PDA

Επιστροφή στο Forum : σοβαρο προβλημα...



dark knight
17-07-12, 09:52
χτες το βραδυ ε36 328 φιλου ανεβασε θερμοκρασια στο κοκκινο και πεταξε τα λαδια στο χωρο της μηχανης.ανοιγοντας το καπο εκτος απο τα λαδια επιασε τα κολαρα του ψυγειου και το ενα ηταν ζεστο και το αλλο κρυο.ανοιγοντας το ψυγειο νερου (το ειχε αλλαξει με καινουργιο 2 χρονια πριν) ειχε λιγο λαδι μεσα.το περιεργο ειναι οτι το λαδι το ειχε δει και παλιοτερα σε μικρη αναλογια.το αυτοκινητο ειναι ακινητοποιημενο και περιμενει την οδικη για το συνεργειο.φοβαμαι οτι ο κινητηρας εχει τελειωσει και οτι μαλλον η αντλια νερου το προκαλεσε αυτο.τι λετε?

nik200
17-07-12, 10:03
φιλε dark night..επειδη ακριβως το ιδιο επαθα και εγω..με το προηγουμενο μοτερ που ειχα στο ε30..παιζουν δυο πιθανοτητες..

1) η απλη περιπτωση..ειτε εχει καψει φλαντζα (φλαντζα μεταξυ μπλοκ-καπακι) το αμαξι και απο εκει περνανε τα λαδια μεσα στο κυκλωμα του νερου..και απο εκει τα βλεπεις μεσα στα νερα σου...που ειναι ελαχιστο προβλημα...και το μοτερ ουσιαστικα δεν εχει θεμα με μια αλλαγη φλαντζας..απο την στιγμη φυσικα που το καπακι ειναι ανεπαφο...

2) η δυσκολη περιπτωση...απο παλιες και καινουργιες θερμοκρασιες που δρουν συσσωρευτικα μεσα στο μπλοκ...εχει κανει ρηγμα το ιδιο το μπλοκ και περναει τα νερα μεσα στα λαδια...οπου εκει πετας ολοκληρο το μπλοκ..πως θα το καταλαβεις αυτο???πολυ απλα η φλατζα θα ειναι ανεπαφη..και θα εχει ρηγματωσεις αναμεσα στους διαυλους του μπλοκ του νερου και του λαδιου!!!!προσοχη ειναι τρομακτικα μικρες και πρεπει να πας πολυ κοντα για να το δεις!!!!!!αυτο επαθα εγω!!!!φυσικα και σε αυτην την περιπτωση περναει τα λαδια ως λογικο μεσα στο κυκλωμα του νερου...

ευχομαι να ειναι το πρωτο....γιατι αμα ειναι το δευτερο...κλαφτα χαραλαμπε...

nik200
17-07-12, 10:04
και ναι ειτε αντλια νερου το εχει προκαλεσει ειτε θερμοστατης....

Stamatis
17-07-12, 10:05
Ελπίζω φλάτζα.

Τώρα με τις ζέστες τα φαινόμενα είναι συχνά.

Αν είναι μπλοκ, χέσε μέσα.

dark knight
17-07-12, 10:09
σκεφτομαι την δευτερη περιπτωση.εν τω μεταξυ εκανε τη μαλ.....και το εβαλε ξανα σε λειτουργια για να το απομακρυνει απο το δρομο και να το παρκαρει.φοβαμαι οτι του εδωσε την χαριστικη βολη

ntinos
17-07-12, 10:11
Για λιγα δευτερολεπτα λειτουργιας, δεν πιστευω να προκαλεσε τιποτε χειροτερο (αν απλως το προβλημα ειναι στην φλατζα).
Αν ειναι στο μπλοκ η ζημια, ο βρεγμενος την βροχη δεν την φοβαται ...

nik200
17-07-12, 10:12
με θερμοκρασιες ποτε δεν παιζεις...μολις φτασεις 95-100 το σβηνεις εκεινη την ωρα..οπου και αν εισαι...και καλεις οδικη...

dark knight
17-07-12, 10:14
το ξερω αλλα δεν το πηρε χαμπαρι

Stamatis
17-07-12, 10:16
Αν ξαναπηρε φλατζα μου κανει. (ευχομαι)

dark knight
17-07-12, 10:17
ναι ξαναπηρε.παρολο που πεταξε τα λαδια.νερο δεν ειχε χασει καθολου απο το ψυγειο

nik200
17-07-12, 10:30
και για τους γρηγορους...που εχουν και θερμοκρασια λαδιου στο αμαξι τους..περα απο τα m λοιπον..που εχουν ψυγειο λαδιου...αλλα και προοπτικη να δουλεψουν ψηλα τα λαδια τους..σε ολα τα αλλα μοτερ bmw..καλο θα ηταν αν ανεβασει πανω απο110-115 βαθμους το λαδι...ειτε να κοψουμε ρυθμο..σε ενα ταξιδι..ειτε να σβησουμε τελειως το αμαξι...μπας και κρυωσουν λιγο...ας μην ξεχναμε οτι σε αυτες τις θερμοκρασιες και ανω...το λαδι γινεται νερακι..κοινως αχρηστο για το μοτερακι μας...και χρηζει επειγοντως αλλαγης...

dark knight
17-07-12, 11:54
αν ειναι φλαντζα και αντλια νερου,για τι κοστος μιλαμε?

katsaraios
17-07-12, 12:05
Παντως οτι επαθε επαθε ο φιλος σου απλα για να μην χανεται ενα σημειο που ανεφερες ,οταν την πρωτη φορα ειδε λαδι στα νερα επρεπε να καταλαβει οτι ειναι φλαντζα ,μπορουσε να το δει αν εβγαζε τον δεικτη του λαδιου και ειχε "σαπουναδα" απο νερο και λαδι..μην το αφηνετε στην τυχη ,γενικα λεω ,τετοιο θεμα.

dark knight
17-07-12, 12:12
ενω δεν ειναι ασχετος με το αυτοκινητο.σημερα μου ειπε οτι το ειχε ξαναδει σε μικρη ποσοτητα.και τοσο καιρο δεν το θεωρουσε σημαντικο.

Stunt Mike
17-07-12, 14:28
χτες το βραδυ ε36 328 φιλου ανεβασε θερμοκρασια στο κοκκινο και πεταξε τα λαδια στο χωρο της μηχανης.ανοιγοντας το καπο εκτος απο τα λαδια επιασε τα κολαρα του ψυγειου και το ενα ηταν ζεστο και το αλλο κρυο.ανοιγοντας το ψυγειο νερου (το ειχε αλλαξει με καινουργιο 2 χρονια πριν) ειχε λιγο λαδι μεσα.το περιεργο ειναι οτι το λαδι το ειχε δει και παλιοτερα σε μικρη αναλογια.το αυτοκινητο ειναι ακινητοποιημενο και περιμενει την οδικη για το συνεργειο.φοβαμαι οτι ο κινητηρας εχει τελειωσει και οτι μαλλον η αντλια νερου το προκαλεσε αυτο.τι λετε?

Ας τα παρουμε απ'την αρχη:
1ον) το οτι τα κολαρα ηταν ετσι σημαινει οτι ο θερμοστατης ηταν κλειστος,γι'αυτο και το μοτερ ανεβασε θερμοκρασια...Και να δουλευε η αντλια νερου παλι το ιδιο θα'ταν
2ον) το οτι ανεβηκε η θερμοκρασια μεχρι που του'σκασε τα λαδια σημαινει οτι ο φιλος σου οδηγουσε ωωωωωωρα ετσι!
3ον)Το γεγονος οτι το ψυγειο ειχε λιγο λαδι μεσα δεν εχει σχεση με τα παραπανω γεγονοτα αλλα δειχνει ενα πολυ σοβαρο πιθανο προβλημα,συνηθες στα 328...Περαν της φλαντζας...
Ερωτηση λοιπον...τα λαδια απο που βγηκαν οταν ''εσκασε'' το μοτερ???Απ'την φλαντζα ή απ'το δεικτη λαδιου?Το πρωτο ειναι αυτονοητο(αν εκαψε φλαντζα) αλλα το 2ο δειχνει απωλεια συμπιεσης και βλαβη στα σωθικα του μοτερ...
Επισης ελπιζω να'χε φθορα η φλαντζα απο πριν και να του περναγε τα νερα στα λαδια και τωρα να την αποτελειωσε χωρις περαιτερω προβληματα....Γιατι η συνηθισμενη βλαβη στον αλουμινενιο κορμο των 328,ειναι ρηγματα στα λουκια ψυξης,που προκαλουν ακριβως αυτο που επαθε ο φιλος σου....Αν το μοτερ ρεταριζε πριν γινει το κακο ή τωρα,τοτε το'κλαψε...

Stunt Mike
17-07-12, 14:31
αν ειναι φλαντζα και αντλια νερου,για τι κοστος μιλαμε?

Το ρεκτιφιε θα σου πει μονο....Εξαρταται ποση ωρα το δουλευε στα κοκκινα!Απ'τη στιγμη που θ'ανοιχτει το μοτερ,χρειαζεται οπωσδηποτε ελεγχος και μετρημα τοσο στο καπακι,οσο και στον κορμο...Μην βαλετε απλως μια φλατζα και τελος...

m-power_01
17-07-12, 14:39
Για να εφτασε στο σημείο να πεταξει λάδια... χρειάζεται τον spar@.
Μαλλον το εκλαψε το μοτεράκι

Stunt Mike
17-07-12, 14:53
Για να εφτασε στο σημείο να πεταξει λάδια... χρειάζεται τον spar@.
Μαλλον το εκλαψε το μοτεράκι

Ετσι πιστευω κι εγω Σπυρο,αν κι εχω δει παρομοια περιπτωση που ηθελε απλως καπακι,φλαντζα,ρεκτιφιε...... .
Υ.Γ αν δει οτι το μοτερ μεσα εγινε τουρτα,μην βιαστει,εχω ολα τα σωθικα του και σε τιμη...Jumbo!! thumb

dark knight
17-07-12, 17:37
το πηγαμε με οδικη στο συνεργειο σημερα και ειχαμε την ευκαιρια να τα πουμε απο κοντα.αυριο περιμενει ο φιλος την διαγνωση.τα λαδια τελικα πεταχτηκαν οταν ανοιξε την ταπα.δεν ρεταριζε καθολου ο κινητηρας πριν το παθει.και θερμοκρασια ανεβασε χωρις να το πιεσει καθολου.αφου αναπληρωσαμε λαδι το βαλαμε εμπρος για 1 λεπτο για να ανεβει στην ραμπα και στο ρελαντι ακουγεται ενα σφυριγμα.οσον αφορα τα λαδια στο ψυγειο νερου.υπαρχουν ελαχιστα ιχνη

Stunt Mike
17-07-12, 22:32
το πηγαμε με οδικη στο συνεργειο σημερα και ειχαμε την ευκαιρια να τα πουμε απο κοντα.αυριο περιμενει ο φιλος την διαγνωση.τα λαδια τελικα πεταχτηκαν οταν ανοιξε την ταπα.δεν ρεταριζε καθολου ο κινητηρας πριν το παθει.και θερμοκρασια ανεβασε χωρις να το πιεσει καθολου.αφου αναπληρωσαμε λαδι το βαλαμε εμπρος για 1 λεπτο για να ανεβει στην ραμπα και στο ρελαντι ακουγεται ενα σφυριγμα.οσον αφορα τα λαδια στο ψυγειο νερου.υπαρχουν ελαχιστα ιχνη

Mαλλον την γλυτωσε με μια φλαντζα μονο..... thumb

dark knight
17-07-12, 23:15
τελικα ο θερμοστατης εφταιγε.παει για αλλαγη και αυριο θα ξερουμε αν χρειαζεται κατι αλλο

dark knight
17-07-12, 23:36
ποιος ειναι ο κωδικος θερμοστατη με το κελυφος για ε36 328?

bill_m3
18-07-12, 08:18
ποιος ειναι ο κωδικος θερμοστατη με το κελυφος για ε36 328?

Κοίτα εδώ :
https://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/328i-M52/LHD/M/browse/engine/waterpump_thermostat/

nikos1400
18-07-12, 17:03
ευκαιρια για αλουμινενιο κελυφος/καβουκι/καπακι θερμοστατη
thumb


ενδεικτικα

https://www.turnermotorsport.com/image/engine/engine_m50_aluminum_thermo_lg.jpg

και ελπιζω να μην ειναι πιο σοβαρη ζημια...

dark knight
18-07-12, 19:27
το συνεργειο του ειπε οτι το σφυριγμα προερχεται απο βαλβιδα που εχει στραβωσει.βεβαια πρωτη φορα ακουω οτι σφυριγμα οχι κτυπος οφειλεται σε βαλβιδα και οτι η ζημια ξεκιναει απο 1000 ευρω

ghost-rider
18-07-12, 20:07
Tι 1000 ευρω? Θα τις αλλαξουν ολες τις βαλβιδες? Η μονο αυτη-αυτες που θεωρουν στραβη-ες? Θα πλανισουν? Θα αλλαξουν τις βιδες του καπακιου?
Θα βαλουν καινουριους οδηγους σε ολες? Θα φρεζαρουν και αυτες που ειναι οκ και εδρες κλπ?
Τι θα κανουν με αυτα τα λεφτα?
Αν απλα αλλαξουν 4 βαλβιδες και μια φλατζα η τιμη ειναι εξωφρενικη μεχρι αηδιας.

Καντε του μετρηση συμπιεσης.
Αμα εχει στραβωσει βαλβιδα θα το δειτε.
Θα τσεκαριστει κ η φλατζα ετσι.

nikos1400
18-07-12, 20:07
ειναι πολυ πιθανο, εφοσον διαπιστωσει οτι ειναι χοντρη η ζημια (και εφοσον δεν εχει "ακρες" για σχετικα φτηνη επισκευη) ισως να συμφερει περισσοτερο η αντικατασταση και οχι η επισκευη.
με ιδιο μοτερ που να εχει ανταλλακτικα...
:(

dark knight
18-07-12, 20:57
σφυριγμα και στραβη βαλβιδα δεν πανε μαζι.3 οι πιο πιθανες αιτιες 1.τρυπιο κολλαρο 2.γραναζι 3.καποιος ιμαντας.το αυτοκινητο δεν ρεταρει στις επιταγχυνσεις