Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : [E46] 330(SS copy)Headers/Stock Exhaust(right hand drive)



Akis 330Ci
13-11-12, 21:50
Λοιπον, χτες εκανα ενα αρκετα σημαντικο μπαξιμο, που ειναι μια βαση, για μετεπειτα σοβαρες βελτιωσεις στον λατρεμενο μας Μ54, που τα αλογα τα βγαζει με το τσιγγελι.
Καταρχας, να αναφερω οτι η μετατροπη στο αυτοκινητο μου ειναι απο δεξιοτιμονο, πραγμα που σημαινει οτι τα χταποδια ειναι λιγο διαφορετικα με το αριστεροτιμονο, και στη θεση του πρωτου μεσαιου των αριστεροτιμονων(Front silencer), τα δεξιοτιμονα εχουν 2 καταλυτες επιπλεον(Exhaust pipe with catalytic converter).
(https://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/330Ci-M54/browse/exhaust_system/catalytic_converter_front_silencer/) Συνολο με το χταποδι 4 δηλαδη.
Σας παραθετω φωτογραφιες των stock χταποδιων, οπως και της υπολοιπης εξατμισης.
https://img268.imageshack.us/img268/1733/12112012602.jpg
https://imageshack.us/a/img543/756/12112012601.jpg

Oι οδηγιες στον εξατμισα ηταν σαφεις. Βγαζουμε τα μαμα χταποδια, μπαινει το αντιγραφο ss, χωρις να πειραξουμε τιποτα αλλο στην εξατμιση, βιδωνουμε τους 2 αισθητηρες μετα τα χταποδια, μακραινουμε το καλωδιο για τους αλλους 2, και τους βιδωνουμε μετα τους καταλυτες, και ουτε λαμπακι θα αναψει ουτε τιποτα. ετσι και εγινε. Aκομα, χρησιμοποιηθηκαν οι μεταλλικες μαμα φλατζες.
Εμεινα ικανοποιημενος, και απο την τιμη (300ευρω τα χταποδια + 100 τοποθετηση) και πολυ παραπανω για τον μεταλλικο ηχο, και τη ζωντανια που πηρε το μοτερ. Εκανα αρκετες δοκιμες , ειναι ολοφανερο οτι το αυτοκινητο πηρε αλογα, και σιγουρα δεν ειναι ιδεα μου.
Το συνιστω ανεπιφυλακτα σε οσους εχουν Μ54 κατω απτο καπω τους..
https://img547.imageshack.us/img547/8638/12112012600.jpg
https://img838.imageshack.us/img838/6983/12112012606.jpg

(Ο εξατμισας ειναι ο Δανελατος στη Θηβων.Στελνει και επαρχια. Οσοι επικοινωνησουν, να ζητησουν τον κυριο Αποστολη, και να του πουν οτι ειναι απο το bmwδοφορουμ, του ειχα πει οτι, ξεροντας πως θα ενδιαφερθουν και αλλοι, θα δωσω τα στοιχεια του.
www.exhaustflow.gr)
(Αν θεωρειται διαφημιση, παρακαλω διαγραψτε το)

Και ενα βιντεο, εκκινηση με κρυο μοτερ.
https://www.youtube.com/watch?v=plzZo0Xn5Vk&feature=youtu.be
δεν μπορεσα να βγαλω στροφαρισμα, αλλα υπολογιστε οτι κανει περιπου οπως αυτο το βιντεο, σε λιγο πιο metal

https://www.youtube.com/watch?v=mOhvp-g3ONs

zaharias
13-11-12, 22:12
Ακη, καταλυτες εβαλες τους παλιους;
Φλαντζες εβαλες καινουργιες;

Akis 330Ci
13-11-12, 22:20
Ακη, καταλυτες εβαλες τους παλιους;
Φλαντζες εβαλες καινουργιες;

το thanks, απο συνηθεια το πατησα..χαχα!
Ιδιοι καταλυτες , ιδιες φλατζες. δεν χρειαζεται να αλλαχτει τιποτα. ουτως η αλλως οι φλατζες ειναι μεταλλικες.

zaharias
13-11-12, 22:34
το thanks, απο συνηθεια το πατησα..χαχα!
Ιδιοι καταλυτες , ιδιες φλατζες. δεν χρειαζεται να αλλαχτει τιποτα. ουτως η αλλως οι φλατζες ειναι μεταλλικες.

Το καταλαβα.. :D το χω παθει κι εγω.. :D
Ειπα για καινουργιες φλαντζες γιατι ετσι ειχα διαβασει στο e46fanatics, για να μη χανει..

mormon
13-11-12, 23:00
ωραιος ο Ακης! αξιζει οντως σαν βελτιωση
εχω τα εχω συνδυασει με πιο ελευθερους καταλυτες!
Ακη τις κολησεις πανω στους σωληνες δεν μπορουσε να τις παραληψει?

Akis 330Ci
13-11-12, 23:29
Το καταλαβα.. :D το χω παθει κι εγω.. :D
Ειπα για καινουργιες φλαντζες γιατι ετσι ειχα διαβασει στο e46fanatics, για να μη χανει..

Kαι μεις για καινουργιες λεγαμε, αλλα δεν υπηρχε λογος, γιατι οι υπαρχουσες ηταν σε αριστη κατασταση.


ωραιος ο Ακης! αξιζει οντως σαν βελτιωση
εχω τα εχω συνδυασει με πιο ελευθερους καταλυτες!
Ακη τις κολησεις πανω στους σωληνες δεν μπορουσε να τις παραληψει?

Καταλαβα τι εννοεις. Μου ειπε οτι δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα.

zaharias
13-11-12, 23:37
Ενα τελικο θελεις τωρα... :D :fountwtis:

Εν μερει, συμφωνω με το Χρηστο.. ισως επρεπε να μπαξεις και καταλυτες μια και καλη, αλλα ΟΚ, μπορεις να το κανεις και παραπισω.. πιστευω το πιο δυσκολο ηταν το χταποδι..

Θα ειχε ενδιαφερον αμα ειχες κανει μια δυναμομετρηση πριν και μια τωρα, να βλεπαμε διαφορες με τις συγκεκριμενες αλλαγες (δλδ με ΙΔΙΟΥΣ καταλυτες και οχι πιο ελευθερους, σε συνδιασμο με τα χταποδια και την καταργηση των προκαταλυτων)..

Τραβα ενα ΚΑΛΟ βιντεο με τη πρωτη ευκαιρια Ακη..

mitsos_chania
13-11-12, 23:50
Παντως το πιθανοτερο ειναι τη διαφορα να την ειδες απο την αφαιρεση των προκαταλυτων και οχι απο το χταποδι

mormon
14-11-12, 00:19
Ακη εγω εχω τα χταποδια τους ελευθερους καταλυτες κ το τελικο! τα μεσαια καζανακια τα εχω βγαλει τελειως! εκτος τον μεταλικο ηχο που κανει η εξατμιση κανει κατι φοβερα σκασιματα ακρως πορωτικα!

pilot
14-11-12, 00:32
το δικό σου κάνει όντως γ@ματο ήχο.

merbeind
14-11-12, 17:11
Και για τι αλογα περιπου μιλαμε;

Akis 330Ci
14-11-12, 17:30
Ενα τελικο θελεις τωρα... :D :fountwtis:

Εν μερει, συμφωνω με το Χρηστο.. ισως επρεπε να μπαξεις και καταλυτες μια και καλη, αλλα ΟΚ, μπορεις να το κανεις και παραπισω.. πιστευω το πιο δυσκολο ηταν το χταποδι..

Θα ειχε ενδιαφερον αμα ειχες κανει μια δυναμομετρηση πριν και μια τωρα, να βλεπαμε διαφορες με τις συγκεκριμενες αλλαγες (δλδ με ΙΔΙΟΥΣ καταλυτες και οχι πιο ελευθερους, σε συνδιασμο με τα χταποδια και την καταργηση των προκαταλυτων)..

Τραβα ενα ΚΑΛΟ βιντεο με τη πρωτη ευκαιρια Ακη..

Θα τραβηξω, απλα χτες δεν ειχα ατομο να μου την κραταει...! τη καμερα βεβαιως βεβαιως...:th_Laie_67-1:


Παντως το πιθανοτερο ειναι τη διαφορα να την ειδες απο την αφαιρεση των προκαταλυτων και οχι απο το χταποδι

Ακριβως..


Ακη εγω εχω τα χταποδια τους ελευθερους καταλυτες κ το τελικο! τα μεσαια καζανακια τα εχω βγαλει τελειως! εκτος τον μεταλικο ηχο που κανει η εξατμιση κανει κατι φοβερα σκασιματα ακρως πορωτικα!

Αγριεμενο σε κοβω! Υποφερεται ο ηχος?? Αποτι θυμαμαι φορας ελευθερο τελικο για Μ3. για βαλε μας και ενα βιντεο να τρελαθουμε τελειως..! :original:


Και για τι αλογα περιπου μιλαμε;

5+ το χταποδι αναλογα με την κατασταση του μοτερ. Για ολοκληρη sport εξατμιση σε ενα 330 , αναλογα παλι με την κατασταση του μοτερ, μπορεις να δεις και 15+ αλογα.

Kostas Maras
14-11-12, 17:46
Φιλε μου νομιζω πως με το μαμά χταποδι οτι δουλευει καλυτερα κι οχι με την αλλαγη που εκανες διοτι δεν φορας εκκεντροφορους 1σταδιο, καταλυτες και φυσικα προγραμμα!!!!! Ειναι νόμος στα μοτερ οταν το αδειαζουμε να το γεμιζουμε με κατι......δηλαδη με καυσιμο που σημαινει οτι σε εσενα δουλευει πλεον στεγνα!!!!!

deepBLUE
14-11-12, 18:06
15 βία 17 θα πάρεις με φίλτρο προγραμμα εκεντροφορους χταπόδι καταλύτες τελικό .
Αν βάλεις επώνυμα πράγματα πάνω, σου έρχεται πάνω κάτω όσο ένας κομπρεσορας ESS που θα πάρεις 100 άλογα ;)

Kostas Maras
14-11-12, 18:11
15 βία 17 θα πάρεις με φίλτρο προγραμμα εκεντροφορους χταπόδι καταλύτες τελικό .
Αν βάλεις επώνυμα πράγματα πάνω, σου έρχεται πάνω κάτω όσο ένας κομπρεσορας ESS που θα πάρεις 100 άλογα ;)

Πολύ σωστά έγραψε ο φίλος Βαγγέλης και σε καποιες περιπτωσεις αναλογα με τον προγραμματιστη ισως και κατι παραπανω!

Akis 330Ci
14-11-12, 18:25
Φιλε μου νομιζω πως με το μαμά χταποδι οτι δουλευει καλυτερα κι οχι με την αλλαγη που εκανες διοτι δεν φορας εκκεντροφορους 1σταδιο, καταλυτες και φυσικα προγραμμα!!!!! Ειναι νόμος στα μοτερ οταν το αδειαζουμε να το γεμιζουμε με κατι......δηλαδη με καυσιμο που σημαινει οτι σε εσενα δουλευει πλεον στεγνα!!!!!

Παει καλυτερα το αυτοκινητο. αυτο τα λεει ολα.


15 βία 17 θα πάρεις με φίλτρο προγραμμα εκεντροφορους χταπόδι καταλύτες τελικό .
Αν βάλεις επώνυμα πράγματα πάνω σου έρχεται πάνω κάτω όσο ένας κομπρεσορας ESS που θα πάρεις 100 άλογα ;)

Αυτος εδω δηλαδη που περνει 13 δυναμομετρημενα αλογα μονο απο εξατμιση λεει ψεματα??
https://www.modbargains.com/aFe-Exhaust-System-BMW-E46-325i-330i.htm

Βρε Βαγγελη, 17 ΜΟΝΟ ΑΛΟΓΑ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ?? δεν υπαρχει ΚΑΜΜΙΑ περιπτωση. :original:

Christos 330
14-11-12, 18:34
Απ'οτι θυμαμαι ο shido για να παρει 30 αλογα αλλαξε σχεδον τα παντα . . .

Μεχρι και φιλτρο perfomance ειχε αλλαξει !!!

Kostas Maras
14-11-12, 18:42
Παει καλυτερα το αυτοκινητο. αυτο τα λεει ολα.



Αυτος εδω δηλαδη που περνει 13 δυναμομετρημενα αλογα μονο απο εξατμιση λεει ψεματα??
https://www.modbargains.com/aFe-Exhaust-System-BMW-E46-325i-330i.htm

Βρε Βαγγελη, 17 ΜΟΝΟ ΑΛΟΓΑ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ?? δεν υπαρχει ΚΑΜΜΙΑ περιπτωση. :original:

Θα σου προτεινα να κανεις δυναμομετρηση και να σιγουρευτεις γιατι οτι κανει παραπανω θορυβο δεν παει απαραιτητα καλυτερα!

Akis 330Ci
14-11-12, 18:46
Θα σου προτεινα να κανεις δυναμομετρηση και να σιγουρευτεις γιατι οτι κανει παραπανω θορυβο δεν παει απαραιτητα καλυτερα!

Mα δεν κανει παραπανω θορυβο. εργοστασιακη εξατμιση φοραει.
Η δυναμομετρηση εγινε στο δρομο, στα ιδια σημεια, με ιδια τεχνικη, εβγαλα παραπανω χιλιομετρα, και σε γλυστερα σημεια εκει που εγραφα 2ες και κομπιαζε η 3η, τωρα γραφει και την 3η.. και ειναι ολοφανερο οτι το μοτερ ειναι πολυ πιο προθυμο τωρα...

deepBLUE
14-11-12, 19:04
Παει καλυτερα το αυτοκινητο. αυτο τα λεει ολα.



Αυτος εδω δηλαδη που περνει 13 δυναμομετρημενα αλογα μονο απο εξατμιση λεει ψεματα??
https://www.modbargains.com/aFe-Exhaust-System-BMW-E46-325i-330i.htm

Βρε Βαγγελη, 17 ΜΟΝΟ ΑΛΟΓΑ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ?? δεν υπαρχει ΚΑΜΜΙΑ περιπτωση. :original:

Δε θελω να το παιξω πονηρος ομως,αυτο το εργο το εχω δεις αρκετες φορες.
Αυτα ηταν τα πρωτα μου μπαξιματα και εμενα αλλα και του VanVIC.
Αυτα ειναι μετρημενα κουκια.
Ο Βαγγελης οπως και ο shido ειχαν και ελαφρωμενες τροχαλιες ο Γιαννης δε ξερω αν ειχε και κατι αλλο κανει, ο Bαγγελης ειχε +πεταλουδα dinan αν δε κανω λαθος.
Το +30 το βλεπω δυσκολο.
Αυτος που λεει 13 μονο απο εξατμιση νομιζω πως κατι δε μετρησε σωστα η κατι δε μας λεει.
Να σημειωσω πως αυτα ηταν με supersprint εξαμιση απο χταποδι μεχρι τελος με hjs 200ριδες αν τους λεω σωστα καταλυτες και με shrick πρωτου σταδιου εκεντροφορους.
Κοστος ολα μαζι οσο το κομπρεσσερ !!!!
Τα εχουμε ξαναπει αυτα και σε αλλα βεβαια thread.
Οσο για τα αλογα για το σχετικο κινητηρα και το αναλογο προτζεκτ μπορει να μας πει καλυτερα ο m3est ο οποιος ειχε βαλει και το προγραμμα του VanVIC.

dark knight
14-11-12, 19:14
o κωστας με το μαυρο Ζ4(σεριφ)με εισαγωγη,προγραμμα, ολοσωμη ςς και καταλυτες ειχε παρει 25 αλογα(256).πιστευω οτι μερικα αλογα πηρε και ο ακης αναλογικα με τη βελτιωση που εκανε.

deepBLUE
14-11-12, 19:16
o κωστας με το μαυρο Ζ4(σεριφ)με εισαγωγη,προγραμμα, ολοσωμη ςς και καταλυτες ειχε παρει 25 αλογα(256).πιστευω οτι μερικα αλογα πηρε και ο ακης αναλογικα με τη βελτιωση που εκανε.

Xωρις εκκεντροφορους ?
Δε ξερω.
Εγω το μονο που ειχα ηταν ενα φιλτρο kn

dark knight
14-11-12, 19:21
απο οτι ξερω δεν φορουσε εκκεντροφορους

kostas 330
14-11-12, 19:54
Ένα καλο 1ο στάδιο δηλαδή εξάτμιση,εισαγωγή και ένα καλό πρόγραμμα φτάνει τα 250.Αν βάλεις εκκεντροφόρους παίζεις αλλού και έχεις τρελή διαφορά παντού.ΑΑΑ και λίγο πιο κοντό βήμα εννοείται..

zaharias
21-12-12, 16:07
Ακη, κανα βιντεακι καλυτερο τραβηξες..??

Θα ηθελα μια φωτο απο τους καταλυτες (οταν το σηκωσεις και αμα το θυμηθεις), για να δω λιγο πως τοπθετησες τους λ..

Θεματα με λαμπακια κτλ δεν εχεις ετσι..?? Καυσαερια λογικα ΟΚ..??

Akis 330Ci
21-12-12, 21:16
Ακη, κανα βιντεακι καλυτερο τραβηξες..??

Θα ηθελα μια φωτο απο τους καταλυτες (οταν το σηκωσεις και αμα το θυμηθεις), για να δω λιγο πως τοπθετησες τους λ..

Θεματα με λαμπακια κτλ δεν εχεις ετσι..?? Καυσαερια λογικα ΟΚ..??

Φιλε, δεν εχει τυχει να τραβηξω βιντεο. θα το κανω ομως.
Φωτο θα βγαλω με την πρωτη ευκαιρια που θα το σηκωσω.
Κανενα απολυτως θεμα με λαμπακια. και καυσαερια, καθως οι καταλυτες ειναι εργοστασιακοι. Οταν αλλαχτουν και αυτοι...who knows...! :original:

mormon
21-12-12, 21:23
εγω που εχω 200αριδες χθες εβγαλα καρτα καυσαεριων κανινικοτατα!
απλα πριν παω στο κτεο τους ζεστανα καλα στην διαδρομη!

zaharias
21-12-12, 22:49
Ψηνομαι.. :D :th_Laie_67-1:

Θα δω..

Χταποδι απο trader nas + magnaflow καταλυτες βγαινουν γυρω στα 500-550 ευρω.. χωρις τοποθετηση..

Akis 330Ci
22-12-12, 15:02
Ψηνομαι.. :D :th_Laie_67-1:

Θα δω..

Χταποδι απο trader nas + magnaflow καταλυτες βγαινουν γυρω στα 500-550 ευρω.. χωρις τοποθετηση..

+ 2 schrick + compressor kit και μετα το χαος!!! :original: :original:

zaharias
22-12-12, 15:42
+ 2 schrick + compressor kit και μετα το χαος!!! :original: :original:

+ μπλοκε..

Και μετα παω Κρητη στο Μανο να βαλουμε cage κτλ και να αρχισουμε τα ελαφρωματα..

:th_Laie_67-1::hystericalbs1:

zaharias
04-04-13, 18:24
Φιλε μου νομιζω πως με το μαμά χταποδι οτι δουλευει καλυτερα κι οχι με την αλλαγη που εκανες διοτι δεν φορας εκκεντροφορους 1σταδιο, καταλυτες και φυσικα προγραμμα!!!!! Ειναι νόμος στα μοτερ οταν το αδειαζουμε να το γεμιζουμε με κατι......δηλαδη με καυσιμο που σημαινει οτι σε εσενα δουλευει πλεον στεγνα!!!!!

Bump!!!

Ισχυει οντως αυτο ρε παιδια...???

ghost-rider
04-04-13, 18:30
Κυριως το overlap των βαλβιδων ειναι αυτο που πρεπει να ρεγουλαριστει οταν μειωνεις (η μεταβαλεις γενικα) το μπακ πρεσουρ...

zaharias
04-04-13, 19:25
Εδω εχει ενα πολυ ωραιο ποστ που δειχνει τις διαφορες μεταξυ ενος ebay χταποδιου και ενος Supersprint..
https://forum.e46fanatics.com/showpost.php?p=8447549&postcount=30
Οι διαφορες ειναι στο συλλεκτη, εκει που ενωνονται οι σωληνες που φευγουν απο τις εξαγωγες.. φαινεται οτι στο supersprint ειναι μεγαλυτερος.. και επισης φαινονται οι διαφορες απο την αρχη, εκει που παταει στην εξαγωγη το χταποδι δλδ.. στην αρχη των αυλων, ποσο πιο ομοιομορφες και πιο μεγαλες (για καλυτερη ροη προφανως) ειναι στο SS..
Βεβαια, αυτο το ποστ ειναι απο το 2008.. δεν ξερω αν εχει βελτιωθει η ποιοτητα στα ebay headers απο τοτε ή αν εχουν διορθωθει καπως αυτα τα "θεματακια"..
Καποια ebay headers ειχαν και fitment issues (τα πολυ φτηνα προφανως) γιατι, τουλαχιστον οτι ειναι απο trader nas (που ειναι πλεον και ο μοναδικος φουλ αξιοπιστος ebay seller για χταποδια), ειναι μια χαρα απο θεμα εφαρμογης και μπαινουν χωρις κοψε ραψε και μετατροπες...

Θα ηθελα πολυ να δω του Δ@νελατου..

VanVIC
05-04-13, 15:58
Δε θελω να το παιξω πονηρος ομως,αυτο το εργο το εχω δεις αρκετες φορες.
Αυτα ηταν τα πρωτα μου μπαξιματα και εμενα αλλα και του VanVIC.
Αυτα ειναι μετρημενα κουκια.
Ο Βαγγελης οπως και ο shido ειχαν και ελαφρωμενες τροχαλιες ο Γιαννης δε ξερω αν ειχε και κατι αλλο κανει, ο Bαγγελης ειχε +πεταλουδα dinan αν δε κανω λαθος.
...


Εγώ όντως είχα φορέσει το wide throtle body DINAN. Αυτό πιστεύω βοήθησε στην πιο φουσκωμένη καμπύλη ροπής.
Του shido είχε και DINAN εισαγωγή (για ram-air effect) η οποία βοηθούσε σε καλύτερη απόδοση στα πολλά χιλιόμετρα.
Σαν να θυμάμαι οτι ο Shido έλεγε για ίπποδύναμη που άγγιζε τους 270 ίππους.
Το δικό μου, σαν ατμοσφαιρικό, δεν νομίζω να ξεπέρασε τους 260.
Και αυτά και με εκκεντροφόρους 1ου σταδίου Schrick, και κόφτη μετατοπισμένο στις 7100 (τότε).

Βαγγελης
05-04-13, 16:25
Εγώ πιστευω ότι πραγματικά το οχημα του φίλου έχει ζωντανέψει αλλα στις μεσαιες στροφές στα ψηλά σίγουρα έχει χάσει.Καλή η κινησή σου αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις δυναμομετρεις πριν και μετά το αυτοκίνητο ή το έχεις μετρήσει με κάποιο άλλο και πλέον βλέπεις τις διαφορές.Τώρα η θεωρία είπαμε λέει ότι στα ψηλά τουλάχιστον εχεις ΄χάσει και στεγνώνει το αυτοκίνητο.Πες μας όμως τους καταλύτες τους πήρες απο έξω η στους έφτιαξε ο κύριος που ανέφερες κάποια άλλα παιδια αναφέραν αλαγή πεταλουδας εισαγωγής φτιαχτή ρε παλικάρια η κάποια επώνυμη δώστε κάποιες πληροφορίες να σαλιαρίσουμε λιγάκι.Σίγουρα μια καλύτερη πεταλουδα εισαγωγής με φίλτρο πρόγραμμα και εξάτμιση όσο κακοπροαίρετο και να είναι το 3,30 15αλογάκια θα τα πάρει το ρημάδι δεν μπορεί.......και σίγουρα δεν θα είναι διαφορα που θα κάνει το οχημα να ξυραφιαζει στο δρόμο αλλά σε κοστολόγιο μιλαμε για κανα χιλιαρικο που μπροστά στα 5000...και 7000 που πρέπει να πληρώσεις για ένα κομπρεσορα πχ.Εγώ πχ έχω φτιαξει εξατμιση απο καταλύτες και κάτω έχω ηδη φίλτρο αέρα απλά δεν είχα εμπιστευτεί μέχρι στιγμής κάποιον για προγραμμα.Το είχα δυναμομετρίσει όταν έκανα τη μετατροπή μου είχε δείξει 230 αλογάκια{ήθελα να σιγουρευτώ ότι μου είχαν ΄βάλει 3,30μοτέρ ποτέ δεν ξέρεις }Λοιπόν μια πεταλουδα εισαγωγής σε συνδιασμό ένα σωστό πρόγραμμα δεν θα με χάλαγε.....

andreas_R
05-04-13, 16:49
Mεχρι ενος σημειου οταν στεγνωνει το αμαξι καλο ειναι γιατι κερδιζει αλογα.

Ολα αυτα καποια στιγμη πρεπει να δενουν και με προγραμμα.

Ωστοσο αρκετη χασουρα εαν υπαρχει την διορθωνει ο λαμδα

zaharias
05-04-13, 18:34
Εγώ πιστευω ότι πραγματικά το οχημα του φίλου έχει ζωντανέψει αλλα στις μεσαιες στροφές στα ψηλά σίγουρα έχει χάσει.Καλή η κινησή σου αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις δυναμομετρεις πριν και μετά το αυτοκίνητο ή το έχεις μετρήσει με κάποιο άλλο και πλέον βλέπεις τις διαφορές.Τώρα η θεωρία είπαμε λέει ότι στα ψηλά τουλάχιστον εχεις ΄χάσει και στεγνώνει το αυτοκίνητο.Πες μας όμως τους καταλύτες τους πήρες απο έξω η στους έφτιαξε ο κύριος που ανέφερες κάποια άλλα παιδια αναφέραν αλαγή πεταλουδας εισαγωγής φτιαχτή ρε παλικάρια η κάποια επώνυμη δώστε κάποιες πληροφορίες να σαλιαρίσουμε λιγάκι.Σίγουρα μια καλύτερη πεταλουδα εισαγωγής με φίλτρο πρόγραμμα και εξάτμιση όσο κακοπροαίρετο και να είναι το 3,30 15αλογάκια θα τα πάρει το ρημάδι δεν μπορεί.......και σίγουρα δεν θα είναι διαφορα που θα κάνει το οχημα να ξυραφιαζει στο δρόμο αλλά σε κοστολόγιο μιλαμε για κανα χιλιαρικο που μπροστά στα 5000...και 7000 που πρέπει να πληρώσεις για ένα κομπρεσορα πχ.Εγώ πχ έχω φτιαξει εξατμιση απο καταλύτες και κάτω έχω ηδη φίλτρο αέρα απλά δεν είχα εμπιστευτεί μέχρι στιγμής κάποιον για προγραμμα.Το είχα δυναμομετρίσει όταν έκανα τη μετατροπή μου είχε δείξει 230 αλογάκια{ήθελα να σιγουρευτώ ότι μου είχαν ΄βάλει 3,30μοτέρ ποτέ δεν ξέρεις }Λοιπόν μια πεταλουδα εισαγωγής σε συνδιασμό ένα σωστό πρόγραμμα δεν θα με χάλαγε.....

Πεταξε τους καταλυτες ο Ακης (ξαναλεω ειναι απο δεξιοτιμονο η μετατροπη του, γιαυτο και εχει λιγο διαφορετικο συστημα εξαγωγης).. και εβγαλε τους προ-καταλυτες με τους λ, που ηταν πανω στα γνησια χταποδια και τους μετεφερε απο κατω..