Επιστροφή στο Forum : περιοδικο drive....bmw m3 vs porsche 911 carrera s 991 pdk
ξεφυλιζοντας σημερα το περιοδικο drive του μηνα...βρηκα το συγκριτικο στα μεγαρα μιας m3 e92 vs porsche 911 carrera s....
το αρθρο ξεκιναει με εγκωμια και για τα δυο αμαξια και αρχιζει σιγα σιγα να εστιαζει στην porsche μια και το συγκριτικο ειναι και παρουσιαση ταυτοχρονα για αυτη....και καπου εκει αρχιζουν τα ακυρα...m3 manual vs porsche pdk (ενα δευτερο στο γυρο χαλαρα..) τα οποια εχουν βεβαια αρχισει απο πιο πριν καθως συγκρινει carrera s vs m3....και οχι απλη carrera...γκολ απο τα αποδυτηρια για το porsche καθως οι αναλογιες κιλων ανα ιππο ευνοουν ανετα το porki..μιλαμε χαλαρα για 170 κιλα παραπανω το m3...
για να μην τα πολυλογω λοιπον βγαινει και ο γυρος πιστας γυρω στο 1.5 δευτερο κατω το porsiko....και με κατι σαπια pirelli....και αρχιζω εγω να αναλογιζομαι..χωρις φυσικα να υποβαθμιζω ουτε στο ελαχιστο τα porsche...εχουμε 20 αλογα κατω..4 κιλα ροπης πανω..και 170 κιλα πιο λιγα (μετραει τρομακτικα στην πιστα αυτο....)...και ενα σασμαν που αλλαζει με την σκεψη + sport chrono package...ε πολυ ηθελε να χασει το m3???????παντελως ανισο τεστ....για να μην πω και που κρατηθηκε το αμαξι στο 1.5 sec πισω να λεμε και ευχαριστω....
αυτα τα test μου θυμιζουν παλιες εποχες αυτοκινησης στην ελλαδα..και φυσικα ειναι ψιλοακυρα.....καλυτερα το drive να μην το εβγαζε καθολου..να συγκρινουμε ομοια ποσα....
υγ....αληθεια η porsche carrera s με ολα αυτα πανω ποσο κανει????απο οσο νομιζω κανα 30-40 παραπανω...μεχρι και εδω υπαρχει φαουλ.....
υγ2...ειναι δικαιολογια για περιοδικο αυτοκινητου οτι δεν φοραει καλα λαστιχα το porsche??????λιγο σοβαροτητα δεν βλαπτει.....
υγ3...το σωστο συγκριτικο ειναι..bmw m3 smg vs porsche carrera 991 pdk...ακομα και τιμολογιακα αυτο ισχυει...περαν των κιλων/ιππο..
αν εχω κανει λαθος στην κατηγορια θεματος θα παρακαλουσα να αλλαχτει...
επισης πιστευω οτι θα μπορουσε να δημιουργηθει μια κατηγορια σχολιασμου των αρθρων απο περιοδικα του ελληνικου τυπου τουλαχιστον.....
Η διαφορά στα λεφτά είναι 65000.
Γιατί άκυρο το τεστ ρε Νικο;;; Το 1,5 δεύτερο είναι φυσιολογικό. Μη σου πω ότι κ λίγα έφαγε το μ3.
Το division έχει μείνει πίσω. Τα έχουμε γράψει πολλές φορές ...
Γιατί άκυρο το τεστ ρε Νικο;;; Το 1,5 δεύτερο είναι φυσιολογικό. Μη σου πω ότι κ λίγα έφαγε το μ3.
Το division έχει μείνει πίσω. Τα έχουμε γράψει πολλές φορές ...
συμφωνω οτι και λιγα εφαγε...αλλα γιατι χειροκινητο το m3 (που εσυ προσωπικα ξερεις καλα ποση διαφορα θα εχει σε μια πιστα)...και γιατι με το carrera s και οχι με το κανονικο carrera??γιαυτους τους λογους το θεωρω ψιλοακυρο το test..
Nick bmwlover
21-12-12, 15:05
Τα Μ3 εχουν δεχτει ανισες συγκρισεις ουκ ολιγες φορες,κ μαλιστα σε γνωστα περιοδικα,δεν ειναι πρωτη φορα Νικο...
αντε κ με το καλο m3 vs buggati veyron supersport
συμπερασμα παντογνωστη δημοσιογραφου...΄
το m3 δεν μπορει να σταθει διπλα στο buggati
αι στα δι@λ@ ρε
Mε S or not S παλι ξυλο θα ετρωγε.
Τα πορσικα ειναι αλλου...οποιος εχει οδηγησει ξερει..
Nick bmwlover
21-12-12, 15:57
Mε S or not S παλι ξυλο θα ετρωγε.
Τα πορσικα ειναι αλλου...οποιος εχει οδηγησει ξερει..
Nαι ρε Μανο,αλλα εχω δει να τη συγκρινουν κ με C63 AMG,δεν θυμαμαι το περιοδικο...Ειναι συγκριση αυτη;
To διάβασα και εγώ, συμφωνώ με τον Νίκο, αν ήταν με το smg και η carrera απλή θα ήταν ΤΕΣΤΑΡΑ!!!!!
Αλλά να λέμε και ένα ευχαριστώ που βρέθηκε carrera και m3 να γίνει τέστ!!!!
Έχει πλάκα όμως να διαβάσεις π.χ. προτιμήσαμε αυτό το μοντέλο γιατί το άλλο δεν έχει εκείνο και δεν λένε ότι μόνο αυτό βρήκαμε !! :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:
Δεν κατηγορώ το drive!!!! thumb thumb thumb
Τι χρονους εγραψαν ;
Porsche 911 s 1.08,60
Bmw M3 1.09,98
ghost-rider
21-12-12, 16:57
Ετσι οπως ειναι τωρα η κατασταση δεν ειναι κ ευκολο να βρεις οτι αμαξι θες...
Προσωπικα δεν θεωρω παραλογη τη συγκριση.
Ειναι συγκριτικο. Αμα τα βαλουμς κατω κ το ψειρισουμε στο τελος δε θα εχουμε να συγκρινουμε τιποτα με τιποτα...
Τελος να πω οτι θεωρω το drive το καλυτερο περιοδικο αυτοκινητου αυτη τη στιγμη, με δημοσιογραφους που κ ξερουν να οδηγουν κ να γραφουν...
Προσωπικα βλεπω οτι ο ανταγωνισμος τους ειτε εκφυλιστικε καθως περασαν οι δεκαετιες, η εβγαλε 10 καλα τευχη κ μετα εγινε διαφημιστικο εντυπο...
Μονο το drive βλεπω να εχει κ κανενα αρθρο της προκοπης.
Ετσι οπως ειναι τωρα η κατασταση δεν ειναι κ ευκολο να βρεις οτι αμαξι θες...
Προσωπικα δεν θεωρω παραλογη τη συγκριση.
Ειναι συγκριτικο. Αμα τα βαλουμς κατω κ το ψειρισουμε στο τελος δε θα εχουμε να συγκρινουμε τιποτα με τιποτα...
Τελος να πω οτι θεωρω το drive το καλυτερο περιοδικο αυτοκινητου αυτη τη στιγμη, με δημοσιογραφους που κ ξερουν να οδηγουν κ να γραφουν...
Προσωπικα βλεπω οτι ο ανταγωνισμος τους ειτε εκφυλιστικε καθως περασαν οι δεκαετιες, η εβγαλε 10 καλα τευχη κ μετα εγινε διαφημιστικο εντυπο...
Μονο το drive βλεπω να εχει κ κανενα αρθρο της προκοπης.
Εννοείται, δεν τους κατηγόρησα, για την κατάσταση της Ελλάδας και μόνο ότι υπάρχουν ακόμα, καλά είναι!!!!
Σίγουρα εάν το Μ3 ήταν διπλοσύμπλεκτο η διαφορά θα ήταν μικρότερη. Δεν είναι μόνο ο χρόνος αλλαγής ταχυτήτων, που επειδή οδήγησα πρόσφατα Μ3 ΜDCT ουσιαστικά η επιτάχυνση δεν διακόπτεται την όρα της αλλαγής, αλλά και η πιο κοντή κλιμάκωση στο 7άρι σασμάν του MDCT που ευνοεί θεαματικά τις επιδόσεις και βοηθά το μοτέρ να μην κρεμάει στις στροφές της πίστας. Παρακάτω οι σχέσεις για τους δύο τύπους κιβωτίου στο Μ3:
6MT
1st: 4.055:1
2nd: 2.369:1
3rd: 1.582:1
4th: 1.192:1
5th: 1.000:1
6th: 0.872:1
MDCT
1-4.780
2-2.933
3-2.153
4-1.678
5-1.390
6-1.203
7-1.000
Παρόλα αυτά, το Μ3 ως ένα κυριλέ GT που είναι, έκατσε πολύ καλά στην πίστα συγκρινόμενο με το αρκετά πιο focused σε χαρακτήρα 911S. Το Μ3 είναι ο πραγματικός νικητής του συγκριτικού :original: (κακιά κουβέντα για Μ3 δεν λέμε Nίκο, ειδικά εμείς thumb:th_Laie_67-1:)
STREETRACING
21-12-12, 19:37
Mε S or not S παλι ξυλο θα ετρωγε.
Τα πορσικα ειναι αλλου...οποιος εχει οδηγησει ξερει..
Έτσι ακριβώς είναι.
Και σε κόντρα το ίδιο ακριβώς ισχύει σε παρεμφερή άλογα.
ghost-rider
21-12-12, 20:08
To M3 ειναι η κορυφαια εκδοση της 3αρας.
Τιποτα περισοτερο, τιποτα λιγοτερο.
Η 911 ειναι ενα αυτοκινητο που ξεκινα σχεδον εκει που η 3αρα τελειωνει και χτυπα super cars.
Τι ειπα? Ειναι super car...
Αν το δουμε απο αλλη οπτικη γωνια τα παιδια πηραν υπερτουμπανη 3αρα και σχεδον entry level 911. Το θεωρω αδικο. Ειναι αμαξωματα ιδιας κατηγοριας και θα ηθελα να δω συγκριση της δυναμικοτητας των δυο εταιρειων. Τι παει να πει οτι πρεπει να παιζουν σε παραπλησια χρηματα?
Οταν δοκιμαζουν evo με το Μ3 δεν το συγκρινουν? Δεν εχω δει κανεναν να το βαζει με 320 η 325 επειδη αυτα ειναι τα bmw με παραπλησια καροτσα και παραπλησια τιμη.thumb
Eδω ακομα γινονται συγκρισεις με Μ3 και S3... Kοντα διπλα λεφτα το 1ο...
Eγω λεω οτι επρεπε να παρουν μια φορτωμενη gt2 να εχει ενδιαφερον το συγκριτικο...
Τι να λεμε τωρα???
εγω το μονο που ειπα ειναι οτι απο την στιγμη που βαζεις στην πιστα ενα supercar, που εχει φτιαχτει με ενα και μονο σκοπο....την απολυτη ταχυτητα..στερουμενο απο χωρους-πορτ μπαγκαζ κτλ κτλ με ενα sedan,γιατι ουσιαστικα εκει βασιζεται το πλαισιο της ε92 οπως και καθε m..που ειναι ενα εντελως διαφορετικου στυλ αμαξι...που μετρανε τα παντα δηλαδη ...ας ειναι και οι αναλογιες κιλων ανα ιππο πανω κατω ιδιες...και οχι υπερ του υπεραυτοκινητου....
ghost-rider
21-12-12, 22:12
Νικο κατανοω το σκεπτικο σου.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι υπαρχει κ αλλη αποψη.
Η συγκριση δεν ειναι ακυρη.
Ολοι μας μπορει να τη θελαμε λιγο διαφορετικη ο καθενας με τον τροπο του.
Ειμαι σιγουρος οτι οι δημοσιογραφοι για να εμφανησουν μια συγκριση σε αυτη την κατηγορια δεινοπαθησαν. Μεχρι κ αυτοι θα ονειρευοντουσαν κατι διαφορετικο.
Το θεμα ειναι κ τι αυτοκινητα βρηκαν...
Ειμαστε στην Ελλαδα του 2012...
Μακαρι να συνεχισουμε να βλεπουμε τετοια συγκριτικα κ μακαρι να συνεχισουμε εστω κ να ονειρευομαστε τετοια αυτοκινητα...
Παιδιά πάλι καλά στάθηκε η m3 η οποία παρουσιάστηκε το 2007 απέναντι στη συγκεκριμένη carrera s.
Να σας υπενθυμίσω πως το ίδιο περιοδικό στο τεύχος Φεβρουαρίου του 2008, στο fight club '08 που πραγματοποίησε, ένα m3 e92 manual που τρέξανε στην πίστα των Σερρών έκανε χρόνο 1'33''05 ενώ η αντίστοιχη carrera 4s (997) έκανε 1'33''20 (με χειροκίνητο κιβώτιο και αυτή) και με λιγότερο βάρος (1500 κιλά έναντι 1580 της m3 αλλά και με λιγότερα άλογα 355 έναντι 420 αναλογία 4,2 με 3,8).
Άρα για αμάξι για όλες τις χρήσεις μια χαρά έκανε τη δουλειά του το division κατά τη γνώμη μου.
Νομίζω ότι αντίστοιχης γενιάς είναι 997 με Μ3 Ε92.
Όταν βγει η νέα Μ3 τότε να συγκριθεί με την 991.
Εγώ ξέρω πάντω
996 <-> Ε46
997 <-> Ε92
991 <-> ....
Mε S or not S παλι ξυλο θα ετρωγε.
Τα πορσικα ειναι αλλου...οποιος εχει οδηγησει ξερει..
για τον απολυτο χρονο ισως ισχυει αυτο..εγω πσντως απο τον δρομο οσο εχω δει (που ειμαστε σαφως πιο κατω απο τα απολυτα ορια των αυτοκινητων)...ενα καλοοδηγημενο μ3 ε46 στεκεται ανετα διπλα σε ενα 996 αντε και σε ενα 997 (με λιγο ζορι)...για να μην πω οτι ειναι σαφως πιο ευκολο και αποτελεσματικο το bmw....το porki απαιτει καλο οδηγο-πολυ καλο οδηγο...και μιλαω παντα για τα δικινητα carrera και carrera s...
Eντάξει Νικόλα....μη μεταθέτεις τη συζήτηση από το Ε92 στο Ε46....αφού το Ε46 είναι "αλλού" και αυτό είναι γνωστό :original:thumb:whistle:
Eντάξει Νικόλα....μη μεταθέτεις τη συζήτηση από το Ε92 στο Ε46....αφού το Ε46 είναι "αλλού" και αυτό είναι γνωστό :original:thumb:whistle:
Φάε μια μπριτζόλα τώρα που κάνει κρύο!!! :th_Laie_67-1:
Θα συμφωνήσω με alexk
Η σωστή σύγκριση είναι 997 S PDK Vs M3 E92 DCT...
Δύσκολα τα πράγματα εκεί..
Φάε μια μπριτζόλα τώρα που κάνει κρύο!!! :th_Laie_67-1:
Θα συμφωνήσω με alexk
Η σωστή σύγκριση είναι 997 S PDK Vs M3 E92 DCT...
Δύσκολα τα πράγματα εκεί..
εσύ πρόσεχε μη φας ντομάτες....εάν δώσεις το z4si για 320...!!!:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
εσύ πρόσεχε μη φας ντομάτες....εάν δώσεις το z4si για 320...!!!:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Εγώ φίλε έχω βάρκα, δεν έχω αυτοκίνητο.... :th_Laie_67-1::hystericalbs1:
STREETRACING
23-12-12, 11:21
Πάντως σε κόντρα ευθείας δεν πα να έχει κ 2 dkg το Μ.
Ξύλο...
άλλο ένα συγκριτικό.... με μεγαλύτερες όμως διαφορές.
Εντύπωση κάνει ο πιο αργός γύρος της Μ3 από ΤΤ RS plus....
https://www.autobild.de/artikel/911-carrera-s-corvette-gs-tt-rs-plus-m3-coupe-test-3744837.html
Με 1.14.3 και τα δύο (m3- ttrs) στο χοκενχαιμ (με dkg 1.14.2) πως έριξε σε αυτή τη πίστα 2,5 δευτ. το Audi στην BMW δεν μπορώ να καταλάβω.
Μπορεί να το ωφελεί ο extra εξοπλισμός plus...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.