Επιστροφή στο Forum : [E46] φρενα Μ3
καλησπέρα
θέλω να αλλάξω μπρος πίσω δίσκοπλακες τακάκια τι προτείνετε και από που?:thanks:
BMW δίσκους λέω.
Τι χρήση κάνεις για να σου πούμε και για τακάκια ?
centric diskoplakes xarakotes ke centric brake pads posi quiet ceramic!!!! poli kala frena file
centric diskoplakes xarakotes ke centric brake pads posi quiet ceramic!!!! poli kala frena file
Zanni στην Αμερική δεν έχετε ίδιους δίσκους με την Ευρώπη στο Μ3 Ε46.
Οι εργοστασιακοί είναι πολύ καλοί.
Για πίστα δηλαδή είμαστε καλυμένοι με τους μαμα;
steliosm46
12-08-12, 13:25
οι μαμά δίσκοι είναι μια χαρά! φυσικά είναι καλύτερα να έχεις κάποιο κίτ είτε 4πίστονα 8πίστονα κλπ αλλά το θέμα είναι το τακάκι
το μαμά τακάκι παέι περίπατο..οχι για πίστα ουτε για δρόμο δεν κάνει που λέει ο λόγος.
μπάξτε EBC Yellow και εγώ αυτά σκέφτομαι να βάλω μπροστά για 8πίστονες D2 γιατί αυτά που έχει μέσα το κίτ δεν είναι για πολύ ζόρισμα..μόλις αρχίζεις και το ζορίζεις λίγο σε στροφές και γρήγορη οδήγηση τα παίζουν και έχουν και ένα μικρό σφύριγμα..
επίσης πολύ σημαντικό είναι τα σωληνάκια υψηλής..αλλαγή όμως και εμπρός και πίσω κατα προτίμηση Goodridge..thumb
Πόσο μεγαλύτερο βάρος εχει αυτο το κιτακι απο τα μαμα φρένα;
Zanni στην Αμερική δεν έχετε ίδιους δίσκους με την Ευρώπη στο Μ3 Ε46.
Οι εργοστασιακοί είναι πολύ καλοί.
Οντως δεν εχουμε σαν τους ευρωπαικους αλλα οι δικοι μας δεν θεωρουνται καλοι εδω...Οι σεντρικ απο αφτερμαρκετ ειναι καλοι και τα στοπτεκ φρενα κτλ ανηκουν ολα στη σεντρικ..οι οem euro ine foveroi
AKEBONO BRAKE PADS ειναι φοβερα επισης χωρις σφυριγμα και σκονη στις ζαντες
τελικά κατέληξα στους μαμά δίσκους και τακάκια ferodo ds-2500 έβαλα σωληνάκια υψηλής πίεσης και υγρά φρένων ferodo 5.1 , ξεκίνησα στρώσιμο και σαν πρώτη εντύπωση βλέπω ότι θα πάνε αρκετά καλά!!!
τελικά κατέληξα στους μαμά δίσκους και τακάκια ferodo ds-2500 έβαλα σωληνάκια υψηλής πίεσης και υγρά φρένων ferodo 5.1 , ξεκίνησα στρώσιμο και σαν πρώτη εντύπωση βλέπω ότι θα πάνε αρκετά καλά!!!
Λαθος επιλογες τα τακακια και κυριως τα υγρα !
Κακως 5.1 !
ΔημήτρηςΜ3
14-08-12, 15:04
Αλεξ τι προτείνεις για υγρά ;
Μπορείς να μου πεις γιατί λάθος ? τα έχεις δοκιμάσει?
Αλεξ τι προτείνεις για υγρά ;
Μόνο DOT4.
Πολύ καλά είναι ATE Super Blue και Motul RBF (σε καλές τιμές).
Τα καλύτερα είναι τα Castrol SRF αλλά το κόστος είναι πολύ υψηλό με μικρή διαφορά με τα παραπάνω 2.
Νομίζω ότι η βασική διαφορά είναι ότι έχουν ψηλότερο σημείο βρασμού (σιλικονουχα) και ότι χρειάζονται αλλαγή κάθε χρόνο .
Εγώ πάντως πρώτη φορά τα δοκιμάζω , όπως και τα τακάκια ( ferodo ds-2500).
Έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία στα παραπάνω???
Μπορείς να μου πεις γιατί λάθος ? τα έχεις δοκιμάσει?
Τα DS2500 είναι γνωστό ότι αφήνουν επικαθήσεις στο δίσκο και μετά αρχίζει και τραντάζονται τα φρένα σου.
Θα το δεις στην πορεία.
Τα 5.1 είναι τελείως μα τελείως λάθος.
Φυσικά κρατάνε νερό και υπάρχει πρόβλημα στο κύκλωμα.
Επίσης η BMW λέει κατηγορηματικά ΟΧΙ στα υγρά που δεν είναι DOT 4.
Υπάρχει λόγος συμβατότητας των φρένων και της αντλίας.
Είναι σαν να σου λέει βάλε λάδι 10-60 και βάζεις 0-30.
Λάδι είναι και το άλλο απλά υπάρχει ένα πρόβλημα.
steliosm46
14-08-12, 16:17
το έχω ακούσει και εγώ αυτό με τα 5.1
για αυτό το τακάκι έχω την εντύπωση οτι είναι πολύ σκληρό! Ίσως να σου κάνει και κανα δόντι στον δίσκο σου και να έχεις και έντονα σφυρίγματα όταν κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη..
Αυτό περισσότερο πιστεύω το βάζεις όταν το αυτοκίνητο το χρησιμοποιείς κατα 80% πίστα για παράδειγμα και το υπόλοιπο 20% δρόμο..
Στον δρόμο για την πίστα..:whistle:
Διάβασα ότι τα 5.1 είναι συμβατά με τα DOT 4 για αυτό τα άλλαξα ,Ελπίζω να μην έχουν τεράστια διαφορά!!! Θα το ψάξω λιγάκι!!! Όσο για το τακάκι διαβάζοντας σχόλια για χρίση σε m3 εντυπωσιάστηκα από τα αποτελέσματα που ανάφεραν
Τα τακακια ds2500 τις ferrodo ειναι πολυ καλα, εχουν πολυ καλη αντοχη στην πιστα, (περιπου 8-10 γυρους χωρις να αναψουν)και μεγαλη διαρκεια ζωης.Δυστηχως αφηνουν καταλοιπα στους δισκους(που μεταφραζεται σαν τρεμουλο στο φρεναρισμα) αλλα οχι συχνα και αρκει ενα καλο φρεναρισμα ωστε να καθαρισουν οι δισκοι.
Τα τακακια ds2500 τις ferrodo ειναι πολυ καλα, εχουν πολυ καλη αντοχη στην πιστα, (περιπου 8-10 γυρους χωρις να αναψουν)και μεγαλη διαρκεια ζωης.Δυστηχως αφηνουν καταλοιπα στους δισκους(που μεταφραζεται σαν τρεμουλο στο φρεναρισμα) αλλα οχι συχνα και αρκει ενα καλο φρεναρισμα ωστε να καθαρισουν οι δισκοι.
Ενω δουλευουν καλα απο αποψη αντοχης, δυστηχως το τρεμουλο γινεται ολο και πιο συχνο και εκνευριστικο...Ειχε δικιο ο alexk.Dεν θα τα ξαναεβαζα.
Λοιπον..
Μπροστα οι δισκοι μου εχουν νυχι.. βγαζουν ομως μια αλλαγη τακακια ακομη αποτι μου ειπε ο μαστορας..
Αλλαξα υγρα και σωληνακια υψηλης και το φρεναρισμα ειναι πολυ καλυτερο και αρκετο για τη χρηση και το τροπο που οδηγαω το Μ3.
Οντως βγαζουν ενα βουητο καποιες φορες.
Πισω ηθελα τακακια εβαλα textar και ειμαι επισης ευχαριστημενος..
Μπροστα δεν ξερω τι φοραω, αλλα πολυ βρωμα ρε παιδι μου.. Μετα απο λιγα χλμ οι μπροστα ζαντες εχουν μαυρισει, οι πισω ειναι πεντακαθαρες!!
Οταν χρειαστουν αλλαγη να βαλω και μπροστα textar ή καποια αλλη μαρκα?
Με ενδιαφερει το φρεναρισμα εννοειται σε πρωτη φαση και μετα φυσικα η βρωμα απο τα τακακια.. απλα ελεγα μηπως υπαρχει κατι που να συνδυαζει και τα 2..
Vassilis ///M
22-01-16, 19:02
Φρένα Μ3!!!!
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Σκέτη κοροιδεία!!!!!
Το ποδήλατο έχει καλύτερα...
Ακόμα και τα μαμά φρένα με σωληνάκια και καλά τακάκια είναι υπεραρκετά για το 99% των περιπτώσεων, ακόμα και για πίστα...Τώρα θα πει κανείς γιατί να θέλει σωληνάκια τακάκια εξ αρχής? Ε οκ αυτό είναι ένα θέμα...
Φρένα Μ3!!!!
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Σκέτη κοροιδεία!!!!!
Το ποδήλατο έχει καλύτερα...
Ρε μια χαρα ειναι με σωληνακια υψηλης.. εγω δεν το περιμενα.. Δεν ξερω τι λες εσυ ή πως οδηγας.. για μενα ειναι αρκετα..
Ακόμα και τα μαμά φρένα με σωληνάκια και καλά τακάκια είναι υπεραρκετά για το 99% των περιπτώσεων, ακόμα και για πίστα...Τώρα θα πει κανείς γιατί να θέλει σωληνάκια τακάκια εξ αρχής? Ε οκ αυτό είναι ένα θέμα...
Οταν ερθει η ωρα για δισκους με βλεπω για βασεις δαγκανας CSL μπροστα ή αν κατσει κανενα μεταχειρο 4/6πιστονο..
Η βρωμα με απασχολει τωρα, απο φρενο ειμαι ΟΚ προς το παρον..
Να βαλω και μπροστα textar ή κατι αλλο..??
Καλά είναι τα textar..φίλε ο Κώστας CSL φρένα έχει και με σωληνάκια και τακάκια EBC κίτρινα(ωραίο τακάκι) δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα στην πίστα!
Vassilis ///M
23-01-16, 09:05
Ρε μια χαρα ειναι με σωληνακια υψηλης.. εγω δεν το περιμενα.. Δεν ξερω τι λες εσυ ή πως οδηγας.. για μενα ειναι αρκετα..
Θες να μου πεις δλδ ότι αυτό που κράζουμε τόσα χρόνια και έχει χιλιοειπωθεί ξαφνικά σου φαίνεται υπεραρκετό???
Οκ πάω πάσο...
Galfer και textar που έχω δοκιμάσει κι εγώ προσωπικά είναι κορυφή σε θέμα μαυρίλας και επιδόσεων σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία...
georggge46
23-01-16, 09:27
Η βρωμα με απασχολει τωρα, απο φρενο ειμαι ΟΚ προς το παρον..
Να βαλω και μπροστα textar ή κατι αλλο..??
Ζαχαρια ο ''δρομος'' ειναι μονοδρομος .... https://akebonobrakes.com/ Αυτα εχω , πολυ καλο φρενο , φιλικα προς τους δισκους και σχεδον μηδενικη μαυριλα ! Το μονο κακο οτι πρεπει να τα παρεις απο Αμερικη ... Εγω τα ειχα παρει απο εδω https://www.ecstuning.com/
Θες να μου πεις δλδ ότι αυτό που κράζουμε τόσα χρόνια και έχει χιλιοειπωθεί ξαφνικά σου φαίνεται υπεραρκετό???
Οκ πάω πάσο...
Galfer και textar που έχω δοκιμάσει κι εγώ προσωπικά είναι κορυφή σε θέμα μαυρίλας και επιδόσεων σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία...
Δεν αμφισβητώ τη γνωμη κανενός Μπιλ..
Άποψη μου ειναι αυτη..
Επειδη οδήγησα το Μ3 500+χλμ με μαμα φρένα και μετα άλλαξα υγρά, σωληνάκια υψηλής (και μετα τακάκια πισω με textar) ειδα αρκετή διαφορα.
Άλλοι σιγουρα οδηγάνε πιο επιθετικά απο εμενα ή γουστάρουν να βλέπουν δισκοπλακες και δαγκάνες να γεμίζουν τη ζάντα.. Αυτα ειναι τι γουστάρει ο καθένας.
Φυσικα δεν θα πω οχι σε ενα 4 πιστονο όπως ξανά ειπα ή 6 πιστονο άμα κατσει η φάση και ειναι σε καλη τιμη.. Αλλιώς θα πάω σε απλή λύση αναβάθμισης με βάσεις δαγκάνας CSL μπροστα με 345 δίσκο και textar τακάκια και πιστευω ότι θα ειμαι οκ..
Ευχαριστω για τις πληροφορίες.
ghost-rider
23-01-16, 14:34
Απο τη στιγμη που η δαγκανα εχει δυναμη να ακινητοποιησει τον τροχο και να βαλει μπροστα το abs τα φρενα εχουν ικανοποιητικη δυναμη.
Αν τους λειπει κατι αυτο ειναι αντοχη που εχει πλεον να κανει με τα υλικα και οχι με τα μεγεθη.
Οσο για τα μεγεθη ομως... Οι μονοπιστονες δαγκανες ειναι πλευστες.
Σε πρωτη φαση δουλευουν σαν ακινητες διπιστονες.
Εκτος αυτου, δεν εχει νοημα να αυξανεις τον αριθμο των εμβολων αν δεν αυξανεται συνολικα η επιφανει που πατα στο τακακι.
Εδω θα πρεπει να σημειωσουμε οτι δυο πιστονια με αθροιστικη διαμετρο ιση με ενος μεγαλυτερου εχουν πολλη μικροτερη επιφανεια(η επιφανεια του κυκλου ειναι συναρτηση του τετραγωνου της διαμετρου και το (2d)^2=4d^2 για το μονοπιστονο ενω 2d^2 για τα δυο μικρα ισης συνολικης διαμετρου. Ουτε λιγο ουτε πολυ το μονοπιστονο θα ασκησει διπλασια δυναμη απο δυα μικρα που το καθενα εχει τη μιση διαμετρο του. Και αν και σταθερη μια τετραπιστονη μπορει ευκολει να ηττηθει απο μια πλευστη μονοπιστονη.).
Σαφως και ενα πανακριβο πολυπιστονο κιτ θα προσφερει(οχι πολλα ομως αν εχει σωστα υλικα το μονοποστονο) αλλα αν κανεις δεν το ψαξει και παρει ενα τυχαιο επωνυμο μπορει να βρεθει με πολυ χειροτερα φρενα.
Τα φρενα του Μ3 υπερεπαρκουν για το βαρος της καροτσας. Αν χρειαζονται κατι ειναι ενα σκληρο τακακι.
Φυσικα πολλα μπορει κανεις να κανει. Κυριως ομως για τη χαρα του μπαξιματος και οχι για την ουσια του φρεναρισματος.
Vassilis ///M
23-01-16, 16:06
Απο τη στιγμη που η δαγκανα εχει δυναμη να ακινητοποιησει τον τροχο και να βαλει μπροστα το abs τα φρενα εχουν ικανοποιητικη δυναμη.
Αν τους λειπει κατι αυτο ειναι αντοχη που εχει πλεον να κανει με τα υλικα και οχι με τα μεγεθη.
Οσο για τα μεγεθη ομως... Οι μονοπιστονες δαγκανες ειναι πλευστες.
Σε πρωτη φαση δουλευουν σαν ακινητες διπιστονες.
Εκτος αυτου, δεν εχει νοημα να αυξανεις τον αριθμο των εμβολων αν δεν αυξανεται συνολικα η επιφανει που πατα στο τακακι.
Εδω θα πρεπει να σημειωσουμε οτι δυο πιστονια με αθροιστικη διαμετρο ιση με ενος μεγαλυτερου εχουν πολλη μικροτερη επιφανεια(η επιφανεια του κυκλου ειναι συναρτηση του τετραγωνου της διαμετρου και το (2d)^2=4d^2 για το μονοπιστονο ενω 2d^2 για τα δυο μικρα ισης συνολικης διαμετρου. Ουτε λιγο ουτε πολυ το μονοπιστονο θα ασκησει διπλασια δυναμη απο δυα μικρα που το καθενα εχει τη μιση διαμετρο του. Και αν και σταθερη μια τετραπιστονη μπορει ευκολει να ηττηθει απο μια πλευστη μονοπιστονη.).
Σαφως και ενα πανακριβο πολυπιστονο κιτ θα προσφερει(οχι πολλα ομως αν εχει σωστα υλικα το μονοποστονο) αλλα αν κανεις δεν το ψαξει και παρει ενα τυχαιο επωνυμο μπορει να βρεθει με πολυ χειροτερα φρενα.
Τα φρενα του Μ3 υπερεπαρκουν για το βαρος της καροτσας. Αν χρειαζονται κατι ειναι ενα σκληρο τακακι.
Φυσικα πολλα μπορει κανεις να κανει. Κυριως ομως για τη χαρα του μπαξιματος και οχι για την ουσια του φρεναρισματος.
Η δύναμη που ασκείται και στις δύο περιπτώσεις είτε μονοπίστονη δαγκάνα είτε πολυπίστονη είναι η ίδια...απλά κατανέμετε ισόποσα στην δεύτερη περίπτωση...
Όλα αυτά με ίδια επιφάνεια τριβής...
Το Μ3 σταματά από τα 100 σε 32 μέτρα! Αυτό είναι κορυφαία επίδοση..Απλά δεν έχει αντοχή και αυτό οφείλεται κυρίως στα υλικά τριβής όπως πολύ σωστά είπε ο ghost rider, και φυσικά και στα σωληνάκια...ξαναλέω ο Κώστας με καλά τακάκια και σωληνάκια δεν είχε ΚΑΝΈΝΑ θέμα ούτε στην πίστα! Άρα το θέμα τελειώνει! Εγώ προσωπικά το έχω πει ότι τα φρένα τα έβαλα κυρίως γιατί γουστάρω να τα βλέπω! Θα μπορούσα να κάνω και εγώ αυτό που έκανε ο Κώστας και δεν θα είχα κανένα θέμα..
ghost-rider
23-01-16, 16:29
Η δύναμη που ασκείται και στις δύο περιπτώσεις είτε μονοπίστονη δαγκάνα είτε πολυπίστονη είναι η ίδια...απλά κατανέμετε ισόποσα στην δεύτερη περίπτωση...
Όλα αυτά με ίδια επιφάνεια τριβής...
Η πιεση του κυκλωματος ειναι σταθερη Βασιλη.
Η δυναμη που ασκειται στο τακακι ειναι ιση με την πιεση επι το εμβαδων των εμβολων.
Απο τη στιγμη που η δαγκανα εχει δυναμη να ακινητοποιησει τον τροχο και να βαλει μπροστα το abs τα φρενα εχουν ικανοποιητικη δυναμη.
Αν τους λειπει κατι αυτο ειναι αντοχη που εχει πλεον να κανει με τα υλικα και οχι με τα μεγεθη.
Οσο για τα μεγεθη ομως... Οι μονοπιστονες δαγκανες ειναι πλευστες.
Σε πρωτη φαση δουλευουν σαν ακινητες διπιστονες.
Εκτος αυτου, δεν εχει νοημα να αυξανεις τον αριθμο των εμβολων αν δεν αυξανεται συνολικα η επιφανει που πατα στο τακακι.
Εδω θα πρεπει να σημειωσουμε οτι δυο πιστονια με αθροιστικη διαμετρο ιση με ενος μεγαλυτερου εχουν πολλη μικροτερη επιφανεια(η επιφανεια του κυκλου ειναι συναρτηση του τετραγωνου της διαμετρου και το (2d)^2=4d^2 για το μονοπιστονο ενω 2d^2 για τα δυο μικρα ισης συνολικης διαμετρου. Ουτε λιγο ουτε πολυ το μονοπιστονο θα ασκησει διπλασια δυναμη απο δυα μικρα που το καθενα εχει τη μιση διαμετρο του. Και αν και σταθερη μια τετραπιστονη μπορει ευκολει να ηττηθει απο μια πλευστη μονοπιστονη.).
Σαφως και ενα πανακριβο πολυπιστονο κιτ θα προσφερει(οχι πολλα ομως αν εχει σωστα υλικα το μονοποστονο) αλλα αν κανεις δεν το ψαξει και παρει ενα τυχαιο επωνυμο μπορει να βρεθει με πολυ χειροτερα φρενα.
Τα φρενα του Μ3 υπερεπαρκουν για το βαρος της καροτσας. Αν χρειαζονται κατι ειναι ενα σκληρο τακακι.
Φυσικα πολλα μπορει κανεις να κανει. Κυριως ομως για τη χαρα του μπαξιματος και οχι για την ουσια του φρεναρισματος.
Καπως ετσι, αλλα οχι ακριβως ετσι... :original:
Τα φρενα των bmw, Μ και μη, εχουν υπολογιστει απο τον κατασκευαστη να ακινητοποιουν το αυτοκινητο με την μεγιστη δυνατη ασφαλεια και το κανουν πολυ καλα.
Εαν ομως ο χρηστης θελει με το bmw του να μπαινει στην πιστα ή να φρεναρει πανω απο 5 φορες καπακι απο τα 200+(250-300), γρηγορα θα καταλαβει οτι αυτην την χρηση το εργοστασιο οταν σχεδιαζε τα φρενα δεν την ελαμβανε υποψιν του καποια χρονια πριν!!!
Για να λυσει το ανωτερω υπαρκτο... προβλημα, μπορει να βαλει ενα ποιο σπορ τακακι, να αλλαξει τα ελαστικα σωληνακια με μεταλλικα αεροπορικου τυπου και βαλει υγρα φρενων με καλυτερο σημειο βρασμου απο τα μαμα.
Οταν λεμε ποιο σπορ τακακι, δεν εννοουμε απαραιτητα ενα racing τακακι που θα χρειαζεται να κανει πρωτα 100 χλμ για να ζεσταθει και να αποδωσει τα αναμενομενα, ουτε θα χρειαζεται αλλαγη δισκοπλακας πριν απο αυτο!!!
Υπαρχουν τακακια που συνδυαζουν τελεια το τερπνον μετα του ωφελιμου, οπως και υγρα υπαρχουν που εχουν αρκετα ψηλοτερο δεικτη βρασμου απο τα bmw και δεν ειναι πολυ υδροφιλα ωστε να χρηζουν αλλαγης μετα απο καθε επισκεψη στην πιστα, ουτε καθε 6 μηνες στην νορμαλ χρηση.
Ο χρηστης λοιπον εχει τις επιλογες μεσα απο πληθωρα βελτιωτικων προϊοντων να ενισχυσει την αποτελεσματικοτητα του συστηματος πεδησης, συμφωνα παντα με τον δικο του τροπο οδηγησης και τα δικα του θελω.
Εκτος ομως απο την αποτελεσματικοτητα υπαρχει και αισθηση και η αισθηση σε αντιθεση με την πληθωρα τον παραπανω επιλογων βελτιωνεται με εναν μονο τροπο, την πολυπιστονη δαγκανα!!!
Δεν μπορει με κανεναν μα κανεναν τροπο μια πλευστη δαγκανα να σου δωσει την αισθηση του φρενου μιας πολυπιστονης, γιατι απλα δεν μπορει να σου δωσει προοδευτικοτητα!!!
Η πολυπιστονη δαγκανα θα σου δωσει το 100% στο συστημα πεδησης, κατι που η bmw οφειλε να το κανει τουλαχιστον στα Μ μοντελα και πριν την F10...:ranting2:
Η φωτο ειναι ενδεικτικη για την απολυτη κατανοηση στην διαφορα αισθησης και αποτελεσματικοτητας μεταξυ 6πιστονης και πλευστης 2πιστονης, στο εμπρος συστημα φρενων των Μ5-Μ6 V10.
Στην περιπτωση της 6πιστονης δυο τακακια με μεγαλη επιφανεια (ευκολοτερη απαγωγη θερμοκρασιας) πρεσαρουν... την δισκοπλακα οποιομορφα μεσα εξω, ενω στην περιπτωση της πλευστης η μια πλευρα του πιστονιου πρεσαρει το τακακι και η αλλη πλευρα σπρωχνει ολοκληρο το σωμα της δαγκανας για να μεταφερει την πιεση στο απεναντι τακακι!!!
ενω στην περιπτωση της πλευστης η μια πλευρα του πιστονιου πρεσαρει το τακακι και η αλλη πλευρα σπρωχνει ολοκληρο το σωμα της δαγκανας για να μεταφερει την πιεση στο απεναντι τακακι!!!
Και είναι αυτό κακό; το ίδιο αποτέλεσμα δεν έχει;
Και είναι αυτό κακό; το ίδιο αποτέλεσμα δεν έχει;
Σχεδον το ιδιο!!!
Οταν παταμε φρενο σε πλευστη δαγκανα το πιστονι πιεζει το τακακι πανω στο δισκο χωρις βασικα για αρχη το αυτοκινητο να φρεναρει, απλα μεταφερει τη δαγκανα μεχρι το εξω τακακι να ερθει σε επαφη με την δισκοπλακα και τοτε αρχιζει το φρεναρισμα αφου ο δισκος πιεζεται μεσα-εξω.
Ειναι βασικα δυο κομματια, ενα σταθερο και ενα μετακινουμενο μεσα-εξω ή και στον αερα θα μπορουσαμε να πουμε.
Με την πιεση κατα το φρεναρισμα αυτα τα δυο κομματια εχουν την ταση να ανοιξουν... και οσο ανεβαινει η θερμοκρασια το φαινομενο γινεται πιο εντονο.
Στις πολυπιστονες μονοπλοκ δαγκανες δεν ισχυει τιποτα απο τα παραπανω, με αποτελεσμα να εχουν καλυτερη αποτελεσματικοτητα, αλλα και αισθηση στο φρεναρισμα!!!
το τελείως μαμά φρένο είναι καλό, για ένα δυο καλά φρεναρίσματα...άντε τρία. έχω δεί το μαμά φρένο να γίνεται μαντζούνι και το πεντάλ να φτάνει μέχρι το πάτωμα.
το φρένο είναι σημείο που πραγματικά πονάει το αυτοκίνητο και χρειάζεται αλλαγές. η πρώτη και κυριότερη είναι τα σωληνάκια. το θεωρώ γελοίο σε τέτοιο αμάξι να μην βάζουν ενισχυμένα σωληνάκια. τα μαμά τακάκια που αν δεν κάνω λάθος είναι τεξταρ, είναι πολύ μαλακά, έχουν μεγαλύτερη φθορά, γι'αυτό και η αυξημένη μαυρίλα.
σωληνάκια και τακάκι είναι ένας καλός συνδιασμός για να έχεις σχετικά καλό φρένο, σε σχέση με το απαράδεκτο μαμά. απο εκεί και ύστερα, λύσεις για μεγαλύτερα υπάρχουν πολλές.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.