Επιστροφή στο Forum : Καίει λάδι Corsa B 1.2
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους.
Το καλοκαίρι αγόρασα πολύ φθηνά ένα κόρσα 1.2 8 βάλβιδο του '94 μόνο για μετακίνηση με 236000 χλμ. Οταν έκανα κάποιες διαδρομές στη ζέστη έφτανε η θερμοκρασία του νερού στη μέση και έμενε εκεί, και έπεφτε κάπως η απόδοση.....
Κάποια στιγμή λοιπόν ανέβασε πολύ στους 100 βαθμούς χωρίς όμως να πλησιάσει στο κόκκινο και δυστυχώς έκανα 5 χλμ έτσι μέχρι να γυρίσω στο σπίτι, στο μεταξύ το αμάξι βάραγε πυράκια και κλώτσαγε.
Ανοιξα το καπώ και είχε πετάξει τα νερά ένα κολλάρο που είχε χαλαρώσει με αποτέλεσμα να αδειάσει το ψυγείο, αλλά ξαναλέω δε πήγε η βελόνα στο κόκκινο. Στην πορεία γέμισα παραφλού άλλαξα κολλάρο-σφτιχτήρα και όλα οκ.
Σήμερα έχει 238000 χλμ και σε ένα δυαντό φρενάρισμα άναψε στιγμιαία λαμπάκι λαδιού...... Η στάθμη έδειχνε λάδι στην μέση, δλδ έκαψε το μισό κάρτερ σε 2000 χλμ.
Ανοίγοντας την ταπα λαδιού να συμπληρώσω είδα μία λάσπη-μαγιονέζα κάτω από αυτήν και παράλληλα έβγαινε λίγος καπνός από το στόμιο.....
Να αναφέρω ότι δεν βγάζει καπνούς ούτε μπλε ούτε μαύρους, ούτε ρετάρει όυτε τίποτα τέτοιο. Δουλεέυει άψογα.
Τι μπορεί να έχει γίνει?? Εχει κάψει φλάντζα ή όχι? Και αν είναι έτσι έγινε πριν το αγοράσω ή απο το περιστατικό του καλοκαιριού??
Θα ήθελα κάποιες συμβουλές σας παρακαλώ.....:thanks:
Τώρα απο θερμοκρασία πως δουλεύει ;;
Γέμισε λάδια και νερά και πες μας τι καίει πιο γρήγορα ...
Για να καίει τόσο λάδι χωρίς καπνα πίσω ειναι λίγο δύσκολο μπας και έχεις διαρροή ;
Bazil Van Sinner
05-01-13, 19:13
H μαγιονεζα γινεται με λαδι και νερο!
Το περιστατικο που σου συνεβει το καλοκαιρι το αποτελειωσε αν εκανες πιο πολλα χλμ. θα στο ειχε βγαλει νωριτερα,ειδα εκανες 2Κ μονο,πιθανοτατα το κλαψες το μοτερ!μπαξε ενα καλιμπρα πανω τζαμπα ειναι!!!
Η μαγιονεζα δεν ειναι πάντα λαδονερο επειδή έχει χλμ μπορεί να ειναι σκουριά απ το κύκλωμα ψύξης αν και μάλλον ειναι φλατζα!
Η μπεζ λασπη που βλεπεις στο ψευτοκαπακο οταν ανοιξεις την ταπα.....κατα πασα πιθανοτητα νερο στα λαδια.
Ααα στην ταπα του λαδιού ειναι ;;;
Οκ φλατζα!
Παιδιά οι απαντήσεις σας σκίζουν!!! Τώρα πήγα στο βενζινάδικο επειδή έχει δυνατό φως και είδα ότι έχει λάδια γύρω από τον πρώτο κύλινδρο πάνω στο καπάκι.... οπότε είναι φλάτζα απ' ότι φαίνεται.....
Ξέχασα το βασικότερο...είμαι Βουλγαρία γιατί σπουδάζω και το μόνο που με χαλαρώνει είναι ότι γενικά τα εργατικά είναι φθηνά....για να δούμε πάντως το συντομότερο πάω σέρβις....
Ενδεικτικά να πω ότι μου ζήτησαν για ευθυγράμμιση 15 λέβα= 7.5 ευρώ.....σε μηχάνημα καλό, και μπουζί με τοποθέτηση 25 ευρώ.....
STREETRACING
05-01-13, 21:07
Δες αν κάψει νερό.
Αν είναι φλατζα θα καεί γρηγορα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bazil Van Sinner
05-01-13, 21:09
Σοφια ,Φιλιπουπολη???
Σοφια ,Φιλιπουπολη???
Φίλε μου Veliko Turnovo....!!! Ξεκινάω μεταπτυχιακό φέτος και στο μεταξύ εργάζομαι σε μια εταιρεία....είμαι πολύ ευχαριστημένος:original:
Καλησπέρα...δυστυχώς δε με βλέπω να προλαβαίνω να το επισκευάσω μέσα στην εβδομάδα.... και ρωτώ το εξής... το καλοριφέρ μπορεί να χρησιμοποιηθεί ή μήπως υπάρχει περίπτωση να μπουν τίποτα επικίνδυνες αναθυμιάσεις μέσα στην καμπίνα...???
Φίλε μου Veliko Turnovo....!!! Ξεκινάω μεταπτυχιακό φέτος και στο μεταξύ εργάζομαι σε μια εταιρεία....είμαι πολύ ευχαριστημένος:original:
Veliko Turnovo ειναι μια παρεα καφρων Βουλγαρων με BMW, εχουν ανεβασει διαφορα βιντεο :thumbsup:
Φίλε Φάνη γενικώς εδώ είναι καμμένοι με τα bmw.... βλέπεις ό,τι να ναι...έχω δει compact 36αρι μετατροπή σε εξακύλινδρο... 30άρι 320 να ντριφτάρει στο χιόνι.... την ίδια τρέλα με μας έχουν...
Το πιο τραγικό είναι ότι είμαι με το κόρσα και δεν έχω στα χέρια μου το Ε30...το οποίο το προσέχουν οι γονείς μου ευτυχώς!!!
Τις προάλλες είχα πετύχει στο πρωτάθλημα ντράγκστερ στην τηλεόραση Ε30 να μονοπωλούν την κατηγορία πισωκίνητων...
φιλε μου δεν εχει προβλημα για περιεργες αναθυμιασεις,το θεμα ειναι αλλου, οτι υπαρχει προβλημα, και αφου βλεπεις "μαγιονεζα" στην ταπα λαδιου, σημαινει οτι μπερδευει στα λαδια νερα, δηλαδη εχεις στους κυλινδρους νερο, και αν γινει υδραυλικη συμπιεση θα χρειαστει να αλλαξεις μοτερ!
εξαρταται τι θες να κανεις στο αυτοκινητο, αν θες να το ανατιναξεις και να βαλεις αλλο κινητηρα τοτε χρησιμοποιησε το κανονικα...
επειδη τα χιλιομετρα που εχεις ειναι πολλα για τον συγκεκριμενο κινητηρα το καλυτερο ειναι να τον αλλαξεις, γιατι για να τον επισκευασεις υπαρχουν 2 διαφορετικοι τροποι,
ο μηχανικος σου
α) λυνει καπακι αλλαζει φλατζα, ιμαντα ρουλεμαν(αν χρειαζεται), λαδια, παραφλου μπουζι , πλανισμα στο καπακι και μετα απο λιγα κμ καταλαβαινεις οτι εκανες χαζομαρα, γιατι θα θελει ξανα λυσιμο...
β) ξεκινας μια ασυμφορη μεν αλλα καλη επισκευη...
που σημαινει...
-λυσιμο κυλινδροκεφαλης
-πλανισμα και πρεσαρισμα κεφαλης στο μηχανουργειο
-αλλαγη στα τσιμουχακια και τριψιμο στις βαλβιδες
με ολα αυτα εχες μια καινουρια κυλινδροκεφαλη
μετα απο ανταλλακτικα θες...
-φλατζες κυλινδροκεφαλης, εισαγωγης και εξαγωγης
-ιμαντες ρουλεμαν τρομπα νερου
-θερμοστατη (γιατι στανταρ θα εχει γινει χαλια)
-καθαρισμα ψυγειου και κυκλωματος γιατι και αυτα θα εχουν γινει χαλια
-μπουζονια κυλινδροκεφαλης
και μετααα αφου θα το εχεις λυμμενο ενας ελεγχος σε πιστονια μεταλλα μπιελων και αντλια λαδιου...
σιγουρα θα εχεις ενα σχεδον καινουριο κινητηρα και θα του εχεις δωσει αλλα 200.000κμ αλλα αξιζει???
κατι τελευταιο απ την μικρη μου εμπειρια....
οσες φορες εχω αλλαξει φλατζα σε κινητηρα με πανω απο 200κ με τον πρωτο τροπο ποτε δεν εχει βγαλει πανω απο 40κ σε καυτη οδηγο...αχχααχαχαχ
ο λογος ειναι οτι η φλατζα ειναι ενα φυλλο το οποιο ειναι αναμεσα σε κυλινδροκεφαλη και μπλοκ...
την κυλινδροκεφαλη την περνας απο πλανισμα για να ισιωσει, για να γινει σωστη δουλεια πρεπει να περασεις και το μπλοκ, γιατι οσο και να το περασεις με dremel ισιο σωστο δεν γινεται...
επισης τα μπουζονια της κυλινδροκεφαλης δεχονται συγκεκριμενη ροπη και δουλευουν περιπου σαν ελατηρια, αν τα ξεσφιξεις και εχουν φαει και 200κ κμ και τα ξαναδεσεις ειναι πολυ πιθανον οτι δεν θα κανουν την δουλεια που εκαναν πριν!
μικρες λεπτομερειες που κανουν τρελη διαφορα, και οι οποιες σε καυτη οδηγο που βαραει κοφτες και ξετιναζει το μοτερ του φαινονται σε 40-50κ κμ!
η γνωμη μου ειναι οτι επισκευες της 2ης κατηγοριας που αναφερω γινονται σε κινητηρες που εχουν καποια αξια ειτε συναισθηματικης ειτε σπανιοτητας ειτε μοναδικοτητας ειτε βαρεσιας του ιδιοκτητη...
σε κινητηρες της σειρας επειδη στο ιντερνετ και στις μαντρες βρισκεις με το κιλο και με λιγα χρηματα αξιζει να το βαλεις και να τελειωνεις σε μια μερα...
απο εκει και περα καλη τυχη!
ghost-rider
06-01-13, 21:13
Πως βαραει πυρακια? Κανει ενα "τακ", "τακ","τακ"?
Κοιταξτε το μην βαρεσε μπιελα.
Αμα ανακατεψει νερα με λαδια την ακουει κατω. Κ πανω κ αριστερα κ δεξια...
Βασικα αμα δουλεψε με κουρκουτι θελει γενικη επισκευη το μοτερ.
Δεν υπαρχει περιπτωση να συνελθει με μια φλατζα.
Πως βαραει πυρακια? Κανει ενα "τακ", "τακ","τακ"?
Κοιταξτε το μην βαρεσε μπιελα.
Αμα ανακατεψει νερα με λαδια την ακουει κατω. Κ πανω κ αριστερα κ δεξια...
Βασικα αμα δουλεψε με κουρκουτι θελει γενικη επισκευη το μοτερ.
Δεν υπαρχει περιπτωση να συνελθει με μια φλατζα.
γινεται να συνελθει....αλλα αν πιεστει θα τα βγαλει ολα....
Spara είσαι πολύ αναλυτικός μου ξεδιάλυνες τις απορίες!!!!!
Το τελικό αποτέλεσμα θα μαθευτεί..... πάντως για γενική επισκευή σε περίπτωση που θέλει δε θα γίνει δεν αξίζει....
Λαμβάνοντας υπ 'όψιν τις απόψεις σας και μαζί με το μάστορα θα δούμε, πάντως το βασικότερο είναι να παω συνεργείο. Πριν από αυτό δεν υπάρχει καθαρή εικόνα.
Και πάλι να 'στε καλά, μόλις προφθάσω να το πάω στο σέρβις και έχουμε πόρισμα θα ενημερώσω αμέσως.......!!!
δεν αξίζει αυτό τ μότερ καμιά επισκευή, βαλε 14άρι 16βαλβίδο κ καθαρίσες + θα δεις άλλο αμάξι
Καλημέρα, θα ήθελα να επαναφέρω το θέμα μιας και λύθηκε. Μετά από έλεγχο σε μάστορα, κοιτάχθηκαν κεφαλές φλάτζες κ.τ.λ το αμάξι τελικά ευτυχώς ΔΕΝ είχε κάψει τίποτα ούτε είχε ραγίσει κεφαλή. Το πηχτό ζελεδάκι ήταν από υγρασία (δε το κατάλαβα ακριβώς) λόγω κίνησης μόνο σε κοντινές αποστάσεις, τα λάδια πάνω στο κεφαλάρι, ήταν απομεινάρια από λάδι που έσταξε στο παρελθόν, μιας και μίλησα με την κοπέλα που το είχε και μου το επιβεβαίωσε ότι το μοτέρ δεν είχε πλυθεί ΠΟΤΕ!!!!
Υπάρχει και μια μικροδιαρροή από τη φλάτζα του κάρτερ αλλά είναι αμελητέα μου είπαν.
Εκανα και μια αλλαγή λαδιών με elf 15W40 λίγο πιο χοντρό, φίλτρο λαδιού και φίλτρο αέρα, μιας και είχα υποψία ότι το προηγούμενο λάδι δε παίζει και να ήταν το καλύτερο...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.