Επιστροφή στο Forum : [Ε46] πισω δισκοι φρενων
Bazil Van Sinner
19-06-12, 01:23
Παλικαρια την βοηθεια σας παρακαλω.
Θελω να αγορασω καινουριους δισκους και τακακια για τα πισω φρενα,οπως επισης και για του χειροφρενου,συν τα ηλεκτροδια τους,για Ε46 ci M54.
Ειτε μαγαζι η' ebay,οτι γνωριζετε θα ηταν πολυ καλη βοηθεια.
:thanks:
m-power_01
19-06-12, 02:10
Κυβικά δεν γράφεις ...
katsaraios
19-06-12, 03:57
Κυβικά δεν γράφεις ...
330 εχει τον καταλαβα απο την φωνη...thumb
m-power_01
19-06-12, 04:06
330 εχει τον καταλαβα απο την φωνη...thumb
τσού...
Vassilis ///M
19-06-12, 06:53
2.2cc έχει...Βάζω και στοίχημα...:thumbsup::thumbsup:
tasos.kamv
19-06-12, 07:48
Bazil Van Sinner έχεις p.m.....
Bazil Van Sinner
19-06-12, 08:23
Κυβικά δεν γράφεις ...
330 εχει τον καταλαβα απο την φωνη...thumb
2.2cc έχει...Βάζω και στοίχημα...:thumbsup::thumbsup:
......πες μου που εισαι και τι καν-ι-εις!!!!!!!:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:χαχαχαχαχαχα!!!!!!!νταξ μαγκες εχετε ΠΟΛΥ φαση ρε σεις!!!!!!:hystericalbs1::hystericalbs1:
Το 2.2 ειναι το ερπετο μου.
Ηelp me!!!!!
m-power_01
19-06-12, 14:13
Μπορείς να πας είτε σε ΑΤΕ απλούς , είτε σε ATE power disc , είτε σε zimmermann sport.
Τους πρώτους του παίρνεις φτηνά από Ελλάδα , τους άλλους δύσκολο.
Σε ποια περιοχη είσαι ;
Bazil Van Sinner
19-06-12, 15:01
Σερρες...
Bazil Van Sinner
22-04-13, 10:50
:up::up:
ετοιμος για αλλαγη και με το λαμπακι μου αναμενο.
Χρειαζομαι πισω δισκους+τακακια+ηλεκτροδια +τακακια χειροφρενου.
Οποια βοηθεια ευπροσδεκτη!
ερωτηση:αντι για ολα αυτα μπορω να βαλω μεταχειρ. απο 330?αξιζει?
Vassilis ///M
22-04-13, 12:21
ερωτηση:αντι για ολα αυτα μπορω να βαλω μεταχειρ. απο 330?αξιζει?
Προχώρα για 330 λέμεεεεεεεεε..........
Bazil Van Sinner
22-04-13, 12:39
Kυριε αντιπεριφερειαρχα,το θεμα ειναι πρωτιστως οικονομικο και ταυτοχρονως αναλογικο!
Δηλαδη αν ειναι στα λ7 των καινουριων να μπορεσω να βαλω απο 330 με αρκετο ψωμι στους δισκους και με καινουρια τα περιφερειακα θα ειναι καλο το deal!Αν ειναι να βγει ακριβη η μοντιφα θα παω ξανα στα ΟΕΜ και θα μπαξω και σωληνακια,αλλωστε μεχρι τωρα αυτα με σταματουσαν:original:
Vassilis ///M
22-04-13, 12:45
Λογικό το επιχείρημά σου Bill δεν διαφωνώ σε κάτι...
Αν οι τιμές των 330 είναι οι προαναφερθείσες σε σχετικό τηλεφώνημα που είχαμε τότε προχώρα με κλειστά μάτια....
thumbthumb
Bazil Van Sinner
22-04-13, 13:06
Μολις επληροφορηθειν απο σχετικο τηλεφωνημα με εταιρο μελος του φορουμ,κυριο Ιωαννη Κομπακτ,οτι για πισω μπορουν να τοποθετηθουν χωρις μετατροπες δισκοι απο 325 η' 328 !
m-power_01
22-04-13, 14:15
Κοίτα μήπως βρεις ολόκληρες δαγκανες απο 325.
Πιθανότατα θα σου πανε πιο φθηνά . Δυο κομμάτια σίδερο στην αντιπροσωπεία θα σου κοστίσουν ακριβά
Kαλα ρε Bill ENA χρονο για τακακια ψαχνεις?????
Μολις επληροφορηθειν απο σχετικο τηλεφωνημα με εταιρο μελος του φορουμ,κυριο Ιωαννη Κομπακτ,οτι για πισω μπορουν να τοποθετηθουν χωρις μετατροπες δισκοι απο 325 η' 328 !
Ώπα, ώπα
εννοείς ότι μπορείς να τοποθετήσεις τους δίσκους απο 325 ή 328
(294X19) στην δαγκάνα του 320 χωρίς να αλλάξεις τον φορέα του φρένου??????
Make my day pls!!!!!
Ώπα, ώπα
εννοείς ότι μπορείς να τοποθετήσεις τους δίσκους απο 325 ή 328
(294X19) στην δαγκάνα του 320 χωρίς να αλλάξεις τον φορέα του φρένου??????
Make my day pls!!!!!
Μιλαει για σετ Mr!!!
Μιλαει για σετ Mr!!!
Είπα, μήπως έιχα χάσει επεισόδια :original:
Και αυτές οι ρημάδες οι δαγκάνες δεν βρίσκονται και ευκολα :ranting2:
Είπα, μήπως έιχα χάσει επεισόδια :original:
Και αυτές οι ρημάδες οι δαγκάνες δεν βρίσκονται και ευκολα :ranting2:
Βρισκονται βρισκονταιthumb
Bazil Van Sinner
22-04-13, 17:25
Kαλα ρε Bill ENA χρονο για τακακια ψαχνεις?????
xaxaxaxa
καπως ετσι Μαρκο!Οταν ανοιξα το θεμα ειχαν κανει νυχι οι δισκοι μου πισω
αλλα ειχαν ακομη ψωμι και αυτοι και τα τακακια.
Τωρα μας τελειωσε το ψωμι,αναψε και το λαμπιονι,αρα παμε για αλλαγη!
Βρισκονται βρισκονταιthumb
Στο car πάντως έχει μόνο έναν πίσω άξονα απο 328,
και σε δύο που πήγα,
ό ένας έιχε μόνο απο 330 και ό άλλος απο 325 και τις ζήταγε και 50¤ ακριβότερα απο αυτες του 330
Βρισκονται βρισκονταιthumb
Βρες μου performance σετ μεταχ και ότι θέλεις thumb
Άντε συμβιβάζομαι και με brembo 6-4 πίστονες...:th_Laie_67-1:
Bazil Van Sinner
22-04-13, 20:06
Βρες μου performance σετ μεταχ και ότι θέλεις thumb
Άντε συμβιβάζομαι και με brembo 6-4 πίστονες...:th_Laie_67-1:
κουκλε πριν λιγο ειδα στον η-μπεη με κανα χιλιαρικο πλας εισαι ετοιμος!!:shok:
αλλα το θεμα μας ειναι πισω φρενα για Ε46 320ci ,βοηθηστε με τις γνωσεις σας κυριοι!
κουκλε πριν λιγο ειδα στον η-μπεη με κανα χιλιαρικο πλας εισαι ετοιμος!!:shok:
αλλα το θεμα μας ειναι πισω φρενα για Ε46 320ci ,βοηθηστε με τις γνωσεις σας κυριοι!
1πλας για μπρος πίσω?? link??
Καλύτερα να βάλεις από 330 αν τα βρήκες σε καλή τιμή...τα φρένα είναι αλλού ! τουλάχιστον από 330d που έχω οδηγήσει...
Να ρωτήσω κάτι? άσχετο με το θέμα του φίλου αλλα έχω ένα BMW e46 2000μοντέλο πίσω έχει και τακακια για τα φρένα και σιαγονες για το χειρόφρενο? και αν ναι ποιος ο λόγος? τόσο δύσκολο ήταν να βάλουν δαγκανες με ντιζα για το χειρόφρενο?
Να ρωτήσω κάτι? άσχετο με το θέμα του φίλου αλλα έχω ένα BMW e46 2000μοντέλο πίσω έχει και τακακια για τα φρένα και σιαγονες για το χειρόφρενο? και αν ναι ποιος ο λόγος? τόσο δύσκολο ήταν να βάλουν δαγκανες με ντιζα για το χειρόφρενο?
Ναι εχεις τακακια ("εξωτερικα") και σιαγονες (στο κεντρο της καμπανας).
Ναι εχεις τακακια ("εξωτερικα") και σιαγονες (στο κεντρο της καμπανας).
Θα τρελαθω??? με ποιο σκεπτικό οι Γερμανοί το έκαναν αυτο??
Τι πλεονέκτημα έχει σε σχέση με το κλασικό χειρόφρενο που έχουν όλα τα αυτοκίνητα, μπορείτε να μου πείτε έναν?
Γιατι μειονεκτήματα έχει πολλα αυτη η μέθοδος, 1) όχι καλυτερο χειρόφρενο, 2) ψηλότερο κόστος.
ghost-rider
24-04-13, 08:07
Θα τρελαθω??? με ποιο σκεπτικό οι Γερμανοί το έκαναν αυτο??
Τι πλεονέκτημα έχει σε σχέση με το κλασικό χειρόφρενο που έχουν όλα τα αυτοκίνητα, μπορείτε να μου πείτε έναν?
Γιατι μειονεκτήματα έχει πολλα αυτη η μέθοδος, 1) όχι καλυτερο χειρόφρενο, 2) ψηλότερο κόστος.
To ταμπουρο με μικροτερη δυναμη φρεναρει πιο σωστα.
Αλλα ζεσταινεται γρηγορα.
Το χειροφρενο ομως δεν εχει λογο να υπερθερμανθει.
Εχει και αλλα πλεονεκτηματα(προστασια σε λασπωδη εδαφη. Εκει που το δισκοφρενο το "χανεις" το ταμπουρο ειναι εκει και σε σταματα) βεβαια δε νομιζω οτι θα αξιοποιηθουν σε ενα κουρσακι.
Οποτε ειναι σαφως πολυ καλο που εχουν ενα πολυ ωραιο χειροφρενακι με μικρη διαδρομη το οποιο τα δινει ολα με λιγη δυναμη(αυτα ολα οταν οι ντιζες του και τα σιαγωνακια ειναι σε καλη κατασταση) και με αψογη αισθηση(ον-οφ).
Αλλιως θα επρεπε να ειναι υδραυλικο.
Η θα ειχε μια διαδρομη παναγια βοηθα.
Και αισθηση gtp.
Bazil Van Sinner
24-04-13, 12:25
επι του θεματος εχουμε τιποτα???
ghost-rider
24-04-13, 17:09
επι του θεματος εχουμε τιποτα???
Tι θα κανεις τελικα?
Θα αγορασεις καινουριες βασεις(απο325) για τις δαγκανες σου(ιδιες μεταξυ 320-325)-δισκους και τακακια απο 325?
(εγω αυτο εκανα)
Η θα παρεις μτχ δαγκανες απο 325 και καινουρια τακακια-δισκους?
Αυτες τις δυο επιλογες εχεις για πλαγκ εν πλέι δουλεια, που λενε.
Η 2η περιπτωση συμφερει μονο αν οι δισκοι και τα τακακια του σετ που θα παρεις ειναι σε καλη κατασταση και μπορουν να δουλευτουν(σπανιο).
Αν θελουν αλλαγη... Δεν αξιζει.
Αλλη λυση ειναι να παρεις μτχ σετ απο 330 και να κανεις πατεντα στα σιαγωνακια του χειροφρενου.
Bazil Van Sinner
24-04-13, 17:13
Χτες το βραδυ ειχα μια επαφη με Stuttgart....
και μπορει να δουμε κανα καλο μπαξιματακι...:shok: :shok: :whistle:
Περιμενω και ψαχνω παραλληλα,η πρωτη περιπτωση ειναι η πιο "καλη" μεχρι στιγμης.
ghost-rider
24-04-13, 17:17
Χτες το βραδυ ειχα μια επαφη με Stuttgart....
και μπορει να δουμε κανα καλο μπαξιματακι...:shok: :shok: :whistle:
Περιμενω και ψαχνω παραλληλα,η πρωτη περιπτωση ειναι η πιο "καλη" μεχρι στιγμης.
Γενικα ειναι καλη λυση γιατι δε μπλεκεις με μτχ δαγκανα που μπορει να κολλαει, να θελει αξονακια, τσιμουχες και ενα σωρο αλλα.
Λογαριασε οτι παρεα με τις βασεις θα σου στειλουν και καινουρια αξονακια για τις δαγκανες σου.
Η τιμη μπορει να ειναι καπως υψηλη εκ πρωτης οψεως αλλα ειναι καινουριο πραγμα και θα το χαρεις πολυ!
Δε θα σε προβληματισει πουθενα.
Εγω τα εσκασα σε εδω αντιπροσωπεια σκεψου και παρολα αυτα το χαρηκα!!!
giannis_compact
24-04-13, 18:01
Γενικα ειναι καλη λυση γιατι δε μπλεκεις με μτχ δαγκανα που μπορει να κολλαει, να θελει αξονακια, τσιμουχες και ενα σωρο αλλα.
Λογαριασε οτι παρεα με τις βασεις θα σου στειλουν και καινουρια αξονακια για τις δαγκανες σου.
Η τιμη μπορει να ειναι καπως υψηλη εκ πρωτης οψεως αλλα ειναι καινουριο πραγμα και θα το χαρεις πολυ!
Δε θα σε προβληματισει πουθενα.
Εγω τα εσκασα σε εδω αντιπροσωπεια σκεψου και παρολα αυτα το χαρηκα!!!
Οι βάσεις δαγκάνας, όμως, είναι πανάκριβες καινούριες. Πόσο τις πλήρωσες;
giannis_compact
24-04-13, 18:04
https://www.car.gr/parts/view/3064578/
ghost-rider
24-04-13, 18:19
Οι βάσεις δαγκάνας, όμως, είναι πανάκριβες καινούριες. Πόσο τις πλήρωσες;
Δε θυμαμαι καλα.
Καπου γυρω στα 200 νομιζω.
Κατι λιγοτερο?
Δε θυμαμαι σιγουρα παει πολυς καιρος.
Απο ebay αν βρεθουν θα ειναι πιο φθηνες.
nikos valvetronic
24-04-13, 19:46
Οι μπροστινές βάσεις που είχα ρωτήσει για 300αρι δίσκο κόστιζαν 170 η μια από BMW Αδαμίδη.Ενδεικτικά το λέω.
δηλ αν κάποιος θέλει για μπρος κ πίσω θα δώσει 340 + αλλά τόσα για δίσκους + τα εργατικα κάπου ένα 800αρι θα βγει κ στ ουσία έχεις τα ΊΔΙΑ φρένα λίγο πιο απότομα
ghost-rider
25-04-13, 06:39
δηλ αν κάποιος θέλει για μπρος κ πίσω θα δώσει 340 + αλλά τόσα για δίσκους + τα εργατικα κάπου ένα 800αρι θα βγει κ στ ουσία έχεις τα ΊΔΙΑ φρένα λίγο πιο απότομα
Δεν ειναι ετσι.
Δεν ειναι πιο αποτομα, η δαγκανα σηκωνεται ψηλοτερα, μπορει να ασκησει μεγαλυτερη ροπη και επι της ουσιας το φρενο σου γινεται πιο δυνατο ενω ειναι το ιδιο αποτομο με πριν.
Δευτερον γιατι λες 800αρι?
Αμα εισαι για δισκους και τακακια καποια χρηματα θα τα δωσεις που θα τα δωσεις.
Για πισω αν δωσεις εξτρα τα χρηματα των βασεων εχεις μεγαλυτερα φρενα.
Για μπροστα βρισκεις ενα σωρο κομματια μτχ, οποτε μπορεις να διαλεξεις κατι καλο απο 330 πχ η καποιο αφτερ μαρκετ κιτακι.
Που κ παλι βεβαια θα το πληρωσεις καμποσο και κατα πασα πιθανοτητα θα παρεις μονο δαγκανες.
Ολα τα αλλα θα τις συνοδευουν για βαρος...
από τ στιγμή που η δαγκάνα ασκεί μεγαλύτερη ροπή αντίστασης με τ ίδια δύναμη δε γίνεται πιο απότομο το φρένο?
Bazil Van Sinner
25-04-13, 09:06
^
σωστη απορια!
ghost-rider
25-04-13, 11:22
Δεν φαινεται διαφορα στην προοδευτικοτητα του πενταλ.
Σημειωστε εδω οτι για να δουλευουν σωστα τα φρενα στο 46αρι θελει εξαερωση απο το δοχειο που συμπληρωνουμε υγρα με ενα μαραφετι που δεν ξερω πως το λενε.
Οταν του κανεις εξαερωση μονο με τον κλασσικο τροπο απο τις δαγκανες χανεις ολη την προοδευτικοτητα του φρενου και το abs χαζοεμπλεκεται ολη την ωρα.
nikos valvetronic
25-04-13, 11:38
Στα πίσω φρένα πιστεύω θα δει μικρή διαφορά ο Βασίλης γιατί η περισσότερη δύναμη πάει μπροστά στο φρενάρισμα.Όσον αφορά την διαφορά σε μένα (πάντα για μπροστά μιλάω από 286 σε 300χλ) ήταν εμφανής στην αποτελεσματικότητα και ένιωσα και πιο δυνατό το αρχικό δάγκωμα που λέμε.Εξαέρωση γίνεται σωστή με το καζανάκι που δίνει πίεση αέρα στο κύκλωμα των φρένων ΑΛΛΑ αν ο μηχανικός είναι αλάνι την κάνει και με τον κλασσικό τρόπο.Σε μένα έχουν γίνει και τα δυο χωρίς κανένε πρόβλημα thumb
ghost-rider
25-04-13, 11:50
Δεν ξερω ρε παιδια.
Εγω τωρα εχω μπροστα απο 330 κ πισω απο 325.
Ειναι προοδευτικο σε εκνευριστικο σημειο.
Ξεκινα λιγο στην αρχη και οσο του δινεις τοσο γραπωνει χωρις κανενα ξεσπασμα.
Βασικα ετσι ηταν και με τα στοκ. Δεν μου φαινεται να ειδα διαφορα.
Λιγο πιο αποτομο ισως εγινε οταν μπηκαν τα μεταλλικα μαρκουτσακια στα φρενα.
Αλλα και παλι η διαφορα ηταν τετοια που δεν ημουν ποτε σιγουρος οτι οντως ενιωσα κατι.
Εντιτ. Καποια στιμγη που ειχα ενα σετακι τετραπιστονα μπρεμπο μπροστα... Ναι τοτε μπορω να πω οτι τα εδινε ολα πολυ γρηγορα...
Στα πίσω φρένα πιστεύω θα δει μικρή διαφορά ο Βασίλης γιατί η περισσότερη δύναμη πάει μπροστά στο φρενάρισμα.Όσον αφορά την διαφορά σε μένα (πάντα για μπροστά μιλάω από 286 σε 300χλ) ήταν εμφανής στην αποτελεσματικότητα και ένιωσα και πιο δυνατό το αρχικό δάγκωμα που λέμε.Εξαέρωση γίνεται σωστή με το καζανάκι που δίνει πίεση αέρα στο κύκλωμα των φρένων ΑΛΛΑ αν ο μηχανικός είναι αλάνι την κάνει και με τον κλασσικό τρόπο.Σε μένα έχουν γίνει και τα δυο χωρίς κανένε πρόβλημα thumb
Συμφωνώ.
Πιθανολογώ όμως, πως όσο μικρή και αμελητέα δέιχνει σε εμας,
μπορεί να παίζει ρόλο φέρνοντας ποιο κοντά στο oem το brake bias.
Θεωρώ πώς δέν ειναι και το καλύτερο να έχεις πχ μπροστα φρένα απο 330
και πίσω την μονή 280*10
dark knight
25-04-13, 12:11
εγω εχω σε καμπριο(που ειναι πιο βαρυ) 330 μπροστα και 325 πισω, και ειναι αρκετα πιο αποτομο σε σχεση με τα νορμαλ
Bazil Van Sinner
29-04-13, 23:17
https://streetandcircuit.gr/e46-takakia-ferodo-bmw-20012005-bmw-323ci-e46-170hp-takakia-ferodo-c-38085_38149_38155_38176.html
https://gkiouzelidis.gr/index.php?route=product/product&product_id=399
αξιζουν ?
Bazil Van Sinner
30-04-13, 00:20
https://www.mister-auto.gr/el/piso-diskophren/bmw-3-e46-323-i-170bhp_v9091_g900008.html
giannis_compact
30-04-13, 01:07
Τα Textar είναι της BMW η πρώτη τοποθέτηση και τα 26 ευρώ μια χαρά είναι.
dark knight
30-04-13, 11:33
καλυτερα ΑΤΕ τα τεξταρ σφυριζουν λιγο
Bazil Van Sinner
30-04-13, 11:37
τα FERODO???
oi δισκοι TRW???
oi τιμες ειναι πολυ καλες,ειναι ελλαδα,αν δεν παιζει κατι σαν τα textar που το χω ακουσει και γω οτι σφυριζουν ,θα προχωρησω.
dark knight
30-04-13, 11:58
φεροντο ειχα βαλει μια φορα στο 30αρι και δεν σφυριζαν
Bazil Van Sinner
30-04-13, 12:42
ωραια,παμε για FERODO που τα χρησιμοποιουσα και σε μοτο.
απο δισκους τι κανουμε?ξερει κανεις για τους TRW?
Bazil Van Sinner
11-05-13, 20:40
Εχουμε και λεμε:
-δισκοι πισω Brembo
-τακακια Textar
-8lt Aral 5W-40 full Synth.
-φιλτρο λαδιου
.....σουμα 200ευρω.
πως σας φαινεται ο συνδυασμος και το συνολικο ποσο?να προχωρησω?
Δεν υπάρχουν τακακια Brembo???
8lt λαδι???
Bazil Van Sinner
11-05-13, 20:47
7+ λιτρα θελω,να χω λιγο και για συμπληρωμα μια χαρα ειναι .
θα ρωτησω για βρεμβο
ghost-rider
11-05-13, 20:54
Τα τακακια της brembo ειναι ειτε ferodo ειτε galfer.
Αναλογα που θα πεσεις.
Δεν αξιζουν.
Τουλαχιστον ετσι μου ειχε πει πολυ φιλος μου που εμπορευεται φρενα, αναρτησεις κλπ.
Παρε κατευθειαν ferodo αμα ειναι.
Προσωπικα παντως προτιμω τα ate.
Και ας μαυριζουν τη ζαντα λιγο παραπανω.
Αν θες να ξεφυγεις πολυ καλα ειναι τα ebc και τα pagid.
Vassilis ///M
11-05-13, 22:21
Τα τακακια της brembo ειναι ειτε ferodo ειτε galfer.
Αναλογα που θα πεσεις.
Δεν αξιζουν.
Τουλαχιστον ετσι μου ειχε πει πολυ φιλος μου που εμπορευεται φρενα, αναρτησεις κλπ.
Παρε κατευθειαν ferodo αμα ειναι.
Προσωπικα παντως προτιμω τα ate.
Και ας μαυριζουν τη ζαντα λιγο παραπανω.
Αν θες να ξεφυγεις πολυ καλα ειναι τα ebc και τα pagid.
Συμφωνώ με τα τακάκια Βrembo ότι είναι της Galfer αλλά προσωπικά έχω την καλύτερη εντύπωση σε θέμα φρεναρίσματος, σκόνης και γενικότερα είναι αθόρυβα....
Και με τα Αte με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο πάλι....
Bazil Van Sinner
13-05-13, 12:57
Μηπως να αλλαξω και τα υγρα φρενων???
Αν Ναι ,τι βαζουμε και ποσο κοστιζουν περιπου?
tasos.kamv
13-05-13, 13:09
Μηπως να αλλαξω και τα υγρα φρενων???
Αν Ναι ,τι βαζουμε και ποσο κοστιζουν περιπου?
Αφού θα αλλάξεις πίσω δίσκους & τακάκια, είναι πολύ εύκολο να αλλάξεις και υγρά φρένων... αξίζει νομίζω να το κάνεις
DOT 4 βάζουμε και παίρνει κάπου κοντά στο 1lt, λίγο λιγότερο, αν θυμάμαι καλά... κόστος υγρών 15-20¤, ανάλογα τη μάρκα.
Bazil Van Sinner
13-05-13, 13:10
DOT 4
1Lt.
Ευχαριστω Τασο.
tasos.kamv
13-05-13, 13:15
DOT 4
1Lt.
Ευχαριστω Τασο.
Δεν έχω μαζί μου εδώ που βρίσκομαι τώρα το tis να σου πω ακριβώς..
Αν πάρεις μπουκαλάκια των 250ml, ενδέχεται και τρία τεμάχια να σου φτάνουν...
Για τους zimmerman τι γνωμη εχετε;;;;
Μια χαρα ειναι, οι τρυπητοι σφυρανε λιγο στο φρενο. Ακουγεται ενα χρρρρρ..
Γιατι δεν βαζεις και σωληνακια υψηλης ? Αφου το κάνεις που το κάνεις...
Bazil Van Sinner
13-05-13, 17:41
Περασα το μεσημερι απ την αντιπροσωπια της πενβε να ριξω μια ερωτηση.
Εχουμε και λεμε πισω δισκοι+τακακια+καλωδιο =210 ευρω
εχουμε και ιμιτασιον,λεει,αλλη μαρκα θα εννοεις,λεω,εεεεε ναι,λεει,τι μαρκα,λεω,δεν ξερω λεει..........
και για πες τιμη, 180 ευρω,ευκαιρια ενα πραγμα...:facepalm:
και για 8λ λαδια μια τιμη παρακαλω,90 ευρω :facepalm:
δηλαδη 90+210=300 χωρις τα εργατικα :facepalm: :facepalm:
Παω αυριο να τσιμπησω με 200 το σετακι και τα υπολοιπα θα τα κανω τσιπουρα :th_Laie_67-1:
Μαρκο,το σκεφτηκα,αλλα θα ανεβασω υψηλη πιεση εγω και δεν κανει ειμαι σε ευαισθητη ηλίκια:whistle: ποσο παει ενα σετακι ???
Vassilis ///M
13-05-13, 18:56
Τελικά θα αλλάξεις υγρά φρένων?????
Εγώ αύριο πρωί θα παραγγείλω αυτά...
https://www.autocarb.gr/index.php/el/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=4275&category_id=229
Τζάμπα λέμεεεεεεεεεεε.........
Bazil Van Sinner
13-05-13, 18:59
Ναι υγρα θ'αλλαξω Μπιλ,κανει αποστολη με αντικαταβολη το AutoCarb?εχεις ξαναψωνισει?
Vassilis ///M
13-05-13, 19:14
Ναι υγρα θ'αλλαξω Μπιλ,κανει αποστολη με αντικαταβολη το AutoCarb?εχεις ξαναψωνισει?
Δεν συμφέρει με αντικαταβολή γιατί θα σου χρεώσουν coυrier 10¤ για έξοδα...
Δλδ άλλο ένα λίτρο θα πάει χαμένο....
Θα τους κάνω κατάθεση σε λογαριασμό και θα μου τα στείλουν με μεταφορική με χρέωση 2¤ :thumbsup::thumbsup:
nikosanastas46
13-05-13, 21:26
Εχω πισινα από 328. 150¤ με δαγκανες. Είναι σχεδόν καινούργια. Αν δεν βρεις εμένα συνεννοησου με τον Καζακο.
Bazil Van Sinner
13-05-13, 21:37
Εχω πισινα από 328. 150¤ με δαγκανες. Είναι σχεδόν καινούργια. Αν δεν βρεις εμένα συνεννοησου με τον Καζακο.
εχεις π.μ.
Bazil Van Sinner
13-05-13, 23:19
https://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=34211165211&_rdc=1
αυτα τι λενε?τα τεξταρ 110ευρω το σετ
Bazil Van Sinner
27-05-13, 14:11
Λοιπον τα πραγματα μου εφτασαν!
https://imageshack.us/a/img825/5425/dsc2819d.jpg
τακακια,καλωδιο.
https://imageshack.us/a/img402/5263/dsc2820i.jpg
τακακια χειροφρενου
https://imageshack.us/a/img823/9442/dsc2821r.jpg
https://imageshack.us/a/img407/862/dsc2822t.jpg[/IMG
δισκοι πισω
[IMG]https://imageshack.us/a/img16/8234/dsc2823d.jpg
λαδια ,φιλτρο,dot4 .
:thumbsup:
αυριο το πρωι παμε να τα φορεσουμε.
εχω μια απορια,εψαξα να δω πως σβηνει το γ@μωλαμπακι και οι περισσοτεροι γραφουν οτι σβηνει μονο του ,μετα την αλλαγη τους.
Ισχυει η' θα φρικαρω μετα την αλλαγη και θα θελει να το κανω εγω?
Ξερει καποιος?:thanks:
giannis_compact
27-05-13, 15:40
Μόνο του σβήνει, αλλά μπορεί όχι αμέσως, μπορεί να χρειαστεί να περάσουν κάποια λεπτά ή πολλές φορές να κάνεις και μια μικρή διαδρομή. Στις περισσότερες περιπτώσεις, όμως, σβήνει μόνο του. thumb
Bazil Van Sinner
27-05-13, 15:43
θενκς Τζων !
Vassilis ///M
27-05-13, 16:31
Άσε τον διακόπτη της μίζας στην σκάλα 2 (στην 3 παίρνει μπροστά) και θα σβήσει μόνο του σε 30''
Bazil Van Sinner
27-05-13, 17:25
πως σας φαινεται το σετακι?
δεν ειναι κανα φανταχτερο κουτι,αλλα τα βλεπω τιμια προ'ι'οντα,
τωρα αμα μου βγουνε μουφα,τι ειχαμε τι χασαμε,αν βγουν καλα,
που θα βγουν,να ξερετε πως την εβγαλα φθηναthumb
καλορίζικα!!!!
Αντε πάλι ξοδεύτηκες!!
άντε καλά φρεναρίσματα
τακακια χειροφρενου τζάμπα τα πήρες (εκτός αν έχουν πάθει κάποια ζημία), θα δεις τα δικα σ θα χουν πολύ ψωμί ακόμα, αυτα δε φθείρονται σχεδόν καθόλου μόνο ρύθμιση κ καθάρισμα θέλουν αν δ πιάνει καλά το χειρόφρενο.
Bazil Van Sinner
29-05-13, 08:29
^
ΟΝΤΩΣ!τα τακακια του χειροφρενου ηταν σαπια τελειως και δεν επιανε και καλα το χειροφρενο μου!
Αλλαχτηκαν και καθαρηστηκε ολη η περιοχη κατω απο το δισκο(δημιουργειτε μια κοιλοτητα "σαν" ταμπουρο)οπου και δημιουργειτε απο την σκονη των φρενων και τα
νερα που καθονται μετα το πλυσιμο,μια μουργα σαν σκουρια.....συρματοβουρτσα και τριψιμο λοιπον,αντισκωριακο και ετοιμος!
Μπηκαν και οι δισκοι και τα τακακια,ακολουθησε βολτα στρωσιματος.Ολα καλα,ουτε καποιος περιεργος ηχος ουτε τιποτα.
tasos.kamv
29-05-13, 08:47
^
ΟΝΤΩΣ!τα τακακια του χειροφρενου ηταν σαπια τελειως και δεν επιανε και καλα το χειροφρενο μου!
Αλλαχτηκαν και καθαρηστηκε ολη η περιοχη κατω απο το δισκο(δημιουργειτε μια κοιλοτητα "σαν" ταμπουρο)οπου και δημιουργειτε απο την σκονη των φρενων και τα
νερα που καθονται μετα το πλυσιμο,μια μουργα σαν σκουρια.....συρματοβουρτσα και τριψιμο λοιπον,αντισκωριακο και ετοιμος!
Μπηκαν και οι δισκοι και τα τακακια,ακολουθησε βολτα στρωσιματος.Ολα καλα,ουτε καποιος περιεργος ηχος ουτε τιποτα.
Καλορίζικα!! thumb
Αναμένουμε εντυπώσεις...
Bazil Van Sinner
29-05-13, 10:09
^
Eννοειτε πως!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.