Επιστροφή στο Forum : Ε46 Μ3 SS V2 Step-Design
https://imageshack.us/a/img850/2418/img5768n.jpg
https://www.supersprintexhaustshop.com/product/BMW-E46-M3-V2-Step-Design-Headers/Default.aspx
Αξιζουν η οχι ?? :thanks:
https://imageshack.us/a/img850/2418/img5768n.jpg
https://www.supersprintexhaustshop.com/product/BMW-E46-M3-V2-Step-Design-Headers/Default.aspx
Αξιζουν η οχι ?? :thanks:
21 αλογα παραπανω! εντυπωσιακο αν ειναι ετσι .... :original:
δεν γνωριζω αλλη εξατμιση να δινει τοσα αλογα!!!!1
steliosm46
31-12-12, 11:39
21 άλογα δεν παίρνει με τίποτα..δηλαδή τι με ένα σετ χταπόδια φτάνεις πάνω απο την ιπποδύναμη του CSL? δεν νομίζω..
το μόνο πιστεύω που κερδίζεις είναι λίγο παραπάνω την αίσθηση της ροπής και θόρυβου..καλύτερα να βάλεις ένα σετ καταλύτες παρα χταπόδια..thumb
21 άλογα δεν παίρνει με τίποτα..δηλαδή τι με ένα σετ χταπόδια φτάνεις πάνω απο την ιπποδύναμη του CSL? δεν νομίζω..
το μόνο πιστεύω που κερδίζεις είναι λίγο παραπάνω την αίσθηση της ροπής και θόρυβου..καλύτερα να βάλεις ένα σετ καταλύτες παρα χταπόδια..thumb
εχεις καλυτερο οφελος με καταλυτες???
21 αλογα δεν περνεις ουτε απο χταπόδια απο μοτερ αγωνιστικο της BMW.
Εχω είδη χ pipe και καταλύτες 200ριδες SS.. καλα 21 δεν περνεις σίγουρα με την καμία
STREETRACING
31-12-12, 13:46
ΠΡΩΤΟΝ
τα χταποδια χωρις εκκεντροφορους κ εισαγωγη δεν δινουν τπτ.
2,3 αλογα και αν στις 7000+
10-11 δινει η εισαγωγη
11-14 δινουν οι εκκεντροφοροι.
κ ολα αυτα με τοπ ρυθμιση
αλλιως σε πετυχαινει κανενα μαμα κ σε κοβει στη μεση.
STREETRACING
31-12-12, 13:48
Εχω είδη χ pipe και καταλύτες 200ριδες SS.. καλα 21 δεν περνεις σίγουρα με την καμία
ανευ προγραμματος εισαι?
απο αλογα ποσα εισαι?
Δεν αξίζει...στην καλυτερη να πάρεις 2-5 άλογα και θα δώσεις ένα τριχίλιαρο σχεδόν.
Με λιγότερα χρήματα ελάφρωσε το αμάξι βάζοντας ένα ποιοτικό carbon καπώ(βαμμένο να μην είναι καγκουριά) και με άλλα τέτοια parts ρίχνοντας το βάρος θα είναι σαν να έχεις αυξήσει την ιπποδύναμη.
YΓ: Καβούκα έχεις;
έχουμε καβουκα για carbon δεν το νομίζω μου αρέσει έτσι και είδη εχω κάνει ενα χ ελαφρωμα στο αμάξι !
steliosm46
31-12-12, 17:35
έχουμε καβουκα για carbon δεν το νομίζω μου αρέσει έτσι και είδη εχω κάνει ενα χ ελαφρωμα στο αμάξι !
τι κάβουκα έχεις αν επιτρέπεται? και απο προγραμματισμό επίσης?
steliosm46
31-12-12, 18:11
Ωραίος! :original:
21 αλογα δεν περνεις ουτε απο χταπόδια απο μοτερ αγωνιστικο της BMW.
Με το χταπόδι του P54 παίρνεις περίπου 10-15 άλογα σε ένα CSL.
Βέβαια, κάνει 5000 ευρώ και υπάρχουν 2 ακόμη στον κόσμο (καινούργια) και θέλεις και άλλο πρόγραμμα.
Τρέχα γύρευε ! :ranting2:
Ότι θέλω ένα το θέλω.
https://www.scottsdalemotorsport.com/images/Img393.gif
https://www.scottsdalemotorsport.com/images/Img394.gif
Πάντως ένας με αγωνιστικά από Βέλγιο μου έλεγε ότι βάζουμε χταπόδια από CSL.
Αξιζουν η οχι ?? :thanks:
Αν αξιζουν η οχι ως προς τι? Εννοεις τα αλογα που παιρνεις βαση των χρηματων που δινεις? Εχουμε πει αλλα και αποδειξει οτι η ατμοσφαιρικη βελτιωση του Μ3 ειναι επιπονη, δυσκολη και ακριβη. Αρα εξαρταται απο τον καθενα το ποσο που θελει/εχει να διαθεσει για να παρει μερικα extra αλογα ακομη.
Αν εχει value for money? Φυσικα και οχι, αλλα αυτο ειναι εκ των πραγματων δεδομενο οταν προσπαθουμε να ασχοληθουμε και να βελτιωσουμε ατμοσφαιρικα τον S54 γνωριζοντας και συγκρινοντας πχ με τον Ν54 που με ενα κλασμα του κοστους των χταποδιων παιρνει + 50-100 αλογα.
Οποτε συνοψιζοντας :
Εχει βελτιωση η τοποθετηση χταποδιων -> Ναι εχει
Ειναι ακριβη σαν βελτιωση -> Ναι ειναι
Εχει value for money -> Οχι δεν εχει
Αρα στην ερωτηση αν αξιζει να το κανεις η οχι, θα εξαρτηθει απο την βαρυτητα που δινεις στο value for money καθως και την οικονομικη σου ευχερεια
Με το χταπόδι του P54 παίρνεις περίπου 10-15 άλογα σε ένα CSL.
Βέβαια, κάνει 5000 ευρώ και υπάρχουν 2 ακόμη στον κόσμο (καινούργια) και θέλεις και άλλο πρόγραμμα.
Τρέχα γύρευε ! :ranting2:
Ότι θέλω ένα το θέλω.
https://www.scottsdalemotorsport.com/images/Img393.gif
https://www.scottsdalemotorsport.com/images/Img394.gif
Πάντως ένας με αγωνιστικά από Βέλγιο μου έλεγε ότι βάζουμε χταπόδια από CSL.
νομιζω πως και το Μ3 Competition εχει τα ιδια χταποδια με το CSL.
νομιζω πως και το Μ3 Competition εχει τα ιδια χταποδια με το CSL.
Από Μάρτιο 2005 το φοράνε και τα απλά Μ3 Ε46, καθώς και τα Ζ4 Μ.
Κάποτε τα φόρεσα αυτά τα χταπόδια με διακοσάρηδες καταλύτες ss, x-pipe ss,και hamman τελικό, χωρίς πρόγραμμα ... Αποτέλεσμα : -7 άλογα ΤΡΟΧΟ στον Ανδριανάκη - plex tuning.. Για να δουλέψουν αυτά θές οπωσδήποτε πρόγραμμα και εκκεντροφόρους.. Ωραίος ήχος με ένα συγχρονισμό κοντά στις 3000 στροφές..
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.