Επιστροφή στο Forum : E36 M3 [andreas_R] Ζημια
Mετα απο πολυ καιρο θα σας πω για οσους δεν ξερετε τον πονο μου.
Το Ε36 Μ3 που επιθυμουσα για πολλα χρονια και ολο μου διεφευγε και καταφερα να αποκτησω επαθε ζημια 2 μηνες μετα την αγορα.
Η ζημια ηταν η εξης: Ελιωσε το πιστονι στον 5ο κυλινδρο και εκανε και ζημια στο μπλοκ η οποια απαιτουσε ρεκτιφιε και εξαδα oversize πιστονια.
Ακριβη λυση την οποια δεν μπορουσα να "ανεχτω".
Ετσι και αφου για πολυυυυ καιρο δεν εβρισκα μπλοκ σκετο αποφασισα
να βαλω αλλο μοτερ στο οποιο θα περαστουν και καινουργια μεταλλα συν οτι ημουν τυχερος ας πουμε αφου το μοτερ ηταν πανω σε αμαξι και μπορεσαμε και το ειδαμε το δοκιμασαμε κτλ.
Το λιωσιμο ομως ειναι αυτο που θελει ψαξιμο. Λογικα κατι εγινε με την τροφοδοσια σωστα? Αν εχει ακουσει-δει καποιος κατι αναλογο ας μας δωσει καμια ιδεα τι να κοιταξουμε, αν και το συνεργειο που εχω παει εχει παρα πολυ καλες συστασεις.
Σε 2-3 βδομαδες το πολυ ευελπιστω να ειναι ετοιμο το αμαξι γιατι τα νευρα μου εχουν κλονιστει:original:
Στην ουσια αντικαθισταας Αντρεα το μοτερ, αλλα εχεις την απορια πως εγινε η ζημια στο παλιο, ετσι ??
Δεν κρατας πραματα απο το παλιο. Ή οχι ?
Ελιωσε το πιστονι στον 5ο, δηλαδη ητανε λαθος το μιγμα, ή και κακη ψυξη/λιπανση στον συγκεκριμενο ?
(απορω και γω, δεν εχω ιδεα)
Ολο το παλιο " αφαιρεθηκε" απο την τιμη του νεου, κλασσικη περιπτωση καθοτι
ολα τα υπολοιπα ηταν σε εξαιρετικη κατασταση.
Φυσικα και εχω την απορια γιατι θεωρουμε οτι ειναι θεμα εγκεφαλου ή καλυτερα ηλεκτρικο.
Μακαρι να ειναι ενα μπεκ βουλωμενο ή χαλασμενο τελοσπαντων ωστε να ληξει εκει.
Βεβαια τωρα θα βαλουμε την μπεκιερα του νεου αλλα το αλλο το μπεκ μπορουμε ευκολα να το τσεκαρουμε.
Μου εχουν πει οτι ο εγκεφαλος εχει δυο κυκλωματα καθενα απο το οποιο διαχειριζεται 3 μπεκ. Πιστευουν οτι το ενα κυκλωμα ειχε προβλημα και εγινε οτι εγινε.
Ισχυει κατι τετοιο?
ειμαι σχετικα ασχετος, αλλά νομιζω οτι ΜΠΟΡΕΙ οντως να γινει τετοιο "λιωσιμο" απο λαθος μιγμα, σωστα?
δηλαδη μπορει να εγινε απο εγκεφαλο. αλλα γιατι να εφαγε τετοια "φλασια" ??
και μονο στον 5ο?
Αυτες τις αποριες πανω κατω εχω κι εγω.
Γιαυτο και ανοιξα το θρεντ.
Πρεπει να βρεθει η αιτια γιατι τα ηλεκρικα θα μεινουν τα ιδια.
Εγώ θα σου έλεγα να τσεκάρεις όλα τα μπεκ σε πρώτη φάση. Να ελέγξουν παροχή και να κάνουν καθαρισμό. Το μπουζί του 5ου πως ήταν (χρώμα, κατάσταση)?
Ανδρέα, πες μας και που έλιωσε το πιστόνι: Στο κέντρο ή στην περίμετρο? Ενδέχεται να οφείλεται και σε χρονισμό πάντως. Τα μοτέρ αυτά δεν είχαν ένα θέμα με το Vanos?
katsaraios
02-09-12, 00:20
Aντρεα το αμαξι το ειχες σε συνεργειο στην Ν.Χαλκηδονα??
Ειχα δει εκει Μ3 με λιωμενο πιστονι..
Σε ποιο συνεργείο πας;
Συνήθως το λιώσιμο έχει να κάνει με αυξημένη θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης που σημαίνει υπερφτωχό μίγμα, που σημαίνει μπεκ που δεν ψέκαζε σωστά...
Παιδες ευχαριστω για το ενδιαφερον.
Το αμαξι το εχω στον Νεο Κοσμο.
Το πιστονι εχει λιωσει στην περιμετρο του στο ενα τεταρτημοριο οχι στο κεντρο.
Ασχετο αλλα ισως βοηθησει θα σας περιγραψω πως εγινε η ζημια.
Βγαινω στην Συγγρου και ξεκιναω και ανοιγω απο τριτη ΟΧΙ κοφτες και τετοια
βαζω 4η τα ιδια ανοιγα αλλα οχι να το σπαω βαζω 5η και μετα απο δευτερολεπτα νιωθω ενα σφιξιμο και αφηνω κατευθειαν το γκαζι αλλα η ζημια ειχε γινει
μπας και εχεις κανα προγραμμα??
τα μπουζι σου πως ηταν???
Ποντάρω στα μπεκ...Βγάλτε τα να τα μετρήσετε. έχω δει πολλές ζημιές σε Μ από κλασμένο μπεκ και συνήθως η ζημιά γίνεται στο τεταρτημόριο που λες.
Είναι πιο σπάνιο να τρυπήσει στο κέντρο το πιστόνι...
Στον Μάκη το έχεις πάει το αμάξι;
STREETRACING
02-09-12, 14:10
Αντρέα θα ρωτήσω κ εγω αύριο τον δικο μου που είναι κορυφή στα e30 κ ε 36 κ θα σου πω
Αν ηταν απο προγραμμα θα ειχαν λιωσει και τα αλλα ειδικα στα 200+χλμ/ω
Και εαν δεν ειχαν λιωσει θα ειχαν καποια σημαδια.
Το μπουζι ηταν τιγκα λαδωμενο οποτε δεν μπορεσαμε να δουμε με το ματι αν ηταν φτωχο
ή πλουσιο.
Τα υπολοιπα ηταν οπως επρεπε να ειναι.
Το αμαξι ειναι στον Πλουμιστο.
Φιλε αντρεα.
Το οτι ειναι λιωμενο στην περιμετρο το πιστονι, σημαινει οτι την ακουσε απο αυξημενη θερμοκρασια στα τοιχωματα του μπλοκ.
Πρεπει να δουλεψε στεγνα το πιστονι σου, και απο την πολυ τριβη ο θαλαμος ανεβασε πολυ μεγαλη θερμοκρασια με αποτελεσμα το λιωσιμο.
Αυτο ωφειλεται καθαρα σε θεμα τροφοδοσιας. Οποτε τσεκαρε μπεκ που ειναι το ευκολο, και το μπουζι.
Βέβαια αυξημένη θερμοκρασία στο μπλοκ θα μπορούσε να επέλθει και από χαλασμένη τρόμπα λαδιού(που έχει συμβεί σε άλλα e36 M3), όμως θα έβλεπες σημάδια ''κόπωσης'' (αν όχι αντίστοιχη ζημιά) και σε άλλους θαλάμους.
Άρα δεν τίθεται τέτοιο θέμα στην περίπτωσή σου.
Ναι. Εδω μιλαμε μονο για τον ενα θαλαμο.
Τσεκαρε αν έχει προγραμμα δεν έχει σημασία για τον ένα κυλινδρο, καλύτερα μαμά εγκέφαλος παρα με άγνωστο προγραμμα! Απο Εκεί και πέρα καθάρισμα μπεκ και έλεγχος της πλεξουδας της μπεκιερας!
Τσεκαρε αν έχει προγραμμα δεν έχει σημασία για τον ένα κυλινδρο, καλύτερα μαμά εγκέφαλος παρα με άγνωστο προγραμμα! Απο Εκεί και πέρα καθάρισμα μπεκ και έλεγχος της πλεξουδας της μπεκιερας!
σοφη κουβεντα, σημειωστε τη.
την εχουνε παθει πολλοι...
:whistle:
Αν και δεν έχω γνώσεις για τον συγκεκριμένο κινητήρα , συγκρίνε
τους πολλαπλασιαστες μεταξύ τους να δεις
Μήπως διαφέρει ο 5
STREETRACING
03-09-12, 09:07
Αντρέα θα ρωτήσω κ εγω αύριο τον δικο μου που είναι κορυφή στα e30 κ ε 36 κ θα σου πω
μιλησα με το μηχανικο μου.
μου ειπε εφοσον ειναι μονο το ενα πιστονι.μπορει να ειναι.
-μπεκ
-λαθος μπουζι
-πολλαπλασιαστης προβλημα ,ρεταρισμα που δεν καταλαβες
Για μπεκ τα ειπαμε...
Τα μπουζι ηταν ολα ιδια και απο οτι θυμαμαι αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης.
Αν ηταν ρεταρισμα και γενικα κακος πολλαπλασιαστης δεν θα αναβε τσεκ?
STREETRACING
03-09-12, 11:58
Δεν είναι απαραίτητο να ανάψει.
Εμένα πριν 4 χρόνια που ρεταρισε ανεπαίσθητα ούτε το κατάλαβα κ θέλανε δυο πολλαπλασιαστες αλλαγή κ ούτε Τσέκ άναψε.
Μαλισταααα!!!
Ευχαριστω παντως για την βοηθεια σου και φυσικα ολων.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.