PDA

Επιστροφή στο Forum : TURBO BMW E36 1.8IS



fotisbmw318is
29-06-12, 23:58
καλησπερα παιδια ειμαι καινουριο μελος και θα ηθελα την γνωμη σας για ενα kit tourbo για την μπεμπα μου.bmw e36 1.8 is χωρις πιστονια κ μπιελες μου ειπαν οτι σηκωνει μεχρι 0,7 bar περιπου στα 200 ps ισχυει? οποιος ξερει κατι απο πειρα η εμπειρια ας μου στειλει .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Stradale
30-06-12, 09:36
Πως να μην ισχύει...Απλά πες μας λεπτομέρειες για το κιτάκι.

Panos 316T
30-06-12, 10:39
Υπαρχουν κατι "καμμενοι" που τα εχουν κανει και τα εχουν γραψει στα projects.


Το μονο που ισχυει ειναι το χρημα ;)

Καλως ηρθες και καλη διαμονη

arci
30-06-12, 13:03
Εγω για kit tourbo πρωτη φορα ακούω πάντως...

Stradale
30-06-12, 13:10
Θα το βάφτισε προφανώς ο μάστορας κιτ, αν και ειανι αδιάφορο αυτο. Το θέμα είναι τι περιέχει αυτό το σύνολο...

fotisbmw318is
30-06-12, 13:22
ναι οκ δεχτα ολα αλλα ποιος μπορει να μου πει τι πραγματα μπορω να βαλω?γιατι εχω ειδη καποια μικρη βελτιωση. ατμοσφαιρικη.κανενα δοκιμασμενο μαστορα σε βελτιωσεις?

arci
30-06-12, 14:45
Δηλαδή τι εχεις κάνει; Ποσά χρήματα
Είσαι διατεθειμένος να χάλασεις και τι χρήση κανεις στο αυτοκίνητο;

Straight six
30-06-12, 15:13
καμια τ25 θα εχει, λογικα μπεκακι εξτρα,εγκεφαλακι,φλαντζα σαντουιτς και σχετικα...φιλε δεν υπαρχει κιτ για το μοτερ αυτο με τουρμπο.μην σε δουλευουν.ψαξτο καλα. και προτιμησε κομπρεσσορα που και παλι δυσκολο ειναι να βρεις πλεον

m-power_01
30-06-12, 17:33
Τον τελευταίο καιρο είχαν εμφανιστεί κανα δυο da wuperchargers στο eBay.

ziaba
30-06-12, 18:02
https://www.ebay.co.uk/itm/e30-318is-m42-supercharger-kit-plug-and-play-eaton-not-turbo-/300718375978?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item460436442a#ht_796wt_932
αυτό εδώ μάλλον δε πρέπει να το έφυγε λέει 0 bid απλά έχει τελειώσει η δμοπρασια + την αγγελία δε την έχει διαγράψει ο πωλητής

ziaba
30-06-12, 18:08
off topic mode on
Κ ένα από Κύπρο για 30αρι :rally:

https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E30-325-Supercharger-Kit-Eaton-m62-/300733130960?_trksid=p4340.m1850&_trkparms=aid%3D222001%26algo%3DSIC.CURRENT%26ao%3 D1%26asc%3D11%26meid%3D279832690406032036%26pid%3D 100011%26prg%3D1005%26rk%3D4%26#ht_500wt_949

off topic mode off

mpempas
30-06-12, 19:42
ρωτησε μας τι θες να μαθεις γι αυτο το project.ΑΝ θες πες μας και τι περιεχει το πακετο που μας λες!
Ολα γινονται.Και παει και παραπανω απο 200 με κλειστο μοτερ μονο με φλατζα ευκολα!

jonmedic
30-06-12, 19:55
https://www.dbilas-shop.com/Products/Throttle-body-kit/Street/BMW/Throttle-body-kit-for-BMW-318is-E36-Compact-ti-Z3-1-8-16V-103kW-M42B18::208.html
Βαλε αυτο....μετα αν δεν σε καλυψει το τουρμπιζεις....

bmw316turbo
30-06-12, 20:18
Η γνωμη μου ειναι αν θελεις ενα βασικο τουρμπισμα με αποδοση γυρω 170-190hp χωρις να ψαχνεσαι για παραπανω αλογα ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ (ΦΛΑΝΤΖΑ , ΡΥΘΜΙΣΤΗ βΕνΖΙΝΗΣ 25ΑΡΑ, ΙΝΤΕΡΚΟΥΛΕΡ) ισα ,ισα να πηγαινεις πιο σβελτα, απλα να το κανεις χωρις φοβο ΑΝ το κοστος που θα σου ζητησουν ειναι κατω απο 2000ευρα.Αν με αυτα τα βασικα πραγματακια θελεις να τσιγκλισεις την τουρμπινα περισσοτερο ,κρατωντας το ιδιο κοστος προκειμενου να παρεις περισσοτερα αλογα πχ 220αλογα θα σου προκυψουν πολλα περισσοτερα προβληματα απο το αναμενομενο κερδος.Και οταν μιλαω για προβληματα δεν αναφερω την αντοχη των πιστονιων,μπιελων,στροφαλο υ αλλα σφιξιματα κεφαλης , χταποδι με θερμοκρασιες, δισκος, απαιτησεις ψυξης ,καυσιμο περισσοτερα οργανα εποπτειας,εξαγωγη κλπ.Με βαση το δικο μου μοτερ μ43 που εχει στοκ εντοσθια σε συμπιεση 9.3 ,και υστερα απο χρονια ξεσκισματος, τα περι συζητησης αντοχης σε πιεσεις 0.7 με 25αρα τουρμπινα ειναι απλα για να πουλανε σφυριλατα..... οι ανταλακτικατζιδες...

fotisbmw318is
01-07-12, 18:52
τι να σας πω ρε παιδια γι αυτο μιλαω να παρω γνωμες....κανα μαγαζι να το δουμε το θεμα της βελτιωσης????αθηνα η θεσσαλονικη???

Panos 316T
01-07-12, 19:02
Εχεις πμ

Stunt Mike
02-07-12, 00:40
Η γνωμη μου ειναι αν θελεις ενα βασικο τουρμπισμα με αποδοση γυρω 170-190hp χωρις να ψαχνεσαι για παραπανω αλογα ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ (ΦΛΑΝΤΖΑ , ΡΥΘΜΙΣΤΗ βΕνΖΙΝΗΣ 25ΑΡΑ, ΙΝΤΕΡΚΟΥΛΕΡ) ισα ,ισα να πηγαινεις πιο σβελτα, απλα να το κανεις χωρις φοβο ΑΝ το κοστος που θα σου ζητησουν ειναι κατω απο 2000ευρα.Αν με αυτα τα βασικα πραγματακια θελεις να τσιγκλισεις την τουρμπινα περισσοτερο ,κρατωντας το ιδιο κοστος προκειμενου να παρεις περισσοτερα αλογα πχ 220αλογα θα σου προκυψουν πολλα περισσοτερα προβληματα απο το αναμενομενο κερδος.Και οταν μιλαω για προβληματα δεν αναφερω την αντοχη των πιστονιων,μπιελων,στροφαλο υ αλλα σφιξιματα κεφαλης , χταποδι με θερμοκρασιες, δισκος, απαιτησεις ψυξης ,καυσιμο περισσοτερα οργανα εποπτειας,εξαγωγη κλπ.Με βαση το δικο μου μοτερ μ43 που εχει στοκ εντοσθια σε συμπιεση 9.3 ,και υστερα απο χρονια ξεσκισματος, τα περι συζητησης αντοχης σε πιεσεις 0.7 με 25αρα τουρμπινα ειναι απλα για να πουλανε σφυριλατα..... οι ανταλακτικατζιδες...

Τα 2000 ευρω κοστος βρε αγορι,ειναι μαλλον για σενα που τα φτιαχνεις μονος σου.....Ακομη και το ψευδοτουρμπισμα(ατακα του Panos316T) που αναφερεις θελει πανω απο 3000 για να ειναι σωστο και αρτιο.....Θα συμφωνησω παντως για την αξιοπιστια σε χρηση δρομου,των Μ4Χ μοτερ παντως....

Stunt Mike
02-07-12, 00:47
καλησπερα παιδια ειμαι καινουριο μελος και θα ηθελα την γνωμη σας για ενα kit tourbo για την μπεμπα μου.bmw e36 1.8 is χωρις πιστονια κ μπιελες μου ειπαν οτι σηκωνει μεχρι 0,7 bar περιπου στα 200 ps ισχυει? οποιος ξερει κατι απο πειρα η εμπειρια ας μου στειλει .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Και 1bar μπορει να σηκωσει με εργοστασιακο μοτερ,με μια αλλαγη φλατζας μονο.....αλλα πραγματα σε περιοριζουν ομως κι αυτο λεγεται εγκεφαλος και λουφτ...2 βασικα σου εμποδια στο να δουλεψεις πανω απο 0.5bar.....Τεςπα το βασικο ειναι να ξεκαθαρισεις,ποσα χρηματα εισαι διατεθειμενος να ριξεις για να φτιαξεις ενα σωστο ''τουρμπο κιτ'' ή οπως αλλιως θες πεσ'το,για το 318is σου....

mpempas
02-07-12, 00:51
με αγραφο παντως και φλατζα σηκωνει ευκολα 0,9 ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ και με αρκετα αλογακια(προσωπικη εμπειρια)!!!
Τα παντα ειναι στη τσεπη σου.

fotisbmw318is
03-07-12, 18:51
το αμαξι μου καποτε αυτοσ που το ειχε πριν το ετρεχε σε πιστα ερασιτεχνικα παντα ετσι...το μοτερ φοραει εκκεντροφορους 2ου σταδιου(πολυ μπερδεμα)...ανεβασμενη πιεση βενζινας,αγραφο(βαραει κοφτες αλλα ποιος ξερει ποσες στροφες...περναει 7000παντως) κ χταποδι..εχω καποια υποδομη λογικα ετσι για τουρμπο?

Stunt Mike
03-07-12, 22:21
το αμαξι μου καποτε αυτοσ που το ειχε πριν το ετρεχε σε πιστα ερασιτεχνικα παντα ετσι...το μοτερ φοραει εκκεντροφορους 2ου σταδιου(πολυ μπερδεμα)...ανεβασμενη πιεση βενζινας,αγραφο(βαραει κοφτες αλλα ποιος ξερει ποσες στροφες...περναει 7000παντως) κ χταποδι..εχω καποια υποδομη λογικα ετσι για τουρμπο?

Ναι....μονο τον αγραφο...τι μαρκα ειναι για να δουμε τι δυνατοτητες εχει
Ισως και οι εκκεντροφοροι να παραμεινουν στο τουρμπισμα για να παρεις δυναμη ψηλα...

fotisbmw318is
03-07-12, 23:14
δεν ξερω δυστηχως καθολου γιατι δεν εχω επαφες με αυτον που το πηρα....πως μπορω να τον δω?

Panos 316T
03-07-12, 23:21
Βγαζεις μπαταρια ,ξεβιδωνεις το προστατευτικο αφου βγαλεις τις ταπιτσες και το χεις στα χερια σου

fotisbmw318is
03-07-12, 23:24
να σου πω την αληθεια ουτε που ειναι ξερω....μαλακια μου ναι....αλλα δεν το εχω και πολυ το αμαξι....

Stunt Mike
03-07-12, 23:31
Τοτε πως ξερεις οτι εχει αγραφο τ'αμαξι???Ποιος σου το'πε??Μαλλον προγραμμα στον μαμα εγκεφαλο βλεπω να'χεις.......Ο εγκεφαλος στα Ε36 ειναι πισω απ'την μπαταρια,σε μια υποδοχη που εχει εκει,κατω ακριβως απο τη βαση του μπροστινου παρμπριζ....

fotisbmw318is
03-07-12, 23:48
οκ θα σας πω αυριο μην λεμε μαλακιες.ετσι μου ειπε αυτος. θα δειξει

ziaba
04-07-12, 04:59
Δε νομίζω να χεις άγραφο ένα πρόγραμμα ή κανένα τσίπακι θα χει γιαυτό έχει πάνω από 7000 κόφτη
Εάν εάν όντως έχεις άγραφο είναι πολύ καλή βάση (μην πω το παν) για οποιαδήποτε βελτίωση του μοτερ.

bmw316turbo
04-07-12, 07:45
Οταν λεω οχι πανω απο 2000 ευρω δεν τιθεται θεμα αν το κανω μονος μου ή αλλος ή η θεια μου.Απλα το ψευτο τουρμπισμα ΔΕΝ αξιζει και δεν πρεπει να πληρωθει παραπανω πόσω μαλλον για 36αρι παλιο bmw. Ta εργατικα ειναι λιγα, kai απaιτουνται ψευτικα πραγματακια για αυτο το ειδος πιεσης και ηπποδυναμης (βλεπε τ25 με λουκανικο).

ziaba
04-07-12, 08:17
μπορείς να αναλύσεις τότε πωσ γίνετε έστω κ ψεύτικα να τουρμπισουμε μόνο με 2000 χωρισ προσωπική εργασία

bmw316turbo
04-07-12, 09:13
μπορείς να αναλύσεις τότε πωσ γίνετε έστω κ ψεύτικα να τουρμπισουμε μόνο με 2000 χωρισ προσωπική εργασία


1) Ελα να σου δωσω ενα λουκανικο με ανταπτορα για τουρμπινα IHI για ενα πενηνταρικο ,M43 το δικο μου
2) Ρουλεμαν τουρμπινα VF23 απο 22b ,ειχα δωσει 330ευρω με μεταφορικα απο αμερικη με 1200μιλια πανω της, η κινεζικη που φοραω και δουλευει 1.5 κοστιζει 180 ευρω καινουρια
3) Ιντερκουλερ απο diesel bmw , ελα να στο χαρισω
4) ρυθμιστης πιεσης βενζινης 30ευρω με μπαρομετρο
5) ρακορ λαδιου τουρμπινας 30ευρω, σπυρου πατση
6) φλαντζα μαμα elring πρωτου ρεκτιφιε 48ευρω για μειωση συμπιεσης αν και δεν θεωρω τρομερα απαραιτητη την μειωση συμπιεσης για πιεση των 0.7 μπαρ ιδιαιτερα αν βαζεις και καλο καυσιμο.
7) θελεις λιγο μεγαλυτερα μπεκ αντε να τα παντρεψεις με λιγο μεγαλυτερο flow meter καν 40αρι ευρα, οποτε να υπαρχει γραμμικοτητα στις πολλες και λιγες βενζινες.
8) down pipe? στο σκριβανο ειχα δωσει 250 ευρω το 2005.Τωρα τα πραγματα κοστιζουν πολυ πιο χαμηλα.
9) Σωληνωσεις, αντε κανα 150αρι.Πολλα κιτ με ετοιμους σωληνες και κολαρα υπαρχουν στο ebay.Μην ακουω για κιτ ιντερκοολερ των 1000ευρω στους εδω εξατμισαδες...
Α ! και ενα wideband 160ευρω να ξερεις σε ποιες βενζινες δουλευει το εργαλειο.
Θελει ενα καλο σφιξιμο η κεφαλη.
Τωρα εαν θελει το ''λεγομενο'' προγραμμα ή οχι ,δεν γνωριζω.Απλα να αναφερω οτι εγω ειχα αγορασει τουρμπισμενο μ43 ετοιμο με κιτ καρρα και δεν σας κρυβω οτι γελαγα οταν το συνηθησα και με την αποδοση και με την ποιοτητα του κιτ, και ποτε δεν πειστηκα οτι και καλα φορουσα προγραμμα.Εκτοτε ειμαι αγραφος και τα ξερω ολα απο πρωτο χερι.
Για αυτους του λογους δεν υπαρχει περιπτωση να πληρωσω τουρμπισμα πανω απο 2000ευρω,και βαζω 2000 για να παρει και κανενα 500αρικο αυτος που θα τα βαλει.
Βεβαια αν το φορτωνεις το αμαξι αδειαζεις και την τσεπη αλλα μιλαμε για ψευτουρμπισμα.
Ευχαριστω ταπεινα.

ziaba
04-07-12, 09:46
Απλα να αναφερω οτι εγω ειχα αγορασει τουρμπισμενο μ43 ετοιμο με κιτ καρρα και δεν σας κρυβω οτι γελαγα οταν το συνηθησα και με την αποδοση και με την ποιοτητα του κιτ, και ποτε δεν πειστηκα οτι και καλα φορουσα προγραμμα..

Λεσ να μη είχε κ καθόλου πρόγραμμα;

bmw316turbo
04-07-12, 11:22
Λεσ να μη είχε κ καθόλου πρόγραμμα;

Πολυ φοβαμαι , με καθε επιφυλαξη ..., οτι σε ενα εγκεφαλο DME 1.7.2 σαν αυτο που ειχα ,δεν .......

bmw316turbo
04-07-12, 11:43
Να σας πω και μια ιστορια με θεμα τα προγραμματα που κανει το παρον θρεντ λιγο πιο πικαντικο.
Ειμαι στο ετος ιουνιος 1999 και εχω στη κατοχη μου το daihatsu charade gtti.
Εχω κανει τα μερεμετια στον κινητηρα σε ενα συνεργειο στην αργυρουπολη (εξατμιση, καινουρια μεταλα στροφαλου, φιλτρα ,ανοιγμενη τουρμπινα κλπ) και κανω ερευνα αγορας για προγραμμα και καταληγω αναμεσα σε πολλους υποψηφιους στην Pow......s, ΓΙΑ 185000ΔΡΧ. Πραγματι μετα το προγραμμα το αμαξι ξυριζε σε πιεση 1.35 σε σχεση με το 0.9 που δουλευα χωρις.Ερχομαι στο συνεργειο το δοκιμαζει ο μηχανικος μου ,μενει αφωνος.Ελα μου ντε που ο μηχανικος μου συνεργαζοταν εκεινη την εποχη με το λεπτο αδυνατο φοιτητη που ειναι γνωστος και τρανος σημερα ως προγραμματιστης και φιλος και γνωστος μου τοτε.Στην συζητηση μου λεει.Ζώη, το charade ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΓΕ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΤΟΥ απο τη σιγουρια. ΤΟ μονο που κανουμε ειναι να βαζουμε μια διοδο για να ανεβαζει παραπανω πιεση....Τρεχω σπιτι βγαζω τον εγκεφαλο τον ανοιγω και βλεπω στο δηθεν ολοκληρωμενο επανω αυτοκολητο χαρτι pow...s reprogramm.Λετε να πληρωσα το χαρτι 185000δρχ.......??

Tα συμπερασματα δικα σας...

Kostas_1
04-07-12, 12:02
Ασε, ολοι την εχουμε πατησει κατα καιρους.

Και γω στο τσακ την ειχα γλυτωσει τοτε με το 46μου που ηθελαν 7000 ευρω για ψευτοτουρμπισμα του Μ43....

Panos 316T
04-07-12, 12:15
Ετσι οπως τα λεει το καραφλο αγορι ειναι τα πραγματα.

Με τα 185000 δρχ που εδωσε τοτε , τοσο του πηγε τωρα η καρουτα που ειναι φουλ περιφερειακα με 4πεταλουδο και νερα!

Ετσι δεν ειναι Ζωη;

bmw316turbo
04-07-12, 12:24
Ετσι οπως τα λεει το καραφλο αγορι ειναι τα πραγματα.

Με τα 185000 δρχ που εδωσε τοτε , τοσο του πηγε τωρα η καρουτα που ειναι φουλ περιφερειακα με 4πεταλουδο και νερα!

Ετσι δεν ειναι Ζωη;



Oh Yes

Stunt Mike
04-07-12, 16:31
1) Ελα να σου δωσω ενα λουκανικο με ανταπτορα για τουρμπινα IHI για ενα πενηνταρικο ,M43 το δικο μου
2) Ρουλεμαν τουρμπινα VF23 απο 22b ,ειχα δωσει 330ευρω με μεταφορικα απο αμερικη με 1200μιλια πανω της, η κινεζικη που φοραω και δουλευει 1.5 κοστιζει 180 ευρω καινουρια
3) Ιντερκουλερ απο diesel bmw , ελα να στο χαρισω
4) ρυθμιστης πιεσης βενζινης 30ευρω με μπαρομετρο
5) ρακορ λαδιου τουρμπινας 30ευρω, σπυρου πατση
6) φλαντζα μαμα elring πρωτου ρεκτιφιε 48ευρω για μειωση συμπιεσης αν και δεν θεωρω τρομερα απαραιτητη την μειωση συμπιεσης για πιεση των 0.7 μπαρ ιδιαιτερα αν βαζεις και καλο καυσιμο.
7) θελεις λιγο μεγαλυτερα μπεκ αντε να τα παντρεψεις με λιγο μεγαλυτερο flow meter καν 40αρι ευρα, οποτε να υπαρχει γραμμικοτητα στις πολλες και λιγες βενζινες.
8) down pipe? στο σκριβανο ειχα δωσει 250 ευρω το 2005.Τωρα τα πραγματα κοστιζουν πολυ πιο χαμηλα.
9) Σωληνωσεις, αντε κανα 150αρι.Πολλα κιτ με ετοιμους σωληνες και κολαρα υπαρχουν στο ebay.Μην ακουω για κιτ ιντερκοολερ των 1000ευρω στους εδω εξατμισαδες...
Α ! και ενα wideband 160ευρω να ξερεις σε ποιες βενζινες δουλευει το εργαλειο.
Θελει ενα καλο σφιξιμο η κεφαλη.
Τωρα εαν θελει το ''λεγομενο'' προγραμμα ή οχι ,δεν γνωριζω.Απλα να αναφερω οτι εγω ειχα αγορασει τουρμπισμενο μ43 ετοιμο με κιτ καρρα και δεν σας κρυβω οτι γελαγα οταν το συνηθησα και με την αποδοση και με την ποιοτητα του κιτ, και ποτε δεν πειστηκα οτι και καλα φορουσα προγραμμα.Εκτοτε ειμαι αγραφος και τα ξερω ολα απο πρωτο χερι.
Για αυτους του λογους δεν υπαρχει περιπτωση να πληρωσω τουρμπισμα πανω απο 2000ευρω,και βαζω 2000 για να παρει και κανενα 500αρικο αυτος που θα τα βαλει.
Βεβαια αν το φορτωνεις το αμαξι αδειαζεις και την τσεπη αλλα μιλαμε για ψευτουρμπισμα.
Ευχαριστω ταπεινα.

Ρε αγορι τρελο,αυτο το τουρμπισμα που αναφερεις μου θυμιζει την δουλεια που εκανε η εδω αντιπροσωπεια στα Hyundai S145!
Για τα δικα μου δεδομενα,αυτο δεν θεωρειται τουρμπισμα,αλλα κοροιδευω τον εαυτο μου οτι πηρα δυναμη και τ'αμαξι κανει τσουφ εξω απ'τις καφετεριες!Καλυτερα να κρατησει τα 2000 ευρω+ και να παρει ενα αλλο μοτερ που θα δουλευει παντα....Σεβαστη ομως η αποψη γι'αυτο και το αποκαλειτε ψευδοτουρμπισμα..

bmw316turbo
04-07-12, 18:06
Ρε αγορι τρελο,αυτο το τουρμπισμα που αναφερεις μου θυμιζει την δουλεια που εκανε η εδω αντιπροσωπεια στα Hyundai S145!
Για τα δικα μου δεδομενα,αυτο δεν θεωρειται τουρμπισμα,αλλα κοροιδευω τον εαυτο μου οτι πηρα δυναμη και τ'αμαξι κανει τσουφ εξω απ'τις καφετεριες!Καλυτερα να κρατησει τα 2000 ευρω+ και να παρει ενα αλλο μοτερ που θα δουλευει παντα....Σεβαστη ομως η αποψη γι'αυτο και το αποκαλειτε ψευδοτουρμπισμα..

Με συγχωρεις ρε Μικε αλλα αν καταλαβες καλα Τα 4500ευρω που επαιρνε καποτε ο Μr Αργος και θεωρειτο ο τρανος μαστορας ειναι αυτα που φοραγε οταν αγορασα το αυτοκινητο μου και περιγραφω πιο πανω και τα θεωρω απιστευτα πολλα λεφτα.Με αυτα και αυτα ομως θεοποιηθηκαν καποιοι για τα οποια εσυ κοροιδευεις - κοροιδευουμε τωρα.ΚΑΙ ναι αυτο ΕΙΝΑΙ τουρμπισμα ,δεν ειναι μονο για τσαφ τσουφ οπως ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙς ,αφου εδινε 167αλογα στα 1600αρια ΚΑΙ αξιοπιστια και δεν βρισκω καμια διαφορα απο το καθε αναλογο hyundai.Απλα εξελιχθηκαν τα πραγματα και μας φαινονται αστεια πια. Κατα τη γνωμη μου δεν πρεπει να δινονται πανω απο 2000 για τετοιες βελτιωσεις αλλα να λεμε και την αληθεια δεν κοροιδευουμε τον εαυτο μας παρα μονο την τσεπη μας οταν μας ζητουν 4000 χιλιαρικα.

Stunt Mike
04-07-12, 18:15
Με συγχωρεις ρε Μικε αλλα αν καταλαβες καλα Τα 4500ευρω που επαιρνε καποτε ο Μr Αργος και θεωρειτο ο τρανος μαστορας ειναι αυτα που φοραγε οταν αγορασα το αυτοκινητο μου και περιγραφω πιο πανω και τα θεωρω απιστευτα πολλα λεφτα.Με αυτα και αυτα ομως θεοποιηθηκαν καποιοι για τα οποια εσυ κοροιδευεις - κοροιδευουμε τωρα.ΚΑΙ ναι αυτο ΕΙΝΑΙ τουρμπισμα ,δεν ειναι μονο για τσαφ τσουφ οπως ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙς ,αφου εδινε 167αλογα στα 1600αρια ΚΑΙ αξιοπιστια και δεν βρισκω καμια διαφορα απο το καθε αναλογο hyundai.Απλα εξελιχθηκαν τα πραγματα και μας φαινονται αστεια πια. Κατα τη γνωμη μου δεν πρεπει να δινονται πανω απο 2000 για τετοιες βελτιωσεις αλλα να λεμε και την αληθεια δεν κοροιδευουμε τον εαυτο μας παρα μονο την τσεπη μας οταν μας ζητουν 4000 χιλιαρικα.

Ζώη συμφωνουμε απολυτα σ'αυτο,κοροιδια το θεωρω κι εγω κι εννοειται οτι μ'αυτα τα χρηματα χτισανε σπιτια και μαγαζια τετοιοι μαστορες...Κι εννοειται οτι πανω απο 2000 ευρω για τετοιες δουλειες ειναι για κοροιδα...Απλως εγω ειμαι της πεποιθησης οτι αν ειναι να κανεις μια δουλεια,καν'την οπως πρεπει,οποτε για μενα τετοιο ψευτοτουρμπισμα,απλως δεν υφισταται....Γι'αυτο και τοτε το'κανα 328 παρα να τουρμπιζα κανα 318is για 200hp...
Υ.γ τα Hyundai S145 καθε αλλο παρα αξιοπιστα ηταν παρα την εξωφρενικη πιεση του 0.28bar ct!!!