Επιστροφή στο Forum : Best compressor/supercharger kit..
Υπαρχει το θρεντ του Στεφανου εδω.. https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=10994&page=4 απλα, εχω ενα φιλο με Ζ4 2,5 Μ54 και ψαχνεται..
Υπαρχουν ΠΟΛΛΕΣ εταιρειες.. G power, VF, Active autowerke, ESS κτλ..
Ποια ειναι η καλυτερη και πιο αξιοπιστη..??
Χρησιμοποιουν διαφορετικου τυπου κομπρεσσορες η καθε εταιρεια? Ποια ειναι τα + και - του καθε κιτ..?? Δεν εχω ασχοληθει ΚΑΘΟΛΟΥ με SC kit και δεν καταλαβαινω τιποτα.. :D
Ενταξει, για τα ESS ξερουμε.. :D
m-power_01
11-06-12, 13:37
Διάβασε το ποστ του ghost rider, και ρώτα.
Διάβασε το ποστ του ghost rider, και ρώτα.
Την ωρα που ποσταρες, διαβαζα το ποστ του ghost.. :D
Συμπληρωματικα
https://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQUZc1ImuplhqJfaLboStdwjgTOW6ZF0 qGnA2oH7Cfk_YqsR1hoEQ
Τομη ενος twin screw η κοχλιοφορου
https://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQj6nC7YlZD-gzW6BHm_qERyyaP-tH0apjCaiejgHWvs6VPI0dG
Tομη του rotrex και συγκεκριμενα της σειρας C. Παρατηρησε το πλανητικο του στο βαθος που δεν γραναζωτο αλλα λειο.
Ενας asa ειναι ιδιος με τον rotrex μονο που το πλανητικο του ειναι κανονικα με γραναζια. Δεν βρηκα εικονα, αν googlαρεις παντως θα βρεις πολλα πραγματα για τη λειτουργια τους.
Οι ASA που το πλανητικο τους ειναι με γραναζια, ειναι καλυτεροι απο τους rotrex να υποθεσω..??
Panos 316T
11-06-12, 19:00
Απο φιλο με ταπερ και κοντροστεκια δεν ηταν ικανοποιημενοι απο ροτρεξ.
Πιστευω οτι αυτοι που εβαλαν ess μονο τυχαια δεν εβαλαν ;)
black_beauty
11-06-12, 22:12
Παντως,ο Σταματης(ο γνωστος)που τον ειχε(rotrex)sto e30 με μοτερ απο 325 e36 ηταν πιστολι,γνωμη μου(παντα)ειναι ο καλυτερος κομπρεσσορας με ολο το συστημα του και το πως δουλευει.Τωρα περι ορεξεως....
Akis 330Ci
11-06-12, 22:36
Ενα ολοκληρωμενο κιτ ess ή rotrex για M54 απο τι τιμες ξεκιναει?? Εχω ακουσει οτι τωρα με την ''κρίσηστ''(ροντουλης :th_Laie_67-1:) εχουν πεσει λιγο οι τιμες..
Τι γνωμη εχετε για τα AA (Active Autowerke)..?? Υπαρχει αντιπροσωπος Ελλαδα..??
https://store.activeautowerke.com/active-autowerke-e46-330-supercharger-kit-level-1-p35.aspx Stage 1 365 BHP @ 7000 rpm!!!!!!!!
Ενα ολοκληρωμενο κιτ ess ή rotrex για M54 απο τι τιμες ξεκιναει?? Εχω ακουσει οτι τωρα με την ''κρίσηστ''(ροντουλης :th_Laie_67-1:) εχουν πεσει λιγο οι τιμες..
Τι τιμες εχεις παρει Ακη..??
Τι γνωμη εχετε για τα AA (Active Autowerke)..?? Υπαρχει αντιπροσωπος Ελλαδα..??
https://store.activeautowerke.com/active-autowerke-e46-330-supercharger-kit-level-1-p35.aspx Stage 1 365 BHP @ 7000 rpm!!!!!!!!
καλή απόδοση ψηλά, φτωχή ροπή χαμηλά
εγώ προτίμησα asa ο οποίος ήταν φορεμένος σε 330
πολλή ροπή χαμηλά ο twinscrew
γενικώς πολλές πληροφορίες για όλους τους κομπρέσσορες θα βρεις στο e46fanatics και στο bimmerforums
το γενικό συμπέρασμα είναι ότι αν θες κτηνώδη ροπή στις χαμηλές βάζεις ess ενώ αν θες ένα μοτέρ που να μοιάζει με πολύ δυνατό ατμοσφαιρικό, βάζεις centrifugal
Με ESS twin-screw μπορείς να πετύχεις πολύ καλούς συνδιασμούς ροπής σε πολύ μεγαλο φάσμα στροφών (απο χαμηλά) και δύναμης και ψηλά (χωρίς να κρεμάει ούτε στις 7000 RPM).
Για να επιτευχθεί χρειάζεται λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο εξαγωγής (σε σχέση με αυτόν που δίνει η ESS για 2ο στάδιο), λίγο μεγαλύτερη πεταλούδα, πιο ελεύθερη (σε σχέση με την εργοστασιακή) εισαγωγή και αντίστοιχο ECU software fine-tuning.
Για Μ54Β30 (με ESS TS2++) μπορώ να σου δείξω απόδοση 300 KW και 48 κιλά ροπής.
Στην συγκεκριμένη υλοποίηση, το μοτέρ λειτουργεί στα 8,75 psi με χταπόδια καταλύτες (200άριδες) και τελικό απο Supersprint. Απο εισαγωγή, στο μαμά φιλτροκούτι έχει φιλτρο αέρα BMC αλλά και set τροχαλιών απο Rogue Engineering.
Απο ESS είμαι ευχαριστημένος απόλυτα και την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
...........Απο εισαγωγή, στο μαμά φιλτροκούτι έχει φιλτρο αέρα BMC ......
Αν φορούσες το καρμπον βαρελάκι της bmc δεν θα απέδιδε καλύτερα? :think:
Αν φορούσες το καρμπον βαρελάκι της bmc δεν θα απέδιδε καλύτερα? :think:
Τον στροβιλισμό που θεωρητικά κάνει το βαρελάκι, τον κάνει ο twin-screw σε πολλαπλάσια "δίασταση". Το θέμα είναι να μπορεί ο twin-screw να ρουφάει απρόσκοπτα, γι αυτό έγραψα για πιο "ελεύθερη" εισαγωγή. Απο ΄κεί και πέρα αναλμβάνει η ESS...
Επαναφερω το θεμα..
Διοτι ο φιλος με το Ζ4 ψηνεται για κομπρεσσερ..
Τι επιλογες εχουμε απο Ελλαδα..??
Ποιοι φερνουν ποιες εταιρειες και σε τι τιμες, ξερουμε κατι..??
Επαναφερω το θεμα..
Διοτι ο φιλος με το Ζ4 ψηνεται για κομπρεσσερ..
Τι επιλογες εχουμε απο Ελλαδα..??
Ποιοι φερνουν ποιες εταιρειες και σε τι τιμες, ξερουμε κατι..??
Ζαχαρία για ESS μπορεί να απευθυνθεί στον "δικό μας" Μ3EST.
Ζαχαρία για ESS μπορεί να απευθυνθεί στον "δικό μας" Μ3EST.
Παντως σε μια κουβεντα που ειχα με τον Τσ0υτρ@ μου ειπε 7Κ για TS2..!!!
Μετα τι αλλες επιλογες υπαρχουν σε Rotrex ή ASA..??
Christos 330
29-08-13, 16:38
Αρε SSS54 που σας χρειαζεται !!!
Παντως σε μια κουβεντα που ειχα με τον Τσ0υτρ@ μου ειπε 7Κ για TS2..!!!
Μετα τι αλλες επιλογες υπαρχουν σε Rotrex ή ASA..??
Καπου τοσο πρεπει να βγαινει το TS2, 5200 νομιζω το δινει η ESS + μεταφ. + τελωνειο + τοποθ..
Αρε SSS54 που σας χρειαζεται !!!
Καλααααα....
Αμα βαλω κανα κομπρεσσερ καποια στιγμη.. θα πεταξω εξω και καθισματα.. και ηχοσυστηματα.. και τη Σταματια.. και η Σταματια εμενα.. :hystericalbs1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Και μετα ασε τα S54 να ψαχνονται.. :D :D :D :D
Καπου τοσο πρεπει να βγαινει το TS2, 5200 νομιζω το δινει η ESS + μεταφ. + τελωνειο + τοποθ..
Πολλα ρε συ..
Και δεν παιρνω με 10Κ ενα ολοκληρο Μ3 Ε46...
Πολλα ρε συ..
Και δεν παιρνω με 10Κ ενα ολοκληρο Μ3 Ε46...
Αλλα εξοδα αυτα Ζαχαρια. Τεκμηριο, τελη, φοροι και οτι ξερεις ηδη το αμαξι σου.
αντί να πετάξει τα λεφτά του ο φίλος σου, πες του να πάει να πάρει κάνα πιο καλό αμάξι που να είναι γρήγορο απο τη μάνα του. όχι ότι το δικό του δεν είναι, αλλά γιατί να μπλέκει σε ιστορίες με το ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ του αμάξι...
Αλλα εξοδα αυτα Ζαχαρια. Τεκμηριο, τελη, φοροι και οτι ξερεις ηδη το αμαξι σου.
Βρε σιγουρα.. δεν λεω οτι δεν εχεις δικιο..
Απλα σκεφτομαι οτι με 10Κ παιρνεις Μ3 αυτη τη στιγμη ετσι οπως ειναι τα πραγματα.. τα πετας ολα εξω.. το κανεις πισταδικο και το τρως οποτε σου δινεται η ευκαιρια.. και να το σπασεις.. ολο και κατι θα υπαρχει να πουλησεις να παρεις πισω καποια λεφτα..
Το κομπρεσσερ.. 7Κ!!!.. και με 10Κ παιρνεις αμαξι.. ετσι το λεω εγω..
Απλα αν ηταν ενα "ανθρωπινο" κοστος 3 αντε 4Κ το πολυ για ενα κομπρεσσορ κιτ τοποθετημενο, θα ηταν πολυ καλυτερα.. αλλα οχι 7Κ...
για κάτι που θα βαρεθείς σε 3-4 μήνες.
αντί να πετάξει τα λεφτά του ο φίλος σου, πες του να πάει να πάρει κάνα πιο καλό αμάξι που να είναι γρήγορο απο τη μάνα του. όχι ότι το δικό του δεν είναι, αλλά γιατί να μπλέκει σε ιστορίες με το ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ του αμάξι...
Καθημερινο δεν ειναι Θωμα..
Ειναι ενα Ζ4 2,5αρι χειροκινητο US spec με 14Κ μιλια.. το αμαξι ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ..
Προσφατα εμπαξε 18αρια Apex, αναρτηση Bilstein και απλα εχει ενα τελικο Bastuck..
Δεν το χρωσταει.. το γουσταρει ακομα... περισοτερο και απο το νεο Ζ4..
Και σου λεει αφου το πληρωνω που το πληρωνω, τουλαχιστον να το ανεβασω λιγο να το χαιρομαι περισσοτερο, αφου δεν προκειται να το χαρισω..
αν δώσει το δικό του, έχει μπόλικες επιλογές για αμάξι και 7κ καβάτζα.
ποιο φτηνά θα του βγεί ένα αμάξι με περισσότερα κυβικά, παρά αυτό που πάει να κάνει.
επίσεις να σκεφτεί το γεγονός οτι δεν έχει στα πόδια του ότι χρειάζεται σε περίπτωση που χρειαστεί κάτι. οι δουλειές αυτές θέλει να έχει και μάστορα δίπλα σου που να μπορεί να είναι εκεί όταν τον χρειάζεσαι και όχι να σου βγαίνει η πίστη με οδικές και φορτώματα επειδή σου άναψε ένα τσεκ έντζιν.
τα λέω αυτά διότι όσα χρόνια διαβάζω σε φόρουμ σχετικά θρεντ βελτιώσεων, μετά απο κάποιες σελίδες ξεκινάνε τα προβλήματα με φωτογραφίες και κείμενα που είναι για κλάμα.
Για να μπει ο κομπρέσορ θέλει και κάτι άλλο ???
(Εντόσθια?)
Οχι απαραιτητα αν μιλαμε για χαμηλη πιεση.
τα λέω αυτά διότι όσα χρόνια διαβάζω σε φόρουμ σχετικά θρεντ βελτιώσεων, μετά απο κάποιες σελίδες ξεκινάνε τα προβλήματα με φωτογραφίες και κείμενα που είναι για κλάμα.
Ολη η μαγκια ειναι στο προγραμμα..
Ενα κομπρεσσορ κιτ με μια safe πιεση μπορει να βγαλει τουλαχιστον +60 αλογα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.. χωρις να στρεσαρει ιδιαιτερα το μοτερ με κονσερβα προγραμμα..
Ειπαμε.. δεν θελουμε βελτιωσεις με ημερομηνια ληξεως.. :)
Επισης μιλαμε για κατι δοκιμασμενο..
Απλα το κοστος ειναι υψηλο.. ειδικα για ESS..
Για να μπει ο κομπρέσορ θέλει και κάτι άλλο ???
(Εντόσθια?)
Ανάλογα το στάδιο .
Ο ess για το ts3 θελει πιστονια ελατηρια τροχαλία μπεκ εκεντροφορους (αν δεν έχεις ts2+)
Και κοντα στα 5000¤
Ολη η μαγκια ειναι στο προγραμμα..
Ενα κομπρεσσορ κιτ με μια safe πιεση μπορει να βγαλει τουλαχιστον +60 αλογα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.. χωρις να στρεσαρει ιδιαιτερα το μοτερ με κονσερβα προγραμμα..
Ειπαμε.. δεν θελουμε βελτιωσεις με ημερομηνια ληξεως.. :)
Επισης μιλαμε για κατι δοκιμασμενο..
Απλα το κοστος ειναι υψηλο.. ειδικα για ESS..
Υψηλό κόστος αλλα αξιόπιστο τουλάχιστον όσο αφορά το τριλιτρο μοτέρ Μ54Β30 και μέχρι το ts2+ που ξέρουμε .
Στον ESS αν δε κάνω λάθος 60αλογα δίνει το ts1.
Ολη η μαγκια ειναι στο προγραμμα..
Ενα κομπρεσσορ κιτ με μια safe πιεση μπορει να βγαλει τουλαχιστον +60 αλογα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.. χωρις να στρεσαρει ιδιαιτερα το μοτερ με κονσερβα προγραμμα..
Ειπαμε.. δεν θελουμε βελτιωσεις με ημερομηνια ληξεως.. :)
Επισης μιλαμε για κατι δοκιμασμενο..
Απλα το κοστος ειναι υψηλο.. ειδικα για ESS..
Πέραν του προγράμματος που πολύ σωστά είναι optimized από τον ίδιο τον βελτιωτη ξοδευοντας αρκετές ώρες σε υπολογιστή - δρόμο - δυναμομετρο όμως, παίζουν και άλλοι σημαντικοί παράγοντες ρολο.
Πρώτος και κύριος, ο ίδιος ο χρήστης. Αν μιλάμε για άνθρωπο που δεν νιώθει και θεωρεί ότι με την ίδια συχνότητα μπορεί να πηγαίνει και να οδηγάει το αυτοκίνητο του όπως πριν το βελτιώσει, συνθήκες θερμοκρασίας και κατά πόσο τις λαμβάνει υπόψιν του ο οδηγος, και 1000-2 αλλά.
Τέλος πάντων, εν έτη 2013 και έτσι όπως είναι διαμορφωμένη η αγορά αυτοκινήτου σήμερα εγώ θεωρώ ότι είναι πεταμένα λεφτά. Αν μιλούσαμε για το 2005 όπου ένα 46αρι Μ3 πουλιωταν στα 65 χιλιάρικα και γενικά παρακαλούσε για να βρεις αμάξι ενώ εισουν με τα λεφτά στο χέρι, ναι συμφωνώ ότι τέτοιου είδους βελτιώσεις είχανε μια λογική και μπαινανε στη ζυγαριά. Σήμερα το θεωρώ χαζό εντελώς να πάει κάποιος και να πετάξει τόσα λεφτά για να πάρει 100 άλογα πάνω στο ίδιο αυτοκίνητο το οποίο ήδη έχει οδηγήσει αρκετές ώρες. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα το βαρεθεί σε πολύ μικρό χρονικό διαστημα.
Καθένας ότι γουστάρει κάνει βέβαια και αυτή είναι απλά η γνώμη μουν πράγμα το οποίο δεν σημαίνει ότι είναι και η σωστη.
Εγώ δεν θα το έκανα, ειδικά αν ειμουν από την χιο ( αν είναι από την χιο το παληκαρι). φαντάσου για το παραμικρό να χρειάζεται φόρτωμα, καράβι και δεν συμμαζεύεται για το παραμικρο.
Πέραν του προγράμματος που πολύ σωστά είναι optimized από τον ίδιο τον βελτιωτη ξοδευοντας αρκετές ώρες σε υπολογιστή - δρόμο - δυναμομετρο όμως, παίζουν και άλλοι σημαντικοί παράγοντες ρολο.
Πρώτος και κύριος, ο ίδιος ο χρήστης. Αν μιλάμε για άνθρωπο που δεν νιώθει και θεωρεί ότι με την ίδια συχνότητα μπορεί να πηγαίνει και να οδηγάει το αυτοκίνητο του όπως πριν το βελτιώσει, συνθήκες θερμοκρασίας και κατά πόσο τις λαμβάνει υπόψιν του ο οδηγος, και 1000-2 αλλά.
Τέλος πάντων, εν έτη 2013 και έτσι όπως είναι διαμορφωμένη η αγορά αυτοκινήτου σήμερα εγώ θεωρώ ότι είναι πεταμένα λεφτά. Αν μιλούσαμε για το 2005 όπου ένα 46αρι Μ3 πουλιωταν στα 65 χιλιάρικα και γενικά παρακαλούσε για να βρεις αμάξι ενώ εισουν με τα λεφτά στο χέρι, ναι συμφωνώ ότι τέτοιου είδους βελτιώσεις είχανε μια λογική και μπαινανε στη ζυγαριά. Σήμερα το θεωρώ χαζό εντελώς να πάει κάποιος και να πετάξει τόσα λεφτά για να πάρει 100 άλογα πάνω στο ίδιο αυτοκίνητο το οποίο ήδη έχει οδηγήσει αρκετές ώρες. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα το βαρεθεί σε πολύ μικρό χρονικό διαστημα.
Καθένας ότι γουστάρει κάνει βέβαια και αυτή είναι απλά η γνώμη μουν πράγμα το οποίο δεν σημαίνει ότι είναι και η σωστη.
Εγώ δεν θα το έκανα, ειδικά αν ειμουν από την χιο ( αν είναι από την χιο το παληκαρι). φαντάσου για το παραμικρό να χρειάζεται φόρτωμα, καράβι και δεν συμμαζεύεται για το παραμικρο.
Δικιο εχεις..
Ζητημα αν κανει 2000χλμ το χρονο.. αντε 1 φορα το χρονο, να βγει εκτος νησιου, καμια εθνικη ετσι λιγο να το πατησει.. και γενικα δεν ειναι καφτης..
Rotrex, Vortech, HKS, Lysholm, ASA...
Εχουν μεγαλες διαφορες μεταξυ τους..??
Καλυτερη-ποιοτικοτερη εταιρεια..??
ESS!!!
Δοκιμασμενα κ εγγυημενα πραγματα!
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (https://tapatalk.com/m/)
Rotrex, Vortech, HKS, Lysholm, ASA...
Εχουν μεγαλες διαφορες μεταξυ τους..??
Καλυτερη-ποιοτικοτερη εταιρεια..??
???????????????
Επισης, οσον αφορα το κομπρεσσερ, ειναι καλυτερο να εχει δικη του λιπανση ή να λυπαινεται απο το λαδι της μηχανης..??
dark knight
11-10-13, 21:12
Εχω μπει σε 330 με ροτρεξ .3 ατομα μεσα χωρις τελειοποιημενο προγραμμα και ηταν πολυ δυνατο.απο εξω φορουσε 18 αρες ουτε καν μ-πακ.αλλα φορουσε πσς 9,αντιστρεπτικες κ.α
Εχω μπει σε 330 με ροτρεξ .3 ατομα μεσα χωρις τελειοποιημενο προγραμμα και ηταν πολυ δυνατο.απο εξω φορουσε 18 αρες ουτε καν μ-πακ.αλλα φορουσε πσς 9,αντιστρεπτικες κ.α
Αυτη τη στιγμη το πιο φτηνο κιτ στην Αμερικη ειναι της VF το οποιο δινει συν 100 αλογα..
Οπως και να χει.. Διαφορα θα εχει..
Καθημερινο δεν ειναι Θωμα..
Ειναι ενα Ζ4 2,5αρι χειροκινητο US spec με 14Κ μιλια.. το αμαξι ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ..
Προσφατα εμπαξε 18αρια Apex, αναρτηση Bilstein και απλα εχει ενα τελικο Bastuck..
Δεν το χρωσταει.. το γουσταρει ακομα... περισοτερο και απο το νεο Ζ4..
Και σου λεει αφου το πληρωνω που το πληρωνω, τουλαχιστον να το ανεβασω λιγο να το χαιρομαι περισσοτερο, αφου δεν προκειται να το χαρισω..
sorry για off
αυτο ειναι?
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4097442/
sorry για off
αυτο ειναι?
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4097442/
Αυτο ειναι..
Βασικα αυτος προσφατα εμπαξε 2,5αρη Ζ4 το τελευταιο μοντελο σε τιμη ξεφτιλα.. οποτε το χει βαλει για πουλημα.. και εγκατελειψε την ιδεα του κομπρεσσερ..
Ας μην γινουν σχολια για την αγγελια/τιμη κτλ και ξεφυγει το θεμα..
Οποιος θελει κατι, πολυ ευχαριστως με πμ..
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.