Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : [E36] Μ3 εισαγωγη



konstantinaM3
12-09-12, 17:24
τι γνώμη έχετε για την εισαγωγή έλεγα να την κάνω χειροποίητη τι λέτε θα δώσει καθόλου άλογα η θα το χαλάσει το αμάξι τελείως???:):):):)

Thomelef
12-09-12, 17:55
Την τσεπη σου θα χαλασει, γιανλιγα αλογα και λιγο παραπανω βαβουρα.
Ρωτα τον καζακο που φοραεινστο δικο του να σου πει λεπτομερειες.

soc12r
12-09-12, 17:59
Κατι τετοιο δλδ για να καταλαβω??

https://www.racecarsdirect.com/listing/43061/carbon_fibre_race_airbox_m3_e36_3_0_3_2_z3m.html

η ετσι ...

https://www.racecarsdirect.com/listing/43585/bmw_e36_m3_carbon_airbox.html

konstantinaM3
12-09-12, 18:01
να σου πω την αλήθεια δεν την βρήκα κ πανάκριβα μπορώ να πω προσιτή τιμή βέβαια στην σημερινή εποχή δεν μας περισσεύει τίποτα αλλά κ εγώ άμα μπορέσω μέσα στο χειμώνα έλεγα να την βάλω....όταν λες βαβούρα θα αλλάξει ο θόρυβος της εξάτμισης?κ θα αρχίζει να βουίζει? κ πες μου το nick name του παιδιού που λες να τον ρωτήσω λεπτομέρειες!!:):)

konstantinaM3
12-09-12, 18:04
ναι αυτό αντί από καρμπον που είναι πανάκριβο έλεγα να το φτιάξω από αλουμίνιο νομίζω....κ να κουμπώσει μετά λουφτ κ ο παπάς κανονικά όπως είναι τώρα...

soc12r
12-09-12, 18:27
Εγω Πάντως θα το έβαζα όχι χειροποίητο φυσικα αλλα κανόνικο ήξερα έναν φίλο που είχε βάλει απο ca automotive και το είχα πάρει και πήγαινε τέλεια (είχε και εκεντροφορεια shrick)

Stamatis
12-09-12, 18:28
βαλε λαστιχα

BILL007
12-09-12, 18:38
ναι αυτό αντί από καρμπον που είναι πανάκριβο έλεγα να το φτιάξω από αλουμίνιο νομίζω....κ να κουμπώσει μετά λουφτ κ ο παπάς κανονικά όπως είναι τώρα...


Εγω Πάντως θα το έβαζα όχι χειροποίητο φυσικα αλλα κανόνικο ήξερα έναν φίλο που είχε βάλει απο ca automotive και το είχα πάρει και πήγαινε τέλεια (είχε και εκεντροφορεια shrick)

Κωνσταντίνα αμα είναι να κάνεις κάτι,κάντο καλά στην προκειμένη,αλλιώς πεταμένα λεφτά.

Αν βρεις σαν αυτή που πόσταρε παραπάνω ο Σωκράτης (την carbon ή και όχι carbon) να ξέρεις ότι θα αποδώσει τα αναμενόμενα σε συνδιασμό με alphaN (κατάργηση μαφ) thumb
Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να υπολογίσεις και τον προγραμματισμό στο budget.

Δεν υπάρχει ουσιαστικό αποτέλεσμα αν αλλάξεις την εισαγωγή και κρατήσεις τον παπά και το μαφ...Αστην καλύτερα όπως είναι,κάτι ξέρανε και αυτοί στο ντιβίζιον όταν την σχεδίαζαν thumb

konstantinaM3
12-09-12, 19:20
εάν καταργήσω το λουφτ κ τον παπά θα χρειαστεί να βάλω άγραφο μετά για να δουλέψει ? η θα δουλεύει κ έτσι με ένα απλό πρόγραμμα που φοράω?

Kazakos Garage
12-09-12, 19:28
εγω το δουλευω χωρις μαζας.εχι λιγω καταναλοσι ομος παι καλα.στιλε π.μ να σε πω περισοτερα.

BILL007
12-09-12, 19:33
εάν καταργήσω το λουφτ κ τον παπά θα χρειαστεί να βάλω άγραφο μετά για να δουλέψει ? η θα δουλεύει κ έτσι με ένα απλό πρόγραμμα που φοράω?

Oχι δεν θες άγραφο.Άνθρωπο που να αναλαμβάνει να στο κάνει θες thumb

konstantinaM3
12-09-12, 19:37
έχουμε κανέναν που να το φτιάχνει???:):) αλλά μετά θα καίει τον αγλέουρα ε? σε τι θα έχω επίπτωση εγώ μετά?από όλα αυτά?

STREETRACING
12-09-12, 19:42
ΕΣΥ γιατί θες να το κάνεις;
Για παραπάνω δύναμη;

konstantinaM3
12-09-12, 20:01
ε ναι για παραπάνω άλογα....:):):)

STREETRACING
12-09-12, 20:14
8 με 10 άλογα max με προγραμματίστή κορυφή δίνει.
Το value for money δεν είναι καλό.

BILL007
12-09-12, 20:14
έχουμε κανέναν που να το φτιάχνει???:):) αλλά μετά θα καίει τον αγλέουρα ε? σε τι θα έχω επίπτωση εγώ μετά?από όλα αυτά?

Παραπάνω κατανάλωση,αλλά περίπου συν 10κάτι άλογα και ήχο που θα τα σπάει :thumbsup:

konstantinaM3
12-09-12, 20:30
10 συν να υπολογίσω μόνο με το πρόγραμμα κ άλλα 10 συν με την εισαγωγή???η όλα μαζί κ τα δυο δίνει 10 συν..???:) η κατανάλωση θα πάει στο θεό αλλά δεν γ@μιεται τουλάχιστον να πηγαίνει...:):):)

STREETRACING
12-09-12, 20:34
Στο e46 δίνει 10 άλογα μετα τις 5000 στροφές με προγραμμα κορυφή.
3000 η εισαγωγή στο e46 συν προγραμμα για maf less για 10 άλογα δεν θα έδινα ποτε.

BILL007
12-09-12, 20:37
10 συν να υπολογίσω μόνο με το πρόγραμμα κ άλλα 10 συν με την εισαγωγή???η όλα μαζί κ τα δυο δίνει 10 συν..???:) η κατανάλωση θα πάει στο θεό αλλά δεν γ@μιεται τουλάχιστον να πηγαίνει...:):):)

10 σύνολο thumb


https://www.youtube.com/watch?v=LTKwSFDq6gE

konstantinaM3
12-09-12, 20:53
4κινητο ήταν αυτό????:shok: το καρμπον με το αλουμίνιο ειναι το ιδιο???εκτός από το βάρος...

alexk
12-09-12, 22:10
Κωνσταντίνα καλύτερα να βάλεις ελαφρυές ζάντες.
Άσε το αυτοκίνητο στην ησυχία του, θα μπλέξεις !

konstantinaM3
12-09-12, 22:20
ότι θα μπλέξω θα μπλέξω δεν αμφιβάλω...αλλά με τις ελαφριές ζάντες δεν νομίζω να δω μεγάλη διαφορά...όπως 10 αλογάκια....:):)

alexk
12-09-12, 23:56
ότι θα μπλέξω θα μπλέξω δεν αμφιβάλω...αλλά με τις ελαφριές ζάντες δεν νομίζω να δω μεγάλη διαφορά...όπως 10 αλογάκια....:):)

Βλέπω σε τρώει ο απ'αυτός σου για προβλήματα !

Με τις ζάντες θα δεις μεγάλη διαφορά σε πληροφορώ.
Άν πάρεις κάτι ελαφρύ έτσι, π.χ. ζάντες των 7 κιλών (άν έχεις τις γνήσιες του Μ3 Ε36 τώρα είσαι στα 10 κιλά).
Θα έχεις καλύτερη επιτάχυνση, καλύτερη επιβράδυνση, καλύτερο turn-in, καλύτερο κράτημα κτλ.
Με την εισαγωγή θα κάνει λίγο βαβούρα και από άποψη απόδοσης μια τρύπα στο νερό, γιατί στα 290 δεν θα καταλάβεις τίποτα άν είσαι 295.

konstantinaM3
13-09-12, 05:50
θες να μου πεις τώρα ότι από τα 291 που ήταν μαμά με πρόγραμμα κ εισαγωγή άλλη δεν φτάσει τα 300? δεν θα δω διαφορά από τα 291 στα 300? (εάν πάει 300)

STREETRACING
13-09-12, 07:31
Σου ξαναλέω,
Το 291 που εβγαλες στο συγκεκριμένο δυναμομετρο είναι παρα πολυ καλο.
Με το προγραμμα το χάλασες Ήδη.
Κύττα με την εισαγωγή, αν ο προγραμματιστης δεν γνωρίζει απο τέτοιες εισαγωγές σε m
Μην βγάλεις 260

soc12r
13-09-12, 08:39
Το Ε36 Μ3 του παντελακη ....
https://img163.imageshack.us/img163/562/dsc04358ab.jpg
By soc12r (https://profile.imageshack.us/user/soc12r) at 2012-09-12

///M Arios
13-09-12, 09:01
έχουμε κανέναν που να το φτιάχνει???:):) αλλά μετά θα καίει τον αγλέουρα ε? σε τι θα έχω επίπτωση εγώ μετά?από όλα αυτά?
Το θεμα δεν ειναι τι θα καιει... το θεμα ειναι τι θα διαβαζει ο εγκεφαλος!!! οταν λοιπον γινει alpha N δεν σημενει μονο οτι καταργεις μονο το louft... αυτοματα καταργεις και αλλα πραγμματα!!!! Επεισης θα σου προωτεινα να μην βαλεις αλουμινιο και γενικα μεταλικη εισαγωγη γιατι ¨αναβει¨που λεμε, και εσυ δεν θες να αυξησεις τι θερμοκρασια στην εισαγωγη σου αλλα να την μιωσεις...!!! thumb

///M Arios
13-09-12, 09:06
Το Ε36 Μ3 του παντελακη ....
https://img163.imageshack.us/img163/562/dsc04358ab.jpg
By soc12r (https://profile.imageshack.us/user/soc12r) at 2012-09-12

Ωραιο μαραφετι με τρελο ηχο!! καθε φορα που το ακουω απο κοντα παθαινω ψυχολογικο περα δωθε!!!! :original: ξερει κανεις τι εξατμιση φοραει???

NickM3CS
13-09-12, 10:57
Κωνσταντίνα καλύτερα να βάλεις ελαφρυές ζάντες.
Άσε το αυτοκίνητο στην ησυχία του, θα μπλέξεις !

+1000 συμφωνω απολυτα με τον Αλεξ..καλυτερα...να προσπαθησεισ να κερδισεισ σε βαροσ ... νομιζω πως πιο οικονομικα θα σου ερθει και θα εχεις ολα τα πλεονεκτηματα που αναφερει ο alex ...:original:

M3E30
13-09-12, 12:51
Για να μπαινουν τα πραγματα στη θεση τους και να βελτιωσεις σωστα την Μ3,συμβαινουν τα εξης..Αν βαλεις εισαγωγη βαζεις carbon ή carbon look(τις καλυτερες τις φτιαχνει ο Goke στη Γερμανια σαν αυτη που φοραει η Μ3 του βιντεο αλλα για να δουλεψει σωστα,κρατας τα μεταλλικα χωνια του εξαπεταλουδου γιατι τα πλαστικα ή carbon που δινουν για να κουμπωσει η εισαγωγη σπανε με τον καιρο.Η κανεις αυτο ή βαζεις απο τον Goke CSL replica carbon fibre εισαγωγη που ειναι διαιρουμενη δυο κομματιων και κοστιζει για Ε36 Μ3 1500¤.Μεχρι εδω καλα?Για να δουλεψει η εισαγωγη καταργεις το MAF και παιζεις με προγραμμα AlphaN ή τυπου AlphaN το οποιο ή στο φτιαχνει καποιος πολυ γνωστης εδω(δυσκολο,αλλα οχι αδυνατον)η το παιρνεις κονσερβα απο εξωτερικο,ητοι 1000¤ επιπλεον.Μεχρι εδω εισαι στα 2500¤ και για να σεταρεις το σταδιο αυτο χρειαζεσαι εκκεντροφορους,που ως γνωστον για να δουλεψει σωστα η εισαγωγη και να αποδωσει τα μεγιστα,τους χρειαζεται οπως το κρεας το αλατι.Που σημαινει εισαι ηδη στα 3500¤ χωρις εργασια για την τοποθετηση των εκκεντροφορων.Το προγραμμα που φορας καταργειται και παιρνει τη θεση του το AlphaN.Επισης,ειναι γνωστο οτι στις Μ3 Ε36,με μιση εξατμιση,απο χταποδι και πισω,με καταλυτες απο Ε46 Μ3 και αλουμινενιο βολαν,ανεβαινεις στα 300 περιπου και περνας Ε46 Μ3.Αν βαλεις και ελαφρυτερες τροχαλιες στροφαλου-τιμονιου-δυναμο ανεβαινεις ακομα πιο πανω γιατι στροφαρεις ακομα πιο ανετα.Συν εισαγωγη σε αυτα,συν εκκεντροφορους θα δεις more or less 355 ιππους στο μοτερ.Φυσικα μιλαμε για επενδυση των 5000¤.Συνοψιζοντας,αν κινηθεις ετσι,αξιζει η εισαγωγη,αν οχι,ασε το αμαξι οπως ειναι για να το χαιρεσαι παντου και παντα χωρις προβληματα.Το αμαξι του Παντελακη το εφτιαξε εξ αρχης ο Βουδουρης και σκοτωνε με 400 ιππους πανω κατω,με γνωση.Ενω οταν το εφτιαχνε αλλος και το εστειλαν εξω ουτε 300 ιππους δεν εβγαλε.Το αμαξι μετα γυρισε πολλα συνεργεια και το χαλασαν,δεν ειναι οπως τοτε...Αυτα για την ιστορια..Αν θελεις αλογα,χωρις να σπασει με επενδυση της ταξης του πεντοχιλιαρου,βαλε ενα κιτ κομπρεσσορα με τα παρελκομενα του να δεις γυρω στα 500 αλογα μοτερ σχεδον με 0.5 πιεση και αξιοπιστια εργοστασιου..Αυτα..

konstantinaM3
13-09-12, 14:20
Σου ξαναλέω,
Το 291 που εβγαλες στο συγκεκριμένο δυναμομετρο είναι παρα πολυ καλο.
Με το προγραμμα το χάλασες Ήδη.
Κύττα με την εισαγωγή, αν ο προγραμματιστης δεν γνωρίζει απο τέτοιες εισαγωγές σε m
Μην βγάλεις 260

περιμενω να μου το φτιαξει το προγραμμα οπως πρεπει να ειναι δεν θα το αφησω ετσι γιατι δεν ειναι σωστο αυτο το προγραμμα μετα αμα βαλω εισαγωση θα παω σε αλλον φυσικα πανω σε δυναμομετρο!:original:

konstantinaM3
13-09-12, 14:37
Για να μπαινουν τα πραγματα στη θεση τους και να βελτιωσεις σωστα την Μ3,συμβαινουν τα εξης..Αν βαλεις εισαγωγη βαζεις carbon ή carbon look(τις καλυτερες τις φτιαχνει ο Goke στη Γερμανια σαν αυτη που φοραει η Μ3 του βιντεο αλλα για να δουλεψει σωστα,κρατας τα μεταλλικα χωνια του εξαπεταλουδου γιατι τα πλαστικα ή carbon που δινουν για να κουμπωσει η εισαγωγη σπανε με τον καιρο.Η κανεις αυτο ή βαζεις απο τον Goke CSL replica carbon fibre εισαγωγη που ειναι διαιρουμενη δυο κομματιων και κοστιζει για Ε36 Μ3 1500¤.Μεχρι εδω καλα?Για να δουλεψει η εισαγωγη καταργεις το MAF και παιζεις με προγραμμα AlphaN ή τυπου AlphaN το οποιο ή στο φτιαχνει καποιος πολυ γνωστης εδω(δυσκολο,αλλα οχι αδυνατον)η το παιρνεις κονσερβα απο εξωτερικο,ητοι 1000¤ επιπλεον.Μεχρι εδω εισαι στα 2500¤ και για να σεταρεις το σταδιο αυτο χρειαζεσαι εκκεντροφορους,που ως γνωστον για να δουλεψει σωστα η εισαγωγη και να αποδωσει τα μεγιστα,τους χρειαζεται οπως το κρεας το αλατι.Που σημαινει εισαι ηδη στα 3500¤ χωρις εργασια για την τοποθετηση των εκκεντροφορων.Το προγραμμα που φορας καταργειται και παιρνει τη θεση του το AlphaN.Επισης,ειναι γνωστο οτι στις Μ3 Ε36,με μιση εξατμιση,απο χταποδι και πισω,με καταλυτες απο Ε46 Μ3 και αλουμινενιο βολαν,ανεβαινεις στα 300 περιπου και περνας Ε46 Μ3.Αν βαλεις και ελαφρυτερες τροχαλιες στροφαλου-τιμονιου-δυναμο ανεβαινεις ακομα πιο πανω γιατι στροφαρεις ακομα πιο ανετα.Συν εισαγωγη σε αυτα,συν εκκεντροφορους θα δεις more or less 355 ιππους στο μοτερ.Φυσικα μιλαμε για επενδυση των 5000¤.Συνοψιζοντας,αν κινηθεις ετσι,αξιζει η εισαγωγη,αν οχι,ασε το αμαξι οπως ειναι για να το χαιρεσαι παντου και παντα χωρις προβληματα.Το αμαξι του Παντελακη το εφτιαξε εξ αρχης ο Βουδουρης και σκοτωνε με 400 ιππους πανω κατω,με γνωση.Ενω οταν το εφτιαχνε αλλος και το εστειλαν εξω ουτε 300 ιππους δεν εβγαλε.Το αμαξι μετα γυρισε πολλα συνεργεια και το χαλασαν,δεν ειναι οπως τοτε...Αυτα για την ιστορια..Αν θελεις αλογα,χωρις να σπασει με επενδυση της ταξης του πεντοχιλιαρου,βαλε ενα κιτ κομπρεσσορα με τα παρελκομενα του να δεις γυρω στα 500 αλογα μοτερ σχεδον με 0.5 πιεση και αξιοπιστια εργοστασιου..Αυτα..


συμφωνω με ολα αυτα που λες για 5000 θα γινει πολυ καλη δουλεια αλλα δεν εχω σκοπο να χαλασω τοσα γιατι δεν τα εχω φυσικα ελεγα να βαλω μονο μια εισαγωγη κ ενα σωστο προγραμμα μεχρι εκει κ αργοτερα ελεγα να ελαφρυνο το βολαν αυτα οχι κατι παραπανω :):):)

konstantinaM3
13-09-12, 16:19
πείτε μου εάν μπορέσω στο μέλλον για καρμπον από που λέτε να το ψωνίσω?από εδώ Ελλάδα η από ebay?άμα ξέρετε κάποιον από εδώ να μου πείτε να πάω να ρωτήσω....

Thomelef
13-09-12, 21:22
Sorry, για να καταλαβω λιγο.
Με εισαγωγη-alpha N-εκκεντροφορια-τροχαλιες, θα παρει 60 αλογα???

panose30
13-09-12, 21:34
Sorry, για να καταλαβω λιγο.
Με εισαγωγη-alpha N-εκκεντροφορια-τροχαλιες, θα παρει 60 αλογα???

Στην Ελλαδα μπορει σιγουρα :th_Laie_67-1: περα απο την πλακα μαξ να παρει 20 με 30 αλογα και αυτα αν βαλει και χταποδι συν ολα τα υπολοιπα

STREETRACING
14-09-12, 00:32
Τροχαλιες κ βολάν σε άλογα δεν δίνουν τίποτα.
Εισαγωγή κ εκκεντροφοροι με σπεσιαλ πολυ ψαγμενο προγραμμα
Μαξ 20-25 άλογα.

chief
14-09-12, 07:51
Κατι δινουν σε ταχυτητα ομως Γιαννη.
Η λογικη αυτο λεει απ την στιγμη μου το αμαξι ανεβαζει στροφες πιο ευκολα.

STREETRACING
14-09-12, 10:22
οι τροχαλιες σε κοντρα δεν δινουν τιποτα ψηλα.
το βολαν δινει ευστροφια και αυτη αναλογα το ποσο βαρυ ειναι το εργοστασιακο βολαν
τα πλεονεκτηματα της οποιας οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα μειωνονται.
και σε συγκεκριμενα παντα ανοιγματα ειναι καλυτερο,οχι σε ολα.
στο αυστηρο δυναμομετρο κανενα απο τα δυο δεν δινει ιππους.