PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW E92 ///M3 DTM Champion Edition Model



A8hnaios
06-12-12, 12:53
BMW M3 DTM Champion Edition Model Celebrates BMW DTM Triumph

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/537500_480637501975178_1343107294_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/151076_480637628641832_270010683_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/558878_480637431975185_356373717_n.jpghttps://www.m3post.com/goodiesforyou/m/m3/e92/dtmchampion/P90108858-highRes.jpghttps://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/25057_480637625308499_444565264_n.jpg


Munich. BMW Motorsport returned to the DTM in 2012 after almost 20 years away, and the results in its comeback year exceeded all expectations. Canadian driver Bruno Spengler won the driversΆ title, BMW Team Schnitzer finished in top spot in the team standings, and BMW claimed the manufacturersΆ honours.

M3 DTM Champion Edition Model (https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=778022)

Bazil Van Sinner
06-12-12, 12:58
Τα σπανε ρε οι Βαυαροι οι κοιλαραδες,τα σπανε!!!!!!

Αντε γεια ειναι ΚΑΙ το χρωμα ΚΑΙ τα stripes ΚΑΙ οι ζαντες!!!!!Γενικα ειναι απο τις πιο ομορφες μαυριλες που χω δει!!!!!

υ.γ. εχει κανα 2 μερες τωρα η μαμα εταιρια εχει αφησει να "διαρευσουν"πολλες φωτογραφιες και μ'εχει φτιαξει ποτε!!!!Αντε μετα να πας να παρεις αουντι .....τι να το κανεις το χρεπι??

katrin_bmw
06-12-12, 14:15
τελειο!!!!!!!! χαζευω τις φωτο μια ωρα!!!!!!!!!

STREETRACING
06-12-12, 15:20
Κάτσε να το φτιάχνουν για να μη σπάνε πρωτα

doctore
06-12-12, 15:50
Munich. BMW Motorsport returned to the DTM in 2012 after almost 20 years away, and the results in its comeback year exceeded all expectations. Canadian driver Bruno Spengler won the driversΆ title, BMW Team Schnitzer finished in top spot in the team standings, and BMW claimed the manufacturersΆ honours.

Καλά 20 χρόνια τι κάνανε οι άλλοι ?
Με το καλημέρα τα πήρανε όλα.
Χαίρεται !

Bitz
06-12-12, 16:03
Γαμω την φτωχιαμου γαμω....:ranting2:

Bazil Van Sinner
06-12-12, 16:41
Γαμω την φτωχιαμου γαμω....:ranting2:thumbthumb

mark e92
06-12-12, 17:38
Τετοια εργαλεια θα κανουμε χρονια να δουμε ξανα στο Ελλαντα!!!
Καλα ΓΑΜΑΤΟ!!!

Thomelef
06-12-12, 18:04
το τι στικαδούρα έχουν απο τα 92άρια δεν λέγεται. είναι η έκτη, έβδομη ειδική έκδοση που βγάζουνε?

εντύπωση μου κάνει που δεν είναι σεντάν...συνήθως μια φορά τον χρόνο ξεστοκάρουν απ'την αποθήκη καμμιά εκατοστή σασιά για μια ειδική έκδοση.

mark e92
06-12-12, 18:09
το τι στικαδούρα έχουν απο τα 92άρια δεν λέγεται. είναι η έκτη, έβδομη ειδική έκδοση που βγάζουνε?

εντύπωση μου κάνει που δεν είναι σεντάν...συνήθως μια φορά τον χρόνο ξεστοκάρουν απ'την αποθήκη καμμιά εκατοστή σασιά για μια ειδική έκδοση.

Με τον καλο τον λογο ο Τομ για τα 92αρια :th_Laie_67-1:

Thomelef
06-12-12, 19:27
Με τον καλο τον λογο ο Τομ για τα 92αρια :th_Laie_67-1:

ε ναι ρε φίλε...μας τα έσπασαν με τις ειδικές εκδόσεις στα 92άρια πια...απορώ που όταν βγήκε η τσόντα της τζούλιας, η πεμβέ δεν έβγαλε καμμιά εκατοστή ροζ επετειακά, με σκαλωσιά αλά γκε τε ες επενδεδυμένη άνιμαλ.

Z4 DCT
06-12-12, 19:41
ε ναι ρε φίλε...μας τα έσπασαν με τις ειδικές εκδόσεις στα 92άρια πια...απορώ που όταν βγήκε η τσόντα της τζούλιας, η πεμβέ δεν έβγαλε καμμιά εκατοστή ροζ επετειακά, με σκαλωσιά αλά γκε τε ες επενδεδυμένη άνιμαλ.

:hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:

Bazil Van Sinner
06-12-12, 19:54
Δεν το χα σκεφτει ετσι οπως τα λεει ο Θωμας και πολυ πιθανον να χει και δικιο,οτι ξεστοκαρουν δηλαδη,παρ'ολα αυτα,θα θελα πολυ να ειμαι κατοχος μιας SpecialEd. BMW για τα λιγα η'πολλα εξτρα που χει καθε φορα μα πανω απ ολα για την μοναδικοτητα της!

Νομιζω οτι εχει μπει με τα μπουνια στο καινουριο παιχνιδι της αγορας,οπου προπορευθηκε την προηγουμενη δεκαετια η αουντι και πηρε λιγο προβαδισμα...ηρθε η ωρα της απαντησης.....και περιμενω με μεγαλη ανυπομονεσια την καινουρια 8αρα!!!

Thomelef
06-12-12, 20:06
η πεμβε έχει καλή ιστορία με επετειακά αυτοκίνητα ρε. δεν είναι τωρινό το φαινόμενο.

E30 M3 SPORT EVO
E36 M3 EVO
E34 M5 NURBURGRING EDITION
E46 M3 GTR
E46 M3 CSL

πραγματικά επετειακά και ξεχωριστά αυτοκίνητα. όχι οι σημερινές @@ που βγάζουν για τον κάθε λακαμά που νομίζει ότι έχει κάτι το ιδιαίτερο.

το συγκεκριμένο πέραν των αυτοκόλλητων και του κάρμπον στην κονσόλα, δεν έχει καμμιά διαφορά με ένα απλό Μ3. κοινός θύματα ψάχνουν πλέον και δόξα το θεό υπάρχουν πολλά.

gant
06-12-12, 20:11
Εμένα και ένα 335 να μου διναν, κωλοτούμπες θα κανα. :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

Thomelef
06-12-12, 20:16
Εμένα και ένα 335 να μου διναν, κωλοτούμπες θα κανα. :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

χαίρω πολύ...το θέμα είναι ότι δεν τα δίνουν και όλοι πρέπει να τα αγοράζουν.
thumb

ακόμα και να είχες τα λεφτά πχ να πάρεις ένα τέτοιο επετειακό, θα το έπαιρνες, ή θα έλεγες γιατί να δώσω ένα κάρο λεφτά παραπάνω για λίγο κάρμπον και 2-3 αυτοκόλλητα?

ενώ με τα παλαιότερα επετειακά, έπαιρνες άλλο αμάξι.

alexk
06-12-12, 20:20
Γουστάρω πολύ το χειρόφρενο.

https://www.m3post.com/goodiesforyou/m/m3/e92/dtmchampionedition/DSC04019.jpg

Πολλές ειδικές εκδόσεις στα Ε92, με ειδικά αυτοκόλλητα.
Οι ειδικές εκδόσεις δε, δεν υπάρχουν στο ΕΤΚ... πατέντες όλα thumb

Θωμά τα παίρνεις τα επετειακά αυτοκόλλητα.
Το wow factor είναι πολύ υψηλό και υπάρχουν πολλοί Johnny Wannabe εκεί έξω.

Vasilis M3
06-12-12, 20:51
η πεμβε έχει καλή ιστορία με επετειακά αυτοκίνητα ρε. δεν είναι τωρινό το φαινόμενο.

E30 M3 SPORT EVO
E36 M3 EVO
E34 M5 NURBURGRING EDITION
E46 M3 GTR
E46 M3 CSL

πραγματικά επετειακά και ξεχωριστά αυτοκίνητα. όχι οι σημερινές @@ που βγάζουν για τον κάθε λακαμά που νομίζει ότι έχει κάτι το ιδιαίτερο.

Θωμά για το Μ3 Ε30 είχε βγάλει κι άλλες εκδόσεις:original:


-Evo I
-Evo II
-Sport Evo (Evo III)
-Europa Meister 88
-Johnny Cecotto
-Roberto Ravaglia
-Tour de Corse

Τώρα για τα ακριβή κομμάτια του κάθε μοντέλου και τις χρονολογίες ρώτα τον μετρ του είδους τον Γιάννη (lunatic)

:thumbsup:

Thomelef
06-12-12, 20:53
ναι απλά ήταν το ίδιο αμάξι αν δεν κάνω λάθος, απλά ήταν τιμητικά για τους οδηγούς.

σα να έβγαζε η πεμβε ένα σι ες ελ δλδ που θα του έβαζε ένα ταμπελάκι με το όνομα του στουκ.

Vasilis M3
06-12-12, 21:09
Είχαν και διαφορές σε απόδοση,αεροδυναμικά βοηθήματα και εξοπλισμό...

Ο ειδικός είναι ο Γιάννης για να σου λύσει την κάθε σου απορία:original:

micz
06-12-12, 22:00
Λοιπόν για να λέμε τα πράγματα όπως είναι, έχουμε:
Ε30
1) Ε30 Μ3 -2302cc 200bhp (195bhp για το cat model) Ιούλιος 1985-Αύγουστος 1989
2) E30 M3 Evo 1- 2302cc 200bhp Φεβρουάριος - Μάιος 1987
3) Ε30 M3 Evo 2- 2302cc 220bhp Μάρτιος - Ιούνιος 1988
4) Ε30 Μ3 Εuropa Meister 88- 2302 cc 195bhp Οκτώβριος-Νοέμβριος 1988
5) E30 Cecotto/Ravaglia 2302cc 215bhp Απρίλιος-Ιούλιος 1989
6) E30 M3 (Late model)- 2302cc 215bhp Σεπτέμβριος 1989-Δεκέμβριος 1990
7) E30 Μ3 Sport Evolution (Evo 3)- 2467cc 238bhp Δεκέμβριος 1989-Μάρτιος 1990
Ε36
1) E36 M3 3.0 Litre-2990cc 286bhp Μάρτιος 1992-Ιούλιος 1995
2) Ε36 Μ3 GT 3.0 Litre-2990cc 295bhp Φεβρουάριος-Ιούνιος 1995
3) Ε36 M3 GT 3.0 Litre Individual- 2990cc 286bhp Ιούλιος 1995
4) E36 M3-R- 2990cc 324bhp Μάρτιος-Απρίλιος 1995
5) Ε36 Μ3 Lightweight- 2990cc 240bhp Ιανουάριος-Μάιος 1995
6) Ε36 Μ3 Evo -3201cc 321bhp Οκτώβριος 1995-Απρίλιος 1999
7) E36 M3 GTR- 2990cc 300bhp 1994
E46
1) E46 M3- 3246cc 343bhp Σεπτέμβριος 2000-Μάιος 2006
2) Ε46 Μ3 CSL -3246cc 360bhp
Μάιος 2003
3) Ε46 Μ3 GTR-3997cc (V8) 380bhp Αρχές 2002
4) Ε46 Μ3 CS- 3246cc 343bhp Ιούνιος 2005- Μάιος 2006

Παραθέτω και τα αρχικά απλά μοντέλα για να δείτε διαφορές στους ίππους και στα κυβικά.

alexk
06-12-12, 22:10
7) E36 M3 GTR- 2990cc 300bhp 1994


Μιχάλη, αυτό ήταν 300 άλογα ?
Έχω την αίσθηση ήταν αρκετά παραπάνω.
Μιλάς υποθέτω για τα 5 αυτοκίνητα που βγήκαν να ομολογκάρουν το Ε36 GTR.
Έχω μπει/περιεργαστεί τέτοιο :shok:

micz
06-12-12, 22:21
Μιχάλη, αυτό ήταν 300 άλογα ?
Έχω την αίσθηση ήταν αρκετά παραπάνω.
Μιλάς υποθέτω για τα 5 αυτοκίνητα που βγήκαν να ομολογκάρουν το Ε36 GTR.
Έχω μπει/περιεργαστεί τέτοιο :shok:

Αλέξη και εγώ δεν είμαι σίγουρος για το μοντέλο αυτό, τα στοιχεία τα πήρα από το bmwcar του Οκτωβρίου του 2007. Για ψάχτο και εσύ λίγο παραπάνω.

micz
06-12-12, 22:56
Λοιπόν Αλέξη κοιτώντας λίγο τα κιτάπια μου το GTR μάλλον πρέπει να είναι η έκδοση δρόμου του αγωνιστικού αυτοκινήτου που θα έπερνε μέρος στο ADAC German GT Cup Touring Car series. Τελικά μόνο δύο κατασκευάστηκαν. Καρασπάνιο, ήταν αγωνιστική έκδοση για το δρόμο, ελαφρύ και με full roll cage και έβγαλε όντως 300 άλογα.

Bazil Van Sinner
06-12-12, 23:27
και για να εχουμε και το καλο ερωτημα ,ποσα επετειακα Ε92 εχουν βγει?

Samaro
07-12-12, 09:16
Η σεζόν στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού ολοκληρώθηκε θριαμβευτικά για τη BMW, κατακτώντας τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών. Φυσιολογικά λοιπόν, η ευκαιρία δεν πέρασε ανεκμετάλλευτη. Οι Βαυαροί παρουσίασαν την M3 DTM Champion Edition, ένα αυτοκίνητο εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής, καθώς θα κατασκευαστούν μόλις 54 κομμάτια, αρχής γενομένης από τον προσεχή Φεβρουάριο.

Ο αριθμός των 54 αντιτύπων δεν επελέγη τυχαία, καθώς παραπέμπει στις 54 νίκες της BMW στο DTM. Η επετειακή έκδοση θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά σε μαύρο ματ χρώμα, ώστε να αντιγράψει την αγωνιστική Μ3 του πρωταθλητή Μπρούνο Σπένγκλερ. Λεπτομέρειες, όπως οι μαύρες ζάντες και τα αυτοκόλλητα που διατρέχουν την οροφή και την ουρά του αμαξώματος, καθιστούν ακόμη πιο εντυπωσιακή την DTM Champion Edition.

Στα πίσω παράθυρα εμφανίζεται η σημαία του Καναδά, με τα τρία πρώτα γράμματα του επιθέτου του Σπένγκλερ και ο τίτλος «DTM Champion 2012». Περνώντας στο εσωτερικό, στην ανθρακονημάτινη επένδυση του ταμπλό υπάρχει η υπογραφή του 29χρονου οδηγού και η αρίθμηση του κάθε αυτοκινήτου. Το τιμόνι φέρει επένδυση από αλκαντάρα, ενώ στο λεβιέ του χειροφρένου υπάρχει η αναγραφή «M Power». Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται συστήματα όπως το M Drive και το M DCT Drivelogic, ενώ τα θερμαινόμενα καθίσματα και η υποβοήθηση παρκαρίσματος προσθέτουν πόντους στον τομέα της άνεσης.

Οι εκλεκτοί 54 ιδιοκτήτες της M3 DTM Champion Edition θα προκληθούν στα σεμινάρια οδήγησης της BMW M στο Νίρμπουργκρινγκ, όπου το «παρών» θα δώσει ο Σπένγκλερ. Η τιμή του αυτοκινήτου στη Γερμανία θα αρχίζει από τα 99.000 ευρώ.

πηγη :https://www.newsauto.gr/2012/12/05/%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%BC3-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BB%CE%B7%C F%84%CE%AE-dtm/

Panos 316T
07-12-12, 09:23
Λοιπόν για να λέμε τα πράγματα όπως είναι, έχουμε:
Ε30
1) Ε30 Μ3 -2302cc 200bhp (195bhp για το cat model) Ιούλιος 1985-Αύγουστος 1989
2) E30 M3 Evo 1- 2302cc 200bhp Φεβρουάριος - Μάιος 1987
3) Ε30 M3 Evo 2- 2302cc 220bhp Μάρτιος - Ιούνιος 1988
4) Ε30 Μ3 Εuropa Meister 88- 2302 cc 195bhp Οκτώβριος-Νοέμβριος 1988
5) E30 Cecotto/Ravaglia 2302cc 215bhp Απρίλιος-Ιούλιος 1989
6) E30 M3 (Late model)- 2302cc 215bhp Σεπτέμβριος 1989-Δεκέμβριος 1990
7) E30 Μ3 Sport Evolution (Evo 3)- 2467cc 238bhp Δεκέμβριος 1989-Μάρτιος 1990
Ε36
1) E36 M3 3.0 Litre-2990cc 286bhp Μάρτιος 1992-Ιούλιος 1995
2) Ε36 Μ3 GT 3.0 Litre-2990cc 295bhp Φεβρουάριος-Ιούνιος 1995
3) Ε36 M3 GT 3.0 Litre Individual- 2990cc 286bhp Ιούλιος 1995
4) E36 M3-R- 2990cc 324bhp Μάρτιος-Απρίλιος 1995
5) Ε36 Μ3 Lightweight- 2990cc 240bhp Ιανουάριος-Μάιος 1995
6) Ε36 Μ3 Evo -3201cc 321bhp Οκτώβριος 1995-Απρίλιος 1999
7) E36 M3 GTR- 2990cc 300bhp 1994
E46
1) E46 M3- 3246cc 343bhp Σεπτέμβριος 2000-Μάιος 2006
2) Ε46 Μ3 CSL -3246cc 360bhp
Μάιος 2003
3) Ε46 Μ3 GTR-3997cc (V8) 380bhp Αρχές 2002
4) Ε46 Μ3 CS- 3246cc 343bhp Ιούνιος 2005- Μάιος 2006

Παραθέτω και τα αρχικά απλά μοντέλα για να δείτε διαφορές στους ίππους και στα κυβικά.

Θα πρεπε να γράψουμε και τα κιλάκια κάθε μιας και πόσο μάλλον του Ε92 για να δούμε την "εξέλιξη" ...:thumbsdown:

Vasilis M3
07-12-12, 11:13
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται συστήματα όπως το M Drive και το M DCT Drivelogic, ενώ τα θερμαινόμενα καθίσματα και η υποβοήθηση παρκαρίσματος προσθέτουν πόντους στον τομέα της άνεσης.

Νομίζω ότι καλύτερο θα ήταν να είναι πιο λιτό και τουλάχιστον τα θερμαινόμενο και το parktronik θα έπρεπε να είναι εκτός.

Ας του βάζανε 2 ωραία recaro όπως στο γκε τε ες....:thumbsdown:

viper
17-12-12, 14:28
Με αφορμή την επιτυχία του μοντέλου στο πρωτάθλημα DTM 2012
Η επιστροφή της BMW στο DTM (Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού) με τη Μ3 ήταν πέρα για πέρα πετυχημένη, αφού στέφθηκε με τριπλό τίτλο: στα πρωταθλήματα οδηγών, κατασκευαστών και ομάδων!

Η εξέλιξη της BMW M3 DTM Champion Edition, μιας ειδικής έκδοσης για την πρωταθλήτρια BMW M3, ήταν απλά θέμα χρόνου.

Μόλις 54 αντίτυπα θα κατασκευαστούν, αρχής γενομένης το Φλεβάρη του 2013, ενώ στην τιμή των 99.000 ευρώ (στη Γερμανία) θα περιλαμβάνεται και μάθημα αγωνιστικής οδήγησης στο Nurburgring.

Το μαύρο χρώμα αλλά και οι υπόλοιπες λεπτομέρειες της BMW M3 DTM Champion Edition παραπέμπουν στη Μ3 του Πρωταθλητή στο DTM 2012, Καναδού Bruno Spengler.

Μηχανικές αλλαγές δεν υπάρχουν, οπότε ο αλουμινένιος ατμοσφαιρικός V8 των 4,0 λίτρων συνεχίζει να αποδίδει 420 PS και 400 Nm ροπής.

Άγνωστο παραμένει σε ποιες αγορές θα είναι διαθέσιμη αυτή η ήδη… συλλεκτική Μ3.



https://www.newsbeast.gr/files/1/2012/12/14/BMWM3DTMChampionEdition6.jpg

https://www.newsbeast.gr/files/temp/E37FCAA41ADB9400D254E8DE97A24D91.jpg

Πηγή (https://www.newsbeast.gr/car/arthro/459010/eortastiki-ekdosi-tis-bmw-m3/)

Z4 DCT
17-12-12, 16:40
Τωρα θα κραξει ο Θωμας.....και δεν θα εχει και αδικο....thumb

A8hnaios
17-12-12, 16:46
Τωρα θα κραξει ο Θωμας.....και δεν θα εχει και αδικο....thumb

Το χει κανει ηδη Γιαννη... :whistle:

https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=16296