω του ότι είναι σκληρά, αλλά μπορεί να μεταφερει την πίεση σε όλη τη ζάντα. Πάντως τις δικές μου όταν τις έβαλε στο μηχάνημα τις έβλεπα που "κοσκινίζανε".

Δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται.