Επιστροφή στο Forum : 18'' vs 19''
Ποια η γνωμη σας ?
18'': βλεπω το αμαξι πιο ανετο με ισως καλυτερη προσφυση στους ελληνικους δρομους και σιγουρα ακουει στο γκαζι πιο καλα
19'':Επιτελους γεμιζουν οι θολοι και φαινεται τουμπανο..
m-power_01
05-11-12, 22:46
το μεγεθος μετράει. Μην ακούς μ@λακιες που λένε οι μικροτσούΤσ@υνοι. Από 11'' και πανω παίζεις δυνατά
18" κανε το σε poll καλύτερα ...
το μεγεθος μετράει. Μην ακούς μ@λακιες που λένε οι μικροτσούΤσ@υνοι. Από 11'' και πανω παίζεις δυνατά
Έτοιμη και η δημοσκόπηση !!!
19αρες γιατί το μέγεθος μετράει !!!!!
Το κάνουν τούμπανο!
Αν το έιχα για καθημερινό ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ θα έβαζα 18 αν όχι με τα χίλια 19αρες !!
το μεγεθος μετράει. Μην ακούς μ@λακιες που λένε οι μικροτσούΤσ@υνοι. Από 11'' και πανω παίζεις δυνατά
χαχαχ για ιντζες μιλαμε παντα...
Έτοιμη και η δημοσκόπηση !!!
19αρες γιατί το μέγεθος μετράει !!!!!
Το κάνουν τούμπανο!
Αν το έιχα για καθημερινό ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ θα έβαζα 18 αν όχι με τα χίλια 19αρες !!
ωραιος
που να πάμε με 19αρες σε αυτήν την χώρα που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ!
με 19αρες είτε στραβώνουν στον μηνά ειτε κόβεις λάστιχο για πλάκα
μόνο λακκούβες... ακόμα κ στην εθνική ρε φιλε:ranting2:
Bazil Van Sinner
05-11-12, 23:14
Μια ψαγμενη 18αρα ειναι οτι πρεπει για 46αρια πιστευω,αλλωστε δεν προσφερεται οδικο δικτυο να υποστηριζει πιο χαμηλο προφιλ!
To M3 με τις μαμά 18άρες δείχνει απαράδεκτο...
Οι 19άρες CSL είναι οι ομορφότερες ζάντες για Μ3 και γύρω στο 1,5kg ελαφρύτερες από τις μαμά 18άρες...οπότε θέμα χειρότερων επιδόσεων με τις 19άρες CSL δεν τίθεται.
18άρες λοιπόν μόνο για ένα ελάχιστο κλικ παραπάνω άνεση, τίποτε άλλο δεν προσφέρουν κατά τη γνώμη μου.
katrin_bmw
06-11-12, 00:11
18' για τα αμαξια που χρησιμοποιουμε καθημερινα στους ελληνικους δρομους, 19' για οσους εχουν την δυνατοτητα να τα βγαζουν απ'το γκαραζ τους τα σκ κ τις αργιες για κοντινες βολτουλες μονο!
Πολυ ενδιαφερον θρεντ για ε46 Μ3 προτιμω 18 αρες παντα και εννοειται τις ΑPEX ARC-8 παναλαφρες γερες και 18 αρες τι αλλο θελει κανεις???? ειναι βεβαια αντιγραφη καποιου συγκεκριμενου μοντελου ΒΒS. Αυτα ειναι τα βαρη σε OEM M ζαντες αλλα σε παουντς μπορειτε να τα μετατρεψετε σε κιλα ανετα με καποιο site...!!!Τωρα απο 19αρες προτιμω τις CSL'S!!!!
E46 OE 18's (Gravity Cast)
Style 67M Double Spoke
Chrome Shadow
Manufacturer: Ronal
18 x 8 = 24.7 lbs ET47 Part # 36 11 2 229 950
18 x 9 = 26.9 lbs ET26 Part # 36 11 2 229 960
E46 OE 19's (Forged)
Style 67M Double Spoke
Polished
Manufacturer: Fuchs
19 x 8 = 27.8 lbs ET47 Part # 36 11 2 229 650
19 x 9.5 = 29.2 lbs ET27 Part # 36 11 2 229 660
E46 OE CSL/ZCP 19's (Flow-Formed Cast)
Style 163M Cross Spoke
Silver Paint
Manufacturer: BBS Germany
19 x 8 = 23.0 lbs ET47 ZCP Part # 36 11 2 282 895
19 x 8.5 = 23.5 lbs ET44 CSL Part # 36 11 2 282 650
19 x 9.5 = 24.2 lbs ET27 Both Part # 36 11 2 282 999
E9x OE 18's (Flow-Formed Cast)
Style 219M Double Spoke
Silver Gray Paint
Manufacturer: BBS Germany
18 x 8.5 = 23.2 lbs ET29 Part # 36 10 2 283 550
18 x 9.5 = 25.0 lbs ET23 Part # 36 10 2 283 551
E9x OE 19's (Forged)
Style 220M Double Spoke
Polished
Manufacturer: Fuchs
19 x 8.5 = 23.4 lbs ET29 Part # 36 11 2 283 555
19 x 9.5 = 25.4 lbs ET23 Part # 36 11 2 283 556
__________________
BabisStinson
06-11-12, 07:33
19" ψήφισα, η εμφάνιση μετράει! Ειδικά αν δεν κινείσαι κάθε μέρα σε κακούς ποιοτικά δρόμους.
Τώρα αν καθημερινά είσαι κι εσύ σε διαδικασία αποφυγής λακουβών αντί οδήγησης (όπως οι περισσότεροι) βάλε τις 18αρες..
18αρες με ρυθμιζομενη αναρτηση.. και πολυ stretch & poke.. :D
Φτιαξε ενα square set up με ΟΕΜ 18αρες 9Χ18 εμπρος πισω και θα εισαι τουμπανο.. :D Παιξε λιγο και με προσθηκες και οι 18αρες ειναι πολυ ομορφες.. ;)
Και εχεις ΠΟΛΛΑ πλεονεκτηματα εναντι των 19"..
νομιζω πως ειναι πιο ομορφες οι 19αρες...και πιστευω πως αν βαλεις λαστιχα με μεγαλυτερο προφιλ μπορεις να εχεισ καλυτερη ανεση? ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος.....:original:
νομιζω πως ειναι πιο ομορφες οι 19αρες...και πιστευω πως αν βαλεις λαστιχα με μεγαλυτερο προφιλ μπορεις να εχεισ καλυτερη ανεση? ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος.....:original:
Η διαμετρος της εξωτερικης περιμετρου του τροχου πρεπει να παραμενει σχεδον αμεταβλητη. Με αλλα λογια η εξωτερικη περιφερεια (κυκλος) του ελαστικου πρεπει να παραμενει ιδια. Γιαυτο ακριβως οταν ανεβαινουμε σε διαμετρο τροχων, μειωνουμε το προφιλ του ελαστικου ωστε να κρατησουμε την εξωτερικη διαμετρο ιδια. Αν βαλουμε 19αρες και λαστιχα με μεγαλυτερο προφιλ, τοτε μεγαλωνουμε και την εξωτερικη διαμετρο και αυτο δεν ειναι επιθυμητο (εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων και ειδικων εφαρμογων)
Η διαμετρος της εξωτερικης περιμετρου του τροχου πρεπει να παραμενει σχεδον αμεταβλητη. Με αλλα λογια η εξωτερικη περιφερεια (κυκλος) του ελαστικου πρεπει να παραμενει ιδια. Γιαυτο ακριβως οταν ανεβαινουμε σε διαμετρο τροχων, μειωνουμε το προφιλ του ελαστικου ωστε να κρατησουμε την εξωτερικη διαμετρο ιδια. Αν βαλουμε 19αρες και λαστιχα με μεγαλυτερο προφιλ, τοτε μεγαλωνουμε και την εξωτερικη διαμετρο και αυτο δεν ειναι επιθυμητο (εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων και ειδικων εφαρμογων)
άσε που μεγαλώνεις το βήμα και το αμάξι θα κόψει....
dark knight
07-11-12, 11:29
οι 19αρες εμφανισιακα το κανουν να ξεχωριζει και αυτες θα εβαζα στο δικο μου.αλλα εχω το ε30 για καθε μερα.για καθε μερα 18αρες
Christos 330
07-11-12, 14:04
Ανεση 18 . . .
Ομορφια 19 . . .
εξαρταται το αμαξι
Παντως π.χ. σε ενα τριαρι 320 η 520 η 630 η 19 δε πανε
Christos 330
07-11-12, 14:26
εξαρταται το αμαξι
Παντως π.χ. σε ενα τριαρι 320 η 520 η 630 η 19 δε πανε
E ναι πρεπει να εχει 12+++κυλινδρους και πισινες ζαντες με καρε
απο Porche για να γινει σωστα η δουλεια !!!
Vassilis ///M
07-11-12, 14:47
E ναι πρεπει να εχει 12+++κυλινδρους και πισινες ζαντες με καρε
απο Porche για να γινει σωστα η δουλεια !!!
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Και μια διευκρινιση... επειδη οι περισσοτεροι νομιζουν οτι το αυτοκινητο χανει σε επιδοσεις οταν αλλαζουμε ζαντες με μεγαλυτερη διαμετρο. Αυτο δεν ισχυει. Αλλα επειδη τις περισσοτερες φορες βαζουμε και φαρδυτερα ελαστικα με την αλλαγη των ζαντων (οπως και φαρδυτερες ζαντες), εχουμε ως αποτελεσμα και την μειωση των επιδοσεων.
Για παραδειγμα αν αλλαξουμε ζαντες απο πχ 8Χ16'' σε 8Χ18'' και διατηρησουμε το ιδιο φαρδος ελαστικων με αντιστοιχη μειωση του προφιλ ωστε να διατηρησουμε την εξωτερικη διαμετρο του τροχου ιδια, υπαρχει περιπτωση να εχουμε και βελτιωση των επιδοσεων αν το βαρος του 18αρη τροχου+βαρος ελαστικου ειναι μικροτερο απο το συνολικο βαρος του βαρος του 16αρη τροχου (μικροτερη περιστρεφομενη μαζα-> βελτιωση των επιδοσεων. Συνηθως ομως δεν συμβαινει αυτο)
Ετσι ελεγα και εγω για τα 19αρια μεχρι που το πηρα με 19αρια και μπορω να πω οτι δεν υπαρχει προβλημα, απλα θελει λιγη προσοχη σε λακουβες. μετα απο 65000 χλμ Νο problem και ας ειναι τα πισω 30αρια.
Ανεση 18 . . .
Ομορφια 19 . . .
Τελος.
+1
thumb
και για Απολαυση...11" !!
:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.