PDA

Επιστροφή στο Forum : TypeR EP3 madness



Thomelef
31-08-12, 19:37
Βασικα περιμενα πως και πως μεχρι να πεσει η μικρη για υπνο για να ανοιξω το συγκεκριμενο θρεντ.
Σημερα λοιπον και πριν φυγω για την καθιερωμενη μου εβδομαδιαια εξοδο στην αγορα, ακουω θορυβο ουαου να μπαινει μεσα στην αυλη του εργοστασιου. Παραταω τα παντα οπως τα ειχα, και μισοσηκωνομαι απο την καρεκλα για να δω τι ειναι αυτο που ακουγεται.
Με μεγαλη μου εκπληξη βλεπω τον κυριακο με το αυτοκινητο του, το οποιο ειναι σε ακινησια για κανα χρονο τωρα. Ο κυριακος εκτος απο καλος φιλος, ηταν και πολυ καλος συνεργατης στα καλα τα χρονια, απλα λογο αλλαγης προσανατολισμου παλι πανω στο επιπλο,εχει διακοπει η συνεργασια μας τον τελευταιο καιρο.
Φιλια κακο ιστοριες λοιπον, και μια φραπα ισα με το μποι του κυριακου και κους κους. Πολυ χαιρομαι το κουτσομπολιο του κλαδου με ατομα που αγαπω και εκτιμω ιδιαιτερα.
Φυσικα, εκτος απο την δουλεια, το περισσοτερο κους κους εγινε γυρω απο τα αμαξια, μιας και τρελος πετροχεντ και ο ιδιος.
Εδω θελω να αναφερω οτι το συγκεκριμενο αμαξι φοραει παρα πολλα πραγματα, ακριβα πραγματα, και ειναι στην κυριολεξια παρα πολυ γρηγορο.
Μια λιστα απο τα βασικα που φοραει ειναι το τετραπεταλουδο, εχει αλλο μεταβλητο που κανει το μοτερακι να βετεκιαζει απο τις 4.000, ΤΕΙΝ αναρτησακι πολυ ωραια ρυθμισμενο, ΤΟΥΟ 888 λαστιχακια, τις γνωστες volk rays ET37, φρενακια τετραπιστονα μπρος πισω.
Το οτι το συγκεκριμενο αμαξι ειναι πιστολι το ξερω απο παλια, μιας και στην πλακα πριν κανα διχρονο ειχα φαει μια καλη τσουνα. Δεν ξερω, ισως να το πειρα και εγω πολυ χαλαρα. Το θεμα ειναι οτι ειναι κατα πολυ γρηγοροτερο απο τα απλα, και στεκεται πολυ καλα σε ανωτερα αυτοκινητα.
Μπλα μπλα μπλα, κουβεντα, αναλυσεις, στησιμο, αλογα, και αναψανε τα αιματα και των δυο απο την κουβεντα.
Ρε μλκ...να σου πω του λεω. Χαζολογουμε που χαζολογουμε. Το παμε καμμια βολτα που εχω μεγαλη απορια να δω πως παει? Και δεν παμε μου λεει...και μου πεταει τα κλειδια.
Σαν επιλογη για να δουμε τι κανει γενικα το αμαξι, εχουμε την αναβαση απο μελλισοχωρι για ωραιοκαστρο.
Κλειστη διαδρομη με ωραιες στροφουλες, ενα καλο ανοιχτο κομματι που πατας μεχρι και 200 σε ενα σημειο, αρκετα εσακια, και δυο καλες αρκετα αποτομες.
Ειλικρινα, επαθα οχι την πλακα μου, αλλα στο τελος κοντεψα να προσκυνησω οταν γυρισαμε πισω.
Ο θορυβος απο το τετραπεταλουδο στο συγκεκριμενο μοτερ απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Ο τροπος με τον οποιο δουλευει μεχρι τις 11.500, ειναι απλα απιστευτος. Ανατριχιλα που σου σηκωνει ακομα και την πιο ξεχασμενη τριχα του κορμιου σου. Το σαζμαν του υπακουο, σκληρο, κοντο,σε σημειο που σε πριζωνει ακομα και χωρις λογο να ανεβοκατεβαζεις τις ταχυτητες.
Απιστευτη αποκριση μετα τις 4.500, η οποια δεν πεφτει καθολου ουτε στις μικρες ταχυτητες, ουτε και στις μεγαλες οπως η τεταρτη και η πεμπτη.
Το τιμονι τελειο σε σημειο που το νιωθεις σα να σου μιλαει, ενω το μικρο του βαρος το κανει στην κυριολεξια σαν καρτακι.
Πρωτη φορα βλεπω αμαξι να λυρλιαζουν τα λαστιχα του τοσο πολυ απο την προσφυση και οχι απο το σπινιαρισμα, και στην καμπινα και στο τιμονι να σου λεει το αμαξι οτι εχει πολυ ακομα να δωσει, και οτι αυτο δεν ειναι τπτ.
Κλειστες καμπες με εισοδο απο ανοιχτα, τελειο turn in, εμπιστοσυνη μεγαλη στις πληροφοριες που δινουν αμαξωμα - αναρτηση - τιμονι, και πιεζεις πριν την κορυφη. Τσιριγμα τα ΤΟΥΟ, και οση παραπανω πιεση δινεις στο αμαξι, αυτο σε βαζει ακομα πιο εσωτερικα της στροφης.
Τα φρενα υπεραρκετα, με σταθερη αποδοση, αρκετα μικρη διαδρομη του πενταλ, και σε συνεχεια του υπολοιπου συνολου, σου δινει την δυνατοτητα να μπεις παντου με μονο ενα μικρο και καλο τσιμπημα.
Αφου καναμε μια αναβαση και καταβαση, γυρισαμε πισω...εγω για να'μαι ειλικρινης καταενθουσιαστικα απο το ποσο καλο και αποτελεσματικο μπορει να γινει το συγκεκριμενο αμαξι, μιας και ενω ηξερα οτι ειναι πολυ καλο και γρηγορο του κυριακου,δεν πιστευα οτι σαν συνολο θα ηταν τοσο καλο.
Μιλησαμε για δουλιτσα, ειπιαμε το υπολοιπο καφεδακι το οποιο ειχαμε αφησει και εγινε κατουρο, και ο καθενας στην δουλεια του.


:original::original:

hades7
31-08-12, 19:44
:th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:
τομι να το δεις θα γινει της πτνας σε αυτο το θρεντ :hystericalbs1:

stef
31-08-12, 19:49
Περίμενε να δεις τι έχει να γίνει
Όντως!
Πολύ ωραίο αμαξάκι το Tάπερ!!!

Thomelef
31-08-12, 19:50
Οτι και να γινει, εγω ειδα με τα ματια μου και πειρα πολυ καλη γευση απο το συγκεκριμενο. Το αμαξι ειναι τελειο στα παντα του, και οι υπολοιπες θεωριες περρισευουν.
Ααααα παιζει να ερθει μαζι μας στις σερρες, οποτε θα ηταν και καλη περιπτωση να δουμε τι μπορει να κανει απεναντι στα βαρια πυροβολικα του φορουμ οπως του μανωλακη και του αλεξη.

StratosZ4
31-08-12, 19:57
11.500 κοφτη εεεε?:shok::shok::shok:

Θυμαμαι που το ελεγες μια φορα. Τετραπεταλουδο, κοφτης στο θεο, ουτε θελω να ξερω πως ουρλιαζει αυτο το πραγμα.
Μια τετοια κατασκευη Τομ, μονο σαν παιχνιδι μπορεις να τη δεις...

Z4 DCT
31-08-12, 20:00
Καλα ρε μαλάκα τοσο πολυ κατάκαρδα το πηρες που θα σε ξεσκίσω που πηγες βόλτα με taper.......

OYΣΤ ΠΡΟΔΟΤΗ

Panos 316T
31-08-12, 20:04
Σε καταλαβαινω απολυτα Θωμα, εχει φιλος με παρομοια specs και το αυτοκινητο γαζωνει.

Ειδικα αποκριση και ο ηχος απο αλλο πλανητη.

Θυμαμαι πριν την αναβαθμιση του ,ειχαμε ανοιξει απο 2ες , εγω στη ροδα οσο αυτος μοτερ και πηγαιναμε καθρεπτες μεχρι γεματες 3ες.

Πολυ τιμιο...

Stradale
31-08-12, 20:45
Φοβερό αυτοκίνητο, άσχετο αν ειανι χοντα,μπεμβε ή ντάτσια, σημασία έχει που σε κάνει να χαμογελάς σαν τρελός. Και είανι και μπροστοκινητο!

Konstantinos E60
31-08-12, 21:06
Τα Honda μια χαρά είναι...οι κατοχοι είναι που βγαζουν κόμπλεξ,ειδικά με τα Μτρια !
Και πως να μην βγάζουν οταν με το ενα τρίτο των χρημάτων τα χτυπάνε στα ίσια.

Thomelef
31-08-12, 21:08
Αυτο που μου αρεσει στο συγκεκριμενο, ειναι οτι δεν ειναι καγκουρεμενο, και μεσα εχει μονο ενα ντιτζιταλ οργανο πλακε πολυ ωραιο πισω απο το τιμονι, το οποιο εχει πιεση λαδιου, θερμοκρασια λαδιου, και αλλαζει mode απο ενα μικρο remote controller.

Thomelef
31-08-12, 21:13
Τα Honda μια χαρά είναι...οι κατοχοι είναι που βγαζουν κόμπλεξ,ειδικά με τα Μτρια !
Και πως να μην βγάζουν οταν με το ενα τρίτο των χρημάτων τα χτυπάνε στα ίσια.

Δεν ειναι ολοι ετσι κωτσο...αυτο το βλεπεις απο κατι χαζους πιτσιρικαδες, οι οποιοι δεν ειναι και λιγοι.
Ειναι η νουμερο ενα εταιρεια, που τα γρηγορα της αμαξιατα εχουν 20αρηδες - 25αρηδες που νομιζουν οτι πατανε μεχρι και τον σεννα, επειδη εχουν αμαξι που στροφαρει μεχρι εννεα και.
Ο συγκεκριμενος προσκυναει το Μ-τριο, οπως και πολλοι αλλοι κατοχοι χοντα που ξερουν απο αμαξια, και ξερουν να ξεχωριζουν το καθενα στην κατηγορια του.

Thomelef
31-08-12, 22:40
Γυμνο, με κλουβι, χωρις τπτ περιττο επανω του, πιστευω οτι γινεται τρελος κιλερ το συγκεκριμενο αμαξι, ακριβως ετσι οπως το εχει ο κυριακος.
Σκετη λαμαρινα μεσα, με ενα μπακετ, κλουβι, και σλικαδουρα.

nikos1400
31-08-12, 22:52
Εντεκαμισι χιλιαδες στροφες, ε ???!!!
:shok:

Και γω δεν κολλαω σε μαρκες κλπ, αλλα οπως λες Θωμα το συγκεκριμενο εχει πολυ καλα και ακριβα πραματα πανω.

Στην ουσια δεν μπορουν να συγκριθουν το TypeR με καποιο πεμβε νομιζω γιατι ειναι ανομοια πραγματα...
Αλλα αν βαλεις παλι αντιστοιχα πραματα πανω σε πχ., τι να πουμε? Μ3 Ε36 ?
Και αυτο δε θα εχει καμμια σχεση με μαμα.

Και εγω παντως γουσταρω ολα τα μηχανοκινητα, ανεξαρτητως μαρκας.

Stradale
31-08-12, 22:52
Εχει και φοβερό μοτέρ,το καλύτερο διλιτρο απο αυτήν την εταιρία!

Ειναι δύσκολο στην οδήγηση σε αυτο το στάδιο; Ένας μέτριος πιστεύεις το παει;

aristent
31-08-12, 22:53
αυτο εδω ειναι το μοντελο Τομ? :
https://file042a.bebo.com/2/large/2008/10/19/15/9425929a9191864381l.jpg

andreas_R
31-08-12, 22:54
Τι μου θυμησες τωρα!!!

Πραγματικα φουντωτικο αυτοκινητο το ταπερ και χωρις να σε προβληματιζει.

Ακομα και για παγωτο στο περιπτερο να πηγαινα , πηγαινα με 9αρες

Οποιος δινει ταπερ και και παρει οτιδηποτε αλλο περαν m3 evo impreza απλα ξενερωνει.
Μπορει να ειναι πολυ πιο γρηγορος απλα δεν εχει αισθηση.

andreas_R
31-08-12, 22:56
Εντεκαμισι χιλιαδες στροφες, ε ???!!!
:shok:

Και γω δεν κολλαω σε μαρκες κλπ, αλλα οπως λες Θωμα το συγκεκριμενο εχει πολυ καλα και ακριβα πραματα πανω.

Στην ουσια δεν μπορουν να συγκριθουν το TypeR με καποιο πεμβε νομιζω γιατι ειναι ανομοια πραγματα...
Αλλα αν βαλεις παλι αντιστοιχα πραματα πανω σε πχ., τι να πουμε? Μ3 Ε36 ?
Και αυτο δε θα εχει καμμια σχεση με μαμα.

Και εγω παντως γουσταρω ολα τα μηχανοκινητα, ανεξαρτητως μαρκας.


επειδη το ειχα το αυτοκινητο, δεν χρειαζεται να εχει τοσα πολλα πραγματα πανω για να σε κανει "χαρουμενο" ας πουμε.
Το ειχα απο μαμα μεχρι 250 αλογα με κοντο σασμαν.

nikos valvetronic
31-08-12, 22:57
αυτο εδω ειναι το μοντελο Τομ? :
https://file042a.bebo.com/2/large/2008/10/19/15/9425929a9191864381l.jpg

Ναι Άρη αυτό είναι το EP3 το facelift όμως.Το επόμενο είναι το FN2.

Thomelef
31-08-12, 23:06
Εχει και φοβερό μοτέρ,το καλύτερο διλιτρο απο αυτήν την εταιρία!

Ειναι δύσκολο στην οδήγηση σε αυτο το στάδιο; Ένας μέτριος πιστεύεις το παει;
Προσωπικα θεωρω τον εαυτο μου ως εναν μετριο προς το καλο οδηγο. Ναι, θεωρω οτι ενας μετριος οδηγος μπορι να το τεζαρει το μοτερ, μιας και στο συγκεκριμενο αμαξι, το στησιμο του ειναι τραγικα ανωτερο της ιπποδυναμης του.
Παταει τοσο τελεια, και στριβει ακομα τελειοτερα, σαν ενα τσικουετσεντο που το εχεις ριξει κανα δεκαρικο για στησιμο, ενω στη μηχανη ειναι μαμα.


επειδη το ειχα το αυτοκινητο, δεν χρειαζεται να εχει τοσα πολλα πραγματα πανω για να σε κανει "χαρουμενο" ας πουμε.
Το ειχα απο μαμα μεχρι 250 αλογα με κοντο σασμαν.

Συμφωνω, ακομα και μαμα ειναι ενα τραγικα ευχαριστο αυτοκινητο. Σε αντιθεση με το επομενο, που δεν εχουν καμμια επαφη.

nikos valvetronic
31-08-12, 23:06
Όντως πολύ άξιο αυτοκίνητο που παρότι δεν το έχω οδηγήσει,όσους ξέρω που
το έχουν λένε τα καλύτερα.Θωμά δεν πιστεύω να σε πιάσει κανένα κόλλημα πάλι
όπως τις προάλες με το EVO!!

Thomelef
31-08-12, 23:10
Απο το απογευμα παντως τα κοιταζω, και εχω βρει ενα που ειναι σε υπεραριστη κατασταση.
Αυτο ειναι, και φσινεται καρατσιλικο. Κοιταξτε εσωτερικο.
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2703069/

nikos1400
31-08-12, 23:13
επειδη το ειχα το αυτοκινητο, δεν χρειαζεται να εχει τοσα πολλα πραγματα πανω για να σε κανει "χαρουμενο" ας πουμε.
Το ειχα απο μαμα μεχρι 250 αλογα με κοντο σασμαν.

Ναι, δεν εννοουσα οτι και μαμα δεν ειναι ωραιο.
Καμμια φορα λεμε καμμια μλκια "ταπερ" κλπ τετοια για πλακα.
Αλλα στην αληθεια ειναι ωραιο εργαλειο.
Μονο τα group VAG ειναι πραγματικα πατατες ολα :D

Αλλα τα πραματα που λεει ο Θωμας, τα συγκεκριμενα λαστιχα-αναρτησεις-τετραπεταλουδο πρεπει να κανουνε ΠΟΛΥ καλη αισθηση. Ετσι?
Ειναι πραματα που θα θελαμε ολοι να βαλουμε στο αμαξι μας.

katsaraios
31-08-12, 23:14
Απο το απογευμα παντως τα κοιταζω, και εχω βρει ενα που ειναι σε υπεραριστη κατασταση.
Αυτο ειναι, και φσινεται καρατσιλικο. Κοιταξτε εσωτερικο.
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2703069/

ο λεβιες ειναι σαν τα βιτο τα μερσεντες ...:ranting2:

Leonidas_E39
31-08-12, 23:15
Τσαμπα πραμα.

nikos1400
31-08-12, 23:16
Απο το απογευμα παντως τα κοιταζω, και εχω βρει ενα που ειναι σε υπεραριστη κατασταση.
Αυτο ειναι, και φσινεται καρατσιλικο. Κοιταξτε εσωτερικο.
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2703069/

Ναι αλλα μη μου πεις οτι θα δωσεις το Μ3 για τετοιο.
Να τα παρεις στο κρανιο απο τα τελη και τα υπολοιπα καραγκιοζιλικια και να καταθεσεις πινακιδες και να το βαλεις στο γκαραζ,
και μετα να παρεις τετοιο, ενταξει.


:think:
"το δηλωνω και 1600" ???
υποπτο, γιατι δεν το κραταει τοτε ?

Konstantinos E60
31-08-12, 23:17
ο λεβιες ειναι σαν τα βιτο τα μερσεντες ...:ranting2:

Κακάσχημος Γιωργο αλλα είναι θεϊκός όπως και του S2000.

nikos valvetronic
31-08-12, 23:18
Απο το απογευμα παντως τα κοιταζω, και εχω βρει ενα που ειναι σε υπεραριστη κατασταση.
Αυτο ειναι, και φσινεται καρατσιλικο. Κοιταξτε εσωτερικο.
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2703069/
__________________
Και ωραίο χρωματάκι.Τι λες προλαβαίνεις να το στήσεις μέχρι το trackday???

katsaraios
31-08-12, 23:20
καλα καθηστε να σας παρει πρεφα ο 850 εκει πανω ..την βαψατε:hystericalbs1::hystericalbs1:

Leonidas_E39
31-08-12, 23:20
Αφηστε τον ψηλο στην ησυχια του δεν θελει και πολυ :D

nikos valvetronic
31-08-12, 23:27
ο λεβιες ειναι σαν τα βιτο τα μερσεντες ...:ranting2:

Κι όμως είναι η καλύτερη θέση για λεβιέ.Γι αυτό και τα αγωνιστικά έχουν πυργολεβιέδες.Καλά στο VITO ο λεβιές είναι γτπ. αν δεν έφαγες πρωινό δεν την παλεύεις!

andreas_R
31-08-12, 23:27
Απο το απογευμα παντως τα κοιταζω, και εχω βρει ενα που ειναι σε υπεραριστη κατασταση.
Αυτο ειναι, και φσινεται καρατσιλικο. Κοιταξτε εσωτερικο.
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2703069/
__________________
Και ωραίο χρωματάκι.Τι λες προλαβαίνεις να το στήσεις μέχρι το trackday???

Ανετα.
Αν ειναι σε καλη κατασταση η μαμα αναρτηση του μονο μια τετραδα toyo r888 θελει:thumbsup:

Thomelef
31-08-12, 23:32
Κι όμως είναι η καλύτερη θέση για λεβιέ.Γι αυτό και τα αγωνιστικά έχουν πυργολεβιέδες.Καλά στο VITO ο λεβιές είναι γτπ. αν δεν έφαγες πρωινό δεν την παλεύεις!

+1000. Ειναι στο καλυτερο σημειο, και για να'μαι ειλικρινης μου αρεσει και παρα πολυ.

katsaraios
31-08-12, 23:33
+1000. Ειναι στο καλυτερο σημειο, και για να'μαι ειλικρινης μου αρεσει και παρα πολυ.

θα βρουμε αλλο να σε ξενερωσουμε:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

andreas_R
31-08-12, 23:35
Και για να σας βαλω λιγο στο κλιμα εχουμε και λεμε.


Κιτ εισαγωγης injen περιπου 300 ευρω
εξατμιση 250-300 ευρω
χταποδι 4-2-1 το οποιο καταργει τον καταλυτη 300 ευρω
πολλαπλη εισαγωγης RBC 250 ευρω και κανα 30αρι τοποθετηση
εγκεφαλος-πλακετα hondata k-pro που κανει τον εργοαστασιακο εγκεφαλο αγραφο τοποθετημενο ρυθμισμενο 1000-1100 ευρω.
Με σωστη ρυθμιση σε dyno και δρομο βλεπεις 250 αλογα ανετα.

Το αμαξι σε αυτη την φαση εχει διαφορα απο μαμα το χαος.
Για να καταλαβετε με κιτ εισαγωγης και εξατμιση απο καταλυτη και πισω
απο 60 ως 200 εχουν 2 κενα + ευκολα...

andreas_R
31-08-12, 23:38
θα βρουμε αλλο να σε ξενερωσουμε:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

Ενταξει μιας και το ξερω το αμαξι ....

πλαστικουρα παντου και ελειψη μονωσης- πολυς θορυβος κατα την κυλιση
και γενικα το μοτερ του ακουγεται μεσα και χωρις να ειναι στο ivtec, φυσικα γιαυτο φταιει η ελειψη μονωσης οπως προανεφερα

katsaraios
31-08-12, 23:39
Απο ζεστες αντεχουν Αντρεα ?? σε συνεχες γρηγορους ρυθμους ταξιδιου με 200+ τι γινεται??

andreas_R
31-08-12, 23:41
Τιποτα δεν νιωθουν. Δε με απασχολησε ποτε αν κανει ζεστη ή κρυο.

Αν ηταν ζεσταμενο το αμαξι παταγα ασταματητα. Λαδακια καθε 6000-7000 χλμ και τελος

Και το αμαξι εκανε στα χερια μου 120000 χλμ περιπου ολα στο κοκκινο

hades7
31-08-12, 23:43
Και για να σας βαλω λιγο στο κλιμα εχουμε και λεμε.


Κιτ εισαγωγης injen περιπου 300 ευρω
εξατμιση 250-300 ευρω
χταποδι 4-2-1 το οποιο καταργει τον καταλυτη 300 ευρω
πολλαπλη εισαγωγης RBC 250 ευρω και κανα 30αρι τοποθετηση
εγκεφαλος-πλακετα hondata k-pro που κανει τον εργοαστασιακο εγκεφαλο αγραφο τοποθετημενο ρυθμισμενο 1000-1100 ευρω.
Με σωστη ρυθμιση σε dyno και δρομο βλεπεις 250 αλογα ανετα.

Το αμαξι σε αυτη την φαση εχει διαφορα απο μαμα το χαος.
Για να καταλαβετε με κιτ εισαγωγης και εξατμιση απο καταλυτη και πισω
απο 60 ως 200 εχουν 2 κενα + ευκολα...


ασε μας ρε φιλε με αυτα τα λεφτα στο μητριο παιρνεις καμια 200αρια αλογα αραβικα στην καθησια σου πανω απο μαμα.... :fountwtis:

pilot
01-09-12, 00:17
Θυμάμαι όταν είχε παρουσιαστεί αυτό το μοντέλο, νομίζω κάπου στο 2000 ήταν.. είχα φάει τρελό κόλλημα! Μου αρέσουν και τα χόντα γενικά, ειδικά τα type r είναι proper sports cars κατά την ταπεινή μου γνώμη..

καλά στις 11.500 όπως το μηχανάκι μου θα ακούγεται είμαι σίγουρος! Κ@υλα!

Bassakos
01-09-12, 00:45
εχοντας οδηγησει φιλου οταν το ειχε "μαμα"
και μετα που το εκανε φουλ 1το σταδιο δλδ 250ps

1τον και μαμα που ηταν το αμαξι, ειναι πραγματικα παιχνιδομηχανη !

2τον με αυτην την βελτιωση στο μοτερ +αναρτηση TEIN ,
δεν πιστευεις ποσο καλυτερο γινετε!

απλα οπως ειπωθηκε και πριν, δεν ειναι οτι καλυτερο/ξεκουραστο για χαλαρα ταξιδια σε εθνικη οδο λογου του θορυβου που εχει και απο μοτερ
και απο σασι

πραγματικα πολυ καλο αμαξι!

NS-conv
01-09-12, 01:24
Ωραιο thread...Αν και πιστευα οτι θα γινει σφαγη με αυτο το θεμα φαινεται οτι η honda-haters του forum κρατιουνται ακομα... :hystericalbs1:
Οσο για το ΕΡ3....πανεμορφο και με μοτερ ξυραφι...Ξυνετε πληγες κατι φορες εδω μεσα... :fountwtis:

spar@
01-09-12, 04:01
και με 7κ γιατί να μην πάρω s2k εε δεν νομίζω να στρίβει και καλύτερα ... Στην τιμη που παίζουν τα ταπερ είναι πολυ πολυ καλή επιλογή !!!

Thomelef
01-09-12, 09:48
και με 7κ γιατί να μην πάρω s2k εε δεν νομίζω να στρίβει και καλύτερα ... Στην τιμη που παίζουν τα ταπερ είναι πολυ πολυ καλή επιλογή !!!

Απο οσο βλεπω η καλυτερη...ανετα επαιρνα ενα αν δεν ματωνα τοσο αυτες τκς μερες.

Thomelef
01-09-12, 10:07
Πριν απο δυο λεπτα μιλουσα με τον φιλο για κατι που ειχαμε συννενοηθει απονχθες, και επι την ευκαιρια τον ρωτησα για το στησιμο του αυτοκινητου.
Τα νουμερα τις ευθυγραμμισης δεν τα θυμαται, αλλα τα εχει στον υπολογιστη του και θα μου τα στειλει με ενα μαιλ μολις μπορεσει.
Αυτο που μου ειπε, ειναι οτι ασχοληθηκε κανα 6μηνο μονο με το στησιμο, εχει αλλαγμενα τα παντα απο καμπερ καστερ συγκλιση αποκλιση, και οτι εχει δοκιμασει 9 σετ ελατηρια με διαφορετικα βαρυ.
Και μαλον ετσι εξηγειτε το τοσο απιστευτο στριψιμο που εχει το αυτοκινητο. Αν επαιρνα ταπερ, θα εκανα ακριβως οτι εχει κανει ο τυπος.

STREETRACING
01-09-12, 10:37
πως και δεν ξαναεκανες θωμα κανα ανοιγμα απο 1ες η 2ες η ηταν σιγουρη η ηττα?

nik200
01-09-12, 11:37
αν και ειμαι ενας απο τους haters honda...για πολλους και διαφορους λογους..

ναι το ep3 ειναι ενα πολυ τιμιο αμαξι...το αμαξι ειναι εξαιρετικο σε ολα του ακομα και σε μαμα μορφη και αυτη την στιγμη τα παιρνεις τζαμπα..τωρα με τετραπεταλουδα και 11500!!!!rpm προφανως και εχει πεσει πολυ χρημα..και πολυ σκεψη και μπραβο στον μερακλη ιδιοκτητη του!!

επισης να συγχαρω τον θωμα που εχει αποδειξει το ακομπλεξαριστο του πολλακις οπως και στο ιδιοκτητη του honda που σεβεται τα μ3...αυτο σημαινει αυτοκινηση...αγαπω ολα τα οχηματα ανεξαρτητως κατηγοριας τιμης, προελευσης και κυβισμου..που βγαζουν κατι ξεχωριστο και διαφορετικο...

Thomelef
01-09-12, 13:07
πως και δεν ξαναεκανες θωμα κανα ανοιγμα απο 1ες η 2ες η ηταν σιγουρη η ηττα?

Δεν με πολυενδιαφερει, γι'αυτο. Εγω οταν ανοιγω με κατι, ανοιγω παντα για την πλακα.
Τωρα οσων αφορα το συγκεκριμενο αμαξι, σιγουρα παει διπλα από το Μ3 αν δεν ειναι μπροστα. 290 αλογα λεει ο ιδιοκτητης και ειναι πολυ νορμαλ το νουμερο ετσι οπως ειδα το αμαξι.
Οταν ανοιξαμε εγω το πειρα πολυ στην πλακα, ανοιξα με τριτη ενω αυτος με δευτεραν και το αποτελεσμα ηταν να ειμαι 3 αυτοκινητα πισω στα 180-190

DIMITr|S
01-09-12, 13:35
το εσωτερικο του πάντως ειναι απαραδεκτο...και σε αισθητικη και σε ποιοτητα.... θυμιζει πλαστικο απο τα ταπερ!

Thomelef
01-09-12, 13:37
Οκ δεν ειναι πεμβε, ουτε μερσεντεςν ουτε και αουντι.
Δεν ειναι αυτο το θεμα ομως. Το θεμα ειναι οτι ειναι οπλο.

Stradale
01-09-12, 14:33
Οκ δεν ειναι πεμβε, ουτε μερσεντεςν ουτε και αουντι.
Δεν ειναι αυτο το θεμα ομως. Το θεμα ειναι οτι ειναι οπλο.

Πως με το Μ3 μπαινεις μέσα και σε πιάνει να γράψεις σε όλη την Λιωσίων με τα πίσω λάστιχα "Σούλα,πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος", έτσι και με το tape r θες να το πάρεις,να ξυλώσεις το σύμπαν από μέσα, νά βάλεις και τον κολλητό από δίπλα με μπλε τετραδιάκι ΔΙΕΘΝΕΣ, και να πάρεις τα βουνά...

Azurius
01-09-12, 15:01
Οκ δεν ειναι πεμβε, ουτε μερσεντεςν ουτε και αουντι.
Δεν ειναι αυτο το θεμα ομως. Το θεμα ειναι οτι ειναι οπλο.

WTF????????? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

alexk
01-09-12, 15:31
Θυμαμαι τρεχανε πολλα στις αναβασεις.
Καλο εργαλειο !
Εμενα εχει μια φιλη μου το πιο καινουργιο, βαμμενη χοντου !

pilot
01-09-12, 16:05
WTF????????? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

όλα τα βλέπεις! :ranting2:

Azurius
01-09-12, 16:07
όλα τα βλέπεις! :ranting2:

Όχι που θα μου ξέφευγε.... :hystericalbs1::hystericalbs1:

Thomelef
01-09-12, 17:52
Πως με το Μ3 μπαινεις μέσα και σε πιάνει να γράψεις σε όλη την Λιωσίων με τα πίσω λάστιχα "Σούλα,πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος", έτσι και με το tape r θες να το πάρεις,να ξυλώσεις το σύμπαν από μέσα, νά βάλεις και τον κολλητό από δίπλα με μπλε τετραδιάκι ΔΙΕΘΝΕΣ, και να πάρεις τα βουνά...
Το θεωρω ιδανικο για αναβασεις, ειδικα οπως ειναιτο συγκεκριμενο

Θυμαμαι τρεχανε πολλα στις αναβασεις.
Καλο εργαλειο !
Εμενα εχει μια φιλη μου το πιο καινουργιο, βαμμενη χοντου !

Θεωρω το EP3 πολυ καλυτερο απο το FN2.

aristent
01-09-12, 18:02
κανενα βιντεο βαλαμε???......αντε να βαλω εγω ενα ετσι στην τυχη:

https://www.youtube.com/watch?v=8tv8OHbkqjw"]https://www.youtube.com/watch?v=8tv8OHbkqjw

sheriff
01-09-12, 19:03
Αυτο ηταν ακριβως 1 χιλιομετρο...
Δικαβαλο το honda το bmw δεν ξερουμε,αν και με handycap ελεω
Cabrio,καλα παντως σταθηκε

Dimzan
01-09-12, 19:27
Η μονη συγκριση που μπορει να γιενι αναμεσα στο honda και στο μ3 ειναι ο παραγοντας fun-to-drive που και παλι ειναι πολυ μπροστα το μ3 λογω πισω κινησης και μονο.

Σε κλειστη διαδρομη το αμαξι ειναι εξαιρετικο, για εκει προοριζεται.

Πολυτελειες και χλιδες ειναι περιττα πραγματα, γι αυτο και το αμαξι ειναι ελαφρυ. υδραυλικο τιμονι, a/c ηλεκτρικα παραθ και καθρεπτες. Τα υπολοιπα ειανι μαλλον περιττη πολυτελεια για αμαξι τετοιου ειδους. Θυμηθειτε το csl τι φοραει και ποσο ζυγιζει, αυτη ειναι (ηταν) η φιλοσοφια των type-r . Απο την αλλη το αμαξι μια χαρα χωρους εχει και κανει και ταξιδακι αμα χρειαστει.

Με τις σημερινες τιμες ειναι πολυ ευκολο καποιος με 8000-10000 να βρει αμαξι ΣΩΣΤΟ , και το καλο με τα χοντα ειναι πως εχουν παμφθηνη συντηρηση και μηδενικες ζημιες. Αν καποιος δεν εχει θεμα με τα 2000κκ τοτε αποτελει εξαιρετικη επιλογη. Αν ειχα δυνατο πισωκινητο παντως μαλλον δε θα το κοιταζα , μονο αν ηθελα να εχω 2ο αμαξι για πιστα

spar@
01-09-12, 21:53
Η μονη συγκριση που μπορει να γιενι αναμεσα στο honda και στο μ3 ειναι ο παραγοντας fun-to-drive που και παλι ειναι πολυ μπροστα το μ3 λογω πισω κινησης και μονο.

Σε κλειστη διαδρομη το αμαξι ειναι εξαιρετικο, για εκει προοριζεται.

Πολυτελειες και χλιδες ειναι περιττα πραγματα, γι αυτο και το αμαξι ειναι ελαφρυ. υδραυλικο τιμονι, a/c ηλεκτρικα παραθ και καθρεπτες. Τα υπολοιπα ειανι μαλλον περιττη πολυτελεια για αμαξι τετοιου ειδους. Θυμηθειτε το csl τι φοραει και ποσο ζυγιζει, αυτη ειναι (ηταν) η φιλοσοφια των type-r . Απο την αλλη το αμαξι μια χαρα χωρους εχει και κανει και ταξιδακι αμα χρειαστει.

Με τις σημερινες τιμες ειναι πολυ ευκολο καποιος με 8000-10000 να βρει αμαξι ΣΩΣΤΟ , και το καλο με τα χοντα ειναι πως εχουν παμφθηνη συντηρηση και μηδενικες ζημιες. Αν καποιος δεν εχει θεμα με τα 2000κκ τοτε αποτελει εξαιρετικη επιλογη. Αν ειχα δυνατο πισωκινητο παντως μαλλον δε θα το κοιταζα. , μονο αν ηθελα να εχω 2ο αμαξι για πιστα.


Συμφωνώ σε πολλα αλλα φθηνή συντήρηση σε σχέση με τι; Γιατί κάποιες τιμές σε ανταλλακτικά είναι υπερβολικές!
Όσον αφορά τις αναβασεις αν δεν κάνω λάθος τρέχουν 2-3 σε αντίθεση με τα κλιο σπορτ και τα πεζο-σιτροεν! Το κλιο είναι και αυτο πολυ αξιόλογο αυτοκίνητο και στο μόνο που υστερεί είναι σε "εύκολα" άλογα βελτίωσης που παίρνει το χοντα! Το ep3 το σέβομαι ειδικά στην τιμη που παίζει σε αντίθεση με τα vti που παρά ότι είναι κάτι αιώνες πίσω απο το ep3 παίζουν σε ίδια τιμη λόγω του φθηνού σήματος τους!

andreas_R
01-09-12, 21:59
Ψωνιζεις απο εξωτερικο και παπαλα εφοσον θες κατι καινουριο
γιατι απο μεταχειρισμενα εχει αρκετα.

Φθηνη συντηρηση σε σχεση με οτιδηποτε στην κατηγορια του και σε
μερικες περιπτωσεις και σε σχεση με αμαξια κατω της κατηγοριας του

spar@
01-09-12, 22:30
Ψωνιζεις απο εξωτερικο και παπαλα εφοσον θες κατι καινουριο
γιατι απο μεταχειρισμενα εχει αρκετα.

Φθηνη συντηρηση σε σχεση με οτιδηποτε στην κατηγορια του και σε
μερικες περιπτωσεις και σε σχεση με αμαξια κατω της κατηγοριας του

Δηλαδή αν σου κλαταρει το δυναμο μένεις μια βδομάδα χωρίς αμάξι για να σου έρθει απο τα νησιά Φιτζι!! Άκουσα τιμές σαρακακη για απλό σιβικ και μου πέσανε τα μαλλιά...

andreas_R
01-09-12, 22:40
Bασικα μεχρι σημερα μιας και το λες δεν εχω ακουσει ταπερ να μεινει απο δυναμο.

Οταν μεινει καποιο λοιπον, δηλαδη εαν εμενα εγω θα κοιταγα να παρω ενα μετεχειρο ή ενα επισκευασμενο. Αλλιως θα περιμενα καμια βδομαδα εως 10 μερες εφοσον θα γλιτωνα ενα δυναμο ακομα τουλαχιστον

spar@
02-09-12, 02:12
Ρε αντρικο εσυ είσαι και ψαγμενος πιστεύεις ότι ο μέσος κάτοχος θα ψαχτει τόσο ;; Και αν είναι το καθημερινό σου αμάξι δεν περιμένεις 10 μέρες, απλά κάποια ανταλλακτικά έχουν παράλογες τιμές ...

Dimzan
02-09-12, 11:48
Ρε αντρικο εσυ είσαι και ψαγμενος πιστεύεις ότι ο μέσος κάτοχος θα ψαχτει τόσο ;; Και αν είναι το καθημερινό σου αμάξι δεν περιμένεις 10 μέρες, απλά κάποια ανταλλακτικά έχουν παράλογες τιμές ...

Ο μεσος οδηγος δεν αγοραζει type-r. Θεωρει πως ο λεβιες ειναι αντιγραφη του vito και τον παραπεμπει σε φορτηγακι. Επισης θεωρει πς το αμαξι δεν τραβαει γτι δε μπορει αν το στροφαρει και φοβαται. Τα περισσοτερα type-r τα πηραν νεοι με λεφτα (πιθανον καγκουρες) και οδηγοι που ηξεραν τί επαιρναν και γιατι. Δεν ειναι golf gti που το πηρε η θειά επειδη ηθελε διλιτρο golf και ετυχε να ειναι turbo.

Γενικα ζημιες δενε χει βγαλει αυτο το αμαξι, σε αντιθεση με το πιο καινουριο civic που ειχε 2 ή 3 ανακλησεις (για ψιλοπραγματα βεβαια).

Οταν παλι βγει ζημια σε honda ΔΕΝ πας σαρακακη, ειναι νομος. Καλα να ειναι τα μεταχειρισμενα. Για τα καινουρια υπαρχει εγγυηση. Μην ξεχνας επισης οτι τοτε η εδω αντιπροσωπεια τα εφερνε με 7 χρονια εγγυησης . Δυσκολα καποιος αντιπροσωπος -και δη ο σακαρακης- παιρνει τετοιο ρισκο. Σκεψου πχ να εβγαινε η 320 με 7 χρονια εγγυηση, θα χε φαληρησει ο κορφιατης και ο φλασκης

chief
02-09-12, 11:54
Ρε αντρικο εσυ είσαι και ψαγμενος πιστεύεις ότι ο μέσος κάτοχος θα ψαχτει τόσο ;; Και αν είναι το καθημερινό σου αμάξι δεν περιμένεις 10 μέρες, απλά κάποια ανταλλακτικά έχουν παράλογες τιμές ...
Εδω, στο δικο μου αμαξι και γεννικα στα περισσοτερα μοντελα ΒΜW, εκτος οτι δεν υπάρχει στοκ απο αναταλακτικα πεφτει και μεγαλη σφαγη απ την γεννική αντιπροσωποια.
Πηγα να αγορασω δισκο-πλατό δεν υπηρχε και τον εκανα παραγγελεία.
540 ευρω αγορα και 12 μερες μεχρι να ερθει...

m-power_01
02-09-12, 12:47
Χριστόφορε να υποθέσω ότι είναι η μοναδική;

chief
02-09-12, 13:10
Ναι...

nikos valvetronic
02-09-12, 13:11
Ο μεσος οδηγος δεν αγοραζει type-r. Θεωρει πως ο λεβιες ειναι αντιγραφη του vito και τον παραπεμπει σε φορτηγακι. Επισης θεωρει πς το αμαξι δεν τραβαει γτι δε μπορει αν το στροφαρει και φοβαται. Τα περισσοτερα type-r τα πηραν νεοι με λεφτα (πιθανον καγκουρες) και οδηγοι που ηξεραν τί επαιρναν και γιατι. Δεν ειναι golf gti που το πηρε η θειά επειδη ηθελε διλιτρο golf και ετυχε να ειναι turbo.

Γενικα ζημιες δενε χει βγαλει αυτο το αμαξι, σε αντιθεση με το πιο καινουριο civic που ειχε 2 ή 3 ανακλησεις (για ψιλοπραγματα βεβαια).

Οταν παλι βγει ζημια σε honda ΔΕΝ πας σαρακακη, ειναι νομος. Καλα να ειναι τα μεταχειρισμενα. Για τα καινουρια υπαρχει εγγυηση. Μην ξεχνας επισης οτι τοτε η εδω αντιπροσωπεια τα εφερνε με 7 χρονια εγγυησης . Δυσκολα καποιος αντιπροσωπος -και δη ο σακαρακης- παιρνει τετοιο ρισκο. Σκεψου πχ να εβγαινε η 320 με 7 χρονια εγγυηση, θα χε φαληρησει ο κορφιατης και ο φλασκης


Η εγγύηση είναι 3 εργοστασιακή +4 Σαρακάκη.Μέχρι τα 3 χρόνια όλα καλά,μετά δυσκολεύονται λιγάκι...

spar@
02-09-12, 13:20
Ο μεσος οδηγος δεν αγοραζει type-r. Θεωρει πως ο λεβιες ειναι αντιγραφη του vito και τον παραπεμπει σε φορτηγακι. Επισης θεωρει πς το αμαξι δεν τραβαει γτι δε μπορει αν το στροφαρει και φοβαται. Τα περισσοτερα type-r τα πηραν νεοι με λεφτα (πιθανον καγκουρες) και οδηγοι που ηξεραν τί επαιρναν και γιατι. Δεν ειναι golf gti που το πηρε η θειά επειδη ηθελε διλιτρο golf και ετυχε να ειναι turbo.

Γενικα ζημιες δενε χει βγαλει αυτο το αμαξι, σε αντιθεση με το πιο καινουριο civic που ειχε 2 ή 3 ανακλησεις (για ψιλοπραγματα βεβαια).

Οταν παλι βγει ζημια σε honda ΔΕΝ πας σαρακακη, ειναι νομος. Καλα να ειναι τα μεταχειρισμενα. Για τα καινουρια υπαρχει εγγυηση. Μην ξεχνας επισης οτι τοτε η εδω αντιπροσωπεια τα εφερνε με 7 χρονια εγγυησης . Δυσκολα καποιος αντιπροσωπος -και δη ο σακαρακης- παιρνει τετοιο ρισκο. Σκεψου πχ να εβγαινε η 320 με 7 χρονια εγγυηση, θα χε φαληρησει ο κορφιατης και ο φλασκης

Δηλαδη τωρα θα μου πειτε οτι και οσοι πηραν typer ηταν ψαγμενοι και ηξεραν τι πηραν...
τεσπα!
απλα εγω σας λεω απλα οτι βλεπωντας μερικα καινουρια ανταλλακτικα μου επεσαν τα μαλλια, και προσπερνω το, τα χοντα δεν χαλανε, γιατι ολα χαλανε...
και τα αναλωσιμα ειναι λογικο να χαλασουν...
οπως επισης ηλεκτρικο κυκλωμα δυναμο-μιζα θα περνατε μεταχειρισμενο??
αν σου χαλαγε η τρομπα βενζινης θα επαιρνες μεταχειρισμενη?



Χριστοφορε στην Κυπρο τα χοντα ειναι τα 106 της Ελλαδας, δηλαδη φθηνα σε ολα....

chief
02-09-12, 13:24
Εδω συμφωνουμε.
Ειναι και καλυτερα. Τα περισσοτερα ειναι Jap specs

spar@
02-09-12, 13:38
Εδω συμφωνουμε.
Ειναι και καλυτερα. Τα περισσοτερα ειναι Jap specs

μα και βεβαια τα χοντα γινονται καλυτερα απο καθε 106 και ισως ειναι και καλυτερο!απλα δεν μαρεσει να χανεται η μπαλα...
Δεν γινεταιι civic vti 92 20 χρονων να το πουλανε 5000ευρο εργοστασιακο, και 99αρι vti ek να πωλειται 7000ευρο, (οι τιμες ειναι μεσο ορο).
Τα χοντα απο σασμαν μοτερ ειναι πολυ πολυ καλα, τοσο καλα που δεν θα με χαλαγε να ειχα ενα, απλα με 5000ευρο του 2000 μοντελο και ουτε ευρο παραπανω!
Φτιαχνονται απιστευτα γιατι βρισκεις αφτερμαρκετ τα παντα... μπορεις να φτιαξεις ενα θηριωδη σιβικ, απλα να βλεπετε και που φτανεις σε τιμες... αν ειναι για να φτιαξω ενα σιβικ του 92 να "σκοτωνει" και να στριβει απιστευτα ριχνωντας πανω του ενα evo, εε οχι δεν θα παρω....
το typer ep3 ειναι φοβερο αυτοκινητο, στην τωρινη τιμη 7κ-9κ ευρο μεταχειρισμενο....και να το φτασεις 1ο σταδιο με μια καλη αναρτηση απο εκει και περα παιρνεις εβο!χεχε

εγω συνεχιζω αν θελω να στριψω ή να γκαζωσω ενα 106 02+ με 4000ευρο+, με ωραιο σαλονακι, που με 1000ευρο το εχω κανει ιδιο σε μοτερ με το vti και με ακομα την μαμα αναρτηση "χαμογελαω"!!

Χριστοφορε αν ημουν στην Κυπρο θα κυκλοφορουσα s2k μαυρο με hardtop, Js μονομπουκο, και κιτρινα φλασακια απ το αμερικανικο....
αχχααχχααχχ Ιαπωνας φουλ...

chief
02-09-12, 13:51
...και ενα σετ σεμι και καθε Κυριακη μαζι μου παρεα στην πιστα. Να ψαχνουν να βρουν τα Μ3 τον λογο που το χοντακι ειναι πιο γρηγορο.
:fountwtis::fountwtis:

mark e92
02-09-12, 14:03
ξεχαστε οτι δεν ειχαν προβληματα! Αλλαξα 2 φορες αντλια νερου και μια κρεμαιερα μαι μαλιστα στα 7500 και 12000 περιπου , τα σερβις δεν ηταν ακριβα ηταν φυσιολογικες οι τιμες τους (Πατρα) .το να το βελτιωσεις το θεωρω υπερβολη το αμαξι γαμ..... τριγμους δεν ειχε αλλα τα πλαστικα ηταν του κ...! Πληρωνες 30550 μονο για το μοτερ! Οσο για την εγγυηση ναι 7 χρονια αλλα σχεδον ολοι δεν κανανε τα χλμ. για να πανε για σερβις -σφραγιδα και τα χασαν

andreas_R
03-09-12, 11:55
Εχεις δικιο σε ολα απλα θα ηθελα να σημειωσω οτι:

το τελευταιο που αναφερεις ηταν θεμα ιδιοκτητη και μονο,
οι κρεμαγιερες οντως ισχυει απλα ηταν θεμα αισθητικο και οχι λειτουργικο αλλα σωστα ηταν θεμα και για τις αντλιες νερου το ακουω πρωτη φορα

mark e92
03-09-12, 12:08
η κρεμαριερα ηθελε γρασαρισμα που δεν τους εκανε κανενας ηταν απλο αλλα δεν το ηξεραν !

120ie87
03-09-12, 14:17
Συζητάμε για μπροστοκίνητο αμάξι αν δεν κάνω λάθος έτσι?

Και 1000 άλογα να ήταν, προτιμώ 315 e21 με ένα μπλοκέ ότι να ναι.....

Dimzan
03-09-12, 14:30
Συζητάμε για μπροστοκίνητο αμάξι αν δεν κάνω λάθος έτσι?

Και 1000 άλογα να ήταν, προτιμώ 315 e21 με ένα μπλοκέ ότι να ναι.....

αυτο που λες δεν ισχυει. αν ενα πισωκινητο δεν εχει σωστο στησιμο και κινητηρα-κιβωτιο να υποστηριξη την πισω κινηση ειναι απιστευτα ξενερωτο . Παραδειγαμτα οσα θες, περιλαμβανομενων και των αδυναμων bmw

αν οδηγησεις σωστα στημενο μπροστινοκινητο με καλη αναλογια κιλων/ιππο σε κλειστη διαδρομη θα αλλαξεις αποψη

Thomelef
03-09-12, 14:48
Μπροστα-πισω, what's the difference οταν ενα αμαξι ειναι τρενο, και αυτος που το αδηγαει ειναι οδηγος που του αρεσει να οδηγει βιδωμενος και να μπαινειμε ολα.
Οκ...δεν μπορεις να μ@λ@κιστεις οπως με ενα πισωκινητο. Αλλα μην λεμε και οτι να'ναι οσων αφορα την οδηγηση.