PDA

Επιστροφή στο Forum : Imola Red F10 M5.....



aristent
05-12-12, 21:46
Κοκκινο?.....ισως ειναι πολυ extreme για 4θυρο μεγαλο σενταν .... οχι ομως για μια //Μ5!!!:thumbsup:

https://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=791810&stc=1&d=1354593228

https://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=791811&stc=1&d=1354593228

https://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=791812&stc=1&d=1354593228

https://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=791813&stc=1&d=1354593228

Imola Red F10 M5
(Full Black Leather, Piano Trim, 6sp)
:thumbsup:

mark e92
05-12-12, 21:53
Άντε να το πουλήσεις μετά αυτό !!!

Ε91
05-12-12, 22:03
Από κάτι "δήθεν" χρώματα (ασημογαλάζια,μπρονζέ κλπ.) το προτιμώ για Μ. Οι δαγκάνες των φρένων,όμως, θα έπρεπε (έστω κατ΄εξαίρεση) να είναι κι αυτές κόκκινες.

katsaraios
05-12-12, 22:17
Κοκκινο?.....ισως ειναι πολυ extreme για 4θυρο μεγαλο σενταν .... οχι ομως για μια //Μ5!!!:thumbsup:

https://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=791810&stc=1&d=1354593228

https://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=791811&stc=1&d=1354593228

https://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=791812&stc=1&d=1354593228

https://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=791813&stc=1&d=1354593228

:thumbsup:


Από κάτι "δήθεν" χρώματα (ασημογαλάζια,μπρονζέ κλπ.) το προτιμώ για Μ. Οι δαγκάνες των φρένων,όμως, θα έπρεπε (έστω κατ΄εξαίρεση) να είναι κι αυτές κόκκινες.
Παραφωνια οι δαγκανες :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Να τις βαψει αμεσως :th_Laie_67-1:

Nick bmwlover
05-12-12, 22:20
Παραφωνια οι δαγκανες :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Να τις βαψει αμεσως :th_Laie_67-1:

Μαυρο θα προτιμουσα...

A8hnaios
05-12-12, 22:40
Kαλα ας την ειχα κ ετσι.. :whistle:


https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/amazonitem5-2.jpg
https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/amazonitem5-3.jpg

Along with a variety of new and existing colors, the 2013 BMW M5 also features an unique array of BMW Individual colors: Frozen Silver Metallic, Frozen Black, Frozen Gray, Champagne Quartz, Amazonite Silver, Citrin Black and Azurite Black.

The “standard” colors are: Silverstone II, Space Grey, Havana, Singapore Grey, Imperial Blue, Monte Carlo Blue, Black Sapphire and Alpine White colors. For those with deeper pockets , BMW Individual has an extensive catalog of exterior colors: Amazonite, Azurite Black, Champagne Quartz, Moonstone and Citrin Black.

https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/amazonitem5-1.jpg


Standard equipment includes the a 7-Speed DCT mated to a V8 TwinPower turbocharged engine producing 560 horsepower and 500 lb-ft of torque. Other standard features are: 20 inch lightweight alloy wheels with performance tires (non run-flat), Merino leather, Alcantara rooflines, park distance control, front and rear view camera, comfort access, heated front and rear seats, HiFi Sound System and BMW Apps.

The 2013 BMW M5 will arrive at local dealerships in late summer with a base price of $90,695.!! :shok:

90,695.00 USD = 69,367.78 EUR!!!!

katsaraios
05-12-12, 22:53
Tony no problem 3 λαδοχρονιες ειναι αυτο το ποΣον.....

Nick bmwlover
05-12-12, 23:01
[B][B]90,695.00 USD = 69,367.78 EUR!!!!

Αυτο το ποσο ειναι για Αμερικη,καμια σχεση με Ελλαδα...

chrisgiapz3
05-12-12, 23:09
Καλά θα ταν άμα είχε τόσο κι εδώ... :whistle:

A8hnaios
05-12-12, 23:30
Tony no problem 3 λαδοχρονιες ειναι αυτο το ποΣον.....

Γιωργη μπαα.. υπαρχουν ομως εδω ατομα (i know them) που τα βγαζουν σε 3-4 μηνες.. :whistle:


Αυτο το ποσο ειναι για Αμερικη,καμια σχεση με Ελλαδα...
το ξερω Νικο δυστηχως... απλα διαπιστωνω με ποσα ευρω το παιρνεις... :crying:

Παρε μια ασπρη... :whistle:

https://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=541465&d=1308433693

και μια μαυρη...
https://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=541469&d=1308434219

sorry Αρη για το off!

Nick bmwlover
05-12-12, 23:32
Αμαρτια σκετη...

andreas72
06-12-12, 08:07
Το αμαξι ειναι τοσο μ@λ@κια που δε θα επρεπε να λεγεται Μ5, δε θα κολλησουμε στο χρωμα...Εχει και ψευτικο ηχο V8 απο τα ηχεια κλεμμενο απο Αουντι....Παει και το Μ5. Σιγα-σιγα την κανει και το division.....

Konstantinos E60
06-12-12, 08:57
Το αμαξι ειναι τοσο μ@λακια που δε θα επρεπε να λεγεται Μ5, δε θα κολλησουμε στο χρωμα...Εχει και ψευτικο ηχο V8 απο τα ηχεια κλεμμενο απο Αουντι....Παει και το Μ5. Σιγα-σιγα την κανει και το division.....

Το ότι είναι μ@λακια το συμπερανες οδηγώντας το ή είναι θέμα γούστου?

alexk
06-12-12, 09:45
Το ότι είναι μ@λακια το συμπερανες οδηγώντας το ή είναι θέμα γούστου?

Μάλλον επειδή ήχο κινητήρα από τα μεγάφωνα του ηχοσυστήματος.
Ξεφτίλα μεγάλη.

Εγώ το έχω δει από κοντά αλλά δεν ήθελα να το οδηγήσω.
Προσωπικά μου είναι τελείως αδιάφορο όχημα.

Konstantinos E60
06-12-12, 10:43
Μάλλον επειδή ήχο κινητήρα από τα μεγάφωνα του ηχοσυστήματος.
Ξεφτίλα μεγάλη.

Εγώ το έχω δει από κοντά αλλά δεν ήθελα να το οδηγήσω.
Προσωπικά μου είναι τελείως αδιάφορο όχημα.

Αν δεν κάνω λάθος παρόμοιο κόλπο με τον ήχο του μοτέρ έχει ξαναγίνει σε παλαιότερα μοντέλα.
Αλλά να λέμε ότι είναι μ@λακια ένα αμάξι επειδή δεν μας αρέσει ή γιατί δεν ικανοποιεί τις δικές μας επιθυμίες χωρίς να το έχουμε οδηγήσει κιόλας είναι κάπως....
Το m5 είναι για να καταπίνει χλμ άνετα και ξεκούραστα άντε και για κανένα χαμόγελο σε καμια στροφουλα .
Το csl για να γράφει χρόνους και να βγάζεις τα γούστα σου.
Το καθένα έχει την χάρη του τα υπέρ και τα κατά του. Δεν γίνεται να παίρνω το csl για να κατεβω Αθήνα ,να κάνω 500 χλμ,και να παραπονιέμαι ότι πονάει ο κωλος μου !
Γνωστά πράγματα είναι και χιλιοειπωμενα.
Μ@λακια όμως δεν το λες..!

Christos 330
06-12-12, 11:05
K.Kωστα μας για Αθηνα μονο 750 Li με . . .

Ξερεις εσυ !!!

alexk
06-12-12, 13:05
Λάθος κάνεις, είναι το πρώτο που παίζει ήχο από τα μεγάφωνα.
Όλοι με τα Ε60 λατρεύετε τα Μ5.
Εξήγησέ μου τι σκοπό εξυπηρετεί ένα σεντάν 2 τόνων με 560 άλογα, που έχει τελική 300+ και μπορείς να το τρέξεις νόμιμα μόνο στη Γερμανία ?
Για πϊστα δεν κάνει, για βουνό δεν κάνει, για ευθείες κάνει αλλά απαγορεύεται.
Τι προσφέρει παραπάνω σε σχέση με ένα 535 ? Μήπως μεγαλύτερο "μήκος" στον ιδιοκτήτη ?

Όμορφο είναι, αλλά και το απλό 5αρι είναι.
Ναι λοιπόν, το θεωρώ μ@λακία όχημα όπως και το Χ6

friendgr
06-12-12, 13:50
Το Μ3 τι εξυπηρετεί;
Το 535 δηλαδή μπορείς να το τρέξεις νόμιμα;

Είναι για κάποιον που θέλει να συνδυάζει τις xtreme επιδόσεις των exotic car σε συσκευασία συμβατικού και θέλει και να χωράει και την οικογένειά του για βόλτα και εκδρομή αμαλάχει με μπαγάζια.

xtreme επιδόσεις δεν έχει ούτε το 320 ούτε το 520 ούτε το 535.

Και θα σου δώσω ένα παράδειγμα: αν είσαι ένας οικογενειάρχης και θες να έχεις ένα αυτοκίνητο με xtreme επιδόσεις μπορείς να έχεις ένα κοινό 1400-1600 οικογενειακό και ένα xtreme διθέσιο π.χ. ferrari 360 , μιάς και πλέον πουλιούνται τσάμπα (σε σχέση με την αρχική αξία τους) και το τεκμήριο είναι αστείο λόγω δεκαετίας.

Μπορείς να πηγαίνεις με το 360 στην δουλειά; Μάλλον ΟΧΙ. Οικογενεική βόλτα; ΟΧΙ. Εκδρομές; ΟΧΙ. Θα αναγκάζεσαι να χρησιμοποιείς το 1400 και να ΒΡΙΖΕΙΣ που κάθεται στο γκαράζ το αγαπημένο σου αυτοκίνητο. ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

Με το Μ5 καλύπτεις και τα δύο. Μόνο ένα κακό έχει: Οτι μπορεί ο άλλος με ένα πεντοχίλιαρο να το κάνει εμφανησιακά το ίδιο. Με άλλα λόγια δεν ξεχωρίζεις άλλα ούτε και προκαλεις, πράγμα το οποίο στην σημερινή εποχή μπορεί να είναι και καλό....

Απλά γίνεται απαγορευμένο λόγω ελληνικού φορολογικού συστήματος. Οχι τόσο στην απόκτηση όσο στην συντήρηση (βλ. 5000 κυβικά)

Konstantinos E60
06-12-12, 13:53
Λάθος κάνεις, είναι το πρώτο που παίζει ήχο από τα μεγάφωνα.Ναι μπορει να κανω λάθος και να το μπερδευω με κατι άλλο.
Όλοι με τα Ε60 λατρεύετε τα Μ5.Και οχι μόνο τα Μ5 αλλα και άλλες γρηγορες λίμο.Δεν σημαινει ομως οτι απαξιωνω τις ποιο καθαρόαιμες εκδόσεις καποιων μοντελων ,ανεξαρτητως εταιρείας,επειδή δεν ταιριάζουν με τα γουστα μου ή τις ανάγκες μου !

Εξήγησέ μου τι σκοπό εξυπηρετεί ένα σεντάν 2 τόνων με 560 άλογα, που έχει τελική 300+ και μπορείς να το τρέξεις νόμιμα μόνο στη Γερμανία ?
Οτι και οποιοδήποτε μεγαλο γρηγορο σενταν.Για τα γούστα σου καμία για τα γούστα μου πολλά !

Για πϊστα δεν κάνει, για βουνό δεν κάνει, για ευθείες κάνει αλλά απαγορεύεται.
Στην πίστα τους χρόνους του CSL φυσικά και δεν τους κανει αλλα οποιος το βαλει δεν σημαινει οτι δεν μπορεί να το χαρεί.Αν θελω να κανω χρόνους δεν θα παρω Μ5,ούτε καν BMW !!Δεν διαβασα να κανει παραπονα κανεις για το ring taxi.

Τι προσφέρει παραπάνω σε σχέση με ένα 535 ? Μήπως μεγαλύτερο "μήκος" στον ιδιοκτήτη ?
Οτι σχεση εχει το 335 με το Μ3 αλλη τοση εχει το 535 με το Μ5 δλδ καμια.Οσο για το "μήκος" και τις προεκτασεις του δυστηχως στο "ταμειο" γινεται η μέτρηση !


Όμορφο είναι, αλλά και το απλό 5αρι είναι.
Συμφωνω !

Ναι λοιπόν, το θεωρώ μ@λακία όχημα όπως και το Χ6
Αποψή σου και φυσικά σεβαστή αλλα πολύ ευκολα "στροφάρεις" ή ειναι ιδεα μου ?

andreas72
06-12-12, 14:02
παιδια επειδη λενε πως τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται αλλα ο Κωνσταντινος μαλλον δεν τα καταλαβε ας εξηγησω πως λεγοντας μ@λακια εννοω οτι δεν πλησιαζει τα αλλα Μ5 κυριως τον θεικο V10 που δεν ξαναβγαινει. Σαν αμαξι μπορει να ειναι τελειο αλλα για μενα Μ δεν ειναι....

Konstantinos E60
06-12-12, 14:21
Ανδρεα δες σε τι τρυπάκι μπαίνουμε καθε φορα που βγαινει ενα καινούργιο Μ...
Υπήρχε το 30αρι και βγήκε το 36αρι....και λεγαμε οτι σαν το 30αρι δεν.Μεχρι που το συνηθήσαμε.

Βγήκε το 46αρι...και λεγαμε οτι σαν το 36αρι δεν. Μεχρι που το συνηθησαμε.

Βγήκε το 92αρι και παλι η καρδια χτυπούσε για το 46αρι.

Η Μερκελοφυλή ομως δεν εχει συναισθηματα εχει αριθμούς και μόνο.Και απ'οτι φαινεται
τους ακολουθούμε και εμεις εστω και με καθυστερηση !

alexk
06-12-12, 14:24
Το Μ3 τι εξυπηρετεί;
Το 535 δηλαδή μπορείς να το τρέξεις νόμιμα;


Το Μ3 είναι σπορ αυτοκίνητο και όχι 'σπορ λιμουζίνα'.
Είναι πιο μικρό, πιο ελαφρύ και απευθύνεται σε κάποιον που θέλει να ευχαριστίεται σπορ οδήγηση και να το βάζει σε πίστα.
Το 535 ούτε αυτό μπορείς να το τρέξεις μόνιμα, αλλά παραμένει γρήγορο (για μια προσπέραση, για να χαρείς το γκάζι) χωρίς να έχει το εξωφρενικό κόστος συντήρησης ενός Μ5.
Γι'αυτό δεν καταλαβαίνω εγώ τον λόγο ύπαρξης των νέων Μ5 με τα 500+ άλογα.
Από το Ε60 και μετά χάθηκε η μπάλα.


Ναι μπορει να κανω λάθος και να το μπερδευω με κατι άλλο.Και οχι μόνο τα Μ5 αλλα και άλλες γρηγορες λίμο.Δεν σημαινει ομως οτι απαξιωνω τις ποιο καθαρόαιμες εκδόσεις καποιων μοντελων ,ανεξαρτητως εταιρείας,επειδή δεν ταιριάζουν με τα γουστα μου ή τις ανάγκες μου !

Οτι και οποιοδήποτε μεγαλο γρηγορο σενταν.Για τα γούστα σου καμία για τα γούστα μου πολλά !

Στην πίστα τους χρόνους του CSL φυσικά και δεν τους κανει αλλα οποιος το βαλει δεν σημαινει οτι δεν μπορεί να το χαρεί.Αν θελω να κανω χρόνους δεν θα παρω Μ5,ούτε καν BMW !!Δεν διαβασα να κανει παραπονα κανεις για το ring taxi.

Οτι σχεση εχει το 335 με το Μ3 αλλη τοση εχει το 535 με το Μ5 δλδ καμια.Οσο για το "μήκος" και τις προεκτασεις του δυστηχως στο "ταμειο" γινεται η μέτρηση !


Συμφωνω !

Αποψή σου και φυσικά σεβαστή αλλα πολύ ευκολα "στροφάρεις" ή ειναι ιδεα μου ?

Μονίμως αναφέρεις το CSL, τι σχέση έχει αυτό και που το ανέφερα εγώ ?
Φυσικά και δεν συγκρίνω ένα Μ5 με ένα CSL, δεν έχει καμμία σχέση το ένα με το άλλο αυτοκίνητο.
Τα ring taxi που λες είναι πολύ αργά στο Ρινγκ, γυρίζουν σε ίδιο χρόνο με ένα 330 Ε90...
Εκτός και αν αυτό το θεωρείς benchmark εσύ ότι το Μ5 είναι γρήγορο σε πίστα.

Δεν ξέρω γιατί με κρίνεις λέγοντας ότι 'στροφάρω'. Δεν νομίζω να σε χαρακτήρισα.
Ανέφερα την άποψή μου για το Μ5 καθώς και ότι έχω δει ότι οι ιδιοκτήτες Ε60 γουστάρουν ότι Μ5 και αν βγεί (ακόμη και ηλεκτρικό, θα το λατρέψουν αρκεί να είναι Μ5).
Έχω οδηγήσει Μ5 Ε34 (και τα 2), Μ5 Ε39 και Μ5 Ε60. Το νέο δεν ήθελα να το οδηγήσω, τι να κάνουμε τώρα ?
Το οδήγησε φίλος μου και μου είπε την δική του εμπειρία και αποφάσισα να μην χάσω το χρόνο μου κάνοντάς το βόλτα.
Το βλέπω λίγο αφελές να μου λες 'πως εκφέρεις άποψη ενώ δεν έχεις εμπειρία'.
Οδήγησα 3 διαφορετικά F10 και δεν μου αρέσαν.
Οπότε άν έχω γενικά άποψη για τα αυτοκίνητα το ξέρω εγώ ;)

Konstantinos E60
06-12-12, 14:47
Το Μ3 είναι σπορ αυτοκίνητο και όχι 'σπορ λιμουζίνα'.
Είναι πιο μικρό, πιο ελαφρύ και απευθύνεται σε κάποιον που θέλει να ευχαριστίεται σπορ οδήγηση και να το βάζει σε πίστα.
Το 535 ούτε αυτό μπορείς να το τρέξεις μόνιμα, αλλά παραμένει γρήγορο (για μια προσπέραση, για να χαρείς το γκάζι) χωρίς να έχει το εξωφρενικό κόστος συντήρησης ενός Μ5.
Γι'αυτό δεν καταλαβαίνω εγώ τον λόγο ύπαρξης των νέων Μ5 με τα 500+ άλογα.
Από το Ε60 και μετά χάθηκε η μπάλα.



Μονίμως αναφέρεις το CSL, τι σχέση έχει αυτό και που το ανέφερα εγώ ?
Φυσικά και δεν συγκρίνω ένα Μ5 με ένα CSL, δεν έχει καμμία σχέση το ένα με το άλλο αυτοκίνητο.
Τα ring taxi που λες είναι πολύ αργά στο Ρινγκ, γυρίζουν σε ίδιο χρόνο με ένα 330 Ε90...
Εκτός και αν αυτό το θεωρείς benchmark εσύ ότι το Μ5 είναι γρήγορο σε πίστα.

Δεν ξέρω γιατί με κρίνεις λέγοντας ότι 'στροφάρω'. Δεν νομίζω να σε χαρακτήρισα.
Ανέφερα την άποψή μου για το Μ5 καθώς και ότι έχω δει ότι οι ιδιοκτήτες Ε60 γουστάρουν ότι Μ5 και αν βγεί (ακόμη και ηλεκτρικό, θα το λατρέψουν αρκεί να είναι Μ5).
Έχω οδηγήσει Μ5 Ε34 (και τα 2), Μ5 Ε39 και Μ5 Ε60. Το νέο δεν ήθελα να το οδηγήσω, τι να κάνουμε τώρα ?
Το οδήγησε φίλος μου και μου είπε την δική του εμπειρία και αποφάσισα να μην χάσω το χρόνο μου κάνοντάς το βόλτα.
Το βλέπω λίγο αφελές να μου λες 'πως εκφέρεις άποψη ενώ δεν έχεις εμπειρία'.
Οδήγησα 3 διαφορετικά F10 και δεν μου αρέσαν.
Οπότε άν έχω γενικά άποψη για τα αυτοκίνητα το ξέρω εγώ ;)

Απο τον τροπο γραφής σου ειπα οτι στροφαρεις ευκολα γιατι δειχνεις να εκνευριζεσαι με το να επιμενεις οτι ειναι μ@λακια.
Πού ανεφερα εγω οτι δεν εχεις εμπειρία ή αποψη ??
Για τα δικα μου και τα δικά σου γουστα-προτιμησεις εκανα αναφορα.
Διαβασε λιγο ποιο προσεκτικα σε παρακαλω και μετα κανε αναφορες περι αφελειας.
Το csl το αναφερω γιατι είναι μετρο συγκρισης !

katsaraios
06-12-12, 15:01
Καλως η κακως (για μενα κακως) σχεδον ολες οι εταιρειες τα τελευταια χρονια ολο και μεγαλωνουν τα μοντελα σε ογκο.
Ετσι λοιπον φαινεται οτι η αρεσκεια για τα κορυφαια μοντελα σε δυναμη παιζει ρολο με το μεγεθος σε κοινο - σχεδιαστες-αγοραστες .
Για αυτο αλλωστε η bmw τα εκανε ολα Μ και τα μεγαλωσε σε ογκο ..
Προχθες παραδειγμα ηταν παρκαρισμενη F30 μπροστα στο ξενοδοχειο ομορφη αλλα και τοσο πιο ογκωδης απο την Ε90 και περισσοτερο ακομα απο την Ε46.
Ακομα και διπλα-διπλα να εχεις ενα Μ5 με ενα απλο παλι θα ακουσεις περισσοτερα θετικα για ποιο?? Για το Μ....
Μην σου κανει εντυπωση Αλεξ ,η ταση να βλεπουν-βλεπουμε τα πιο μεγαλα πιο δυνατα και να μας-τους αρεσουν πιο πολυ η το ιδιο ακομα και αν ειναι ασχημα ειναι "προγραμματισμενη" εδω και χρονια.

alexk
06-12-12, 15:41
Αλλά να λέμε ότι είναι μ@λακια ένα αμάξι επειδή δεν μας αρέσει ή γιατί δεν ικανοποιεί τις δικές μας επιθυμίες χωρίς να το έχουμε οδηγήσει κιόλας είναι κάπως....


thumb

Thomelef
06-12-12, 15:41
αυτό που λέει ο αλέξης δεν απαξιώνει την σειρά 5, απαξιώνει την φιλοσοφία του Μ5 και μόνο, η οποία είναι βασισμένη σε τραγικά χαζή υπερβολή.

λέγοντας για λίμο και άνεση κτλ κτλ, η καρότσα αυτή άνετα πάει όπως πρέπει να πάει και με την σειρά 540 πχ, ή ακόμα και με 535 ελαφρως γαργαλημένη στα 350 άλογα απο το εργοστάσιο.

ροπή στον θεό, 550 άλογα και όλα αυτά γιατί? ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί και ειδικά η νέα Μ5 πρέπει να είναι συνιφασμένη με τον όρο μοτορσπορτ. αυτό είναι μια μεγάλη μπαρούφα που γνωρίζει ακόμα και το ίδιο το εργοστάσιο...

προσωπικά εγώ δεν το γουστάρω για το μοτέρ του. τα υπόλοιπα όλα με αφήνουν αδιάφορο.

ξεκινώντας πιο πίσω, μέχρι και το Ε39 ήταν μοτορσπορτ. το Ε60 είναι πολύ ωραίο με μοτέρ διαμάντι για σεμινάριο...

το καινούριο τι είναι???

πας με 120 στην εθνική, πατάς μια τρίτη, κολλάς πίσω, τέλος. φτού και απ'την αρχή. πόσες φορές θα το κάνεις αυτό σε ένα αμάξι που η χαρά του να το οδηγείς βρίσκεται στην άνεση, στα ακούραστα χιλιόμετρα, με εξοπλισμό που θα ζήλευε ακόμα και ένα σπίτι. και αυτά όχι μόνο για τον οδηγό, αλλά και για τους συνεπιβάτες.

βρίσκεις μια διαδρομή, μια, δυο, τρείς, πέντε στροφές και λάστιχα φυτίλια, φρένα για πέταμα...

το αμάξι είναι βασισμένο στην ηλίθια υπερβολή που έχει κυριεύσει την αγορά αυτοκινήτου. δλδ έλεος, να ακούς απο το στερεοφωνικό τον ήχο του μοτέρ. τι παπαριά είναι αυτή και ποιος ξεφτίλας σκέφτηκε να βάλει αυτό το πράγμα σε ένα τέτοιο αμάξι δεν μπορώ να καταλάβω. είναι το ίδιο γελοίο με κάποιον που βάζει ένα σι-ντι με ήχο απο ν8 στο αμάξι του. ΜΠΟΥΡΔΕΣ για γέλια.

όσο για τις τριάρες τώρα.

μέχρι και το 46άρι κάθε σειρά ήταν καλύτερη απο την προηγούμενη, άσχετα απο τις μαλακίες και τις υπερβολές που ακούγονται και γράφονται απο 1000 μεριές. έχει επικρατήσει πλέον μια νοοτροπία ότι όσο θεοποιεί κάποιος ένα Ε30, τόσο ανεβαίνει αυτοκινητιστικά στα μάτια του κόσμου. @@ καλαβρέζικα...

όταν είχε βγεί το ε6άρι Μ3, ήταν πολύ μπροστά και ήταν απο τα αμάξια που στο πέρασμα τους άφηναν κόσμο είτε να τον παίζει, είτε να αφαιρείται για κάνα 2λεπτο. ποιός ξεχνάει το ΕΒΟ με τα 320 άλογα και τα αλουμινένια τμήματα για μείωση βάρους. αμάξι με φιλοσοφία και όχι τα σημερινά μπουρδιλίκια.

μετά είρθε το 46άρι. αξιότατος ακόλουθος του Ε36. το πιο πετυχημένο Μ3 μέχρι σήμερα λένε οι περισσότεροι.

το 92άρι ωραίο, γρήγορο, αλλά κατασκευασμένο μέσα στα πλαίσια της υπερβολής και αυτός, όπως τα σημερινά αυτοκίνητα. αναποτελεσματικό με λίγα λόγια.

η μούρλα με τα Ε30 έχει επικρατήσει απο το 2000 και έπειτα. γιατί δεν ξέρω, ίσως κάποιοι θερμόαιμοι με τα γραπτά τους έχουν γοητεύσει πολύ κόσμο, κάνοντας τους να μιλάνε για ένα αμάξι που οι περισσότεροι δεν έχουν καν δεί μπροστά τους.

τεσπα, όλα ονομάζονται μάρκετινγκ και σωστά αμάξια για τον οδηγό δεν φτιάχνονται πλέον.

andreas72
06-12-12, 15:47
Εχει αλλαξει πια η εννοια του σπορ παιδια..ο καρκινος της αμερικης ηρθε και στην ευρωπη.
Ενα αμαξι πλεον για να ειναι σπορ χρειαζεται 500+ ιππους, 2,5+ τοννους 150 κιλα ροπη, 25 ηχεια mark levinson 1500 βατ, σαλονι απο δερμα οξυριγχου αλλα του βορειου ατλαντικου,ζαντολαστιχα 385 επι 22 και εκτοπισμα τρακτορα....
Ετσι κατατρεφεται η εννοια ''σπορ''.

Konstantinos E60
06-12-12, 16:44
thumb

ΆλεΞ στο ποστ του Ανδρεα αναφέρεται η παράθεση και στην ερώτηση που του έκανα εγώ καΙ μόνο σ'αυτό. Μέχρι τότε έγραψες ότι σου είναι αδιαφορο όχι ότι είναι μ@λακια. Παρερμηνευθηκε το " χωρίς να το έχουμε οδηγήσει".

DIMITr|S
06-12-12, 16:45
παιδια εχετε δει τι αλμα εχει γινει στην καταναλωση σε σχεση με την δυναμη?ειναι αλματα τεχνολογιας αυτα δεν ειναι απλα πραγματα......δεν μπορεις να το βγαλεις χειροτερο απο το προηγουμενο γιατι απλα δεν ειναι τεχνολογικα....και ειναι γνωστο οτι καθε φορα π βγαινει το επομενο μοντελο ξινιζουμε και ολο και κατι δεν μας αρεσει..και στο τελος αλλαζουμε γνωμη

Stathis
06-12-12, 19:02
το ιμολα ροτ μαζι με το λαγκουνα σεκα ειναι απο τα αγαπημενα μου χρωματα (μαζι με το σεπανγκ βεβαιως!).

αν ειναι να αγοραζουμε αυτοκινητα με γνωμνα τη μεταπωληση, τοτε το μαυρο με μπεζ σαλονι ειναι μονοδρομος!! :D




Μήπως μεγαλύτερο "μήκος" στον ιδιοκτήτη ? :whistle:

aristent
06-12-12, 19:15
Μια //Μ5 μπορει και να δινει πλατος στον ιδιοκτητη Σταθη!!!thumb

εσυ Σταθη, τι διασταση πηρες με την //Μ6???


Ρε παιδια,εχεις τα φραγκα, την δυναμη, τα κακαλα που λενε και οι Σαλονικεις,παρε μια Μ5 παρε και μια Μ6 και οτι αλλο γουσταρεις,αρκει να μην μου χρωστας εμενα και οποιονδηποτε αλλον!!!:original:

katsaraios
06-12-12, 19:47
Ωραια τελικα θα τον βρουμε τον μαστορα να του πουμε να βαψει τις δαγκανες???

aristent
06-12-12, 19:53
Ωραια τελικα θα τον βρουμε τον μαστορα να του πουμε να βαψει τις δαγκανες???

εχουμε τις δαηγκανες??:thumbsup:

alexk
20-12-12, 23:10
Λάθος κάνεις, είναι το πρώτο που παίζει ήχο από τα μεγάφωνα.
Όλοι με τα Ε60 λατρεύετε τα Μ5.
Εξήγησέ μου τι σκοπό εξυπηρετεί ένα σεντάν 2 τόνων με 560 άλογα, που έχει τελική 300+ και μπορείς να το τρέξεις νόμιμα μόνο στη Γερμανία ?
Για πϊστα δεν κάνει, για βουνό δεν κάνει, για ευθείες κάνει αλλά απαγορεύεται.
Τι προσφέρει παραπάνω σε σχέση με ένα 535 ? Μήπως μεγαλύτερο "μήκος" στον ιδιοκτήτη ?

Όμορφο είναι, αλλά και το απλό 5αρι είναι.
Ναι λοιπόν, το θεωρώ μ@λακία όχημα όπως και το Χ6

Αναιρώ τι έγραψα εδώ. Μέγα λάθος μου !
Μάλιστα ο φίλος μου που το είχε κάνει βόλτα πριν καιρό, είναι μεγάλος τραχανάς :ranting2:

Πηγαίνω σήμερα στην αντιπροσωπεία μου να πάρω κάτι πράγματα.
Ρωτάω λοιπόν έναν γνωστό άν έχουν εύκαιρο Μ5 F10 να το κάνω βόλτα.
Το φουλάρουν και μου το φέρνουν σε 10 λεπτάκια.
Το είχα για μιάμιση ώρα. Πρέπει να έκανα ~120χλμ.

Εντυπώσεις.
Όμορφο, βέβαια το νέο πεντάρι είναι πολύ όμορφο μέσα-έξω.
Πολύ στιβαρό. Το νιώθεις ένα κομμάτι. Δεν το περίμενα αυτό, εντυπωσιάστηκα.
Η θέση οδήγησης εκπληκτική, μου αρέσει η πόρτα είναι μεγάλη και δεν χρειάζεται να είμαι δίπλα από την κολώνα Β (είμαι 1.90).
Το καντράν πολύ ωραίο.
Το σασμάν πολύ ταιριαστό στο χαρακτήρα του.
Ο κινητήρας είναι για ντράγκστερ, απίστευτη ροπή και ιπποδύναμη.
Έχουν κάνει κάτι αυτοί περίεργο στο μοτέρ. Όταν δεν αφήνεις και ανοίγουν οι σκάστρες, wastegate, είναι λες και βαράς τύμπανα του πολέμου.
Τα φρένα καλά και με ωραία αίσθηση αλλά τα τακάκια ακατάλληλα. Δεν έχει δύναμη από τα τακάκια, βασικά έμεινα από φρένα.
Αλλά νομίζω το μοναδικό πράγμα που χρειάζεται το όχημα αυτό, είναι καλύτερα τακάκια.
Το τιμόνι ωραίο, τέλειο δεν το λες αλλά για το χαρακτήρα του απλά άψογο.

Οδήγηση.
Εδώ θέλω να παραδεχτώ παρ'όλο που το κατηγόρησα πολύ, ότι αυτό το Μ5 έκανε σήμερα την καρδιά μου να χτυπάει πολύ δυνατά και γρήγορα.
Ευθεία από μόνο του δεν πάει, χαχαχα.
Γαζώνει την άσφαλτο, σπινιάρει με 4η και βασικά πάει δεξιά αριστέρα στα φρένα και στην επιτάχυνση, όχι επειδή είναι κακό, αλλά επειδή είναι παιχνιδιάρικο.
Στην αρχή είχα το DSC, με το μισό εκτός και στο τέλος τελείως εκτός. Εκεί ήταν και η απόλαυση.
Τιμόνι, κινητήρα και ανάρτηση τα έβαλα όλα στο sport plus πριν φτιάξω το κάθισμα :hystericalbs1:
Πέραν του ότι πατιλικώνεις ότι ώρα και στιγμή θέλεις, το διαφορικό κλειδώνει σωστά και άν έχεις καλή αίσθηση στο πόσο γκάζι δίνει απλά πιστολιάζεις τις εξόδους.
Εδώ να πω ότι το θηρίο με φόβιζε και μου θύμισε το 997 GT2.
Ενώ σαν κινητήρας και κιβώτιο θυμίζει το Nissan GTR, το GTR πάει μόνο του, αυτό εδώ πρέπει να το οδηγήσεις αλλιώς θα γίνεις μεγαλοκτηματίας.
Με αναστάτωσε πολύ !
Προσοχή δεν το συγκρίνω με CSL ή GT3, γιατί δεν είναι τέτοιο αυτοκίνητο.
Αλλά μου θύμισε το υπέροχο RS4 B7 αλλά σε BMW και πισωκίνητο που σημαίνει ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ !!!
Να μην τα πολυλέω, έφαγα τρελό κόλλημα.
Το πρόβλημα βέβαια είναι ότι με αυτό όλη την ώρα το γκάζι στο πάτωμα θα θέλεις να έχεις, και το δίπλωμα οδήγησης θα χαθεί σε χρόνο dt.

Κατανάλωση
Με εντυπωσίασε και η κατανάλωση.
Σε απλή κίνηση σε χωριά με 50-60 και φανάρια, 12 λίτρα. Πολύ καλά δηλαδή.
Στα υπόλοιπα πυροβολημένα χιλιόμετρα 18. Πάλι καλά !

Ναι βλέπω το λόγο ύπαρξης πλέον.
Άν έχεις ένα Χ5 για τη γυναίκα και ταξίδι με την οικογένεια, ένα Ζ3 κουπέ για κάθε μέρα, ένα CSL για μια φορά το μήνα, συμπληρώνεις με ένα Μ5 F10 για γρήγορα ταξίδια με την οικογένεια. :v:


https://www.clubcsl.com/various/IMG-20121220-00194.jpg

https://www.clubcsl.com/various/IMG-20121220-00195.jpg

https://www.clubcsl.com/various/IMG-20121220-00196.jpg

https://www.clubcsl.com/various/IMG-20121220-00197.jpg

https://www.clubcsl.com/various/IMG-20121220-00198.jpg

bill_m3
21-12-12, 00:02
Άντε βρε Καλοταξιδο!!!!!!!

katsaraios
21-12-12, 00:28
Για τον ηχο δεν μας ειπες ,ειναι οντως ξενερα οπως εγραψες πιο πριν??

aristent
21-12-12, 06:30
......
Πηγαίνω σήμερα στην αντιπροσωπεία μου να πάρω κάτι πράγματα.
Ρωτάω λοιπόν έναν γνωστό άν έχουν εύκαιρο Μ5 F10 να το κάνω βόλτα.
Το φουλάρουν και μου το φέρνουν σε 10 λεπτάκια.
Το είχα για μιάμιση ώρα. Πρέπει να έκανα ~120χλμ.


και εγω πηγα εχθες στην εδω αντιπροσωπεια της BMW,ρωταω εναν πολυ δικο μου εαν εχουν κανενα F10 M5 να το κανω βολτα.......μπορει και να γελαει ακομα!!!!:thumbsup:
















Χιουμορ κανω.thumb

...αλλα τελικα χαιρομαι που παραδεχεσαι οτι εχουμε δικιο οι Ε60αρηδες και οχι μονο, που ποθουμε και θαυμαζουμε ενα "αχρηστο" σενταν 2τοννων!!!:thumbsup:

Bazil Van Sinner
21-12-12, 07:06
Άν έχεις ένα Χ5 για τη γυναίκα και ταξίδι με την οικογένεια, ένα Ζ3 κουπέ για κάθε μέρα, ένα CSL για μια φορά το μήνα, συμπληρώνεις με ένα Μ5 F10 για γρήγορα ταξίδια με την οικογένεια.
μαλλον ειναι η μαγικη συνταγη για ενα αιωνιο Αστεριξ!!!!!!!

Eleni
21-12-12, 07:19
thumb
και εγω πηγα εχθες στην εδω αντιπροσωπεια της BMW,ρωταω εναν πολυ δικο μου εαν εχουν κανενα F10 M5 να το κανω βολτα.......μπορει και να γελαει ακομα!!!!:thumbsup:


Χιουμορ κανω.thumb

...αλλα τελικα χαιρομαι που παραδεχεσαι οτι εχουμε δικιο οι Ε60αρηδες και οχι μονο, που ποθουμε και θαυμαζουμε ενα "αχρηστο" σενταν 2τοννων!!!:thumbsup:
ελα βολτουλα εδω να το δοκιμασεις....

friendgr
21-12-12, 08:07
Για άλλη μια φορά τεχνολογία και γκάζια 10/10, αίσθηση πολυτέλειας 5/10
Να δω πότε θα αλλάξει αυτό το λαστιχένιο ταμπλό η bmw σε ένα αμάξι 150.000+ ευρώ...Δεν έπρεπε να ήταν τίγκα στο δέρμα ένα τέτοιο αμάξι;

Πάντως η κατανάλωση είναι αξιοθαύμαστη !

Konstantinos E60
21-12-12, 08:09
Αναιρώ τι έγραψα εδώ. Μέγα λάθος μου !
Μάλιστα ο φίλος μου που το είχε κάνει βόλτα πριν καιρό, είναι μεγάλος τραχανάς :ranting2:

Πηγαίνω σήμερα στην αντιπροσωπεία μου να πάρω κάτι πράγματα.
Ρωτάω λοιπόν έναν γνωστό άν έχουν εύκαιρο Μ5 F10 να το κάνω βόλτα.
Το φουλάρουν και μου το φέρνουν σε 10 λεπτάκια.
Το είχα για μιάμιση ώρα. Πρέπει να έκανα ~120χλμ.

Εντυπώσεις.
Όμορφο, βέβαια το νέο πεντάρι είναι πολύ όμορφο μέσα-έξω.
Πολύ στιβαρό. Το νιώθεις ένα κομμάτι. Δεν το περίμενα αυτό, εντυπωσιάστηκα.
Η θέση οδήγησης εκπληκτική, μου αρέσει η πόρτα είναι μεγάλη και δεν χρειάζεται να είμαι δίπλα από την κολώνα Β (είμαι 1.90).
Το καντράν πολύ ωραίο.
Το σασμάν πολύ ταιριαστό στο χαρακτήρα του.
Ο κινητήρας είναι για ντράγκστερ, απίστευτη ροπή και ιπποδύναμη.
Έχουν κάνει κάτι αυτοί περίεργο στο μοτέρ. Όταν δεν αφήνεις και ανοίγουν οι σκάστρες, wastegate, είναι λες και βαράς τύμπανα του πολέμου.
Τα φρένα καλά και με ωραία αίσθηση αλλά τα τακάκια ακατάλληλα. Δεν έχει δύναμη από τα τακάκια, βασικά έμεινα από φρένα.
Αλλά νομίζω το μοναδικό πράγμα που χρειάζεται το όχημα αυτό, είναι καλύτερα τακάκια.
Το τιμόνι ωραίο, τέλειο δεν το λες αλλά για το χαρακτήρα του απλά άψογο.

Οδήγηση.
Εδώ θέλω να παραδεχτώ παρ'όλο που το κατηγόρησα πολύ, ότι αυτό το Μ5 έκανε σήμερα την καρδιά μου να χτυπάει πολύ δυνατά και γρήγορα.
Ευθεία από μόνο του δεν πάει, χαχαχα.
Γαζώνει την άσφαλτο, σπινιάρει με 4η και βασικά πάει δεξιά αριστέρα στα φρένα και στην επιτάχυνση, όχι επειδή είναι κακό, αλλά επειδή είναι παιχνιδιάρικο.
Στην αρχή είχα το DSC, με το μισό εκτός και στο τέλος τελείως εκτός. Εκεί ήταν και η απόλαυση.
Τιμόνι, κινητήρα και ανάρτηση τα έβαλα όλα στο sport plus πριν φτιάξω το κάθισμα :hystericalbs1:
Πέραν του ότι πατιλικώνεις ότι ώρα και στιγμή θέλεις, το διαφορικό κλειδώνει σωστά και άν έχεις καλή αίσθηση στο πόσο γκάζι δίνει απλά πιστολιάζεις τις εξόδους.
Εδώ να πω ότι το θηρίο με φόβιζε και μου θύμισε το 997 GT2.
Ενώ σαν κινητήρας και κιβώτιο θυμίζει το Nissan GTR, το GTR πάει μόνο του, αυτό εδώ πρέπει να το οδηγήσεις αλλιώς θα γίνεις μεγαλοκτηματίας.
Με αναστάτωσε πολύ !
Προσοχή δεν το συγκρίνω με CSL ή GT3, γιατί δεν είναι τέτοιο αυτοκίνητο.
Αλλά μου θύμισε το υπέροχο RS4 B7 αλλά σε BMW και πισωκίνητο που σημαίνει ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ !!!
Να μην τα πολυλέω, έφαγα τρελό κόλλημα.
Το πρόβλημα βέβαια είναι ότι με αυτό όλη την ώρα το γκάζι στο πάτωμα θα θέλεις να έχεις, και το δίπλωμα οδήγησης θα χαθεί σε χρόνο dt.

Κατανάλωση
Με εντυπωσίασε και η κατανάλωση.
Σε απλή κίνηση σε χωριά με 50-60 και φανάρια, 12 λίτρα. Πολύ καλά δηλαδή.
Στα υπόλοιπα πυροβολημένα χιλιόμετρα 18. Πάλι καλά !

Ναι βλέπω το λόγο ύπαρξης πλέον.
Άν έχεις ένα Χ5 για τη γυναίκα και ταξίδι με την οικογένεια, ένα Ζ3 κουπέ για κάθε μέρα, ένα CSL για μια φορά το μήνα, συμπληρώνεις με ένα Μ5 F10 για γρήγορα ταξίδια με την οικογένεια. :v:



Αντε με το καλό να γίνει και η αγορά !! :thumbsup:

+1000000 για την περιγραφή του test drive !!
+1000000000000000000000000000000 γιατι θέλει κοχόνες να αναιρούμε δημόσια τα λόγια μας !!!

Thomelef
21-12-12, 13:57
λούγκρεψε και ο ελβετόστ...

σε σβήνω και απο το ΒΒΜ πλέον, δεν υπάρχει λόγος να έχουμε άλλες επαφές.

Dimimav
21-12-12, 15:05
και εγω πηγα εχθες στην εδω αντιπροσωπεια της BMW ρωταω εναν πολυ δικο μου εαν εχουν κανενα F10 M5 να το κανω βολτα.......μπορει και να γελαει ακομα!!!!:thumbsup:
ειδικα στην αντιπροσωπεια της Λαρισας
οποιοδηποτε μοντελο να τους πεις για test drive
σαν κινεζο σε κοιτουν :th_Laie_67-1:

alexk
21-12-12, 15:09
λούγκρεψε και ο ελβετόστ...

σε σβήνω και απο το ΒΒΜ πλέον, δεν υπάρχει λόγος να έχουμε άλλες επαφές.

Καλά καλά, αν οδηγήσεις θα σου αρέσει !
Εσύ ήθελες να πάρεις την πίπα το σουμπαρού !

pilot
21-12-12, 15:12
αστον ρε..κρυφοτουρμπάκιας είναι και αυτός! :th_Laie_67-1:

StratosZ4
21-12-12, 15:22
Εσύ ήθελες να πάρεις την πίπα το σουμπαρού !

:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Πες τα χρυσοστομε!!

Παντως το imola red ειναι απαιχτο Αλεξ, αν τελικα το αποφασισεις να προχωρησεις σε Μ5

gregE36
21-12-12, 16:00
μπορει να εχει τεχνολογια μπορει να εχει τα ατελειωτα γκαζια μπορει να εχει 100000 καλα εξωτερικα μου ειναι αδιαφορο:whistle:

EVERGET
21-12-12, 17:39
Πολύ ωραία περιγραφή Αλέξη ευχαριστούμε!!!

Όσο κι αν το κράζουμε το Μ5 λόγω του ότι είναι η πρώτη γενιά της σειράς που πάει κόντρα σε κάποιες τεχνικές αξίες του Division, δεν παύει αυτό το μοτέρ να το μεταμορφώνει σε Hot Rod. Αυτό είναι κάτι που έλειπε από το χαρακτήρα της Ε60 και του S85, που δείχνοντας τα δόντια του πάνω απο τις 6k rpm ναι μεν ήταν σοφιστικέ αλλά του έλειπε η ωμή και η εύκολα εκμεταλλεύσιμη δύναμη. Πιστεύω πως αυτός ο νέος χαρακτήρας και η ωμή του δύναμη σε όλο το power band είναι που κάνει το F10 πολύ διασκεδαστικό και δύσκολα τιθασεύσιμο, όπως διαπίστωσε και ο Αλέξης.

Αλήθεια από ήχο πώς ήταν? Γιατί και ο V10 την εξάτμησή του την ήθελε για να σε ανατριχιάσει...κακά τα ψέματα...

Skyline_IS
21-12-12, 18:07
Πολυ μεγαλο σαν αμαξι αλλα ωραιο..Ειδα σημερα απο κοντα ενα 525 και χαζεψα..

Christos 330
21-12-12, 19:14
Λετε το Μ5 μεγαλο !!!

Εδω αλλος ψαχνει απελπισμενα X6M hamman tycoon evo και δεν βρισκει στα μετρα του . . .

Μεχρι το Μ5 ειναι οκ η σειρα Μ απο εκει και μετα το πραγμα οντως ξεφευγει !!!

Οταν ειδα το imola στο 39 αρι σε εκδοση m pack τα εχασα ηταν υπεροχο οπως και στο

F10 !!!

alexk
21-12-12, 19:55
Ήχο.
Χμμμμ, οι τουρμπίνες σφυρίζουν μανιασμένα και οι σκάστρες ακούγονται καθώς και οι wastegate.
Ο ήχος από τα τούρμπο μου θύμισε το 997 GT2.

Δεν κατάλαβα τι παίζουν τα ηχεία.
Από εξάτμιση ή ήχο μοτέρ κατά τα άλλα, τίποτα το ιδιαίτερο.

Έχω και βιντεάκι, θα το βάλω μετά.


https://www.youtube.com/watch?v=h_c-80iAtGc

soc12r
21-12-12, 20:16
Από εξάτμιση ή ήχο μοτέρ κατά τα άλλα, τίποτα το ιδιαίτερο

Εφτασεεεεε ... :thumbsup:

https://www.youtube.com/watch?v=lFfJ35NKVlw

aristent
22-12-12, 00:11
ξαναεφτασεεεεεεε!!!:thumbsup:


https://www.youtube.com/watch?v=YyX5BnDTR8E"]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YyX5BnDTR8E

dafidack
22-12-12, 14:23
Επιμενω στην Ε60Μ5 :warriorsmiley::warriorsmiley:

alexk
23-12-12, 19:51
Διάβαζα σήμερα στο Sport Auto έχουν ένα ενδιαφέρον θέμα για τα φρένα.
Είδα εκεί ότι είχαν πρόβλημα με τα φρένα του Μ5 στην δοκιμή που είχαν κάνει.
Οπότε αυτό που είδα (ότι τα φρένα κάνουν fade) ισχύει.

Εγώ πιστεύω ότι με καλό τακάκι και υγρά το πρόβλημα λύνεται.
Η ερώτηση βέβαια είναι γιατί να πρέπει να το κάνει ο ιδιοκτήτης και να μην το έχει λύσει η εταιρεία, αλλά μικρό το κακό (σε σχέση με το να βάζεις σετ φρένων).

Stathis
23-12-12, 20:13
small the bad που λενε και στο χωριο μου...;)