PDA

Επιστροφή στο Forum : Πάει και η Porsche



NikosE92
10-07-12, 02:19
SOURCE (https://www.gazzetta.gr/nea-autogazzetta/article/307290-i-vw-katapie-tin-porsche)

Θα μας τρελάνει πια αυτή η Vag Group .... μειώνονται οι επιλογές μας
σε αυτοκίνητα και μηχανές με αυτά που κάνει :thumbsdown:

Παρεμπιπτόντως, θα ήθελα να ρωτήσω και τον κύριο pilot, τι γνώμη θα έχει
πια για την 911 :whistle: μετά τη Ducati

super duper
10-07-12, 08:16
κατω όλα από μια μεγαλη ομπρέλα.

Samaro
10-07-12, 08:23
Ηταν καθαρά τυπικό το θέμα. Ουσιαστικά δεν άλλαξε κάτι !!

thumb

nik200
10-07-12, 09:09
κακο για την porsche...(αν και αμα πανε να τους αλλαξουν την θεση του κινητηρα μεχρι και η μερκελ θα παρεμβει το κοβω!!!!):th_Laie_67-1:

καλο για τα group vag μπας και τα κανουν να μην βγαζουν μουτρα μονο...σκεφτεστε μετα απο 5 χρονια να λενε οτι το πιο συμμετοχικο αμαξι της κατηγοριας σε οδηγικη απολαυση ειναι το audi a4???????:shok::shok:

S8N
10-07-12, 09:50
Κολπάκια των οικογενειών Porsche - Piech είναι αυτά για μην πέσουν οι εταιρείες σε ξένα χέρια. Πριν 3 χρόνια η Porsche είχε αποκτήσει τον έλεγχο του 51% της VW. Διαβάστε εδώ για το τι είχε γίνει το 2009:

https://www.thetruthaboutcars.com/2009/04/volkswagen-buys-porsche-after-porsche-bought-volkswagen/

Όσο για τα μοντέλα, μην περιμένετε αλλαγές. Η μία θα εξακολουθεί να φτιάχνει μαλακίες, το A6 Allroad και το CrossPolo ενώ η άλλη μαλακίες και την 911.

P.S. Οποιαδήποτε προσπάθεια να γλύψω τον Πρόεδρο είναι πέρα για πέρα συμπτωματική και δεν έχει να κάνει με το virtual καντήλι μου.

S8N
10-07-12, 09:53
Ωπ, αδίκησα τον Καρχαρία. Από τις μαλακίες της VW βγάλτε το Scirocco, από εκείνες της Porsche βγάλτε τη Boxster. Το σώζουμε το καντήλι Κώστα?

Samaro
10-07-12, 10:24
Ωπ, αδίκησα τον Καρχαρία. Από τις μαλακίες της VW βγάλτε το Scirocco, από εκείνες της Porsche βγάλτε τη Boxster. Το σώζουμε το καντήλι Κώστα?

Μ'αρέσεις γιατί είσαι σταθερός στις απόψεις σου ! :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

Kostas_1
10-07-12, 11:55
καπου τα ειχαμε ξαναγραψει...δεν μπορω να βρω τη συζητηση...

StratosZ4
10-07-12, 12:15
ενώ η άλλη μαλακίες και την 911.
]

Εισαι λιγακι υπερβολικος...

Θα προτιμουσες δηλαδη το Χ6 απο ενα Cayenne?
Και πιστευεις οτι η Boxster ειναι η Porsche του φτωχου?
Ενα Ε89 ειναι δηλαδη πιο pure και απολαυστικο απο μια 987?...

GiannisRob
10-07-12, 13:12
καπου τα ειχαμε ξαναγραψει...δεν μπορω να βρω τη συζητηση...

Εδώ: https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=3378

Βασικά από στη δεύτερη και τρίτη σελίδα υπάρχουν κάποια ποστ περί του θέματος.

:)

Kostas_1
10-07-12, 13:13
Εδώ: https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=3378

Βασικά από στη δεύτερη και τρίτη σελίδα υπάρχουν κάποια ποστ περί του θέματος.

:)


Χεχε, σε περιμενα να το θυμηθεις ;)

:thnx:

Samaro
10-07-12, 13:14
Εισαι λιγακι υπερβολικος...

Θα προτιμουσες δηλαδη το Χ6 απο ενα Cayenne?
Και πιστευεις οτι η Boxster ειναι η Porsche του φτωχου?
Ενα Ε89 ειναι δηλαδη πιο pure και απολαυστικο απο μια 987?...

Το Χ6 φυσικά και θα το προτιμούσα απο ένα Cayenne .

Εδώ στο Μενίδι, το τελευταίο μαζί με τα Smart είναι τα κύρια αυτοκίνητα, μιάς μειονότητας κατοίκων με εμπορική δραστηριότητα !

:original:

GiannisRob
10-07-12, 13:15
Χεχε, σε περιμενα να το θυμηθεις ;)

:thnx:

Αν μου δώσεις δύο λεπτά, έχω και άλλο υλικό!

Kostas_1
10-07-12, 13:18
Το Χ6 φυσικά και θα το προτιμούσα απο ένα Cayenne .

Εδώ στο Μενίδι, το τελευταίο μαζί με τα Smart είναι τα κύρια αυτοκίνητα, μιάς μειονότητας κατοίκων με εμπορική δραστηριότητα !

:original:

:th_Laie_67-1:

Παντως σαν αυτοκινητο προτιμω και γω τον Ινδιανο. Ισως ομως να μην το επαιρνα εξ αιτιας των κατοχων στην Ελλαδα (κατα κανονα)

NikosE92
10-07-12, 13:32
Μιας και αναφέρθηκε η οδηγική συμπεριφορά του Α4, μπορεί
κάποιος να μας πει περιληπτικά τα μειονεκτήματα της Audi
έναντι της BMW ??? θα ήταν ενδιαφέρον

Όσο για τη Porcshe, ίσως πλασσάρουν οι αντιπροσωπίες ότι
τα Polo και τα Golf έχουν κάτι από αυτήν ( πχ ταμπλό ή σασμάν )
να χαίρονται τα καγκουράκια :th_Laie_67-1:

StratosZ4
10-07-12, 13:41
Το Χ6 φυσικά και θα το προτιμούσα απο ένα Cayenne .

Εδώ στο Μενίδι, το τελευταίο μαζί με τα Smart είναι τα κύρια αυτοκίνητα, μιάς μειονότητας κατοίκων με εμπορική δραστηριότητα !

:original:

Δεν γνωριζω τι συμβαινει στο μενιδι...

Αλλα το οτι τα καγιεν ειναι δειγμα νεοπλουτισμου στην ελλαδα δεν μου λεει κατι. Τα bmw ,οσο κι αν δεν αρεσει σε κανεναν εδω μεσα αλλα και σε μενα, ειναι η κατεξοχην μαρκα του ελληνα καγκουρα.

Το boxster και τα cayenne κανουν πολλα περισσοτερα απο το να γεμιζουν τη γκαμα της πορσε. Αυτη ειναι η δικη μου αποψη φυσικα και δεν ζητω απο κανεναν να την ασπαστει.

GiannisRob
10-07-12, 13:50
Αν μου δώσεις δύο λεπτά, έχω και άλλο υλικό!

Λοιπόν, βρήκα αυτό που είχα στο μυαλό μου. Είναι η η ανακοίνωση για την συγκεκριμένη "συναλλαγή" (δεν γνωρίζω τον οικονομικό όρο) από την κάθε μια από τις δύο πλευρές. Πρώτα από το Wolfsburg και μετά από τη Στουτκάρδη. Ενδιαφέρον έχει το τελευταίο διάγραμμα:


Volkswagen and Porsche create integrated automotive group

- Accelerated integration model permits combination of automotive business with
expected effect as from August 1, 2012

- PorscheΆs automotive business will be contributed in full to the Volkswagen Group
ahead of schedule for around ¤4.46 billion plus one Volkswagen ordinary share

- Net synergies of approximately ¤320 million from the accelerated integration will be
split 50:50 between the two companies

- CEO Prof. Dr. Martin Winterkorn: “Good for Volkswagen, good for Porsche and
good for Germany as an industrial location”

Volkswagen Aktiengesellschaft and Porsche Automobil Holding SE (Porsche SE) are to create the integrated automotive group through the contribution in full of PorscheΆs automotive business to the Volkswagen Group, with the move expected to already take effect as of August 1, 2012. The relevant governing bodies of the two companies approved the plan for this today. The move will allow the integrated automotive group consisting of Volkswagen and Porsche to become reality some two years earlier than would have been economically feasible under the put/call options provided for in the Comprehensive Agreement signed in August 2009. Porsche SE will receive around ¤4.46 billion and one Volkswagen ordinary share as consideration for contributing the 50.1 percent of Porsche AG not yet owned by Volkswagen. “The unique Porsche brand will now become an integral part of the Volkswagen Group. That is good for Volkswagen, good for Porsche and good for Germany as an industrial location. Combining their operating business will make Volkswagen and Porsche even stronger – both financially and strategically – going forward. We can now cooperate even more closely and jointly leverage new growth opportunities in the high-margin premium segment through targeted investments in pioneering products and technologies. This will benefit our customers, our employees and our shareholders”, said Prof. Dr. Martin Winterkorn, Chairman of the Board of Management of Volkswagen Aktiengesellschaft.

The two companies announced last September that it would not be possible to implement the merger of Volkswagen AG and Porsche SE provided for in the Comprehensive Agreement signed in 2009 by the end of 2011, as had been agreed. In addition, the tax treatment of the put/call options provided for in the Comprehensive Agreement does not allow the automotive business to be integrated on economically feasible terms before the second half of 2014. The two companies have therefore been exploring alternative ways of achieving their common point in time.

The accelerated integration model that has now been agreed is based on the Umwandlungssteuergesetz (Reorganization Tax Act) and the Umwandlungssteuererlass (Taxation of Reorganizations Circular) which was published at the end of 2011, as well as advance rulings from the relevant tax authorities, and can be implemented on economically feasible terms. Under the structure developed jointly by the two companies, Porsche SE will contribute its operations as a holding company, including its 50.1 percent Porsche stake, to Volkswagen Aktiengesellschaft, which already holds indirectly 49.9 percent of Porsche AG. Once the transaction has closed, Volkswagen will hold 100 percent of the shares of Porsche AG via an intermediate holding company. In return, Porsche SE will receive a consideration totaling around ¤4.46 billion plus one ordinary share of Volkswagen. The cash consideration is based on the equity value of ¤3.88 billion for the remaining shares of Porsche AG set out in the Comprehensive Agreement, plus a number of adjustment items. Among other things, Porsche SE will be remunerated for dividend payments from its indirect stake in Porsche AG that it would have received as well as for half of the present value of the net synergies realizable as a result of the accelerated integration, which amount to a total of approximately ¤320 million.

“The accelerated integration will allow us to start implementing a joint strategy for PorscheΆs automotive business more quickly, to realize key joint projects more rapidly, and hence to leverage additional growth opportunities in attractive market segments. It will also enable Volkswagen AG and Porsche AG to concentrate fully on their operating business by making day-to-day cooperation much simpler”, said CFO Hans Dieter Pötsch.

The consolidation of PorscheΆs highly profitable automotive business, which is expected to take effect as from August 1, 2012, will have a positive impact on VolkswagenΆs consolidated profit. With regard to operating profit for the current fiscal year, the initial high depreciation and amortization charges resulting from the so-called purchase price allocation are expected to largely offset the earnings contribution. As a consequence of the consolidation of PorscheΆs automotive business, Volkswagen must remeasure its existing shares in Porsche Zwischenholding GmbH at their fair value. For the current year, based on the measurement parameters as of March 31, 2012, this will result in a clearly positive noncash effect of more than ¤9 billion in the Volkswagen GroupΆs financial result. Net liquidity in the Automotive Division is expected to decline by a total of approximately ¤7 billion. Apart from the cash consideration of around ¤4.46 billion, the initial consolidation of Porsche AGΆs negative net liquidity - expected to be around minus ¤2.5 billion - will impact liquidity at the Volkswagen Group.

“The course we are following makes strategic sense and will bring sustained benefits for all stakeholders, it creates transparency as to future developments, and lays the foundations for swiftly intensifying cooperation between Volkswagen and Porsche AG. For Volkswagen, our sound financial and liquidity position and maintaining our strong rating are also important”, CFO Pötsch continued.


Porsche SE and Volkswagen AG create Integrated Automotive Group

Boards pass concept for accelerated creation of the Integrated Automotive Group between Porsche and Volkswagen / One-time positive effect on earnings / Porsche SE as financially strong holding company continues to be significantly involved in growth of Volkswagen AG

Stuttgart, 4 July 2012. Porsche Automobil Holding SE (Porsche SE), Stuttgart, and Volkswagen Aktiengesellschaft (Volkswagen AG), Wolfsburg, are expected to achieve their shared goal of creating the Integrated Automotive Group on 1 August 2012. The competent bodies and the executive boards responsible at both companies have approved a concept for the complete integration of Porsche AG into the Volkswagen Group. According to the concept, Porsche SE will contribute its holding business operations, including its 50.1 percent investment in Porsche's operating business, to Volkswagen AG. The consummation of the transaction will make Volkswagen AG sole owner of PorscheΆs business operations.

"The accelerated implementation of the shared goal will make Porsche SE a financially strong holding company with attractive potential for increasing value added. We are creating clearly defined, sustainable structures and a solid outlook for Porsche SEΆs future," said Matthias Müller, member of the Porsche SE executive board. "In their operating business, Porsche and Volkswagen will now be able to leverage synergies at an earlier stage and cooperate more easily. Porsche SE, as the largest Volkswagen shareholder, will also benefit greatly from this."

Porsche SE will receive a cash amount of about 4.46 billion euro from the transaction, as well as one new ordinary Volkswagen AG share. This cash amount includes the base purchase price agreed upon in the basic agreement and discounted to today's fair value for Porsche SE's 50.1 percent share in Porsche's operating business as well as the fair value of dividend payments from this investment due to Porsche SE from now until 2014. Economically, this means that Porsche SE will be in the same position today, as regards to its 50.1 percent share in Porsche's operating business, as it would be if Volkswagen exercised its call option, as provided for in the basic agreement of 2009, in August 2014. The cash amount of about 4.46 billion euro additionally includes, also at today's fair value, half of the possible additional net synergies made possible by the accelerated creation of the Integrated Automotive Group totaling some 320 million euro, as well as the fair value of the other Porsche SE assets that will be contributed to Volkswagen AG. The accelerated creation of the Integrated Automotive Group can be implemented at economically viable conditions on the basis of the German Transformation Tax Act and the German Transformation Tax Decree published at the end of 2011, as well as binding rulings from the competent financial authorities.

Due to the contribution, the investment in Porsche's operating business will no longer be accounted for at equity in the consolidated financial statements of Porsche SE, probably as of July 2012, with the result that no further profits from investments accounted for at equity will be attributable to Porsche SE from this investment. After the contribution has been performed, Porsche SE will, however, continue to hold a share of 32.2 percent of Volkswagen AG's capital and will therefore participate indirectly in the result of Porsche's operating business as well as benefiting from the realization of the full synergy potential of the Integrated Automotive Group in the future.

The contribution transaction itself will result in a one-time positive effect on earnings presumably in the amount of about 7 billion euro in the consolidated financial statements of Porsche SE. This results in particular from the contribution of Porsche SE's share in Porsche's operating business as well as the put and call options reutf8g to this share. Moreover, the effect on earnings takes into account the effect of the transaction on accounting for the share in Volkswagen AG at equity. As the effect on earnings is determined on the basis of valuations still to be updated as at the envisaged date of contribution, i.e. 1 August 2012, the amount may still be subject to changes. The existing put and call options, which will terminate with consummation of the transaction, will have no further effects on the Porsche SE group's net assets and results of operations.

Porsche SE will initially use the cash of about 4.46 billion euro that it receives to repay bank liabilities of 2.0 billion euro in full. The major portion of the liquidity remaining thereafter is intended to be used for strategic equity investments, focusing along the automotive value chain.


Structure before the transaction:

https://img3.imageshack.us/img3/7193/structurebeforethetrans.jpg

Structure after the transaction:

https://img585.imageshack.us/img585/7225/structureafterthetransa.jpg

S8N
10-07-12, 16:00
Εισαι λιγακι υπερβολικος...

Θα προτιμουσες δηλαδη το Χ6 απο ενα Cayenne?
Και πιστευεις οτι η Boxster ειναι η Porsche του φτωχου?
Ενα Ε89 ειναι δηλαδη πιο pure και απολαυστικο απο μια 987?...

Θα προτιμούσα ένα Cayenne από ένα X6 κι ένα Range Rover από ένα Cayenne.

Επίσης, ναι, θα προτιμούσα μια Ζ4 από μια Boxster όχι γιατί θεωρώ την 987 φτωχό συγγενή της 911 αλλά γιατί γουστάρω ανώμαλα το Ε89. Όπως θα προτιμούσα κι ένα S2000 από ένα Ε89 γιατί έχω φάει κόλλημα.

Δεν έχω κόμπλεξ με τη BMW, ούτε με τη VW. Ξέρω πολύ καλά τι κατασκευάζει η πρώτη και τι ΔΕΝ κατασκευάζει η δεύτερη.

S8N
10-07-12, 16:22
Μιας και αναφέρθηκε η οδηγική συμπεριφορά του Α4, μπορεί
κάποιος να μας πει περιληπτικά τα μειονεκτήματα της Audi
έναντι της BMW ??? θα ήταν ενδιαφέρον

Όσο για τη Porcshe, ίσως πλασσάρουν οι αντιπροσωπίες ότι
τα Polo και τα Golf έχουν κάτι από αυτήν ( πχ ταμπλό ή σασμάν )
να χαίρονται τα καγκουράκια :th_Laie_67-1:

Το βασικό είναι η φιλοσοφία.

https://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I&feature=related

pilot
10-07-12, 19:08
SOURCE (https://www.gazzetta.gr/nea-autogazzetta/article/307290-i-vw-katapie-tin-porsche)

Θα μας τρελάνει πια αυτή η Vag Group .... μειώνονται οι επιλογές μας
σε αυτοκίνητα και μηχανές με αυτά που κάνει :thumbsdown:

Παρεμπιπτόντως, θα ήθελα να ρωτήσω και τον κύριο pilot, τι γνώμη θα έχει
πια για την 911 :whistle: μετά τη Ducati

Η Porsche ήταν, είναι και θα είναι η καλύτερη μάρκα ever κατά την ταπεινή μου άποψη και δεν έχει καμιά μα καμιά σχέση με τους κουβάδες του group εκτός από τα ''νούμερα'' για τους managers. Και θα σταθώ μόνο στο παρακάτω που είναι και απόλυτα λογικό ε? μην τρελαθούμε κιόλας:

''Ουσιαστικά η Porsche θα λειτουργεί αυτόνομα μέσα στον όμιλο της VW και ιδιαίτερα στους τομείς εξέλιξης, παραγωγής και διανομής των μοντέλων της''


Όσο για την Ducati, ποτέ δεν μου άρεσε ούτως η άλλος, έχει βελτιωθεί σε αξιοπιστία βέβαια αλλά αυτο τον απαίσιο ήχο των μοτέρ που ακούγονται σαν τσίγκινα τενεκεδάκια γεμάτα βίδες δεν θα τον χωνέψω ΠΟΤΕ! Και αυτός είναι ένας παααααρα πολύ καλός λόγος για να μη αγοράσω ποτέ, εξάλλου το όποιο πλεονέκτημα έχουν,αν έχουν, στην οδική συμπεριφορά εντός πίστας δεν νομίζω οτι μπορεί κάποιος να την καταλάβει εκτός και αν είναι αναβάτης αγώνων.

my 2 cents..

StratosZ4
10-07-12, 19:45
Η Porsche ήταν, είναι και θα είναι η καλύτερη μάρκα ever κατά την ταπεινή μου άποψη

Η πορσε εκανε προσιτο το ονειρικο...
ιδανικα, θα προτιμω παντα μια φερραρι αλλα η πορσε τα κανει ολα ευκολοτερα και ισως σου αφηνει και περισσοτερα ορια να παιξεις και να ευχαριστηθεις.


Όσο για την Ducati, ποτέ δεν μου άρεσε ούτως η άλλος, έχει βελτιωθεί σε αξιοπιστία βέβαια αλλά αυτο τον απαίσιο ήχο των μοτέρ που ακούγονται σαν τσίγκινα τενεκεδάκια γεμάτα βίδες δεν θα τον χωνέψω ΠΟΤΕ! Και αυτός είναι ένας παααααρα πολύ καλός λόγος για να μη αγοράσω ποτέ, εξάλλου το όποιο πλεονέκτημα έχουν,αν έχουν, στην οδική συμπεριφορά εντός πίστας δεν νομίζω οτι μπορεί κάποιος να την καταλάβει εκτός και αν είναι αναβάτης αγώνων.

my 2 cents..

Οσο γι αυτο μαλλον θελεις να βλεπεις φτερα στο ντεποζιτο σου...:original:

pilot
10-07-12, 19:57
δεν έχω κανένα κόλλημα με τα ''φτερά'' πίστεψε με! thumb

gant
10-07-12, 20:08
Χε χε χε, αν έβγαζε τον άσσο η bmw σε στυλ σιρόκο, θα χαμε να λέγαμε. Τώρα που συμβαίνει το αντίθετο απλά χρυσώνουμε το χάπι. thumb

pilot
10-07-12, 20:24
τι εννοείς ''στυλ σιρόκο'' κ. Γιώργο?

Εγώ προσωπικά έχω εξηγήσει πολλάκις τους λόγους της απέχθειας μου προς τον όμιλο.. είναι πολλά πράγματα που συμπληρώνουν το παζλ..

Thomelef
11-07-12, 09:40
εδώ και χρόνια πάντως είναι κάτω απο την ομπρέλα της βαγκ η πορσε.
δε νομίζω να δούμε κάτι διαφορετικό για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, παρα μόνο να γίνονται καλύτερα.
αν και εδώ που τα λέμε, η βαγκ δεν έκανε και άσχημη δουλειά όσων αφορά το σχεδιαστικό κομμάτι κάποιων πορσε.
όσο δεν μπερδεύεται το γκρουπ σε θέματα οδήγησης, μια χαρά θα είναι τα αμαξάκια.
πραγματικά θα ήταν για κλάματα ένα τετρακίνητο γκε τε τρία με τουρμποκινητήρα.

pilot
11-07-12, 13:16
4κίνητη GT3 δεν νομίζω να υπάρξει ποτέ..η Porsche δεν είναι Skoda..


ελπίζω ε? :th_Laie_67-1:

gant
11-07-12, 22:03
τι εννοείς ''στυλ σιρόκο'' κ. Γιώργο?

Εγώ προσωπικά έχω εξηγήσει πολλάκις τους λόγους της απέχθειας μου προς τον όμιλο.. είναι πολλά πράγματα που συμπληρώνουν το παζλ..

To εξωτερικό ντιζαιν, George.

pilot
12-07-12, 00:49
σαν εμφάνιση μου αρέσει το τσιρότο δεν αντιλέγω..

nik200
12-07-12, 10:12
δεν παιζει να αλλαξουν τιποτα οι porschαιοι...εχουν μεγαλο σκαλωμα οι ανθρωποι...40 χρονια σκεφτονται να αλλαξουν την θεση του μοτερ και καθε φορα λενε..ας το αφησουμε για λιγο ακομα...:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:..καλο ειναι..:whistle::thumbsup:

StratosZ4
12-07-12, 10:36
δεν παιζει να αλλαξουν τιποτα οι porschαιοι...εχουν μεγαλο σκαλωμα οι ανθρωποι...40 χρονια σκεφτονται να αλλαξουν την θεση του μοτερ και καθε φορα λενε..ας το αφησουμε για λιγο ακομα...:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:..καλο ειναι..:whistle::thumbsup:

Νικο τελικα κρινοντας εκ του αποτελεσματος, δεν κανουν ασχημαthumb

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
28-07-12, 21:39
καλα ο ομιλος αυτος τα πηρε ολα κι εφυγε.............
https://www.autoblog.gr/2012/07/26/volkswagen-interested-in-lotus/

Stradale
28-07-12, 22:51
Πως θα βρούμε το αντίσωμα πριν καταστρέψει κάθε ζωντανό οργανισμό αυτός ο ιός;

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
28-07-12, 22:57
ενα πραγμα σαν το resident evil μονο που εδω εχουμε ιο DSG και cylinders on demand.και σε ενα φορουν που VWποιητε εκ των εσω.Με βλεπω να αναφωνω "Δεν θα με υποταξεις"!

S8N
29-07-12, 08:39
Οδηγησα χθες μια 156. Όσο είχα Vag σνομπαρα τις Alpha. Τωρα καταλαβαίνω πόσο μλκς ήμουν. Μετα από 16 χρόνια στην αποστείρωση, αυτοκίνητα όπως τα BMW η τα Alpha Romeo είναι σαν να παίρνεις το κόκκινο χάπι και να ξυπνάς από το Matrix. Κάποιοι απλούστατα δεν είναι έτοιμοι. Φαντάσου να είχαμε και κάνα Μ.

nikos valvetronic
16-10-12, 22:36
:ranting2:
Άρχισαν τα όργανα......



https://i1126.photobucket.com/albums/l610/NikosValvetronic/Porscheup.jpg



Ξεκίνησαν κατευθείαν από τον πάτο για να είναι προετοιμασμένοι οι οπάδοι της
φίρμας για τα ρεζίλια που θα ακολουθήσουν :thumbsdown:
Τον βλέπω για παραίτηση τον Βάλτερ Ρέρλ.

Υ.Γ. Η μίζα όμως θα είναι αριστερά έτσι?? Ρουφι@ν@ VW δεν μπορώ και να
βρίσω ελεύθερα

Harisp
16-10-12, 23:26
Σιγά το πράγμα...Εδώ η Ferrari θα βγάλει 4πορτο ή suv.
Τι συζητάμε τώρα;

ΤΟ MARKETING ΜΙΛΑΕΙ...

Thomelef
17-10-12, 09:05
μην ταράζεστε ακόμα...

εδω υπάρχει γκαγιέ και πανανύχτα στην λίστα.

ας βγούν με το καλό τα 991 γκε τε 3 και αρ ες, και ξαναομιλούμε. εγώ πρίν παρουσιαστούν εκείνα, δεν εκφέρω γνώμη για τπτ...

ελπίζω μόνο να μην βγούν και εκείνα τουρμπισμένα, πράγμα που δεν το νομίζω γιατί μετά θα χαλάσει ο μύθος το γκε τε 2, αλλά με το βαγκ ποτέ δεν ξές.

μην μας κάνουν δλδ καμμιά γκέλα να τα βγάλουν με χαμηλότερη πίεση, τότε θα είναι για τις ντομάτες.