PDA

Επιστροφή στο Forum : Mazda RX-7 FD Ιστορια.......



Leonidas_E39
15-09-12, 09:49
https://www.driftsession.com/drifting_cars/fd3s_mazda_rx7/fd3s_mazda_rx7_05.jpg

Ήταν μέρες που όλα πήγαιναν καλά για τη Mazda, πολύ καλά. Τα αυτοκίνητά της, τα σχέδιά της, οι ιδέες της, ακόμα και τα ρίσκα, όλα της έβγαιναν και το 1991 ήταν μια χρονιά αποθέωσης! Ας μην ξεχνάμε ότι μόλις ένα χρόνο είχε παρουσιάσει μέσα σε παγκόσμια αποθέωση το ΜΧ-5. Και το RX-7 ήταν η κορώνα μιας μεγάλης διαδρομής, αλλά ταυτόχρονα και το τέλος μιας εποχής, γιατί αν και αποτέλεσε την κορυφή της τεχνολογία των περιστροφικών κινητήρων, δεν κατάφερε να νικήσει τον συμβατικό παλινδρομικό.

Το απίστευτο RX-7 του 1991 σήμαινε και το τέλος της μετεωρικής ανόδου της Mazda.



Ιστορία

Παρουσιάστηκε στοTokyo Motor Show 1991. Έτυχε να είμαι εκεί και από τότε άρχισα να πιστεύω στον «έρωτα με τη πρώτη ματιά». Ήταν ένα αυτοκίνητο που τα είχε όλα, ήταν το πιο σωστά σχεδιασμένο sportcar, που είχα δει μέχρι εκείνη την ημέρα. Ήταν πρώτα από όλα ελαφρύ, είχε αγωνιστικές αλουμινένιες αναρτήσεις, τέλεια κατανομή βάρους 50/50, χωρίς να αναγκαστεί να μεταφέρει το κιβώτιο ταχυτήτων πίσω μαζί με το διαφορικό και οι επιδόσεις του ήταν ηλεκτρικές, ενώ μπορούσες να βγάλεις και σχεδόν απεριόριστη δύναμη πολύ εύκολα παίζοντας με τους υπερσυμπιεστές

Δεν ήταν 2+2, αλλά μόνο 2+τίποτα και η εμφάνισή του ισορροπούσε θαυμάσια ανάμεσα στο προκλητικό και το απόλυτα κλασικό με καμπύλες, και φώτα που ανοιγόκλειναν. Μια σχεδίαση που ακολουθούσε το αυτοκίνητο και με το κατάμαυρο εσωτερικό του.

Μάλιστα το πρώτο πρωτότυπο χρησιμοποιούσε μονοκύλινδρο κινητήρα από χορτοκοπτικό τοποθετημένο πίσω, γιατί η διεύθυνση της εταιρείας ήθελε να αξιολογήσει το αυτοκίνητο εν κινήσει! Το οδήγησε τιμής ένεκεν ο Paul Frere.

Η επόμενη δοκιμή έγινε στο Nurburgring το 1990. Ήταν τόσο γρήγορο που διέρρευσε στον τύπο ότι πρέπει να έχει κινητήρα με τρείς ρότορες, γιατί δεν εξηγούταν αλλιώς η ταχύτητά του.

Τo 1991 το δοκίμασαν ρόδα-ρόδα με το άλλο ιαπωνικό supercar, το Honda NSX, στο Willow Springs. Μαντέψτε ποιος έχασε!



Σχεδίαση

Για να τελεστεί ένα θαύμα θα πρέπει να υπάρξει μια... συνομωσία, γιατί απαιτούνται όλα τα σωστά στοιχεία, όλα τα κατάλληλα πρόσωπα, όλα την κατάλληλη στιγμή. Και αυτό ακριβώς συνέβη τότε: Ο Takaharu Kobayakawa (1941), ήταν γιός του Βαρόνου Motoharu, γνωστός στην Ιαπωνία για τις συμμετοχές του στους αγώνες ταχύτητας με MG και αποφοίτησε από το Gakushuin University Tokyo, όπου μόνο οι γαλαζοαίματοι Ιάπωνες μπορούσαν να εγγραφούν. Το 1963 προσλαμβάνεται στην Toyo Kogyo σαν μηχανικός εξέλιξης και μπαίνει στην ομάδα των «47 samurai» που αποτέλεσαν τον πυρήνα της εξέλιξης του περιστροφικού κινητήρα. Το 1986 αναλαμβάνει επικεφαλής της εξέλιξης του κινητήρα Wankel από τον Akio Uchiyama, που ήταν ο πατέρας των δύο πρώτων RX-7.

Αλλά ακόμα και τα θαύματα θέλουν τον χρόνο τους. Γιατί από το 1972 που μπήκαν στη Mazda οι πρώτες ιδέες για ένα σπορ αυτοκίνητο, μέχρι την παρουσίαση του FD, πέρασαν σχεδόν είκοσι χρόνια. Η πρώτη προσπάθεια έγινε με το πρωτότυπου X20G με κινητήρα που έφτανα τα 1.050 κυβικά, όμως η πετρελαϊκή κρίση τους πρόλαβε και το όλο σχέδιο μπήκε στο ράφι. Στο Tokyo Motor Show του 1985 η Mazda επανέρχεται σχεδιάζοντας ακόμα ένα supercar, το πρωτότυπο ΜΧ-03 το οποίο εκτός από υπερτροφοδοτούμενο περιστροφικό κινητήρα με τρείς ρότορες, διέθετε τετρακίνηση και τετραδιεύθυνση. Έμεινε όμως πρωτότυπο, γιατί την ίδια χρονιά η Mazda προετοιμάσει την είσοδό της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι στη κατηγορία Group S. Το πρωτότυπο που σχεδίασε διέθετε πλαίσιο χωροδικτύωμα, κινητήρα με τρείς ρότορες τοποθετημένο εμπρός και διαφορικά από την Ferguson. Όμως και αυτό ποτέ δεν προχώρησε, αφού οι αγώνες ράλι μετά τα αλλεπάλληλα ατυχήματα και θανάτους άλλαξαν τους κανονισμούς αποδεχόμενα μόνο αυτοκίνητα στο group A. Τελικά το 1987, στο Tokyo Motor Show σχεδιασμένο από τον Masakatsu Kato (τον θυμάστε από την σχεδίαση του MX-5) παρουσιάστηκε το MX-04 που ήταν ένα μικρό sport αυτοκίνητο με περιστροφικό κινητήρα. Δυστυχώς κανείς και πάλι δεν του έδωσε σημασία.

Όμως η Mazda ήθελε πάση-θυσία να κάνει τη διαφορά, γιατί πολύ καλά ήξερε ότι μόνο έτσι θα μπορούσε να επιβιώσει, μόνο εξάγοντας αυτοκίνητα και κατακτώντας την αγορά των Η.Π.Α.

Το όλο project αυτή τη φορά το ανέλαβε ο Yoichi Sato, που δεν ήταν κάποιος άσχετος σχεδιαστής, αφού είχε συμβάλει στη σχεδίαση του ανοιχτού RX-7 το 1987.

Ο Sato γιΆ αυτό το σκοπό ανέθεσε το όλο project παράλληλα και στα τέσσερα σχεδιαστικά κέντρα της Mazda: Mazda Hiroshima Design Center (Japan), Yokohama R&D (Japan), Mazda Research Irvine (U.S.A.) και Mazda R&D Hessen (Germany). Τελικά διαλέχτηκαν δύο σχέδια, ένα από το Irvine και ένα από την Hiroshima και η τελική επιλογή έγινε στα μέσα Δεκεμβρίου του 1989. Η σχεδίαση διέθετε διπλές καμπύλες aero-wave στην οροφή αντιγράφοντας την ιδέα της Abarth και το πάτωμα ήταν επίπεδο δημιουργώντας venturi πίσω.

Η γωνία του εμπρός τζαμιού ήταν 27,8 μοίρες, τα χερούλια ενσωματωμένα στις πόρτες και το ηχητικό σύστημα «Acoustic Wave Music System», σχεδιασμένο από την Bose.

Με μήκοςΧπλάτοςΧύψος, 4,280Χ1,750Χ1,230μ. ήταν μάλλον μικρών διατάσεων με μεταξόνιο στα 2,425 μ. και μετατρόχιο εμπρός/πίσω στα 1,460 μ. Αλλά παρά τις μόνο δύο θέσεις του εσωτερικά κάθε άλλο παρά άνετο ήταν και οι χώροι που προσφέρει μια μικροπράγματα ήταν ανύπαρκτοι, εκτός από δύο θήκες πίσω από τα καθίσματα, όπου μπορούσες να στριμώξεις τον χαρτοφύλακά σου και το παλτό, γιατί η χωρητικότητα του χώρους αποσκευών ήταν μόνο 481 λίτρα, με το δοχείο καυσίμου στα 76 λίτρα και το βάρος του μόλις στα 1.265 κιλά καινό. Αλλά όπως είπαμε το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του ήταν η τέλεια κατανομή βάρους εμπρός/πίσω, 50/50, στο οποίο βοηθά και το αλουμινένιο καπό! Τέλος ο αεροδυναμικός συντελεστής ήταν ένα πολύ καλό CD 0,31. Η παραγωγή του έφτασε τα 68.589 αυτοκίνητα από το 1992 έως το 2002 για να ακολουθήσει το RX-8.



Κινητήρας (13Β-REW Twin-Rotor)

Ο Nobuhiro Yamamoto ήταν αυτός που έβαλε το χέρι του στη σχεδίαση του κινητήρα που αυτή τη φορά διέθετε sequential twin turbo, που ανέβαζε το αυτοκίνητο στη κατηγορία των supercar, από αυτή των sportcar, που μέχρι εκείνη τη στιγμή κινούνταν το RX-7.

Ο κινητήρας βρισκόταν πίσω από τον νοητό άξονα των εμπρός τροχών και το ψυγείο νερού ήταν τοποθετημένο σχεδόν οριζόντια στις 58 μοίρες με δύο ανεμιστήρες, ενώ υπήρχε και

ψυγείο λαδιού και δύο ψεκαστήρες καυσίμου ανά ρότορα, κάτι που ανέβαζε την κατανάλωση σε επίπεδα που ντρεπόμαστε να αναφέρουμε, αλλά ποιός ενδιαφέρεται;

Χάρη στη γραμμική απόδοση του κινητήρα Wankel, οι μικροί υπερσυμπιεστές μπορούσαν και περιστρέφονται πιο γρήγορα, χωρίς turbo-lag, με το «air to air intercooler» να προσπαθεί να κρατήσει την θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής σε λογικά επίπεδα, αν και οι υψηλές θερμοκρασίες που δημιουργούνταν κάτω από το καπό ήταν πάντα ένα από τα προβλήματα του αυτοκινήτου. Οι δύο υπερσυμπιεστές ήταν Hitachi HT12, ο πρώτος των 51 χιλ. με εννέα λεπίδες και ο δεύτερος 57 χιλ. με δέκα λεπίδες, ήταν τοποθετημένοι ο ένας απέναντι στον άλλον, χωρίς όμως να βρίσκονται πάνω σε κοινό άξονα.

Μάλιστα για να μην μπαίνει απότομα ο δεύτερος υπερσυμπιεστής, δεχόταν ένα ποσοστό καυσαερίων, ώστε να περιστρέφεται στις 100.000 σ.α.λ., πριν ανοίξει η δεύτερη πεταλούδα στις 2.700 σ.α.λ., ενώ στις 2.750 μπαίνει και ο δευτερεύον ψεκαστήρας καυσίμου σε κάθε ρότορα, όπου πλέον όλα τρελαίνονται με τα turbo να περιστρέφονται στις 140.000 σ.α.λ.

Ο κυβισμός του ήταν 654Χ2=1.308 κ.εκατ. και οι ίπποι έφταναν τους 255 στις 6.500 σ.α.λ. (όριο 8.000 σ.α.λ.) με συμπίεση 9,0:1 που έδιναν τελική ταχύτητα 252 χλμ./ώρα, ενώ για τα 100 χλμ./ώρα από στάση απαιτούσε μόνο 4,9ΆΆ!

Πραγματικά τρομερά νούμερα και όχι μόνο για εκείνες τις ημέρες, γιατί ακόμα και σήμερα σε καρφώνουν στο κάθισμα. Γιατί δεν είναι μόνο η ποσότητα των ίππων, αλλά και η ποιότητά τους, ο τρόπος που ανεβαίνει το στροφόμετρο! Όταν μάλιστα ο δρόμος είναι βρεμένος, φιλική συμβουλή, καλά θα κάνετε να το… παρκάρετε, γιατί δεν υπάρχει το οποιαδήποτε σύστημα traction να σας σώσει!

Όμως το βασικό πρόβλημα των περιστροφικών κινητήρων που δεν είναι άλλο από την «σφράγιση» των τριγωνικών κυλίνδρων παρέμεινε, ενώ λόγο της υψηλής απόδοσης του κινητήρα τώρα δημιουργήθηκε και ένα νέο πρόβλημα που ήταν οι υψηλές θερμοκρασίες γύρω από τα μπουζί, καθώς ο θάλαμος καύσης περιστρέφεται και έτσι δεν μπορεί να ψυχθεί. Και όπως όλοι οι περιστροφικοί κινητήρες πάντα καταναλώνει ένα λίτρο λαδιού, κάθε χίλια χιλιόμετρα και πολλά λίτρα βενζίνης.

Για την μετάδοση ήταν υπεύθυνο ένα πολύ καλό κλασικό κιβώτιο πέντε σχέσεων που ενώνονταν με το πίσω διαφορικό μέσα από ένα υποπλαίσιο (κάτι ανάλογο υπάρχει και στο MΧ-5) που ονομάζεται από τη Mazda PPF, δηλαδή Power Plant Frame και που ενώνει το κιβώτιο με το ελεγχόμενο διαφορικό τύπου Torsen, το οποίο προέρχονταν από το από το προηγούμενο Japan-only RX-7.



Αναρτήσεις-φρένα

Ότι καλύτερο, διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω. Εμπρός από αλουμίνιο με τηλεσκοπικό αμορτισέρ και ομόκεντρα ελατήρια, να περνά από το κέντρο του πάνω ψαλιδιού και να στηρίζεται στο κάτω ψαλίδι σχήματος «L», με την αντιστρεπτική δοκό να φτάνει τα 28,6 χιλ.

Πίσω και πάλι από αλουμίνιο με το πάνω ψαλίδι είναι σχήματος ανάποδου «Υ», πάνω στο οποίο πιάνει το αμορτισέρ, ενώ το κάτω αποτελείται από δύο τμήματα που δημιουργούν ένα «Τ» μαζί με πρόσθετη δοκό, η οποία ουσιαστικά μετατρέπει την ανάρτηση σε πολλαπλών συνδέσμων, αφού η τελευταία αλλάζει την σύγκλιση κατά την κίνηση της ανάρτησης πάνω-κάτω. Εδώ η αντιστρεπτική είναι 17,3 χιλ.

Τέλος τα φρένα αποτελούνταν από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και πίσω με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και μονή πίσω των 294 χιλ., φυσικά πάντα με ABS, σε ελαστικά P225/50R-16 91V, πάνω σε πανάλαφρους αλουμινένιους τροχούς.



Beamme…

Ιδρώνεις, ιδρώνεις στο κάθισμα! Μετά τη πρώτη επαφή και τον πρώτο έρωτα όταν το είδα στο Τόκυο., όταν κάθισα στο κάθισμα… ήρθε η φρίκη. Από τα λίγα αυτοκίνητα που ακόμα και σήμερα σε κάνουν να ιδρώνεις στο κάθισμα. Είναι ο τρόπος που λειτουργεί ο Wankel, γραμμικός στην αρχή και μετά ανεβάζει και όλο ανεβάζει και όταν περνά τις 3.000 σ.α.λ. απλά διακτινίζεσαι! Το ταχύμετρο ανεβαίνει το ίδιο γρήγορα, όσο και το στροφόμετρο, ή συμβαίνει το αντίθετο και αυτά με πέμπτη στο κιβώτιο. Απαιτεί την απεριόριστη προσοχή σας και τον απεριόριστο σεβασμό σας. Προσέχετε πότε το... σανιδώνετε και καλά θα κάνετε να έχετε τους τροχούς σας στην ευθεία, γιατί traction control σύστημα δεν υπάρχει. Ποτέ δεν υποστρέφει, αλλά… γυρίζει και καλά θα κάνετε να μην έχετε πολλά χιλιόμετρα όταν θα «ξεκολλήσει» και το να μαζέψετε χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβετε (λόγο του κινητήρα που ανεβάζει στροφές αγόγγυστα) είναι το μόνο εύκολο. ΓιΆ αυτό μην κοιτάτε και φτιάχνεστε μόνο με το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο με το κόκκινο στις 8.000 σ.α.λ., αλλά να ρίχνετε και καμιά κλεφτή ματιά στο ταχύμετρο κάπου-κάπου, έτσι για να προσγειώνεστε στη λογική, για να μην δείτε τον… καρχαρία να σας χαμογελά! Ίσως για αυτό το λόγο δεν θα βρείτε πολλά RX-7 FD να κυκλοφορούν στο δρόμο από αυτό το ιαπωνικό modern classic!

Modern classic ο Batman; Ε, όχι δα!

RX-7 (SA/FB 1978-1985)

https://www.gocar.gr/data/photos/Mazda_RX_7_1978_small.jpg

Ήταν αυτό που άνοιξε τον δρόμο με τα αναδιπλούμενα φώτα και το μεγάλο πίσω τζάμι. Ο κινητήρας με τους δύο ρότορες απέδιδε 130 ίππους για να φτάσει τους 135, αλλά βασικά ήταν ένα απλό αυτοκίνητο με άκαμπτο πίσω άξονα. Η παραγωγή του έφτασε τα 471.018 αντίτυπα.

RX-7 (FC 1986-1991)

https://www.gocar.gr/data/photos/Mazda_RX_7_1986_small.jpg

Η φυσική εξέλιξη με νέα μεγαλύτερη καρότσα που απέκτησε και έκδοση cabrio. Οι αναρτήσεις του ήταν σαφώς αναβαθμισμένες, όπως και ο κινητήρας με υπερσυμπιεστή ανέβηκε στους 150 ίππους και από εκεί στους 205. Η παραγωγή πάντως κρατήθηκε σε αναλογικά χαμηλά νούμερα, μόλις στα 272.027 αυτοκίνητα.

Επίσης να αναφέρουμε ότι το 1989 παρουσιάστηκε σαν πρωτότυπο που όμως δεν έφτασε σε παραγωγή και ακόμα coupe έκδοση, ονομαζόμενη Cosmo με κινητήρα με τρείς ρότορες και 300 ίππους.

Πηγη : Gocar.gr

Κωνσταντίνος
15-09-12, 10:47
Ένα σχόλιο που είχα διαβάσει για το συγκεκριμένο σε περιοδικό αυτοκινήτου πριν απο πολλά χρόνια έλεγε "στα φανάρια κάνει τους οδηγούς Πόρσε να κάνουν πως κάτι ψάχνουν στο ντουλαπάκι του συνοδηγού"

Stamatis
15-09-12, 11:40
Και ένα σχόλιο που έκανε ο ξαδεφός μου όταν το πούλησε ήταν:
Γλύτωσα τη ζωή μου, δόξα το θεό που έφυγε ο χάρος....

Konstantinos E60
15-09-12, 12:07
Κάπου στα τ'ελη του 90 αρχες του 2000 είχε πάρει ενας φίλος το RX-7 του Κασσάμπαλη
(παλιά αντιπροσωπεία Mazda).Πιθανόν να το θυμούνται κάποιοι θεσ/νικείς.
Καθε εβδομάδα στο συνεργείο γιατι όλο και κατι εβγαζε αλλα όταν άνοιγε το μαμίδι...στένευε ο δρόμος !!!

andreas72
15-09-12, 16:31
Ένα σχόλιο που είχα διαβάσει για το συγκεκριμένο σε περιοδικό αυτοκινήτου πριν απο πολλά χρόνια έλεγε "στα φανάρια κάνει τους οδηγούς Πόρσε να κάνουν πως κάτι ψάχνουν στο ντουλαπάκι του συνοδηγού"

Ε, ενταξει, πολυ καλο αμαξι το ρχ7, ιστορικο, συλλεκτικο, με επιδοσεις και μπροστα απ την εποχη του αλλα μην υπερβαλλουμε...Σιγα μη νιωσει αμηχανια ο ιδιοκτητης Πορσε με το Μαζντα και ψαχνει το ντουλαπακι....:original:

chief
15-09-12, 16:40
Respect στα RX-7.

Σπορ αμαξι με ολη τη σημασια της λεξης!

doctore
15-09-12, 16:54
Και εγώ το είχα ερωτευτεί το μπάτμομπιλ ...
Με είχε πάει και βόλτα ο King Dragon και είχα χάσει το φως μου :shok:

Κωνσταντίνος
15-09-12, 17:07
Ένα σχόλιο που είχα διαβάσει για το συγκεκριμένο σε περιοδικό αυτοκινήτου πριν απο πολλά χρόνια έλεγε "στα φανάρια κάνει τους οδηγούς Πόρσε να κάνουν πως κάτι ψάχνουν στο ντουλαπάκι του συνοδηγού"

Έφαγα αναλαμπή τώρα. Θυμήθηκα και το υπόλοιπο σχόλιο που έλεγε "όταν βρέχει απλά το αφήνεις στο γκαράζ" :drive:

chief
15-09-12, 17:10
Δεν ειναι μονο η επιταχυνση doctore.
Το αμαξι επιταχυνει, σταματαει και στριβει καλυτερα απο παρα πολλα αμαξια. Σε πιστα ειναι ταχυτατο και απο ολα τα BMW. Μονο το CSL ειναι ανωτερο του σε αυτους του τομεις.
Και ολα αυτα με ενα αμαξι 20ετιας. Και ναι οταν ειχε προτοβγει το FD στην παραγωγη ηταν καλυτερο και απο πολλα Πορσε και απο Φεραρι.

Αν εβγαινε με σημα το αλογακι καποιοι που τωρα δεν το γουσταρουν θα ελεγαν αλλα...

doctore
15-09-12, 17:21
Δεν ειναι μονο η επιταχυνση doctore.
Το αμαξι επιταχυνει, σταματαει και στριβει καλυτερα απο παρα πολλα αμαξια. Σε πιστα ειναι ταχυτατο και απο ολα τα BMW. Μονο το CSL ειναι ανωτερο του σε αυτους του τομεις.
Και ολα αυτα με ενα αμαξι 20ετιας. Και ναι οταν ειχε προτοβγει το FD στην παραγωγη ηταν καλυτερο και απο πολλα Πορσε και απο Φεραρι.

Αν εβγαινε με σημα το αλογακι καποιοι που τωρα δεν το γουσταρουν θα ελεγαν αλλα...

Ήταν απίστευτο αυτοκίνητο.
Δέος

Kostas_1
15-09-12, 17:23
wannabe porsche

Straight six
15-09-12, 18:39
Δεν ειναι μονο η επιταχυνση doctore.
Το αμαξι επιταχυνει, σταματαει και στριβει καλυτερα απο παρα πολλα αμαξια. Σε πιστα ειναι ταχυτατο και απο ολα τα BMW. Μονο το CSL ειναι ανωτερο του σε αυτους του τομεις.
Και ολα αυτα με ενα αμαξι 20ετιας. Και ναι οταν ειχε προτοβγει το FD στην παραγωγη ηταν καλυτερο και απο πολλα Πορσε και απο Φεραρι.

Αν εβγαινε με σημα το αλογακι καποιοι που τωρα δεν το γουσταρουν θα ελεγαν αλλα...

+1 ΚΥΡΙΟΣ

αυτη ειναι η αληθεια και ας ποναει καποιους
οταν ειναι και στημενο για πιστα παει το δακρυ συννεφο

aristent
15-09-12, 19:07
https://www.youtube.com/watch?v=oCytvYQDMpc&feature=player_embedded"]https://www.youtube.com/watch?v=oCytvYQDMpc&feature=player_embedded
απο την αγγελια:https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1023561/


Περιγραφή

Θυριδομενο μοτερ, Ρυθμισμενο απο το Μοτη, Turbo kit Greddy 25G, Intercooler Greddy, Τρομπα βενζινης sard, Ρυθμιστης πιεσης βενζινης, Μπεκ sard 850, Εγκεφαλος Apexi Power Fc, Boost controler Greddy Profec B, Turbotimer HKS, Μπαρομετρο HKS, Quick shift re amemiya, Καινουργιο δισκο πλατο βολαν exedy, καινουργιο air condition ολα αλλαγμενα compressoras-φιλτρο-σωληνωσεις, Λαστιχα Toyo R888, Goodridge σωληνακια υψηλης στα φρενα, Συναγερμο Cliford, Ηχοσυστημα καλο, πηγη kenwood, sony ηχεια. Το αμαξι δουλευει αψογα και ειναι παρα πολυ δυνατο, άνετα μπροστά απο Porsche 996 turbo!!! Νέο VIDEO κατω απτις εικονες.

τα βλεπεις Σαρκυ???? :D :thumbsup:

Kostas_1
15-09-12, 19:08
wannabe porsche

aristent
15-09-12, 19:16
wannabe porsche

wanna eat porsche!!!!......for breakfast :thumbsup:


https://www.youtube.com/watch?v=MrFg299_R0o"]https://www.youtube.com/watch?v=MrFg299_R0o

ευτυχως λειπει και ο Τομι σε ταξιδι......δεν με εσωνε τιποτε!!!:th_Laie_67-1:

Kostas_1
15-09-12, 19:20
Ναι ρε το ξερω. Τοτε ηταν το αμαξι που θα ηθελα να εχω, αλλα δεν τολμησα...

Λιγο ο φοβος (το άλλο του ονομα ηταν ακρατητο) λιγο η καταναλωση του...

Ειναι ενα original sports car.

aristent
15-09-12, 19:27
Πραγματι επρεπε να εισαι τολμηρος και αποφασισμενος για να εχεις παντα αντανακλαστικα στο 100%!!!!thumb

...γνωστος μου κατοχος του, ελεγε οτι σε βροχη επρεπε ή να πας σαν παππους ή να το κλειδωσεις μεσα!!!!


.......στα πολλα αφιερωμενα αρθρα σε περιοδικα εκεινης της εποχης,ηταν απο τις κορυφαιες επιλογες για την ελληνικη αγορα απο φορολογικους λογους και απο σπορ καταβολες......ακομα και σημερα στο PS3 πολλοι το επιλεγουν για διασκεδαση αλλα και χρονους σε πιστες!!!

Straight six
15-09-12, 19:49
https://www.youtube.com/watch?v=1hGaDkE7a8E&feature=related



το τελευταιο πατημα στο βιντεο ειναι και το καλυτερο

nik200
15-09-12, 21:00
θα συμφωνησω για το rx7 οτι προκειται για ενα εξαιρετικο αμαξι στην τριτη γενια του..εστω και αν ειχε αρκετα θεματα μοτερικα..τωρα οσοαναφορα τους γυρους πιστας δεν ειναι το καλυτερο ιαπωνικο αμαξι....σαφως και ειναι το nsx...και αντιστοιχα απο ευρωπη-η δυστροπη στα ορια του επικυνδινου- ferrari 355 ηταν το καλυτερο αμαξι-απλα σε αλλα λεφτα..και για του λογου το αληθες οριστε και ενα αρκετα ενδεικτικο video (μετα απο πολυ ψαξιμο....)


https://www.youtube.com/watch?v=Ru61SzZK1bg

και ενα αφιερωμα...απο best motoring για το ρχ7


https://www.youtube.com/watch?v=uZ2z42pWBbc

giannis_compact
15-09-12, 21:46
Μεγαλος ερωτας του πατερα μου, οχι ομως το FD αλλα το FC... Το 1986 (αν θυμαμαι καλα την ιστορια) παιρνωντας απο τη Συγγρου (καθημερινος του, τοτε δρομος) εβλεπε μεσα σε μια μαντρα ενα απο τα πρωτα που ηρθαν στην Ελλαδα και σταματουσε μετα τη δουλεια καθε μερα και εμπαινε μεσα. Κοστιζε πανω απο 7 εκατομμυρια δραχμες τοτε (παλι αν θυμαμαι καλα) πραγματικα πολλα χρηματα για την εποχη. Δεν τον ενοιαζε τιποτα παρα μονο να το αγορασει. Συχνο του δρομολογιο, ομως πολυ συχνα η βορεια Ελλαδα. Μεγαλος του καημος, δεν το πηρε γιατι δε χωρουσε να το οδηγησει καθως ηταν στενο. Επισης, η υπερβολικα μεγαλη συντηρηση, καθως καθε μηνα/διμηνο ανεβαινε στην Κομοτηνη τον απετρεψαν απο την αγορα του.

redneck
17-09-12, 16:09
Η αισθηση που εχει ενας τουρμπατος βανκελ δυσκολα βρισκει αντιπαλο.
Πλεον δεν κυκλοφορει τιποτα στο δρομο απο 7αρια , ειναι κλειδωμενα σε γκαραζ ολα.
Αν σας τυχει, προσπαθηστε να προκαλεσετε ενα στο δρομο και θα γουσταρετε , με 2 ευρω το λιτρο η σουπερ αμολυβδη , στανταρ ο οδηγος του το εχει βγαλει για ξεκαπνισμα και δεν θα χασει την ευκαιρια για λιγο παιχνιδι...

Ειμαι 8 μηνες χωρις 7αρι και μου λειπει το γ@μημενο το πριονι ... :hyper:

850CSI
24-09-12, 18:12
Η αισθηση που εχει ενας τουρμπατος βανκελ δυσκολα βρισκει αντιπαλο.
Πλεον δεν κυκλοφορει τιποτα στο δρομο απο 7αρια , ειναι κλειδωμενα σε γκαραζ ολα.
Αν σας τυχει, προσπαθηστε να προκαλεσετε ενα στο δρομο και θα γουσταρετε , με 2 ευρω το λιτρο η σουπερ αμολυβδη , στανταρ ο οδηγος του το εχει βγαλει για ξεκαπνισμα και δεν θα χασει την ευκαιρια για λιγο παιχνιδι...

Ειμαι 8 μηνες χωρις 7αρι και μου λειπει το γ@μημενο το πριονι ... :hyper:

γιατι 95ρα απλη δεν μπορει να παρη??

Thomelef
24-09-12, 19:31
Το αμαξι για την εποχη του ηταν απο αλλο πλανητη.
Θυμαμαι που οταν ειχα απολυθει απο φανταρος, ειχα δειξει μια φωτο στον πατερα μου, και γελουσε.
Οταν ακουσε οτι περναει για 1300 κυβικα και οτι εχει περιπου 7.000.000 δρχ, δεν το πιστευε με τπτ.
Προσωπικα για μενα το συγκεκριμενο αμαξι ηταν πολυ πιο μπροστα απο πολλα σουπερκαρς της εποχης.
Το μονο πραγμα που δεν εχω καταλαβει ακομα, ειναι το πως μετα απο αυτο το υπεροχο δημιουργημα, βγηκε η αλλη αποτυχια που ακουει στο ονομα αρ εξ 8.
Αυτο ειναι κατι που δεν θα μπορεσω να καταλαβω ποτε.

Dr. Yamastura
24-09-12, 19:35
Θωμα νομίζω 14500000 δραχμές είχε όταν κυκλοφόρησε.

Thomelef
24-09-12, 19:37
Για τιμες μεταχειρισμενου μιλουσα. Οχι καινουριο.
Απο 6, μεχρι και 10 επαιζαν, και απ'οτι θυμαμαι ηταν πολλα περισσοτερα απ'οτι ειναι σημερα προς πωληση.

Straight six
24-09-12, 19:41
15.000.000μυρια νταγκα εκανε...το θυμαμαι σαν τωρα.......αμαξαρα

Stunt Mike
24-09-12, 19:53
15.000.000μυρια νταγκα εκανε...το θυμαμαι σαν τωρα.......αμαξαρα

10-11 μιλιουνια το'χε παρει φιλος μεταχειρισμενο το 1999....Το'χε βελτιωμενο στα 450hp και τ'αμαξι σκοτωνε!!Δυστυχως σκοτωσε και την τσεπη του μετα απο 2 σπασμενα μοτερ και το'δωσε....

Straight six
24-09-12, 20:01
εχω στην περιοχη μου ενα βελτιωμενο γκρεντυ απο αμερικη......πολυ καλο φαινεται

gnx
24-09-12, 20:01
Θωμα νομίζω 14500000 δραχμές είχε όταν κυκλοφόρησε.

11750000 δρχ με απόσυρση.

Straight six
24-09-12, 21:36
11750000 δρχ με απόσυρση.


Εγω θυμαμαι 15 νταν