PDA

Επιστροφή στο Forum : Μ3 Ε46: Τι έχει γράψει ο Τύπος



EVERGET
07-01-13, 23:26
To παρόν thread θα ήθελα να το αφιερώσουμε σε αφιερώματα του τύπου, ξένου ή ελληνικού, σχετικά με το Μ3 Ε46. Έτσι θα σχηματιστεί μία πλήρης εικόνα γύρω από τις εντυπώσεις που είχε αφήσει το αυτοκίνητο σε τεστ, παρουσιάσεις και συγκριτικά κατά τον κύκλο ζωής του. Ας μην ξεχνάμε πως πρόκειτε για ένα μοντέλο που είχε δημιουργήσει ιδιαίτερο ντόρο κατά την παρουσίασή του αλλά και κατά την μετέπειτα ζωή του παρουσιαζόμενο σχεδόν πάντα ως το σημείο αναφοράς της κατηγορίας του. Θα προσπαθήσω να προσθέτω συχνά υλικό από το αρχείο που διατηρώ σχετικά με το Μ3 Ε46. Όλα τα δημοσιεύματα του τύπου αποτελούν συνάμα και ένα πολύ ενδιαφέρον πεδίο σχολιασμού για τους κατόχους/γνώστες του μοντέλου σχετικά με την αντικειμενικότητα ή την εις βάθος γνώση του ειδικού δημοσιογράφου όταν αναφέρεται σε ένα μοντέλο "ταμπού" για τους απανταχού αυτοκινητόφιλους.

Ξεκινάω με την πρώτη παρουσίαση του Μ3 Ε46 στο ελληνικό Autocar, μετάφραση από το αγγλικό περιοδικό, το Σεπτέμβριο του 2000. Ήταν η πρώτη φορά που έπεφτε τότε στα χέρια μου ένα αφιέρωμα πάνω στο μοντέλο και όπως καταλαβαίνετε τόσο τα γραφόμενα όσο και οι φωτογραφίες του Phoenix Yellow αυτοκινήτου με είχαν κάνει να χάσω τον ύπνο μου, και είχαν σπείρει βαθιά την επιθυμία να το αποκτήσω κάποια στιγμή (η οποία έφτασε μετά από 8 χρόνια και 7 μήνες). Ιδού ο ηθικός αυτουργός λοιπόν και η απαρχή της παράνοιας...

https://img163.imageshack.us/img163/6436/pressm3001.jpg

https://img17.imageshack.us/img17/474/pressm3002.jpg

https://img715.imageshack.us/img715/3162/pressm3003.jpg

https://img14.imageshack.us/img14/786/pressm3004.jpg

https://img401.imageshack.us/img401/711/pressm3005.jpg

https://img854.imageshack.us/img854/4829/pressm3006.jpg

https://img580.imageshack.us/img580/1499/pressm3008.jpg

https://img441.imageshack.us/img441/4273/pressm3009.jpg

:thanks:

steliosm46
07-01-13, 23:54
H M3 E46 είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο. Απο όλες τις απόψεις.

και όχι απλά επειδή είμαι κάτοχος, αλλα αντικειμενικά μιλώντας.

Πιστεύω οτι σε κάποια χρόνια το αυτοκίνητο αυτό θα είναι συλλεκτικό.

Επίσης θα ήθελα να είναι γενικά καλύτερες οι συνθήκες τις κοινωνίας μας ώστε να μπορούμε οι φανς του σπόρ αυτού να μπορούμε να ευχαριστιόμαστε τα αυτοκίνητα μας όπως θέλουμε..
Γιατί κακά τα ψέματα, εδώ που τα λέμε.. πλέον πας μια βόλτα με το αγαπημένο σου αυτοκίνητο και το μάτι σου κάνει "τσέκ" συνέχεια τον δείκτη καυσίμου. Θα ήθελα λοιπόν να υπήρχε καλύτερη ψυχολογία και συνθήκες.

Μπράβο για το θρέντ. Έχω και εγώ σε κάποια περιοδικά νομίζω αφιέρωμα και συγκεκριμένα θυμάμαι οτι έχω ένα που έχει το CSL.

Αν το βρώ θα το ποστάρω. thumb

pilot
08-01-13, 00:44
ωραίος ρε Νάσο.. βάλε και άλλο πράμα..

προφανώς ήταν λάθος μετάφραση το οτι στο βασικό εξοπλισμό οι ζάντες ήταν 18'' μπροστά και 19'' πίσω ε? :th_Laie_67-1:

zaharias
08-01-13, 08:14
Το θυμαμαι..

Αλλα δεν ξερω κατα τη μετακομιση πριν 5-6 χρονια που βρισκεται-τι εγινε το περιοδικο... :D

nikos1400
08-01-13, 08:29
Μπραβο παιδια, πολυ καλο θεμα !! Μαζι με το αλλο θεμα το αποριες Μ3Ε46 (https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=13310) που εχει πολυ καλες πληροφοριες μεσα,
ειναι παρα πολυ χρησιμα σε τωρινους αλλα και μελλοντικους ιδιοκτητες Μ3 !!
thumbthumbthumb


(subscribed...thumb)

nik200
08-01-13, 08:30
στο πιο πανω αρθρο..εχω δυο ενστασεις μεν μικρες δε...πρωτα για το τιμονι..οπου εταιροι αγγλοι δημοσιογραφοι το χαρακτηριζουν ως "inert steering"...ωπου εγω το χω συνδυασει οτι ειναι λιγακι αποτομο..αρχικα αλλα προφανως εχει γινει επιτηδες για να προλαβαινουν ολοι το αμαξι ανεξαρτητως εμπειριας..οχι οτι δεν ειναι εξαιρετικο αλλα εχει ενα κλικ παραπανω κινηση απο οσο θα επρεπε...(θυμιζει λιγακι driftadiko με πειραγμενες καστερ..για τους ψαγμενους!!!!) και δευτερον...το αμαξι κανει πολυ μικρα μεν..σκορτσαρισματα δε στα πολυ χαμηλα ρεπριζ...κατι που δεν συμφωνει ο stephen...

υγ1...stephen sutcliffe= απο τους κορυφαιους του χωρου στην αγγλια..εδω και αρκετα χρονια..τον γνωριζουμε και σεβομαστε απο evo...

υγ2... νασσο πολυ ωραιο θεμα...θελουμε κι αλλααααα....

EVERGET
08-01-13, 08:48
Nίκο μην το ψάχνεις, κορυφαίοι ή μη δημοσιογράφοι στις πρώτες παρουσιάσεις του αυτοκινήτου έγραφαν θετικά και μόνο...λες και τα όποια κουσούρια του όπως η απόδοση κάτω από τις 3500rpm δεν τα κατλαβαίνανε καν. Ίσως ήταν ότι το 2000-2001 το αμάξι αυτό ήταν τεχνικά εντυπωσιακό, ίσως συντρέχαν άλλοι λόγοι δεν γνωρίζω. Πάντως εάν θες να γνωρίσεις πραγματικά ένα αυτοκίνητο καλύτερα ρώτα τους κατόχους....

nik200
08-01-13, 09:08
Nίκο μην το ψάχνεις, κορυφαίοι ή μη δημοσιογράφοι στις πρώτες παρουσιάσεις του αυτοκινήτου έγραφαν θετικά και μόνο...λες και τα όποια κουσούρια του όπως η απόδοση κάτω από τις 3500rpm δεν τα κατλαβαίνανε καν. Ίσως ήταν ότι το 2000-2001 το αμάξι αυτό ήταν τεχνικά εντυπωσιακό, ίσως συντρέχαν άλλοι λόγοι δεν γνωρίζω. Πάντως εάν θες να γνωρίσεις πραγματικά ένα αυτοκίνητο καλύτερα ρώτα τους κατόχους....

συμφωνω σε ολα...οτι το αμαξι ηταν πολυ μπροστα για το 2000 ισχυει..ισως το αδικουμε κιολας με συγχρονες συγκρισεις...

m_power_lunatic
08-01-13, 09:24
Το αμαξι γ@μ@ει.........τί να λεμε τωρα!

manos///3
08-01-13, 09:41
Πως περνουν τα χρονια ρε π0υστη μου......τοτε ημουν 21...

EVERGET
08-01-13, 10:18
Έχουν περάσει 13 χρόνια κι όμως είναι από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που πάντα με εξιτάρει να το κοιτάω και να το ακούω....

doctore
08-01-13, 12:16
Mπράβο Νάσο !!!
Ξεκίνησες και με το σωστό χρώμα :original:

EVERGET
08-01-13, 12:42
Βασίλη και να μην ήθελα, όλα τα πρώτα τεστ του αυτοκινήτου σε αυτό το χρώμα ήταν...

Σημειωτέον: Το phoenix yellow δείχνει τέλειο μόνο (και πιστεύω πως αυτή η άποψη τείνει να θεωρηθεί αντικειμενική) μα μόνο στο M3 E46! Σε οποιοδήποτε άλλο Bmw το έχω δει στα πλαίσια του προγράμματος individual το αποτέλεσμα είναι σκέτη καταστροφή...

STREETRACING
08-01-13, 13:01
θελει φουσκωματα για να δειχθει γι αυτο.
Απλα δεν ειναι εμπορικο καθολου.

mikegr
08-01-13, 13:05
Γιατι το δινει 347 αλογα? Η μηπως δε βλεπω καλα?
Το Ε46 μαλλον ειναι πιο επιτυχημενο απο το Ε92. Ιδιαιτερα για τα ελληνικα δεδομενα ειναι κορυφαια επιλογη. Κριμα που ειναι δυσκολο να βρεις καποιο καλο.

STREETRACING
08-01-13, 13:14
με 80 να πουλιουνται δεν ειναι καθολου δυσκολο.
απλα θελει καλο ελεγχο

Thomelef
08-01-13, 13:22
εγώ αυτό που έχω παρατηρήσει όλα αυτά τα χρόνια πάντως, είναι πολλά λόγια, και διάφορες απόψεις πάνω στα ίδια θέματα. κοινός έχει περάσει σαν ένα αμάξι διχασμένο, και ο λόγος είναι ότι παραήταν καλό για την εποχή του.

Vasilis M3
08-01-13, 13:46
O έρωτας μου απο τότε που βγήκε... (5 χρονών τότε:thumbsup:)

Εχω ακόμη την μινιατούρα σε 1:59 phoenix yellow με το οποίο είχα παίξει ατέλειωτες ώρες όταν ήμουν μικρός στην βιβλιοθήκη μου και μου θυμίζει τα ωραία αυτά χρόνια.

Πραγματικά όνειρο που ακόμα έχει μείνει ανεκπλήρωτο...ως πότε όμως?:whistle:

(Υ.Γ. Ο κινητήρας στην φώτο είναι ανάποδα (η εισαγωγή απο αριστερά) το παρατήρησε κανείς?:shok: )

StratosZ4
08-01-13, 14:07
O έρωτας μου απο τότε που βγήκε... (5 χρονών τότε:thumbsup:)

Εχω ακόμη την μινιατούρα σε 1:59 phoenix yellow με το οποίο είχα παίξει ατέλειωτες ώρες όταν ήμουν μικρός στην βιβλιοθήκη μου και μου θυμίζει τα ωραία αυτά χρόνια.

Πραγματικά όνειρο που ακόμα έχει μείνει ανεκπλήρωτο...ως πότε όμως?:whistle:

(Υ.Γ. Ο κινητήρας στην φώτο είναι ανάποδα (η εισαγωγή απο αριστερά) το παρατήρησε κανείς?:shok: )

εσυ ακομα διπλωμα δεν εχεις, Μ3 ονειρευεσαι?

σιγα-σιγα...


Θυμαμαι την εποχη που το ειχα πρωτοδει σε περιοδικο το μ3, ηταν 1,5-2 χρονια πριν το μπαμ με τα ληζινγκ που ολοι οδηγουσαν ξαφνικα Χ5 και ΜL. Μεχρι τοτε, εβλεπες μεχρι διλιτρο στο δρομο.

Το θυμαμαι ακομα οτι σκεφτομουν πως ειναι αμαξι για πολυ πλουσιους.
Πως αλλαζουν οι καιροι...

Τοτε ηθελα Ζ3 οταν μεγαλωσω:thumbsup::thumbsup:

vagmag
08-01-13, 14:12
Τοτε ηθελα Ζ3 οταν μεγαλωσω:thumbsup::thumbsup:

Μεγάλωσες και έκανες το όνειρο πραγματικότητα ... Ζ4 rules....

Το Μ3 πάντα ήταν όνειρο. Άπιαστο για τότε που παρουσιάστηκε. Δεν ήταν από τα αυτοκίνητα που ήλπιζα να πάρω κάποτε, μιας και οι τιμές ήταν εξωπραγματικές για την Ελλάδα και πραγματικά δεν περίμενα να κυκλοφορήσουν τόσα. Όπως και τα Ε36 θεωρούσα ότι τα περισσότερα θα είναι μετατροπές στην Ελλάδα.

vagmag
08-01-13, 14:17
Υπάρχουν και κάποια άρθρα στους 4Τ !

Νόεμβριος 2000 Γνωριμία
https://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=283&article=7115

Απρίλιος 2001 Audi RS4 - Bmw M3 - Porsche Carrera Turbo
https://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=288&article=7448

Οκτώβριος 2001 Ειδικές διαδρομές
https://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=299&article=7745

Οκτώβριος 2001 Εδικές διαδρομές SMG
https://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=299&article=7775

Οκτώβριος 2003 Ειδικές διαδρομές BMW M3 - Audi S4
https://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=326&article=9238

Αν κάποιος μπορεί ας κάνει μία ανάρτηση όπως η πρώτη που περιλαμβάνει φώτο και κείμενο.

Christos 330
08-01-13, 14:24
Σε ενα ποστ του alexk ειχε πει ενας δημοσιογραφος οτι το ιδανικοτερο αυτοκινητο

που μπορεις να συνδιασεις τα παντα ειναι το μ3 ε46 με χειροκινητο κιβωτιο και 18αρες !!!

EVERGET
08-01-13, 14:30
Σε ενα ποστ του alexk ειχε πει ενας δημοσιογραφος οτι το ιδανικοτερο αυτοκινητο

που μπορεις να συνδιασεις τα παντα ειναι το μ3 ε46 με χειροκινητο κιβωτιο και 18αρες !!!

Ο Chris Harris ειναι που λεει τα παρακάτω:


https://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=8h_IcLn4JSg

Christos 330
08-01-13, 14:34
Ο Chris Harris ειναι που λεει τα παρακάτω:

https://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=8h_IcLn4JSg

Aψογος !!!!

:thanks::thanks::thanks: !!!!

doctore
08-01-13, 14:38
με 80 να πουλιουνται δεν ειναι καθολου δυσκολο.
απλα θελει καλο ελεγχο

Eδω πριν 5 χρόνια ηταν δυσκολο.
Πόσο μαλλον τωρα!
12 τεστ ντραιβ πηγα χωρια τα αμετρητα που εφυγα τρεχοντας !

doctore
08-01-13, 14:48
The best bits of the CSL for far less money
By Jethro BovingdonJune 2005

It'll be ancient history by the time you read this but I've just sat through the US Grand Prix. Not a great advert for the 'pinnacle of motorsport' in a country that already struggles to get excited about F1. Ferrari's victory was an empty one, but watching the onboard footage of Schuey flat to the boards through Indianapolis' banking, sitting at over 200mph and 18,000rpm for a full 20 seconds and then wiping off 130mph in just a few yards and peeling into Turn One is gobsmackingly, jaw-droppingly impressive.

What's that got to do with the new M3 CS? Well, just like the Ferraris at the Brickyard, the M3 has little meaningful competition; and like those screaming F1 missiles the BMW is no less impressive because of it. The CS is essentially an M3 that's borrowed a few tasty bits from its exotic, expensive and now out-of-production CSL sibling. Bigger brake discs, the quicker steering rack, revised springs and those gorgeous 19in forged alloys.

Okay, they're not quite as light as the genuine CSL rims but they still look great, and if the newfound composure and ride quality are anything to go by they're definitely a whole heap lighter than the ubiquitous 19-inchers that regular M3s roll on. As well as the mechanical changes, the CS also gains the CSL's M-Track mode function, heightening the stability control's tolerance of slip angles and wheelspin to such an extent that even the very best drivers are equally quick around a track with the electronic safety net still in place.

The price of these mechanical, cosmetic and electronic tweaks is just ΂£2400 over the standard ΂£41,115 M3. This package has been sold in the US and Europe for some time as the 'Competition Package', but BMW GB was concerned that the optional upgrade may upset CSL owners, who have already been hit in the wallet. Now that CSL residuals are firming up and with the launch of the E90 3-series, BMW GB decided its 911-chaser needed a shot in the arm.

There's nothing to touch the CS at the money. The Monaro VXR is cheaper and more powerful, but it's a blunt instrument compared to the scalpel-sharp BMW. Audi's powerful new RS4 should be up to the fight, but prices start at ΂£50K. So the CS's closet rival is, in fact, the standard M3.

And the good news is that the CS has a sharpness and accuracy that the M3 never quite attains. You'll notice the new steering rack first, with its meatier weighting and more immediate response. Then you'll realise that the ride seems flatter, less disturbed by sharp lumps and bumps passing beneath the wheels. Up the pace and this firm but pliant set-up just gets better and the M3's trademark pogo-ing motion never materialises.

What hasn't changed is that wonderful, free-revving 3.2-litre 338bhp straight-six; it may lack the CSL's snorting induction system but it's still a stunning accompaniment to the fluid, fleet-footed chassis. Wrung out past 8000rpm it has more than enough top-end fireworks to justify the street-racer stance.

The straight-six has too much power for the brakes to rein-in, despite bigger discs. They're overwhelmed by the engine's venom and quickly protest when used hard on the road, with expensive-sounding groans and a soft pedal. Even snicking down through the slightly long-winded manual 'box to help deceleration (SMG is an ΂£2100 option) does little to halt the brakes' decline. Fortunately the CS is so entertaining through the turns that you're happy to drive around the weak brakes and instead revel in one of the most throttle-adjustable chassis in the world.

I can't think of another 300bhp+ car that feels so benign when you tweak the tail wide and play out a slide than the M3 CS. There's a bit of understeer in steady-state cornering but the 255-section rear rubber is easily overwhelmed if you're of a mind, and from there it's simply a matter of balancing the opposite lock with power.

Of course, you can do the same in a standard M3, but the CS has tangible gains in feel and agility and quickly gives you confidence to use all of its potential. The CSL was always a great car with a crazy price- tag. The CS is just a great car, and if you're buying an M3 you'd be crazy not to pay out ΂£2400 for the added bite, polish and aesthetic attitude that it brings.

STREETRACING
08-01-13, 14:50
Eδω πριν 5 χρόνια ηταν δυσκολο.
Πόσο μαλλον τωρα!
12 τεστ ντραιβ πηγα χωρια τα αμετρητα που εφυγα τρεχοντας !

εγω παντως ουτε τεστ ντραιβ εκανα ουτε τπτ.
μου στειλανε τις φωτο μ αρεσε κ οκ.
μετα το πρωτο μηνα αρχισα να το ανοιγω...
αν κ θα προσπαθησω το δωσω κ εγω οσονουπω κανα 15αρι για κατι 4πορτο π θα ψαξω.

alexk
08-01-13, 15:14
and those gorgeous 19in forged alloys.

Okay, they're not quite as light as the genuine CSL rims but they still look great

Χαχα, ναι γιατί του CSL "είναι μαγνησίου".
Το CS έχει ίδιες πίσω ζάντες και οι μπροστινές είναι 8 ίντσες φάρδος αντί για 8.5
Κατά τα αλλά είναι όλες αλουμινίου, σε CSL και CS.

Christos 330
08-01-13, 15:17
Χαχα, ναι γιατί του CSL "είναι μαγνησίου".
Το CS έχει ίδιες πίσω ζάντες και οι μπροστινές είναι 8 ίντσες φάρδος αντί για 8.5
Κατά τα αλλά είναι όλες αλουμινίου, σε CSL και CS.

Aκομη δεν καταλαβα γιατι δεν εβαλαν εμπρος 8.5 αντι για 8.0 στο cs !!!

EVERGET
08-01-13, 15:18
Χαχα, ναι γιατί του CSL "είναι μαγνησίου".
Το CS έχει ίδιες πίσω ζάντες και οι μπροστινές είναι 8 ίντσες φάρδος αντί για 8.5
Κατά τα αλλά είναι όλες αλουμινίου, σε CSL και CS.

Kαλά αυτή τη μπούρδα ότι: οκ είναι ίδιο σχέδιο με του csl αλλά όχι τόσο ελαφρύ κράμα, την έχω ακούσει ούκ ολίγες φορές...

Και η δεύτερη μπούρδα καραμέλα ξέρεις ποια είναι?

τo sport button που εκτός από τη χαρτογράφηση του γκαζιού, σκληραίνει την ανάρτηση και κάνει πιο γρήγορο το τιμόνι....:th_Laie_67-1:

Thomelef
08-01-13, 15:36
ναι...παίζει αυτό που λέει ο νάσος με το σπορτ μπουτόν. το τι μπούρδες έχουν ειπωθεί, δεν λέγεται.

ένα άλλο κορυφαίο που είχα ακούσει είναι ότι χωρίς να είναι πατημένο, έχει περίπου 250-260 άλογα, ενώ αν το πατήσεις είναι με 340. αυτό μου το είχε πεί ο πρώτος που πήγα για να δώ Μ3.

80 άλογα δλδ τα κρατά καβάτζα το Μ-τρίο αν δεν είναι πατημένο...χαχαχαχαχα!!!

DK
08-01-13, 16:35
4 τροχοί.Bmw E46 M3 vs Audi S4

DK
08-01-13, 16:37
greek auto moto and sport magazine.Audi s4 cabrio vs cabrio E46 M3 smg vs mercedes benz clk 55 amg

DK
08-01-13, 16:40
greek auto moto and sport magazine.Audi s4 vs cabrio E46 M3 vs mercedes benz c32 amg

pilot
08-01-13, 17:42
Το αυτοκίνητο είναι απλά απίστευτο.. ακόμα και τώρα 13 χρόνια μετά τραβάει τα βλέμματα, όλοι το κοιτούν στον δρόμο και δείχνει ακόμα ''φρέσκο''.

Οσο για τις συγκρίσεις που κάνουν σήμερα αρκετοί, ας κάτσουν να ψάξουν τι μοντέλα είχε να δείξει ο ανταγωνισμός το 1999, τι μοτέρ είχαν, τι κιβώτια και τα ξαναλέμε!

Vasilis M3
08-01-13, 18:13
εσυ ακομα διπλωμα δεν εχεις, Μ3 ονειρευεσαι?

σιγα-σιγα...


Δεν το βρίσκω λάθος...:original:

Ισα ισα έχεις και την ανυπομονησία,την τρέλα και γενικά είσαι τσίτα μέχρι να βρεθείς μέσα του έστω και σαν συνοδηγός...

Θυμάμαι πως έκανα όταν μου ανακοίνωσε ο πατέρας μου ότι θα πάρουμε Μ3 (μόνο το 46άρι ήξερα τότε) και την πίκρα που έφαγα όταν είδα το Ε30:th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1:

Thomelef
08-01-13, 18:13
δεν υπήρχε τπτ ισάξιο στην κατηγορία του την εποχή που βγήκε. με διαφορά ήταν πολύ καλύτερο απ'όλα.

γι'αυτό και η σημερινή ξενέρα. ακόμα και η πόρσε ακολουθούσε. ειλικρινά, μετά το 46άρι, το ντιβίζιον άρχισε να χάνει την αίγλη του.

Thomelef
08-01-13, 18:14
Δεν το βρίσκω λάθος...:original:

Ισα ισα έχεις και την ανυπομονησία,την τρέλα και γενικά είσαι τσίτα μέχρι να βρεθείς μέσα του έστω και σαν συνοδηγός...

Θυμάμαι πως έκανα όταν μου ανακοίνωσε ο πατέρας μου ότι θα πάρουμε Μ3 (μόνο το 46άρι ήξερα τότε) και την πίκρα που έφαγα όταν είδα το Ε30:th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1:

:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

EVERGET
08-01-13, 18:46
Συνεχίζουμε με ένα κομμάτι όχι από τον τύπο, αλλά για τον τύπο. Το επίσημο αμερικάνικο press release, με πολλές και χρήσιμες λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο. Μάλλον μερικοί δημοσιογράφοι δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να το διαβάσουν....thumb

EVERGET
08-01-13, 19:52
Εντάξει πολύ διάβασμα το press release ε?

Ας δούμε κάτι πιο πολύχρωμο και ταυτόχρονα ιστορικό. Το πρώτο αφιέρωμα στο Μ3 Ε46 του BMW Magazin, 4/2000. Η διανομή του περιοδικού για την Ελλάδα γινόταν μέσω της Ιntercar και εκδότης ήταν η ίδια η BMW. Το '95 είχαμε πάρει το Ε36 οπότε μας ερχόταν για τα επόμενα χρόνια σπίτι. Δεν ξέρω σήμερα εάν η BMW Hellas συνεχίζει τη διανομή του.

Περιλαμβάνεται και συνέντευξη του τότε CEO της BMW M.

https://img844.imageshack.us/img844/8859/magm3001.jpg

https://img835.imageshack.us/img835/9904/magm3002.jpg

https://img802.imageshack.us/img802/4610/magm3003.jpg

https://img827.imageshack.us/img827/4376/magm3004.jpg

https://img585.imageshack.us/img585/3057/magm3009.jpg

https://img850.imageshack.us/img850/231/magm3011.jpg

https://img443.imageshack.us/img443/1325/magm3007.jpg

https://img59.imageshack.us/img59/1751/magm3008.jpg

dark knight
08-01-13, 20:00
απο τα λιγα αυτοκινητα που αρνουνται να γερασουν!!!!

doctore
08-01-13, 21:06
απο τα λιγα αυτοκινητα που αρνουνται να γερασουν!!!!

Και πολύ δύσκολο να το αντικαταστήσεις με κάτι εφάμιλλο !

vagmag
08-01-13, 21:14
Και εγώ το δικό μου το πήρα χωρίς ψάξιμο....:whistle:

STREETRACING
08-01-13, 21:28
Κ σύμφωνα με έγκυρες πηγές μου απο το εξωτερικό τα πρώτα E 46 M ήταν τελείως τσιτα απο προγράμμα και βγάζανε
340-347 άλογα κ μετα τα προβλήματα που εμφανίστηκαν κάνανε τα recall και χαμηλωσαν την ιπποδυναμη.
Γι αυτο όλα τα μετέπειτα ηταν απο 318-328 μοτερ


Sent from my iPhone using Tapatalk

EVERGET
08-01-13, 21:48
Κ σύμφωνα με έγκυρες πηγές μου απο το εξωτερικό τα πρώτα E 46 M ήταν τελείως τσιτα απο προγράμμα και βγάζανε
340-347 άλογα κ μετα τα προβλήματα που εμφανίστηκαν κάνανε τα recall και χαμηλωσαν την ιπποδυναμη.
Γι αυτο όλα τα μετέπειτα ηταν απο 318-328 μοτερ


Sent from my iPhone using Tapatalk

urban legends λέω εγώ Γιάννη...

θα πάω στην αντιπροσωπία και θα ζητήσω να μου φορτώσουν το παλαιότερο version προγράμματος για Μ3 που έχουν...σίγουρη βελτίωση!:original:

STREETRACING
08-01-13, 21:51
Μου το είπε κολλητός Αγγλος που δεν λέει Παπαρι@σ.

Sent from my iPhone using Tapatalk

m_power_lunatic
09-01-13, 06:41
Σε ενα ποστ του alexk ειχε πει ενας δημοσιογραφος οτι το ιδανικοτερο αυτοκινητο

που μπορεις να συνδιασεις τα παντα ειναι το μ3 ε46 με χειροκινητο κιβωτιο και 18αρες !!!

Θυμαμαι καποιον που φωναζε το ιδιο (.....:thnx:)!!!!!!!!!!

EVERGET
09-01-13, 07:16
Θυμαμαι καποιον που φωναζε το ιδιο (.....:thnx:)!!!!!!!!!!

Εγώ πάλι είμαι υπέρμαχος για 19άρες CSL και SMG....thumb

dark knight
09-01-13, 08:59
οσοι εχετε παλια τευχη του Ελληνικου περιοδικου εβο ανατρεξτε στο τευχος 37 Δεκεμβριος 2005 που συγκρινει το Μ3 ε46 με το μιτσουμπισι εβο 9 που ειχε πρωτοελθει τοτε στην αγορα.σε διαδρομη 6 χλμ σε βρεγμενο δρομο μετα απο βροχη το Μ3 τερματιζει πρωτο με 1 δευτερολεπτο διαφορα απο το εβο των 319 ιππων με την πολυ εξελιγμενη 4κινηση.αν καποιος βρει το αρθρο στο ιντερνετ ας το ανεβασει

Thomelef
09-01-13, 09:13
όταν φιγουράρουν στο νετ βίντεο με σκούμπυ των 600 αλόγων στο 1.25 απο πάααααααααρα πολύ καλούς οδηγούς και ο μάνος έχει 1.29 με ένα αμάξι με σχεδόν την μισή δύναμη, μπορούμε να κάνουμε μια σύγκριση ακόμα και για τα μαμά.

ξέρω, άτοπη η σύγκριση, απλά θέλω να πώ ότι το Μ-τρίο, είναι αμάξι που με έναν καλό οδηγό δεν κωλόνει να δείξει τα δόντια του, ακόμα και να αποστομώσει έναν αντίπαλο που υπερτερεί στα περισσότερα σημεία.

καπιζέ???

Z4 DCT
09-01-13, 09:36
θέλω να πώ ότι το Μ-τρίο, είναι αμάξι που με έναν καλό οδηγό δεν κωλόνει να δείξει τα δόντια του, ακόμα και να αποστομώσει έναν αντίπαλο που υπερτερεί στα περισσότερα σημεία.

καπιζέ???


Αυτο ξανάπεστο....το είδαμε και στας Σερρας thumbthumb.....το αμάξι σε κάνει οδηγό!!!! τελος.....

vagmag
09-01-13, 10:05
όταν φιγουράρουν στο νετ βίντεο με σκούμπυ των 600 αλόγων στο 1.25 απο πάααααααααρα πολύ καλούς οδηγούς και ο μάνος έχει 1.29 με ένα αμάξι με σχεδόν την μισή δύναμη, μπορούμε να κάνουμε μια σύγκριση ακόμα και για τα μαμά.

ξέρω, άτοπη η σύγκριση, απλά θέλω να πώ ότι το Μ-τρίο, είναι αμάξι που με έναν καλό οδηγό δεν κωλόνει να δείξει τα δόντια του, ακόμα και να αποστομώσει έναν αντίπαλο που υπερτερεί στα περισσότερα σημεία.

καπιζέ???

Δίκιο έχεις αλλά το αυτοκίνητο που ήθελες να πάρεις (sti λευκό) έκανε στις Σέρρες 1.28.04 κάτι νομίζω με οδηγό το παιδί που είχατε μιλήσει.
Με ιπποδύναμη 320 άλογα, σλικ, όχι εξεζητημένες (εννοώ πανάκριβες) σε ανάρτηση κλπ.

Γενικά οι χρόνοι σε μία πίστα δε λένε πάντα την αλήθεια.

Πχ οι χρόνοι του drive στις Σέρρες, δίνουν το S5 πιο γρήγορο από τα Μ3, αλλά για εμένα δεν είναι αντικειμενικοί οι χρόνοι, διαφορετικών οδηγών, διαφορετικών συνθηκών, κλπ κλπ

Μιας και γράφω σε φόρουμ με subaru, εκεί εχθές συγκεκριμένα τους έλεγα τα ανάποδα, μιας και στην tsukuba το sti ήταν μπροστά από Μ3, και είχαμε πάλι παρόμοιες συζητήσεις.... εγώ κλασσικά... κάνω τον αντίλογο, ο ανάποδος άνθρωπος:th_Laie_67-1:

NickM3CS
09-01-13, 10:06
Χαχα, ναι γιατί του CSL "είναι μαγνησίου".
Το CS έχει ίδιες πίσω ζάντες και οι μπροστινές είναι 8 ίντσες φάρδος αντί για 8.5
Κατά τα αλλά είναι όλες αλουμινίου, σε CSL και CS.

εκτος δηλαδη απο το φαρδος στις μπροστινες ζαντες .... ειναι ολοιδιες οι ζαντες μεταξυ CS και CSL!

Thomelef
09-01-13, 10:33
Δίκιο έχεις αλλά το αυτοκίνητο που ήθελες να πάρεις (sti λευκό) έκανε στις Σέρρες 1.28.04 κάτι νομίζω με οδηγό το παιδί που είχατε μιλήσει.
Με ιπποδύναμη 320 άλογα, σλικ, όχι εξεζητημένες (εννοώ πανάκριβες) σε ανάρτηση κλπ.

Γενικά οι χρόνοι σε μία πίστα δε λένε πάντα την αλήθεια.

Πχ οι χρόνοι του drive στις Σέρρες, δίνουν το S5 πιο γρήγορο από τα Μ3, αλλά για εμένα δεν είναι αντικειμενικοί οι χρόνοι, διαφορετικών οδηγών, διαφορετικών συνθηκών, κλπ κλπ

Μιας και γράφω σε φόρουμ με subaru, εκεί εχθές συγκεκριμένα τους έλεγα τα ανάποδα, μιας και στην tsukuba το sti ήταν μπροστά από Μ3, και είχαμε πάλι παρόμοιες συζητήσεις.... εγώ κλασσικά... κάνω τον αντίλογο, ο ανάποδος άνθρωπος:th_Laie_67-1:

:shok:
νομίζω κάτι δεν πάει καλά με τον χρόνο, ασχέτως απο τα σλίκ τα λάστιχα. 3 δευτερόλεπτα πάνω απο του μητσοτάκη που ήταν απίστευτο σκούμπυ με δύναμη κοντά στα 600 άλογα.

φαντάσου μόνο πόσο θα χάνει στην ευθεία, απο ένα αμάξι με διπλάσια ιπποδύναμη, τέρμα γδυμένο.

για τα υπόλοιπα κομμάτια δεν μιλάω καν. κ και σχεδόν μισό δεύτερο.

φίλος και πολύ καλός οδηγός με εβο 450 άλογα τουο 888 με ευθυγράμμιση και ανάρτηση ρυθμισμένη, με εξοπλισμό κανονικά, 1.32.8 στο εβοντε φαίνεται ο χρόνος του. σονίδης δημήτρης.

αδυνατώ να πιστέψω το 1.28 όπως το περιγράφεις βαγγέλη...

doctore
09-01-13, 10:41
Εγώ πάλι είμαι υπέρμαχος για 19άρες CSL και SMG....thumb

Εγώ προτιμώ το CSL ολόκληρο !
Για καθημερινό :thumbsup:

Thomelef
09-01-13, 10:48
Εγώ προτιμώ το CSL ολόκληρο !
Για καθημερινό :thumbsup:

μαζί σου γιατρέ...και άσε τα γεροντάκια να λένε ότι είναι ουραστικό για κάθε μέρα κτλ κτλ...:th_Laie_67-1:

vagmag
09-01-13, 11:07
δεν έχω λόγους να πω ψέμματα.

στην τελευταία επίσκεψη έκανε 1.29κάτι...

και όμως

αν δεις τους χρόνους σε προηγούμενα event του scooby.gr, κατέβηκαν αρκετά αυτοκίνητα από 1.30.

Το Νίκο μπορείς να τον πάρεις και τηλ.

Δεν αλλάζει την αξία κανενός αυτοκινήτου και κανενός οδηγού αυτός ο χρόνος ή όποιος άλλος. Από subaru προέρχομαι, και δε νομίζω ότι είναι καλύτερα αυτοκίνητα τα μεν ή τα δε... άλλες χάρες προσφέρουν τα μεν και άλλες τα δε. Σίγουρα σε καθημερινές ελληνικές συνθήκες τα subaru είναι πιο αποτελεσματικά, και τα Μ3 πιο διασκεδαστικά... (προσωπική γνώμη καθαρά). Είπαμε άλλοι διασκεδάζουν με κόντρες, με βουνό, με μπάντες κλπ κλπ

Thomelef
09-01-13, 11:38
ναι...δεν είπα ότι λες ψέμματα, απλά ο χρόνος είναι τρομερός. πρέπει να'ναι οδηγάρα ο τύπος.

manos///3
09-01-13, 11:42
Θωμα ο χρονος του Νικου ειναι δικαιολογημενος με σλικ.
Τα 3 δευτ. διαφορα με το σκουμπυ των 600 αλογων ειναι πολυ μεγαλη. Οσο κατεβαινουν οι χρονοι ,ειδικα κατω απο 1.30 , τα δεκατα ειναι μεγαλη διαφορα.
Οσο ευκολα εριξα 3 δευτ το προσωπικο μου χρονο , τοσο δυσκολα θα πεσω στο 1.28

vagmag
09-01-13, 11:44
ναι...δεν είπα ότι λες ψέμματα, απλά ο χρόνος είναι τρομερός. πρέπει να'ναι οδηγάρα ο τύπος.

Πρέπει να έχει αρκετές επισκέψεις στα Σέρρας....

Πρέπει να ξεκίνησε με 1.35 κάποτε και κατάφερε βελτιώνοντας αυτοκίνητο και χέρια να κατεβάσει τόσο τους χρόνους.

Harisp
09-01-13, 11:51
όταν φιγουράρουν στο νετ βίντεο με σκούμπυ των 600 αλόγων στο 1.25 απο πάααααααααρα πολύ καλούς οδηγούς και ο μάνος έχει 1.29 με ένα αμάξι με σχεδόν την μισή δύναμη, μπορούμε να κάνουμε μια σύγκριση ακόμα και για τα μαμά.

Το subaru είναι υπερσωβρακοποιημένο, με πανάλαφρα πράγματα, lexan τζάμια, όλα carbon, φτερα ελαφρυά, 600 άλογα, 200 κιλά εύκολα κάτω από το Μ3 και άπειρες άλλες λεπτομέρειες...

Επίσης κυκλοφορεί σε αυτή την κατάσταση εδώ και καιρό.
Ο Μάνος έχει λίγους μήνες που το κυκλοφορεί, οπότε θεωρώ ότι έχει ακόμα περιθώρια βελτίωσης το αυτοκίνητο.

Thomelef
09-01-13, 11:55
Θωμα ο χρονος του Νικου ειναι δικαιολογημενος με σλικ.
Τα 3 δευτ. διαφορα με το σκουμπυ των 600 αλογων ειναι πολυ μεγαλη. Οσο κατεβαινουν οι χρονοι ,ειδικα κατω απο 1.30 , τα δεκατα ειναι μεγαλη διαφορα.
Οσο ευκολα εριξα 3 δευτ το προσωπικο μου χρονο , τοσο δυσκολα θα πεσω στο 1.28

σου λέω. πολύ φίλος, με αμάξι 130 άλογα πάνω, με ολόφρεσκα 888 255 μπρος πίσω. ρυθμισμένο, και 1.32.8...

αν το σκούμπυ είναι 320 άλογα, είναι όσο γρήγορο είναι το δικό μου απο θέμα δύναμης. ακόμα και με σλικς, τα 4.5 δευτερόλεπτα κάτω μου φαίνονται πολλά, ενώ τα 3 δεύτερα πάνω απο τα βαρβάτα σκούμπυ μου φαίνονται πολύ λίγα.

αυτή την εντύπωση έχω πάντως. για αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα. τώρα θα μου πείς υπάρχουν οδηγοί και οδηγοί, όπως ο μιχάλης, που με 350 άλογα πισωκίνητο, γράφει λέει 1.26.7 τι να πώ.

για να κλαίμε εμείς οι κουλές που νομίζουμε ότι πάμε και καλά είναι τα πράγματα.

Thomelef
09-01-13, 12:02
https://www.youtube.com/watch?v=YFPfwdfaBsw

1.31 το παλιό του βίντεο. 3 δεύτερα πάνω δλδ απο το στοκ. δεν ξέρω, εμένα περίεργο μου φαίνεται. αν το βρίσκεται λογικό, οκ...
https://www.youtube.com/watch?v=QOTsUTnpVqI

και εδώ για πρώτη φορά με σλικς λέει στο 1.25.3 να σου βάλω 2 δεύτερα κάτω τα σλικς απο τον αρχικό χρόνο???άντε τρία πες. τα υπόλοιπα 3 στηρίζονται σε άλλα πράγματα, που στην περίπτωση του φίλου δεν υπάρχουν σαν στοκ.

vagmag
09-01-13, 12:30
από ένα σημείο και μετά για να κερδίσεις δέκατα και δευτερόλεπτα είναι πολύ δύσκολο.

https://www.youtube.com/watch?v=9THmG_7RBAE

αντιγράφω από άλλο φόρουμ... δεν το έχω δει καν το βίντεο για να επιβεβαιώσω ή όχι τα λεγόμενα, απλά δεν είχα λόγω να αμφισβητήσω....

είναι από post του νικου... (δεν τον ρώτησα απλά το αντέγραψα ...)

""Δυστυχώς δεν μπορεί να φανούν τα km που έχει το αμάξι λόγω της θέσης της κάμερας (στο πλαϊνό τζάμι, μεριά συνοδηγού), αφού δεν γινόταν να μπει κάπου αλλού.
Anyway....
Τουλάχιστον φαίνονται κάθαρα οι γραμμές μου.

Είναι ένα σετ όπως κάνω πάντα, με :
2 γύρους ζέσταμα,
1 δυνατό, 1 κρύωμα,
1 δυνατό, 1 κρύωμα,
1 δυνατό, 2 κρύωμα
και έξω.

Οι χρόνοι είναι στο :
1.29.961 (5:28-6:58)
1.29.046 (8:48-10:17)
1.29.840 (12:02 - 13:32)

Εδώ, μετά από αυτό το σετ, ήταν πλέον που χρειαζόμουν 1 τετράδα φρέσκο λαστιχάκι,
για να γράψει ότι καλύτερο μπορούσε το "πράμα" κ να σπάσει κ το personal best του 1.28.04 αλλά δεν.....
Γενικά πούλησα αρκετά πολλά σημεία λόγω ελαστικού, όπως τα πιο αργά φρένα σε 1-5-10 κ ένα πιο παλικαρίσιο μπάσιμο στις 1-2, 3-4, 11-12 και 13.""

alexk
09-01-13, 12:31
εκτος δηλαδη απο το φαρδος στις μπροστινες ζαντες .... ειναι ολοιδιες οι ζαντες μεταξυ CS και CSL!

Ναι.


μαζί σου γιατρέ...και άσε τα γεροντάκια να λένε ότι είναι ουραστικό για κάθε μέρα κτλ κτλ...:th_Laie_67-1:

ΟΚ φίλε, εσύ οδήγησέ το κάθε μέρα, εγώ σαν γεροντάκι προτιμώ να μην το σπάω για να πάω σουπερ μάρκετ :th_Laie_67-1:

Thomelef
09-01-13, 12:50
από ένα σημείο και μετά για να κερδίσεις δέκατα και δευτερόλεπτα είναι πολύ δύσκολο.

https://www.youtube.com/watch?v=9THmG_7RBAE

αντιγράφω από άλλο φόρουμ... δεν το έχω δει καν το βίντεο για να επιβεβαιώσω ή όχι τα λεγόμενα, απλά δεν είχα λόγω να αμφισβητήσω....

είναι από post του νικου... (δεν τον ρώτησα απλά το αντέγραψα ...)

""Δυστυχώς δεν μπορεί να φανούν τα km που έχει το αμάξι λόγω της θέσης της κάμερας (στο πλαϊνό τζάμι, μεριά συνοδηγού), αφού δεν γινόταν να μπει κάπου αλλού.
Anyway....
Τουλάχιστον φαίνονται κάθαρα οι γραμμές μου.

Είναι ένα σετ όπως κάνω πάντα, με :
2 γύρους ζέσταμα,
1 δυνατό, 1 κρύωμα,
1 δυνατό, 1 κρύωμα,
1 δυνατό, 2 κρύωμα
και έξω.

Οι χρόνοι είναι στο :
1.29.961 (5:28-6:58)
1.29.046 (8:48-10:17)
1.29.840 (12:02 - 13:32)

Εδώ, μετά από αυτό το σετ, ήταν πλέον που χρειαζόμουν 1 τετράδα φρέσκο λαστιχάκι,
για να γράψει ότι καλύτερο μπορούσε το "πράμα" κ να σπάσει κ το personal best του 1.28.04 αλλά δεν.....
Γενικά πούλησα αρκετά πολλά σημεία λόγω ελαστικού, όπως τα πιο αργά φρένα σε 1-5-10 κ ένα πιο παλικαρίσιο μπάσιμο στις 1-2, 3-4, 11-12 και 13.""

κοίτα σύμπτωση...αυτό ακριβώς το βίντεο έβλεπα τώρα και εγώ. ξέρω ότι φοράει ανάρτηση ντε 2, φρένα ντε 2, και βλέπω στο βίντεο ότι έχει ένα κάθισμα, όχι το μαμά. βάλε και τα σλίκς.

επίσημα ένα μαμά ες τι άι τι χρόνο έχει?

επίσεις οι ζώνες απο που είναι πιασμένες? έχει και τα πίσω βγαλμένα?

μου ξαναμπήκαν πρίζες γμτ κέρατο μου.

vagmag
09-01-13, 12:50
Ο ΝικόλαςTYPER έχει εκπληκτικό αυτοκίνητο, πολύ καλά χέρια και το λέει η καρδούλα του.
Δεν κατεβαίνουν έτσι εύκολα οι χρόνοι....

Επίσης είναι πολύ καλό παιδί. Έκανε τον καλύτερο χρόνο της πίστας εκείνη τη μέρα, και όχι απλά δεν είχε τουπέ (όπως κάποιοι άλλοι), αλλά ήταν συζητήσιμος, προσιτός, βοηθούσε, ενημέρωνε κλπ κλπ. Βοήθησε τα μέγιστα σε εκείνο το track day, ώστε να υπάρχει πολύ κλίμα από όλους (και να μην υπάρχουν ντίβες όπως άλλες χρονιές....κλπ)

vagmag
09-01-13, 12:52
κοίτα σύμπτωση...αυτό ακριβώς το βίντεο έβλεπα τώρα και εγώ. ξέρω ότι φοράει ανάρτηση ντε 2, φρένα ντε 2, και βλέπω στο βίντεο ότι έχει ένα κάθισμα, όχι το μαμά. βάλε και τα σλίκς.

επίσημα ένα μαμά ες τι άι τι χρόνο έχει?

επίσεις οι ζώνες απο που είναι πιασμένες? έχει και τα πίσω βγαλμένα?

μου ξαναμπήκαν πρίζες γμτ κέρατο μου.

Δεν ξέρω λεπτομέρειες... πάρτον τηλ...

Ακόμα το πουλάει :hystericalbs1: Είναι πολύ καλό παιδί και ακομπλεξάριστο τελείως. Να κανονίσω καφέ;;;

Thomelef
09-01-13, 12:52
τον φεβρουάριο του 9 πάντως, είχα ανέβει και εγώ με το εβονετ και σκούμπυ που είχαν κάνει μαζί το τρακ ντέι...

Thomelef
09-01-13, 12:52
Δεν ξέρω λεπτομέρειες... πάρτον τηλ...

Ακόμα το πουλάει :hystericalbs1: Είναι πολύ καλό παιδί και ακομπλεξάριστο τελείως. Να κανονίσω καφέ;;;

ναι...πες μου μέρα...

vagmag
09-01-13, 13:09
τον φεβρουάριο του 9 πάντως, είχα ανέβει και εγώ με το εβονετ και σκούμπυ που είχαν κάνει μαζί το τρακ ντέι...

παλιές καλές εποχές

https://www.flickr.com/photos/gauntletproductions/4167154674/sizes/z/

Vasilis M3
09-01-13, 13:11
Nομίζω ότι έχουμε βγει λίγο :offtopic: :whistle:

:thumbsup:

EVERGET
09-01-13, 13:15
Nομίζω ότι έχουμε βγει λίγο :offtopic: :whistle:

:thumbsup:

έως πολύ!!!!thumb

Σε ένα τέτοιο thread αφιέρωμα στο Μ3 Ε46 τέτοια μιάσματα όπως Scubi, Evo δεν πρέπει να αναφέρονται καν...πιπέρι thumb

vagmag
09-01-13, 13:47
sorry για τα offtopic....

Αν μπορεί κάποιος mod, ας τα μεταφέρει όπου νομίζει...

NickM3CS
09-01-13, 15:05
4 τροχοί.Bmw E46 M3 vs Audi S4
στο pdf που εστειλες αναφερει στην παραγραφο Δυναμομετρο σελιδα 3 πως δεν ηταν δυνατη η δυναμομετρηση της M3 και πως στο οριο περιστροφης στις 6400σ.α.λ η ισχυς στους τροχους εφτασε 281.5 ίππους !! γνωριζει κανεις ποσο φτανει η ισχυσ στους τροχους χωρις οριο περιστροφης???

doctore
09-01-13, 15:23
...



ΟΚ φίλε, εσύ οδήγησέ το κάθε μέρα, εγώ σαν γεροντάκι προτιμώ να μην το σπάω για να πάω σουπερ μάρκετ :th_Laie_67-1:

Αλεξ, δεν είπαμε αυτό.
Άλλο να φυλας το αυτοκίνητο απο τις κακοτοπιες και άλλο να μη το αντέχει το κοκκαλο σου !

By the way, ωραία ρε συ τα CUP στο χιόνι. Τα δοκίμασα σήμερα !!!
Τα συνιστω ανεπιφύλαχτα !!! :hystericalbs1:

pilot
09-01-13, 17:32
Νασο... κράτα την ψυχραιμία σου οκ?? ότι και αν διαβάσεις μην πέσεις στο επίπεδο του!! :whistle:

:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

alexk
09-01-13, 17:52
Αλεξ, δεν είπαμε αυτό.
Άλλο να φυλας το αυτοκίνητο απο τις κακοτοπιες και άλλο να μη το αντέχει το κοκκαλο σου !

By the way, ωραία ρε συ τα CUP στο χιόνι. Τα δοκίμασα σήμερα !!!
Τα συνιστω ανεπιφύλαχτα !!! :hystericalbs1:

Συγγνώμη για την παρένθεση, αλλά πολλοί μη-ιδιοκτήτες το λένε αυτό, ότι το θέλουν για κάθε μέρα κτλ.
Μερικοί ιδιοκτήτες το χρησιμοποιούν κάθε μέρα, αλλά για να είμαστε ρεαλιστές το αυτοκίνητο σε καμμία περίπτωση δεν είναι για κάθε μέρα.
Εκτός αν, λέω αν, θέλεις να πληρώνεις μόνο αβαρίες από την άτοπη καθημερινή του χρήση (φθορές, σπασμένα καθίσματα κτλ κτλ).
Εγώ δεν βλέπω γιατί να το χρησιμοποιεί κάποιος κάθε μέρα, το αυτοκίνητο θέλει καλό δρόμο και να τρέξει.
Ποιο το νόημα να στέκεται στην κίνηση κτλ, δεν το καταλαβαίνω.

Ίσως είμαι η εξαίρεση, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε καθημερινή χρήση πρέπει να κινείσαι με CSL ενώ μπορείς να κάνεις τα ίδια πράγματα και πιο άνετα με ένα 320, ενώ ταυτόχρονα δεν το χαλάς και άσκοπα.

vagmag
09-01-13, 18:05
BMW M3 Review
Every Day Driver


https://www.youtube.com/watch?v=bLCa67RngWs

vagmag
09-01-13, 18:06
και από το TopGear όταν ήταν εκεί ο Tiff


https://www.youtube.com/watch?v=TO9RdsdFxf4

panose30
09-01-13, 20:27
και μετα απο το σκουπισμα παμε στο θεμα.....εγω ειχα την τυχη να οδηγησω τον βασιλια των Ε46 το csl του φιλου chief(να σαι καλα για την εμπειρια)..τι να πεις γιααυτο το οχημα..ο ηχος απο αλλο πλανητη ,η αισθηση του τιμονιου ξυραφι με ολη την σημασια της λεξης,το στησιμο απλα σου επνεει πως μπορεις να μπεις παντου,η αποκριση του μοτερ σε ολο το φασμα απο χαμηλα εως ψηλα να ανεβαζει σαν τρενο ...μπορω να γραφω για ωρες,και μιλαμε για αμαξι 10 ετων και αν το παρουμε απο τοτε που βγηκε το Μ3 εχει 13 χρονια και το βλεπεις εως σημερα και ειναι απλα πανεμορφο...με λιγα΄λογια ειναι το οχημα που τα συνδιαζει ολα ακομη και μετα απο 13 χρονια.......

EVERGET
09-01-13, 23:24
Συνεχίζουμε λοιπόν με τη δοκιμή 0-160-0 που δημοσίευσε το Autocar τον 08/2001. Παραθέτω μαζί τα αποτελέσματα του Μ5 Ε39 τα οποία είναι υποδεέστερα αλλά και το συνολικό πίνακα του τεστ με όλα τα αυτοκίνητα που έλαβαν μέρος. 0-160 σε 12,12 μέτρησε το Αutocar και ομολογώ πως πρόκειτε για πολύ καλή μέτρηση...λέτε τελικά όντως έως το 2001 τα Μ3 να ήταν πιο δυνατά?

Παρατηρήστε την ατάκα highlight στην πρώτη σελίδα:

"Αν ο κινητήρας της 550 Maranello είχε την ίδια χροιά με αυτόν της Μ3, η Ferrari θα ήταν καλύτερο αυτοκίνητο".

Ίσως πρόκειτε δηλαδή για το πρώτο BMW που κατάφερε να ξεπεράσει τη Ferrari στον τομέα ήχος κινητήρα για τον οποίο τόση μεγάλη φήμη και παράδοση έχει. Ίσως και όχι, άλλωστε το θέμα είναι υποκειμενικό....υπάρχουν και κάτι Αμερικανάκια που το μοτέρ της Μ3 Ε46 τους ακούγεται σαν φθηνό v-tec από Honda και βάζουν rasp terminators...:thumbsdown:

Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Μ3 Ε46 πρόκειτε για το πρώτο Μ3 που νίκησε την 911 (σειρά 996) και αυτό είναι κάτι που θα το δούμε στο επόμενο ποστ που θα κάνω με το συγκεκριμένο συγκριτικό...thumb

https://img836.imageshack.us/img836/4719/0160m3001.jpg

https://img29.imageshack.us/img29/3852/0160m3002.jpg

https://img607.imageshack.us/img607/6128/0160m3004.jpg

https://img571.imageshack.us/img571/7020/0160m3003.jpg

https://img194.imageshack.us/img194/9157/0160m3005.jpg

A8hnaios
09-01-13, 23:30
Καλα οι τιμες του Μ5 πληρης κατεδαφιση σε μια δεκαετια...

απο 120 Κ ..> 8 ~15 Χιλιαρικα...!!

STREETRACING
09-01-13, 23:33
Στο είπα νασο.
Αθηναίε, γιατι ,τα M3 τα φουλ έξτρα του 2001 η 2002 η 2003 σαν το δικό μου κόστιζαν 100000 κ τώρα φτάνουν .....


Sent from my iPhone using Tapatalk

steliosm46
09-01-13, 23:45
ε ρε τα χιλιάρικα!! που είναι τα χιλιάρικα ρε!! :original:

41 εκατομμύρια κοντά το Μ5...

nik200
10-01-13, 08:41
νασσο μας εχει καταστρεψει, το χεις καταλαβει ετσι....θα βγουμε στους δρομους και θα τα καιμε μεχρι τελευταια ρανιδα βενζινης..ασε που εχουμε ανοιξει και λογαριασμους με κατι φρεσκο-αγορασμενα αδερφακια...ακους γιατρε....απο driftades, κοντρακιδες θα γινουμε....:shok::shok::thumbsup::thumbsup:

EVERGET
10-01-13, 09:11
νασσο μας εχει καταστρεψει, το χεις καταλαβει ετσι....θα βγουμε στους δρομους και θα τα καιμε μεχρι τελευταια ρανιδα βενζινης..ασε που εχουμε ανοιξει και λογαριασμους με κατι φρεσκο-αγορασμενα αδερφακια...ακους γιατρε....απο driftades, κοντρακιδες θα γινουμε....:shok::shok::thumbsup::thumbsup:

Koντράκιδες δεν είμαστε Νικόλα, αλλά εμείς μία δοκιμούλα πρέπει να την κάνουμε...νομίζω θα το θέλανε και τα κορίτσια τα εξαπετάλουδα...thumb

Christos 330
10-01-13, 12:31
Tα εγγεφαλικα μου κυτταρα εχουν καει με το θεμα Ε46 (4 αλλαξα ) . . .

Αν ειμαι τυχερος και πουληθει το 330 την επομενη εβδομαδα . . .

Θα αποκτησω και εγω επιτελους ενα Μ3 Ε46 με χειροκινητο κιβωτιο . . .

special thanks τον φιλο μου (Βαγγελη) deeblue για ολα !!!

A8hnaios
10-01-13, 15:17
Αντε με το καλο να το δουμε και στο κοπη.....

:mpaks: :mpaks:

doctore
13-01-13, 19:07
Family road trip – in a BMW M3 CSL

https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/csl_.jpg


Vicki with the BMW M3 CSL (© Microsoft)

Microsoft

I used to think just two ingredients made the perfect road trip car - power and precision.

So machines like the Porsche 911, Lotus Elise and Ferrari F430 jostled for the top slot whenever I dreamed of munching miles across countries. All you need, I reckon, is a car with the accuracy to turn into a bend at speed and the grunt to exit it - with tail sliding abilities for greedy pleasure.

The greatest ever BMW M cars

I've never considered comfort or space to be important, let alone essential, and once even replaced a suitcase with a wine case on the return leg from Le Mans. A passenger is a luxury too - as long as there's enough room for me and a credit card, that's just fine. Until now.

A third element has entered the fray since I became a mum earlier this year and it's perhaps the least sexy term in the motoring dictionary - practicality. But, as I'm learning, even the most hardened petrolhead needs this eventually: I've had plenty of in-depth chats with Jason Plato about the usefulness of ISOFIX baby seats, and window blinds with cat whiskers on them. And he's a double British Touring Car Champion.

So, determined not to retire my 'speedy' gene on our first ever family road trip, I had to pick my wheels very, very carefully.

Read a BMW review

Decisions, decisions
The 911 was the first contender because it will fit a baby seat in the back - hurrah - and that's a rare feature in a high-performance car. And think of the fun I'd have behind the wheel! But it won't fit a buggy, a travel cot, baby food, drinking bottles, sterilising equipment, nappies, clothes and toys. Plus a long-weekend's worth of adult gear.

So, dropping down a level on the badge scale, I pondered BMW's £53,000 M3 with its 4.0-litre V8 and 420bhp. A great choice. But not quite great enough, because once I'd started thinking of the perfect road trip car, I knew it had to be special. Super special.

Earlier this year I spanked a £120,000 M3 GTS round a racing circuit for Fifth Gear and its appetite for speed and its desire to swing its arse have etched themselves into my soul. But not one of the 150 owners would be foolish enough to drop the keys into my grasping, clasping claws.

Driven: BMW M3 GTS

However, the GTS did bring me close to the car I eventually picked as my perfect partner - the M3 CSL. The Coupé Sport Leichtbau - a lightweight version of a M3 with 360bhp and more carbonfibre than a Formula One factory.

Slideways
A few years ago I spent the day at Silverstone racing circuit in one, sliding my way round the track giving passenger rides - total joy. So, with 260bhp per tonne, one of the best handling chassis I've ever played with, rear seats and a decent boot, the M3 CSL was the perfect fit for our trip.

BMW M3 CSL - top 50 cars of the decade

Our destination was Deauville on the west coast of France, some 300 miles from home, and the deceptively large boot swallowed all but one bag which we carried in the cabin. Things were looking good.

But then I slipped behind the wheel and immediately regretted my decision to overlook the normal M3. The seat! Rigid and bucket-type, it fixed my back into such an unnatural position I was reaching for the osteopath's number.

Thankfully it didn't last long as a couple of miles on, my spine sort of melted into it and I only remembered how convex it had been once I extricated myself at the other end.

That aside, the CSL was an utter joy from start to finish. The unique sound from the 3.2-litre six-cylinder had us opening the windows through tunnels, and giving a few extra indulgent revs at both ends of the Eurotunnel.

The greatest BMWs ever

Rare and valuable
Fewer than 450 were made in right-hand drive eight years ago, with a £58,455 price tag each, and the secondhand motor I borrowed still commanded strong money at £30,000. We received a few knowing nods from fellow travellers as they caught sight of the CSL's tell-tale integrated rear spoiler, just subtle enough to attract the right sort of attention.

As the miles sped by, I couldn't wish for a better-shaped steering wheel and it has just the right amount of squidgy-ness, too. It gives you the confidence to place the front tyres with mathematical precision at any speed, too.

The rear-drive chassis is perhaps my favourite part because it's ever-ready to please. It will change direction as quickly as a flock of starlings and it rewards a keen peddler by keeping them on their toes as the limit of grip rushes up. Too much right foot out of a corner will force the boot to start overtaking the bonnet, but if you know what you're doing it's really good fun, sliding progressively rather than snapping sideways. The throttle response is commendably instant too.

After what felt like a mere hour or two, we arrived at our resting place, the Normandy Barrière Hotel, feeling as fresh as when we'd left home. The hotel's porter did a double take when he opened the boot, and shuffled off to get a big trolley.

It was a brilliant car to pick - quick, agile and practically perfect in every way. Even Mary Poppins would approve.

GIANNHS M
13-01-13, 20:30
Δεν το βρίσκω λάθος...:original:

Ισα ισα έχεις και την ανυπομονησία,την τρέλα και γενικά είσαι τσίτα μέχρι να βρεθείς μέσα του έστω και σαν συνοδηγός...

Θυμάμαι πως έκανα όταν μου ανακοίνωσε ο πατέρας μου ότι θα πάρουμε Μ3 (μόνο το 46άρι ήξερα τότε) και την πίκρα που έφαγα όταν είδα το Ε30:th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1:

οχι κ ξενερα....σε παρακαλω.:ranting2:..το αμαξι ειναι ενα Μ3 Ε30 κοσμημα....δεν ειναι καμια μπουρουχα!!!!!!

Vasilis M3
13-01-13, 20:34
Δεν λέω το αντίθετο ίσα ίσα...αλλά εγώ είμαι ερωτευμένος με το Μ3 Ε46..τέλος :thumbsup:

EVERGET
14-01-13, 17:45
Συνεχίζουμε λοιπόν τα αφιερώματα του τύπου στο Μ3 Ε46 με την παρουσίαση του Car τον Απρίλιο του 2001. Η παρουσίαση ακολουθείται από το απόλυτο crash test του νέου τότε Μ3, το συγκρητικό του με την 911 (996). Το αποτέλεσμα δίνει σαφές προβάδισμα στο Μ3 καταρρίπτοντας το στερεότυπο της 911 στην κλάση των σπορ κουπέ. Να γιατί αυτή η Μ3 αποτελεί την ώριμη αποκορύφωση του μύθου της σειράς Μ3.

https://imageshack.us/a/img837/9289/img3114s.jpg

https://imageshack.us/a/img341/408/img3115fs.jpg

https://imageshack.us/a/img204/7927/img3111vf.jpg

https://imageshack.us/a/img835/6199/img3108cz.jpg

https://imageshack.us/a/img217/7229/img3105q.jpg

https://imageshack.us/a/img204/774/img3102k.jpg

https://imageshack.us/a/img838/2821/img3101sa.jpg

https://imageshack.us/a/img546/3479/img3098id.jpg

https://imageshack.us/a/img560/5872/img3100v.jpg

https://imageshack.us/a/img14/2789/imagetnv.jpg

https://imageshack.us/a/img846/6784/imagexlo.jpg

https://imageshack.us/a/img832/3927/img3094z.jpg

https://imageshack.us/a/img5/1421/img3093px.jpg

EVERGET
14-01-13, 21:41
Ανεβάζοντας το τελευταίο post θυμήθηκα τα του 2009, όταν έψαχνα αυτοκίνητο. Εκτός από τα Μ3, κοίταγα και για 911. Μία από τις επιλογές που ζύγησα ήταν και αυτό το 911 Carrera 4 με εργοστασιακή σπορ εξάτμηση (πολύ μπάσο μιλάμε) και ζάντες από GT3. Κόστιζε τότε 3000 πιο ακριβά από το Μ3. Το απέρριψα κυρίως διότι το κόλλημα ήταν το Μ3...που ήταν φθηνότερο, γρηγορότερο, πρακτικότερο και νεότερο. Ειδικά το εσωτερικό του 996 δείχνει γενιές πίσω από αυτό του Μ3 το οποίο μοιάζει σύγχρονο και όμορφο ακόμη και σήμερα.

Σημείωση ελληνικής βλακίας: Τότε είχαν 560 ευρώ τέλη και τα δύο αυτοκίνητα. Για το 2013 το Μ3 έχει 1400 ευρώ παραπάνω λόγω χαρατσιού...:ranting2:

https://img198.imageshack.us/img198/4909/911se.jpg

STREETRACING
14-01-13, 21:57
Όλοι οι γνωστοί μου που είχαν Μ κ πέρασαν σε 911
Μου είπαν ,
Καμμια σχέση,
Τα πορσε είναι ΑΛΛΟΥ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

EVERGET
14-01-13, 22:15
Όλοι οι γνωστοί μου που είχαν Μ κ πέρασαν σε 911
Μου είπαν ,
Καμμια σχέση,
Τα πορσε είναι ΑΛΛΟΥ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Μέχρι που χάνουν τη μούρη με καμιά διακοσαριά και οι μάντρες τους αλλάζουν γνώμη....thumb:original:

STREETRACING
14-01-13, 22:58
Μπα
Αυτοί που λέω είναι
ΟΙ οδηγαρες.

doctore
15-01-13, 12:00
https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/alcohol.jpg

Τώρα κατάλαβα γιατί είμαι εθισμένος :thumbsup:

Vasilis M3
15-01-13, 12:27
///Mεθυσμένοι είμαστε... :whistle:

:thumbsup:

EVERGET
16-01-13, 19:22
Συνεχίζουμε με το πρώτο τεστ του Αγγλικού BMWCar στο Μ3 Ε46 επί Βρετανικού εδάφους. Τα Αγγλάκια είχαν να λένε τότε το πόσο πολύ καλύτερο είναι σε κάθε τομέα το 46άρι από το 36άρι, παρότι τεχνικά το πρώτο αποτελεί άμεση εξέλιξη του δεύτερου: "Τhey 're almost like chalk and cheese", όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το περιοδικό.

Kαι έτσι είναι, το 46άρι αφήνει σε όλους τους τομείς ένα κλικ ανώτερη αίσθηση, επομένως ολοκληρώνεται ως ένα πολύ ανώτερο αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά το 36άρι συνεχίζει να αποτελεί ένα πιο "αφιλτράριστο" αυτοκίνητο, που κατά την εμπειρία μου, παρέχει ακόμη μεγαλύτερο connection με τον οδηγό. Για αυτό μπορεί η 46άρα να είναι "εθισμός", αλλά και ο αδικημένος πρόγονος Ε36 είναι ένα πολύ αγαπημένο αυτοκίνητο.

https://imageshack.us/a/img525/8773/img3139x.jpg

https://imageshack.us/a/img593/8704/img3140py.jpg

https://imageshack.us/a/img855/3995/img3141h.jpg

https://imageshack.us/a/img401/1559/img3143q.jpg

https://imageshack.us/a/img715/6803/img3144n.jpg

https://imageshack.us/a/img526/4302/img3145ic.jpg

https://imageshack.us/a/img152/1668/img3146z.jpg

https://imageshack.us/a/img15/2408/img3148ay.jpg

https://img19.imageshack.us/img19/5406/downloadfr.jpg

doctore
16-01-13, 22:20
BMW M3 - E30, E36 and E46 driven

CAR Magazine, February 2007

First drive
06 July 2007 09:56
By Chris Chilton

The ultimate BMW M3 test: E30 Sport Evo v E36 Evo v E46 CSL

https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/bmwm3triple_9_560.jpg

M3. No confusion, just instant comprehension. The badge, the name, is universally understood. One letter and one number that combined are as globally recognisable as Schuey’s chin. BMW is launching a new one and can’t afford to get it wrong. Here are three reasons why: the three greatest M3s of their generation, an E30 Sport Evo, an E36 Evo saloon and an E46 CSL, made-in-metal reminders of everything the M3 stands for. Yet the moniker has come to stand for something quite different to the original E30 that BMW first revealed at the ’85 Frankfurt Motor Show. Like so many of the greatest road cars, the M3 started off on the circuit, only finding its way onto autobahns because 5000 road cars were required to satisfy homologation requirements. That first M3, based on the E30 saloon, was an unqualified success in every respect. It dominated touring car championships here and abroad, fending off the attack of Sierra and Merc 190 Cosworths and was a commercial success too, developing a strong following worldwide, and particularly in Britain; this despite coming in left-hand drive only and carrying a lofty £23k price tag that made it appear, on paper at least, dubious value in the face of Ford’s faster, cheaper and lairier Cossie.
£23k for an M3? Makes the new one seem cheap...

A close look at the E30 M3 reveals just where that money went - and a drive confirms that it was worth it. Much more than a tarted-up 325i Sport, the original E30 shares only the bonnet with its humbler siblings. Those fabulous arches are all steel and flared to allow the racing version to run big rubber, the rear windscreen is uniquely raked to help direct air towards the rear spoiler and both screens are bonded to the body rather than housed in old fashioned rubbers to improve aerodynamics which was probably like urinating on a bonfire given the cliff-face grille’s ability to scythe through the air. If, like me, you remember Saturday afternoons glued to the TV while Steve Soper doorhandled his E30 around Brands, you will not fail to get goose bumps standing in the company of what, to most people, is just another square old BMW. Then if, like me, you’re very lucky, you get given the keys and lose the plot altogether. Maths was never my strongest suit but you don’t need a degree in hard sums to realise that the original M3 is so much more than the total of those parts. It’s not particularly quick, it doesn’t sound that special, you have to sit on the left and from inside it looks and feels no better than the mouldy 318i that some thoughtless sod has abandoned in the layby down the road.




Doesn't the original M3 now drive like a 20-year-old car, though?

By the first corner you’ve worked out that although the first-to-second change is a little slow, the dog-leg pattern ’box with first down and to the left is a breeze and that neither it nor the left-hand drive layout are remotely hindering your progress. By the second corner you’re convinced that the steering is almost everything everyone says about it. Light, full of feel and razor sharp, its only slight failing is longish gearing (3.7 between the stops) which means that it never turns in quite as quickly as you’d expect. By the third corner your mind is focused on the incredible combination of ride comfort and body control, how light and alert the car feels, how great the visibility is thanks to those slim pillars, and you begin to fully understand why millionaires with garages full of exotica are beating a path to E30 M3 ownership in the hope of fulfilment. But the last corner, well that’s the most dangerous corner of all. By then you’re reaching for the cheque book yourself. Which in the case of this beautiful black, one-of-600 Sport Evo would mean shelling out £17k as opposed to the £11k a regular M3 would set you back. That extra money buys different spoilers front and rear; a special interior with some very ’80s red seatbelts; lower suspension; thinner glass and a smaller petrol tank to reduce weight. The 2.3-litre four is also stretched to 2.5-litres and from around 200bhp and 176lb ft (depending on year and spec) to 237bhp and 177lb ft.



Tell me more! That screaming four was a legend in its day...

It was certainly brisk. The E30 took a scant 6.0sec to 60mph and 16sec to the ton – a healthy improvement on the 7.0sec/18sec of the standard car, but little better than hot-hatch performance these days. ‘Too many people have got the wrong idea about the E30 M3 and come back from a drive disappointed,’ says Tony Halse of premier BMW finders and fettlers Munich Legends. ‘What you’re buying is a brilliant chassis, but none of them is truly quick. If it’s straight-line go you’re after you’re looking at the wrong car.’ But that’s not to say the M3’s big-capacity short-stroke four isn’t without soul. It’s not hugely refined or even that pleasant to listen to, but it is purposeful, just about torquey enough to pull the 1200kg shell along happily at low revs, and leaps to the redline when pushed, seemingly coming on cam twice, first at 5000rpm and then again at 6000rpm for the final 1000rpm flourish. There are only five rather than six forward gears but they’re well stacked and fifth is a direct drive rather than overdrive, the pedals are ideal for heel and toeing and, just like every other control, perfectly weighted. And despite sharing its semi-trailing arm rear end with the regular E30 whose tail happy waywardness is the stuff of legend, the limited-slip-equipped M3 seems perfectly planted, happy to indulge you when you wish but only at your bidding. Frankly, this thing is a revelation, agile and communicative like an Elise but practical, comfortable and equipped with anti-lock brakes, air con and most of the other things we expect of modern grown up cars. Could you really happily spend £22k on a new VW Golf GTI when you could have a nice one of these for half as much? Your only problem might be finding one; those with good cars tend to hang on to them and the cheap stuff is a vortex waiting to swallow your wallet whole.



Now to the second generation: the BMW M3 E36

You’ll have no trouble finding the car that replaced the original M3 - but you're best off avoiding the cheapest E36 models, as they'll have been thrashed to hell and back. If Halse is right and the chassis is the heart of an E30, then it’s the engine that takes centre stage in its successor. The parallel with Carol Shelby’s Mustangs 20 years earlier is uncanny. Like the first-generation GT350s, the E30 was built as a road-going racer, but by the second generation the lure of the dollar had turned the cars into faster, softer, more usable machines. There was even an M3 saloon, but don’t overlook it based on the number of doors. The E36 M3 saloon is a forgotten gem. Marrying the 318i’s soul of discretion exterior with the luxury of a 7-series and the wickedness of the M3 coupe’s new six-cylinder motor, it’s the perfect Q-car and much rarer than its M3 coupe or convertible stablemates. And there’s nothing remotely soft about the engine. Starting out as a sophisticated 3.0-litre straight six fitted with variable valve timing on the inlet side and producing 286bhp and 238lb ft of churn, it transformed the M3’s performance, dropping the 60mph sprint into the high fives and making 150mph a reality.



Does the E36 drive differently from the original E30 M3?

In contemporary tests CAR said the early saloon’s bespoke, softer suspension settings made it more satisfying than the coupe; later Evo saloons like the one we drove got the coupe’s set-up and its bigger 3.2-litre engine and corresponding increase in power: 321bhp and 258lb ft made the then-new Porsche 996 appear as undernourished as a Kenyan marathon runner. Inevitably, with its priorities shifted so far from those of the E30, the E36 feels radically different to its predecessor today, just as it did to the puzzled journalists who first drove it in 1992. Objectively it isn’t a bad car, but it’s easy to understand why hacks pleaded with BMW to call it the 330i instead and give them a proper M3. The steering – heavier and deader than the E30’s, though pleasingly shorter between the lockstops – doesn’t fizz with feedback like the older car’s. Evo versions are better than the 3.0-litre cars in this respect, and you can certainly feel that extra 250kg of kerbweight with every degree of lock applied to the wheel - and every bump that passes beneath the 17-inch rims. The control weights are a mess too, the Evo’s six-speed gearbox isn’t as slick as the 3.0-litre E36’s five-speeder, the clutch requires serious legwork and the throttle is absurdly stiff. You jump into the E30 and everything clicks, but not here, not in the E36.




So the E36 is the weakest of the lot?

Probably in this test. But it’s no boat and certainly doesn’t fall to pieces when you up the pace, remaining composed if hardly as sharp as the E30. And once you’re accustomed to the greater physical effort required to drive quickly, you find the confidence to exploit the stronger brakes and better stiction on faster corners. You also feel increasingly confident to delve into the straight six’s huge reserves of power through slower bends, creating the sort of controlled smokey slides the E30 has the balance but not the grunt to perform, at least not in the dry. And the E36’s huge reserves of torque, greater refinement and bigger cabin make it a genuinely appealing everyday prospect, especially with prices stretching down so low.


Ok. So onto the outgoing M3... the E46

We've tested the definitive E46, the lightweight and very desirable CSL. But let’s rewind to 2000 and the launch of the car on which the CSL was based, a car whose mission was to deliver the sales success of the E36 but reclaim some of that respect lost in the switch from E30. The rear wheelarches bulged, the front wings gained gills from the ’70s CSL and the exhaust sprouted an extra pair of pipes to further mark the differentiation between it and its more mundane coupe siblings. The engine continued in 3.2-litre guise, but power shot up to 343bhp, 60mph tumbled to five dead and rear tyres began to fear for their lives in the face of a new M-diff which could provide 100 percent lock up across the back axle; sideways showboating had never been easier. Regular M3s were, and still are great, but the CSL is better; just not the £20k better BMW seemed to think when it set the price at close to £60,000 in 2003. Plenty of speculators lost their shirts and immaculate sub-10,000-mile cars are now changing hands for as little as half that, making them phenomenal used buys.


Sixty grand for a 3-series! Who'd buy one of those?

Despite the carbon roof and interior embellishments, the special alloys, lightweight bumpers and boot lid and extra 17bhp, Halse reckons most potential buyers just don’t see the CSL as different enough from a newer, regular E46 at the same price to take the plunge. But it is a different experience, even shorn of the Michelin Cup tyres as this car was for our rainswept photoshoot. Curiously, steering feel just off centre seems better without the Cup tyres, removing that leap of faith feeling you got when first turning in on the silly rubber. Definitely more at home on the smooth stuff, the more hardcore springs and dampers can struggle on messy B-roads but there’s a taste of E30 Sport Evo in its alertness. This is helped by the quicker steering rack and the 110kg that was lopped from the tubby standard car’s 1570kg kerbweight. But best of all, it sounds absolutely glorious, the huge carbon airbox complete with dinner plate-sized butterfly valve filling the cabin with an incredible demonic shriek as you work your way up to 8200rpm before grabbing the next of six ratios in the mandatory SMG paddle-shift ’box. Turn down the wick and you’ve got a respectable motorway cruiser.

The acid question... which M3 is best?

Which would you have? Office opinion here leans in favour of the CSL but if pressed I’d take an E30 for its purity. It’s a car that can still teach us so much, and one which surely has a place in 2007. A simple, light, fun rear-driver that can fit the family and do the trackday stuff; no-one makes anything comparable these days. An RX-8 is on the right lines but falls short. So what about it, Nissan? Another thought occurs, however. For the £50,625 the new E90 M3 will cost, you could easily afford one car from each of these three previous generations. Focused E30, usable E36 and bonkers E46 CSL: even by the standards of the do-it-all M3, that’s one pretty formidable line-up.


Extract from a feature in CAR Magazine, February 2007

EVERGET
16-01-13, 22:33
Βασίλη μας ξενέρωσες λίγο με το CSL...εδώ μιλάμε για το ΚΑΛΟ Μ3 Ε46....ΤΟ ΑΠΛΟ :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

doctore
16-01-13, 22:49
Βασίλη μας ξενέρωσες λίγο με το CSL...εδώ μιλάμε για το ΚΑΛΟ Μ3 Ε46....ΤΟ ΑΠΛΟ :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

Τώρα θα σε ξενερώσω κι άλλο :
https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/csl_rear.jpg

doctore
17-01-13, 14:34
https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/1.jpg
https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/2.jpg

EVERGET
28-01-13, 19:25
Το 2005 έρχεται στην Ελλάδα το Ε60 Μ5 και το Ελληνικό EVO μας λύνει τις απορίες δημοσιεύοντας τον 10/05 ένα πολύ ενδιαφέρον συγκριτικό του νέου τότε Μ5 με το benchmark M3 E46 στις Σέρρες. Επίσης, γίνεται εκτενής αναφορά στις εντυπώσεις που αφήνουν τα δύο αυτοκίνητα στο ταξίδι μέχρι την πίστα. Συμπέρασμα: το Μ3 Ε46 είναι πιο γρήγορο από Μ5 όταν το δεύτερο δουλεύει με τα 400ps...μετά οι διαφορές είναι μεγάλες...

Απολαύστε λοιπόν ένα αφιέρωμα σε δύο από τα πιο πικάντικα και γοητευτικά Μ όλων των εποχών...

https://imageshack.us/a/img834/7484/53009.jpg

https://imageshack.us/a/img191/4770/53010.jpg

https://imageshack.us/a/img10/2998/53011.jpg

https://imageshack.us/a/img835/7487/53012d.jpg

https://imageshack.us/a/img233/2985/53001a.jpg

https://imageshack.us/a/img706/1329/53002.jpg

https://imageshack.us/a/img202/1600/53003.jpg

https://imageshack.us/a/img822/3233/53004.jpg

https://imageshack.us/a/img838/7581/53005.jpg

https://imageshack.us/a/img26/7830/53006l.jpg

https://imageshack.us/a/img189/8927/53007.jpg

https://imageshack.us/a/img132/7520/53008.jpg

doctore
28-01-13, 21:47
Πόρωση !!!:thumbsup:
Μου άρεσε πολύ η φράση : "...λυμαίνεται την αγορά επί μία πενταετία".

EVERGET
28-01-13, 22:04
Bασίλη πάμε για Μ5 Ε60 το επόμενο ή σαν το Μ3 τίποτα????:whistle::thumbsup:

Πάντως ομολογώ πως το Μ5 Ε60 ήταν το τελευταίο Μ που με έκανε να φάω κόλλημα (μετά του καρμικού με το Μ3 φυσικά)...από εκεί και μετά υπήρξαν Μ που απλά μου αρέσανε...thumb

doctore
28-01-13, 22:26
Νάσο,
πολύ καλό αμάξι το Μ5 Ε60, πανέμορφο, ήχος από άλλο πλανήτη, αλλά δυσκολεύομαι πάρα πολύ να χωνέψω τις πίσω πόρτες !

Ρε συ ξέρεις πόσα χρόνια έχουμε μπροστά μας να χαρούμε 4πορτα ? :thumbsup:
Το Μ6 έχει τα ίδια μηχανικά μέρη, είναι κουπέ, και είναι και 100τόσα κιλά
ελαφρύτερο...

Ρε συ ξέρεις πόσα χρόνια έχουμε μπροστά μας να χαρούμε 4πορτα ?

Το Σάββατο θα στο ξαναπώ άλλες 6 φορές !!! :thumbsup:

STREETRACING
28-01-13, 23:53
Καμμιά σχέση ΚΑΤ εμε το m6 με το m5.
Δαγκωτο αβλεπι m5.


Sent from my iPhone using Tapatalk

EVERGET
29-01-13, 00:01
Καμμιά σχέση ΚΑΤ εμε το m6 με το m5.
Δαγκωτο αβλεπι m5.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Οντως το Μ5 εχει την αλητεια και γοητεία να ειναι ενα οικογενειακό σενταν με V10 που στροφαρει 8αρες....θεϊκό αυτοκίνητο παρά τα κουσούρια του!