PDA

Επιστροφή στο Forum : Hot Hatch - Renault RS



Stamatis
22-10-12, 21:15
Οδήγησα ένα Megane RS 250.

το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό.

Μπλοκέ διαφορικό, στήσιμο που δεν με φόβισε καθόλου ακόμα και μέσα στη στροφή, σχεδόν δεν δείχνει οτι έχει την κίνηση μπροστά.
To κιβώτιο είναι επιπέδου honda, τα καθίσματα είναι εκπληκτικά και σε άνεση αλλά και σε υποστήριξη,

Δεν έχω εμπειρία αγωνιστικής οδήγησης, αλλά σε σχέση με τη σειρά 1, το Ρενώ, είναι -κατα τη γνώμη μου- απλά, ανώτερο αυτοκίνητο.

Ευελπιστώ ότι οι νέοι κινητήρες (Χ28) με τούρμπο θα δώσουν δύναμη και στους Ασσους, αλλά σε απ' ευθείας σύγκριση, αυτή τι στιγμή, το Ρενώ απλά τσακίζει κόκαλα.

Επίσης, με την ευκαιρία αυτή, μου γεννήθηκε και η απορία:
Γιατί δεν υπάρχει ένα entry level καλοστημένο Ασάκι, εκτός απο το ///Μ?
Δεν θα μπορούσε δηλαδή να έχει βγεί ένα 128 ή ένα 125d σπαρτιάτικο αλλά καλοστημένο?
Ισως τότε μάλλον έπεφτε το prestige της εταιρείας σκέφτομαι, γιατί στην κατηγορία των καυτών δίλιτρων hatchback γίνεται σφαγή απο τα Focus, Golf, Megane και τα Type R

Anyway, κατα την άποψή μου, το Megane είναι το Rally του 2012.

Προς την αισθητική σας τέρψη, παραθέτω και ένα βιντεάκι απο την κα Vicky Buttler Henderson.

https://www.youtube.com/watch?v=7zMH1u4QhRU

spar@
22-10-12, 21:21
μπα βγαζουν και οι γαλλοι αυτοκινητα????

aristent
22-10-12, 21:29
...εχω οδηγησει για πολλα χρονια προσθιοκινητα,αλλα ποτε με μπλοκε διαφορικο!!!!.....ηταν κατι που θα ηθελα να δοκιμασω σε καποιες "γρηγορες" αναβασεις σε στριφτερους δρομους!!!

doctore
22-10-12, 21:56
Καλό, αλλά δεν είμαι in a hot hatch state of mind.:original:

pilot
22-10-12, 21:59
όλα τα RS είναι driver's cars! :rally:

gnx
22-10-12, 22:03
Πρόεδρε, μιλαμε για το τελειοτερο FWD mega hot hatch.

Ο αντίστοιχος ασος ειναι το Μ135. Εκτός εαν καταργήσουν τα εξακύλινδρα, τοσο hardcore διλιτρο, δύσκολο.

Εκτός εάν το Μ2 είναι εν τέλει τετρακύλινδρο.

spar@
22-10-12, 22:10
https://www.youtube.com/watch?v=eEanahjxS1Q
μεχρι και οι ιαπωνες το παραδεχτηκαν...
2000cc 200 ατια... clio rs!

S8N
22-10-12, 23:13
Όλα αρχίζουν να βγάζουν νόημα. Ζω στη ζώνη του μπεμβεδικου λυκοφωτος. Ο αντμιν έχει Αουντι, ο Μοντ περιγράφει στις ιστορίες από την κρύπτη πόσο καλύτερα είναι τα Ρενώ, καταλήγουμε πως το καταλληλότερο αυτοκίνητο για τον σύγχρονο Έλληνα οικογενειάρχη είναι το Κα-τουραν 1.2 ΤΣΙ Bluemotion ενώ όνειρο όλων των μελών παραμένει ένα γκε τε τραϊ. Βάζω στοίχημα πως το πρωί θα σηκωθώ ιδρωμένος και ουρλιάζοντας.

pilot
22-10-12, 23:18
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:


Υ.Γ. εγώ GT2 θέλω είπαμε..:whistle:

Stamatis
22-10-12, 23:18
Δεν είμαι ρε πια μοντερέητορ.
Δουλεύω freelance.

S8N
22-10-12, 23:27
Σωστά. Εσύ είσαι ο Πρόεδρος!

spar@
23-10-12, 00:14
Σωστά. Εσύ είσαι ο Πρόεδρος!

πανε οι καλες οι εποχες που ηταν Προεδρος, τωρα ειναι Προεδρας παρτ ταιμ, το ιδιο εκανε και μενα που ειμαι το δεξι του χερι... παρτ ταιμ βοηθος!
τον ξηλωσαν απο μοντ, και του εκοψαν και ολα τα κονδηλια και τις αποζημιωσεις για την κοπη της πιτας, εκδρομες κλπ!
Αρη σκεψου οτι καποτε μας ελεγε οτι πηρε βολτα cls, ferrari, s600, μ5 και τωρα μας αναφερει ενθουσιασμενος οτι πηρε βολτα μεγκανε αρεσε!!
σκεψου μονο που παμε.....
που βαδιζουμε....
το μονο που εχει μεινει ειναι να σηκωσει θρεντ vespa 250 ιντζεκσιον σε αναζητηση lpg κιτ!

GiannisRob
23-10-12, 02:32
πανε οι καλες οι εποχες που ηταν Προεδρος, τωρα ειναι Προεδρας παρτ ταιμ, το ιδιο εκανε και μενα που ειμαι το δεξι του χερι... παρτ ταιμ βοηθος!
τον ξηλωσαν απο μοντ, και του εκοψαν και ολα τα κονδηλια και τις αποζημιωσεις για την κοπη της πιτας, εκδρομες κλπ!
Αρη σκεψου οτι καποτε μας ελεγε οτι πηρε βολτα cls, ferrari, s600, μ5 και τωρα μας αναφερει ενθουσιασμενος οτι πηρε βολτα μεγκανε αρεσε!!
σκεψου μονο που παμε.....
που βαδιζουμε....
το μονο που εχει μεινει ειναι να σηκωσει θρεντ vespa 250 ιντζεκσιον σε αναζητηση lpg κιτ!

Πουλάει και το πενβέ, αυτό το ξέχασες?

:D

nikos1400
23-10-12, 07:13
Όλα αρχίζουν να βγάζουν νόημα. Ζω στη ζώνη του μπεμβεδικου λυκοφωτος. Ο αντμιν έχει Αουντι, ο Μοντ περιγράφει στις ιστορίες από την κρύπτη πόσο καλύτερα είναι τα Ρενώ, καταλήγουμε πως το καταλληλότερο αυτοκίνητο για τον σύγχρονο Έλληνα οικογενειάρχη είναι το Κα-τουραν 1.2 ΤΣΙ Bluemotion ενώ όνειρο όλων των μελών παραμένει ένα γκε τε τραϊ. Βάζω στοίχημα πως το πρωί θα σηκωθώ ιδρωμένος και ουρλιάζοντας.

:th_Laie_67-1::hystericalbs1:
ετσι ειναι...
:th_Laie_67-1:

STREETRACING
23-10-12, 09:18
Nα μην λεμε μ@@@@@@
το rs αντικειμενικα ειναι πολυ καλο αμαξι.

nikos1400
23-10-12, 09:52
Nα μην λεμε μ@@@@@@
το rs αντικειμενικα ειναι πολυ καλο αμαξι.

αν και παν-ασχημο...
αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο.

S8N
23-10-12, 12:33
Nα μην λεμε μ@@@@@@
το rs αντικειμενικα ειναι πολυ καλο αμαξι.

Ποιος λέει μ@λ@κιες? Εγώ, που τα λατρεύω τα Renault πιο πολύ κι απ' τα VAG? Που είχα γεμίσει το δωμάτιό μου με αφίσες από το Renault 21 Quadra, το Fuego και το 5 GT Turbo? Που ακούω Williams και μου σηκώνεται η τρίχα? Που άνοιγα με Clio RS και μετά τις 42 κολώνες σταμάταγα και το περίμενα να ξανάρθει για θαυμάσω τα υπέροχα φουσκωμένα φτερά του?

Πλάκα μας κάνεις βρε Γιάννη? Αφού είναι τόσο καλό πήγαινε να το πάρεις εσύ, μπας και δούμε κανένα να κυκλοφορεί. Γιατί απ' ότι φαίνεται οι ξύπνιοι δεν οδηγούν πια Renault.

gnx
23-10-12, 12:37
...Γιατί απ' ότι φαίνεται οι ξύπνιοι δεν οδηγούν πια Renault.

ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΒΡΕ ΔΙΑΒΟΛΕ; :hystericalbs1:

PANOS-E60
23-10-12, 13:00
ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΒΡΕ ΔΙΑΒΟΛΕ; :hystericalbs1:

Λέγε τον Σατανά καλύτερα, είναι το registered trade mark του :thumbsup:

Driver M
23-10-12, 13:23
Kαταπληκτικό το megane rs.
Σαν συνδυασμό αίσθησης, κινητήρα, εμφάνισης και τιμής κατά τη γνώμη μου παίζει μόνο του στην κατηγορία.

Τώρα όσον αφορά τη bmw, θεωρώ πως μια 1.30 με Μ ανάρτηση και τον καταπληκτικό 6κυλινδρο με τα 272 άλογα προσφέρει (ή μάλλον προσέφερε μιας και δεν κυκλοφορεί πλέον) αντίστοιχες συγκινήσεις.
Μπορεί το στήσιμο να μην είναι τόσο καθαρόαιμο αλλά η πίσω κίνηση είναι μεγάλο πλεονέκτημα.
Κάτι αντίστοιχο πιθανόν να συμβαίνει και με την νέα 1.28.
Βέβαια, όχι στα ίδια χρήματα με το rs.

Panos 316T
23-10-12, 13:25
Όλα αρχίζουν να βγάζουν νόημα. Ζω στη ζώνη του μπεμβεδικου λυκοφωτος. Ο αντμιν έχει Αουντι, ο Μοντ περιγράφει στις ιστορίες από την κρύπτη πόσο καλύτερα είναι τα Ρενώ, καταλήγουμε πως το καταλληλότερο αυτοκίνητο για τον σύγχρονο Έλληνα οικογενειάρχη είναι το Κα-τουραν 1.2 ΤΣΙ Bluemotion ενώ όνειρο όλων των μελών παραμένει ένα γκε τε τραϊ. Βάζω στοίχημα πως το πρωί θα σηκωθώ ιδρωμένος και ουρλιάζοντας.

χαχαχαχααχα

Άρη κράτα γερά , είσαι ο SOLOMON KANE του φόρουμ !

GiannisRob
23-10-12, 17:02
Γιατί απ' ότι φαίνεται οι ξύπνιοι δεν οδηγούν πια Renault.

Γιατί Άρη?

Μετά τη γκέλα που έκανε από τα τέλη της δεκαετίας του '90 μέχρι και πριν δυο - τρία χρόνια, να το δεχτώ. Αλλά πλέον έχει αρκετά αξιόλογα αυτοκίνητα, και αν θες να αφήσουμε τα απλά γαλλάκια απ' έξω, τα Clio RS MkIII και Megane RS προηγούμενης γενιάς ήταν πραγματικά απίστευτα αυτοκίνητα, όχι μόνο για τα δεδομένα της κατηγορίας του.

Ίσως έχω μείνει στα Renault μιας άλλης εποχής, τότε που σηκώναν τον πίσω εσωτερικό τροχό στον αέρα, τότε που αν άφηνες το γκάζι στη στροφή δίπλωνες, και που αν δεν πρόσεχες, σβούριζες κιόλας.

Η πρώτη γενιά Clio ήταν πραγματικά διασκεδαστική. Η δεύτερη ήταν αποτυχία. Η τρίτη ήταν πάλι καλή. Αναρωτιέμαι τι θα γίνει με την τέταρτη!

S8N
23-10-12, 17:16
Να σου πω γιατί:

1. Σχεδίαση. Συνήθως είναι τολμηρή αλλά όχι πετυχημένη. Το πόσο πετυχημένη είναι το αποδεικνύει η ωρίμανση του μοντέλου.

2. Αξιοπιστία. Η Renault είναι τσακωμένη μαζί της.

3. Τιμές μεταπώλησης. Για να είναι πάτος, κάποιος λόγος θα υπάρχει.

spar@
23-10-12, 17:22
Να σου πω γιατί:

1. Σχεδίαση. Συνήθως είναι τολμηρή αλλά όχι πετυχημένη. Το πόσο πετυχημένη είναι το αποδεικνύει η ωρίμανση του μοντέλου.

2. Αξιοπιστία. Η Renault είναι τσακωμένη μαζί της.

3. Τιμές μεταπώλησης. Για να είναι πάτος, κάποιος λόγος θα υπάρχει.

τα rs δεν ειχαν ιδιαιτερες ζημιες.. τα μονα παραπονα που εχω δει-ακουσει ειναι συγχρονιζε αλλα αυτα ηταν απο πραγματικα κακη χρηση!
τα clio 1-2-3 τα απλα ηταν πολυ καλα αυτοκινητα, κρατανε μια χαρα τιμη και μερικοι ισως πουν οτι ηταν και "σκυλια"...
το megane το 1ο χαλασε το ονομα της renault!
εχουν σχετικα ακριβα ανταλλακτικα!
οσο για την τιμη μεταπωλησης των rs το προβλημα βρισκεται αλλου και αφορα τα κυβικα, για τον ιδιο λογο εξισου φοβερα αυτοκινητα τα βρισκεις με 5-7 000ευρο, οπως το 206rc, το typeR ep3, κλπ

S8N
23-10-12, 17:53
τα rs δεν ειχαν ιδιαιτερες ζημιες.. τα μονα παραπονα που εχω δει-ακουσει ειναι συγχρονιζε αλλα αυτα ηταν απο πραγματικα κακη χρηση!
τα clio 1-2-3 τα απλα ηταν πολυ καλα αυτοκινητα, κρατανε μια χαρα τιμη και μερικοι ισως πουν οτι ηταν και "σκυλια"...
το megane το 1ο χαλασε το ονομα της renault!
εχουν σχετικα ακριβα ανταλλακτικα!
οσο για την τιμη μεταπωλησης των rs το προβλημα βρισκεται αλλου και αφορα τα κυβικα, για τον ιδιο λογο εξισου φοβερα αυτοκινητα τα βρισκεις με 5-7 000ευρο, οπως το 206rc, το typeR ep3, κλπ

Σπύρο, έχω φίλο με Megane ΙΙ στο οποίο δώσαμε το παρατσούκλι "το αυτοκίνητο που δεν ίσιωσε ποτέ". Δεν είχε καμία σχέση φυσικά με την έννοια που προσδίδει στην έκφραση ο Πατσουρέας, απλώς το αυτοκίνητο πήγαινε πάντα σαν τον κάβουρα γιατί είχε ελάττωμα στον πίσω άξονα από το εργοστάσιο. Φυσικά αυτό ήταν ένα από τα δεκάδες θέματα που παρουσίαζε.

Κάτι που ελάχιστοι γνωρίζετε, είναι πως είχα ένα Clio II 1.6 16v. Δεν έχω γράψει ποτέ γι' αυτό γιατί απλούστατα δε μου έχει μείνει τίποτα να θυμάμαι, κάτι σαν τη σχέση της Βίσση με τον Νταλάρα. Ψέμματα, θυμάμαι πως έτριζε συνεχώς η ηλιοροφή του, πως ήταν πολύ νευρικό σε κράτημα και πως μια φορά που έκανε όπισθεν ένας πιτσαδόρος με το παπί του με ακούμπησε κι έβαλε ΟΛΟ το πορτ-μπαγκάζ μέσα. Δε συνεχίζω γιατί θα χρειαστώ ψυχοθεραπευτή.

Όσο για την τιμή μεταπώλησης, το 2010 έδωσα το 2λιτρο GTI με 98.000km προς 20.000 ευρώ. Ναι, είκοσι χιλιαρικάκια. Με αυτά τα χρήματα αγόραζες 2 RS F1 τότε.

Σε κάποια έκθεση autoexelixis πάντως είχα κάτσει συνοδηγός στο RS και μου είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση. Εξαιρετικές επιδόσεις, καλό κράτημα, φοβερά φρένα. Ως εκεί όμως. Άλλο να το πας δυο γύρους στην πίστα κι άλλο να το τρως στη μάπα κάθε μέρα. Και την Ντούβλη θα την φόρμαρες ευχαρίστως ένα Σ/Κ, θα την παντρευόσουν όμως?

spar@
23-10-12, 18:06
Σπύρο, έχω φίλο με Megane ΙΙ στο οποίο δώσαμε το παρατσούκλι "το αυτοκίνητο που δεν ίσιωσε ποτέ". Δεν είχε καμία σχέση φυσικά με την έννοια που προσδίδει στην έκφραση ο Πατσουρέας, απλώς το αυτοκίνητο πήγαινε πάντα σαν τον κάβουρα γιατί είχε ελάττωμα στον πίσω άξονα από το εργοστάσιο. Φυσικά αυτό ήταν ένα από τα δεκάδες θέματα που παρουσίαζε.

Κάτι που ελάχιστοι γνωρίζετε, είναι πως είχα ένα Clio II 1.6 16v. Δεν έχω γράψει ποτέ γι' αυτό γιατί απλούστατα δε μου έχει μείνει τίποτα να θυμάμαι, κάτι σαν τη σχέση της Βίσση με τον Νταλάρα. Ψέμματα, θυμάμαι πως έτριζε συνεχώς η ηλιοροφή του, πως ήταν πολύ νευρικό σε κράτημα και πως μια φορά που έκανε όπισθεν ένας πιτσαδόρος με το παπί του με ακούμπησε κι έβαλε ΟΛΟ το πορτ-μπαγκάζ μέσα. Δε συνεχίζω γιατί θα χρειαστώ ψυχοθεραπευτή.

Όσο για την τιμή μεταπώλησης, το 2010 έδωσα το 2λιτρο GTI με 98.000km προς 20.000 ευρώ. Ναι, είκοσι χιλιαρικάκια. Με αυτά τα χρήματα αγόραζες 2 RS F1 τότε.

Σε κάποια έκθεση autoexelixis πάντως είχα κάτσει συνοδηγός στο RS και μου είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση. Εξαιρετικές επιδόσεις, καλό κράτημα, φοβερά φρένα. Ως εκεί όμως. Άλλο να το πας δυο γύρους στην πίστα κι άλλο να το τρως στη μάπα κάθε μέρα. Και την Ντούβλη θα την φόρμαρες ευχαρίστως ένα Σ/Κ, θα την παντρευόσουν όμως?

για τα megane γενικα εχω ακουσει τα χειροτερα....
για το clio 1.6 II τα καλυτερα... και βεβαια αν το συγκρινεις με 106-206!χεχε
τα golf ειναι πιο ποιοτικα και γενικα ηταν και ειναι της μοδας γι αυτο κρατανε τιμη....

STREETRACING
23-10-12, 18:47
Καλα Άρη μου δεν σου είπε κάνεις να το πάρεις.
Πάντως το συγκεκριμένο έχει πολυ καλα σχόλια στο εξωτερικό.

Stamatis
23-10-12, 18:58
Απο την σύντομη επαφή που είχα μαζί του, είναι ανώτερο απο Golf και σε κράτημα και σε αίσθηση.
Στο εσωτερικό τα καθίσματα δεν με άφησαν να σκεφτώ τίποτα άλλο, παρόλο που το ταμπλώ του δεν είναι και για σεμινάριο.
Πάντως, ήχος, δύναμη, στήσιμο και joy factor, σκάλες πιο πάνω απο το Golf.

Μονοδιάστατος δεν είμαι, η γυναίκα μου που έχει αλλάξει ΟΛΑ τα μέχρι τώρα Polo και δεν αγοράζει τίποτα άλλο εκτός απο polo είναι, αλλά ακόμα και αυτή εκφράστηκε πολύ θετικά, με μόνη ένσταση το κλειστοφοβικό πίσω μέρος και τον χειρισμό του c/d, οπότε νομίζω οτι και εκεί υπάρχει νίκη της renault στην αποδοχή.

Και ναι, επι Μανιατόπουλου, όπως και σε όλα τα λαμπρα του κατορθώματα, η αντιπροσωπεία έβγαζε απο τα ανταλλακτικά πιό πολλά απο τους εμπορους κοκαϊνης της Εκάλης, αλλά δεν φταίει η Ρενώ για αυτό.

S8N
23-10-12, 22:24
Μόλις κυκλοφορήσει η 7η γενιά GTI απλώς θα εξαφανιστεί από τον χάρτη.

Stamatis
23-10-12, 22:28
Θα δείξει.
Μακάρι να είναι καλό και καλοστημένο και η διαφορά του απο το προηγούμενο να μην ειναι μονο το μικρότερο κόστος παραγωγής.
και τα καρώ καθίσματα απο γκρι να έχουν γίνει κόκκινα.

E60_Arkadia
23-10-12, 22:43
Υπερβαλλετε για το rs,δε λεω καλο ειναι αλλα σε σχεση με μια 130 Μ πακ προηγουμενης γενιας χανει.Πιστευω οτι στα μεχρι 2000 κυβικα σπορ χατς το ονομα ειναι golf gti,τα κανει ολα καλυτερα,και ας το περναει στην πιστα το Ρενω.Φυσικα περιμενουμε να δουμε κανα γρηγορο Ασο στα 2000κυβικα.