Επιστροφή στο Forum : [E46] M3 ζύγισμα
Πήγα σήμα και ζύγισα το αμάξι για να έχω μια τιμή αναφοράς.
Το αμάξι είναι πλήρως εξοπλισμένο,χωρίς τον οδηγό,με το κιτάκι του γρύλου που δίνει η BMW και με 18ρες.Το ρεζερβουάρ φαίνεται στην παρακάτω εικονα.
Mια χαρά είσαι. Οροφή έχει το αυτοκίνητο ?
Αυτό είναι το δικό μου ζύγισμα με 4/4 καύσιμο και 19άρες:
https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/21102011072.jpg
Και αυτό με οδηγό 80 κιλών :
https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/withdriver.jpg
Πρόσεξε ότι χωρίς οδηγό το αυτοκίνητο είναι πιο βαρύ δεξιά !
To δικό μου με φουλ ρεζερβουάρ είναι 1420 κιλά.
Δεν ξέρω πόσα λίτρα σου λείπουν, περίπου 40 ?
Οπότε ακόμη 30 κιλά ?
Χωρίς ηλιοροφη,σωστή ερώτηση! Καμία 40 λίτρα το κόβω και εγω,αν και σπάνια το πάω πάνω απο την μέση.
1420 γεμάτο. Πόσο το αγαπάω :)
Πλααααααααακα κανετε!
Εμενα ειναι 1592 κιλα γεμματο.
Γιατι ρε παιδια;
Τα Μ3 ειναι ελαφρυτερα;
Αντε να δινει καποια κιλα η οροφη.
Τι χαοτικα νουμερα ειναι αυτα;
Να φταιει το σενταν;
Καλα το σιεσελ.
Τα μιτρια με 19αρες, καθισματαρες, ενα σκασμο εξατμισεις παραπανω καζανακια κτλ ελαφρυτερα; Τι στο καλο;
To δικό μου με φουλ ρεζερβουάρ είναι 1420 κιλά.
Δεν ξέρω πόσα λίτρα σου λείπουν, περίπου 40 ?
Οπότε ακόμη 30 κιλά ?
1420 kg γεμάτο ?
Έπεσα σε κατάθλιψη...
Πλααααααααακα κανετε!
Εμενα ειναι 1592 κιλα γεμματο.
Γιατι ρε παιδια;
Τα Μ3 ειναι ελαφρυτερα;
Αντε να δινει καποια κιλα η οροφη.
Τι χαοτικα νουμερα ειναι αυτα;
Να φταιει το σενταν;
Καλα το σιεσελ.
Τα μιτρια με 19αρες, καθισματαρες, ενα σκασμο εξατμισεις παραπανω καζανακια κτλ ελαφρυτερα; Τι στο καλο;
Η ηλιοροφή είναι το πιο βαρύ extra.
Σταμάτη έχεις 46ρι; Μήπως έχεις πιο καινούριο ρε συ....
Πλααααααααακα κανετε!
Εμενα ειναι 1592 κιλα γεμματο.
Γιατι ρε παιδια;
Τα Μ3 ειναι ελαφρυτερα;
Αντε να δινει καποια κιλα η οροφη.
Τι χαοτικα νουμερα ειναι αυτα;
Να φταιει το σενταν;
Καλα το σιεσελ.
Τα μιτρια με 19αρες, καθισματαρες, ενα σκασμο εξατμισεις παραπανω καζανακια κτλ ελαφρυτερα; Τι στο καλο;
To csl σε εργοστασιακη μορφη ηταν 1385 κιλα, 110 κιλα ελαφρυτερο απ' το αντιστοιχο ''απλο'' Μ3...ασυλληπτη διαφορα(+17 ιππους)
1385 κιλα ειναι χωρις καυσιμα, υγρα και a/c.
https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/withdriver.jpg
Πρόσεξε ότι χωρίς οδηγό το αυτοκίνητο είναι πιο βαρύ δεξιά !
Σε ευθυγραμμιστήριο (τσσσ) σε ζυγίσανε?
Πού είναι αν επιτρέπεται? Εντυπώσεις?
1385 κιλα ειναι χωρις καυσιμα, υγρα και a/c.
+ οδηγο φυσικα γιατι ειναι χαζομαρα να μετραμε το βαρος ενος αυτοκινητου χωρις το βαρος ενος υποτυπωδους οδηγου αφου δεν εχουμε τηλεκατευθυνομενα αυτοκινητα ακομα...thumb
Σε ευθυγραμμιστήριο (τσσσ) σε ζυγίσανε?
Πού είναι αν επιτρέπεται? Εντυπώσεις?
Ευθυγραμμίσεις Πουπάκης, Λ.Δημοκρατίας Μενίδι. Είναι από τους ελάχιστους που έχουν 4 ανεξάρτητες ζυγαριές, μία για κάθε ρόδα. Από ευθυγράμμιση κατά τη γνώμη μου είναι ίσως ο καλύτερος. Μου τον σύστησε οδηγός αγώνων.
απογοητευτικο το βαρος της Μ3 :thumbsdown: ασε που για να το ελαφρυνεισ πρεπει να σου φυγουν αρκετα λεφτα.
σκεφτομουν για καθισματα recaro sportest cs και να βαλω πιο ελαφρια μπαταρια (voltphreaks) αλλα μονο για αυτα θεσ κοντα 3.500ευρω...
Δε θα ελεγα οτι ειναι απογοητευτικο, ισα-ισα στην εποχη της ειχε γυρω στα 150 κιλα διαφορα(βαρυτερη) απο την 996. Αρκει να μη φορτωθει με εξτρα και να μην ξεπερασει τα 1550 κιλα.
Ασε που το csl(ενα απ τα συγκλονιστικοτερα αυτοκινητα ολων των εποχων και καθαροαιμο) εριχνε στην πιστα και σε Πορσε και σε Φερραρι σε χρονους....
Και το απλο Μ3 εριχνε στα 996, πλυν του τουρμπισιου.
Μπορει να ειναι σπορ αμαξι το Μ3, δεν παυει ομως να χρειαζεται και καποια εξτρα για να θεωρειτε ολοκληρωμενο το πακετο του.
Στην αλλη πλευρα υπαρχει το σι ες ελ, το οποιο καλυπτει στα παντα εναν αυθεντικο petrolhead. Φυσικα με το αναλογο τιμημα παντα, μιας και ειναι αποδεδειγμενο πλεον οτι η αισθηση και τα νουμερα, ειναι πολυ ακριβοτερα απο την ανεση και τα μπλιμπλικια.
However. Ακομα και η απλη εκδοση, ειναι ενα φανταστικο αμαξι, το οποιο μπορει να σου προσφερει μεγαλες συγκινησεις ακομα και σημερα, μολις 11 χρονια μετα την ελευση του.
Προσωπικα οπως το εχω ψυχολογισει το θεμα με το Μ3, ολα ειναι ημιμετρα. Η καλυτερη λυση για καποιον που το θελει πιο σπαρτιατικο το πραμα, ειναι να στειλει το κανονικο και να παρει το ειδικο.
Το κοστος μετατροπης ειναι πολυ ακριβοτερο, και φυσικα δν αξιζει καν τον κοπο.
Καλη περιπτωση για καποιον που δεν τον νοιαζει η αυθεντικοτητα και ειναι τυπος καθαρα της ουσιας, ειναι να βρει μια καλη μετατροπη τυπου μανωλακη, και να ζησει την ιδια οδηγικη συγκινηση μετο οριτζιναλ.
Εγω μετα απο πεντε χρονια δικαιολογω τα παντα στην απλη εκδοση, μιας και καθε μερα που περναω μαζι του καταλαβαινω ολο και πιο πολυ ποσο καλο αμαξι εχω.
Πραγματικα ειναι ενα αμαξι το οποιο θα μου εχει αφησει ττις καλυτερες εντυπωσεις.
Και το απλο Μ3 εριχνε στα 996, πλυν του τουρμπισιου.
Μπορει να ειναι σπορ αμαξι το Μ3, δεν παυει ομως να χρειαζεται και καποια εξτρα για να θεωρειτε ολοκληρωμενο το πακετο του.
Στην αλλη πλευρα υπαρχει το σι ες ελ, το οποιο καλυπτει στα παντα εναν αυθεντικο petrolhead. Φυσικα με το αναλογο τιμημα παντα, μιας και ειναι αποδεδειγμενο πλεον οτι η αισθηση και τα νουμερα, ειναι πολυ ακριβοτερα απο την ανεση και τα μπλιμπλικια.
However. Ακομα και η απλη εκδοση, ειναι ενα φανταστικο αμαξι, το οποιο μπορει να σου προσφερει μεγαλες συγκινησεις ακομα και σημερα, μολις 11 χρονια μετα την ελευση του.
Προσωπικα οπως το εχω ψυχολογισει το θεμα με το Μ3, ολα ειναι ημιμετρα. Η καλυτερη λυση για καποιον που το θελει πιο σπαρτιατικο το πραμα, ειναι να στειλει το κανονικο και να παρει το ειδικο.
Το κοστος μετατροπης ειναι πολυ ακριβοτερο, και φυσικα δν αξιζει καν τον κοπο.
Καλη περιπτωση για καποιον που δεν τον νοιαζει η αυθεντικοτητα και ειναι τυπος καθαρα της ουσιας, ειναι να βρει μια καλη μετατροπη τυπου μανωλακη, και να ζησει την ιδια οδηγικη συγκινηση μετο οριτζιναλ.
Εγω μετα απο πεντε χρονια δικαιολογω τα παντα στην απλη εκδοση, μιας και καθε μερα που περναω μαζι του καταλαβαινω ολο και πιο πολυ ποσο καλο αμαξι εχω.
Πραγματικα ειναι ενα αμαξι το οποιο θα μου εχει αφησει ττις καλυτερες εντυπωσεις.
συμφωνώ απόλυτα.. μόνο καμιά εισαγωγούλα με alpha-n κ@λολέει!
ακόμα και αυτό δεν αξίζει. τα ωφέλη είναι πάρα πολύ λίγα, και 3κ ευρά είναι πάρα πολλά για να αλλάξεις απλά τον ήχο του αυτοκινήτου.
προσωπικά πιστεύω ότι για ένα απλό Μ-τρίο, οι αλλαγές που χρειάζονται είναι ένα κοντύτερο διαφορικό για να αρπάζει καλύτερα, καλή ανάρτηση, φρένα, σετ καθήσματα με όσο το δυνατόν λογικότερη τιμή.
αν αναλογιστείς ότι όλα αυτά κοστίζουν λίγο παραπάνω σε σχέση με μια εισαγωγή και το πρόγραμμα, δεν νομίζω ότι χωράει και πολύ σκέψη για το τι είναι καλύτερο.
φυσικά και η εισαγωγή είναι όλα τα λεφτά, αλλά κοστίζει πάρα πολύ.
ακόμα και αυτό δεν αξίζει. τα ωφέλη είναι πάρα πολύ λίγα, και 3κ ευρά είναι πάρα πολλά για να αλλάξεις απλά τον ήχο του αυτοκινήτου.
προσωπικά πιστεύω ότι για ένα απλό Μ-τρίο, οι αλλαγές που χρειάζονται είναι ένα κοντύτερο διαφορικό για να αρπάζει καλύτερα, καλή ανάρτηση, φρένα, σετ καθήσματα με όσο το δυνατόν λογικότερη τιμή.
αν αναλογιστείς ότι όλα αυτά κοστίζουν λίγο παραπάνω σε σχέση με μια εισαγωγή και το πρόγραμμα, δεν νομίζω ότι χωράει και πολύ σκέψη για το τι είναι καλύτερο.
φυσικά και η εισαγωγή είναι όλα τα λεφτά, αλλά κοστίζει πάρα πολύ.
΄
ή
Βάζεις ένα προγραμματάκι του Evolve και βγάζεις αυτά τα +20 αλόγατα που μας έκλεψε η Bmw από τα 343 που υποσχόταν, με ταυτόχρονη βελτίωση των χαρακτηριστικών λειτουργίας του μοτέρ. Μπορώ να πω πως ψήνομαι....:whistle:
και με λογικό κόστος.
αν και πάλι, τα 20 άλογα στο Μ3 νομίζω είναι καρφίτσα στ'άχυρα.
Vasilis M3
21-08-12, 09:16
΄
ή
Βάζεις ένα προγραμματάκι του Evolve και βγάζεις αυτά τα +20 αλόγατα που μας έκλεψε η Bmw από τα 343 που υποσχόταν, με ταυτόχρονη βελτίωση των χαρακτηριστικών λειτουργίας του μοτέρ. Μπορώ να πω πως ψήνομαι....:whistle:
Ψήσου,ψήσου...εγώ θα είχα ψηθεί ήδη!!!:whistle:
΄
ή
Βάζεις ένα προγραμματάκι του Evolve και βγάζεις αυτά τα +20 αλόγατα που μας έκλεψε η Bmw από τα 343 που υποσχόταν, με ταυτόχρονη βελτίωση των χαρακτηριστικών λειτουργίας του μοτέρ. Μπορώ να πω πως ψήνομαι....:whistle:
Εγω να δεις πως ψηνομαι !
Παμε για group ?
steliosm46
22-08-12, 00:33
και εγώ έχει καιρό που ψήνομαι αλλα στο τέλος στο ψήσιμο θα μείνουμε!
είναι αρκετό κόστος ρε γμτ..
να μαζευτούμε 4-5 να κάνουμε παραγγελία απο vac και να μας τις δώσει απο 1 χιλιάρικο κάτω! Έτσι μάλιστα! :thumbsup:
για άλλο πράμα λένε τα παιδιά Στέλιο..για πρόγραμμα μόνο, καλό όμως όχι μούφα..
για το πρώτο συγκεκριμένα..499 λίρες..
https://www.evolveautomotive.com/engine-ecu_656/ecu-remap-alphan_940/
STREETRACING
22-08-12, 07:04
Το φοραω απο το Μάρτιο του 2011
Χωρίς καμμια δυσλειτουργία.
Κ εξυπηρέτηση σε όλα ικανοποιητικοτατη
Το φοραω απο το Μάρτιο του 2011
Χωρίς καμμια δυσλειτουργία.
Κ εξυπηρέτηση σε όλα ικανοποιητικοτατη
Είδες αξιοσημείωτη διαφορά ?
Που το έβαλες αν επιτρέπεται
STREETRACING
22-08-12, 09:52
Εχει διαφορα ιδιως μετα τα 200.
το εβαλα απευθειας απο αγγλια μεσω του καλωδιου που δινει κ το φορτωσα απευθειας μεσω του lap top μου.
δουλευει πιο δυνατα μετα τις 5500- τον κοφτη.
Μιλάμε για προγράμματα κονσέρβα έτσι;
Καλή φάση,οπότε ασχολήθηκες απευθείας με την εταιρία,δεν υπήρχε μεσάζοντας;
Επίσης είδες διαφορά στην κατανάλωση;
Σε ζαλίσαμε λιγο,ξέρω :)
STREETRACING
22-08-12, 10:13
Φυσικα κ οχι κονσερβα.
διαβαζει πρωτα αυτο π ηδη εχει κ στελνει το καταλληλο.
υπαρχει αντιπροσωπος εδω,αλλα εγω ειμαι φιλοσ του.
καταναλωση στο ταξιδι με νορμαλ ταχυτητες 140-180 κ κανα δυο φορες 240,260 ειναι λιγοτερη.
Του Γιάννη (STREETRACING) το αμάξι πριονίζει μέχρι τον κόφτη χωρίς την παραμικρή πτώση μετά τις 7200rpm που έχουν τα μαμά.
Του Γιάννη (STREETRACING) το αμάξι πριονίζει μέχρι τον κόφτη χωρίς την παραμικρή πτώση μετά τις 7200rpm που έχουν τα μαμά.
Έχω και εγώ μια μικρή αντύπωση ότι μετά τις 7 κάτι, πέφτει όντως το αμάξι! Γίνεται αλήθεια;; Σκέφτηκα ότι είναι εντυπωσή μου γιατί και πριν είναι πολύ δυνατό,άσε που βγάζει όλη την δύναμη στις 7900.
Έχω και εγώ μια μικρή αντύπωση ότι μετά τις 7 κάτι, πέφτει όντως το αμάξι! Γίνεται αλήθεια;; Σκέφτηκα ότι είναι εντυπωσή μου γιατί και πριν είναι πολύ δυνατό,άσε που βγάζει όλη την δύναμη στις 7900.
https://www.evolveautomotive.com/admin/jscripts/ckfinder/userfiles/images/lancerlot%20e46%20m3%20flywheel.jpg
ναι ισχύει, δες για παράδειγμα την κοιλιά που κάνει η καμπύλη ισχύος του μαμά στο δυναμόμετρο του evolve.
Εκεί στις 7500 κάνει μπαμ! Και μόνο αυτό να διόρθονε το πρόγραμμα χωρις να σου δώσει άλογα δεν θες κάτι άλλο.
+Ότι στροφάρει και μετά τις 8,έτσι για να γουστάρουμε :)
το πρόγραμμα αυτό της evolve πιστεύω είναι κορυφή, ειδικά για τα λεφτά που ζητάνε.. είχα επικοινωνήσει και εγώ μαζί τους προ λίγων μηνών..σου στέλνουν το καλώδιο κάνεις την δουλειά και τους το ξαναστέλνεις πίσω..thumb
STREETRACING
22-08-12, 12:30
To καλωδιο το πληρωνεις και το κρατας εσυ.
ειναι μονο για το συγκεκριμενο bmw.
υπαρχει κ ο εδω αντιπροσωπος για οποιον δεν θελει τη χρεωση του καλωδιου.
α ναι? πως θυμάμαι οτι έπρεπε να το ξαναστείλω? τέλος πάντων. Δηλαδή στον εδώ αντιπρόσωπο πας και σου βάζει το ίδιο πρόγραμμα ε? ωραία, πολύ ωραία! :warriorsmiley:
Καλό είναι να το κρατήσεις το καλώδιο, γιατί πρώτον το πρόγραμμα που σου στέλνει μέσω email έχει και χρήση διαγνωστικού και δεύτερον γιατί μπορεί κάποια στιγμή ο άγγλος να σου στείλει κάποια αναβάθμιση οπότε το περνάς τσακ μπαμ μόνος σου και τελιώνεις....
Σχεδόν όλα τα αγγλικά CSL που έχω υπ'όψιν με πρόγραμμα αυτού του Κυρίου έχουν κάψει φλάτζα κυλινδροκεφαλής.
Δεν ξέρω τι γίνεται με τα απλά Μ3.
Έχω την αίσθηση ότι τα CSL τα κάνει τελείως φτωχά.
ωπα! να και ο αντίλογος.. γιατί το Κ στο κύριος ρε Αλεξ?
ωπα! να και ο αντίλογος.. γιατί το Κ στο κύριος ρε Αλεξ?
Όχι κάτι συγκεκριμμένο, δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο άλλωστε.
Φιλαράκι με CSL με δικό του πρόγραμμα, καταλύτες και μεσαίο που έβγαζε 390 άλογα στο δυναμόμετρό του, τον είχα πολύ άνετα στην ευθεία του Ρινγκ (χωρίς τελικό εγώ). Του έκλεισε κάτι τρύπες 30 αλόγων μου έλεγε, μέρα με νύχτα κτλ.
Τρίχες λέω εγώ, έφαγε μεγάλη πίκρα.
Μετά από αυτό απέφευγε να κάνουμε καθαρό άνοιγμα στην Εθνική.
Εγώ τα άλογα αυτά δεν τα πιστεύω. Προσωπική μου άποψη για τα CSL πάντα.
Δεν έχω εμπειρία για Μ3 Ε46. Ίσως έχει καλό αποτέλεσμα.
εγω παντωσ κονσερβα προγραμμα δεν θα εκανα ποτε.με το' ιντερνετ 'αμαξι δεν γινεται.γνωμη μου παντα.κ καλυτερο τεστ ειναι αυτοσ που εκανε προγραμμα evolve ασ τρεξει με κανενα καλο μαμα μ3 ε46 κ να δει διαφορεσ,.
στην θεσσαλονικη ειχα δοκιμασει ενα προγραμμα απο αγγλια οποιοσ μ ελεγε 30 αλογα πανω,αποτελεσμα?20 αλογα κατω.....
STREETRACING
22-08-12, 13:25
Όχι κάτι συγκεκριμμένο, δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο άλλωστε.
Φιλαράκι με CSL με δικό του πρόγραμμα, καταλύτες και μεσαίο που έβγαζε 390 άλογα στο δυναμόμετρό του, τον είχα πολύ άνετα στην ευθεία του Ρινγκ (χωρίς τελικό εγώ). Του έκλεισε κάτι τρύπες 30 αλόγων μου έλεγε, μέρα με νύχτα κτλ.
Τρίχες λέω εγώ, έφαγε μεγάλη πίκρα.
Μετά από αυτό απέφευγε να κάνουμε καθαρό άνοιγμα στην Εθνική.
Εγώ τα άλογα αυτά δεν τα πιστεύω. Προσωπική μου άποψη για τα CSL πάντα.
Δεν έχω εμπειρία για Μ3 Ε46. Ίσως έχει καλό αποτέλεσμα.
δυο ,τρια csl δικα του που ειχα δει δεν βγαζανε πανω απο 375 μοτερ με το προγραμμα του.
1,5 χρονο δεν εχω ακουσει πουθενα παραπονο για κατι τοσο σοβαρο που ανεφερες ,τουλαχιστον σε 4 ξενα φορουμ.
STREETRACING
22-08-12, 13:28
εγω παντωσ κονσερβα προγραμμα δεν θα εκανα ποτε.με το' ιντερνετ 'αμαξι δεν γινεται.γνωμη μου παντα.κ καλυτερο τεστ ειναι αυτοσ που εκανε προγραμμα evolve ασ τρεξει με κανενα καλο μαμα μ3 ε46 κ να δει διαφορεσ,.
στην θεσσαλονικη ειχα δοκιμασει ενα προγραμμα απο αγγλια οποιοσ μ ελεγε 30 αλογα πανω,αποτελεσμα?20 αλογα κατω.....
πηγε σε δυναμομετρο και ειδε 20 κατω η δεν το ειχε μετρησει καθολου πριν σε στοκ μορφη?
και οσον αφορα για το τεστ π αναφερεις ξερω πολυ καλα πως πηγαινε κ σε στοκ μορφη κ με αλλο προγραμμα ελληνα κ πως παει τωρα.
γενικά, και απο γραφόμενα απο ξένα φόρουμ, όλοι έχουν να λένε για τον προγραμματισμό της ιβόλβ.
μου κάνει μεγάλη έκπληξη αυτό που λέει ο αλέξης...αν το διάβαζα απο κάποιον άλλο, μπορεί και να μην έδινα σημασία. δεδομένου όμως ότι το διαβάζω απο άνθρωπο που ξέρει τι του γίνεται και δεν λέει πίπες, πραγματικά εκπλήσομαι.
όσων αφορά το θέμα με τα ελληνικά προγράμματα, το λέει η λέξη. είναι ελληνικά...κάποιοι έχουν την άποψη τους, εγώ έχω την δική μου.
τέλος, θεωρώ όπως είπα βελόνα στ'άχυρα να πάρω 20 άλογα πάνω στο Μ3, γι'αυτό και έχω αποφασίσει ότι δεν πρόκειτε να δώσω σάλιο ξανά στ'αμάξι πέραν τα απαραίτητα.
σταματημός δεν υπάρχει, στο τέλος όλα τα βαριέσαι, κάποια στιγμή θα πουληθεί κιόλα, και προπάντων δεν είναι και η εποχή τέτοια για να πετάς έτσι χρήματα.
το Μ3 δεν θέλει τπτ κατά τη γνώμη μου...χέρια θέλει για να του πιείς το αίμα και τπτ άλλο. άντε καμμιά ανάρτηση και φρένα...
Θωμά, αυτό που ανέφερα αφορά CSL και όχι απλά Μ3.
Είναι μια διαπίστωση που έχουμε κάνει και μερικά από αυτά δεν γράφονται στο φόρουμ αλλά μέσω πμ.
Εγώ δεν έχω βάλει πρόγραμμα, ούτε πρόκειται φυσικά.
Ο STREETRACING έχει πιο εμπεριστατωμένη άποψη για τα αποτελέσματα μιας και το έχει κάνει στο δικό του.
Κατάλαβα μάλιστα, ότι έχει δοκιμάσει διάφορα προγράμματα.
Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω και ότι ο ΝΙΚ Μ3 έχει κάνει και αυτός evolve πρόγραμμα ?
Άν και δεν πιάνεται μιας και ο κινητήρας του είναι τελείως διαφορετικός !
Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι το Μ3 δεν θέλει τίποτε παραπάνω από καλύτερα φρένα και ανάρτηση (αν το πηγαίνεις πίστα), ίσως και ένα τελικό για θόρυβο-ήχο.
Φυσικά ο καθένας το βλέπει διαφορετικά.
Ακόμη ένα πράγμα που ξέχασα.
Στα dyno από CSL των tuner, βλέπεις μια κοιλιά. Με το πρόγραμμα την εξαφανίζουν και έτσι βγαίνουν τα άλογα.
Στο δικό μου dyno η κοιλιά αυτή δεν υπάρχει.
Ίσως να παίζουν με το δυναμόμετρο για να φαίνονται κοιλιές κτλ ?
και του νίκου απο εκεί είναι ρυθμισμένο, και έχει να λέει τα καλύτερα μέχρι στιγμής.
μπορεί όντως να ισχύει μόνο για τα σι ες ελ, αλλά γιατί? διαφορετικά εκκεντροφόρια φοράει μόνο σαν μοτέρ.
τελικά μάλον το s54, στην μορφή του σι ες ελ είναι τέζα μου φαίνεται.
και ας μην πούμε για κομπρεσέρ κτλ, γιατί ξέρουμε πως τα δουλεύουν αυτοί που τα έχουν. σαν κόρη οφθαλμού πρέπει να τα προσέχουν για να μην κάνουν κράου...
μιλάμε για καταστάσεις να το σπάς όπου θές, όσο θες, όποτε θές, σε όποιες θερμοκρασίες θες, και να μην κάνει κιχ.
και του νίκου απο εκεί είναι ρυθμισμένο, και έχει να λέει τα καλύτερα μέχρι στιγμής.
μπορεί όντως να ισχύει μόνο για τα σι ες ελ, αλλά γιατί? διαφορετικά εκκεντροφόρια φοράει μόνο σαν μοτέρ.
τελικά μάλον το s54, στην μορφή του σι ες ελ είναι τέζα μου φαίνεται.
και ας μην πούμε για κομπρεσέρ κτλ, γιατί ξέρουμε πως τα δουλεύουν αυτοί που τα έχουν. σαν κόρη οφθαλμού πρέπει να τα προσέχουν για να μην κάνουν κράου...
μιλάμε για καταστάσεις να το σπάς όπου θές, όσο θες, όποτε θές, σε όποιες θερμοκρασίες θες, και να μην κάνει κιχ.
Έχει άλλους εκκεντροφόρους και βαλβίδες εξαγωγής.
Επίσης οι κινητήρες είναι blueprinted (όπως τα E36 Μ3 GT ένα πράγμα).
Εισαγωγή και εξάτμιση είναι γνωστά.
Δε θα ελεγα οτι ειναι απογοητευτικο, ισα-ισα στην εποχη της ειχε γυρω στα 150 κιλα διαφορα(βαρυτερη) απο την 996. Αρκει να μη φορτωθει με εξτρα και να μην ξεπερασει τα 1550 κιλα.
Ασε που το csl(ενα απ τα συγκλονιστικοτερα αυτοκινητα ολων των εποχων και καθαροαιμο) εριχνε στην πιστα και σε Πορσε και σε Φερραρι σε χρονους....
το θεμα ειναι πως τα 1550 που αναφερεισ τα ξεπερναει ετσι και αλλιως εξ ορισμου (1570κιλα). δεν μπορουσαν τις πορτεσ μονο αν κανανε απο αλουμινιο θα γλυτωνανε 100 κιλα!! :original: :thumbsup:
ακόμα και αυτό δεν αξίζει. τα ωφέλη είναι πάρα πολύ λίγα, και 3κ ευρά είναι πάρα πολλά για να αλλάξεις απλά τον ήχο του αυτοκινήτου.
προσωπικά πιστεύω ότι για ένα απλό Μ-τρίο, οι αλλαγές που χρειάζονται είναι ένα κοντύτερο διαφορικό για να αρπάζει καλύτερα, καλή ανάρτηση, φρένα, σετ καθήσματα με όσο το δυνατόν λογικότερη τιμή.
αν αναλογιστείς ότι όλα αυτά κοστίζουν λίγο παραπάνω σε σχέση με μια εισαγωγή και το πρόγραμμα, δεν νομίζω ότι χωράει και πολύ σκέψη για το τι είναι καλύτερο.
φυσικά και η εισαγωγή είναι όλα τα λεφτά, αλλά κοστίζει πάρα πολύ.
εχεισ απολυτο δικιο. συμφωνω με ολα αυτα που αναφερεισ.
1) αναρτηση CSL,
2) καλυτερα φρενα,
3) κοντο διαφορικο
4) σετ καθισματα και
5) μια πιο ελαφρια μπαταρια για να συμπληρωσω και εγω κατι :original:
΄
ή
Βάζεις ένα προγραμματάκι του Evolve και βγάζεις αυτά τα +20 αλόγατα που μας έκλεψε η Bmw από τα 343 που υποσχόταν, με ταυτόχρονη βελτίωση των χαρακτηριστικών λειτουργίας του μοτέρ. Μπορώ να πω πως ψήνομαι....:whistle:
ειχε κανει μια παρα πολυ καλη αναλυση ο chief σε ενα αλλο thread για το τι πετυχε και τι δεν πετυχε οσο αφορα μετατροπεσ σε Μ3 ε46 και ανεφερε πως απο τα προγραμματα λιγα κερδιζεισ τελικα...
Σάσα θες να σε πάω μια βόλτα με το καθαρόαιμο ?
:hystericalbs1::hystericalbs1:
πηγε σε δυναμομετρο και ειδε 20 κατω η δεν το ειχε μετρησει καθολου πριν σε στοκ μορφη?
και οσον αφορα για το τεστ π αναφερεις ξερω πολυ καλα πως πηγαινε κ σε στοκ μορφη κ με αλλο προγραμμα ελληνα κ πως παει τωρα.
πηγα μετρησα πριν βαλω το προγραμμα κ μετα ο "μαγοοσ "μ εβαλε το δικο του κ ξαναπηγα την ιδια μερα με ιδια βενζινα κ θερμοκρασια κτλ κ εχασα 20 αλογα.
Και ποιος ηταν ο μαγος τασουλη?
Και ποσο εκανε το προγραμμα?
Και ποιος ηταν ο μαγος τασουλη?
Και ποσο εκανε το προγραμμα?
εχει 5 χρονια που εγινε αυτο απο οτι
θυμαμαι κατσαμπερησ λεγοταν κ ειχε κ αυτοσ 2 μ3 ε46.
600 ευρω ζητουσε.....:thumbsdown:
Χαχαχα...τον ξερω. Μαλιστα ειχα δει τα χρεπια που ειχε, οταν εψαχνα για να αγορασω. Τα ειχε ρουφηξει το μεδουλι και τα δυο.
Και το ασημι, και το φοινιξ ηταν τραγικα ταλαιπωρημενα.
Τες πα...το προγραμμα της ιβολβ δεν εχει ουδεμια σχεση με αυτα που περνουσε ο κατσαμπερης. Μην μπαινεις στον κοπο καν να συγκρινεις.
Christos 330
23-08-12, 22:17
Ω ρε το φοινιξ !!! αν δεν εσκαγαν τα λαστιχα δεν σταματουσε ποτε !!!
Χαχαχα...τον ξερω. Μαλιστα ειχα δει τα χρεπια που ειχε, οταν εψαχνα για να αγορασω. Τα ειχε ρουφηξει το μεδουλι και τα δυο.
Και το ασημι, και το φοινιξ ηταν τραγικα ταλαιπωρημενα.
Τες πα...το προγραμμα της ιβολβ δεν εχει ουδεμια σχεση με αυτα που περνουσε ο κατσαμπερης. Μην μπαινεις στον κοπο καν να συγκρινεις.
οχι δεν μπαινω σε τετοια διαδικασια,προσωπικη εμπειρια ειπα,δεν κρινω αν δεν ξερω.κ να σου πω οτι δεν με ενδειαφερει πλεον γιατι εχω τελειωσει μ το αμαξι μου.
m_power_lunatic
24-08-12, 00:01
Ρε εσεις αφηστε τα Μ3 Ε46 σας οπως ειναι,τα εχουμε πει χιλιαδες φορες αυτα.
Τελεια συντηρηση,ευλαβικο ζεσταμα,συχνες αλλαγες λαδιων και ευρω στην τσεπη για βολτες και χλμ.
Θελετε κατι οπωσδηποτε???
CSL φρενα και τελικο για το κροταλισμα.....
Γνωμη μου παντα αν και στο δικο μου δεν εβαλα ποτε τιποτα,ακομα και τα CSL φρενα που τα ειχα αγορασει ολοκαινουργια δεν τα εβαλα και τα εδωσα στον Κωστα-Monsta.Bεβαια τα φρενα του CSL ειναι απαραιτητα αν κυνηγιεστε σε πιστες και βουνα (εγω ειχα μεινει απο φρενα σε κυνηγι στο Πηλιο αρκετες φορες,εκει φανηκε η αδυναμια του),αν το ειχα ακομα θα τα εβαζα και τελος.
Ασχετο.
Stradale...τι μοντελο παραγωγης ειπαμε ειναι το δικο σου? Ειδα ξανα τις φωτο, και τα 48.000km του κοντερ σου, και μου εκανε εντυπωση.
Ασχετο.
Stradale...τι μοντελο παραγωγης ειπαμε ειναι το δικο σου? Ειδα ξανα τις φωτο, και τα 48.000km του κοντερ σου, και μου εκανε εντυπωση.
2003, ήταν κατασχεθέν και σε ακινησία από το 2005 αν θυμάμαι καλά!
το πρόγραμμα του evolve γιατι δεν μπαίνει σε οποιοδήποτε e46 m3? Μήπως περιμένει το λογισμικό να διαβάσει συγκεκριμένο κωδικό εγκεφάλου? Εαν δεν είναι έτσι το πέρνουμε απο κάποιον που το έχει και το εισάγουμε μέσω της OBD2. Και να ρωτησω κάτι, το αρχείο που στέλνεται στον evolve το οποίο το έχεις αντιγράψει απο τον εγκέφαλο του αυτοκινητου, δίχνει μέσα εαν εσύ φοράς χταπόδια,καταλύτες,διάμετρ ο σωλήνωσης, εκκεντροφόρους, φιλτρο ή εισαγωγή??? Νομιζω πως όχι και γιάυτο το πρόγραμμα λογικά είναι κονσέρβα... Πρέπει να βρούμε αυτό το αρχείο....
STREETRACING
30-08-12, 06:51
Το καλώδιο ρυθμίζεται να διαβάζει μόνο το συγκεκριμένο εγκέφαλο και ανα τακτά κιόλας διαστήματα αλλάζει κωδικούς απο Αγγλία για να διαβάζει ακόμα και το δικό σου.
Οι αλλαγές που γίνονται γίνονται στους χάρτες γίνονται κατόπιν πληροφόρησης στον evolve για το τι ακριβώς φοράει το αμάξι.
Ο άνθρωπος ξέρει ακριβώς τι να αλλάξει για καθετί αλλαγή που θα κανεις.
Έχει τεράστια γνώση πάνω στα bmw
καταρχήν ο άνθρωπος δεν παίζει με τα αβανς κτλ μέσα απο ζωγραφιές με την κοκκινοσκουφίτσα, και ξέρει να διαβάζει - μεταφράζει κατεβατάρια όπως τα πράσινα νούμερα του μάτριξ.
γι'αυτό και κάθε αμάξι ρυθμίζεται ξεχωριστά. αν ήταν κονσέρβα, δεν θα ζητούσε τπτ...θα το έστελνε, θα το πλαγγάριζες, και τέλος.
Οκ καταλαβα. Απλα ειναι τοσος απλος και γρηγορος ο προγραμματισμος γενικα που λυπαμαι να δωσω700-800 ευρω για κατι που γινεται σε 5 λεπτα. Γτ τοσο του περνει του evolve.. Γι'αυτο ελεγα μηπως μπορουσαμε να βρουμς το αρχειακι και τα αλλα τα φτιαχνουμε.
είναι γρήγορος γιατί ξέρει ακριβώς που να αλλάξει και τι να αλλάξει. δεν χρειάζεται ούτε γραφήματα, ούτε τπτ.
ο άνθρωπος είναι ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ, και όχι βελτιωτής που πουλάει απο βελόνι μέχρι κανόνι.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.