Επιστροφή στο Forum : 332i
- S54 μοτερ + 6αρι σασμανMotor 6-Gang Getriebe 80000 Kilometer Lagerschalen Neu
- LSD 3,25 75%
- Alpina 17αρες με Toyo r888
- Μπροστα 6πιστονα Brembo 325mm
- Πισω 4πιστονα Brembo 294mm απο Βοxster
- Γνησια 5 μπουλονα ακρα απο E30 M3
- Powerflex παντου
- Uniball στα ψαλιδακια
- H&R Stabi 22mm 18mm
- custom εξατμιση (μαλακια αυτο γιατι θα κανει βαβουρα)
- K-Sport coilover (και πισω)
Γενικα ωραια δουλεια αλλα δεν μου αρεσει που δεν εχουνε βαλει μπομπα αζωτου. Αυτο σημαινει οτι το μοτερ ειναι λιγο στραβα τοποθετημενο
Panos 316T
26-09-12, 12:20
Ο τύπος ή ανέβηκε πάνω στην οροφή ή πέταγε για να τραβήξει τις φώτο με το μοτέρ :th_Laie_67-1:
υγ:like
ομορφο αυτοκινητο αλλα κατα την γνωμη μου οχι τελειο.
το εκανε που το εκανε
δεν του εριχνε και ενα φουσκωμα....
ΦΟΥΣΚΩΜΑ = ΤΡΟΜΠΕΤΟ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΦΤΕΡΑ.
ε καλά ναι, δεν το κουβεντιάζω.
μιλάμε αποκλειστικα για ραμένο αμάξι.
oldcarskickass
26-09-12, 14:03
Δημήτρη τι εννοείς μπόμπα αζώτου;
Για το σερβό των φρένων λες; Αυτό ισχύει για όλα τα Μ/S 5X μοτέρ ή μόνο για το S54;
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ είναι πιο ψαρωτικό ΧΩΡΙΣ τα φουσκώματα, κρίμα που είναι facelift όμως, τα σιχαίνομαι, τα απεχθάνομαι περισσότερο και από την θάλασσα.
κρίμα που είναι facelift όμως, τα σιχαίνομαι, τα απεχθάνομαι περισσότερο και από την θάλασσα.
δεν μας τα εχεις πει αυτα Λευτερακη....Ντροπη σου!
θυμισε μου να μην σε ξαναβαλω στο αμαξι ουστ!!
μια χαρα ειναι το αυτοκινητο ! μ'αρεσει που δεν ειναι "φουσκωτο"
και περνα απαρατηρητο well done!!
Δημήτρη τι εννοείς μπόμπα αζώτου;
Για το σερβό των φρένων λες; Αυτό ισχύει για όλα τα Μ/S 5X μοτέρ ή μόνο για το S54;
Well Said!! Για τα πιο πολλα μοτερ αλλα οχι για ολα. Παντα για Ε30 μιλαμε!!
Πολυ ομορφο και διακριτικο!!!
Δημήτρη τι εννοείς μπόμπα αζώτου;
Για το σερβό των φρένων λες; Αυτό ισχύει για όλα τα Μ/S 5X μοτέρ ή μόνο για το S54;
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ είναι πιο ψαρωτικό ΧΩΡΙΣ τα φουσκώματα, κρίμα που είναι facelift όμως, τα σιχαίνομαι, τα απεχθάνομαι περισσότερο και από την θάλασσα.
να σαι καλα...φχαριστουμε...
:p
ωραιο αμαξι, αλλα η ζαντα ειναι μια ιντσα πολυ μεγαλη.
______________________
sent from samsung "smartphone" using tapatalk
Η δικια μου η "Italiana" με τις 16αρες και τον S50 B30 αμα η ασφαλτος δεν ηταν αρκετα καλη, ξεφτιλιζε την 3η για πλακα. Πιστευω οτι απο τα 300 αλογα και πανω τα 17αρια ειναι μονοδρομος για το Ε30.
oldcarskickass
26-09-12, 16:47
Well Said!! Για τα πιο πολλα μοτερ αλλα οχι για ολα. Παντα για Ε30 μιλαμε!!
Ναι εννοείται για Ε30.
Με remote servo δεν γίνεται; όπως ήταν και στα 540 τα V8;
ΥΓ: παίδες με το μίσος για τα facelift κάνω πλάκα να γελάσουμε και λίγο, γουστάρω βέβαια τα 4πορτα prefacelift για τον αντικειμενικότατο λόγο ότι έχω ένα τέτοιο...
γινεται αμα το βαλεις κατω αριστερα μπροστα που το βαζουν οι Γερμανοι και γινεται το engine bay σαν απο fiat uno turbo. Tο σωστο ειναι αυτο. Εχουμε ξεκινησει μια "μελετη" για τον S85 σε Ε30 και με την μπομπα καθεται super. Ο S62 οχι και για αυτο βαλαμε αλλα ποδοστηρια με ξεχωριστες αντλιες, αλλιως θα επρεπε να χαλασουμε την θεση του κινητηρα.
ΥΓ: παίδες με το μίσος για τα facelift κάνω πλάκα να γελάσουμε και λίγο, γουστάρω βέβαια τα 4πορτα prefacelift για τον αντικειμενικότατο λόγο ότι έχω ένα τέτοιο...
εγω ομως δεν κανω πλακα!δεν ξαναμπαινεις στο δικο μου! ουστ!
(ψαρακα!)
m-power_01
26-09-12, 20:35
[QUOTE κρίμα που είναι facelift όμως, τα σιχαίνομαι, τα απεχθάνομαι περισσότερο και από την θάλασσα.[/QUOTE]
Λευτέρη από σήμερα διακοπτουμε διπλωματικές σχέσεις !
Καλή σου τύχη
Stunt Mike
26-09-12, 21:34
Εμενα μ'αρεσει που δεν εχει φουσκωματα,αλλα ενα ΜTech-ΙΙ δεν θα το χαλαγε καθολου....
oldcarskickass
26-09-12, 21:47
[QUOTE κρίμα που είναι facelift όμως, τα σιχαίνομαι, τα απεχθάνομαι περισσότερο και από την θάλασσα.
Λευτέρη από σήμερα διακοπτουμε διπλωματικές σχέσεις !
Καλή σου τύχη[/QUOTE]
Σε τρόμαξε και εσένα η φωτιά της αλήθειας του λόγου μου;
Αγάπη μόνο στα pre facelift Ε30. Κι όποιος αντέξει.
κατ εμέ το υπέρτατο όπλο πρέπει εξωτερικά να έχει σαν έξτρα ΜΟΝΟ τόσο μεγάλες ζάντες όσο για να χωράνε τα φρένα του. Ας έχει και άβαφα σπόιλερ ξέρω γω, τίποτα στεγνό, sleeper τελείως. Έχω βαρεθεί να βλέπω γρήγορα (και κ@@λωτικά) αμάξια να γαβγίζουν.
Πχ του νικ200 το 30άρι επειδή το βλέπω συχνά πηγαίνοντας Δημόκριτο πωρώνομαι. Politically incorect σε όλα του. Μ30, αλητεία εξάτμιση, το λουκ είναι στα @@ του ιδιοκτήτη αλλά για κάνε πως το τσιγκλάς...
ΥΓ: εκτός αν μιλάμε για την θάλασσα, την οποία όντως σιχαίνομαι, από μακριά και αγαπημένοι, να την εβλέπω ναι, αλλά μέχρι εκεί (άντε και για κατούρημα, στα ζόρια όμως ε; Πριν φύγουν οι σταλίτσες στο μαγιώ)
kαλο αλλα θελει τα φουσκωματα του.....
τα ωραια ε30 δε θελουν φουσκωματα... γαματο εσωτερικο να γουσταρει ο οδηγος... και κατα τ αλλα οπως το περιεγραψε ο λεφτερης... οσο πιο απλο γινεται...
Εμενα μ'αρεσει που δεν εχει φουσκωματα,αλλα ενα ΜTech-ΙΙ δεν θα το χαλαγε καθολου....
εχεις και προσφατη οπτικη εμπειρια εξαλου!
o ιδιος βλαχος ξαναχτυπα, εβαψε τις ζαντες ρε το γιδι λες και ειναι κανα saxorallo. Τake a good look at the exhaust, προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου, βεβαια βελτιωσε το μοτερ με την εισαγωγη αλλα με τετοια εξατμιση δεν πιστευω να αποδιδει τα μεγιστα κατα τα αλλα συνεχιζει να το ξεφτιλιζει το 30αρακι ο μακακας.
Vasilis M3
10-12-13, 10:25
Άλλαξε και το παγούρι με μαύρο (τι σκατά το έβαψε και αυτό?:shok: )
Συμφωνώ με τις ζάντες!!! Ούτε πριν μου άρεσαν με βαμμένα μαύρα τα κέντρα..
Και η εξάτμιση έπρεπε να είχε 2 απολήξεις...γερμανικό είναι το εργαλείο όχι κανα ιαπωνικό..:thumbsdown:
Πλάκα πλάκα όμως το έχει στην πένα το 30άρι το τύπος...σαν καινούργιο είναι απο κάτω!!!:tt1:
Ειναι το λεγομενο στυλ wolf in sheep cloth..για μενα οι ζαντες επρεπε να ειναι silver,και η εξατμιση με διπλη αποληξη
προτιμω τη διπλη απολιξη στην εξατμιση αλλα η μονη δε σε ρουφιανευει.
Με λιγα λογια το καζανακι μπορει να περιμενει. Οι ζαντες ομως δε μπορουν να περιμενουν πρεπει να αλλαχθουν αμεσα.
Θα ηθελα να δω καμια φωτογραφια περισσοτερο απο μεσα.
Με τα οργανα στο ταμπλο τι εχει κανει ο τυπος;
@panose30 & kplc16 ειναι το ιδιο αυτοκινητο που ειναι στην σελιδα 1 απλα εκανε ενα upgrade στο μοτερ και στο engine bay και εβαλε αυτη την μαλακια εξατμιση που ειναι κρυφη η δευτερη μπουκα.
προτιμω τη διπλη απολιξη στην εξατμιση αλλα η μονη δε σε ρουφιανευει.
Με λιγα λογια το καζανακι μπορει να περιμενει. Οι ζαντες ομως δε μπορουν να περιμενουν πρεπει να αλλαχθουν αμεσα.
Θα ηθελα να δω καμια φωτογραφια περισσοτερο απο μεσα.
Με τα οργανα στο ταμπλο τι εχει κανει ο τυπος;
Δυσκολο να βρει ζαντες με αυτα τα φρενα που εχει βαλει..επειδη εχω και εγω τις ιδιες ζαντες με φρενα brembo απο evo ,,το θεμα αλλαγη ζαντων ειναι μαρτυριο
Δυσκολο να βρει ζαντες με αυτα τα φρενα που εχει βαλει..επειδη εχω και εγω τις ιδιες ζαντες με φρενα brembo απο evo ,,το θεμα αλλαγη ζαντων ειναι μαρτυριο
οπως τις εχει βαψει δε θυμιζουν σε τιποτα αλπινα. θα ηθελα κατι σε borbet η σε bbs. Παντα σε retro style.
Τα φρενα τα πολυπιστονα ειναι υπερβολη γι αυτη τη καροτσα. Τα μεγαλα φρενα τα επιβαλει το βαρος σε συνδιασμο με τη δυναμη. Εδω το βαρος απουσιαζει. Αλλα αν ημουν ιδιοκτητης ενος Ε30 θα τα ηθελα κι εγω για δυο λογους: Ματι και ψυχολογια.Οποτε η ιδανικη λυση ειναι να πας σε φρενα που χωρουν σε 16αρες.
πολυ σωστη η αποψη σου για τα φρενα!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.