PDA

Επιστροφή στο Forum : S3 0-400 World Record - 8.84s@259.36kmh



Monsta
26-07-12, 06:42
Όλα τα ξένα φόρα μιλούν για το συγκεκριμένο S3.

Μπράβο στα παιδιά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup:



Wow, simply wow. Here is the first 8 second Audi we know of. This 3.2 turbo six cylinder S3 ran a 8.84@161 1/4 mile in Greece. The car is built and raced by the owner of 0-400 Tune 2 Race which from what we gathered with Google translate offers all kinds of services for performance tuning in Greece. Building the world's fastest Audi sure is a great way to get the name out there. Info on the car is scarce but it has a large turbo pushing 33 psi into the motor and the stock manual gearbox with modified 3rd and 4th gears.

We will be contacting the owner to get more info as this simply deserves more recognition and exposure. Simply phenomenal, watch the video below.


https://www.youtube.com/watch?v=fcjptiO168M

Κωνσταντίνος
26-07-12, 08:03
Απίστευτα γρήγορο. Αεριωθούμενο σκέτο !

Vasilis M3
26-07-12, 08:15
Είναι πολύ ψαγμένο στα πάντα το αμάξι...

Μπράβο στο teamthumb

super duper
26-07-12, 09:46
μπραβο στα παιδια και απο εμενα.Πυραυλος το αμαξι.

nik200
26-07-12, 11:32
μπραβο στα παιδια...αλλα με επιφυλαξη...διοτι κανεις ναι μεν δεν εχει κανει τετοιους χρονους..αλλα οι ξενοι βελτιωτες δεν ρισκαρουν την φημη τους σε τιποτα...σε αντιθεση με τους δικους μας που μετα τον αγωνα μπορει να γινει το μοτερ σμπαραλια..και οποιος καταλαβε καταλαβε..

Thomelef
26-07-12, 11:56
μην είσαι άδικος νικόλα.
8.844 με 259 χιλ στο τετρακοσάρι για street legal είναι όχι απλά τρελό νούμερο, είναι εξωπραγματικό.
το ότι δεν είναι για πολλά πολλά γενικότερα το αμάξι, φυσικά και εννοείτε. οφείλουμε όμως να αναγνωρίσουμε την προσπάθεια και το αποτέλεσμα.
μπράβο στα παιδιά.

manos///3
26-07-12, 12:07
Hμουν κι εγω εκει.....Απιστευτο :shok::shok::shok:

Να πουμε επισης πως ο εγκεφαλος του s3 ρυθμιζεται απο τον Μαικ Χαραλαμπους , γνωστος κυπριος βελτιωτης και καλος φιλος της λουγκρας.

mormon
26-07-12, 12:28
Ενα αναλογο εγχειρημα εχεις ξεκινησει ενας παρα πολυ καλος
φιλος εδω απο Θεσ/νικη!
φυσικα ακομα δεν ειναι στο επιπεδο το ενλογο s3 αλλα ειναι
σε παρα πολυ καλο επιπεδο μιας και το αυτοκινητο ειναι και βολτας!
εξακυληνδρο μοτερ 3.2 εξολοκληρου σφυρηλατο!
βαλβιδες-πιστονια-μπιελες-κουζινετα-στροφαλο κτλ!
καποιες επεμβασεις στο σασμαν και τριδισκο carbon cevlar συμπλεκτη!

Harisp
26-07-12, 13:05
Το S3 κάνει εκκινήσεις με 2α. Δοκιμάσανε και με 3η αλλά θεωρήθηκε υπερβολικό...
Έχει ακόμα 50-80 άλογα καβάτζα.

StratosZ4
26-07-12, 13:24
Ενα αναλογο εγχειρημα εχεις ξεκινησει ενας παρα πολυ καλος
φιλος εδω απο Θεσ/νικη!
φυσικα ακομα δεν ειναι στο επιπεδο το ενλογο s3 αλλα ειναι
σε παρα πολυ καλο επιπεδο μιας και το αυτοκινητο ειναι και βολτας!
εξακυληνδρο μοτερ 3.2 εξολοκληρου σφυρηλατο!
βαλβιδες-πιστονια-μπιελες-κουζινετα-στροφαλο κτλ!
καποιες επεμβασεις στο σασμαν και τριδισκο carbon cevlar συμπλεκτη!

Μεχρι να φτασω στο κομματι που αναφερεται στο μοτερ νομιζα ελεγες για το Στελιο..
Κι ελεγα κατι δεν παει καλα:hystericalbs1::hystericalbs1:

Azurius
26-07-12, 16:40
Μεχρι να φτασω στο κομματι που αναφερεται στο μοτερ νομιζα ελεγες για το Στελιο..
Κι ελεγα κατι δεν παει καλα:hystericalbs1::hystericalbs1:

Eγώ δεν μιλάω.... Ο ξάδερφός μου όμως ξέρει απο πρώτο χέρι τι δουλειά έχει γίνει στο μοτέρ και μάλιστα είδε και τις λεπτομέρειες.... Πλησιάζει ο καιρός Στρατούλη... :whistle::whistle::whistle:

Πάντως επι του θέματος το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ένα αξιοθαύμαστο δείγμα του τι μπορούν να κάνουν ΚΑΙ οι εκάστοτε Έλληνες βελτιωτές και μπράβο τους που κατάφεραν κι έκαναν τέτοιο χρόνο.

StratosZ4
26-07-12, 17:25
Eγώ δεν μιλάω.... Ο ξάδερφός μου όμως ξέρει απο πρώτο χέρι τι δουλειά έχει γίνει στο μοτέρ και μάλιστα είδε και τις λεπτομέρειες.... Πλησιάζει ο καιρός Στρατούλη... :whistle::whistle::whistle:

Πάντως επι του θέματος το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ένα αξιοθαύμαστο δείγμα του τι μπορούν να κάνουν ΚΑΙ οι εκάστοτε Έλληνες βελτιωτές και μπράβο τους που κατάφεραν κι έκαναν τέτοιο χρόνο.

Στελαρα ξερεις οτι σε εχω αδυναμια!!

Αλλα δεν θελω να σε δω να περνας Μ3.
Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι μπορεις,απλως δεν θελω να γινω μαρτυρας.

mormon
26-07-12, 17:50
Στελλακο προσγειωσου κ μην πετας!
τι σχεση εχει το 3.2 με το 1.8!

spar@
26-07-12, 18:20
αν δεν ειχε την ατυχια ο αντιπαλος μηχανικος του 0-400 πριν μερικα χρονια, θα βλεπαμε πολυ-πολυ τρελους χρονους!
Μεσα σε ενα χρονο ειχαν αλλαξει πολλα, οταν εχεις καλους αντιπαλους γινεσαι καλυτερος!

Azurius
26-07-12, 19:02
Στελλακο προσγειωσου κ μην πετας!
τι σχεση εχει το 3.2 με το 1.8!

Ποτέ δεν πετούσα και πάντα προσγειωμένος είμαι. Απορώ εσύ που υποτίθεται οτι με ξέρεις πώς και δεν το έχεις καταλάβει. Όσο για το τι σχέση έχει το 3,2 με το 1,8 ξέρω πολύ καλύτερα και απο εσένα και απο τον πολύ καλό σου φίλο που ετοιμάζεται να κάνει κάτι παρόμοιο με τον Τάκη 0-400. Ιδίως όταν δεν μπορεί να καταλάβει τη διαφορά ανάμεσα σε ένα 330Ε46 κι ένα Μ3Ε46. Και αυτό είναι κάτι που μας το είχες πει εσύ στον καφέ. Δεν περίμενα τέτοια αντίδραση απο εσένα. :shok:

Thomelef
26-07-12, 19:24
https://www.youtube.com/watch?v=aTXh3qJetao&feature=related


ωραίος και μετρημένος τύπος φαίνεται ο τάκιες...
αξά...μήπως να απευθυνθείς και εσύ στο συγκεκριμένο συνεργείο? τόσο πράμα που φοράς και εσύ, καλό θα ήταν έστω και μια κουβεντούλα να έκανες εκεί πέρα...
πάμε και παρεούλα αν γουστάρεις!!!:original:

StratosZ4
26-07-12, 19:51
https://www.youtube.com/watch?v=aTXh3qJetao&feature=related


ωραίος και μετρημένος τύπος φαίνεται ο τάκιες...
αξά...μήπως να απευθυνθείς και εσύ στο συγκεκριμένο συνεργείο? τόσο πράμα που φοράς και εσύ, καλό θα ήταν έστω και μια κουβεντούλα να έκανες εκεί πέρα...
πάμε και παρεούλα αν γουστάρεις!!!:original:

Στελλακο αυτος δεν ειναι καλα!!

Στο τελος θα παρακαλαει για τραμπα, να μου το θυμηθεις:whistle::whistle:

nik200
26-07-12, 20:22
μην είσαι άδικος νικόλα.
8.844 με 259 χιλ στο τετρακοσάρι για street legal είναι όχι απλά τρελό νούμερο, είναι εξωπραγματικό.
το ότι δεν είναι για πολλά πολλά γενικότερα το αμάξι, φυσικά και εννοείτε. οφείλουμε όμως να αναγνωρίσουμε την προσπάθεια και το αποτέλεσμα.
μπράβο στα παιδιά.

αναγνωριζω την προσπαθεια...απλα λεω..οτι για να μας παρουν στα σοβαρα στο εξωτερικο οι λοιποι βελτιωτες χρειαζεται και να ειναι και bulletproof το μοτερ..κατι που εχει αποδειχτει στην ελλαδα επανειλημενα οτι δεν ισχυει...οχι φυσικα οτι και αυτοι δεν εχουν σπασιματα ουκω λιγα...

εγω ειμαι ο πρωτος που λεω οτι μπορουμε..και με λιγοτερα μεσα..απο οτι αυτοι..και πιστευω ακραδαντα στο ελληνικο δαιμονιο..αλλα θα ηθελα να κατεβει το συγκεκριμενο αμαξι και αλλες πχ..5 φορες και να δειξει τα δοντια του στο dragstrip..

Thomelef
26-07-12, 20:22
Στελαρα ξερεις οτι σε εχω αδυναμια!!

Αλλα δεν θελω να σε δω να περνας Μ3.
Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι μπορεις,απλως δεν θελω να γινω μαρτυρας.

ούτε και εγώ θέλω να το δώ αυτό, αλλά αν μιλήσουμε έστω και μια φορά για το θέμα, τότε παραδέχομαι ότι του αξά το αμάξι είναι πιο γρήγορο απο Μ-τρίο...
το θέμα είναι ότι ΑΥΤΟΣ δεν μπορεί να περάσει με το συγκεκριμένο αμάξι Μ3...:th_Laie_67-1:
αξά...αν πάς στον 0-400 για κουβεντούλα, πές του να σου μάθει πως να κάνεις καλές αλλαγές και να ξεκινάς τάπα...:original:

you know i love you biatch...love to tease ya.

Thomelef
26-07-12, 20:26
αναγνωριζω την προσπαθεια...απλα λεω..οτι για να μας παρουν στα σοβαρα στο εξωτερικο οι λοιποι βελτιωτες χρειαζεται και να ειναι και bulletproof το μοτερ..κατι που εχει αποδειχτει στην ελλαδα επανειλημενα οτι δεν ισχυει...οχι φυσικα οτι και αυτοι δεν εχουν σπασιματα ουκω λιγα...

εγω ειμαι ο πρωτος που λεω οτι μπορουμε..και με λιγοτερα μεσα..απο οτι αυτοι..και πιστευω ακραδαντα στο ελληνικο δαιμονιο..αλλα θα ηθελα να κατεβει το συγκεκριμενο αμαξι και αλλες πχ..5 φορες και να δειξει τα δοντια του στο dragstrip..

μα πως μπορεί να είναι αλεξίσφαιρο ένα 3.2 με 1??? άλογα ρε τρελοπλαγιολισθένων???
πουθενά στον κόσμο δεν νομίζω να κάνει κάποιος κάτι τέτοιο και να είναι και αξιόπιστο...
μιλάμε για πάνω απο 300 άλογα στο λίτρο. ρε λοςτρέ μου!!!

mormon
26-07-12, 20:47
στελλακο δεν σου ειπα κατι κακο!
μην αρπαζεσαι!
το αμαξι μου κανενας δεν μπορει να το καταλαβει οτι δεν ειναι Μ3 ουτε εσυ το καταλαβες!
καποια στιγμη μας ειχες πει οτι περασες μια Λαμποργκινι! το θυμασαι?
ποσα αλογα ειχες το θυμασαι? η θες να σου θυμησω το νουμερο!

Thomelef
26-07-12, 20:57
ναι ούτε και εγώ το είχα καταλάβει...ο άλλος όμως ανέβηκε βόλτα και δεν πείρε γραμμή ρε. καλά λέει ο στέλιος. άλλο να το βλέπεις και να μην καταλαβαίνεις, και άλλο να σε πάνε και βόλτα και να μην ξανακαταλαβαίνεις.
που το παράξενο κοντά 500 άλογα τουρμπάκι να περάσει απλή λεγκέρα???

mormon
26-07-12, 21:02
500 αλογα με στοκ πιστονια με κ04 κ με μαμα αντλια βενζινης?
ειναι πολυ αισιοδοξα τα νουμερα! παλι ομως audi ειναι αυτα και μπορει να τα βγαζουν!
θελω να τονισω οτι κουβεντα κανουμε και δεν θελω να παρεξηγηθω!

mormon
26-07-12, 21:05
ενταξει ρε παιδια μια 1η,2ρα σε γλυστερο δρομο τι να καταλαβει?
αλλα και παλι το να μην καταλαβει την διαφορα, τι σχεση εχει με το αν εχει φτιαξει
ενα καλο s3?

Thomelef
26-07-12, 21:08
και τώρα πάλι στοκ φοράει, ενώ πιο πρίν δεν φορούσε.
και τώρα είναι ακόμα πιο τούμπανο το μοτέρ, άσχετα τις πλάκες που κάνουμε αναμεταξύ μας.
μήπως εσύ το πάς να παρεξηγηθείς ρε χρήστο?

Azurius
26-07-12, 21:25
500 αλογα με στοκ πιστονια με κ04 κ με μαμα αντλια βενζινης?
ειναι πολυ αισιοδοξα τα νουμερα! παλι ομως audi ειναι αυτα και μπορει να τα βγαζουν!
θελω να τονισω οτι κουβεντα κανουμε και δεν θελω να παρεξηγηθω!

Λοιπόν επειδή βλέπω οτι ξεφεύγεις λίγο και έχω αρχίσει και ανεβάζω πιέσεις...
Είπα εγώ οτι με στοκ μοτέρ έβγαλα αυτά τα άλογα? Να μας τρελάνεις τελείως πας? Τον κινητήρα τον έχω ανατινάξει 3 φορές με τις πιέσεις που τον δούλευα και αυτό το ξέρουν και οι πέτρες. Το μοτέρ έγινε στοκ την προτελευταία φορά που έσπασε και αυτό γιατί δεν είχα τα χρήματα για να το ξανακάνω τότε. Την Κ04 την ξαναέβαλα τώρα για να μην μπαίνω στον πειρασμό και το ζορίζω πολύ μετά την τελευταία αναβάθμιση γιατί όπως καλά γνωρίζεις αυτή που φορούσα επάνω έγινε στραγάλια απο τα θραύσματα του πιστονιού που έλιωσε αφού αυτά περάσαν απο την κεφαλή. Όσο για το υφάκι "κουβέντα κάνουμε και δε θέλω να παρεξηγηθώ" και τα πικρόχολα σχόλια... Άσε μας ρε Χρήστο, εσύ ψοφάς για παρεξήγηση. Κάνε μας τη χάρη νυχτιάτικα. :thumbsdown:

mormon
26-07-12, 21:30
μαλον θωμα τα πραγματα δεν τα ξερεις καλα!
το αμαξι του στελιου φορουσε στοκ πιστονια απο σ3
και τωρα απο οτι λεει εβαλε πιστονια απο toyota supra!
με αντοχη 200 αλογα στον κυληνδρο!
και για ποιο λογο να θελω να παρεξηγηθω μια παρεα ειμαστε
και παλι ολοι μαζι καφε θα πινουμε!
Αλωστε ο στελιος μου εχει κανει δωρο και μια σκαστρα για το project μου!
ο στελιος το θεμα τουρμπο πιστευω το κατεχει πολυ παραπανω απο οτι εγω!
ουτε ηθελα να τον θηξω ουτε να παρεξηγηθω μαζι του!
αν παλι το εκανα αθελα μου ειλικρινα ζητω ΣΥΓΝΩΜΗ!

Thomelef
26-07-12, 21:31
δεν το γαμάμε λέω'γω να γίνει και καμμιά σκούπα, γιατί βλέπω άσχημες καταλήξεις ahead.

mormon
26-07-12, 21:35
οχι ρε συ δεν ξαναγραφω τιποτα αλλο σταματαω εδω!

Thomelef
26-07-12, 21:37
ότι θές κάνε.

Azurius
26-07-12, 21:45
Λοιπόν επειδή βλέπω οτι ξεφεύγεις λίγο και έχω αρχίσει και ανεβάζω πιέσεις...
Είπα εγώ οτι με στοκ μοτέρ έβγαλα αυτά τα άλογα? Να μας τρελάνεις τελείως πας? Τον κινητήρα τον έχω ανατινάξει 3 φορές με τις πιέσεις που τον δούλευα και αυτό το ξέρουν και οι πέτρες. Το μοτέρ έγινε στοκ την προτελευταία φορά που έσπασε και αυτό γιατί δεν είχα τα χρήματα για να το ξανακάνω τότε. Την Κ04 την ξαναέβαλα τώρα για να μην μπαίνω στον πειρασμό και το ζορίζω πολύ μετά την τελευταία αναβάθμιση γιατί όπως καλά γνωρίζεις αυτή που φορούσα επάνω έγινε στραγάλια απο τα θραύσματα του πιστονιού που έλιωσε αφού αυτά περάσαν απο την κεφαλή. Όσο για το υφάκι "κουβέντα κάνουμε και δε θέλω να παρεξηγηθώ" και τα πικρόχολα σχόλια... Άσε μας ρε Χρήστο, εσύ ψοφάς για παρεξήγηση. Κάνε μας τη χάρη νυχτιάτικα. :thumbsdown:

Τι άλλο να γράψω ο φουκαράς;;; Απλά ελληνικά είναι τα ρημάδια..... Και τα πιστόνια δεν είναι απο το supra βέβαια, για τις μπιέλλες μίλησα και απλά η εταιρία που τα βγάζει είναι γνωστή γιατί ως επί το πλείστον τα εξαρτήματά της βρίσκουν εφαρμογή σε supra και evo. Και είναι αυτές: https://www.horsepowerfreaks.com/partdetails/Brian_Crower/engine/stroker_kits/Supra/10358

ΥΓ. Τέσπα επειδή ο Θωμάς έχει δίκιο, κάποιος απο τους mod ας κάνει ένα καθάρισμα γιατί το θρεντ σκίστηκε...

mormon
26-07-12, 21:48
μαλλον ετσι πως μου τα ειχες πει λαθος τα καταλαβα!
με ειχες πεις πιστονια απο σουπρα! τι να καταλαβω ο αμοιρος!

StratosZ4
27-07-12, 07:55
Εριξα μια ματια στο γουγλε και το αμαξι ειναι αλλου σε ολους τους τομεις.

1100 αλογα με μαμα κιβωτιο και Haldex?:shok::shok::shok:

Στελιο το Haldex, το οποιο δεν εχω καταλαβει ακριβως γιατι δεν θεωρειται τετρακινηση 100%, μπορει να τοποθετηθει με λογικο κοστος.
Παντως ρε πο$στη σε κοντρες στο δρομο πως καθεται κατω?

αυτα τα μαμημενα παντως ειναι μην πατησουν καλα στο δρομο. Θυμαμαι με ειχε κανει βολτα ο Τομι με α3 του Στελιου και αφηνε αν θυμαμαι καλα ολη την τριτη κατω. Κι επειδη εχω να συγκρινω και με το Μ3 που με ειχε παει ο Θωμας οχι πολυ πριν απο αυτο, μπορω να πω οτι η δυναμη του αουδι(που τοτε ειχε ριξει πιεση ο Στελαρας, φοβουμενος τον βανδαλο ξαδερφα) τρομαζε.

Ευτυχως μαλλον που πεσαμε σε δρομο-παγοδρομιο και τα λαστιχα ηταν κοντα στη συνταξη τους. ακομα θα τρεχαμε.

ΥΓ. Στελιο, εγω σου εχω πει οτι κρυφος μου ποθος ειναι το ΤΤS:whistle::whistle:

nik200
27-07-12, 11:16
Εριξα μια ματια στο γουγλε και το αμαξι ειναι αλλου σε ολους τους τομεις.

1100 αλογα με μαμα κιβωτιο και Haldex?:shok::shok::shok:

Στελιο το Haldex, το οποιο δεν εχω καταλαβει ακριβως γιατι δεν θεωρειται τετρακινηση 100%, μπορει να τοποθετηθει με λογικο κοστος.
Παντως ρε πο$στη σε κοντρες στο δρομο πως καθεται κατω?

αυτα τα μαμημενα παντως ειναι μην πατησουν καλα στο δρομο. Θυμαμαι με ειχε κανει βολτα ο Τομι με α3 του Στελιου και αφηνε αν θυμαμαι καλα ολη την τριτη κατω. Κι επειδη εχω να συγκρινω και με το Μ3 που με ειχε παει ο Θωμας οχι πολυ πριν απο αυτο, μπορω να πω οτι η δυναμη του αουδι(που τοτε ειχε ριξει πιεση ο Στελαρας, φοβουμενος τον βανδαλο ξαδερφα) τρομαζε.

Ευτυχως μαλλον που πεσαμε σε δρομο-παγοδρομιο και τα λαστιχα ηταν κοντα στη συνταξη τους. ακομα θα τρεχαμε.

ΥΓ. Στελιο, εγω σου εχω πει οτι κρυφος μου ποθος ειναι το ΤΤS:whistle::whistle:

υπαρχει ενα μικρο σφαλμα να επισημανουμε εδω..προς το φιλο στρατο..δεν εχει καμια σχεση ποσο γραφει ενα μοτερ με κινηση εμπρος και ενα με πισω..το πισω για να σπρωξει με τον ιδιο τροπο θες τουλαχιστον αλλα 50 αλογα...χοντρικα χοντρικα

και μην συγκρινουμε μαμα με πειραγμενο και τουρμπινα με ατμοσφαιρα..τελειως ανιση μαχη..

ειχα 20v και ξερω πως πανε..

StratosZ4
27-07-12, 11:31
υπαρχει ενα μικρο σφαλμα να επισημανουμε εδω..προς το φιλο στρατο..δεν εχει καμια σχεση ποσο γραφει ενα μοτερ με κινηση εμπρος και ενα με πισω..το πισω για να σπρωξει με τον ιδιο τροπο θες τουλαχιστον αλλα 50 αλογα...χοντρικα χοντρικα

και μην συγκρινουμε μαμα με πειραγμενο και τουρμπινα με ατμοσφαιρα..τελειως ανιση μαχη..

ειχα 20v και ξερω πως πανε..

Αϊ ντου νοτ νοου μαν. Αϊ χαβ Ν46Β20 150 χορςπαουερ.:original:

ΔημήτρηςΜ3
27-07-12, 20:19
Ενα αναλογο εγχειρημα εχεις ξεκινησει ενας παρα πολυ καλος
φιλος εδω απο Θεσ/νικη!
φυσικα ακομα δεν ειναι στο επιπεδο το ενλογο s3 αλλα ειναι
σε παρα πολυ καλο επιπεδο μιας και το αυτοκινητο ειναι και βολτας!
εξακυληνδρο μοτερ 3.2 εξολοκληρου σφυρηλατο!
βαλβιδες-πιστονια-μπιελες-κουζινετα-στροφαλο κτλ!
καποιες επεμβασεις στο σασμαν και τριδισκο carbon cevlar συμπλεκτη!

Το ίδιο κάνει και ένας απο Νάουσα !!!

Bazil Van Sinner
27-07-12, 21:09
Το ίδιο κάνει και ένας απο Νάουσα !!!

ενας που κανει εμποριο ξυλειας?

Azurius
28-07-12, 10:22
Mερικές πληροφορίες σχετικά με τη δουλειά που έχει γίνει στο αυτοκίνητο σας παραθέτω παρακάτω, χωρίς όμως να ξέρω πόσα απο αυτά υπάρχουν ακόμα στο τωρινό setup.

"Επιλογή aftermarket
Οπως καταλαβαίνετε, η λίστα των προϊόντων που χρησιμοποιήθηκαν είναι τεράστια και σαφέστατα δεν υπάρχει λόγος να αρχίσουμε να λέμε απλώς τι φοράει το μοτέρ αυτό. Θα σταθούμε στα πιο περίεργα και ψαγμένα σημεία του κινητήρα. Πάντως, πριν ξεκινήσω, πρέπει να πω πως έχει πέσει πολλή δουλειά! Ο κινητήρας δεν ήταν καθόλου κουρασμένος, αντιθέτως, είχε ελάχιστα χιλιόμετρα, οπότε τοποθετήθηκαν απλά σφυρήλατα πιστόνια της JE. Οι μπιέλες είναι Crower, και μάλιστα παραγγελία, καθώς ο Τάκης έκρινε πως οι μπιέλες που διαθέτει η Crower γι' αυτόν τον κινητήρα, δεν ταίριαζαν στη δική του εφαρμογή. Πολλά λεφτά επενδύθηκαν στην αγορά στροφάλου, έναν αρκετά ελαφρύ και ανθεκτικό της Arrow. Γενικότερα, οι κινητήρες αυτοί όταν τουρμπιστούν, πάσχουν αρκετά στον στρόφαλο, ο οποίος απλά... σπάει! Χρησιμοποιήθηκαν μέταλλα της ACL ενώ οι βίδες και τα μπουζόνια είναι όλα της αμερικάνικης Raceware. Ο Τάκης σχεδίασε και του κατασκεύασαν ένα δικτύωμα-μπάρα, εξάρτημα το οποίο δένει μεταξύ τους τα καβαλέτα. Εργασίες έγιναν και στο κάρτερ, το οποίο απέκτησε πλέον buffles (διαφράγματα) ώστε το λάδι, σε απότομες αλλαγές πορείας, ή επιτάχυνσης -πράγμα που συμβαίνει συχνά-, να παραμένει κοντά στην αντλία λαδιού, επομένως δεν θα μείνει ποτέ από λάδι ο κινητήρας. Η αντλία λαδιού έχει υποστεί και αυτή αλλαγές ώστε να είναι πιο ανθεκτική καθώς οι στροφές που θα δουλεύει πλέον ο κινητήρας θα είναι λίγο κάτω από τις 9.000rpm. Αρα, θα πρέπει να παρέχει περισσότερη πίεση στα λούκια λαδιού του κινητήρα. Η φλάντζα είναι custom και όχι κάποιας μεγάλης εταιρίας, και μέχρι στιγμής δεν έχει πάθει το παραμικρό. Με την κυλινδροκεφαλή έχει ασχοληθεί άπειρες ώρες ο Τάκης. Εχει αγοράσει αρκετά set βαλβίδων, ακόμα περισσότερα set ελατηρίων, ψάχνοντας να βρει τον καλύτερο τρόπο με τον οποίο θα ταιριάξουν όλα μεταξύ τους. Κάποιες από τις βαλβίδες φάνηκε πως δεν θα αντέξουν και τελικά επιλέχθηκαν κάποιες oversize της Ferrea. Με τα ελατήρια, αγοράστηκαν τελικά τρία set ώστε ο Τάκης να συνθέσει ένα και να το τοποθετήσει. Δεν τα αγοράζουμε λοιπόν απλά, και τα "πετάμε" πάνω! Σειρά είχαν οι εκκεντροφόροι. Για αυτούς είχε γίνει μελέτη εκ των προτέρων και είχε αποφασιστεί πως θα είναι της Schrick και μάλιστα ένα set συμμετρικών εκκεντροφόρων με διάρκεια 262° και ανύψωση βαλβίδας στα 11mm. Εδώ να αναφέρουμε πως ο συγκεκριμένος κινητήρας διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού και των δυο εκκεντροφόρων. Ο τρόπος λειτουργίας του θυμίζει VVTi. Σε μεγάλες ιπποδυνάμεις, συνήθως καταργείται αλλά για την ώρα ο Τάκης έχει επιλέξει να το κρατάει σε λειτουργία. Δεν έχει δείξει σημάδια κόπωσης ή δυσλειτουργίας. Το σύστημα αυτό ελέγχεται από την ECU του κινητήρα, η οποία φυσικά και δεν είναι η εργοστασιακή. Ομως, ένα άλλο σημείο στο οποίο χωλαίνει ο κινητήρας, έπρεπε να ενισχυθεί. Αναφέρομαι στις γλίστρες της καδένας. Οπως καταλάβατε, ο κινητήρας αυτός δεν έχει ιμάντα αλλά διπλή καδένα. Οι γλίστρες λοιπόν, αν παραμείνουν ως έχουν από το εργοστάσιο, την πρώτη φορά που θα τουρμπίσει για τα καλά ο κινητήρας, θα σπάσουν και μετά... δεν θέλω να ξέρω τι θα γίνει. Εκεί, η 0-400 Tune 2 Race ενίσχυσε τις γλίστρες και πλέον, δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα. Για την ώρα, όπως είπε και ο Τάκης, καθώς όση μελέτη και να έχει πέσει σε έναν κινητήρα, όταν αυτός δουλέψει στα όριά του, είναι πολύ πιθανό να "την ακούσει" κάπου. Φτου-φτου σκόρδα!

Είναι τεράστιο!
Κάτι τέτοιο σκέφτεσαι γενικότερα όταν χαζεύεις το S3 με ανοιχτό καπό. Πλησιάζοντας, βλέπεις το intercooler να γεμίζει το μεγαλύτερο μέρος της μούρης του αυτοκινήτου. Εδώ να τονίσουμε πως intercooler, σωληνώσεις και εξάτμιση από downpipe και πίσω, είναι κατασκευής PMC και ο Τάκης μας τόνισε πως είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος από την ποιότητα της δουλειάς. Οι σωληνώσεις έχουν διάμετρο 70mm από την τουρμπίνα προς το intercooler και 76mm από εκεί προς το σώμα της πεταλούδας. Η εξάτμιση πάλι, είναι επίσης τεράστια καθώς έχει διάμετρο 101mm. Πάμε τώρα στο ζουμί της ιστορίας. Η πέτρα του σκανδάλου είναι η τουρμπίνα GT-K 1000 της Turbonetics. Η συγκεκριμένη σειρά της Turbonetics παρουσιάστηκε στη SEMA Show 2006 και πραγματικά τάραξε τα νερά στον τομέα των turbo. Αξίζει να αναφερθεί πως τη χρονιά εκείνη κέρδισε το βραβείο "Best International Product"! Η φτερωτή στη μεριά της εισαγωγής είναι κατασκευασμένη από αεροπορικού τύπου αλουμίνιο 354, το οποίο είναι θερμικά κατεργασμένο. Επιπλέον, η φτερωτή στο αλουμίνιο κατασκευάζεται με τη μέθοδο HIP (Hot Isostatic Processing), κατά την οποία ελαχιστοποιούνται οι πόροι που μπορεί να υπάρξουν στο μέταλλο κατά την κατασκευή του. Στην άλλη μεριά, στο μαντέμι, το οποίο η Turbonetics ονομάζει "F1", έχουμε φτερωτή με 10 πτερύγια, κατασκευασμένη από Inconel 713C, υλικό που συναντάμε σχεδόν σε όλες τις φτερωτές κινητήρων μεγάλων επιβατικών αεροπλάνων. Η τουρμπίνα αυτή έχει "πάτημα" Τ4 και A/R 0.96. Το A/R να θυμίσουμε πως είναι το κλάσμα της πίεσης εξαγωγής προς αυτήν της εισαγωγής. Η εισαγωγή του αλουμινίου στην GT-K 1000 έχει διάμετρο 101mm και η εξαγωγή, 63,5mm. Ναι, λοιπόν, είναι τεράστια!

Electromotive
Η Tec3R ECU της Electromotive σε συνδυασμό με την ανάφλεξη της ίδιας εταιρίας, έχει αναλάβει να διαχειρίζεται τον κινητήρα. Υπεύθυνη για τη ρύθμιση της ECU είναι η JMC Power, πίσω από την οποία κρύβεται ο Μάικ Χαραλάμπους, ο γνωστός κύπριος βελτιωτής. Για την ώρα, οι ρυθμίσεις που έχουν γίνει στον συγκεκριμένο κινητήρα, είναι αποκλειστικά και μόνο για βενζίνη 100oct. Και για τους άπιστους Θωμάδες, ήμουν παρών όταν μπήκε κατοστάρα βενζίνη σε πρατήριο ώστε να ξεκινήσουμε τον δρόμο μας προς την ευθεία μετρήσεων. Πέρα από όλα τα περιφερειακά και τη δουλειά που έχει πέσει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αυτό το οποίο ήθελα να μάθω ήταν λεπτομέρειες για τη μετάδοσή του. Μου φαινόταν πολύ περίεργο να βλέπω τον Τάκη τόσο σίγουρο για τις μετρήσεις από στάση, με ένα αυτοκίνητο το οποίο ζυγίζει 1.470kg, συν δυο άτομα και όργανα μετρήσεων, νούμερο που ξεπερνάει για λίγο τα 1.600kg! Οδεύοντας προς τα εκεί λοιπόν, παρατήρησα το εξής: όταν βρίσκεσαι μέσα σε αυτό το αυτοκίνητο, νιώθεις πως είσαι απλά μέσα σε ένα S3 με εξάτμιση. Κλιματισμός, navigation, αερόσακοι και ηχοσύστημα δεν έχουν αφαιρεθεί και χωρίς πλάκα, πας ταξίδι. Με τον κινητήρα αυτόν, ο Τάκης έχει ήδη κάνει 9.000km και δεν έχει αντιμετωπίσει το παραμικρό. Παρατήρησα λοιπόν πως δεν υπήρχε ίχνος από ρετάρισμα, κόμπιασμα, δυσλειτουργία... Ολα έδειχναν έτοιμα αλλά ακόμα δεν είχα μάθει τίποτα για τη μετάδοση. Ηρθε η ώρα λοιπόν! Ο συμπλέκτης είναι ένας τετράδισκος με kevlar δίσκους, custom βολάν και Sachs πλατό. Δεν έδειξε το παραμικρό δείγμα κόπωσης ή δυσλειτουργίας και μάλιστα, στο δυναμόμετρο, μου φάνηκε ιδιαίτερα φιλικός. Πάνω σε ένα δυναμόμετρο, ένας κακός συμπλέκτης σε δυσκολεύει καθώς θέλει συνεχώς να τον δουλεύεις. Τα ημιαξόνια, αν και τα εργοστασιακά είναι αρκετά ανθεκτικά, είναι πλέον κατασκευασμένα σε μηχανουργείο από ανθεκτικό ατσάλι. Μέχρι τώρα, έχουν αντέξει μια χαρά. Επεξεργασία έχουν υποστεί και το case του transfer καθώς έχει ενισχυθεί εσωτερικά σε ορισμένα καίρια σημεία. Το ίδιο setup στη μετάδοση έχει και το VW Golf MKII 4X4 Turbo της 0-400 Tune 2 Race αλλά με μια διαφορά: είναι συνεχώς με κλειδωμένη τετρακίνηση και έτσι είναι πιο δύσκολο σε παρκάρισμα, στρίψιμο κ.λπ, αλλά εξάλλου είναι αυτοκίνητο το οποίο κυκλοφορεί στον δρόμο για πολύ συγκεκριμένους σκοπούς. Ο Τάκης από την άλλη, δεν ήθελε να χάσει τον 100% βολτάδικο χαρακτήρα του το S3 οπότε και εξέλιξε ένα σύστημα εγκεφάλων για το Haldex. Μέσω διακόπτη, μπορείς να επιλέξεις τρεις θέσεις: μια για να κυκλοφορείς με κίνηση μονάχα στους εμπρός τροχούς, πράγμα που σημαίνει πως εκτός από οικονομία -who cares-, μπορείς εύκολα να κάνεις burnout, κάτι που το S3 το χρειάζεται καθώς σπινάρει λίγο περισσότερο μπροστά για λίγα μέτρα. Στη δεύτερη θέση, δουλεύει το σύστημα Haldex κανονικά. Τι γίνεται στην τρίτη θέση του διακόπτη? Το σύστημα Haldex κλειδώνει την τετρακίνηση και μοιράζει τη μετάδοση 50-50 για εμπρός και πίσω. Οχι όμως συνεχώς! Η μετάδοση κλειδώνει μόλις η πεταλούδα του γκαζιού είναι ανοιγμένη πάνω από 30%, όπως για παράδειγμα κατά την εκκίνηση. Τι θα γίνει όμως από στάση?

VBOX Tested!
Το VBOX επικοινωνεί με τους δορυφόρους και εμείς ρολάρουμε με το S3 και τον Τάκη να με ενημερώνει πως θα ρυθμίσει το boost controller να σηκώσει πίεση μέχρι 1,5bar. Εχει περιθώρια να σηκώσει μέχρι 1,8bar από το boost controller αλλά από εκεί και πάνω χρειάζεται να επέμβει ο Μάικ Χαραλάμπους. Ξεκινάμε να κάνουμε ρεπρίζ 3ης, ρολάροντας με 50km/h. Ο κόφτης στροφών βρίσκεται στις 8.600rpm και λέμε να το πάμε σχεδόν μέχρι εκεί ώστε να δούμε πόσα km/h βγάζει η 3η σχέση. Τελικά, βγάζει 150km/h. Τόσο χρειαστήκαμε να τα πιάσουμε! Κοιτάω το AVC-R και βλέπω 1,52bar πίεση. Αντιλαμβάνομαι πως το αυτοκίνητο είναι ασύλληπτα γρήγορο! Βασικά, έχω πάθει πλάκα. Πέφτουν κάτι ψιχάλες. "Ωχ, λες να μας το χαλάσει το πάρτι?", σκέφτηκα. Πάμε και μια ρεπρίζ τετάρτης. Εχουμε γενικά, συγκεκριμένο σημείο που πατάμε γκάζι με 4η και 80km/h στην ευθεία μετρήσεων. Πάμε και πάλι! Η μέτρηση τελειώνει σε μόλις 260m έχοντας πιάσει 200km/h! Με λίγα λόγια, με 1,55bar πίεσης, δυο άτομα και όργανα μετρήσεων και φυσικά βενζίνη 100oct, χρειάζεται με τετάρτη, λιγότερα από 7sec για να κάνει το 80-200km/h! Τι κάνει το πράγμα!!!! Χωρίς πλάκα, έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα! Ναι, νομίζω πως τα 'χω δει όλα! Αυτό το Audi S3, μάλλον δεν έχει αντίπαλο! Πριν αρχίσει να ψιχαλίζει για τα καλά, σκέφτομαι να δοκιμάσουμε και κάτι βασικό. Ρωτάω τον Τάκη, από φρένα, πώς πάμε? "Τρομερά", μου λέει. "Εχω Galfer διαιρούμενα εμπρός με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 355mm, υγρά και σωληνάκια της ίδιας εταιρίας. Τι θες να κάνω"? "Πάμε, απανωτά φρεναρίσματα από τα 100km/h". Ενα δυνατό αυτοκίνητο θέλει και καλά και δυνατά φρένα. Αν και δεν ήμασταν με semi slick, ο μέσος όρος φρεναρίσματος ήταν 2,78sec και 37,86m! Νούμερα τρομερά αν αναλογιστείτε και πάλι, το βάρος του αυτοκινήτου! Τελικά, το motto της Galfer που λέει πως "ό,τι αυτοκίνητο και να έχετε, θα γονατίσει", μόλις το έζησα! Κοιτάω κλεφτά και πάλι την πίεση. Εχει μείνει στο 1,52bar. Μου λέει, "Θες κάτι άλλο"? Λέω, "Βέβαια. Πρέπει να κάνουμε εκκίνηση από στάση"! "Οκ, κανένα πρόβλημα", λέει ο Τάκης με ένα εντελώς ψύχραιμο προφίλ. Οι ψιχάλες ίσως μας χάλασαν λιγάκι τα πρώτα 60m, αλλά όχι τραγικά. Κάνει burn out, όπισθεν και κλειδώνει την τετρακίνηση. Launch control ενεργοποιημένο, τέρμα γκάζι. Σκασίματα και φλόγες από την εξάτμιση και ο Τάκης αποφασίζει να αφήσει τον συμπλέκτη! Το S3 πετάγεται πολύ δυνατά μπροστά σπινάροντας με τα τέσσερα. Το ίδιο γίνεται και στην αλλαγή δευτέρας. Ρίχνω μια ματιά στην οθόνη του VBOX και βλέπω 0-100km/h σε 3,18sec. Λίγο παρακάτω, περάσαμε τα 400m σε 10,5sec! Εχω πάθει πλάκα. Εχω χάσει τα λόγια μου. Οι ταχύτητες άλλαζαν υπερβολικά γρήγορα. Ο Τάκης με ενημέρωσε πως άφησε γκάζι μονάχα στην πρώτη αλλαγή. Θέλει να κάνουμε άλλη μια μέτρηση χωρίς να αφήσει γκάζι πουθενά αφού ο Electromotive διαθέτει flat shift λειτουργία. Ψιχαλίζει ακόμα. Launch control, άφημα συμπλέκτη και η αλλαγή σε δευτέρα ήρθε πριν το καταλάβω. Μπαμ, αλλαγή σε τρίτη, μπαμ, αλλαγή σε τετάρτη, μπαμ, αλλαγή σε πέμπτη. Λόγω flat shift, σε κάθε αλλαγή η εξάτμιση του S3 έκανε ένα δυνατό μπαμ, το οποίο μεταφράζεται σε φλόγα μισού μέτρου. 3,11 για 0-100km/h και 400m σε μόλις 10,43sec με ταχύτητα εξόδου 230km/h! Εχω χάσει την μπάλα και το γήπεδο μαζί! Θέλαμε να πάμε μέχρι και τα χίλια μέτρα, αλλά λόγω ψιχάλας είπαμε να μην το ρισκάρουμε καθώς θα μάζευε 300km/h για πλάκα το S3 οπότε και εγώ πιθανότατα να μην έγραφα το κείμενο αυτό..."

Πηγή:https://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=288