Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Κομπιασματα



vagmag
22-10-12, 21:18
.............Και το δικό μου κάνει μερικά κομπιάσματα ώρες πολύ χαμηλά 1000-2000 στροφές, και το νιώθω πιο έντονο όταν έχω πατημένο στο sport.... Δεν ξέρω αν είναι από το πρόγραμμα που λογικά έχει το αυτοκίνητο, ή από κάποιο πρόβλημα... Που να το δω ;;;

steliosm46
22-10-12, 21:29
Άντε είπαμε άλλο κακό να μη σε βρει...
Αφού επισκευάστηκε ... καλά χιλιόμετρα να έχεις... και καλές κ απροβλημάτιστες βόλτες.

Αυτό που έγραψες για χαμηλά μου κίνησε την περιέργια. Κ το δικό μου κάνει μερικά κομπιάσματα ώρες πολύ χαμηλά 1000-2000 στροφές, και το νιώθω πιο έντονο όταν έχω πατημένο στο sport.... Δεν ξέρω αν είναι από το πρόγραμμα που λογικά έχει το αυτοκίνητο, ή από κάποιο πρόβλημα... Που να το δω ;;;

Οδηγείς daily με πατημένο στο sport?

Thomelef
22-10-12, 21:31
πολύ πιθανό να είναι απο το πρόγραμμα και την εισαγωγή βαγγέλη. εσένα δουλεύει διαφορετικά...
για να σιγουρευτείς πάντως, όταν με το καλό θα πάς να ρυθμίσεις βαλβίδες και ανοίξεις καπάκι, ες να ανοίξουν και απο μπροστά να δείτε τι παίζει.
επίσεις μπορείς στο διαγνωστικό να το περάσεις για τεστ βάνος, όπου καλό θα ήταν να το κάνεις 3-4 φορές. επέμεινε σε αυτό. εμείς το κάνεμα τρείς φορές, και τις δύο πέρασε.
δυστηχώς και απ'ότι φάνηκε σε μένα, ο μοναδικός τρόπος για να διαπυστώσει κανείς αν έχει πρόβλημα το βάνος είναι αυτός, μιάς και δεν δείχνει κάποια ένδειξη βλάβης πουθενά.

EVERGET
22-10-12, 21:58
Γενικά φίλε vagmag η λειτουργία των Μ3 έτσι είναι τόσο χαμηλά στο φάσμα στροφών, δεν έχει την απόκριση που έχει πάνω από τις 4,000rpm ας πούμε. Τώρα εάν νιώθεις κόμπιασμα (και όχι απλά μειωμένη απόκριση) χαμηλά οφείλεται κατά πάσα πιθανότητα στο alpha-N... συνήθως η μετατροπή σε alpha-N δίνει κάποια κομπιάσματα σε απότομο γκάζι χαμηλά...

vagmag
22-10-12, 22:01
Κάθε πότε ρυθμίζουμε βαλβίδες ;
Ο Κώστας είχε κάνει ρύθμιση 97600 και τώρα έχω 103500...

vagmag
22-10-12, 22:03
Γενικά φίλε vagmag η λειτουργία των Μ3 έτσι είναι τόσο χαμηλά στο φάσμα στροφών, δεν έχει την απόκριση που έχει πάνω από τις 4,000rpm ας πούμε. Τώρα εάν νιώθεις κόμπιασμα (και όχι απλά μειωμένη απόκριση) χαμηλά οφείλεται κατά πάσα πιθανότητα στο alpha-N... συνήθως η μετατροπή σε alpha-N δίνει κάποια κομπιάσματα σε απότομο γκάζι χαμηλά...

όντως κάποια κομπιάσματα, σαν μπουκώματα θα έλεγα όντως σε απότομο πάτημα..... δε συμβαίνει όμως πάντα... ίσως είναι από το πρόγραμμα... ποιος θα μπορούσε να το επιβεβαιώσει ;; συνεργείο ... μάστορας κλπ ;;;

pilot
22-10-12, 22:05
είναι πολύ νωρίς ακόμα Βάγγο.. εγώ κάνω κάθε inspection II.. βέβαια να ξέρεις παίζει σημαντικό ρόλο η χρήση που κάνεις. Αν το αυτοκίνητο δουλεύει συχνά με υψηλές στροφές θέλει συχνότερα, είναι ακριβώς όπως στις μοτοσυκλέτες! Γιαυτό το γουστάρω! :thumbsup:

gnx
22-10-12, 22:06
Γενικά φίλε vagmag η λειτουργία των Μ3 έτσι είναι τόσο χαμηλά στο φάσμα στροφών, δεν έχει την απόκριση που έχει πάνω από τις 4,000rpm ας πούμε. Τώρα εάν νιώθεις κόμπιασμα (και όχι απλά μειωμένη απόκριση) χαμηλά οφείλεται κατά πάσα πιθανότητα στο alpha-N... συνήθως η μετατροπή σε alpha-N δίνει κάποια κομπιάσματα σε απότομο γκάζι χαμηλά...

Το κόμπιασμα μπορεί να οφείλεται και στο ποτενσιόμετρο του γκαζιού


ή


μπεκ.

pilot
22-10-12, 22:07
αυτό το δείχνει το διαγνωστικό έτσι?

Thomelef
22-10-12, 22:08
απ'ότι σε κόβω εσένα βάγγο, κάθε 20-25 χιλιάδες ένα ρυθμισματάκι καλό θα ήταν να κάνεις. εγώ περίπου τόσο κάνω.
για το πρόγραμμα, θα μπορούσες να απευθυνθείς στην ιβόλβ στην αγγλία, και μάλιστα θα έχει και ενδιαφέρον για σένα ένα καλό πρόγραμμα σε σχέση με την εισαγωγή.
δεν ξέρω ποιός είχε προγραμματίσει το αμάξι του κώστα, αλλά απ'ότι θυμάμαι έγινε εδώ ελλάδα.
θεωρώ ότι με την εισαγωγή, ένα εγγυημένα καλό πρόγραμμα του εξωτερικού θα ήταν μια πολύ καλή αγορά για το αμάξι σου φίλε...

vagmag
22-10-12, 22:10
αυτό το δείχνει το διαγνωστικό έτσι?

το δείχνει ;;;

είναι το TPS ή κάτι άλλο ;;;

Thomelef
22-10-12, 22:11
αυτό το δείχνει το διαγνωστικό έτσι?

αν μιλάς για το ποτενσιόμετρο, ναι...επίσεις και το λαμπάκι EML προσδίδει βλάβη για εκεί.
αν τώρα μιλάς για τα μπεκ...:whistle:
δυστηχώς θα κάνει κράου πρίν προλάβεις να κάνεις κιχ...την ίδια κουβέντα είχμε με τον άλεξ το σαββάτο.

vagmag
22-10-12, 22:18
Οδηγείς daily με πατημένο στο sport?

όχι ... αλλά κάποιες φορές το πατάω...

vagmag
22-10-12, 22:20
αν μιλάς για το ποτενσιόμετρο, ναι...επίσεις και το λαμπάκι EML προσδίδει βλάβη για εκεί.
αν τώρα μιλάς για τα μπεκ...:whistle:
δυστηχώς θα κάνει κράου πρίν προλάβεις να κάνεις κιχ...την ίδια κουβέντα είχμε με τον άλεξ το σαββάτο.

άουτς .... ούτε να το σκέφτομαι...

αυτά τα δείχνει ρε παιδιά διαγνωστικό ;;

λοιπόν το διαγνωστικό δείχνει ...
α) τυχόν πρόβλημα στο μπεκ ;;
β) τυχόν πρόβλημα στο ποτενσιόμετρο ;
γ) λαμπάκι eml??? τι είναι πάλι τούτο ;

pilot
22-10-12, 22:22
αν μιλάς για το ποτενσιόμετρο, ναι...επίσεις και το λαμπάκι EML προσδίδει βλάβη για εκεί.
αν τώρα μιλάς για τα μπεκ...:whistle:
δυστηχώς θα κάνει κράου πρίν προλάβεις να κάνεις κιχ...την ίδια κουβέντα είχμε με τον άλεξ το σαββάτο.

σωστός και για το EML. Στο δικό μου πάντως ακόμα και λάδια όταν αλλάζω ο Χρήστος το βάζει και στο διαγνωστικό και τσεκάρει τα πάντα..η πρόληψη(όση μπορεί να γίνει) είναι η καλύτερη θεραπεία δεν λένε? thumb

pilot
22-10-12, 22:23
άουτς .... ούτε να το σκέφτομαι...

αυτά τα δείχνει ρε παιδιά διαγνωστικό ;;

λοιπόν το διαγνωστικό δείχνει ...
α) τυχόν πρόβλημα στο μπεκ ;;
β) τυχόν πρόβλημα στο ποτενσιόμετρο ;
γ) λαμπάκι eml??? τι είναι πάλι τούτο ;

Το EML αφορά Engine Electronics. Αν υπάρχει fault στο ποτενσιόμετρο το δείχνει.

Thomelef
22-10-12, 22:25
αλλαγή τα μπεκάκια τσούζει πάντως. 150+ το ένα δεν είναι και λίγο...

vagmag
22-10-12, 22:26
Το EML αφορά Engine Electronics. Αν υπάρχει fault στο ποτενσιόμετρο το δείχνει.

ο Χρήστος είναι ο Καζάκος ;; Να περάσω μία βόλτα από εκεί ε;

nikos valvetronic
22-10-12, 22:28
Θωμά χαλάλι του ρε συ.Εμάς στη δουλειά κάηκε το ηλεκτρομοτέρ της κρεμαγιέρας
από ένα MEGANE 1.6 και βγήκε πάνω από χιλιάρικο.Τι να λέμε τώρα.. για το Μ3 που
έχει και ένα κάρο Θωμίσια χιλιόμετρα στην πλάτη του....Χαλάλι του και πάλι ρε φίλε.
Υπάρχουν και χειρότερα φαντάζεσε να το πάθαινες στην πίστα με το Γιάννη κολλημένο στον προφυλακτήρα σου!!

vagmag
22-10-12, 22:28
αλλαγή τα μπεκάκια τσούζει πάντως. 150+ το ένα δεν είναι και λίγο...

στα ίδια χιλιόμετρα άλλαξε ο Κώστας και μπεκ. Δλδ πριν 5000 χιλιόμετρα περίπου.

Thomelef
22-10-12, 22:29
ναι...ο χρηστάκος είναι και καλός, και φίλος, και άνετα μπορείς να τον εμπιστευτείς να σου κάνει ότι δουλειά και αν χρειαστεί τα γνωρίζει καλά τα 46άρια.
όσες φορές έχω πάει έμεινα πολύ ευχαριστημένος, κρίμα που δεν με βολεύει όμως η τοποθεσία του συνεργείο.
απο τις πρώτες προτιμήσεις εδώ στην σαλονίκη.

pilot
22-10-12, 22:29
όπως νομίζεις..δεν θέλω να κάνω διαφήμιση. Εγώ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ τον εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια.

Thomelef
22-10-12, 22:30
Θωμά χαλάλι του ρε συ.Εμάς στη δουλειά κάηκε το ηλεκτρομοτέρ της κρεμαγιέρας
από ένα MEGANE 1.6 και βγήκε πάνω από χιλιάρικο.Τι να λέμε τώρα.. για το Μ3 που
έχει και ένα κάρο Θωμίσια χιλιόμετρα στην πλάτη του....Χαλάλι του και πάλι ρε φίλε.
Υπάρχουν και χειρότερα φαντάζεσε να το πάθαινες στην πίστα με το Γιάννη κολλημένο στον προφυλακτήρα σου!!

έτσι νικόλα...

STREETRACING
22-10-12, 22:31
όντως κάποια κομπιάσματα, σαν μπουκώματα θα έλεγα όντως σε απότομο πάτημα..... δε συμβαίνει όμως πάντα... ίσως είναι από το πρόγραμμα... ποιος θα μπορούσε να το επιβεβαιώσει ;; συνεργείο ... μάστορας κλπ ;;;

Γιατί δε ρωτάς τον πρώην ιδιοκτήτη η και τον προγραμματίστή του;

vagmag
22-10-12, 22:33
Γιατί δε ρωτάς τον πρώην ιδιοκτήτη η και τον προγραμματίστή του;

ναι μάλλον θα πάρω και τον Κώστα και το συνεργείο που το πήγαινε ο Κώστας.

pilot
22-10-12, 22:34
έτσι νικόλα...

S54 ρεεεεεε..:warriorsmiley::warriorsmiley:

Thomelef
22-10-12, 22:40
Γιατί δε ρωτάς τον πρώην ιδιοκτήτη η και τον προγραμματίστή του;

ναι...και αυτό είναι μια πολύ καλή αρχή...:original:

Harisp
22-10-12, 23:07
Όταν έχεις καβούκα ΜΗ ΜΟTORSPORT, αλλά κάποια aftermarket και καταργείς το MAF, στις πολύ χαμηλές στροφές 1000-2000 με μια ταχύτητα πάνω έχει μικροκομπιάσματα-δισταγμούς...

Δεν είναι πρόβλημα όμως.

turbodog
22-10-12, 23:27
.............Και το δικό μου κάνει μερικά κομπιάσματα ώρες πολύ χαμηλά 1000-2000 στροφές, και το νιώθω πιο έντονο όταν έχω πατημένο στο sport.... Δεν ξέρω αν είναι από το πρόγραμμα που λογικά έχει το αυτοκίνητο, ή από κάποιο πρόβλημα... Που να το δω ;;;

Τα κομπιασματα στις χαμηλες στροφες πιθανον να οφειλονται στο συνδυασμο CSL style εισαγωγη + Mafless (Alpha N) προγραμμα. Το προβλημα οφειλεται κυριως στο σχεδιασμο της εισαγωγης που στις πολυ χαμηλες στροφες κινητηρα, η ταχυτητα του εισερχομενου αερα μεσα στην εισαγωγη ειναι πολυ χαμηλη (λογω του μεγαλυτερου στομιου εισαγωγης), με αποτελεσμα να προκαλει καποιου ειδους ανωμαλια στην πληρωση των κυλινδρων στο αποτομο πατημα του γκαζιου στις χαμηλες στροφες, εξου και το κομπιασμα. Το CSL ενω εχει την ιδια σχεδιαστικα εισαγωγη με μεγαλο στομιο εισαγωγης, για να αντιμετωπισει το προβλημα εχει ενα κλαπετο μπροστα στο στομιο, που στις χαμηλες στροφες ειναι κλειστο ωστε να αφηνει μονο ενα μικρο ανοιγμα για τον εισερχομενο αερα. Αυτο συνεπαγεται οτι και στις χαμηλες στροφες, η ταχυτητα του εισερχομενου αερα ειναι υψηλη με αποτελεσμα την ομαλη πληρωση των κυλινδρων και εξουδετερωση του προβληματος. Αυτο ομως το κλαπετο δεν μπορει να υπαρξει στις CSL style εισαγωγες καθως αυτο ελεγχεται απο τον εγκεφαλο του CSL που ειναι διαφορετικος απο του απλου Μ3

pilot
22-10-12, 23:31
εμ, τσάμπα εργατοώρες ''χρέωναν'' στο division?

EVERGET
22-10-12, 23:41
Γι' αυτό δεν κάνουμε τη μετατροπή σε καβούκα+Αlpha-N...για να μη χάσουμε αυτή την αστείρευτη δύναμη στις χαμηλές...:th_Laie_67-1:

vagmag
23-10-12, 06:40
Γι' αυτό δεν κάνουμε τη μετατροπή σε καβούκα+Αlpha-N...για να μη χάσουμε αυτή την αστείρευτη δύναμη στις χαμηλές...:th_Laie_67-1:

:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

vagmag
23-10-12, 06:45
Τα κομπιασματα στις χαμηλες στροφες πιθανον να οφειλονται στο συνδυασμο CSL style εισαγωγη + Mafless (Alpha N) προγραμμα. Το προβλημα οφειλεται κυριως στο σχεδιασμο της εισαγωγης που στις πολυ χαμηλες στροφες κινητηρα, η ταχυτητα του εισερχομενου αερα μεσα στην εισαγωγη ειναι πολυ χαμηλη (λογω του μεγαλυτερου στομιου εισαγωγης), με αποτελεσμα να προκαλει καποιου ειδους ανωμαλια στην πληρωση των κυλινδρων στο αποτομο πατημα του γκαζιου στις χαμηλες στροφες, εξου και το κομπιασμα. Το CSL ενω εχει την ιδια σχεδιαστικα εισαγωγη με μεγαλο στομιο εισαγωγης, για να αντιμετωπισει το προβλημα εχει ενα κλαπετο μπροστα στο στομιο, που στις χαμηλες στροφες ειναι κλειστο ωστε να αφηνει μονο ενα μικρο ανοιγμα για τον εισερχομενο αερα. Αυτο συνεπαγεται οτι και στις χαμηλες στροφες, η ταχυτητα του εισερχομενου αερα ειναι υψηλη με αποτελεσμα την ομαλη πληρωση των κυλινδρων και εξουδετερωση του προβληματος. Αυτο ομως το κλαπετο δεν μπορει να υπαρξει στις CSL style εισαγωγες καθως αυτο ελεγχεται απο τον εγκεφαλο του CSL που ειναι διαφορετικος απο του απλου Μ3

Πολύ κατατοπιστικό το ποστ σου .
Ευχαριστώ πολύ.

Η αλήθεια είναι ότι μου το κάνει σπάνια, οπότε το ξεχνούσα μέχρι που αναφέρθηκε εδώ. Θα ρωτήσω τόσο το συνεργείο του Κώστα στην Αθήνα όσο και τον Κώστα, θα κάνω και τους ελέγχους για ηλεκτρικά προβλήματα και ελπίζω όλα καλά.
Έχει αναφερθεί περίπτωση βλάβης λόγω αυτής της ιδιαιτερότητας σε απλά Μ3 με καβούκα ; Ρωτάω γιατί αν ο αέρας είναι λιγότερος έστω και στιγμιαία, το κόψιμο που κάνει είναι λόγω μίγματος ;;; Μπορεί να επηρεάσει στη μακροζωία του μοτεριού ;;;; Δε θα ήθελα να τη βγάλω .... την καβούκα, τόσο ο ήχος όσο και η δύναμη μου αρέσουν πάρα πολύ....

STREETRACING
23-10-12, 07:26
Εκτός του ήχου το αμάξι έχει δυναμομετρηθει;
Αν όχι καλο θα ήταν όχι τόσο για τα απόλυτα νούμερα όσο για την τάση της δυναμομετρησης.
Και κάποια στιγμή αν βρεις κανένα καλο στοκ Μ3 κάνεις κ ένα τσεκαρισμα σε άνοιγμα.

Thomelef
23-10-12, 07:52
επίσεις, και μαμά εισαγωγή απο csl να βάλει κάποιος στο Μ3 του, το κλαπέτο πάλι δεν πρόκειτε να δουλέψει, γι'αυτό και το καταργούν όλοι.
συγκεκριμένα και για να κάνει κάποιος ολοκληρωμένη δουλειά σε ένα καλό alpha-N conversion, θα πρέπει να πάρει και τα εκκεντροφόρια, και τον εγκέφαλο του csl.

Thomelef
23-10-12, 07:59
βαγγέλη...ένα αμάξι με αλλαγμένα μπεκ, πρόσφατη ρύθμιση βαλβίδων, ιστορικό αλλαγής λαδιών ανά 5κ χιλιόμετρα, μετρημένη συμπίεση, έλεγχο στο ποτενσιόμετρο, μετρημένους πολαπλασιαστές, δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα για να ανησυχείς για κάτι.
ειδικά όταν δεν κάνει κιχ, πέραν ψιλοκομπιασμάτων που αναφέρεις στο wot και χαμηλές στροφές, ειδικά αν φοράει και εισαγωγή.
εδώ αυτό το κόμπιασμα το κάνουν τελείως μανίσια Μ3.
απλά όταν ανοίξεις καπάκι για βαλβίδες, άνοιξε και απο μπροστά για να δείς τι παίζει και με το βάνος, και αν δεν τσιγγουνεύεσαι λίγα χρήματα άλλαξε τα μπουλόνια της τροχαλίας με αυτά που είναι καινούριας παραγωγής για να'χεις το κεφάλι σου ύσηχο.
αν πάθει κάτι ένα αμάξι σαν το δικό σου, τότε όλοι εμείς οι υπόλοιποι πρέπει να βρούμε πέτρα για να κρυφτούμε.
ο κώστας ήταν υπερβολικός με την συντήρηση (με την καλή έννοια), και το αμάξι δεν κυκλοφορούσε καν.

vagmag
23-10-12, 08:46
Μίλησα αρχικά με τον Κώστα, και μου είπε ότι δεν του το είχε κάνει. Εξέφρασε βέβαια και τη φυσιολογική απορία.... "Γιατί να πατήσεις τέρμα το γκάζι όταν είσαι με 1000 στροφές;;;;; " Δεν έχει άδικο....

Μίλησα μετά με τον Νίκο, το παιδί που έβαλε και το πρόγραμμα και έκανε και τα σέρβις του Μ3, και μου είπε ότι είναι φυσιολογικό λόγω προγράμματος και maf. Ουσιαστικά το αυτοκίνητο καθαρίζει την αναπνοή του μετά τις 1800 στροφές. Το πρόγραμμα είναι από Γερμανία της MK Motorsport (ή κάπως έτσι). Θα μπορούσε να λυθεί το πρόβλημα αν ρυθμιστούν οι πεταλούδες με 3 μοίρες... κλπ κλπ κλπ, (πράγμα που δεν κατάλαβα ούτε τι είναι, ούτε τι σημαίνει), αλλά δε χρειάζεται ουσιαστικά. Μου ξαναείπε ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ δυνατό έτσι όπως είναι και δε χρειάζεται. Το εμπιστεύομαι, δεν το πειράζω και απλά θα κάνω 2 πράγματα:
1) Θα πάω στον Καζάκο να μετρήσει ότι μπορεί από ηλεκτρολογικά, να το ακούσει και να μου πει τη γνώμη του
2) Θα κάνω κανένα άνοιγμα (υπάρχει κανείς διαθέσιμος;;;; Γιώργος, Θωμάς;;;), να δούμε και αν ισχύουν αυτά που λέμε περί δύναμης....:whistle:

Κάποτε είχα ένα subaru 1.6 sturbo (μεγάλη μούφα, με 143 υποτιθέμενα άλογα) και σε κόντρα με τον αδερφό μου με megane 1.4 95 άλογα.... με περνούσε πολλλλυυυυυυυυ άνετα.....Αγοράσαμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.:th_Laie_67-1:

vagmag
23-10-12, 08:47
Φυσικά ο Κώστας ακόμα και τώρα νοιάζεται για το αμάξι...ρωτάει αν είναι όλα καλά. Πολύ καλό παιδί και για ακόμα μία φορά τον ευχαριστώ.

turbodog
23-10-12, 09:03
Πολύ κατατοπιστικό το ποστ σου .
Ευχαριστώ πολύ.

Η αλήθεια είναι ότι μου το κάνει σπάνια, οπότε το ξεχνούσα μέχρι που αναφέρθηκε εδώ. Θα ρωτήσω τόσο το συνεργείο του Κώστα στην Αθήνα όσο και τον Κώστα, θα κάνω και τους ελέγχους για ηλεκτρικά προβλήματα και ελπίζω όλα καλά.
Έχει αναφερθεί περίπτωση βλάβης λόγω αυτής της ιδιαιτερότητας σε απλά Μ3 με καβούκα ; Ρωτάω γιατί αν ο αέρας είναι λιγότερος έστω και στιγμιαία, το κόψιμο που κάνει είναι λόγω μίγματος ;;; Μπορεί να επηρεάσει στη μακροζωία του μοτεριού ;;;; Δε θα ήθελα να τη βγάλω .... την καβούκα, τόσο ο ήχος όσο και η δύναμη μου αρέσουν πάρα πολύ....

Οχι μην σε απασχολει αυτο. Περαν του 'κομπιασματος' αυτου δεν υπαρχει κατι αλλο που να προκαλει. Εδω να αναφερω οτι ειχαν κυκλοφορησει και στο εμποριο φθηνες CSL style εισαγωγες, που λογω του κακου σχεδιασμου τους ειχαν ανομοιομορφη πληρωση κυλινδρων και αυτο μπορει να προκαλεσει προβληματα κυριως στις υψηλες στροφες του κινητηρα και σε παρατεταμενα ανοιγματα (πχ φτωχοτερα μιγματα σε καποιον κυλινδρο->υψηλοτερες θερμοκρασιες κυλινδρου).
Η δικια σου εισαγωγη δεν νομιζω να εμπιπτει σε αυτην την κατηγορια καθως ο πρωην ιδιοκτητης του φροντιζε αρκετα καλα το αυτοκινητο του thumb

pilot
23-10-12, 10:56
Μίλησα αρχικά με τον Κώστα, και μου είπε ότι δεν του το είχε κάνει. Εξέφρασε βέβαια και τη φυσιολογική απορία.... "Γιατί να πατήσεις τέρμα το γκάζι όταν είσαι με 1000 στροφές;;;;; " Δεν έχει άδικο....

Μίλησα μετά με τον Νίκο, το παιδί που έβαλε και το πρόγραμμα και έκανε και τα σέρβις του Μ3, και μου είπε ότι είναι φυσιολογικό λόγω προγράμματος και maf. Ουσιαστικά το αυτοκίνητο καθαρίζει την αναπνοή του μετά τις 1800 στροφές. Το πρόγραμμα είναι από Γερμανία της MK Motorsport (ή κάπως έτσι). Θα μπορούσε να λυθεί το πρόβλημα αν ρυθμιστούν οι πεταλούδες με 3 μοίρες... κλπ κλπ κλπ, (πράγμα που δεν κατάλαβα ούτε τι είναι, ούτε τι σημαίνει), αλλά δε χρειάζεται ουσιαστικά. Μου ξαναείπε ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ δυνατό έτσι όπως είναι και δε χρειάζεται. Το εμπιστεύομαι, δεν το πειράζω και απλά θα κάνω 2 πράγματα:
1) Θα πάω στον Καζάκο να μετρήσει ότι μπορεί από ηλεκτρολογικά, να το ακούσει και να μου πει τη γνώμη του
2) Θα κάνω κανένα άνοιγμα (υπάρχει κανείς διαθέσιμος;;;; Γιώργος, Θωμάς;;;), να δούμε και αν ισχύουν αυτά που λέμε περί δύναμης....:whistle:

Κάποτε είχα ένα subaru 1.6 sturbo (μεγάλη μούφα, με 143 υποτιθέμενα άλογα) και σε κόντρα με τον αδερφό μου με megane 1.4 95 άλογα.... με περνούσε πολλλλυυυυυυυυ άνετα.....Αγοράσαμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.:th_Laie_67-1:

εγω μεγαλε παταω απο 30 χλμ αποσταση και πανω! :th_Laie_67-1:

alexk
23-10-12, 10:58
Όπως είπαν και τα άλλα παιδιά, "φυσιολογικό" πρέπει να είναι.

Αλλά καλή η ιδέα σου να το κοιτάξεις.
Γενικά πάντως, καλό είναι το ποτενσιόμετρο που έχουν οι πεταλούδες γκαζιού να αλλάζεται προληπτικά μιας και με τον καιρό πέφτει η απόδοσή του και οι τιμές του δεν είναι σωστές.

pilot
23-10-12, 10:59
αυτο ειναι κατι που το εχω στο ''προγραμμα'' για να γινει..

alexk
23-10-12, 11:02
αυτο ειναι κατι που το εχω στο ''προγραμμα'' για να γινει..

Υποθέτω το γνωρίζεις ότι είναι ποτενσιόμετρο.
Με τον καιρό λοιπόν, το υλικό τρίβεται και αλλάζει η αντίσταση επαγωγής, που σημαίνει οι μετρήσεις είναι λάθος.

Στα Μ3 Ε36 προβλεπόταν αλλαγή αυτού του ανταλλακτικού κάθε ινσπέκτιον ΙΙ thumb
Στα Μ3 Ε46 δεν το γράφει κάπου (υποθέτω για να μην φαίνεται ότι έχουν υψηλό κόστος συντήρησης), αλλά είναι ακριβώς το ίδιο ανταλλακτικό (από 316 μέχρι ... Μ8 που λέει ο λόγος) και δεν βλέπω πως δεν θα χρειάζεται αλλαγή.

pilot
23-10-12, 11:04
Ναι φυσικα ξερω τι ειναι..λογικο να εχει φθορα.thumb

alexk
23-10-12, 11:05
Οπότε φίλε Βαγγέλη έλεγξε και το ποτενσιόμετρο των πεταλούδων.

Thomelef
23-10-12, 11:14
και μην μπείς καν στον κόπο να πειράξεις την κλήση αο τις πεταλούδες, για κανένα λόγο.
μα για κανένα.

EVERGET
23-10-12, 11:20
Bασικά υπάρχουν τρία ποτενσιόμετρα για το drive by wire σύστημα. Ένα μπροστά στις πεταλούδες (μάλλον σε αυτό αναφέρεστε πως πρέπει να αλλάζεται), ένα ίδιο ακριβώς κάτω από την εισαγωγή, και ένα στο πεντάλ του γκαζιού. Γνώμη μου είναι πως προληπτικά ή τα αλλάζεις όλα ή κανένα (γιατί δεν ξέρεις ποιο μπορεί να υπολειτουργεί - πάντα μέσα στα όρια τιμών της Bmw αφού δεν έχεις σφάλμα). Αλλά επειδή είναι υπερβολή να αλλάζεις ποτενσιόμετρα προληπτικά και το κόστος αρκετό, περιμένεις μέχρι κάποιο από αυτά να δώσει σφάλμα.

vagmag
23-10-12, 11:33
εγω μεγαλε παταω απο 30 χλμ αποσταση και πανω! :th_Laie_67-1:

στην Νεβάδα είπαμε ραντεβού ;;;
Autobahn !!!!!

vagmag
23-10-12, 11:33
Οχι μην σε απασχολει αυτο. Περαν του 'κομπιασματος' αυτου δεν υπαρχει κατι αλλο που να προκαλει. Εδω να αναφερω οτι ειχαν κυκλοφορησει και στο εμποριο φθηνες CSL style εισαγωγες, που λογω του κακου σχεδιασμου τους ειχαν ανομοιομορφη πληρωση κυλινδρων και αυτο μπορει να προκαλεσει προβληματα κυριως στις υψηλες στροφες του κινητηρα και σε παρατεταμενα ανοιγματα (πχ φτωχοτερα μιγματα σε καποιον κυλινδρο->υψηλοτερες θερμοκρασιες κυλινδρου).
Η δικια σου εισαγωγη δεν νομιζω να εμπιπτει σε αυτην την κατηγορια καθως ο πρωην ιδιοκτητης του φροντιζε αρκετα καλα το αυτοκινητο του thumb

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
Δεν ξέρω η εισαγωγή τι μάρκα είναι...αλλά ελπίζω να είναι από τις "καλές" αντιγραφές....:whistle:

vagmag
23-10-12, 11:34
και μην μπείς καν στον κόπο να πειράξεις την κλήση αο τις πεταλούδες, για κανένα λόγο.
μα για κανένα.

απαπαπαπαπαπα:thumbsup:

vagmag
23-10-12, 11:34
Όπως είπαν και τα άλλα παιδιά, "φυσιολογικό" πρέπει να είναι.

Αλλά καλή η ιδέα σου να το κοιτάξεις.
Γενικά πάντως, καλό είναι το ποτενσιόμετρο που έχουν οι πεταλούδες γκαζιού να αλλάζεται προληπτικά μιας και με τον καιρό πέφτει η απόδοσή του και οι τιμές του δεν είναι σωστές.

να το κοιτάξω...
θα ξέρει ελπίζω ο Καζάκος
Τώρα για το άλλο που γράφεται ότι υπάρχουν τρία.... σωθήκαμε...

pilot
23-10-12, 11:36
Αν δεν με απατα η μνημη μου πρεπει να ειναι ΜΚ οπως ειπαν τα παιδια..σιγουρα μουφα δεν ειναι.

vagmag
23-10-12, 11:55
Αν δεν με απατα η μνημη μου πρεπει να ειναι ΜΚ οπως ειπαν τα παιδια..σιγουρα μουφα δεν ειναι.

ευχαριστώ για την πληροφορία.
Να ησυχάζω από ένα ένα....

Δεν απάντησες όμως για την κόντρα....
Αν δε σου αρέσει η έρημος Νεβάδα... να τρέξουμε στη Σαχάρα!!!!

pilot
23-10-12, 12:03
κατι θα κανουμε.thumb

alexk
23-10-12, 12:49
Bασικά υπάρχουν τρία ποτενσιόμετρα για το drive by wire σύστημα. Ένα μπροστά στις πεταλούδες (μάλλον σε αυτό αναφέρεστε πως πρέπει να αλλάζεται), ένα ίδιο ακριβώς κάτω από την εισαγωγή, και ένα στο πεντάλ του γκαζιού. Γνώμη μου είναι πως προληπτικά ή τα αλλάζεις όλα ή κανένα (γιατί δεν ξέρεις ποιο μπορεί να υπολειτουργεί - πάντα μέσα στα όρια τιμών της Bmw αφού δεν έχεις σφάλμα). Αλλά επειδή είναι υπερβολή να αλλάζεις ποτενσιόμετρα προληπτικά και το κόστος αρκετό, περιμένεις μέχρι κάποιο από αυτά να δώσει σφάλμα.

Το πεντάλ του γκαζιού δεν έχω ακούσει ποτέ να έχει πρόβλημα.

Για εμένα καλή είναι η προληπτική αλλαγή, ο καθένας κάνει ότι νομίζει βέβαια.
Για την ιστορία, το CSL έχει 3ο στο κλαπέτο της εισαγωγής.

Vassilis ///M
07-05-16, 11:48
Επαναφέρω το θέμα μετά από τόσα χρόνια...

Πρόσφατα σε μετατροπή που έγινε σε αυτοκίνητο φίλου, είχε για εισαγωγή μία καβούκα γνωστή επώνυμης εταιρίας στο χώρο των BMW της ΗΑΜΑΝΝ...
Η συγκεκριμένη συνδιάζετε με πρόγραμμα το οποίο ΔΕΝ καταργεί τον ΜΑΦ...
Το πρόγραμμα είχε περαστεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη σε γνωστό προγραμματιστή στον Πειραιά...

Τώρα στην ουσία, σε απότομο πάτημα του γκαζιού με 1η ,2α από τις 2.000 στροφές και μετά κάνει ένα στιγμιαίο κόμπιασμα κάτι σαν να μπουκώνει και μετά δίνει κατευθείαν...
Αποτέλεσμα αυτού του κομπιάσματος να μην μπορεί να κάνει μία γρήγορη εκκίνηση με το πόδι στο πάτωμα που λένε με συνέπεια να μην μπορεί να χαρεί το αυτοκίνητο και τις επιδόσεις του 0-100 που προσφέρει...

Υπάρχει περίπτωση να ρουφάει πιο πολύ αέρα από ότι πρέπει και να μπερδεύει το μίγμα???
Έχουν αλλαχτεί όλα με καινούρια μέχρι στιγμής μπουζί, φίλτρα αέρα, βενζίνης, κ.ά
Μπορεί να φταίει μήπως το πρόγραμμα???
Αν αλλάξει την εισαγωγή και βάλει την εργοστασιακή και να αφήσει το πρόγραμμα θα δουλέψει???

Βάζω και φωτό της εισαγωγής:

36405

:thanks:

Harisp
09-05-16, 11:03
ΜΑΦ=μηχάνημα του ΣΑΤΑΝΑ.
Αφού έχει καβούκα να φύγει το ΜΑΦ.
Αλλιώς δεν έχει νόημα η καβούκα.

Thomelef
09-05-16, 11:19
εφόσον ο μαφ δεν καταργείται, πήγαινε να φλασάρεις το μαμά πρόγραμμα.

andreas_R
09-05-16, 15:08
Δηλαδή βάλατε πρόγραμμα το πληρώσατε και αφήσατε το αμάξι να κομπιάζει?

ή στο ένα αμάξι (του φίλου σου) δούλευε και στο άλλο δε δουλεύει?

θεωρω για να δουλέψει η εισαγωγή τετοιου τύπου θέλει τρύπα στο φανάρι για κρύο αέρα
κατάργηση μαφ και προγραμμα με καλιμπραρισμα και δυναμόμετρο και δρόμο.
Κοινως προγραμμα με ******* χαχαχα.

οσες δοκιμές έχω κανει με άλλα Μ3 με τέτοιες εισαγωγές είναι πίσω αρκετά.
Αν κάποιος έχει κάποιου είδους εισαγωγή και έχει δει κάποια διαφορά στο δρόμο θα χαρω΄να κάνουμε μια δοκιμή να με περάσει και να βάλω και εγώ μια ίδια μετα.

Harisp
09-05-16, 15:18
Αν δεν καταργήσει τον ΜΑΦ, όλες οι εισαγωγές είναι για πέταμα.-
Δοκιμασμένα αυτά 10 χρόνια πριν.

Vassilis ///M
10-05-16, 08:49
Δηλαδή βάλατε πρόγραμμα το πληρώσατε και αφήσατε το αμάξι να κομπιάζει?

ή στο ένα αμάξι (του φίλου σου) δούλευε και στο άλλο δε δουλεύει?

θεωρω για να δουλέψει η εισαγωγή τετοιου τύπου θέλει τρύπα στο φανάρι για κρύο αέρα
κατάργηση μαφ και προγραμμα με καλιμπραρισμα και δυναμόμετρο και δρόμο.
Κοινως προγραμμα με ******* χαχαχα.

οσες δοκιμές έχω κανει με άλλα Μ3 με τέτοιες εισαγωγές είναι πίσω αρκετά.
Αν κάποιος έχει κάποιου είδους εισαγωγή και έχει δει κάποια διαφορά στο δρόμο θα χαρω΄να κάνουμε μια δοκιμή να με περάσει και να βάλω και εγώ μια ίδια μετα.

Μην τα μπερδεύεις τα πράγματα...
Διάβασε σωστά τι γράφω...

Η εισαγωγή αυτή έχει υποδοχή για ΜΑΦ και φίλτροχοάνη όπως δείχνω στη φωτό...άρα τραβάει κρύο αέρα...
στο προηγούμενο αυτοκίνητο δούλευε χωρίς κομπιάσματα όπως ισχυρίζεται ο ιδιοκτήτης του (αν και δεν το πιστεύω)...
τώρα κομπιάζει ελάχιστα σε απότομο βύθισμα του γκαζιού...

Μήπως δεν τραβάει τον απαραίτητο αέρα που χρειάζεται..

andreas_R
10-05-16, 08:52
Ενταξει κατι λεπτομερεις μου ξεφυγαν.

εκει που ειναι το φιλτρο μετα απο λιγο βραζει.

Vassilis ///M
10-05-16, 08:56
Ενταξει κατι λεπτομερεις μου ξεφυγαν.

εκει που ειναι το φιλτρο μετα απο λιγο βραζει.

Το φίλτρο κατεβαίνει κάτω χαμηλά δίπλα από το προβολάκι του οδηγού...
Το κάνει και τις κρύες μέρες που ο αέρας έχει διαφορετική πυκνότητα και θερμοκραςία...

andreas_R
10-05-16, 08:59
Το φίλτρο κατεβαίνει κάτω χαμηλά δίπλα από το προβολάκι του οδηγού...
Το κάνει και τις κρύες μέρες που ο αέρας έχει διαφορετική πυκνότητα και θερμοκραςία...

Αυτο με το προβολακι δεν το ηξερα. εκει ειναι το σωστο.
Το TypeR με τετοιου ειδους εισαγωγη επαιρνε 10 αλογα στο δυναμομετρο
και στο δρομο 60-200 2-3 αυτοκινητα.

Προγραμμα χωρις μαφ πιστευω και θα ειναι οκ thumb

Εαν εφτιαχνα προγραμμα το πρωτο που θα εκανα θα ηταν να καταργησω τον μαφ