PDA

Επιστροφή στο Forum : Λάδια



ntinos
05-07-12, 20:16
Μια ερώτηση παίδες:

Ο δέκτης των λαδιων που δείχνει το OBC, αφορά μόνο την στάθμη, ή και κάτι άλλο ;
(ιξωδες, ποιότητα κλπ)

Αν ρώτησα τελείως κοτσανα, απαντηστε μου με αγάπη, ειμαι κάπως ευαίσθητος αυτή τη στιγμή

Andri
05-07-12, 20:21
Χωρίς να είναι απόλυτο νομίζω πως μόνο στάθμη μετράει και τα υπόλοιπα όπως ιξώδες κτλπ τα βγάζει για τα χλμ που σου λέει για αλλαγή λαδιών .

ntinos
05-07-12, 20:25
Που στηρίζεται και αποφασίζει ποτέ θέλει να του αλλάξεις λάδια;
Σε ποιες παραμέτρους και με βάση τι όμως...

Andri
05-07-12, 20:32
Υπάρχει θρεαντ(δεν το βρίσκω τώρα :ranting2:) που είχε ανοίξει κάποιος που είχε στείλει δείγμα για έλεγχο και του είπαν από το χημείο ότι ήθελαν αλλαγή σε τόσες χιλ χλμ , τόσα έγραφε και το obc (και ας είχαν περάσει χρόνο-που εγώ προσωπικά τα αλλάζω πάντα) τώρα πως το υπολογίζει και τι έχει ακριβώς καλή ερώτηση αλλά δεν έχω απάντηση thumb

Nino
05-07-12, 20:46
υπολογιζει τις ωρες λειτουργιας του κινητηρα σε συναρτηση με την χρηση, ετσι αναλογα την χρηση αυξομειωνει το εναπομειναν διαστημα για την αντικατασταση.
Αλλες ενδειξεις θα βγαλει οταν διανυσεις 2000 χιλ εντος πολης και αλλες σε ταξιδι.
Αν και ενα απο τα αιωνια θεματα που "βασανιζουν" τα φορα και εχει γινει αντικειμενο πολλων διαπληκτισμων ειναι, το ποτε αλλαζουμε λαδια, καλο θα ειναι να μην πας by the book ή by the obc...

Kostas_1
05-07-12, 21:38
Υπάρχει θρεντ(δεν το βρίσκω τώρα :ranting2:) που είχε ανοίξει κάποιος που είχε στείλει δείγμα για έλεγχο και του είπαν από το χημείο ότι ήθελαν αλλαγή σε τόσες χιλ χλμ , τόσα έγραφε και το obc (και ας είχαν περάσει χρόνο-που εγώ προσωπικά τα αλλάζω πάντα) τώρα πως το υπολογίζει και τι έχει ακριβώς καλή ερώτηση αλλά δεν έχω απάντηση thumb

Αναλυση Λαδιων Κινητηρα. (by Stamatis) (https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1520)

Bitz
06-07-12, 08:10
υπολογιζει τις ωρες λειτουργιας του κινητηρα σε συναρτηση με την χρηση, ετσι αναλογα την χρηση αυξομειωνει το εναπομειναν διαστημα για την αντικατασταση.
Αλλες ενδειξεις θα βγαλει οταν διανυσεις 2000 χιλ εντος πολης και αλλες σε ταξιδι.
Αν και ενα απο τα αιωνια θεματα που "βασανιζουν" τα φορα και εχει γινει αντικειμενο πολλων διαπληκτισμων ειναι, το ποτε αλλαζουμε λαδια, καλο θα ειναι να μην πας by the book ή by the obc...

Αυτο ακριβως.thumb

Ptboul
06-07-12, 08:28
Ντινάκουσουμ διακοπές είσαι, το μόνο λάδι που πρέπει να σκέφτεσαι είναι αυτό που απλώΝεις στην κορμάρα σου

https://www.squabbles.com/wp-content/uploads/2010/12/rachelle-leah-oily-brazilian-action.jpg

κατά τα λοιπά, είναι όπως τα περιγράφει ο Νίνος, ένα σύστημα αλγορίθμων βγαλμένο από την τεχνολογία του csi, υπολογίζει την καταπόνιση του κινητήρα και ανάλογα σου βγάζει τα km αντικατάστασης. Το αυτό με τα φρένα.

120ie87
06-07-12, 08:38
^ η παραπάνω φωτογραφία είναι ότι πιο light έχω δει από τον Μπουλ...



:thnx::mpaks:



:viannen_01:



Υ.Γ Ντίνο, το λαδάκι καταπονείται εκτός από τα χιλιόμετρα και τη χρήση (πχ πίστα) και από τις ακραίες θερμοκρασίες (πολύ υψηλές/πολύ χαμηλές). Μια καλή αλλαγή λαδιών αν δεν πιάνουμε τα χλμ στο χρόνο ή αν δεν μπαίνουμε πίστα είναι τώρα τον Ιούλιο (προστασία στις διακοπές του Αυγούστου και το λάδι έτοιμο με λίγες χιλιάδες χλμ για χαμηλές θερμοκρασίες (ψυχρές εκκινήσεις) το χειμώνα).

Ptboul
06-07-12, 08:40
Έχω κατεβάσει στροφές γιατί τους έχω τσιτώσει τους πράσσινους (κάτι ενοχλητικά πράσσινα ανθρωπάκια στο σάουτ - αν τα χεις προσέξει :hystericalbs1: )

ntinos
06-07-12, 10:39
Ευχαριστώ άπαντες

Μπουλι, πάω να βάλω pizbuin :D

Ptboul
06-07-12, 11:17
Είσαι μερακΛής & γνώστης._

super duper
06-07-12, 12:14
well done sharky:thumbsup:



Αναλυση Λαδιων Κινητηρα. (by Stamatis) (https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1520)

Driver M
06-07-12, 13:25
Ό,τι και να γράφει το obc πάντως, 25.000+ χλμ που δίνει συνήθως για αλλαγή λαδιών είναι αδιανόητο ποσό.

Άντε να ρισκάρει κανείς μέχρι 14-15.000χλμ αν κάνει χλμ κυρίως σε εθνική (που καταπονείται λιγότερο ο κινητήρας, όχι βέβαια τελικές, κόφτες κλπ) και κανα 2-3 μήνες μετά το χρόνο, αλλά παραπάνω είναι σίγουρο ότι θα κάνει ζημιά μακροπρόθεσμα.
Για έναν μέσο οδηγό όμως που κινείται αρκετά στην πόλη, 10-12.000 κι 1 χρόνος είναι αρκετά για να πάει για αλλαγή.

Κάτι επίσης που έχω ακούσει από γκουρού του είδους είναι πως πιο σωστό είναι να μετρώνται οι ώρες λειτουργίας του μοτέρ κι όχι τα χλμ.
Ένας μέσος οδηγός μπορεί να κρατήσει τα λάδια του γύρω στις 300 ώρες, κάποιος κάφτης όμως γύρω στις 200.
Για να δει κάποιος πόσες ώρες λειτουργίας έχουν τα λάδια του, αρκεί να διαιρέσει τα χλμ που έκανε μετά την αλλαγή τους με τον Μ.Ο. της ταχύτητάς του.
Απαραίτητη προϋπόθεση να μηδενίζονται και οι 2 αυτοί δείκτες με κάθε αλλαγή λαδιών.

Z-man
12-09-12, 20:28
Δηλαδή ο κατασκευαστής που έχει φτιάξει το σύστημα των μεταβαλλόμενων χιλιομετρικών διαστημάτων service κ σε ενημερώνει γι αυτο πρέπει να είναι άσχετος στο είδος .Θα πρέπει να στείλουμε στη BMW έναν Ελληνα μηχανικό για να τους πεί ότι τα λάδια πρέπει να αλλάζονται συχνότερα ή με τις ώρες λειτουργίας....

spar@
12-09-12, 20:46
Δηλαδή ο κατασκευαστής που έχει φτιάξει το σύστημα των μεταβαλλόμενων χιλιομετρικών διαστημάτων service κ σε ενημερώνει γι αυτο πρέπει να είναι άσχετος στο είδος .Θα πρέπει να στείλουμε στη BMW έναν Ελληνα μηχανικό για να τους πεί ότι τα λάδια πρέπει να αλλάζονται συχνότερα ή με τις ώρες λειτουργίας....

o κατασκευαστης εχει φτιαξει το συστημα αυτο, με καποιες παραμετρους που οχι μονο δεν ενδιαφερουν τον ιδιοκτητη αλλα ειναι και εισβαρος του(ειδικοτερα του Ελληνα ιδιοκτητη).
α) το αυτοκινητο στα 100.000κμ θα εχει πεταχτει (Γερμανια γαρ)
β) θεματα πωλησεων (δεν μπορει η audi να λεει καθε 25κ λαδια και η bmw να λεει 10κ)
γ) διαφορετικες συνθηκες λειτουργιας και χρησης (Γερμανια)

το πιο σωστο ειναι με τις ωρες λειτουργιας! και με την χρηση που κανει ο καθε οδηγος!
οσο πιο συχνες αλλαγες λαδιων τοσο προστατευεται τον κινητηρα σας!

Stathis
12-09-12, 20:47
o κατασκευαστης εχει φτιαξει το συστημα αυτο, με καποιες παραμετρους που οχι μονο δεν ενδιαφερουν τον ιδιοκτητη αλλα ειναι και εισβαρος του(ειδικοτερα του Ελληνα ιδιοκτητη).
α) το αυτοκινητο στα 100.000κμ θα εχει πεταχτει (Γερμανια γαρ)
β) θεματα πωλησεων (δεν μπορει η audi να λεει καθε 25κ λαδια και η bmw να λεει 10κ)
γ) διαφορετικες συνθηκες λειτουργιας και χρησης (Γερμανια)

το πιο σωστο ειναι με τις ωρες λειτουργιας! και με την χρηση που κανει ο καθε οδηγος!
οσο πιο συχνες αλλαγες λαδιων τοσο προστατευεται τον κινητηρα σας!

μονος σου τα σκεφτηκες αυτα, ή στα ειπε η σασα?

spar@
12-09-12, 21:00
μονος σου τα σκεφτηκες αυτα, ή στα ειπε η σασα?

η Σασα ειμαι ο Σπυρος μου πουλησε το username και το password για 30 αργυρια!
απο αυριο θα ανοιξω θρεντ να σας παρουσιασω τα βιβλια μου, τωρα τελειωνω ενα πολυ καλο με Ρωσσους και νεφελιμ που θα ξεσηκωσει μεγαλες αντιδρασεις και θα αναταραξει τα νερα στην πισινα που πλατσουριζω...

GiannisRob
12-09-12, 21:12
Δηλαδή ο κατασκευαστής που έχει φτιάξει το σύστημα των μεταβαλλόμενων χιλιομετρικών διαστημάτων service κ σε ενημερώνει γι αυτο πρέπει να είναι άσχετος στο είδος .Θα πρέπει να στείλουμε στη BMW έναν Ελληνα μηχανικό για να τους πεί ότι τα λάδια πρέπει να αλλάζονται συχνότερα ή με τις ώρες λειτουργίας....

Επίσης σημασία έχει και η χωρητικότητα του κάρτερ. Πχ. η ΜΒ για τον 1.6Τ λέει αλλαγές λαδιών ανά 30.000χλμ και χωράει 7+ λίτρα λαδιού. Η Audi λέει (αν δεν κάνω λάθος) αλλαγές κάθε 30.000 στον 1.4ΤSI, με χωρητικότητα όμως 3.5 λίτρα.

:)

Bazil Van Sinner
12-09-12, 21:13
Δηλαδή ο κατασκευαστής που έχει φτιάξει το σύστημα των μεταβαλλόμενων χιλιομετρικών διαστημάτων service κ σε ενημερώνει γι αυτο πρέπει να είναι άσχετος στο είδος .Θα πρέπει να στείλουμε στη BMW έναν Ελληνα μηχανικό για να τους πεί ότι τα λάδια πρέπει να αλλάζονται συχνότερα ή με τις ώρες λειτουργίας....

O ιδιος κατασκευαστης δεν αναφερεται ουτε στον ιδιο οδηγο,ουτε στις ιδιες συνθηκες,αναφερεται σε ενα μεσο ορο.Αν εχεις παρει καινουριο αυτοκινητο και ανηκεις στο μεσο ορο(ποσο μ.ο. ειναι οταν επι ενα μηνα φετος το θερμομετρο δεν επεσε κατω απ τους 40)τοτε πιστευω οτι μπορεις να τηρησεις τα νουμερα,αν ομς αντι για castrol edge,βαζεις οτι βρεις και αντι για το φιλτρο της πενβε...κ.ο.κ. τοτε τα νουμερα θα ειναι εις βαρος του αυτοκινητου και της τσεπης.Γνωστος μου πουλησε 630 με 85Κ χλμ. ευκαιρια!!!!!ναιιιι και σε χαμηλη τιμη ναιιιι!!!!Το αμαξι τελευταια φορα που ειδε την αντιπροσωπεια ηταν την μερα που αγοραστηκε.....τα συμπερασματα δικα σου.

mark e92
12-09-12, 21:36
Εγω πιστευω οτι πρεπει να αλλαζουμε καθε 7.500 λαδια και καθε 15000 χλμ. και φιλτρο . Νομιζω οτι ειναι πολυ τραβηγμενο να πας 25000 με τα ιδια λαδια.
Καποτε ημουνα στην SAAB και ειχαμε πολλες μηχανες στο υπογειο...

Dermatis
28-10-12, 12:25
Καταρχην σιγουρα θα υπαρχει παρομοιο θρεντ αλλα δεν το εβρισκα οποτε αν υπαρχει ας μεταφερθει εκει το θεμα απο τους μοντς για να μην πηζει το φορουμ!
To αμαξι ειναι bmw e46 1.8 sedan N42 κινητηρας...........και ηρθε η ωρα του για λαδια! Μεχρι τωρα εβαζα τα bmw OEM και τα αλλαζω καθε 7000 χλμ περιπου! Να συνεχισω με αυτα? Απλα μεχρι τωρα πηγαινα στο μηχανικο μου τα ειχε τα λαδακια τα εβαζε κατευθειαν.Τωρα ομως που "εκλεισε" στα χαρτια και δουλευει στα μαυρα ( Δεν τον αλλαζω ειναι καλος!) λαδακια δεν εχει οποτε θα παω να τα παρω εγω......
Ακουω προτασεις ......

BabisStinson
28-10-12, 12:36
Κατά την γνώμη μου συνέχισε τα ΟΕΜ και τις συχνές αλλαγές που κάνεις. thumb

Αν πάρεις και ποσότητα (για 2-3 αλλαγές) λογικά έρθουν και φθηνότερα..
Αν θυμάμαι καλά πρόσφατα είχε οργανωθεί και "group buy" από κατάστημα στο γερμανικό ebay.

Dermatis
28-10-12, 13:28
Κατά την γνώμη μου συνέχισε τα ΟΕΜ και τις συχνές αλλαγές που κάνεις. thumb

Αν πάρεις και ποσότητα (για 2-3 αλλαγές) λογικά έρθουν και φθηνότερα..
Αν θυμάμαι καλά πρόσφατα είχε οργανωθεί και "group buy" από κατάστημα στο γερμανικό ebay.
Κατι απο ελλαδα?

Dermatis
28-10-12, 13:33
Γενικα στο συγκεκριμενο αμαξι τι λαδια θα προτεινεται εννοω σε πυκνοτητα συνθετικοτητα κλπ κλπ μεχρι τωρα βαζω 5-40!??????????

PANOS-E60
28-10-12, 13:34
Κατι απο ελλαδα?

www.trade-wind.gr

Dermatis
28-10-12, 13:49
Πως το βλεπετε αυτο το λαδακι για τον κινητηρα μου (Ν42) ?
https://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=557&category_id=25&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el

Dermatis
28-10-12, 15:37
Πως το βλεπετε αυτο το λαδακι για τον κινητηρα μου (Ν42) ?
https://www.trade-wind.gr/index.php?p...mid=57&lang=el


Γενικα στο συγκεκριμενο αμαξι τι λαδια θα προτεινεται εννοω σε πυκνοτητα συνθετικοτητα κλπ κλπ μεχρι τωρα βαζω 5-40!??????????

Παιδες και κατι αλλο...........ποια ειναι η ακριβης χωριτικοτητα λαδιου του N42?

bill_m3
28-10-12, 19:50
Παιδες και κατι αλλο...........ποια ειναι η ακριβης χωριτικοτητα λαδιου του N42?

Κοίτα στο βιβλιαράκι, αν δεν το έχεις βάλε εδώ το μοντέλο σου και θα σου βγάλει: https://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=9041655&contentId=7075171

Dermatis
28-10-12, 20:07
Κοίτα στο βιβλιαράκι, αν δεν το έχεις βάλε εδώ το μοντέλο σου και θα σου βγάλει: https://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=9041655&contentId=7075171
Πολυ χρησιμο!:thanks::thanks::thnx::thnx:

Dermatis
29-10-12, 17:27
Τελικα παρηγγειλα αυτα: https://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&category_id=25&flypage=flypage.tpl&product_id=557&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el&vmcchk=1&Itemid=57 τα λαδια! :mpaks::mpaks:

katrin_bmw
29-10-12, 18:51
τα εχω χρησιμοποιησει κ εγω...καλη επιλογη πιστευω!
Τελικα παρηγγειλα αυτα: https://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&category_id=25&flypage=flypage.tpl&product_id=557&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el&vmcchk=1&Itemid=57 τα λαδια! :mpaks::mpaks:

Bitz
30-10-12, 11:32
Θελω τα φωτα σας..καθε ποτε αλλαζω λαδια σασμαν και διαφορικου;;..ε46 330 του 2002.Και τι παιρνει το καθενα;

:thanks:

Bitz
30-10-12, 18:48
Τι εγινε ρε παιδια.....κανενας;
:whistle:

ghost-rider
30-10-12, 18:52
Τι εγινε ρε παιδια.....κανενας;
:whistle:

Δε θυμαμαι τι παιρνει.
Χωρις να θελω να σε παρω στο λαιμο μου νομιζω 75-90 το σασμαν και 80-90 το διαφορικο. Τσεκαρε το.
Πιο σιγουρος ειμαι για το σασμαν παρα για το διαφορικο...

Τωρα καθε ποτε. Τι να πω?
Να σου πω τη μαυρη αληθεια τσιμπημενα 30 ευρω ειναι.
Εγω τα αλλαζω καθε 20.000 χλμ.
Μου χει μεινει χουσουρι απο ιαπωνεζικο που ειχα παλιοτερα και εγραφε στο σερβις μπουκ λαδια καθε 5.000 και βαλβολινες καθε 20.000 σε συνθηκες σκληρης χρησης(υπο νορμαλ συνθηκες ελεγε λαδια καθε 7.500 και βαλβολινες 45.000).
Εφαρμοζα παντα τη συντηρηση σκληρης χρησης και συνεχιζω στο bmw απ οταν το αγορασα.
Στο κατω κατω αμα δεν ειναι σκληρη η δικια μου χρηση ποια ειναι?? :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:

katrin_bmw
30-10-12, 19:18
παιδια να ρωτησω κατι ασχετο με το θεμα σας... ισχυει οτι εδω στην ελλαδα πρεπει να χρησιμοποιουμε στα bmw μας 10w40 λαδια κ οχι 5w30 που συνιστουν στην γερμανια, επειδη εχουμε πιο υψηλες θερμοκρασιες????

BabisStinson
31-10-12, 07:50
Νομίζω πως όχι Κατερίνα: Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας μέσα στον κινητήρα έχουμε σταθερή θερμοκρασία λειτουργίας (όταν όλα δουλεύουν ρολόι). Αυτήν που μας δείχνει και ο δείκτης θερμοκρασίας στο καντράν..
Κάτσε να απαντήσει και κανείς άλλος όμως..

Bitz
31-10-12, 08:45
παιδια να ρωτησω κατι ασχετο με το θεμα σας... ισχυει οτι εδω στην ελλαδα πρεπει να χρησιμοποιουμε στα bmw μας 10w40 λαδια κ οχι 5w30 που συνιστουν στην γερμανια, επειδη εχουμε πιο υψηλες θερμοκρασιες????

ΟΧΙ...οτι λεει το βιβλιο.

katrin_bmw
31-10-12, 15:06
ευχαριστω...βεβαια τωρα τα εβαλα τα 40αρια..........