Επιστροφή στο Forum : [E36] Ερωτήσεις για 318 is
Γεια.. Ήλπιζα να με βοηθήσετε να σιγουρεψω μερικά πράγματα για το συγκεκριμένο μοντέλο, όποιος γνωρίζει πραγματικά θα ήθελα μερικές απαντήσεις ευχαριστω!
Καταρχήν, μια ερώτηση που είχα κανει και σ ένα άλλο thread, το e36 cabrio, βγαίνει σε έκδοση 318 IS (ήτοι 1800cc, 143hp, μοτέρ m42)? Ψαχνω και βλεπω σε πολλές αγγελίες στο ίντερνετ και πολλοί ισχυρίζονται τα παραπάνω χαρακτηριστικά σε e36 cabrio χωρίς μετατροπή, όμως εγω το έψαξα λιγο και είδα οτι η BMW ΔΕΝ βγαζει e36 cabrio με μοτέρ 318 is, ωστόσο βγαζει το 318i στα ίδια κυβικά πλην όμως με 118hp (μοτέρ m43), σωστά?
Δευτερη πιθανη παραπληροφόρηση του ίδιου στυλ σε αγγελίες, το is βγαίνει με άλλα φώτα πίσω σε σύγκριση με το απλό 318i και πιο συγκεκριμένα έχει λευκά φλας πίσω, σωστά?? Ρωτάω γιατι πάλι βρήκα αρκετές αγγελίες με τα κλασσικά e36 φανάρια πίσω (πορτοκάλι φλας) παρόλα αυτά ισχυρίζονταν οτι είναι is, και μην παρεξηγηθώ δεν είναι τα πίσω φανάρια το μεγάλο μου πρόβλημα, απλώς ρωτάω γιατι θελω να γνωρίζω κάποια βασικά πραγματάκια καθώς ψάχνω για το συγκεκριμενο μοντέλο αλλά η παραπληροφόρηση μοιάζει μεγάλη στις αγγελίες και φυσικά δεν έχω την ευχέρεια να παω μα τα δω και να τα δυναμομετρησω ολα :P !
Δεν υπάρχει 318is cabrio φίλε μου... Βαφτίστηκε μάλλον μετά τη μετατροπή! :whistle:
Αν το αυτοκινητο ειναι εισαγωγη απο την Αμερικη τοτε μπορει να ειναι is,καθως εβγαινε κανονικα εκει.
Τωρα στο θεμα με τα πορτοκαλι και τα λευκα φλας ηταν στoν εξτρα εξοπλισμο ,δεν ηταν κατι στανταρ.
Μ3 Ε36 και βλεπεις να εχουν πορτοκαλι φλας απο τη μανα τους, δε σημαινει κατι για το μοντελο.
Εκ παραδρομής από την ταραχή μου δεν ανέφερα την Ευρώπη... Επειδή θεωρώ πολύ σπάνιο ως αδύνατο να βρεις γνήσιο εδώ από Αμερική να τσεκάρεις το VIN!
Αν το αυτοκινητο ειναι εισαγωγη απο την Αμερικη τοτε μπορει να ειναι is,καθως εβγαινε κανονικα εκει.
Τωρα στο θεμα με τα πορτοκαλι και τα λευκα φλας ηταν στoν εξτρα εξοπλισμο ,δεν ηταν κατι στανταρ.
Μ3 Ε36 και βλεπεις να εχουν πορτοκαλι φλας απο τη μανα τους, δε σημαινει κατι για το μοντελο.
Περίμενε περίμενε !! Είναι σίγουρο όμως οτι έβγαινε is cabrio αμερικανικό? Πωλείται αμερικανικό 318 καμπριο στην περιοχή που μένω και γράφει οτι είναι is ! Χωρίς μετατροπή.. Οποτε αν έχεις δίκιο θα είναι γνήσιο λογικά!
ghost-rider
01-11-12, 14:20
Eισαγωγη απο Αμερικη 318is????
Mυστηρια πραματα...
Τες πα σιγουρεψου.
Ειτε τσεκαροντας αριθμο πλαισιου, ειτε πας με το πρωτο μονο γραμμα - νουμερο κ το παρακατω...
The very first letter or number of the VIN tells you in what region of the world your vehicle was made. Match the letter or number below to the first number or letter of your VIN to find out in what region of the world your VIN was made.
A, B, C, D, E, F, G, and H are made in Africa
J, K, L, M, N, P, and R are made Asia
S, T, U, V, W, X, Y, and Z are made in Europe
1, 2, 3, 4, 5 are made in North America
6 and 7 are made in Oceania
8 and 9 are made in South America
Eισαγωγη απο Αμερικη 318is????
Mυστηρια πραματα...
Τες πα σιγουρεψου.
Ειτε τσεκαροντας αριθμο πλαισιου, ειτε πας με το πρωτο μονο γραμμα - νουμερο κ το παρακατω...
The very first letter or number of the VIN tells you in what region of the world your vehicle was made. Match the letter or number below to the first number or letter of your VIN to find out in what region of the world your VIN was made.
A, B, C, D, E, F, G, and H are made in Africa
J, K, L, M, N, P, and R are made Asia
S, T, U, V, W, X, Y, and Z are made in Europe
1, 2, 3, 4, 5 are made in North America
6 and 7 are made in Oceania
8 and 9 are made in South America
Ευχαριστω πολύ! Θα το τσεκάρω, αν και έχει κανονικά, μίλια στο κοντέρ, αλλά πολύ καλή η βοήθεια σου θα το τσεκάρω γιατι ποτέ δεν ξέρεις! οποτε το VIN είναι ο αριθμός πλαισίου είπαμε?
Ευχαριστω πολύ! Θα το τσεκάρω, αν και έχει κανονικά, μίλια στο κοντέρ, αλλά πολύ καλή η βοήθεια σου θα το τσεκάρω γιατι ποτέ δεν ξέρεις! οποτε το VIN είναι ο αριθμός πλαισίου είπαμε?
Σωστά!!!
φίλε κ μετατροπή να ναι εάν είναι δηλωμένη δεν είναι τίποτα το μ42 με τ μ43 έχουν το ίδιο μπλοκ, κάρτερ, ηλεκτρικα, εγκέφαλο μόνο το καπάκι κ εισαγωγή αλλαζουν γίνετε χωρίς καμιά πατέντα γιαυτο μην κόλλας εκεί
Ευχαριστω πολύ για τι βοηθεια παιδιά !! Κάτι άλλο που με απασχολεί τώρα... Πόσο πιθανό είναι να βρω 318 is με προσεγμένο μοτέρ? Εννοώ αυτή η έκδοση είναι λιγο ταλαιπωρημένη, λόγω των αλογων που βγαζει, πολλοί δεν θα το πηγαίνουν και στο ρελαντί ... Αλλά τέλος πάντων η ερώτηση μου είναι, οταν θα πάω να το τσεκάρω υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που θα πρεπε να κοιτάξω για να μην την πατήσω? Βγαζει κάποιο ελλαττωμα το m42?
Μπορεί ν ακούγονται χαζές οι ερωτήσεις αλλά προσπαθώ να μάθω οτι μπορώ !!!
Stunt Mike
05-11-12, 09:30
Ευχαριστω πολύ για τι βοηθεια παιδιά !! Κάτι άλλο που με απασχολεί τώρα... Πόσο πιθανό είναι να βρω 318 is με προσεγμένο μοτέρ? Εννοώ αυτή η έκδοση είναι λιγο ταλαιπωρημένη, λόγω των αλογων που βγαζει, πολλοί δεν θα το πηγαίνουν και στο ρελαντί ... Αλλά τέλος πάντων η ερώτηση μου είναι, οταν θα πάω να το τσεκάρω υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που θα πρεπε να κοιτάξω για να μην την πατήσω? Βγαζει κάποιο ελλαττωμα το m42?
Μπορεί ν ακούγονται χαζές οι ερωτήσεις αλλά προσπαθώ να μάθω οτι μπορώ !!!
Οσο πιθανο ειναι να βρεις και 318 απλο...Σιγα την γρηγορη εκδοση με το σουπερ εξελιγμενο μοτερ βρε Αλεξ!!140 μουλαρια απο 1800 κυβικα ειναι!Βρες αυτο που σ'αρεσει,πηγαινε το για ελεγχο και μετρημα συμπιεσης σε ενα συνεργειο εξειδικευμενο και...καλοριζικο! thumb
Παιδιά έχει κάποιος e36 25αρι η 28αρι? Τι καταναλωση εχει σε ανοιχτό δρόμο με 120-140 χμ/Ω? Οχι τα εργοστασιακα νούμερα!
Παιδιά έχει κάποιος e36 25αρι η 28αρι? Τι καταναλωση εχει σε ανοιχτό δρόμο με 120-140 χμ/Ω? Οχι τα εργοστασιακα νούμερα!
e36 328....σε εθνικη 130-140 περιπου 9 λιτρα στα 100 χλμ....γενικα για τα κυβικα του στο ταξιδι με τετοιες ταχυτητες που αναφερεις ειναι πολυ οικονομικο...
dark knight
18-11-12, 13:27
αν εχεις διλλημα μεταξυ 318ις και 325-328.επελεξε το δευτερο,δεν υπαρχει επαφη με το ις σε ολα τα επιπεδα
e36 328....σε εθνικη 130-140 περιπου 9 λιτρα στα 100 χλμ....γενικα για τα κυβικα του στο ταξιδι με τετοιες ταχυτητες που αναφερεις ειναι πολυ οικονομικο...
λέο με τ 3.15 διαφόρικο βλέπεις 140χλμ/ω κάτω από τισ 3000 στρ/λ
λέο με τ 3.15 διαφόρικο βλέπεις 140χλμ/ω κάτω από τισ 3000 στρ/λ
328 e36...
με μαμα διαφορικο (2,93 βημα) 120χλμ με 2,900 στροφες και 140χλμ 3,200στροφες
με m3 286 διαφορικο (3,15 βημα) 120χλμ με 3,200 στροφες και 140χλμ με 3,500 στροφες....
αρα η απαντηση τασο στο ερωτημα σου ειναι οχι...
Leo κάτι λάθος κάνεις στα παραπάνω. Οι αναλογίες δεν είναι σωστές.
Δλδ στο 1ο: 120 στις 2900 αντιστοιχεί 41,37km/1000σαλ. Άρα στα 140 θα έπρεπε να είχες ~3400σαλ.
Κανονικά σε 328 έχεις 3470σαλ στα 140.
Σε Μ3 286 έχεις 3830σαλ στα 140 και αυτό γιατί έχεις 5τάχυτο κ όχι 6τάχυτο κιβώτιο. Με 6τάχυτο θα ήσουν στις 3170σαλ.
αν εχεις διλλημα μεταξυ 318ις και 325-328.επελεξε το δευτερο,δεν υπαρχει επαφη με το ις σε ολα τα επιπεδα
Σίγουρα!!! Αλλά κολλάω στην κατανάλωση, νιώθω οτι το 325-328 θα τρώει πολύ σε σχέση με το 18is, τι λέτε?? (μιλάμε για οδήγηση μέχρι 3-3.500 στροφές)
Leo κάτι λάθος κάνεις στα παραπάνω. Οι αναλογίες δεν είναι σωστές.
Δλδ στο 1ο: 120 στις 2900 αντιστοιχεί 41,37km/1000σαλ. Άρα στα 140 θα έπρεπε να είχες ~3400σαλ.
κι ομως με μαμα διαφορικο 2,93 ειχα στα 140 3200 με 3300 το πολυ!thumb
328 e36...
με μαμα διαφορικο (2,93 βημα) 120χλμ με 2,900 στροφες και 140χλμ 3,200στροφες
με m3 286 διαφορικο (3,15 βημα) 120χλμ με 3,200 στροφες και 140χλμ με 3,500 στροφες....
αρα η απαντηση τασο στο ερωτημα σου ειναι οχι...
τοτε καιει αερα (για τα cc του) thumb
Σίγουρα!!! Αλλά κολλάω στην κατανάλωση, νιώθω οτι το 325-328 θα τρώει πολύ σε σχέση με το 18is, τι λέτε?? (μιλάμε για οδήγηση μέχρι 3-3.500 στροφές)
εξαρταται τη χρηση...
αν το χεις για εθνικη κυριως καει ακριβως το ιδιο....thumb
αν μιλαμε για χρηση εντος πολεως κυριως τοτε ναι εχει καποια διαφορα...:original:
τοτε καιει αερα (για τα cc του) thumb
πραγματικα τασο μου καιει ακριβως το ιδιο (σε ταξιδι παντα) με πριν κανω την μετατροπη οπου ηταν 316 (υπερκιβισμενο σε 318).
πραγματικα το 328 στο ταξιδι ειναι λουκουμι απο ολες τις αποψεις....thumb
Ευχαριστωωω !!! Και μακάρι να έχετε δίκιο !!!!!!!!!!!!!
Panos 316T
22-11-12, 08:48
Εφόσον προχωρήσεις σε αγορά Ε36 έχε υπόψη σου και το παρακάτω, ελπίζω να βοηθήσει
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=8047
Εφόσον προχωρήσεις σε αγορά Ε36 έχε υπόψη σου και το παρακάτω, ελπίζω να βοηθήσει
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=8047
Απο τα πιο χρησιμα threads!!! ευχαριστω Πανο! Με προσγειωσε λιγο αποτομα βεβαια με ολα αυτα που παρουσιαζει αλλα τι να κανεις, 15ετιας + αυτοκινητο..
Απο λαδι πώς πανε τα 6κυλινδρα; Το vanos καιει πολυ λαδι;
ΠΑΙΔΙΑ ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΚΟΜΑ ?????!! Τελικα δε μπορώ να βρω 25/28 η τουλάχιστον αυτά που βρίκω φαινονται λιγο ύποπτα... Μάλλον θα πάω για 2λιτρο, καθώς μου εχουν προτείνει κάνα δύο που φαίνονται προσεγμένα και ήθελα τη γνώμη σας, αξίζει? Γιατι νιώθω οτι θα πληρώνω 6κιλυνδρο και θα έχω ροπες 4κυλινδρου is, δεν ξερω όμως.. Τι λέτε ????????
Stunt Mike
02-12-12, 22:16
Απο λαδι πώς πανε τα 6κυλινδρα; Το vanos καιει πολυ λαδι;
ΠΑΙΔΙΑ ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΚΟΜΑ ?????!! Τελικα δε μπορώ να βρω 25/28 η τουλάχιστον αυτά που βρίκω φαινονται λιγο ύποπτα... Μάλλον θα πάω για 2λιτρο, καθώς μου εχουν προτείνει κάνα δύο που φαίνονται προσεγμένα και ήθελα τη γνώμη σας, αξίζει? Γιατι νιώθω οτι θα πληρώνω 6κιλυνδρο και θα έχω ροπες 4κυλινδρου is, δεν ξερω όμως.. Τι λέτε ????????
Το Vanos και να'θελε,δεν μπορει να καψει λαδι......μηχανισμος ειναι,δεν κανει καυσεις.....
Καταρχην πρεπει να μαθεις πολλααααα για τ'αμαξι σου,οταν ετοιμαζεσαι να κανεις μετατροπη για να μην σε κανουν μεροκαματο τα μαστορια.Κατα 2ον,υπαρχουν πολλα 325-328 αλλα θελουν ψαξιμο και υπομονη.Κατα 3ον,οταν ηδη εχεις το 318ις,ειναι εντελως ακυρο να βαλεις 2λιτρο...Μονο στον ηχο εχουν διαφορα,αντε κι ελαχιστη ροπη παραπανω.....
Υ.Γ.Τετοια εποχη δεν ενδεικνυται για μετατροπες,ειδικα οταν δεν παιζει και η προσωπικη εργασια στο προτζεκτ,καθως μπορεις καλλιστα να πουλησεις το δικο σου και να παρεις ενα ετοιμο....η αγορα βριθει επιλογων.
Το Vanos και να'θελε,δεν μπορει να καψει λαδι......μηχανισμος ειναι,δεν κανει καυσεις.....
Καταρχην πρεπει να μαθεις πολλααααα για τ'αμαξι σου,οταν ετοιμαζεσαι να κανεις μετατροπη για να μην σε κανουν μεροκαματο τα μαστορια.Κατα 2ον,υπαρχουν πολλα 325-328 αλλα θελουν ψαξιμο και υπομονη.Κατα 3ον,οταν ηδη εχεις το 318ις,ειναι εντελως ακυρο να βαλεις 2λιτρο...Μονο στον ηχο εχουν διαφορα,αντε κι ελαχιστη ροπη παραπανω.....
Υ.Γ.Τετοια εποχη δεν ενδεικνυται για μετατροπες,ειδικα οταν δεν παιζει και η προσωπικη εργασια στο προτζεκτ,καθως μπορεις καλλιστα να πουλησεις το δικο σου και να παρεις ενα ετοιμο....η αγορα βριθει επιλογων.
Δεν εννοούσα αν καιει λαδι ο μηχανισμός αλλά τεσπα.. Για αγορά έτοιμου μιλάω οχι για μετατροπή... Που είναι όλες αυτές οι επιλογές? Γιατι στο car που κοιτάω είναι ελάχιστες ..-_-
Για να ξεθαψω λιγο το thread, στην Ελλαδα ηξερα ενα μονο γνησιοτατο 318is cabrio...του αδερφου μου...ηταν εισαγωγης απο Αμερικη φυσικα, και ειχε και μαμα μπλοκε...το ειχα ανακαλυψει εγω τυχαια απο Ελληνοαμερικανιδα κυρια η οποια το εισηγαγε απο Ν. Υορκη καινουριο και το αγορασαμε το 2007 ή 2008 αν θυμαμαι καλα, με 15000 μιλια μονο στο καντραν!!!!!! (ηταν κυριολεκτικα σαν καινουριο, κ ο Καρλος στη Λ. Πεντελης που το πηγαμε για τσεκαρισμα, ειχε παθει τη πλακα του και μας εκανε προσφορα για να το παρει αυτος :) :) :) )
Anyway, το αυτοκινητο ηταν μοντελο 1995 και ο αδερφος μου το πουλησε πριν σχεδον 2 χρονια με καμια 40-45.000 μιλια (δεν θυμαμαι ακριβως)...ηταν το γνωστο πρασινο των Ε36 με μπεζ δερματινο εσωτερικο και χειροκινητη κουκουλα...το αυτοκινητο το αγορασε ενα στελεχος πολυεθνικης ο οποιος ενω δεν ειχε οικονομικο προβλημα για να παρει κατι πιο καινουριο και ακριβο, ηθελε αυτο ακριβως και σαν εκδοση και σαν χρωμα....
Για να ξεθαψω λιγο το thread, στην Ελλαδα ηξερα ενα μονο γνησιοτατο 318is cabrio...του αδερφου μου...ηταν εισαγωγης απο Αμερικη φυσικα, και ειχε και μαμα μπλοκε...το ειχα ανακαλυψει εγω τυχαια απο Ελληνοαμερικανιδα κυρια η οποια το εισηγαγε απο Ν. Υορκη καινουριο και το αγορασαμε το 2007 ή 2008 αν θυμαμαι καλα, με 15000 μιλια μονο στο καντραν!!!!!! (ηταν κυριολεκτικα σαν καινουριο, κ ο Καρλος στη Λ. Πεντελης που το πηγαμε για τσεκαρισμα, ειχε παθει τη πλακα του και μας εκανε προσφορα για να το παρει αυτος :) :) :) )
Anyway, το αυτοκινητο ηταν μοντελο 1995 και ο αδερφος μου το πουλησε πριν σχεδον 2 χρονια με καμια 40-45.000 μιλια (δεν θυμαμαι ακριβως)...ηταν το γνωστο πρασινο των Ε36 με μπεζ δερματινο εσωτερικο και χειροκινητη κουκουλα...το αυτοκινητο το αγορασε ενα στελεχος πολυεθνικης ο οποιος ενω δεν ειχε οικονομικο προβλημα για να παρει κατι πιο καινουριο και ακριβο, ηθελε αυτο ακριβως και σαν εκδοση και σαν χρωμα....
:viannen_01::viannen_01::viannen_01:
δεν υπαρχει is καμπριο απλα στα αμερικανικα δεν εμπαινε ο μ43
Καλως σας βρηκα :) :)
γι'αυτο που λες εχεις δικιο με αυστηρους ορους κωδικοποιησης των μοντελων.... απλα λέγοντάς το is το ξεχωριζουμε απο τα ευρωπαικα που φοραγαν τον Μ43...αλλωστε εχει επικρατησει και σαν trademark, ας πουμε, το "is" για οσα φοραγανε τους Μ42/Μ44...
Για να επανελθουμε σ'αυτο που ρωτησε ο φιλος, οντως υπαρχουν εργοστασιακα cabrio με το μοτερ αυτο, και δεν ειναι ολα μετατροπη...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.