PDA

Επιστροφή στο Forum : Υγρο ψυγειου



alexm
04-07-12, 12:01
Χρειαζεται αλλαγη το αντιψυκτικο υγρο του ψυγειου;
Εαν ναι, ποτε;
Σε καποια χιλιομετρα ή χρονικη διαρκεια;

pilot
04-07-12, 12:02
νομίζω πως ανά 2 χρόνια καλό είναι να αλλάζονται..

Nino
04-07-12, 12:11
Για αλλαγή δεν ξέρω τουλαχιστο στο δικό μου μια με δυο φορές τον χρόνο θέλει συμπληρωμα.
Αλέξη έχεις τσεκάρει την στάθμη;

gant
04-07-12, 12:21
Για Ε46, 4 χρόνια λέει η μαμά.

m-power_01
04-07-12, 12:43
Κάθε 4 χρόνια λέει η BMW. Εγω το αλλάζω κάθε 3 να είμαι ήσυχος. Όχι ότι δεν έχει ακόμα τις ιδιότητες του , απλά για να "λιπαινεται" το σύστημα και να διατηρούνται όλα καθαρά.
Και στηρίζουμε BMW σε αυτό

ghost-rider
04-07-12, 12:54
Μια ο θερμοστατης, μια το σκασμενο παγουρι, μια το σκασμενο ψυγειο...
Καθε χρονο καινουρια εχω μεσα...
Το νιωθω. Του χρονου θα πανε απο κολαρο...

alexm
05-07-12, 14:23
Η bmw για το αντιψυκτικο υγρο του ψυγειου προτεινει τα εξης:
Στα e36 αλλαγη υγρου καθε 2 χρονια, στα e46 καθε 4 χρονια, απο το 2005 και μετα και για ολα τα μοντελα, δεν απαιτειται αλλαγη αντψυκτικου, παρα μονον τακτικος ελεγχος της σταθμης και στο σερβις των 50000 χλμ μετρηση της ιδιοτητας λειτουργιας του υγρου με δοκιμιο.
Εαν κατα τον ελεγχο διαπιστωθει οτι η ιδιοτητα ψυξης εχει κατεβει στους -10 -15 βαθμους, αφαιρουν λιγο υγρο (απο την ταπα αποστραγγισης του ψυγειου ή απο το παγουρι με συριγγα) και το αναπληρωνουν με σκετο αντιψυκτικο.

S8N
05-07-12, 15:07
Ντάξ.

Ξέρεις τι θα κυβερνούσε (rules που λένε και οι άγγλοι)?

Να κατασκεύαζε η BMW ένα μοντέλο που αντί για lifetime παπαραφλού και βαλβολίνες να είχε lifetime πολλαπλασιαστές και NOx. Τι είπα τώρα, ε?

Kazakos Garage
05-07-12, 17:06
TA ANTIPSIXTIKA KAI TA UGRA FRENON SE E36 KAI E46 ALAZONTE I ELENXONTE OPOTE ANAPSI TO ROLOGAKI STO KANTRAN KAI THEORITE ETISIOS ELEXOS.

alexm
05-07-12, 18:05
TA ANTIPSIXTIKA KAI TA UGRA FRENON SE E36 KAI E46 ALAZONTE I ELENXONTE OPOTE ANAPSI TO ROLOGAKI STO KANTRAN KAI THEORITE ETISIOS ELEXOS.

Εαν μπορεις γραψε στα ελληνικα σε παρακαλω, για να μπορεσουμε να καταλαβουμε ακριβως τι εννοεις.:thanks:

Το βιβλιο σερβις που συνοδευει τα e36 αναφερει αλλαγη υγρων ψυγειου και φρενων καθε 2 χρονια.
Στα e46 καθε 4 χρονια.
Απο απο το 2005 και μετα και για ολα τα μοντελα, οι οδηγιες της bmw προς τα σερβις της, αναφερει τα εξης:

Δεν απαιτειται αλλαγη αντψυκτικου, παρα μονον τακτικος ελεγχος της σταθμης και στο σερβις των 50000 χλμ μετρηση της ιδιοτητας λειτουργιας του υγρου με δοκιμιο.
Εαν κατα τον ελεγχο διαπιστωθει οτι η ιδιοτητα ψυξης εχει κατεβει στους -10 -15 βαθμους, αφαιρουν λιγο υγρο (απο την ταπα αποστραγγισης του ψυγειου ή απο το παγουρι με συριγγα) και το αναπληρωνουν με σκετο αντιψυκτικο.

Κατα την bmw, τα αντιψικτικα υγρα απο το 2005 και μετα, ανηκουν στην κατηγορια ''long life'', οπως τα υγρα των σασμαν και διαφορικων στα εκτος Μ μοντελα.

alexm
05-07-12, 22:31
Για αλλαγή δεν ξέρω τουλαχιστο στο δικό μου μια με δυο φορές τον χρόνο θέλει συμπληρωμα.
Αλέξη έχεις τσεκάρει την στάθμη;

Γιαννη εαν συμπληρωνεις 100 γρ. ή και λιγο παραπανω μια-δυο φορες τον χρονο, ειναι απολυτα φισιολογικο.

dreamer
13-10-23, 19:45
https://www.youtube.com/watch?v=JtImiP2SkyY

πρωτον το καπακι του αντιψυκτικου ,επειδη εχω εναν χρονο να το ανοιξω, και δεν θυμαμαι,ξεβιδωνει με το ενα δαχτυλο ευκολα η' πρεπει να ειναι σφιχτο βιδωμενο και θελει προσπαθεια να ξεβιδωσει στην αρχη? στο βιντεο δεν καταλαβα.

δευτερον στο 0.53 δειχνει τον δεικτη ,την βεργα οπως ειναι και σε μενα λιγο κατω οπως σαυτον. θελει συμπληρωμα? εχω ηλεκτρονικη ειδοποιηση στο μπισι μου για χαμηλη σταθμη?

να θυησω εχω αλλαξει αντιψυκτικο τον φλαβαρη λογω διαροης στον μπροστινο διακλαδωτη.

dreamer
22-08-25, 13:17
ok,το καπακι ,εχει μικρη διαροη ψψηλα σε σωληνα που μολις βγαινει απο το ψυγειο.ο τεχνικος μου ειπε για καινουριο αντικατασταση..
υπαρχει κατι σε προτιμηση-μαρκα εγγυημενο να βαλω?
στον στραοτυδακη που πηρα τιμες ειναι απο 140 μεχρι 190-200...μαρκες NISSENS,NRF, MAHLE
αντιπροσωπεια-μαμα 400 με φπα μεσα.

PetrosD
23-08-25, 00:28
Δεν κάνεις μια δοκιμή να το επισκευάσεις; Κατά πάσα πιθανότητα θα το σώσεις.

dreamer
23-08-25, 07:19
Δεν κάνεις μια δοκιμή να το επισκευάσεις; Κατά πάσα πιθανότητα θα το σώσεις.

θα βγαλω μια φωτο που ειναι η διαροη να μου πεις εαν σωζεται. ο τεχνικος ειπε οτι δεν γινεται ..αλλα εαν γινεται παω σε αλλον να το κανει.

PetrosD
23-08-25, 10:26
Βγάλε να δούμε.

dreamer
24-08-25, 11:40
Βγάλε να δούμε.

46797


46798


46799


46800

εδω φαινεται καθαρα στα πρασινα αλατα. χανω περιπου μισο λιτρο ανα 3-4 μηνες και αναβει το λαμπακι,η' 1 λιτρο,δεν θυμαμαι λογικα εαν ειναι σαν τα λαδια ποτε αναβει το λαμπακι μεσα.
τραγικο δεν ειναι αλλα μην σπασει ξαφνικα σε διαδρομη και εχουμε χειροτερα.μεχρι στιγμης εβαλα μονο απιονισμενο νερο 1 λιτρο ,ισως και παραπανω γιατι ειναι καλοκαιρι.εαν ξαναχασει ωσπου να το φτιαξω θα βαλω μισο μισο με αντιψυκτικο.

PetrosD
24-08-25, 12:18
Στο πλαστικό είπες είναι;
Εγώ τι θα έκανα:
Θα το έτριβα με 120 γυαλόχαρτο και θα έκανα μια ποσότητα κόλλας 2 συστατικών, εποξική. Θα την άπλωνα. Σίγουρα θα στεγανοποιούσε. Αλλά αν όπως λες είναι στο πλαστικό, ίσως κάποια στιγμή να σπάσει, ίσως και όχι.

Αν είναι στο κενό μεταξύ αλουμινίου και πλαστικού, θα πίεζα τα αυτάκια του αλουμινίου με μια πένσα να σφίξουν λίγο και πάλι εποξική από πάνω. Το έχω κάνει στο δικό μου πριν χρόνια και ακόμα είναι μια χαρά.

dreamer
24-08-25, 23:52
Στο πλαστικό είπες είναι;
Εγώ τι θα έκανα:
Θα το έτριβα με 120 γυαλόχαρτο και θα έκανα μια ποσότητα κόλλας 2 συστατικών, εποξική. Θα την άπλωνα. Σίγουρα θα στεγανοποιούσε. Αλλά αν όπως λες είναι στο πλαστικό, ίσως κάποια στιγμή να σπάσει, ίσως και όχι.

Αν είναι στο κενό μεταξύ αλουμινίου και πλαστικού, θα πίεζα τα αυτάκια του αλουμινίου με μια πένσα να σφίξουν λίγο και πάλι εποξική από πάνω. Το έχω κάνει στο δικό μου πριν χρόνια και ακόμα είναι μια χαρά.

ναι πετρο στο πλαστικο ειναι ,βλεπεις ειναι πανω απο τα αυτακια του αλουμινιου ,φιανεται στην τελευταια φωτο..στον σωληνα πλαγια ειναι και μαλιστα εκει που ειναι σε γωνια -καμπυλη.μολις βγαινει απο το ψυγειο.τι κολλα χρησιμποιησες,την εχεις? δνε χανω τιποτα να δοκιμασω αφου δεν χανω πολυ ακομα.
εαν σπασει ξαφνικα την κατσαμε?

The Ace
25-08-25, 07:40
...εαν σπασει ξαφνικα την κατσαμε?

Sorry αλλά...άλλαξε το χθες ! Δεν ξέρω για σένα αλλά έγω την έχω πάθει έτσι ακριβώς 1-2 φορές*, και κάθε φορά πλέον που βλέπω έστω και σταγόνα απώλειας, κατευθείαν αλλάζω ότι βλέπω να έχει έστω και μακρινή σχέση με το σημείο.

*η τελευταία φορά μάλιστα με το C5 ήταν στη Τζια, έσκασε το housing (που είναι μαζί με τον θερμοστάτη), έφαγα ώρες με την οδική (ένας άνθρωπος είναι σε όλο το νησί), μου χάλασε τις διακοπές, και επειδή μου έτυχε και ελλατωματικός θερμοστάτης, τον διπλοπλήρωσα και έχασα και άλλες ώρες πήγαινε-έλα στην Ωμέγα. Γι'αυτό σου λέω, φρέσκα σωληνάκια-σωλήνες παντού για να είσαι ήσυχος

nikos valvetronic
25-08-25, 17:40
Δηλαδή αυτό το κομμάτι αλλάζει; Αυτό βλέπω είναι μέρος του ψυγείου, δεν ξέρω λέω...

BILL007
25-08-25, 22:04
Sorry αλλά...άλλαξε το χθες !

....

Γι'αυτό σου λέω, φρέσκα σωληνάκια-σωλήνες παντού για να είσαι ήσυχος

:+1:0000000000000

dreamer
25-08-25, 23:04
Δηλαδή αυτό το κομμάτι αλλάζει; Αυτό βλέπω είναι μέρος του ψυγείου, δεν ξέρω λέω...

αυτο μου ειπε ο μηχανικος,εινα μερος του ψυγειου και πρεπει να αλλαχτει.πριν 2 χρονια αλλαξα αλλο μερος λιγο πιο μακρια στην ιδια ευθεια.

ειναι γνωστες οι διαροες της μαρκας σε παλια αυτοκινητα. εδω και 3 χρονια εχω αλλαξει 2 μερη συν 1 τωρα αυτο,που ειναι το ψυγειο.

οκ,οποτε αφου συνφωνουμε ποια απο τις 3 μαρκες που ανεφερα στο αρχικο ποστ μου συστηνετε? η' καποια αλλη εαν παιζει.

PetrosD
25-08-25, 23:20
Κοίτα, ο ACE έχει δίκιο. Στον κολλητό μου έσπασε το ψυγείο στις διακοπές του σε ακριτικό νησί και η ταλαιπωρία και τα έξοδα ήταν απίστευτα. Εξαρτάται από εσένα, τις διαδρομές σου και από το πόσο "σε παίρνει" να σου σπάσει απροειδοποίητα.

PetrosD
25-08-25, 23:21
Δηλαδή αυτό το κομμάτι αλλάζει; Αυτό βλέπω είναι μέρος του ψυγείου, δεν ξέρω λέω...

Όλο το ψυγείο. Δεν είναι ξεχωριστό κομμάτι

dreamer
26-08-25, 06:37
ωραια παω για αλλαγη οπως ειπε σωστα και ο μηχανικος μου.επιστρεφω στο αρχικο ποστ..επειδη ειστε πιο εμπειροι στις βλαβες αυτες ,υπαρχει καποια διαφορα στην προτιμηση ενος απο τα 3 ψυγεια που βλεπω να υπαρχουν διαθεσιμα σοτν στρατουδακη?
μαρκες NISSENS,NRF, MAHLE ..η΄εαν εχετε να προτεινετε καποια αλλη.

The Ace
26-08-25, 07:42
Ότι κοντινότερο βρεις στο stock, αν μάλιστα μπορείς να βρεις ποιο είναι ΟΕΜ και όχι απλά aftermarket, ή καλύτερα ποιος είναι ο προμηθευτής των original στην BMW. Αν δεν έχεις αυξημένες απαιτήσεις από το ψυγείο σου, οποιοδήποτε θα σου κάνει, ρώτα και τον μηχανικό σου μπας και έχει δουλέψει κάποια από τις μάρκες.

*μιας και το ανέφερε ο Πέτρος, θυμήθηκα και την πρώτη φορά που μου είχε τύχει αντίστοιχο, στο RX7 TII που είχα παλιά, είχε πλαστικά endtanks και έχανε συνεχώς ψυκτικό, με αποτέλεσμα κάθε τόσο να ανάβει ο "παρθενώνας" (εικονιδιάκι του ψυγείου) και να βαράει ένα ΠΟΛΥ σπαστικό buzzer. Ψάχναμε με τον μηχανικό μου (Πέτρος Χρηστάκης που είχε το Rotary Beat) για βδομάδες τι διάολο συμβαίνει. Μετά από άπειρες ώρες δοκιμών, βρήκαμε ένα τριχοειδές ράγισμα στο καπάκι του ψυγείου (που ήταν επίσης πλαστικό), το οποίο άνοιγε μόνο μετά από συγκεκριμένη θερμοκρασία, έπαιρνε αέρα, έσπρωχνε το ψυκτικό και το έκαιγε. Καινούριο ψυγείο άμεσα, αλλαγή σωληνώσεων παντού, και δεν ξαναέκανε κιχ....

nikos valvetronic
26-08-25, 09:50
Εμένα μου είχε συστήσει ο μάστοράς μου KOYORAD ψυγείο, σωστό ποιοτικά και σωστή τιμή. Το έχω 5-6 χρόνια δεν έχω κανένα πρόβλημα. Κολλάρα όμως μου είχε πει μόνο γνήσια να βάζω.

GiannisRob
26-08-25, 10:04
Αν δεν κάνω λάθος, ο ΟΕΜ προμηθευτής ψυγείων εκείνη την περίοδο ήταν η Mahle.

Εξαιρετικά και τα Nissens (made in Japan!, πρώτη τοποθέτηση στα περισσότερα γιαπωνέζικα της περιόδου). Αντίστοιχα και τα NRF, καθώς και τα Koyorad. Εγώ στο δικό μου έβαλα Pierburg, λόγω τιμής και διαθεσιμότητας. Προς το παρόν είναι μια χαρά.

nikos valvetronic
26-08-25, 15:19
Γιάννη μια χαρά θα ήταν αν δεν τα αλλάζαμε ! Εμείς έχουμε δοκιμάσει όλοι από μια μάρκα aftermarket και έχουμε και άποψη χαχαχα
Έχω ξαναπεί νομίζω για το Civic που είχα, είχε αυτοκόλλητο στο καπό " Replace coolant every 200.000 km or 10 years " Εμείς μέχρι τότε
έχουμε αλλάξει το μισό κύκλωμα ψύξης !

dreamer
26-08-25, 22:31
Αν δεν κάνω λάθος, ο ΟΕΜ προμηθευτής ψυγείων εκείνη την περίοδο ήταν η Mahle.

Εξαιρετικά και τα Nissens (made in Japan!, πρώτη τοποθέτηση στα περισσότερα γιαπωνέζικα της περιόδου). Αντίστοιχα και τα NRF, καθώς και τα Koyorad. Εγώ στο δικό μου έβαλα Pierburg, λόγω τιμής και διαθεσιμότητας. Προς το παρόν είναι μια χαρά.

ειναι και το πιο λογικο ,πολλα ανταλακτικα Mahle για αυτο το μοντελλο εκεινη την εποχη.επισης ενας σε ξενο φοουμ,που εχει Ε90 ,μου ειπε οτι ηταν καποιο που ειχε παραχθει στην αυστρια και η Mahle εχει εργοστασιο εκει,το ξερω γιατι βαζω το φιλτρο λαδιου της και ειναι φτιαγμενο εκει.εξαλου απο οσα ποσταρα απο τον στρατουδακη ειναι και το πιο ακριβο.συνηθως αυτο ειναι και το ΟΕΜ .

μπορει ομως και η εταιρεια που εβαλες,η αντλια κενου μου που ειχε χαλασει ,2 μαρκες ειχε ΟΕΜ ,η μια ηταν αυτη.

dreamer
26-08-25, 22:37
Γιάννη μια χαρά θα ήταν αν δεν τα αλλάζαμε ! Εμείς έχουμε δοκιμάσει όλοι από μια μάρκα aftermarket και έχουμε και άποψη χαχαχα
Έχω ξαναπεί νομίζω για το Civic που είχα, είχε αυτοκόλλητο στο καπό " Replace coolant every 200.000 km or 10 years " Εμείς μέχρι τότε
έχουμε αλλάξει το μισό κύκλωμα ψύξης !

αποτιβλεπω ολοι εχετε αλλαξει,καλα παω δλδ. νορμαλ πραγματα.

nikos valvetronic
28-08-25, 12:25
Ναι είσαι σε σωστό δρόμο συνέχισε έτσι :laughing:

dreamer
29-08-25, 06:16
ευχαριστω νικο :laughing:

The Ace
29-08-25, 07:30
Έχω ξαναπεί νομίζω για το Civic που είχα, είχε αυτοκόλλητο στο καπό " Replace coolant every 200.000 km or 10 years " Εμείς μέχρι τότε
έχουμε αλλάξει το μισό κύκλωμα ψύξης !

Πάντως τα παλιά Honda (είχα τρία από δαύτα), ήταν μαύρα ΣΚΥΛΙΑ, πιθανότατα το γνωρίζετε όλοι....με ένα CRX VTEC που είχα κάποτε, κάποια στιγμή έβαλα πολύ λεπτό λάδι (νομίζω Motul 300V 0W-40 αν θυμάμαι καλά, έχουν περάσει και 30 χρόνια) και πήγα για ΣΚ τελείως τάπα μέχρι Ξολόκαστρο και πίσω (μιλάμε για κόφτες συνεχώς, τελικές σε 3-4 σημεία και άλλα ωραία). Γυρνώντας δεν κλείδωνε το VTEC και μου άναψε και η πίεση, παρόλα αυτά συνέχισα ακάθεκτος να το σκίζω :whistle: Γυρνώντας στο μηχανικό μου, βγάζει τάπα και βγαίνει ίσα-ίσα ένα κουτάκι coca-cola λάδι !! Το είχε κάψει ? (μάλλον όχι) είχε διαρρεύσει ? (μάλλον). Το θέμα είναι ότι το μοτέρ δεν έκανε κιχ, και μέχρι που τελικά αποσύρθηκε από την κυκλοφορία, το αυτοκίνητο γάζωνε κανονικότατα....

dreamer
29-08-25, 12:17
τελικα εμαθα απο γνωσστο στον στρατουδακη αλλα κια μεσα στο διεθνες ιντερνετ οτι το ΟΕΜ ψυγειο ειναι της behr η οποια τωρα ειναι μαζι με την mahle..μου συστησε ομως να παω σε nrf ..

dreamer
11-09-25, 21:09
Αν δεν κάνω λάθος, ο ΟΕΜ προμηθευτής ψυγείων εκείνη την περίοδο ήταν η Mahle.

Εξαιρετικά και τα Nissens (made in Japan!, πρώτη τοποθέτηση στα περισσότερα γιαπωνέζικα της περιόδου). Αντίστοιχα και τα NRF, καθώς και τα Koyorad. Εγώ στο δικό μου έβαλα Pierburg, λόγω τιμής και διαθεσιμότητας. Προς το παρόν είναι μια χαρά.

επειδη εφτασε ο καιρος για την αλλαγη ξαναδιαβαζα τα σχολια σας. η Nissens ομως ψαχνοντας ειδα οτι ειναι δανεζικη εταιρεια,οχι ιαπωνικη. η Koyorad ειναι ιαπωνικη και η NRF ολλανδικη.
παντως οι περισοτεροι που μιλησα οδηγοι μου ειπαν να βαλω Nissens οικονομικο και καλο λενε.