PDA

Επιστροφή στο Forum : Το μέλλον: Ηλεκτρικό τούρμπο.



GiannisRob
21-09-12, 01:22
Δεν κάνω πλάκα. Γνωρίζαμε (από μια πατέντα της BMW στο γερμανικό γραφείο πατεντών) ότι κάποιος το σκέφτηκε. Έκτοτε ξεχάστηκε, αν και απ' ότι φαίνεται δεν εγκαταλήφθηκε. Μάλλον οι άσπονδοι εχθροί από το Ingolstadt βρήκαν τη λύση για το turbo lag?

https://cdn3.worldcarfans.co/2012/9/20/large/726267405165545037.jpg


Currently undergoing testing

Audi has announced they are testing an electric bi-turbo diesel engine.
Designed to quickly build up charge pressure, the system uses a conventional gas-driven turbocharger and an electrically-driven compressor which features a "small electric motor that can accelerate its turbine to very high speeds in an extremely short time." It promises to deliver "high levels of torque even at very low revs."

Detailed specifications haven't been announced, but Audi is testing the system on a modified 3.0-liter bi-turbo TDI. It normally develops 313 PS (230 kW / 309 hp) and 650 Nm (479 lb-ft) of torque, but Audi says the electric turbo gives the perception of a "distinct boost in performance."

https://cdn3.worldcarfans.co/2012/9/20/super/8490562461123453872.jpg

WorldCarFans (https://www.worldcarfans.com/112092048467/audi-electric-bi-turbo-engine-revealed)

Stamatis
21-09-12, 05:57
Ξαναζεσταμενο φαγητο.
Καμμια καινοτομια. Απλα βελτιωση στα σημεια, μιας ιδεας του 80.
Πιστευα οτι θα ασχοληθουν επιτελους με κατι πρωτοποριακο οπως διαφορετικες βαλβιδες, αλλαγη στη λογικη των εκκεντροφορων η κατι τετοιο.
Τελικα η εσωτερικη καυση εχει πιασει ταβανι στη λογικη της;



Sent from my iPhone using Tapatalk

gnx
21-09-12, 09:19
Να δούμε, φημολογείται ότι η νέα Μ3 μπορεί να έχει και ένα τρίτο, ηλεκτρικό τούρμπο.

Να δώ με τόσα τούρμπο πώς θα αποφεύγει το limp mode.

oldcarskickass
21-09-12, 09:53
Ξαναζεσταμενο φαγητο.
Καμμια καινοτομια. Απλα βελτιωση στα σημεια, μιας ιδεας του 80.
Πιστευα οτι θα ασχοληθουν επιτελους με κατι πρωτοποριακο οπως διαφορετικες βαλβιδες, αλλαγη στη λογικη των εκκεντροφορων η κατι τετοιο.
Τελικα η εσωτερικη καυση εχει πιασει ταβανι στη λογικη της;



Sent from my iPhone using Tapatalk

Και για τους εκκεντροφόρους υπάρχουν πατέντες πανάρχαιες (3d πχ), και για χίλια δυο άλλα.

Για να υπάρξει καινοτομία πρέπει να καταργηθεί ο ότο κινητήρας όπως τον ξέρουμε, δεν είναι δυνατό να έχουν στρόφαλο - μπιέλες ακριβώς όπως ήταν 200 χρόνια πριν, με όλα τους τα εγγενή μειονεκτήματα και παράλληλα να μιλάμε για τεχνολογία ή καινοτομία.

nikos1400
21-09-12, 23:39
Ξαναζεσταμενο φαγητο.
Καμμια καινοτομια. Απλα βελτιωση στα σημεια, μιας ιδεας του 80.
Πιστευα οτι θα ασχοληθουν επιτελους με κατι πρωτοποριακο οπως διαφορετικες βαλβιδες, αλλαγη στη λογικη των εκκεντροφορων η κατι τετοιο.
Τελικα η εσωτερικη καυση εχει πιασει ταβανι στη λογικη της;



Sent from my iPhone using Tapatalk


Και για τους εκκεντροφόρους υπάρχουν πατέντες πανάρχαιες (3d πχ), και για χίλια δυο άλλα.

Για να υπάρξει καινοτομία πρέπει να καταργηθεί ο ότο κινητήρας όπως τον ξέρουμε, δεν είναι δυνατό να έχουν στρόφαλο - μπιέλες ακριβώς όπως ήταν 200 χρόνια πριν, με όλα τους τα εγγενή μειονεκτήματα και παράλληλα να μιλάμε για τεχνολογία ή καινοτομία.

δεν βλεπω παντου συνωμοσιες, αλλα μηπως ειναι και τιποτα συμφεροντα στη μεση? :whistle:

GiannisRob
22-09-12, 00:02
δεν βλεπω παντου συνωμοσιες, αλλα μηπως ειναι και τιποτα συμφεροντα στη μεση? :whistle:

Ποιος ξέρει... Το σύστημα που πόσταρα στην αρχή, πάντως, δεν είναι 100% της Audi απ' ότι φαίνεται. Είναι πατέντα της Borg Warner:

https://www.3k-warner.de/products/eBooster.aspx