Επιστροφή στο Forum : CITROEN
Βάσει των νέων δεδομένων, ανασκευάζω αυτό που είχες πει κάποτε:
"Σε λίγο καιρό, όλοι με CITROEN θα καταλήξετε".
Βάσει των νέων δεδομένων, ανασκευάζω αυτό που είχες πει κάποτε:
"Σε λίγο καιρό, όλοι με CITROEN θα καταλήξετε".
πολυ καλο και τιμιο αυτοκινητο το berlingo που εχουμε στη δουλεια.thumb
Λέτε να ψήσω τον Citroen-άκια πατέρα μου να πάρει αυτό?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/Citroen_DS5.JPG
Εντυπωσιακό δεν μπορώ να πω....
Konstantinos E60
24-10-12, 14:01
Βάσει των νέων δεδομένων, ανασκευάζω αυτό που είχες πει κάποτε:
"Σε λίγο καιρό, όλοι με CITROEN θα καταλήξετε".
Αν είναι και ντίζελ ακόμη καλύτερα.Έχουν παράδοση οι Γάλλοι στους ντιζελοκινητηρες.:original:
Πέρα απ' αυτό, έχουν πιάσει το νόημα των καιρών με τις προσφορές. Σήμερα που το εισόδημα εξανεμίζεται και κοιτάμε να γλυτώσουμε απ' όπου μπορούμε, κάνουν 30% έκπτωση στα diesel μοντέλα τους. Όσο κοστίζει η 116d κοστίζουν 3 C3.
Βάσει των νέων δεδομένων, ανασκευάζω αυτό που είχες πει κάποτε:
"Σε λίγο καιρό, όλοι με CITROEN θα καταλήξετε".
Nαι το ξερω....C2R2 :original::original::original:
Christos 330
24-10-12, 15:06
Παλαιοτερα ο πατερας μου μετα το audi 80 cc του 87 χαλβαδιαζε μια λευκη xanthia !!!
Αλλα μεχρι εκει . . .
Ταξιδεψα με c5 και εμεινα πολυ ευχαριστημενος !!!
https://www.euro2day.gr/news/world/125/articles/733993/ArticleNewsWorld.aspx
To επόμενό μου μικρό αυτοκίνητο θα είναι Citroen C1 diesel.
KTHXBYE
Παλαιοτερα ο πατερας μου μετα το audi 80 cc του 87 χαλβαδιαζε μια λευκη xanthia !!!
Αλλα μεχρι εκει . . .
Ταξιδεψα με c5 και εμεινα πολυ ευχαριστημενος !!!
Τρελά ουδέτερη συμπεριφορά και άνεση το xanthia (καλά... για την εποχή της δεν το συζητάμε καθόλου!)
Ακόμη έχουμε αραγμένο στο εξωχικό ένα xantia ΙΙ 1.8 16v, αγορασμένο καινούργιο το 2000 στα 6,5*10^6 δρχ. Το αμάξι έχει 140,000 km και δεν έχει βγάλει σημαντική ή εκνευριστική βλάβη ποτέ. Σκυλί λέμε.
Το μοτέρ έχει πολύ καλό τράβηγμα, το έχω πάει μέχρι 220 κοντερίσια και έδινε κι άλλο. Εκεί που υστερεί είναι στην αίσθηση: τιμόνι, φρένα, κιβώτιο έχουν απαίσια αίσθηση...επίσης βυθίζει τραγικά πολύ η μούρη στα φρένα. Το εσωτερικό του έχει τρομερή αντοχή στο χρόνο, όλα τα trims του και τα υφάσματα είναι σαν καινούργια...σε αντίθεση με το εξωτερικό χρώμα που από καινούργιο ήταν της πλάκας και έκανε πανεύκολα μικρογραντζουνιές....
Εξαιρετικό αυτοκίνητο για τον οικογενειάρχη το xantia...thumb
Αν είναι και ντίζελ ακόμη καλύτερα.Έχουν παράδοση οι Γάλλοι στους ντιζελοκινητηρες.:original:
Οι κινητηρες δεν ειναι με συνεργασια της BMW???
To 2003 είχα ενα C2 δεν λεω καλο αυτοκινητο πολης αλλα απο δυναμη μηδεν.
Ο κινητηρας 1,4 υπάρχει ακομα στα μοντελα τους!
^Βγάζει ακόμα τα "ΤU" μοτέρ ?
^Βγάζει ακόμα τα "ΤU" μοτέρ ?
Αμε!!! Το 207+ αυτο φοραει και δεν θυμαμαι πιο αλλο...
STREETRACING
24-10-12, 15:58
Εχω το c4 coupe 1.6 απο το 2005
εκτος απο κατι ζημιες στον πρωτο χρονο που καλυφτηκαν με εγγυηση
το μονο που αλλαξα ηταν μια πεταλουδα γκαζιου περσι 300 ευρω σαν ζημια
ταξιδι κρατημα φρενα παρα πολυ καλα
Εχω το c4 coupe 1.6 απο το 2005
εκτος απο κατι ζημιες στον πρωτο χρονο που καλυφτηκαν με εγγυηση
το μονο που αλλαξα ηταν μια πεταλουδα γκαζιου περσι 300 ευρω σαν ζημια
ταξιδι κρατημα φρενα παρα πολυ καλα
Aνοίγεις με xantia???:th_Laie_67-1:
STREETRACING
24-10-12, 17:03
Αμε..
Christos 330
24-10-12, 18:09
Τρελά ουδέτερη συμπεριφορά και άνεση το xanthia (καλά... για την εποχή της δεν το συζητάμε καθόλου!)
Τοτε κιολας σε λευκο και εκανε κουτα 5.500 δρχ . . .
Βεβαια μετα με 4.500 πειραμε ελαφρος το 36αρι και απο τοτε μας
εκαψε τα κυταρα αυτη η Bmw !!!
Konstantinos E60
24-10-12, 18:17
Οι κινητηρες δεν ειναι με συνεργασια της BMW???
Στα ντίζελ ,χωρίς να είμαι σίγουρος,νομίζω ότι δεν έχουν.
Έχω μπει σε c5 2.2d με την τελευταία hydractive και ήθελα να κάνω Θεσσαλονίκη-μονεμβασιά για να το χορτασω!
aggelosmk2
24-10-12, 18:17
Βmw,VAG, και oi Ιάπωνες ,αρκούν.
Μπορεί ευχαρίστως να μας κάνει τη χάρη κ να αποχωρήσει απο την αυτοκίνηση.
Aρκετά τα ανέχτηκα τόσα χρόνια στους δρόμους. :D:D:D
Κωνσταντίνος
24-10-12, 18:37
Τρελά ουδέτερη συμπεριφορά και άνεση το xanthia (καλά... για την εποχή της δεν το συζητάμε καθόλου!)
Εβγαινε και η έκδοση Activa (turbo). Που είχε λέει μηδενικές κλίσεις στις στροφές. Ή κάνω λάθος ;
Πάντα με τρέλαιναν δύο μοντέλα της Citroen εξαιτίας της διαφορετικότητας και ιδιόμορφης ομορφιάς τους:
CX:
https://www.classicandperformancecar.com/front_website/octane_interact/modelpicture.php?id=4987
XM:
https://2.bp.blogspot.com/_TsdjySqKQlI/S2o6IyyWrlI/AAAAAAAACJ4/slha8_vXOOc/s1600/1990%2BCitroen%2BXM.%2B-%2B4.jpg
aggelosmk2
24-10-12, 19:06
Οχι δεν κάνεις λάθος.
Σε ένα συγκριτικό κάποιου πολύ γνωστού περιοδικού τότε,σε συγκριτικο νύχτας μεταξύ Audi A4 1.8T ,Mitsubishi Galant VR4,NIssan Primera GT και του Xanthia Activa ,είχαν υποθεί πολλά καλά για το στριψιμό του.
Εντύπωση προκαλούσε σχόλιο κινδύνου για το Xanthia το οποίο προειδοποιούσε τους οδηγούς για απότομη συμπεριφορά του στο όριο. Και εξηγω.
Λόγω του ηλεκτρονικού ελέγχου των αντιστρεπτικών,μέσω ενός υδραυλικού συστήματος,οι κλίσεις στις στροφες ήταν μηδαμινές .
Σε συνδυασμό με το κράτημα του αυτοκινήτου αυτό σήμαινε αυξημένα όρια πρόσφυσης χωρίς κλίσεις => μεγαλύτερη ταχύτητα στη στροφή από τον ανταγωνισμό.
Λόγω των ανεπαίσθητων κλίσεων αυτή η ταχύτητα κοντά στο όριο δε γινόταν εύκολα αντιληπτή μιας κ το σύνολο εκπεμπε σιγουριά.
Οπότε το οριό ξεπερνιόταν ξαφνικά, τα χλμ απαγορευτικά πλέον,το κοντρολάρισμα του αυτοκινήτου πάρα πολύ δύσκολο και ο χρόνος διόρθωσης ελάχιστος...
dark knight
24-10-12, 19:16
μικρο αριθμο xantia activa turbo ειχε και η αστυνομια σαν περιπολικα
Ακόμη έχουμε αραγμένο στο εξωχικό ένα xantia ΙΙ 1.8 16v, αγορασμένο καινούργιο το 2000 στα 6,5*10^6 δρχ. Το αμάξι έχει 140,000 km και δεν έχει βγάλει σημαντική ή εκνευριστική βλάβη ποτέ. Σκυλί λέμε.
Να γίνει test drive σύντομα παρακαλώ...!!!thumb:thumbsup:
STREETRACING
24-10-12, 19:32
CX 2200 πήραμε εμείς το 1977 με αιρ κοντισιον κ ηλεκτρικά παράθυρα τότε
πράγματα που ήταν στον πολυ έξτρα εξοπλισμό σε Mercedes, Audi,BMW .
Το αμάξι ήταν ΑΛΛΟΥ στην εθνική.
CX 2200 πήραμε εμείς το 1977 με αιρ κοντισιον κ ηλεκτρικά παράθυρα τότε
πράγματα που ήταν στον πολυ έξτρα εξοπλισμό σε Mercedes, Audi,BMW .
Το αμάξι ήταν ΑΛΛΟΥ στην εθνική.
εκδοση prestige. thumb
Τα βενζινοκίνητα ατμοσφαιρικά μοτέρ εξακολουθούν και είναι της σειράς TU, όντως αν και από ότι θυμάμαι είναι όλα πλέον δεκαεξαβάλβιδα.
Αρκετές φορές κοιτώ εάν προστέθηκε στο car καμία C6.
Όλα τα μεγάλα μοντέλα από την DS και μετά τρελή άνεση.
τα νεα citroen ειναι πολυ τιμια...
οικονομικα, φινετσατα και με 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ!
To επόμενό μου μικρό αυτοκίνητο θα είναι Citroen C1 diesel.
KTHXBYE
Δεν βγαίνει το c1 πετρέλαιο Σταμάτη απο c3 και πάνω. Το c3 το έχουμε απ τον Μάιο παρα πολυ καλο μέχρι στιγμής και τίμιο για τα χρήματα του.
Δεν βγαίνει το c1 πετρέλαιο Σταμάτη απο c3 και πάνω. Το c3 το έχουμε απ τον Μάιο παρα πολυ καλο μέχρι στιγμής και τίμιο για τα χρήματα του.
Ισχύει
Έκανα πρόσφατα 1500 χλμ στη Β.Ελλάδα με C3 diesel auto
Πολύ οικονομικό...
Να γίνει test drive σύντομα παρακαλώ...!!!thumb:thumbsup:
Στέφανε αν είναι να στο δώσω για test drive, κοίτα μετά να το αγοράσεις κιόλας. Ανταλλαγή το z4 συν διαφορά από μέρους σου:th_Laie_67-1:.....
Πάντως είναι τραγικό το πόσο μικρή μεταπώληση έχουν τα citroen. Εμείς γι αυτό το κρατήσαμε, είχαμε επιχειρήσει να το πουλήσουμε κάπου το 2008 και μας δίνανε κάτι διχίλιαρα...οπότε το παντρευτήκαμε...
Γιάννη βάλε καμία φώτο από τη CX που είχατε εάν έχεις....thumb
Στέφανε αν είναι να στο δώσω για test drive, κοίτα μετά να το αγοράσεις κιόλας. Ανταλλαγή το z4 συν διαφορά από μέρους σου:th_Laie_67-1:.....
Ότι πεις!!
Βγάλε τις 19άρες να τις βάλω προς το παρόν στο Ζ μιας και έχει στραβώσει μία και μετά βλέπουμε... :hystericalbs1::hystericalbs1:
Eixε κανει κανενας σας ταξιδι με βατραχο???
BabisStinson
24-10-12, 21:44
Οι εμπειρίες που έχω από Citroen είναι από C3 & C5, μοντέλα 2004.
Απίστευτη άνεση η C5, χαλί πραγματικά στην εθνική. Το C3 1600αρι πολύ καλό για τα χρήματα και την κατηγορία του.
Επίσης, ένα αυτοκίνητο που με έκανε μετά καιρό να γυρίσω να το περιεργαστώ στον δρόμο είναι το DS3.
https://www.citroen.gr/home/#/citroen-ds3/
Πολύ διαφορετικό και φρέσκο.
Δεν βγαίνει το c1 πετρέλαιο Σταμάτη απο c3 και πάνω. Το c3 το έχουμε απ τον Μάιο παρα πολυ καλο μέχρι στιγμής και τίμιο για τα χρήματα του.
Εχει βγεί εδώ και αρκετό καιρό.
Ηδη υπάρχουν δεύτερο χέρι στην αγορά μερικά....
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2184641/
Eixε κανει κανενας σας ταξιδι με βατραχο???
Ναι, είχαμε έναν πράσινο χρώμα με τα μονά φανάρια εμπρός.
Για τότε ήταν μαγικό χαλί.
Τα φρένα του όμως ήταν on-off.
Δυό φορές το είχε τσαλακώσει ο πατέρας μου.
Επίσης είχαμε και την Activa, την οποία ήταν να πάρει ένας υπάλληλος του Στάθη αλλά για κάποιο λόγο μάσησε και την πήρε ένας τύπος απο τη Λαμία 2.500 ευρώ.
Εξαιρετικό αμάξι αλλά φοβερά υποτιμημένο.
Εχει βγεί εδώ και αρκετό καιρό.
Ηδη υπάρχουν δεύτερο χέρι στην αγορά μερικά....
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2184641/
πωλειται και σαν καινουργιο?
Ναι, είχαμε έναν πράσινο χρώμα με τα μονά φανάρια εμπρός.
Για τότε ήταν μαγικό χαλί.
Τα φρένα του όμως ήταν on-off.
Δυό φορές το είχε τσαλακώσει ο πατέρας μου.
Επίσης είχαμε και την Activa, την οποία ήταν να πάρει ένας υπάλληλος του Στάθη αλλά για κάποιο λόγο μάσησε και την πήρε ένας τύπος απο τη Λαμία 2.500 ευρώ.
Εξαιρετικό αμάξι αλλά φοβερά υποτιμημένο.
o παππους μου ειχε βατραχο και μου ειχε πει οτι για να παει απο Περιστερι Αθηνα κεντρο ηθελε 2 βαρελια βενζινη...
ο παππους μου αλλαζε καθε 3 μηνες αυτοκινητο!χαχαχααχαχ
το c1 προεδρε ειναι βλακεια αγορα την στιγμη που με ελαχιστη διαφορα παιρνεις το c3...
το c1 ειναι πολυ ψευτικο μεσα....
παρε ντιζελια γαλλικη να στο κανω σερβις... καθε 10κ θα σου αλλαζω λαδια και Μπουζι...χαχαχαχαχαχαχαχαα� �α
πωλειται και σαν καινουργιο?
Ιανουάριο Στάθη.
Ετσι μου είπαν στον Ρουσσάκη.
55 άλογα 13.5 κιλά ροπή.
Η Τσεχία είναι γεμάτη απο δαύτα και είναι σούπερ οικονομικό.
εντάξει, ότι πεις.
Αντε στο Ρουσσάκη, εξώφλησε και παίρνω ότι διαλέξεις.
εντάξει, ότι πεις.
Αντε στο Ρουσσάκη, εξώφλησε και παίρνω ότι διαλέξεις.
ξερεις ποσο εχει το c3 αγαπημενε μου προεδρε???
10 900 και δινεις και το bmw στην αποσυρση...
το c1 το ντιζελ θα βγει 9 κατι, δεν μπορει να βγει πιο φθηνο απ την βενζινη!
το c1 τα πλαστικα του μεσα ειναι απαραδεκτα.... οι διακοπτες ειναι της fisher price...
αν θες να το πληρωσω θα παω Χανιαδακη οχι Ρους...
ξερεις ποσο εχει το c3 αγαπημενε μου προεδρε???
10 900 και δινεις και το bmw στην αποσυρση...
το c1 το ντιζελ θα βγει 9 κατι, δεν μπορει να βγει πιο φθηνο απ την βενζινη!
το c1 τα πλαστικα του μεσα ειναι απαραδεκτα.... οι διακοπτες ειναι της fisher price...
αν θες να το πληρωσω θα παω Χανιαδακη οχι Ρους...
το θέλω σε αντικατάσταση του Smart.
Ας ειναι και απο παπιε μασέ το εσωτερικό του.
πρέπει να είναι μικρό, ελαφρύ και να πάρει έγκριση απο τη μαμά μου το νέο μου αυτοκίνητο.
και της αρέσει το C1.
https://www.youtube.com/watch?v=U8m2HkroVxw&feature=fvwrel
https://www.youtube.com/watch?v=njQZFgW3tmg
το θέλω σε αντικατάσταση του Smart.
Ας ειναι και απο παπιε μασέ το εσωτερικό του.
πρέπει να είναι μικρό, ελαφρύ και να πάρει έγκριση απο τη μαμά μου το νέο μου αυτοκίνητο.
και της αρέσει το C1.
αν υπαρχει θεμα με τη μαμα τοτε να παρεις το c1!
απλα πιστευω θα εχουν τοσο μικρη διαφορα που δεν θα συμφερει...
ξερεις ποσο εχει το c3 αγαπημενε μου προεδρε???
10 900
αυτο που το βρηκες?
αυτο που το βρηκες?
https://www.citroen.gr/home/#/home/
τρεχει προσφορα ενα μηνα 10 990..
με green bonus δηλαδη δινεις ενα παλιο αυτοκινητο για αποσυρση... δωσε μια λαμπρεττα!
δεν ξερω ποσο φτανει με bluetooth, δερματινο ντουλαπακι, αιπαντ, κρουιζ κοντρολ, θερμαινομενο χειροφρενο κλπ που θα θες να βαλεις....
το θεμα ειναι οτι εχει 5 χρονια εγγυηση 0 τελη κυκλοφοριας γιατι οι ρυποι του ειναι κατω του οριου!
απο ζημιες δεν εχει αναφερθει κατι μεχρι αυτη τη στιγμη!
το απλο βγανει 12800 ρε σπαρακο...
το απλο βγανει 12800 ρε σπαρακο...
Είδες στην αρχική την προσφορά ;; Να φανταστώ το είδες αλλα σου είπαν με πινακίδες και ΦΠΑ παει τόσο ;
https://www.citroen.gr/home/#/home/
τρεχει προσφορα ενα μηνα 10 990..
με green bonus δηλαδη δινεις ενα παλιο αυτοκινητο για αποσυρση... δωσε μια λαμπρεττα!
δεν ξερω ποσο φτανει με bluetooth, δερματινο ντουλαπακι, αιπαντ, κρουιζ κοντρολ, θερμαινομενο χειροφρενο κλπ που θα θες να βαλεις....
το θεμα ειναι οτι εχει 5 χρονια εγγυηση 0 τελη κυκλοφοριας γιατι οι ρυποι του ειναι κατω του οριου!
απο ζημιες δεν εχει αναφερθει κατι μεχρι αυτη τη στιγμη!
C3
Diesel 1.4 turbo
12.000 τελική τιμή.
Και εγω ρωτάω είναι απ την προσφορά + πινακίδες κλπ ;;;;
C1 ξαναμίλησα ΔΕΝ θα έρθει γιατί δεν βλέπουν να έχε εμπορική πορεία.
Και εγω ρωτάω είναι απ την προσφορά + πινακίδες κλπ ;;;;
με μια πατέντα απόσυρσης κτλ κτλ η τιμή που έβαλα ειναι η τελική τιμή κομπλέ με το κλειδί στο χέρι για λευκό οχι μεταλλικό αυτοκίνητο.
Ρε συ, μιλάω κάθε μέρα μαζί τους.
ρε παιδια με την πατεντα λεω κι εγω. δεν βγαινει τοσα ρωτηστε...
Ρε συ, τωρα πηρα μολις. Δες παραπανω.
Το 10 990 είναι δηλαδή χωρίς πινακίδες ΦΠΑ και ρόδες έστω και 12κ είναι καλά με 5 χρόνια εγγύηση και 0 τέλη κυκλοφορίας ..: ΣΤαματη μπάς και επειδή μιλάς συνέχεια τους έχεις ζαλίσει ;; Θα πάρω και εγω μετα !!!
Αμε!!! Το 207+ αυτο φοραει και δεν θυμαμαι πιο αλλο...
207+ δεν υπάρχει.
Μάλλον μιλάς για το 206+ που πράγματι έχει τον 8βάλβιδο ΤU με τα 75 άλογα. Αλλά το 206+ είναι ένα εντελώς low budget απαρχαιωμένο πλέον μοντέλο.
Στην υπόλοιπη γκάμα του PSA δεν υπάρχουν ΤU κινητήρες. Ο 1.4 16v TU έχει αντικατασταθεί από τον 1.4 vti που προέρχεται απ'τη συνεργασία με τη BMW. Το ίδιο και ο 1.6 TU.
Πάντως ο 1.4 16v ΤU ήταν πολύ καλός κινητήρας, τουλάχιστον στα 207 (γιατί στα 206 είχε θέματα).
Ελαστικός, με τράβηγμα μέχρι ψηλά και αξιόπιστος, γενικά από τους καλύτερους 1400άρηδες της εποχής ακόμα και με τα τωρινά δεδομένα.
Αν είχε και 1-1,5 λίτρο/100χλμ λιγότερη κατανάλωση θα ήταν αψεγάδιαστος.
STREETRACING
25-10-12, 13:39
Tα μοτέρ των xsara βγήκανε σκυλιά
Και στο πρώτο c4 όπως το δικο μου τα μοτέρ ήταν τα ίδια με της xsara kata 90%
207+ δεν υπάρχει.
Μάλλον μιλάς για το 206+ που πράγματι έχει τον 8βάλβιδο ΤU με τα 75 άλογα. Αλλά το 206+ είναι ένα εντελώς low budget απαρχαιωμένο πλέον μοντέλο.
Στην υπόλοιπη γκάμα του PSA δεν υπάρχουν ΤU κινητήρες. Ο 1.4 16v TU έχει αντικατασταθεί από τον 1.4 vti που προέρχεται απ'τη συνεργασία με τη BMW. Το ίδιο και ο 1.6 TU.
Πάντως ο 1.4 16v ΤU ήταν πολύ καλός κινητήρας, τουλάχιστον στα 207 (γιατί στα 206 είχε θέματα).
Ελαστικός, με τράβηγμα μέχρι ψηλά και αξιόπιστος, γενικά από τους καλύτερους 1400άρηδες της εποχής ακόμα και με τα τωρινά δεδομένα.
Αν είχε και 1-1,5 λίτρο/100χλμ λιγότερη κατανάλωση θα ήταν αψεγάδιαστος.
στα 206 ο 1,4 16v λες για την φλατζα γιατι κατα τα αλλα ηταν λουκουμι... οπως και για την καταναλωση!
tu φοραει το c2 vts tu5jp4... φοβερο μοτερακι!
Η πιο απλή έκδοση του c3 βγαίνει 11+ κοντα 12( υπόψιν δεν έχει ούτε ραδιόφωνο)η επόμενη βγαίνει 700ε παραπάνω και η τελευταία βγαίνει 13500 και είναι φουλ εξοπλισμένη! Το c1 βγαίνει πετρέλαιο μόνο στο εξωτερικό Ελλάδα δεν έρχεται!Οι τιμές αυτές είναι μόνο για άσπρα μαύρα αυτοκίνητα άλλο χρώμα το περιμένεις το λιγότερο 4 μήνες και μπορει να βγεις εκτός προσφοράς!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.