PDA

Επιστροφή στο Forum : Jeep Grand Cherokee moose test



Samaro
10-09-12, 22:29
:shok::shok:


https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM"]https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM

:thumbsdown:

steliosm46
10-09-12, 22:47
πολύ άθλια συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε αυτή την απότομη αλλαγή κατεύθυνσης..Χοροπηδάει λες και είναι καγκουρό!

απο ότι κατάλαβα το υπερφορτωσαν απ το εργοστάσιο με παραπάνω απ το κανονικό κιλά?

τόσο λάστιχο και να σκάει έτσι απλά σε ένα απότομο ελιγμό?

ghost-rider
10-09-12, 23:06
Περα απο το βαρος οι εκτος δρομου διαδρομες απαιτουν ενδοτικοτητα αναρτησης κ μεγαλη ελευθερια στους τροχους.
Για να βασιλευει καπου θυσιαζει καπου αλλου.
Αυτο μονο αχρηστο δεν το καθιστα.
Αυτος που θα το αγορασει και θα γνωριζει τι παιρνει θα εχει ενα καλο εργαλειο στα χερια του.

Samaro
10-09-12, 23:26
Περα απο το βαρος οι εκτος δρομου διαδρομες απαιτουν ενδοτικοτητα αναρτησης κ μεγαλη ελευθερια στους τροχους.
Για να βασιλευει καπου θυσιαζει καπου αλλου.
Αυτο μονο αχρηστο δεν το καθιστα.
Αυτος που θα το αγορασει και θα γνωριζει τι παιρνει θα εχει ενα καλο εργαλειο στα χερια του.

Τις εκτός δρόμου διαδρομές, τις κάνει καλύτερα ενα Lada Niva !
Για τις εντός, θα προτιμούσα ενα αυτοκίνητο που να μην με φοβίζει στα 150 χιλ/ ώρα. ας πούμε ένα Χ3.

:original:

StratosZ4
11-09-12, 07:58
Πωπωπωπω:ranting2::ranting2::ranting2:

Thomelef
11-09-12, 09:54
για το grand cherokee μιλάμε...ούτε για το wrangler, ούτε για το απλό cherokee.
οι δυνατότητες του εκτός δρόμου, είναι χειρότερες απο ένα Χ5, πράγμα τελείως απαράδεκτο.
το έχει ο αρραβωνιαστικός της κουμπάρας μας, και το μόνο που έχω να πώ για αυτό το αμάξι, είναι ένα καρατεράστιο thumps down...

Stamatis
11-09-12, 10:26
Range Rover > everything

Nikos
11-09-12, 10:56
Εδω επιτρεψτε μου να διαφωνησουμε......αγορασα καινουργιο ενα Grand Cherokee Overland 4.7 τον Μαιο του 2004 και του εκανα 105,000 χλμ εως τον Απριλιο του 2009 ωπου και στουκαρα μεγαλοπρεπως και τελειωσα τη μοτοσυκλεττιστικη μου καριερα.
Το αυτοκινητο εκανε το 85% των χιλιομετρων αυτων στην εθνικη και στον Παρνασσο μεσα στο βουνο.
Δε χρειαστηκε ποτε να κανω μια κινηση σαν αυτη της αποφυγης του ταρανδου, αλλα οποτε βρεθηκα σε κινδυνο στο δρομο το αυτοκινητο αντεδρασε αρκετα καλα.
Αν γνωριζεις τι οδηγεις και εισαι συνειδητοποιημενος τοτε δε διατρεχεις κανενα κινδυνο. Οκ, αν θες να ταξιδευεις με 190 και χρειαστει να σταματησεις αποτομα τοτε, ναι, δε θα σταματησεις ουτε σε 300 μετρα.....αν νομιζεις οτι μπορεις να το χωνεις σε αποτομο στροφιλικι οπως χωνεις ενα Μ3 τοτε , ναι, θα φυγεις καποια στιγμη εκτος δρομου.
Σε οτι αφορα την κινηση εκτος ασφαλτου, τοτε σας λεω με μεγαλη σιγουρια οτι το αυτοκινητο απλα δεν παιζεται.......ολα τα αλλα γινονται κουδουνιστρες μετα απο καποια χιλιομετρα χρησησς σε κακο χωματοδρομο, το Grand Cherokee δεν καταλαβαινει christ . Αυτα δεν ειναι θεωρια, ειναι αποδεδειγμενα στην πραξη, σε συγκριση με Cayenne, Range Rover , Tuareg, Q7 φιλων μου που ξεχαρβαλωθηκαν μεσα σε 2-3 χρονια. Το Grand εχει 135,000 χιλιομετρα σημερα και δεν ακους μεσα το παραμικρο τριξιμο. Ασε δε που το μονο που εχει ζητησει εκτος απο λαστιχα ειναι αμορτισερ, δυο μεγαλα σερβις σε πολυ λογικο κοστος και σασμαν (2,800 ευρω).
Η καταναλωση του σε εθνικη και βουνο ηταν στα 14.5 λιτρα με 140χλμ ταχυτητα στην εθνικη και σβελτη αναβαση βουνου.
Σε καμια περιπτωση δεν αμφισβητω το αποτελεσμα του τεστ και σιγουρα κατι πρεπει να κανουν στην Jeep γι αυτο, απλα μη ξορκιζουμε ενα αυτοκινητο ως λειαν επικινδυνο μονο και μονο απο αυτο.
Ειναι ενα τεστ το οποιο σε κανονικες συνθηκες δρομου με οδηγο τον καθενα μας μαλλον θα οδηγησει σε στουκα και οχι σε αποφυγη.

GiannisRob
11-09-12, 15:23
Σε καμια περιπτωση δεν αμφισβητω το αποτελεσμα του τεστ και σιγουρα κατι πρεπει να κανουν στην Jeep γι αυτο, απλα μη ξορκιζουμε ενα αυτοκινητο ως λειαν επικινδυνο μονο και μονο απο αυτο.

Νίκο, συμφωνώ με το ποστ σου σχεδόν 100%, εκτός από το κομμάτι που παρέθεσα.

Ο λόγος της διαφωνίας μου είναι το τουπέ του συγκεκριμένου περιοδικού. Είναι αυτοί που όταν βγήκε η πρώτη Α-Class, έκαναν το ίδιο τεστ, και η Α τούμπαρε μεγαλοπρεπώς. Ναι, τότε είχαν δίκιο, και η Α είχε ανάγκη το ESP. Η Mercedes αντέδρασε τότε άμεσα, ανακαλώντας όλες τις Α και βάζοντας το ESP στον στάνταρ εξοπλισμό. Έκτοτε το τουπέ του περιοδικού έχει φτάσει στο Θεό, ενώ έχουν κολλήσει στη μία και μόνη επιτυχία τους, ψάχνωντας να βρουν προβλήματα εκεί που δεν υπάρχει.

Για μένα το παραπάνω βίντεο έχει μόνο διδακτικό χαρακτήρα, μιας και όπως πολλοί από εσάς σωστά είπαν, το Grand Cherokee είναι φτιαγμένο για μια συγκεκριμένη δουλειά, στην οποία διαπρέπει. Οι άνθρωποι αυτοί είναι ικανοί να πάρουν ένα Volvo, να το βάλουν σε πίστα και μετά να γκρινιάζουν που δε σηκώνει τα πλευρικά g μιας Ferrari 458 Italia.

Ένα εξίσου ωραίο βίντεο είναι το παρακάτω, που δείχνει τι διαφορά που κάνει το ESP στο ίδιο αυτοκίνητο:

https://www.youtube.com/watch?v=bCmB0UVdx8E

Nikos
11-09-12, 15:36
Γιαννη το τεστ του περιοδικου δε διαφερει καθολου απο ενα πολυ απλο καθημερινο συμβαν οπως αυτο του σκυλου που μπορει να πεταχτει ανα πασα στιγμη στον καθενα μας, οχι μεσα σε ενα στενο αλλα σε ενα πιο ανοιχτο δρομο, ας πουμε στην παραλιακη Αθηνων - Σουνιου που το εχω δει να γινεται αρκετα συχνα.
Εννεα στις δεκα φορες, το τετραποδο αποδημει εις Κυριον, καταληγει κατω απ το αυτοκινητο μιας και με ταχυτητες της ταξης των 70+ χιλιομετρων σπανια μπορεις ν'αντιδρασεις τοσο ακαριαια οσο στο στημενο τεστ .
Γι αυτο και λεω οτι ναι μεν το αποτελεσμα θα πρεπει να προβληματισει την Jeep, σε καμια ομως περιπτωση δεν αντιπροσωπευει τις πραγματικες καθημερινες συνθηκες χρησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου.
Σαφως και το στυλ του βλαμενου στο βιντεο ειναι τπυλαχιστον για γελια αλλα δε νομιζω οτι τους παιρνει και κανεις στα σοβαρα οταν φτανει η ωρα να παραγγελουν ενα αυτοκινητο . Το Α class σαφως και αποτελουσε ΤΗΝ περιπτωση.
Αλλα το να φορτωνεις ενα αυτοκινητο με φουλ βαρος, με λαστιχα με 65-70 προφιλ και να τραβας αυτες τις τιμονιες, ε ναι ρε φιλε θα σκασει, τι θα κανει ?
Πολυ υπερβολικο κατα τη γνωμη μου και το τονιζουν ακομα περισσοτερο μιας και χρονια τωρα βαρανε μυγες ψαχνοντας για το επομενο θυμα που θα τους ξαναβγαλει απ την αφανεια .

GiannisRob
11-09-12, 15:41
Γιαννη το τεστ του περιοδικου δε διαφερει καθολου απο ενα πολυ απλο καθημερινο συμβαν οπως αυτο του σκυλου που μπορει να πεταχτει ανα πασα στιγμη στον καθενα μας, οχι μεσα σε ενα στενο αλλα σε ενα πιο ανοιχτο δρομο, ας πουμε στην παραλιακη Αθηνων - Σουνιου που το εχω δει να γινεται αρκετα συχνα.
Εννεα στις δεκα φορες, το τετραποδο αποδημει εις Κυριον, καταληγει κατω απ το αυτοκινητο μιας και με ταχυτητες της ταξης των 70+ χιλιομετρων σπανια μπορεις ν'αντιδρασεις τοσο ακαριαια οσο στο στημενο τεστ .

Σαφώς! Ισχύει, όμως, αυτό που ο ghost-rider και εσύ είπατε παραπάνω. Ότι αν είσαι συνειδητοποιημένος όσον αφορά το τι οδηγείς, τότε είσαι οκ. Αυτοί δοκίμασαν ένα SUV με άκαμπτο άξονα πίσω και περίμεναν να συμπεριφερθεί σαν Μ3.

Nikos
11-09-12, 15:58
Αυτο που λες μου θυμιζει ενα παλιο αγαπημενο μου θεμα.....2005 , η Ελλαδαρα στα φορτε της, οι ελληναρες στα ουρανια, ο ξερολισμος σε ολο του το μεγαλειο και ενα δημοσιογραφικο Μ5 Ε60 πεφτει στα χερια των ξυρισμενων χεραδων με γυαλι μυγα, του ελληνικου Evo. Και βεβαια οδηγουν το αυτοκινητο στο "φυσικο του" περιβαλλον, στην πιστα των Μεγαρων, μια πιστα κομμενη και ραμμενη στα μετρα του σχεδον πενταμετρου διτονου, μια πιστα που στραγγαλιζει και καρτ (τροπος του λεγειν) και οι επιστημονες απεφανθηκαν οτι το αυτοκινητο δε στριβει καλα και ειναι αργο μεσα στην πιστα. Χε χε.....ωραια.

alexk
11-09-12, 16:05
Αυτο που λες μου θυμιζει ενα παλιο αγαπημενο μου θεμα.....2005 , η Ελλαδαρα στα φορτε της, οι ελληναρες στα ουρανια, ο ξερολισμος σε ολο του το μεγαλειο και ενα δημοσιογραφικο Μ5 Ε60 πεφτει στα χερια των ξυρισμενων χεραδων με γυαλι μυγα, του ελληνικου Evo. Και βεβαια οδηγουν το αυτοκινητο στο "φυσικο του" περιβαλλον, στην πιστα των Μεγαρων, μια πιστα κομμενη και ραμμενη στα μετρα του σχεδον πενταμετρου διτονου, μια πιστα που στραγγαλιζει και καρτ (τροπος του λεγειν) και οι επιστημονες απεφανθηκαν οτι το αυτοκινητο δε στριβει καλα και ειναι αργο μεσα στην πιστα. Χε χε.....ωραια.

Χαχαχα

Νίκο πόσο συμφωνούμε !
Η πλάκα είναι να δει κανείς Μ5 Ε60 στο Ρινγκ (τα ταξί) να πηγαίνουν όριο.
Εντυπωσιακό για τέτοιο είδους αυτοκίνητο.
Πάντως, έπρεπε να πάνε με το Μ5 καρτόδρομο.
Έχουν μεγάλες ευθείες τα Μέγαρα.

Nikos
11-09-12, 16:14
Χαχαχα

Νίκο πόσο συμφωνούμε !
Η πλάκα είναι να δει κανείς Μ5 Ε60 στο Ρινγκ (τα ταξί) να πηγαίνουν όριο.
Εντυπωσιακό για τέτοιο είδους αυτοκίνητο.
Πάντως, έπρεπε να πάνε με το Μ5 καρτόδρομο.
Έχουν μεγάλες ευθείες τα Μέγαρα.

Το ηξερα οτι θα το διαβασεις και οτι θα σου αρεσει Αλεξη .

Ε91
11-09-12, 16:28
Πάντως εγώ θα τα έχωνα και στον κατασκευαστή των ελαστικών και των ζαντών.
Δεν δικαιολογείται, σε τέτοιο επίπεδο διαστάσεων και αντίστοιχης τιμής, να σκάνε σαν τα μπαλόνια το ένα μετά το άλλο.

Nikos
11-09-12, 16:37
Πάντως εγώ θα τα έχωνα και στον κατασκευαστή των ελαστικών και των ζαντών.
Δεν δικαιολογείται, σε τέτοιο επίπεδο διαστάσεων και αντίστοιχης τιμής, να σκάνε σαν τα μπαλόνια το ένα μετά το άλλο.

Το θεμα ειναι οτι το ελαστικο αυτα δεν κατασκευαζεται για τετοια χρηση . 65αρι προφιλ με 33psi πιεση δεχομενο το φορτιο των 2.5 τονων με αυτη την ταχυτητα τι να σου κανει ....λαστιχο allroad ειναι οχι μαντεμι.

Z4 DCT
11-09-12, 16:41
Αυτο που λες μου θυμιζει ενα παλιο αγαπημενο μου θεμα.....2005 , η Ελλαδαρα στα φορτε της, οι ελληναρες στα ουρανια, ο ξερολισμος σε ολο του το μεγαλειο και ενα δημοσιογραφικο Μ5 Ε60 πεφτει στα χερια των ξυρισμενων χεραδων με γυαλι μυγα, του ελληνικου Evo. Και βεβαια οδηγουν το αυτοκινητο στο "φυσικο του" περιβαλλον, στην πιστα των Μεγαρων, μια πιστα κομμενη και ραμμενη στα μετρα του σχεδον πενταμετρου διτονου, μια πιστα που στραγγαλιζει και καρτ (τροπος του λεγειν) και οι επιστημονες απεφανθηκαν οτι το αυτοκινητο δε στριβει καλα και ειναι αργο μεσα στην πιστα. Χε χε.....ωραια.


Το θεμα ειναι οτι το ελαστικο αυτα δεν κατασκευαζεται για τετοια χρηση . 65αρι προφιλ με 33psi πιεση δεχομενο το φορτιο των 2.5 τονων με αυτη την ταχυτητα τι να σου κανει ....λαστιχο allroad ειναι οχι μαντεμι.



:shok::shok::shok:.....Ρε Νικο....ΠΡΟΣΕΧΕ.....αυτη η λεξη ειναι alarm.....μη και νομιζει οτι λεμε για το αουντι.....


:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1::hyst ericalbs1:




Εκτος πλακας....εχει δικιο ο Νικος......ειπαμε εχει προχωρήσει η τεχνολογια στα ελαστικα , αλλα αυτο που τους ζητανε στο τεστ ειναι τρελα....

kostas1.6
11-09-12, 16:54
Πόση σοβαρότητα μπορεί να αποπνέει ένα τέτοιο τεστ όταν ο οδηγός δοκιμαστής δε φοράει κράνος και ο συνοδηγός κράνος ποδηλάτου;;;;;

ΥΣ Δεν αμφισβητώ τα αποτελέσματα, ούτε και έχω εμπειρία από τέτοιου είδους αυτοκίνητα, αλλά το παραπάνω είναι κάτι που μου κακοφάνηκε ιδιαίτερα...

Stamatis
11-09-12, 17:05
Με την ίδια λογική που μια Λαμποργκίνι δεν θα ανέβει ποτέ στον όλυμπο, έτσι και ένα τσερόκι δεν θα πάει ποτέ τάπα σε τέτοιες πλευρικές.

Απαρέδεκτο να σπάει το ελαστικό, αλλά μάλλον δεν φταίει το αμάξι για αυτή την κατάσταση.

S8N
11-09-12, 17:44
Δε θέλω να είμαι πνεύμα αντιλογίας, αλλά πιστεύω ότι ζητάμε υπερβολικά πράγματα από το Jeep. Έχω ήδη διανύσει 12.000km με το κατά πολύ υποδεέστερο Terios, μου έχουν συμβεί διάφορα απερίγραπτα στο δρόμο, έχω κάνει ταρζανιές με το τιμόνι, έχω κοκκαλώσει από τα 140, έχω ανέβει κι έχω κατέβει με ταχύτητα βουναλάκια με τις 2 ρόδες και ειλικρινά ποτέ δεν ένιωσα ανασφάλεια. Και μιλάμε για έναν γιαπωνέζικο κουβά που σε δοκιμή αποφυγής ταράνδου παίζει να είναι ό,τι χειρότερο μετά το Robin Reliant.

Η όλη υπόθεση μυρίζει εντυπωσιασμό. Όπως τότε με τα crash tests του AMS. Σκοτωνώσουν και με το Fiat Tipo που για ζώνες παραμόρφωσης είχε τα πόδια του οδηγού, σκοτωνώσουν και με το Golf που για να προσπεράσει τριαξονικό με τα 60 άλογα ήθελε μια αιωνιότητα και μια μέρα.

m-power_01
11-09-12, 18:07
Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι το συγκεκριμένο τζιπ έχει χαρακτήρα!
Αμφιβάλλω αν ο οδηγός από μέσα κατάλαβε ότι εγκατέλειψε την άσφαλτο.
Εγω αν το είχα θα εκανα κάθε μέρα αυτό το πράγμα ! Και θα εβαζα και τον giannisrob να τραβάει φωτογραφίες για το τζιπ του μήνα

*Νικο κάτι μου λέει ότι το 99% των ιδιοκτητών δεν θα κάνει τον κόπο να αποφύγει τον σκύλο!

120ie87
11-09-12, 18:13
Συμφωνώ με τους προηγούμενους.

Να προσθέσω κάτι:
Το cherokee σε κατάλληλες συνθήκες (πχ στο γαρμπίλι/χώμα) μπορεί να πλαγιολισθήσει και αυτό το κάνει καλύτερο από κάθε μπροστοκίνητο.
Επομένως είναι καλύτερο από πολλά άλλα αυτοκίνητα.

ghost-rider
11-09-12, 18:44
Mολις βρηκα ενα ωραιο βιντεο.
Ποιο κουρσακι απο αυτα που παιρνουν μερος λετε να ειναι καλυτερο?
"Αυτα που κολλανε μην τα παρετε... Ειναι αχρηστα. Πεταμενα χρηματα...", θα μπορουσε να πει καποιος, σκεφτομενος οπως οι ανθρωποι που δοκιμασαν το τσεροκι, αλλα βλεποντας το ζητημα απο αλλη οπτικη γωνια...


https://www.youtube.com/watch?v=LBlslzuinbY

///M Arios
11-09-12, 18:52
Αυτος που θα το αγορασει και θα γνωριζει τι παιρνει θα εχει ενα καλο εργαλειο στα χερια του.
Δηλαδη εσυ θα εβαζες την οικογενια σου μεσα και θα ξεκινουσες για διακοπες μ αυτο το πραγμα...?
και εαν στη διαδρομη σου πεταγοταν κατι τι θα εκανες...? :thumbsup:



Υ.Γ. και στο κατω κατω ποσες ρεζερβες να παρω μαζι για το ταξιδι??? :th_Laie_67-1:

Samaro
11-09-12, 19:03
Mολις βρηκα ενα ωραιο βιντεο.
Ποιο κουρσακι απο αυτα που παιρνουν μερος λετε να ειναι καλυτερο?
"Αυτα που κολλανε μην τα παρετε... Ειναι αχρηστα. Πεταμενα χρηματα...", θα μπορουσε να πει καποιος, σκεφτομενος οπως οι ανθρωποι που δοκιμασαν το τσεροκι, αλλα βλεποντας το ζητημα απο αλλη οπτικη γωνια...


Θα μπορούσαμε όμως επίσης να σκεφτούμε : "Τι να το κάνω το Τσερόκι και τα κουρσάκια πάνε εκεί που θέλω !"

:original:

ghost-rider
11-09-12, 19:08
Δηλαδη εσυ θα εβαζες την οικογενια σου μεσα και θα ξεκινουσες για διακοπες μ αυτο το πραγμα...?
και εαν στη διαδρομη σου πεταγοταν κατι τι θα εκανες...? :thumbsup:



Υ.Γ. και στο κατω κατω ποσες ρεζερβες να παρω μαζι για το ταξιδι??? :th_Laie_67-1:

Να σου πω... Οδηγω αυτο το κτηνος. Μονο αμα μου πεταχτει νταλικα θα σκεφτω να κανω ελιγμο...
Και για να σου απαντησω, θα το ισοπεδωνα...
Απλα πραματα.

ΥΓ Γιατι ρωτας? Αφου ηδη ξερεις την απαντηση :whistle:

nik200
11-09-12, 21:18
εμενα μου μυριζεται λιγο φιασκο....δεν κρυβω..

καποιοι θα πουν οτι κινδυνολογουμε, αλλοι οτι υπερβαλλουμε..αλλα το αποτελεσμα ειναι ενα...ασχολουμαστε με το grand cherokee!!!

υγ..αρνητικη ή θετικη δημοσιοτητα..δεν παυει να ειναι δημοσιοτητα

nik200
11-09-12, 21:23
χωρις να χαλαω το θεμα..βρηκα και αλλο "επικυνδινο"...


https://www.youtube.com/watch?v=aZF8N9NItHI

Stunt Mike
11-09-12, 21:59
για το grand cherokee μιλάμε...ούτε για το wrangler, ούτε για το απλό cherokee.
οι δυνατότητες του εκτός δρόμου, είναι χειρότερες απο ένα Χ5, πράγμα τελείως απαράδεκτο.
το έχει ο αρραβωνιαστικός της κουμπάρας μας, και το μόνο που έχω να πώ για αυτό το αμάξι, είναι ένα καρατεράστιο thumps down...

Θωμα δεν εχουν καμια σχεση οι δυνατοτητες του Χ5 εκτος δρομου με το Grand Cherokee....Μα καμια,εντελως ομως...Το ενα ειναι SUV καθαρα ψηλο ασφαλτινο και το αλλο εχει αναρτηση-διαφορικα-πλαισιο να σε παει σε σημεια που μετα αναλαμβανουν τα καθαροαιμα να συνεχισουν...

Περαν τουτου,το συγκεκριμενο τεστ το θεωρω σκετη βλακεια.Στο 99% ενος τετοιου ελιγμου,οι οδηγοι θα καταληξουν εκτος δρομου ή πανω στον ταρανδο,οτι αμαξι κι αν οδηγουν,ειδικα επειδη:
οταν ξαφνικα πεταγεται κατι μπροστα σου,θα πατησεις και φρενο ειτε απο την αρχη,ειτε μετα αλλαζοντας πλεον ολα τα δεδομενα αυτης της ''ασκησης''
Δεν ειναι τοποθετημενο σε ρεαλιστικη βαση λοιπον.Αν το δεχτουμε σαν δοκιμασια,τοτε το επομενο σταδιο θα'ναι να κοβουμε χειροφρενα με 180++ στην Ε.Ο. για να δουμε ποσα τετακε θα κανει τ'αμαξι μας μεχρι να τουμπαρει....Ειναι δυνατον???
Οπως ειπε κι αλλος προηγουμενως,το συγκεκριμενο περιοδικο,εχει μακρα ιστορια σε τεστ που θυμιζουν περιοδικο χαλαρης αναγνωσης.παλευοντας να βγαλει λαυρακι(θυμηθειτε την ιστορια με τα Fiat Marea??)....

///M Arios
12-09-12, 00:31
Μονο αμα μου πεταχτει νταλικα θα σκεφτω να κανω ελιγμο...
δηλαδη βγενεις στο δρομο μονο οταν εχουν απαγορευτικο οι νταλικες γιατι εαν σου πεταχτει μια δεν μπορεις να τιν αποφυγεις!! (τι λογικη ειναι αυτη???) :whistle::whistle: :th_Laie_67-1:

Straight six
12-09-12, 10:23
Sent from my LT22i using Tapatalk

Αυτο που θελει να πει ειναι οτι δεν παιζει σε καμια περιπτωση να κανεις τετοιο ελιγμο και να χοροπηδαει ολο το τζιπ...αυτα ειναι σταρ τρεκ...αυτοι εκατσαν και ηπιαν το αιμα του αυτοκινητου λεγοντας μετα οτι ειναι καταστροφη το αμαξι....εαν ποτε τυχη κατι τετοιο η στουκα ειναι δεδομενη κατα 99 τα εκατο....καταφεραν να κλαταρουν λαστιχο....απολυτα λογικο με τετοια μεταχειριση....τι περιμεναν δηλ?
Το αμαξι μια χαρα ειναι.....και τα λαστιχα δεν σκανε ετσι...μονο καποιος πανιβλακας θα οδηγουσε ενα τζιπ σαν και αυτο ετσι και θα εκανε μια τετοια ταρζανια....καταρχας για να φταναμε σε αυτο το αποτελεσμα θα επρεπε να αντιδρουσαμε ολοι οι καθημερινοι οδηγοι ετσι.χωρις στησιματα και τετοια...μαλλον πρωτα στη στουκα θα φταναμε κ πουθενα αλλου...σου λεει καιρο εχουμε να ακουστουμε....ε κατσε να πιουμε το αιμα κανενος με εντελως ανορθοδοξο τροπο μπας και ανεβει το γιουτιουμπ γτ εχουμε πατωσει γενικα.το 70αρι προφιλ τι περιμενουμε να κανει με τετοια πιεση αερα και πλευρικη προσφυση π παει να πιασει??? Με την λογικη αυτη και ενα μ6 σε μια βροχερη πατρων κορινθου ειναι σβουρα για καποιον ασυνειδητο...αρα εγληματιας η bmw....περιοδικα του λωκου. :)

E60_Arkadia
12-09-12, 15:37
Απο την στιγμη που υπαρχουν αντιστοιχα μεγαλα και βαρια suv που περασαν ανετα το τεστ,για μενα δεν ειναι και ο,τι καλυτερο στην οδηγικη συμπεριφορα το jeep.Ισα ισα που λογω βαρους και δυναμης θα επρεπε να το ειχαν κανει αψογο σε τετοιες καταστασεις!

Straight six
12-09-12, 16:00
δηλαδη τωρα συγκρινουμε το xc90 και τα suv με το grand???? αυτο ειναι το μισο απο το
grand σορρυ κιολας δηλαδη...παιδια για να κανουμε στο δρομο τετοιο ελιγμο με
τζιπ αυτου του μεγεθους δεν παιζει..γιατι? πολυ απλα για να φτασουμε στο αποτελεσμα του βιντεο θα πρεπει το ξαναλεω, να αντιδρασουμε ετσι και να αποφυγουμε και το υποτιθεμενο εμποδιο...κανκουνεν δηλαδη και αμα....και γιατι εχω την εντυπωση οτι αν επαιρναν και ενα land cruiser 100 παλι το ιδιο θα συνεβαινε??? πιστευω πως η ολη φαση ειναι εσκεμμενη και τιποτε αλλο.για να αντιδραει ενα τζιπ 2 τονων και βαλε ετσι σημαινει κανουν δοκιμες που δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα ενος τετοιου αυτοκινητου... πλακα μας κανουν??? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::hystericalbs1:

alexk
12-09-12, 22:13
δηλαδη τωρα συγκρινουμε το xc90 και τα suv με το grand???? αυτο ειναι το μισο απο το
grand σορρυ κιολας δηλαδη...παιδια για να κανουμε στο δρομο τετοιο ελιγμο με
τζιπ αυτου του μεγεθους δεν παιζει..γιατι? πολυ απλα για να φτασουμε στο αποτελεσμα του βιντεο θα πρεπει το ξαναλεω, να αντιδρασουμε ετσι και να αποφυγουμε και το υποτιθεμενο εμποδιο...κανκουνεν δηλαδη και αμα....και γιατι εχω την εντυπωση οτι αν επαιρναν και ενα land cruiser 100 παλι το ιδιο θα συνεβαινε??? πιστευω πως η ολη φαση ειναι εσκεμμενη και τιποτε αλλο.για να αντιδραει ενα τζιπ 2 τονων και βαλε ετσι σημαινει κανουν δοκιμες που δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα ενος τετοιου αυτοκινητου... πλακα μας κανουν??? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::hystericalbs1:

To X5 είναι αντίστοιχου μεγέθους και φυσικά έχει ανώτερη οδική συμπεριφορά.
Φυσικά δεν είναι για εκτός δρόμου, αλλά εγώ σαν κάτοχος Χ5 δεν το έχω πάει και ούτε χρειάζεται να πάω εκτός δρόμου.
Έτσι λοιπόν το Cherokee καλό δεν το λες.
Θεωρώ ότι για εκτός δρόμου χρήση είναι πιο καλά να έχεις κάτι σε στυλ Navara.

Straight six
12-09-12, 23:50
To X5 είναι αντίστοιχου μεγέθους και φυσικά έχει ανώτερη οδική συμπεριφορά.
Φυσικά δεν είναι για εκτός δρόμου, αλλά εγώ σαν κάτοχος Χ5 δεν το έχω πάει και ούτε χρειάζεται να πάω εκτός δρόμου.
Έτσι λοιπόν το Cherokee καλό δεν το λες.
Θεωρώ ότι για εκτός δρόμου χρήση είναι πιο καλά να έχεις κάτι σε στυλ Navara.



συμφωνω σε οσα λες και με χιλια το ναβαρα αλλα πιστευω πως ο προσανατολισμος του γκραντ ειναι αρκετα πιο offroad απ οτι στο χ5.αυτο φαινεται και απο τις διαδρομες τις αναρτησεις στη δοκιμασια...μεγαλες διαδρομες και κλισεις,,,σιγουρα το χ5 ειναι αρκετα πιο ασφαλτινο απο το γκραντ γι αυτο - περαν του οτι ειναι bmw οπως και να το κανουμε - εχει και καλυτερη οδικη συμπεριφορα...πολυ πιο σπορ και ασφαλτινη...

120ie87
13-09-12, 06:42
Ας ασχοληθούμε με τις δυνάμεις που ασκούνται ανεξάρτητα με το αν οδηγεί ο Κάνκουνεν ή η κυρία Ευτέρπη που το αγόρασε "για να τρακάρει χωρίς να παθαίνουν κάτι τα παιδιά".


.
.
.
Στο ελαστικό ασκείται μια δύναμη fοριακή στην οποία το ελαστικό φεύγει από τη ζάντα.

Για να μεταβάλλουμε αυτή τη δύναμη μπορούμε είτε να μειώσουμε τη μεταφορά βάρους στον άξονα (με μείωση του κέντρου βάρους πχ) είτε να αλλάξουμε διάσταση ζαντών και ελαστικών. 1 ίντσα ψηλότερη ζάντα και ανάλογα λίγο λεπτότερο ελαστικό θα έλυνε το πρόβλημα (φαντάζομαι θα έχει γίνει ήδη σιωπηλά από την εταιρία).


Για να φτάσει το ελαστικό στην fοριακή που λέγαμε παραπάνω πρέπει να υπάρχει πάρα πολύ καλή πρόσφυση (έτσι ώστε να μην μειωθούν οι δυνάμεις που ασκούνται πάνω του από το γλίστρημα - τριβή ολίσθησης) ή να αυξηθεί η αρνητική κλίση της στροφής (με αποτέλεσμα χωρίς υπερβολικά γρήγορη αντίδραση- γρήγορο στρίψιμο του τιμονιού) να φτάσουμε σε fοριακή: όμως στην τελευταία περίπτωση το τζιπ θα φτάσει στο σημείο να ανατραπεί.
Η λύση είναι λίγο πιο aggressive esp το οποίο θα φρενάρει απότομα τον εμπρός εξωτερικό για να δημιουργεί γλίστρημα του εμπρός μέρους στιγμιαία (υποστροφή) και θα μειώνει τις δυνάμεις που ασκούνται στον εμπρός εξωτερικό τροχό. (κάτι που μάλλον θα έχει γίνει ήδη από την εταιρία σε ecu update).


Ανεξάρτητα με το αν οι συνθήκες είναι οριακές ή όχι, ανεξάρτητα με το αν απαιτούνται αντιδράσεις Κάνκουνεν ή της κας Ευτέρπης, ανεξάρτητα με το αν οι δημοσιογράφοι φορούν κουστούμι ή τσαλακωμένο μπλουζάκι καλό είναι να βλέπουν οι εταιρίες μικρές αδυναμίες και να τις διορθώνουν. ;)

redneck
17-09-12, 16:22
το τεστ ειναι μαπα , οποιος εχει την δυνατοτητα να εχει προσωπικη αποψη απο το τελευταιο grand cherokee θα καταλαβει οτι αυτο που μας δειχνουν ειναι μια μεγαλη παραπληροφορηση για να στιγματισουν το ονομα της Chrysler... πιθανοτατα γιατι η τσαπου ειναι μεγαλη ... το τελευταιο cherokee βασιζεται επανω στο σασσι του Mercedes ML ... με την μοναδικη τεχνολογια στην τετρακινηση της Chrysler/Jeep ... do the maths ... ειναι μεγαλη η τσαπου για τον ανταγωνισμο πρεπει κατι να αποδειξουν...
Μη κοιτατε εδω στην Ελλαδα που εχουμε κριση και τεκμηρια και δεν πολυκυκλοφορουν τα νεα μοντελα... το νεο Cherokee ειναι απιστευτο αυτοκινητο !