Επιστροφή στο Forum : κιτρινες δαγκανες...
Δεν ειναι και ασχημο ετσι???
https://www.acacialiving.co.za/brake.jpg
https://i35.photobucket.com/albums/d155/magger_g/brakes.jpg
https://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=720086&stc=1&d=1342108706
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=717215
https://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=36039
Αυτές στην 3τη φωτό μου αρέσουν πιο πολύ γτ πάνε και στο χρώμα των performance...οι πρώτες είναι πολύ χτυπητές για κίτρινο...θα τις προτιμούσα πορτοκαλί
Γιατί να το κάνεις αυτό ?
Ειδικά σε μονοπίστονες... φαίνεται λίγο κάπως.
BabisStinson
06-10-12, 11:59
Συμφωνώ με τον Andri, αυτές στην 3η φωτό φαίνονται καλύτερες.
Προσωπικά μου αρέσει πολύ σαν μόντα..!
Και πορτοκαλί λέει πάντως... :whistle:
Γιατί να το κάνεις αυτό ?
Ειδικά σε μονοπίστονες... φαίνεται λίγο κάπως.
Δεν το βαζω για να το κανω Αλεξ...απλα μου αρεσε και λεω να το μοιραστουμε ολοι:original:
Ωραίες είναι αυτές που χρυσίζουν της BMW performance...
m-power_01
06-10-12, 12:38
Καγκουρευεις ΓιαΝΝ!!!
Καγκουρευεις ΓιαΝΝ!!!
Δεν το βαζω για να το κανω Αλεξ...απλα μου αρεσε και λεω να το μοιραστουμε ολοι:original:
:original::original:
Να και σε μαυρες....
https://i16.photobucket.com/albums/b4/poizentc/2008%20BMW%20335i%20Convertible/52aab153.jpg
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=549012
m-power_01
06-10-12, 12:44
ΓιαΝΝ παρε την μηχανή και τράβα μια βολτούλα, γιατί σε εχει πιάσει και σε βαράει!!!
Θα μπει η άλλη η τραμουντάνα από τον βορρά, θα σε ξεχέσει...
Και δυστυχώς θα εχει και δίκιο
Γιαννακο λεβεντη μου εχεις να μοιραστεις τιποτα αλλο μαζι μας? ελα πες μας βγαλε τα εσωψυχα σου ειμαστε εδω για να σε βοηθησουμε τι αλλο σκεφτεσαι κανα κιλιμι στο ταμπλο ?τιποτα ζαρια στον καθρεπτη ? κανα αυτοκολλητο πισω στο τζαμια Biskitzis racing? εξωμολογησου θα σε βοηθησουμε
https://farm8.static.flickr.com/7144/6800958801_32110f138c.jpg
:th_Laie_67-1:
Τι μεγαλο ΠΑΠΑΡΕΣ ειστε............
Μην τους ακούς!
Σε ζηλεύουν!!!
Εγώ λέω να τις βάψεις γκρι και να γράψεις πάνω και RS......:p
Πολυ ωραιο προτζεκτ γιαννη.
+1000. Απο καπου ακουσα οτι η καλυτερη βαφη για τις δαγκανες, ειναι αυτη που βαφουν τα αυγα.
Εχει και πολα χρωματα, απο το βρασιμο θα φυγει και ολη η μακα, ασε που αμα θελεις, μπορεις να πας και να τα κανεις και με τη μαμα σου, που σιγουρα θα ξερει τα κολπακια με το καλσον.
Ξες ρε. Να τις βαλετε και κανα φυλλο μαιντανο, η οτιδηποτε αλλο, να τις κανεις και σχεδιακια.
Μην ειναι ετσι ξεροσφυρι κιτρινες.
Πολυ ωραιο προτζεκτ γιαννη.
+1000. Απο καπου ακουσα οτι η καλυτερη βαφη για τις δαγκανες, ειναι αυτη που βαφουν τα αυγα.
Εχει και πολα χρωματα, απο το βρασιμο θα φυγει και ολη η μακα, ασε που αμα θελεις, μπορεις να πας και να τα κανεις και με τη μαμα σου, που σιγουρα θα ξερει τα κολπακια με το καλσον.
Ξες ρε. Να τις βαλετε και κανα φυλλο μαιντανο, η οτιδηποτε αλλο, να τις κανεις και σχεδιακια.
Μην ειναι ετσι ξεροσφυρι κιτρινες.
Εσένα περιμένω απο χθες.........:original::original:
Ρωταει γιατι στο νεο ειναι κιτρινες!!!
Ρωταει γιατι στο νεο ειναι κιτρινες!!!
φωτο.....:original:
ωραία αιτία για να ανάβουν τα φρένα....τα βάφεις και δέν (αναπνέει) το μέταλο ...!!!!
ωραία αιτία για να ανάβουν τα φρένα....τα βάφεις και δέν (αναπνέει) το μέταλο ...!!!!
Ειναι δυνατον να παιζει αυτο που λες?
Ποιο μεταλο να αναπνευσει? Το κελυφος της δαγκανας? Και ολες οι αφτερμαρκετ που ειναι βαμμενες και εχουν πολυ μεγαλυτερη - καλυτερη αποδοση?
Ειναι δυνατον να παιζει αυτο που λες?
Ποιο μεταλο να αναπνευσει? Το κελυφος της δαγκανας? Και ολες οι αφτερμαρκετ που ειναι βαμμενες και εχουν πολυ μεγαλυτερη - καλυτερη αποδοση?
Περιορίζεις τον συντελεστή ψύξης με την βαφή , ο κατασκευαστής δέν νομίζω να κατασκευάζει ολόκληρο αυτοκίνητο και να αμελεί την καλή βαφή στις δαγκάνες επειδή το ξέχασε, κάποιος λόγος θα υπάρχει..!!!
Περιορίζεις τον συντελεστή ψύξης με την βαφή , ο κατασκευαστής δέν νομίζω να κατασκευάζει ολόκληρο αυτοκίνητο και να αμελεί την καλή βαφή στις δαγκάνες επειδή το ξέχασε, κάποιος λόγος θα υπάρχει..!!!
Υπερβολικος εισαι.. και αυτοκινητα αγωνων, οπως τα εβαψε η AP, η Alcon, η Brembo, η Endless κ.α ετσι τα αφησαν τα φρενα!
Συμφωνω με φανη.
Ασε που ετσι και αλλιως δεν τιθεται θεμα να αδειασεις θερμοτητα μεσω δαγκανας. Η θερμοκρασια αναπτυσεται σε τακακια και δισκους, και οπως ολοι γνωριζουμε, οι δισκοι κανουν απαγωγη της θερμοτητας μεσαω της αυλακωσης που εχουν στο εσωτερικο τους.
Και οι δαγκανες επηρεάζονται που με τη σειρά τους επηρεάζουν τα υγρά.
Τα υγρα επηρεαζονται απο την δικη τους τριβη μεσα στα σωληνακια ρε. Ειδικα σε σωληνακια αεροπορικου τυπου, που δεν μπορουν να εκτονωσουν την θερμοτητα των υγρων, οσο τα απλης μορφης σωληνακια που τραβουν μεγαλο ποσοστο θερμοτητας, με τα γνωστα αποτελεσματα συστολης - διαστολης, που φερνουν μειωμενη αποδοση.
Μπορεις να τσεκαρεις πιανοντας την δαγκανα μετα απο διαδρομη. Ισα ισα χλιαρη θα ειναι, ενω ο δισκος θα ζεματαει.
Περιορίζεις τον συντελεστή ψύξης με την βαφή , ο κατασκευαστής δέν νομίζω να κατασκευάζει ολόκληρο αυτοκίνητο και να αμελεί την καλή βαφή στις δαγκάνες επειδή το ξέχασε, κάποιος λόγος θα υπάρχει..!!!
Και οι εργοστασιακές είναι βαμμένες.
Επίσης, τι γίνεται όταν άβαφες σκουριάζουν ? ;)
Τα υγρα επηρεαζονται απο την δικη τους τριβη μεσα στα σωληνακια ρε. Ειδικα σε σωληνακια αεροπορικου τυπου, που δεν μπορουν να εκτονωσουν την θερμοτητα των υγρων, οσο τα απλης μορφης σωληνακια που τραβουν μεγαλο ποσοστο θερμοτητας, με τα γνωστα αποτελεσματα συστολης - διαστολης, που φερνουν μειωμενη αποδοση.
Μπορεις να τσεκαρεις πιανοντας την δαγκανα μετα απο διαδρομη. Ισα ισα χλιαρη θα ειναι, ενω ο δισκος θα ζεματαει.
Τομ, οι δαγκάνες φυσικά ζεσταίνονται από τα τακάκια και με τη συνέχεια ζεσταίνουν τα υγρά.
Τα υγρά δεν ζεσταίνοναι επειδή έχουν πίεση.
Οτι ενα ποσοστο θερμοτητας περναει ειναι βεβαιο.
Το μεγαλυτερο ποσοστο θερμοτητας τραβιεται απο τον δισκο, ο οποιος κανει την διωχνει κατα πολυ μεγαλο ποσοστο.
Η θερμοκρασια των υγρων κατα πολυ μεγαλο ποσοστο ωφειλετε σγο συνεχομενο πρεσσαρισμα και στο πανω κατω της διαδρομης που κανουν.
Προσωπικα αυτο γνωριζω.
Νομίζω στις δαγκανες με κεραμικά εμβολα περιορίζεται κατα πολύ η θέρμανση των υγρών
Κεραμικα εμβολα? Υπαρχουν και τετοια ε???
Για τιτανιου ηξερα σαν πιο ψαγμενη κατασκευη, που φορανε οι φορμουλες και το μοτο τζι πι.
Αυτά που φοραγα εγώ τα brembo κεραμικα εμβολα είχαν τομι
Αυτά που φοραγα εγώ τα brembo κεραμικα εμβολα είχαν τομι
Σε έποιασαν κοτσο πάλι;;; Σου έβαλε και τακακια τεφλον να μην σε ποιανουν κοτσο στις αλλαγές ;
https://www.bks-tuning.com/OEM-Euro-R8-V10-GT-Carbon/Ceramic-calipers. :thefinger:
Θωμα ισχυει αυτο που λενε ο Μανος και ο Αλεξ..οι δαγκανες ζεσταινονται και μαλιστα παρα πολυ! Αλλα οχι οτι αν τις βαψεις θα εχει τοοοοοσο μεγαλη διαφορα.
τότε πως γίνεται ενώ ο δίσκος που μπορεί και διώχνει μεγάλη θερμοκρασία απο πάνω του ακόμα να ζεματάει μετά απο καλό ζόρισμα, ενω η ίδια η δαγκάνα είναι ακόμα χλιαρή?
θα μου πείς τώρα, ο δίσκος ανεβάζει φοβερή θερμοκρασία, και αυτό που μένει όταν σταματάει δεν είναι ούτε το 10% της συνολικής θερμοκρασίας που έχει ανεβάσει κατά την χρήση. οκ συμφωνώ.
όπως συμφωνώ επίσεις στο ότι τα υγρά λαμβάνουν μέρος της θερμοκρασίας απο το όλο σύστημα.
απλά είχα την εντύπωση ότι γίνεται αυτό που έγραψα.
τες πα, να έχω εγώ δίκιο και άδικο 5 άτομα κομματάκι δύσκολο, οπότε ναι λάθος εντύπωση είχα, μάθαμε και κάτι καινούριο...
:original:
Δυστυχώς τα περισσότερα μοντέλα της η bmw τα προσφέρει με δαγκάνες που δεν είναι Powder coated αλλά απλώς ανοδιωμένες. Αποτέλεσμα αυτού είναι από τις θερμοκρασίες και τη σκόνη των φρένων να αποκτούν σύντομα ένα αντιαισθητικό καφέ-γκρί χρώμα (από ασημί που είναι καινούργιες). Εξαίρεση αποτελούν για παράδειγμα οι δαγκάνες του csl που είναι εργοστασιακά βαμμένες μαύρες.
Τώρα ποιος είναι ο λόγος που η bmw δεν τις βάφει και εμείς κυκλοφορούμε με καφέ δαγκάνες, δεν ξέρω...πιθανόν να είναι από τις γνωστές τσιγκουνιές που κάνει ακόμη και σε μοντέλα ακριβότερα των 70k....
Δυστυχώς τα περισσότερα μοντέλα της η bmw τα προσφέρει με δαγκάνες που δεν είναι Powder coated αλλά απλώς ανοδιωμένες. Αποτέλεσμα αυτού είναι από τις θερμοκρασίες και τη σκόνη των φρένων να αποκτούν σύντομα ένα αντιαισθητικό καφέ-γκρί χρώμα (από ασημί που είναι καινούργιες). Εξαίρεση αποτελούν για παράδειγμα οι δαγκάνες του csl που είναι εργοστασιακά βαμμένες μαύρες.
Τώρα ποιος είναι ο λόγος που η bmw δεν τις βάφει και εμείς κυκλοφορούμε με καφέ δαγκάνες, δεν ξέρω...πιθανόν να είναι από τις γνωστές τσιγκουνιές που κάνει ακόμη και σε μοντέλα ακριβότερα των 70k....
και τα μοντελα Μ3 ε9Χ και Μ5 ε60 εχουν μαυρες βαμμενες τις δαγκανες.
οπως και οι νεες //Μ σειρες F10 κλπ.thumb
Γιαννη στο Ζ4 σου δεν πιστευω οτι ταιριαζουν κιτρινες δαγκανες.
Το δικο μου με κιτρινες δαγκανες θα ηταν ακομα χειροτερο, τσιρκο κανονικο!
Αναβαθμιση σε φρενα, δαγκανες και δισκους, σκεφτεσαι να κανεις?
Γιαννη στο Ζ4 σου δεν πιστευω οτι ταιριαζουν κιτρινες δαγκανες.
Το δικο μου με κιτρινες δαγκανες θα ηταν ακομα χειροτερο, τσιρκο κανονικο!
Αναβαθμιση σε φρενα, δαγκανες και δισκους, σκεφτεσαι να κανεις?
Εχω κάνει ένα απλό στάδιο......( κίτρινα τακακια ebc, σωληνακια υψηλής και υγρά με ηψηλο βαθμό βρασμου)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.