Επιστροφή στο Forum : Ford Shelby GT500 v Chevrolet Camaro ZL1 : Street and Circuit.
https://www.youtube.com/watch?v=IrhW6W7eZDI&feature=g-user-u
Αμερικανιες.ποσο τραγικά;;;
με αφορμη το παραπανω βιντεο που γινεται απο εναν ευρωπαιο δημοσιογραφο εγω προσωπικα συμπεραινω οτι τελικα οι αμερικανοι εχουν αρκετο χιουμορ...και να το εξηγησω αυτο το πορισμα...
και το ford και το chevrolet ειναι σχετικα φτηνα αμαξια..οπως λεει και ο chris οσο ενα 325 bmw...και για αυτα τα λεφτα παιρνεις 600 αλογα πανω κατω..και ενα στησιμο που επ ουδενι δεν μπορει να φτασει ενα μ3 πχ...στην πιστα ή στο δρομο....αλλα ειναι υπεροχα να τα βλεπεις, να τα ακους και εχουν ολη την ροπη του θεου για να χασεις το διπλωμα σου...αρα δεν αποτελουν το τελειο παιχνιδι για να πας στην πιστα και να περασεις καλα????και δεν εννοω απαραιτητα να κανεις παντες...εννοω να προσπαθησεις και να τα στριψεις-πραγμα δυσκολο με τοσα κιλα ροπης...αρα ειναι και τα δυο πρωτης ταξεως αμαξια για να μαθεις και να οδηγας γρηγορα..να βελτιωθεις σαν οδηγος καθως ειναι εξ ορισμου δυσκολα και αμα βαρεθεις κανεις και παντες μεχρι να τελειωσεις απο λαστιχα...αρα ειναι δυο ακριβα παιχνιδια για μεγαλα παιδια και ιδανικα για track day cars..ενα μεταχειρισμενο τετοιο θα κανει και τα μισα λεφτα....ε ρε και να ζουσαμε στο αμερικα...ενα mustang παρακαλω για drift pleaseeeee...............στα χναρια του von jittin jr....
υγ..εχουν και εγγυηση αμα τα σπασεις ή αμα χαλασεις το μοτερ..
Σωστό αυτό,αλλά αν σου αρέσει η πραγματική οδήγηση, να ασχολείσαι σαν αυτιστικό με το πόσες μοίρες πρέπει να ανοίξεις το κάμπερ ώστε στην Κ13 να τρενάρει το πλαινό με το κερμπ δεν σου κάνουν αυτά τα αυτοκίνητά.
oldcarskickass
05-07-12, 10:39
Τα muscle cars ανέκαθεν ήταν είναι και θα είναι (ανέκαθεν) η υπέρτατη αλητεία.-
Δύναμη και εμφάνιση και τέλος, ποτέ δεν ευαγγελίστηκαν ότι στρίβουν (άσχετα που το Corvette ZR1 έλυωσε τα πάντα στο ρινγκ, με πίσω σούστα αν δεν κάνω λάθος).
Γουστάρω που είναι (ή φαίνονται) politically incorrect με 850 τρισεκατομύρια κυβικά εκατοστά κομπρέσορες, εκκεντροφόρο στο κέντρο, σούστες και όλη την αρχαιολογία. Large και στα @@ τους κιόλας.
Είναι άλλη σχολή όπως και να το κάνουμε και αυτό που μου αρέσει είναι ότι ανέκαθεν τα muscle cars ήταν ακριβώς αυτό, μεγάλα δυνατά και άστριφτα, πράγμα που διατηρούν από τα 60s όπου και πρωτοεμφανίστηκαν.
Και ειδικά κομμάτια όπως το Camaro Z28, το Super Bee, το GTO και το Charger (για τα παλιά μιλάω) θα τα έπαιρνα έναντι οποιουδήποτε ευρωπαϊκου της εποχής.
πολυ ομορφα και τα δυο πραγματικα....οσο ευκολα τα παιρνεις βεβαια τοσο δυσκολα τα πας αν τα πας ποτε δηλαδη...αν ημουν αμερικη σιγουρα θα τα σκεφτομουνα...
Σωστό αυτό,αλλά αν σου αρέσει η πραγματική οδήγηση, να ασχολείσαι σαν αυτιστικό με το πόσες μοίρες πρέπει να ανοίξεις το κάμπερ ώστε στην Κ13 να τρενάρει το πλαινό με το κερμπ δεν σου κάνουν αυτά τα αυτοκίνητά.
επετρεψε μου φιλε stradale να μην συμφωνω απολυτα...δοξα το θεο υπαρχουν αναρτησεις απειρες και πολλα αλλα για να κανεις το αμαξι σου τρενο στην πιστα..ορεξη-μερακι να εχεις και χρημα και ολα γινονται..ας μην ξεχναμε οτι ειναι και σχετικα φτηνα αυτοκινητα οποτε μπορεις να ριξεις και αρκετα μετα για να τα κανεις στα μετρα σου!!!
Stunt Mike
05-07-12, 21:37
Θα συμφωνησω απολυτα με τον Νικο.Ειμαι 100% σιγουρος οτι αν ψαχτεις με αναρτηση(οι Αμερικανοι δεν ασχολουνται γιατι ειναι ευθειακηδες) αυτα τ'αυτοκινητα μπορουν να γραψουν ΚΑΙ χρονους στα καταλληλα χερια,ενιοτε και ντριφταροντας τη μιση διαδρομη...
Υ.γ Το ερωτευτηκα το Camaro!!
εγω παντος εχθες ειδα ενα τετιο εδο στο νησι.. ειναι του στελιου ροκου, απο κοντα δεν μου πολυ αρεσε το εχει μαυρο ματ αυτοκολιτο κ 20 ζαντα, απο μακρια καλο απο κοντα δεν μου αρεσε απλα οποσ λετε κ παρα πανο ειναι ορεο να το ακους.. παντος οταν το ξεκηνισε κ το αρχησε στης παντιες μου εκανε εντιποσι οτι σπηνιαριζε πιο πολυ η μια ροδα...ουτε μπλοκε εχουνε???
Stunt Mike
05-07-12, 23:16
Αυτα που οδηγησε ο Chris harris σιγουρα εχουν μπλοκε,αλλα ειναι μαξιμουμ 25% απ'οτι μπορω να κρινω απ'τα λιγα σημεια που το πλαγιολισθαινε....Αν ειδες να σπινιαριζαν και οι 2,τοτε εχει μπλοκε...
oldcarskickass
06-07-12, 00:42
Ρε συ με τόση ροπή που έχουν αυτά περισεύει να σπινιάρουν και οι μπροστά τροχοί, σε οποιοδήποτε οδόστρωμα με οποιαδήποτε ταχύτητα.
Είναι δλδ σα να ακούς το f@ck you από τους Archive, το νόημα τα σπάει αλλά ο ρυθμός (βλέπε στροφές του κινητήρα και πάτημα γκαζιού) ποτέ δεν ανεβαίνει, απλά γιατί δεν χρειάζεται, ό,τι είναι να στο πουν (και το κομμάτι και τα αμάξια) από εκεί που είναι όπως είναι.
Πραγματικά όμως, το γεγονός ότι έχουν μπλοκέ φαίνεται από το ότι δεν γ@μ@@ται στο σπινιάρισμα ο εσωτερικός (όχι ότι δεν καπνίζει ο έξω) και ότι διατηρούν την καταυθεντικότητά τους.
και επειδη ειμαστε και λιγο βλαμενοι...stunt για σενα..
https://www.youtube.com/watch?v=WOfud6Wk8VM&feature=related
υγ...κοιτα τα venturia ρεεεε στο παλιο!!!!!!!!!!!!!absolut k@vl@:whistle:
για ένα ford gt, μέχρι και την ροδέλα μου σε πιάτο!!!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.