Επιστροφή στο Forum : γνωμες...καλο , κακο, και γιατι
Παρτο, παρε και ενα σετ ζαντες με χειμωνιατικα και τελειωσες.
Καλοριζικο και καλοταξιδο.
πω πω ....αργά κοιμήθηκες......αργά ξύπνησες....καφέ ακόμα δε ρούφηξες.......χάλια χάλια.....τς τς τς.......
Μιας και μιλήσαν οι φίλοι για SUV/SAV μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι το καλύτερο all-around BMW που έχω οδηγήσει είναι το Χ5 Ε70.
Απίστευτο όχημα για οικογένεια, ενώ ταυτόχρονα είναι και σπορτίβικο.
Πρωτού το πάρουμε είχα οδηγήσει και 535 F10 αλλά με πήρε ο ύπνος.
Και φυσικά η ορατότητα και η αίσθηση του να βλέπεις από ψηλά, είναι πολύ ωραία.
Πάντα μιλάμε για χρήση οικογένειας, όχι για σπορ οδήγηση κτλ.
STREETRACING
01-01-13, 13:18
Πάντως αν είχα την οικονομική δυνατότητα ένα τοπ τζιπ (AMG,turbo,supercharged) τα συνδυάζει όλα
Κ όντως η ψηλή θέση οδήγησης κ μη έννοια για το ύψος,παρκάρισμα ,κατάσταση δρόμου είναι άλλο πράγμα.
Όσα πιο πολλα μπορούμε να βγάλουμε απο την προσοχή μας είναι πλεονέκτημα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bazil Van Sinner
01-01-13, 15:46
Χρόνια πολλά, να ζήσεις!
Βασίλη, πιστεύω πως αν μιλάμε για σοβαρό SUV αλλα και για συνειδητοποιημένο ιδιοκτήτη που αντιλαμβάνεται πως δε μπορείς να στριψεις δίχως αύριο με τόσο ψηλά το κέντρο βάρους, δεν τίθεται θέμα ασφαλείας.
μιλας με γριφους γεροντα:think:
πλακα πλακα τι λεει το EURO-NCAP? X5 η' Ε60?
Bazil Van Sinner
01-01-13, 15:55
https://img18.imageshack.us/img18/792/dsc1931zdh.jpg
Διαφορα:για την μεταδοση της κινησης στον μπροστινο αξονα της σειρας 5
φροντιζει ενα γραναζι(ενω στο Χ3 και Χ5 αλυσιδα)
Διαφωνώ. Στο SUV κάθεσαι πιο ψηλά, έχεις καλύτερη ορατοτητα, νιώθεις πιο ασφαλης, δεν αγχώνεσαι για πλημμυρισμενους δρομους η λακκούβες, η τετρακίνηση προσφέρει σταθεροτητα και γενικά αισθανεσαι πιο ξεγνοιαστος. Αυτα εκτιμούν περισσότερο οι γυναικες κι όχι αν το σκαφος της Ε60 συνδυαζει κορυφαία ανεση με σπορ αίσθηση. Μη συγκρινεις το Forester με το Ε60, ένα allroad η ένα Q5 είναι πολύ πιο κοντά στο δευτερο.
και εδω η πρωτη επιλογη για τις περισσοτερες γυναικες , ειναι να καθεσαι ψηλα, οτι αισθανεσαι ασφαλεια..... δεν ξερω κατα ποσο ειναι αληθεια........ αλλα δεν τα καταφερα καλα να αισθανθω ασφαλεια τοσο ψηλα...... αισθανθηκα ασφαλεια, οταν ημουν πιο κοντα στο οδοστρωμα.......
Οσο για την τετρακινηση, εδω ειναι απαραιτητη, οχι απολυτα στην Ελλαδα.....
The X5 is roomier and more comfortable with a higher driving position, more leg room and more head room which makes the cabin feel much roomier. It is wider and has slightly more back seat space and significantly better rear cargo space. It is a new design and I find the interior to be slightly nicer than the 5 series, although it's the same basic components in both cars. Electronics, iDrive, stereo, etc are identical. The X5 has the advantage of sitting higher for better road view, but that means the center of gravity is higher and you pay a handling penalty in cornering. It also is a heavy vehicle, so the engine works much harder to move the vehicle and you are aware of the vehicle's mass when you drive it. Gas mileage is not great (lots of posts in these forums on that subject. I got an average of 15 mpg with the 4.8i in mixed driving.) The X5 is very quiet on the highway. I consider it to have the comfort and luxury of a 7 series with the convenience of an SUV with all wheel drive. The X5 also has much better interior storage spaces, more convenient cup holders, etc. So it's a little more friendly inside.
The 5 series is quicker and handles better and is much lighter than the X5. Acceleration is more "effortless" because the engine is moving less vehicle mass. The 5 series corners better, which makes sense because it sits lower to the ground, but that also means that it can be a little harder to enter/exit because it sits lower. The interior feels smaller than the X5: less head room, less shoulder room, tighter back seat, less cargo room in the wagon or the trunk. Four adults in a five series is definitely a full house. A 5 series can be equipped with all wheel drive, so you can get winter performance if you want. The 5 series gets significantly better gas mileage.
Bottom line in my opinion: X5 wins on comfort, convenience, and roominess. So if you need a more family friendly vehicle the X5 would be a better choice. The 5 series wins on performance, fuel economy, and sport sedan driving dynamics.
Και τελειωσαμε νομιζω.
Προσωπικη επιλογη του καθενος
προσπαθώ να βρώ το που θα μπορούσε να είναι καλύτερο γενικά το συγκεκριμένο αμάξι σε σχέση με το Χ5, και πραγματικά δεν βρίσκω ούτε ένα σημείο.
απο χώρους το Χ5 είναι καλύτερο. απο επιδόσεις (νορμάλ συνθηκών και όχι αυτές που κάποιοι μπορεί να φαντάζονται) είναι σχεδόν το ίδιο και μπορούν να κάνουν το ίδιο άνετο ταξίδι με 200+ χιλιόμετρα μιας και αναφέρθηκαν και αυτές οι ταχύτητες, και είναι σαν ένα κινητό φρούριο.
επίσεις, η υψηλότερη θέση οδήγησης είναι πιο ξεκούραστη. το αν είναι ασφαλέστερη δεν γνωρίζω, αλλά η λογική μου μου λέει ότι εφόσων μπορείς σε έναν στούκο να καβαλήσεις ένα χαμηλότερο αμάξι και να βρεθείς απο πάνω του, μάλον είναι ασφαλέστερο.
για να'μαι ειλικρινής, αν μπορούσα να αλλάξω το Μ-τρίο με ένα Χ5 και να περιμένω κάποιο διάστημα μέχρι να δώ τι θα ξαναπάρω για την πάρτη μου, θα το έκανα με κλειστά μάτια. πράγμα το οποίο δεν θα έκανα με τπτ για μια πεντάρα...
πλάκα πλάκα, αν έχει κάποιος κάτι κατά νου, ας ρίξει ένα σφύριγμα...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2714547/
Φσσσσσσσσσ.φσσσσσσσσσσσσ. Σφυριζω μιση ωρα ρε
άσε ρε μλκ...τι να την κάνω την πατόζα. για απλό τρίλιτρο μιλάω ρε τρελέ. σε ένα τέτοιο αμάξι το τελευταίο πράγμα που με νοιάζει είναι το γκάζι.
το τρίλιτρο πάει αξιοπρεπέστατα, ακόμα και με τον όγκο που έχει να κουβαλήσει. μου είναι υπεραρκετά τα 230 αλογάκια.
χέστε τον χτικιάρη, βρείτε σε μένα αμάξι για ανταλλαγή. thread hijacked & Z4DCT hitted the mpoul...
καλοριζικο... https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3022528/
απο μέσα δεν μου αρέσει καθόλου...το γνωρίζεις στάθη?
E60_Arkadia
01-01-13, 19:07
Ενα θα πω,χθες μετα την αλλαγη του χρονου και κατα τις 1,πηρα ενα φιλο μου και 2 κοπελες και πηγαμε Αθηνα για διασκεδαση χωρις να εχουμε κανονισει κατι! Ετσι απλα απο Τριπολη..Το Ε60 οπως παντα σταθερο,στιβαρο,ασφαλες και σε μια αδεια ε.ο καταλαβενετε ποσο γρηγορα μαζευε τα χλμ. Σε μια ωρα και 10 ημουν Δαφνι,ατσαλακωτος,ξεκουρασ τος ,με 23 βαθμους στο κλιμα,την αγαπημενη light μουσικη και με ορεξη για διασκεδαση.Οι δε κοπελες μεχρι και ματι μπορουσαν να βαψουν με 200+,και τους αρεσε η πενταρα λογω ανεσης και χωρων.Φιλε αυτα τα εγραψα για να καταλαβεις οτι το Ε60 κανει τις αποστασεις να φαινονται μικρες με ασφαλεια και ανεση για ολους μιας και εχεις οικογενεια.Σκεψου η 530 που ενδιαφερεσαι που ειναι φουλ και ταχυτατη τι θα κανει!,Πιστευω οτι δυσκολα θα αλλαξω το Ε60 με κατι αλλο.Φυσικα αν ποτε γινει,παλι 5αρα θα παρω...Τελικα δεν υπαρχει πιο ωραιο πραγμα απ το να ξεκιναει το νεο ετος με ενα ταξιδι αστραπη πισω απο μια bmw.
απο μέσα δεν μου αρέσει καθόλου...το γνωρίζεις στάθη?
Ναι ειχαν πιει ενα δυο ποτα παλιοτερα και που και που τηλεφωνιουνται.
ούτε καν τυπική σχέση αυτή που περιγράφεις θείο...
https://4.bp.blogspot.com/-7DYddEu9WhQ/Tql-Tra6jZI/AAAAAAAACM0/hEiNBVkRpeY/s1600/2013-Peugeot-508-RXH-4.jpg
αν έψαχνα αυτοκίνητο, αν είχα παιδιά, αν ήθελα να πηγαίνω με ασφάλεια στο δρόμο και αν δεν ήμουν τσομπάνος, αυτό θα διάλεγα.
για να'μαι ειλικρινής, αν μπορούσα να αλλάξω το Μ-τρίο με ένα Χ5 και να περιμένω κάποιο διάστημα μέχρι να δώ τι θα ξαναπάρω για την πάρτη μου, θα το έκανα με κλειστά μάτια. πράγμα το οποίο δεν θα έκανα με τπτ για μια πεντάρα...
πλάκα πλάκα, αν έχει κάποιος κάτι κατά νου, ας ρίξει ένα σφύριγμα...
:shok::shok::shok:
:shok::shok::shok:
λέμε καμμιά μαλκια να περνάει η ώρα
λέμε καμμιά μαλκια να περνάει η ώρα
τωρα τελευταια το εχουμε παρακανει ομως:original:
τωρα τελευταια το εχουμε παρακανει ομως:original:
γιατί ;;; θέλουμε μία αλλαγή αλλά δεν ξέρουμε ποια !!!!
Ξέρεις πόσες φορές σκέφτηκα την αλλαγή του Μ3 με ένα τετράπορτο diesel bmw.... (κατά προτίμηση πισωκίνητο) ??? Και όταν το κάνω... θα ψάχνω και πάλι το sport αυτοκίνητο που θα μου λείπει...
Όσον αφορά το παλιό Χ5 νομίζω ότι είχε αρκετά προβλήματα, που στο νέο έχουν λυθεί!!! Μεγάλο άλμα σε ποιότητα και αξιοπιστία.
αν έψαχνα αυτοκίνητο, αν είχα παιδιά, αν ήθελα να πηγαίνω με ασφάλεια στο δρόμο και αν δεν ήμουν τσομπάνος, αυτό θα διάλεγα.
τα βλεπεις που στα λεω?
γαλλικο allroad διαλεξες, εκκεντρικη επιλογη.
un jour, nous avons tous un allroad, même si elle est française
Panos 316T
02-01-13, 10:04
un jour, nous avons tous un allroad, même si elle est française
Nah, je ne pense pas que
αν και τσομπανια θα εκανες:
The regular diesel 508 SW range is less compromised and makes more sense.
Thumbs Up: Looks, subtle SUV-makeover, quality, equipment count, EV potential, pace.
Thumbs Down: Gearbox, ride quality, real world fuel economy not as impressive as hoped, pricey.
https://keithwrjones.com/2012/08/10/peugeot-508-rxh-hybrid4-200-egc-road-test/
peugeot 508 sw from 17.599
peugeot 508 rxh from 33,695
vw passat estate from 20.030
vw passat alltrack from 28.580
audi a4 from 24.165
audi a4 allroad from 30.715
volvo v60 from 21.165
bmw 3 series touring from 26.510
bmw 5 series touring from 32.995
thumb
αν και τσομπανια θα εκανες:
thumb
Πράγματι με τέτοια τιμή, ειναι ασύμφορο.
Am Ende werde ich einen audi
un jour, nous avons tous un allroad, même si elle est française
Un jour, nous aurons tous un Allroad... thumb
χέστε τον χτικιάρη, βρείτε σε μένα αμάξι για ανταλλαγή. thread hijacked & Z4DCT hitted the mpoul...
καλοριζικο... https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3022528/
απο μέσα δεν μου αρέσει καθόλου...το γνωρίζεις στάθη?
Ναι ειχαν πιει ενα δυο ποτα παλιοτερα και που και που τηλεφωνιουνται.
ούτε καν τυπική σχέση αυτή που περιγράφεις θείο...
https://4.bp.blogspot.com/-7DYddEu9WhQ/Tql-Tra6jZI/AAAAAAAACM0/hEiNBVkRpeY/s1600/2013-Peugeot-508-RXH-4.jpg
αν έψαχνα αυτοκίνητο, αν είχα παιδιά, αν ήθελα να πηγαίνω με ασφάλεια στο δρόμο και αν δεν ήμουν τσομπάνος, αυτό θα διάλεγα.
λέμε καμμιά μαλκια να περνάει η ώρα
τα βλεπεις που στα λεω?
γαλλικο allroad διαλεξες, εκκεντρικη επιλογη.
un jour, nous avons tous un allroad, même si elle est française
Nah, je ne pense pas que
αν και τσομπανια θα εκανες:
thumb
Πράγματι με τέτοια τιμή, ειναι ασύμφορο.
Am Ende werde ich einen audi
Un jour, nous aurons tous un Allroad... thumb
Vraiment.
merci
Ολο παπαριες λέτε ρε αρχιπαπαρες!!!
Έχω αρχίσει να τον τροχιζω......:whistle:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3028482/
Christos 330
02-01-13, 12:37
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3028482/
Αν το κανεις βολτα θα με θυμηθεις παει πολυ καλα το εχει φιλος !!!
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3028482/
Αν το κανεις βολτα θα με θυμηθεις παει πολυ καλα το εχει φιλος !!!
143.700km:shok:
:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Πλάκα μου κάνετε δε μπορεί!!!!
143.700km:shok:
:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Πλάκα μου κάνετε δε μπορεί!!!!
Βρε πετρελαιο εισαι,δε μασας απο χιλιομετρα!!
Βεβαια αυτο για Αθηνα δε ξερω κατα ποσο κυκλοφορει.
Γιαννη για Αουντι σε βλεπω:whistle::whistle:
Γιάννη, κάποιος μου είχε πει κάποτε πως λογικός είναι εκείνος που προσαρμόζεται στις συνθήκες του περιβάλλοντός του ενώ παράλογος εκείνος που ζητά να προσαρμοστεί το περιβάλλον στις απαιτήσεις του.
Διανύουμε μια δυσμενή οικονομική συγκοιρία πρωτοφανούς μεγέθους. Αυτά που ξέραμε πρέπει να τα ξεχάσουμε άπαξ δια παντός. Πάρα πολλοί βρέθηκαν απροετοίμαστοι (όσοι είχαν κάνει μεγάλα ανοίγματα), κάποιοι άργησαν να προσαρμοστούν λόγω μεγέθους (μεγάλες επιχειρήσεις), κάποιοι κρατήθηκαν όσο μπορούσαν (μικρές επιχειρήσεις, μικρομεσαίοι) και όλοι περιμένουμε να δούμε τον πάτο της βαθειάς κρίσης σε κανα δίμηνο, μπας και αρχίσουμε να ανεβαίνουμε το 2014. Αρκετοί ρευστοποιούν κινητά και ακίνητα ώστε να καταφέρουν να ανταπεξέλθουν. Έτσι, βλέπεις ακριβά κοσμήματα, ακριβά ακίνητα και ακριβά αυτοκίνητα να πωλούνται σε τιμές ευκαιρίας. Ο πειρασμός είναι μεγάλος για όλους μας. Μπαίνουμε στον 6ο χρόνο ύφεσης, η ψυχολογία μας είναι σκατά, πολλοί σκεφτόμαστε ότι πρέπει να κάνουμε ένα δωράκι στον εαυτό μας μπας και πάρουμε λίγο τα πάνω μας. Τα οικονομικά σου τα γνωρίζεις μόνο εσύ κι ο λογιστής σου, πέρα όμως από την τιμή αγοράς πρέπει να σκέφτεσαι και έξοδα συντήρησης. Μπορείς ν' αντέξεις βενζίνες για 2 τρίλιτρα? Τέλη? Ένα απρόοπτο έξοδο? Ένα μικροτρακάρισμα?
Πέρα από τα οικονομικά, οφείλεις να σκέφτεσαι και κάποιες άλλες παραμέτρους, ιδίως αν το IQ δε μπορεί να καλύψει όλες σου τις οικογενειακές ανάγκες εντός Αττικής:
1. Μπορεί ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο να κυκλοφορήσει με άνεση στο Χαϊδάρι ή στον Πειραιά? Γιατί όσοι 60άρηδες ή Audάκηδες έχουν μιλήσει μέχρι τώρα -εμού συμπεριλαμβανομένου-, είτε μένουν στην επαρχία όπου οι συνθήκες κυκλοφορίας είναι πολύ καλύτερες, είτε το έχουν παρκαρισμένο και το κυκλοφορούν μια στο τόσο, είτε μένουν σε αραιοκατοικημένα προάστια με φαρδείς δρόμους και κλειστές θέσεις στάθμευσης. Και ΟΛΟΙ έχουν 2ο ή και 3ο αυτοκίνητο αξιοπρεπούς χωρητικότητας, όχι Toyota IQ.
2. Μπορεί η γυναίκα σου να κουμαντάρει 5 μέτρα λιμουζίνας με 272 άλογα, αφού όπως λες θα το κυκλοφορείτε 50-50? Μπορεί να το παρκάρει σε μια θέση 6,0 μέτρων? Μπορεί να στρίψει στο MALL χωρίς να φάει τα στηθαία ή τις ζάντες?
3. Μιας και μένω ψηλά όπως εσύ, μήπως έχεις ν' αντιμετωπίσεις κι εσύ δρόμους-ποτάμια, λακκούβες μεγέθους Καιάδα, αδέσποτα που πετάγονται από το πουθενά σε θεοσκότεινους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, παγετό τα πρωινά, μπάζα στους δρόμους κλπ? Γιατί αν είναι έτσι τα πράγματα κι εκεί, σου εγγυώμαι πως θα τρελαθείς.
Κανείς δε μίλησε κατά του Ε60. Όλοι κάνουν όμως το ίδιο σφάλμα που έκανε στην αρχή ο Σταμάτης: Βάζουν εσένα στη θέση τους. Σύμφωνοι, αγοράζεις με 19 χιλιάρικα αμάξι που κόστισε 90 πριν τέσσερα χρόνια. Σύμφωνοι, μπορείς να πηγαίνεις με 200 και στο πίσω κάθισμα να έχεις τον Γιακούμπ να κάνει 3πλό Bypass. Σύμφωνοι, είναι ασφαλέστατο και κάνει και καλλιτεχνικό πατινάζ στη λίμνη των κύκνων με την καταπληκτική του τετρακίνηση. Είναι όμως αυτό που χρειάζεσαι? Κι αν ναι, το χρειάζεσαι αντί της 116 ή αντί της Ζ4? Γιατί, λυπάμαι που το λέω, όσο καλό κι αν είναι το συγκεκριμένο ούτε τη δουλειά της μιας μπορεί να κάνει, ούτε της άλλης.
Καλησπέρα σε όλους,
1o μου ποστ στο forum και το κάνω εδώ μιας και αυτό το topic ήταν η αφορμή της εγγραφής μου, ψάχνοντας για μια 5αρα να αντικαταστήσω το Golf mkv GTi μου. @S8N δεν είχες ένα λευκό mkv?
Αναμένοντας το διάδοχο σε λίγες μέρες και βλέποντας τον περιορισμό από τις 3 πόρτες του Gti, θέλω να το αλλάξω με κάτι πιο ευρύχωρο για μετακινήσεις κυρίως του Σ/Κ και ταξιδίων (4-5 το χρόνο).
Για να μην μακρηγορώ (θα ανοίξω άλλο thread για γνώμες) είχα δει και το συγκεκριμένο 530 από κοντά (με κλειστό το μαγαζί) και έχω τραβήξει κάποιες πιο κοντινές φωτό...Σε γενικές γραμμές είναι σε πολύ καλή κατάσταση με γδαρσίματα στη δεξιά πόρτα & στον πίσω προφυλακτήρα. Η μπροστά δεξιά ζάντα θέλει επισκευή, και τα λαστιχά του αλλαγή (+1Κ¤). Αυτό που με προβλημάτισε (μπορεί και να μην είναι τίποτα) είναι η στραβωμένη πίσω δεξιά κιθάρα....
https://img405.imageshack.us/img405/4737/20130102114757.jpg
https://img211.imageshack.us/img211/669/20130102114805.jpg
https://img818.imageshack.us/img818/5321/20130102114823.jpg
https://img221.imageshack.us/img221/5571/20130102115119.jpg
https://img689.imageshack.us/img689/8065/20130102115158.jpg
......
1. Μπορεί ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο να κυκλοφορήσει με άνεση στο Χαϊδάρι ή στον Πειραιά? Γιατί όσοι 60άρηδες ή Audάκηδες έχουν μιλήσει μέχρι τώρα -εμού συμπεριλαμβανομένου-, είτε μένουν στην επαρχία όπου οι συνθήκες κυκλοφορίας είναι πολύ καλύτερες, είτε το έχουν παρκαρισμένο και το κυκλοφορούν μια στο τόσο, είτε μένουν σε αραιοκατοικημένα προάστια με φαρδείς δρόμους και κλειστές θέσεις στάθμευσης. Και ΟΛΟΙ έχουν 2ο ή και 3ο αυτοκίνητο αξιοπρεπούς χωρητικότητας, όχι Toyota IQ.
....
that's me!!!!:thumbsup:
......Αυτό που με προβλημάτισε (μπορεί και να μην είναι τίποτα) είναι η στραβωμένη πίσω δεξιά κιθάρα....
https://img221.imageshack.us/img221/5571/20130102115119.jpg
αυτο δεν ειναι κατι μπορει να εγινε απο την ζαντα οταν την εβγαλαν/εβαλαν ψιλη λαμαρινα ειναι στραβωνει πανευκολα.
Ενα σβήσιμο στο πίσω δεξί φτερό και ίσιωμα ο προφυλακτήρας.
Καλησπέρα σε όλους,
...Σε γενικές γραμμές είναι σε πολύ καλή κατάσταση με γδαρσίματα στη δεξιά πόρτα & στον πίσω προφυλακτήρα. Η μπροστά δεξιά ζάντα θέλει επισκευή, και τα λαστιχά του αλλαγή (+1Κ¤). Αυτό που με προβλημάτισε (μπορεί και να μην είναι τίποτα) είναι η στραβωμένη πίσω δεξιά κιθάρα....
M
Καλα εκανε. Και σε προβληματισε
:viannen_01:
Καλησπέρα σε όλους,
1o μου ποστ στο forum και το κάνω εδώ μιας και αυτό το topic ήταν η αφορμή της εγγραφής μου, ψάχνοντας για μια 5αρα να αντικαταστήσω το Golf mkv GTi μου. @S8N δεν είχες ένα λευκό mkv?
Τρέλανέ μας τώρα...
Εσύ είσαι Αλέξανδρε?
Η ώρα η καλή βρε φίλε! Κι εγώ σε 5άρα πήγα για τους ίδιους λόγους. Βέβαια επέλεξα το βασικό μοντέλο, εσύ πηγαίνεις γι' άλλα κόλπα... thumb
χαιρόμαστε παντα να καλωσορίζουμε αλλαξοπιστήσαντες :original: ιδιαίτερα αν προερχονται από το Group.
:viannen_01: black V.
Η κιθάρα είναι πράγματι κατασκευασμένη από λεπτό φύλλο λαμαρίνας, αλλά δε στραβώνει εύκολα. Όταν έβαλα τα Brembo στο Audi αναγκάστηκα να την κόψω με τροχό γιατί δε δίπλωνε με τίποτα. Και της 5άρας τα ίδια και χειρότερα είναι.
Εν τω μεταξύ, είπαμε ότι το συγκεκριμένο φέρει χτύπημα πίσω δεξιά με σβήσιμο φτερού και ίσιωμα προφυλακτήρα. Διαβολική σύμπτωση? Στην ασφαλιστική φαίνεται κόστος ένα χιλιάρικο. Αυτό είναι με ή χωρίς την απαλλαγή? Γιατί το 1 μπορεί να γίνει και 2 και 3 και 4 για πλάκα.
χαιρόμαστε παντα να καλωσορίζουμε αλλαξοπιστήσαντες :original: ιδιαίτερα αν προερχοναται από το Group.
:viannen_01: black V.
Καλά, θυμήσου τι έχει πει ο Σταθης:
"Αργά ή γρήγορα, όλοι με Audi θα καταλήξετε".
Τρέλανέ μας τώρα...
Εσύ είσαι Αλέξανδρε?
Η ώρα η καλή βρε φίλε! Κι εγώ σε 5άρα πήγα για τους ίδιους λόγους. Βέβαια επέλεξα το βασικό μοντέλο, εσύ πηγαίνεις γι' άλλα κόλπα... thumb
Ναι Άρη, σε ευχαριστώ ... Δεν πήγαινα για τέτοια κόλπα, αλλά αυτό το αυτοκίνητο κάποτε ήταν άπιαστο όνειρο και τώρα με τέτοια τιμή με βάζει σε πειρασμό ... μάλλον και εγώ θα ψάξω για κάποιο 520 με λιγότερα από αυτό χλμ γιατί το xi δεν το χρειάζομαι...αλλιώς Α4 avant με 1,8 ΤΦΣΙ
Καλά, θυμήσου τι έχει πει ο Σταθης:
"Αργά ή γρήγορα, όλοι με Audi θα καταλήξετε".
το θυμάμαι αλλά θα αυτοεξαιρεθώ από τη γενίκευση. :original:
Η κιθάρα είναι πράγματι κατασκευασμένη από λεπτό φύλλο λαμαρίνας, αλλά δε στραβώνει εύκολα. Όταν έβαλα τα Brembo στο Audi αναγκάστηκα να την κόψω με τροχό γιατί δε δίπλωνε με τίποτα. Και της 5άρας τα ίδια και χειρότερα είναι.
Εν τω μεταξύ, είπαμε ότι το συγκεκριμένο φέρει χτύπημα πίσω δεξιά με σβήσιμο φτερού και ίσιωμα προφυλακτήρα. Διαβολική σύμπτωση? Στην ασφαλιστική φαίνεται κόστος ένα χιλιάρικο. Αυτό είναι με ή χωρίς την απαλλαγή? Γιατί το 1 μπορεί να γίνει και 2 και 3 και 4 για πλάκα.
η απαλλαγή στις μικτές είναι γύρω στο 400 - 500αρικο ... αν ειχε μικτή. Αν δεν είχε,πως να φτάσει τα 4 - 5 χιλ η ζημιά ενω φαίνεται ένα ?
Η απαλλαγή στις μικτές είναι γύρω στο 400 - 500αρικο ... αν ειχε μικτή. Αν δεν είχε,πως να φτάσει τα 4 - 5 χιλ η ζημιά ενω φαίνεται ένα ?
Την απαλλαγή δεν την επιλέγουμε εμείς? Τελευταία φορά στο GTI πλήρωσα 460 το εξάμηνο με 750 απαλλαγή και για ποσό πολύ μικρότερο της αξίας του (ήταν 3 ετών).
Μπορεί να είναι και στο μυαλό μου (είμαι και ψείρας) αλλά με παραξένεψε ότι:
1. το είχε την ίδια σχεδόν τιμή με το άλλο 3 λιτρο που έχει παρόλο που το άλλο ήταν σε χάλια εξωτερική κατάσταση με υποδεέστερο εξοπλισμό
2. όλες οι ζάντες ήταν σαν καινούργιες εκτός από την μπροστά δεξιά που ήταν φαγωμένη γύρω γύρω (τι στο καλό μόνο μπροστά έβρισκε πεζοδρόμιο).
Το ύψος της απαλλαγής είναι μεταβλητό και αντιστρόφως ανάλογο του ασφάλιστρου..
GiannisRob
02-01-13, 16:45
Πράγματι με τέτοια τιμή, ειναι ασύμφορο.
Am Ende werde ich einen audi
Am Ende werde ich einen Αudi kaufen.
Σου έλειπε το ρήμα πρόεδρε. Το ρήμα sein (werden στην παθητική) είναι βοηθητικό, οπότε θέλεις και το απαρέμφατο (στην προκειμένη το kaufen) για να σχηματίσεις την τελική μορφή του ρήματος.
Μια ευγενική προσφορά της GiannisRob Correct German Language Usage Consultants.
:D :D :D
STREETRACING
02-01-13, 16:47
Υπάρχει κ μίνιμουμ απαλλαγή η καθόλου απαλλαγή.
Ανάλογα τα σκάς.
Εγω δεν θα αγχωνομουνα.
Θα το τσεκάρα στο μηχανικό μου κ τέλος.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Am Ende werde ich einen Αudi kaufen.
Σου έλειπε το ρήμα πρόεδρε. Το ρήμα sein (werden στην παθητική) είναι βοηθητικό, οπότε θέλεις και το απαρέμφατο (στην προκειμένη το kaufen) για να σχηματίσεις την τελική μορφή του ρήματος.
Μια ευγενική προσφορά της GiannisRob Correct German Language Usage Consultants.
:D :D :D
Και στο γαλλικό μπέρδεψε τον ενεστώτα με το μέλλοντα. Δεν τον παρεξηγώ όμως, φταίει ο καπνός από τα τζάκια εκεί που μένει.
Την απαλλαγή δεν την επιλέγουμε εμείς? Τελευταία φορά στο GTI πλήρωσα 460 το εξάμηνο με 750 απαλλαγή και για ποσό πολύ μικρότερο της αξίας του (ήταν 3 ετών).
Μπορεί να είναι και στο μυαλό μου (είμαι και ψείρας) αλλά με παραξένεψε ότι:
1. το είχε την ίδια σχεδόν τιμή με το άλλο 3 λιτρο που έχει παρόλο που το άλλο ήταν σε χάλια εξωτερική κατάσταση με υποδεέστερο εξοπλισμό
2. όλες οι ζάντες ήταν σαν καινούργιες εκτός από την μπροστά δεξιά που ήταν φαγωμένη γύρω γύρω (τι στο καλό μόνο μπροστά έβρισκε πεζοδρόμιο).
Το ύψος της απαλλαγής είναι μεταβλητό και αντιστρόφως ανάλογο του ασφάλιστρου..
thumbthumb
Υπάρχει κ μίνιμουμ απαλλαγή η καθόλου απαλλαγή.
Ανάλογα τα σκάς.
Εγω δεν θα αγχωνομουνα.
Θα το τσεκάρα στο μηχανικό μου κ τέλος.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλά, κι εκείνος που αγόρασε του Νικηφόρου το αυτοκίνητο το πήγε σε μηχανικό-γάτα για έλεγχο κι αφού το κοίταξε κανα μισάωρο γύρω-γύρω, του λέει:
"Έχει βάψει μπροστινό δεξί φτερό".
P.S. Επειδή οι περισσότεροι δε γνωρίζετε την ιστορία, το συγκεκριμένο το μαζεύαμε με τη hoover από την Πειραιώς μετά από κινηματογραφικό τρακάρισμα με 5 αυτοκίνητα.
STREETRACING
02-01-13, 16:59
Προφανώς η γάτα ήταν χάνος.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι Άρη, σε ευχαριστώ ... Δεν πήγαινα για τέτοια κόλπα, αλλά αυτό το αυτοκίνητο κάποτε ήταν άπιαστο όνειρο και τώρα με τέτοια τιμή με βάζει σε πειρασμό ... μάλλον και εγώ θα ψάξω για κάποιο 520 με λιγότερα από αυτό χλμ γιατί το xi δεν το χρειάζομαι...αλλιώς Α4 avant με 1,8 ΤΦΣΙ
Kαλως ηρθες Αλεξανδρε!!!:welcome2:
ελπιζω να καταληξεις σε BMW και ας ειναι 520,δεν το λεω υποτιμητικα μιας και ειμαι και εγω κατοχος 520 οπως ο συνονοματος μου και φιλος σου Αρης.:thumbsup:
...απλα το "σωστοτερο" μοτερ για την 5αρα ειναι το 3λιτρο,αλλα τι να κανουμε που τα οικονομικα μας δεν επιτρεπουν για παραπανω κυβικα,.....εαν διαβασεις καποια ποστ του Αρη,θα δεις οτι αμα θελεις, μπορεις να κινηθεις και γρηγορα και αξιοπρεπεστατα με τα 170 αλογα και τον 4κυλινδρο της 520i LCI!!!:thumbsup:
Για τυπικους λογους περασε και απο την ενοτητα γνωριμιας να σε καλωσορισουμε : https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=23
για οτι πληροφορια/απορια, θα χαρουμε να σε βοηθησουμε.thumb
Καλησπέρα σε όλους,
1o μου ποστ στο forum και το κάνω εδώ μιας και αυτό το topic ήταν η αφορμή της εγγραφής μου, ψάχνοντας για μια 5αρα να αντικαταστήσω το Golf mkv GTi μου. @S8N δεν είχες ένα λευκό mkv?
Αναμένοντας το διάδοχο σε λίγες μέρες και βλέποντας τον περιορισμό από τις 3 πόρτες του Gti, θέλω να το αλλάξω με κάτι πιο ευρύχωρο για μετακινήσεις κυρίως του Σ/Κ και ταξιδίων (4-5 το χρόνο).
Για να μην μακρηγορώ (θα ανοίξω άλλο thread για γνώμες) είχα δει και το συγκεκριμένο 530 από κοντά (με κλειστό το μαγαζί) και έχω τραβήξει κάποιες πιο κοντινές φωτό...Σε γενικές γραμμές είναι σε πολύ καλή κατάσταση με γδαρσίματα στη δεξιά πόρτα & στον πίσω προφυλακτήρα. Η μπροστά δεξιά ζάντα θέλει επισκευή, και τα λαστιχά του αλλαγή (+1Κ¤). Αυτό που με προβλημάτισε (μπορεί και να μην είναι τίποτα) είναι η στραβωμένη πίσω δεξιά κιθάρα....
https://img405.imageshack.us/img405/4737/20130102114757.jpg
https://img211.imageshack.us/img211/669/20130102114805.jpg
https://img818.imageshack.us/img818/5321/20130102114823.jpg
https://img221.imageshack.us/img221/5571/20130102115119.jpg
https://img689.imageshack.us/img689/8065/20130102115158.jpg
Σήμερα τον έπαιρνα ολο το πρωί τηλ για να παω να το δω.....δεν απαντούσε κανείς....
:worthy::worthy:
Σε γενικές γραμμές είναι σε πολύ καλή κατάσταση με γδαρσίματα στη δεξιά πόρτα & στον πίσω προφυλακτήρα. Η μπροστά δεξιά ζάντα θέλει επισκευή, και τα λαστιχά του αλλαγή (+1Κ¤). Αυτό που με προβλημάτισε (μπορεί και να μην είναι τίποτα) είναι η στραβωμένη πίσω δεξιά κιθάρα....
Το αμαξι το είδεςμε κλειστό μαγαζί.....αρα το εχει αμολαρει εξω......:shok:
με αυτη την ζαντα και τετοιες γρατζουνιες...μαλλον ο κατοχος δεν ηταν και πολυ κιμπαρης με το αμαξι του......
.....
Το αμαξι το είδες με κλειστό μαγαζί.....αρα το εχει αμολαρει εξω......:shok:
με αυτη την ζαντα και τετοιες γρατζουνιες...μαλλον ο κατοχος δεν ηταν και πολυ κιμπαρης με το αμαξι του......
:th_Laie_67-1: οχι ρε Γιαννακο, το ηθελες μεσα ε????!!!:thumbsup:
και εχει μονο μια με γρατσουνιες .....:whistle: τις αλλες τις εσπασε τελειως και εβαλε καινουργιες!!!:th_Laie_67-1:
Δεν σε βλεπω να πας ουτε για βλεφαρο απο εκει!!!:thumbsup:
Kαλως ηρθες Αλεξανδρε!!!:welcome2:
ελπιζω να καταληξεις σε BMW και ας ειναι 520,δεν το λεω υποτιμητικα μιας και ειμαι και εγω κατοχος 520 οπως ο συνονοματος μου και φιλος σου Αρης.:thumbsup:
...απλα το "σωστοτερο" μοτερ για την 5αρα ειναι το 3λιτρο,αλλα τι να κανουμε που τα οικονομικα μας δεν επιτρεπουν για παραπανω κυβικα,.....εαν διαβασεις καποια ποστ του Αρη,θα δεις οτι αμα θελεις, μπορεις να κινηθεις και γρηγορα και αξιοπρεπεστατα με τα 170 αλογα και τον 4κυλινδρο της 520i LCI!!!:thumbsup:
για οτι πληροφορια/απορια εχεις θα χαρουμε να σε βοηθησουμε.thumb
Ευχαριστώ πολύ όλους για τα καλωσορίσματα! Άρη και το δικό σου είναι πολύ ωραίο, το είδα...το λευκό είναι το απωθημένο μου σε αυτοκίνητο...
Σήμερα τον έπαιρνα ολο το πρωί τηλ για να παω να το δω.....δεν απαντούσε κανείς....
:worthy::worthy:
Το αμαξι το είδεςμε κλειστό μαγαζί.....αρα το εχει αμολαρει εξω......:shok:
με αυτη την ζαντα και τετοιες γρατζουνιες...μαλλον ο κατοχος δεν ηταν και πολυ κιμπαρης με το αμαξι του......
Το "έξω" σε αυτό το μαγαζί δε λέει κάτι..μέσα έχει μόνο Ferrari/Maserati/Bentley κ.ο.κ
Το "έξω" σε αυτό το μαγαζί δε λέει κάτι..μέσα έχει μόνο Ferrari/Maserati/Bentley κ.ο.κ
Απο κατω στο γκαράζ εχει ακόμα καλύτερα.....αλλα και πολυ χωρο.....
κακό δικό του.......thumb
kostas 325
02-01-13, 17:46
ο συγκεκριμενος μαντρας ειναι για τον πετσο....
3 αυτοκινητα που εχω δει και καλα "ατρακαριστο"
ειχαν πειραγμενα χιλιομετρα και 1-2 ατυχημα.
...για εμενα χαμενος χρονος ψαξε αλλου
Σήμερα τον έπαιρνα ολο το πρωί τηλ για να παω να το δω.....δεν απαντούσε κανείς....
:worthy::worthy:
Το αμαξι το είδεςμε κλειστό μαγαζί.....αρα το εχει αμολαρει εξω......:shok:
με αυτη την ζαντα και τετοιες γρατζουνιες...μαλλον ο κατοχος δεν ηταν και πολυ κιμπαρης με το αμαξι του......
Οι γρατζουνιές αυτές δεν είναι τίποτα.
Αυτή στην πόρτα παίζει να βγαίνει μόνο με αλοιφή και οι άλλες 2 άντε να κοστίσουν 100 ευρώ συνολικά για τοπική επισκευή.
Αν το αμάξι είναι καλό στα υπόλοιπα και με τόσο ξεφτύλα τιμή, και 1500 για ολικό βάψιμο-πένα να έδινα δεν θα μ'ενδιέφερε καθόλου.
Αλλά, ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα, 20 χιλιάρικα για ένα καλοδιατηρημένο αμάξι που αγοράστηκε καινούριο πριν λίγα χρόνια κανα 80άρι χιλιάδες, είναι τόσο λίγα που καταντούν ύποπτα και θέλει εξονυχιστικό έλεγχο στα πάντα.
Συμφωνώ με τον Αρη (^^^^^^) και προσθέτω πέρα από αυτα που είπε και τα εξής.
αν εχει 70.000 χλμ και εχει κάνει και τα σερβις ως τωρα, θα χρειαστεί τουλάχιστον τα εξής :
αμορτισερ
εμπρος σινεμπλοκ
λάστιχα
ισιωμα - βάψιμο ζαντων
μια αλλαγή λαδιων
μια φροντίδα δερμάτων
γύρω στα 2.500κ. Δεν θα κώλωνα με τίποτα !
Εννοείται πως παίρνω πολύ σοβαρά υπόψη τα πολύ σωστά που έγραψε νωρίτερα ο Αρης S8N. Αν ειχα και τον παραμικρό φόβο είτε για τη χρηση της γυναίκας μου, είτε για το μέλλον των εσόδων μου, θα κώλωνα απόλυτα. thumb thumb
Καλά, κι εκείνος που αγόρασε του Νικηφόρου το αυτοκίνητο το πήγε σε μηχανικό-γάτα για έλεγχο κι αφού το κοίταξε κανα μισάωρο γύρω-γύρω, του λέει:
"Έχει βάψει μπροστινό δεξί φτερό".
P.S. Επειδή οι περισσότεροι δε γνωρίζετε την ιστορία, το συγκεκριμένο το μαζεύαμε με τη hoover από την Πειραιώς μετά από κινηματογραφικό τρακάρισμα με 5 αυτοκίνητα.
Συμφωνώ και επαυξάνω
Θυμάμαι και εγώ πως είχε γίνει του Νικηφόρου το αυτοκίνητο.....:thumbsdown:
.....εαν διαβασεις καποια ποστ του Αρη,θα δεις οτι αμα θελεις, μπορεις να κινηθεις και γρηγορα και αξιοπρεπεστατα με τα 170 αλογα και τον 4κυλινδρο της 520i LCI!!!:thumbsup:
:th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1: σε καλο σου βραδιατικα.......
:th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1: σε καλο σου βραδιατικα.......
Ασε μας ρε Πατρινε...την Κορολλα σου την εχουμε για "πρωϊνο"!!!:thefinger:
Leonidas_E39
02-01-13, 22:37
Μην εισαι και πολυ σιγουρος Αρη:th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:
Άσχετο, ρε ΓιάΝΝ γιατί δεν τσιμπάς ένα Χ1 που θα αρέσει κ στην γυναίκα, είναι μεγαλύτερο από τον άσσο, έχει ωραίο πάτημα, νορμάλ μοτεράκι (2 λιτρο), είτε 4κούνα είτε πισω κούνα, το βρίσκω πιο ταιριαστό στην ιδιοσυγκρασία σου.
Το 5ρι κορυφή αλλά δεν κολλάς εκεί μέσα νομίζω.
Άσχετο, ρε ΓιάΝΝ γιατί δεν τσιμπάς ένα Χ1 που θα αρέσει κ στην γυναίκα, είναι μεγαλύτερο από τον άσσο, έχει ωραίο πάτημα, νορμάλ μοτεράκι (2 λιτρο), είτε 4κούνα είτε πισω κούνα, το βρίσκω πιο ταιριαστό στην ιδιοσυγκρασία σου.
Το 5ρι κορυφή αλλά δεν κολλάς εκεί μέσα νομίζω.
το χ1 βρε πητ ειναι ιδιος ασσος δυο ποντους και αν ποιο ψηλος!!!
εδω ο τζων χρειαζεται ενα οικογενειακο με σπορτιφ χαρακτηρα!!
Είναι κάτι ενδιάμεσο άσσου - 3άρας, βασιζόμενο αν δεν κάνω λάθος στην πλατφόρμα της 3άρας.
Έχει αρκετά σπορτίφ χαρακτήρα το Χ1. Νομίζω είναι το μόνο όχημα που συνδιάζει τα θέλω όλης της οικογένειας (του ΓιάΝΝ).
Τόσα αυτοκίνητα, τέτοιες τιμές και εμείς να μην μπορούμε να επιλέξουμε....
Είναι κάτι ενδιάμεσο άσσου - 3άρας, βασιζόμενο αν δεν κάνω λάθος στην πλατφόρμα της 3άρας.
Έχει αρκετά σπορτίφ χαρακτήρα το Χ1. Νομίζω είναι το μόνο όχημα που συνδιάζει τα θέλω όλης της οικογένειας (του ΓιάΝΝ).
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ crossover, δεν ειναι suv sav δεν εχει καμια σχεση με την τριαρα.
Ειναι μια χαρα για την κατηγορια του και για τον ανταγωνισμο που στεκεται απεναντι του.
Αλλα ειναι υπερυψωμενος ασσος και μαλιστα χωρις την ικανοτητα του ασσου στο να στριβει!!
δεν ειναι και δεν θα γινει ποτε οικογενειακο αμαξι!!
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ crossover, δεν ειναι suv sav δεν εχει καμια σχεση με την τριαρα.
Ειναι μια χαρα για την κατηγορια του και για τον ανταγωνισμο που στεκεται απεναντι του.
Αλλα ειναι υπερυψωμενος ασσος και μαλιστα χωρις την ικανοτητα του ασσου στο να στριβει!!
δεν ειναι και δεν θα γινει ποτε οικογενειακο αμαξι!!
...................... και γιατι η γυναίκα μου ξερνάει μόλις το βλέπει.......:whistle:
...................... και γιατι η γυναίκα μου ξερνάει μόλις το βλέπει.......:whistle:
:shok: :shok:
Παρατηρώ ότι οι εταιρίες ενώ βγάζουν ένα κάρο αυτοκίνητα, δε βγάζουν κανένα για εμάς.
Τι θα θέλαμε;;; Ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο, να ξεχωρίζει για φίλους, γκόμενες, κύρος, αλλά να μη χτυπάει και πολύ στο μάτι ... είναι και περίεργες εποχές. Να έχει χώρους μεγάλους, αλλά να μην είναι και καράβι. Να ταξιδεύει άνετα σα λιμουζίνα, αλλά να χωράει στο κέντρο της Αθήνας, να είναι γρήγορο αρκετά αλλά να μην καίει πολύ, να έχει λίγα κυβικά για τεκμήριο αλλά μεγάλη ροπή, να είναι πετρέλαιο για οικονομία και τέλη, αλλά να έχει και μεγάλος εύρος λειτουργίας το μοτέρ όπως τα βενζίνης, να είναι ψηλό για να βλέπουμε τα πάντα, αλλά και χαμηλό για να είναι σταθερό, να είναι πισωκίνητο για διασκέδαση, αλλά και τετρακίνητο για ευστάθεια και εκτός δρόμου αποδράσεις, να είναι αυτόματο για ευκολία, και χειροκίνητο για περισσότερη συμμετοχή... και άλλα πολλά (ανοιχτό/κλειστό, 2πορτο/5πορτο, κλπ κλπ) που τελικά καταλήγουμε σε ένα μεγάλο συμβιβασμό ή στη συνεχή εναλλαγή αυτοκινήτων...
Αυτή η αναζήτηση βέβαια είναι τόσο γλυκιά... Το ταξίδι... αξίζει....
Παρατηρώ ότι οι εταιρίες ενώ βγάζουν ένα κάρο αυτοκίνητα, δε βγάζουν κανένα για εμάς.
Τι θα θέλαμε;;; Ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο, να ξεχωρίζει για φίλους, γκόμενες, κύρος, αλλά να μη χτυπάει και πολύ στο μάτι ... είναι και περίεργες εποχές. Να έχει χώρους μεγάλους, αλλά να μην είναι και καράβι. Να ταξιδεύει άνετα σα λιμουζίνα, αλλά να χωράει στο κέντρο της Αθήνας, να είναι γρήγορο αρκετά αλλά να μην καίει πολύ, να έχει λίγα κυβικά για τεκμήριο αλλά μεγάλη ροπή, να είναι πετρέλαιο για οικονομία και τέλη, αλλά να έχει και μεγάλος εύρος λειτουργίας το μοτέρ όπως τα βενζίνης, να είναι ψηλό για να βλέπουμε τα πάντα, αλλά και χαμηλό για να είναι σταθερό, να είναι πισωκίνητο για διασκέδαση, αλλά και τετρακίνητο για ευστάθεια και εκτός δρόμου αποδράσεις, να είναι αυτόματο για ευκολία, και χειροκίνητο για περισσότερη συμμετοχή... και άλλα πολλά (ανοιχτό/κλειστό, 2πορτο/5πορτο, κλπ κλπ) που τελικά καταλήγουμε σε ένα μεγάλο συμβιβασμό ή στη συνεχή εναλλαγή αυτοκινήτων...
Αυτή η αναζήτηση βέβαια είναι τόσο γλυκιά... Το ταξίδι... αξίζει....
Εγω το μεταφραζω αλλιως....αυτο στο τελος....
Η Καβλα του να θες να αλλάξεις το αμάξι και η αναζήτηση του να βρεις το επόμενο.......ειναι το καλύτερο.......και οσο το κρατάς....τοσο σου φτιάχνει την διάθεση....οποτε.......θα βρω 800000 ελαττώματα......και μετά θα καταλήξω παλι εκει που ήθελα απο την αρχή.......την πολύ πίσω αρχή....:thumbsup::thumbsup:
...................... και γιατι η γυναίκα μου ξερνάει μόλις το βλέπει.......:whistle:
περιεργα γουστα εχει η γυναικα σου φιλε.
δε μου κανει εντυπωση, αφου αποφασισε να βλεπει μια ζωη την ασχημοφατσα σου... :hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:
Εγω το μεταφραζω αλλιως....αυτο στο τελος....
Η Καβλα του να θες να αλλάξεις το αμάξι και η αναζήτηση του να βρεις το επόμενο.......ειναι το καλύτερο.......και οσο το κρατάς....τοσο σου φτιάχνει την διάθεση....οποτε.......θα βρω 800000 ελαττώματα......και μετά θα καταλήξω παλι εκει που ήθελα απο την αρχή.......την πολύ πίσω αρχή....:thumbsup::thumbsup:
X3 έψαχνες κάποτε!!
Τώρα βέβαια δεν ξέρω τι ακριβώς έψαχνες στην πολύ πίσω αρχή όπως λες..
περιεργα γουστα εχει η γυναικα σου φιλε.
δε μου κανει εντυπωση, αφου αποφασισε να βλεπει μια ζωη την ασχημοφατσα σου... :hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:
:shok::shok:
Oταν σε καλέσω για φαγητό....... https://thriftyninja.net/wp-content/uploads/2012/08/Beware_texture_final2.png.....θα σε εχω δώσει στεγνά:whistle:
περιεργα γουστα εχει η γυναικα σου φιλε.
δε μου κανει εντυπωση, αφου αποφασισε να βλεπει μια ζωη την ασχημοφατσα σου... :hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ α!!!!!!!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.