Επιστροφή στο Forum : Με το σκ@τό στην κάλτσα / Με το χαμόγελο στα χείλη
Ποιό αυτοκίνητο σας έχει κάνει να χεστείτε επάνω σας.
Να σας φύγει η ούγια.
Να πείτε, ΟΚ, αυτό το αυτοκίνητο ΔΕΝ μπορώ να το πάω με τίποτα.
Ξεκινάω
Νο1
Ενα Austin Montego Turbo - του πατέρα ενός φίλου, όπου όταν πάταγες το γκάζι ένοιωθες να ανοίγουν οι θόλοι.
Νο2
Ενα Mazda Mx5 gen1 με τούρμπο όπου ήταν τόσο χάλια και τόσο μεγάλη η κλωτσιά του τούρμπο ώστε αν "έμπαινε" με τρίτη μπορούσε να σε γυρίσει για πλάκα στα 110 χιλιόμετρα.
Νο3
Ενα Opel Kadett GSi όπου είχε γίνει μετατροπή μόνο στον κινητήρα και φρενάραμε στο Μέτσοβο για να σταματήσουμε στο Δομοκό.
Καλύτερα
Νο1
Ενα Renault Clio Williams γνήσιο, όπου ακόμα και σήμερα θα το αγόραζα
Νο2
Ενα Z3M επίσης γνήσιο όπου ήταν απλά ανεπανάληπτο - ειδικά ανοιχτό
Νο3
Ενα CLS (μερκ) όπου μπήκα μέσα έκλεισα την πόρτα και είπα, Oslo here I come.
δικά σας
uno turbo---με μουφα αναρτησεις και φρενα... και γυρω στα 150ps
uno turbo---14αρι με 28rs
forester 2500cc 400+ps με μαμα αναρτησεις!
saxo turvo γυρω στα 380ps
sierra cosworth τσιγκλισμενο...
golf mk1 1000cc___ τρομακτικοτατο.... δεν μπορουσα να ξεχωρισω 1η με οπισθεν και 3η
Αυτα μεχρι στιγμης
ενα του group vag που μια μπηκα και μεχρι να φτασω ελεγα Παναγια μου δεν προλαβα να αποχαιρετησω τα παιδια μου με το ρημαδι, μιλαμε χεστηκα απο το φοβο μου ομως:hystericalbs1:
Πλακα πλακα εντυπωση τεραστια μου ειχε κανει το μοντελο της celica το 1992 ειχα παθει πλακ το πως πηγαινε!!
Τι με βαζεις να θυμαμαι τωρα....
Το χειροτερο
Ενα simca 1100 hatchback του αδερφου μου, στο οποιο ειχε αλλαξει τον κινητηρα (μονο) με καποιον που δεν μαθαμε ποτέ τι ηταν (ακομη παραμενει αγνωστο) το οποιο στη κυριολεξια αλλου πατουσε και αλλου βρισκοταν.
Από φρενα δε, ....αστο....
Τσαγιαζε οτι κυκλοφορουσε, αλλά οδηγουσες με τη ταυτοτητα στο στομα.....
Η αξεχαστη καλυτερη εμπειρια
1. Μια Lancia Stratos....Ειχα ξεχασει πως λενε...
2. Μια Porsche 930 Turbo 3,3 που την οδηγησα σε πιστα στο long island. Οποτε το θυμαμαι ξαναρχεται εκεινο το χαμογελο του ηλιθιου ....
The worst
-LADA 2105 POWERED BY FIAT του πατερα ενός φίλου μου, με μοτερ σαζμαν απο 2,0 mirafiori. Αρκετα δυνατο κοντα στα 150 αλογα αλλα με φρενα και αναρτηση για τα μπαζα
-Υugo με μοτερ απο lancia 1500cc με διπλα 44αρια dellorto, ροικι σε καπακι Αlquati και θολομπαρα απο μεταλλικο στυλο περιφραξης. Το αυτοκινητο ηταν αρκετα δυνατο αλλα ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΑΛΙ.
-Autobianchi πρωτης γενιας ενος παλιου φιλου απο την Πολιτεια με μοτερ απο uno turbo 1.3 και ταμπουρα πισω. (Για τους παλεους οταν ειχαν ξεκινησει οι "κοντρες" στην πλατεια της Πολιτειας αυτο το παρταλι ηταν λευκο και full υπολογισιμο)
The best
-VW GOLF MKII ΜΑΝΗΑΤΤΑΝ POWERED BY OETTINGER, το ειχε ενας φιλος οταν σπουδαζα σοβαρα στο TAVERN αλλιως La Verne (pro UK) όπου ακόμα και σήμερα θα το αγόραζα. Φοβερα ομορφο αυτοκινητο.
-944 Porsche turbo S του 1991. Το φοιτητικο μου αμαξι. Τον εφαγα τοτε τον συνχωρεμενο τον πατερα μου αλλα τελικα τα καταφερα. Καθε βραδυ για το 944 του ελεγα στο τηλεφωνο. Μιλαμε για πραγματικα οπλο, ειδικοτερα το δικο μου το ειχα φτασει στα 330 αλογα αλλα το αμαξι ηταν φοβερα ζυγισμενο. Δεν θα ξεχασω τα ταξιδια μου (Αθηνα - Plymouth) με το οπλο. Μεγαλη μαλακια που δεν το κρατησα ακομα και σημερα με Αγγλικα νουμερα.
-Η Ε30 που ειχα και πουλησα. Super σε ολα της.
-Ε30 Μ3 του κολλητου μου (powered by S62 & stock ecu!!!!!!)
-Το σκαθαρακι μου :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Τo χειροτερο
Ηyundai αγροτικο με αλαγμενο μονο το μοτερ απο Mitsuba 1600 παναλαφρο αλλου η μουρη αλλου ο κ@λ@ς συνεχως!!
Το καλυτερο
350Ζ γυρω στα 315 αλογα πολυ κρατημα σε στροφιλικια
ταπερ γυρω 300 αλογα ατμοσφαιρα να γυριζει 10300
το χειρότερο Μazda RX-4 με wankel και άκαμπρο άξονα πίσω του 80κατι ... μόλις έπιανε ροπή στις 6.000 στρ περίπου, σβούριζε χωρίς να προλάβεις να πεις κιχ. Αυτά στην ευθεία, στις στροφές δεν υπήρχε αύριο. Στη βροχή κλειδωνόταν στο γκαραζ,
τα καλύτερα Ε46 cabrio 325i και Type R μαμά.
Ένα TVR Griffith 500 στην Αγγλία. Πολύ γρήγορο, πολύ ελαφρύ, πολύ απρόβλεπτο, πολύ εύκαμπτο και με σκατά φρένα.
Επίσης, ένα RS2 ΜΤΜ ενός φίλου στον Ωρωπό. Με τρόμαξε με τον ρυθμό που επιτάγχυνε. Μακράν ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα και προσωπικό μου απωθημένο.
giannis_compact
07-06-12, 17:29
Επίσης, ένα RS2 ΜΤΜ ενός φίλου στον Ωρωπό. Με τρόμαξε με τον ρυθμό που επιτάγχυνε. Μακράν ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα και προσωπικό μου απωθημένο.
Audi lover?:shok:
εγω τα κανο πανο μου οταν καθομε συνοδιγος στο micra της γυναικας μου...
Audi lover?
με τριχα για πουλοβερ...
Nick bmwlover
07-06-12, 18:44
Audi lover?
με τριχα για πουλοβερ...
με βιδα κ ενα γκροβερ...
Audi lover?:shok:
με τριχα για πουλοβερ...
με βιδα κ ενα γκροβερ...
:th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:
To Z3 μου.....ειδικα ξεσκεπαστο...χαρος
To Z3 μου.....ειδικα ξεσκεπαστο...χαρος
θέλω να με πας βόλτα...:whistle: Με ξεσκέπαστο όμως ε! :th_Laie_67-1: :rally: :rally:
Nickolas_s2k
07-06-12, 20:01
XΑΡΟΣ - ΤΡΕΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ !! Αυτο που νιωθεις στο ζ3 του Βαγγελη ειναι ΤΡΟΜΟΣ!! λες εδω ειμαστε τωρα εφτασε η ωρα μου.. Απλα τρομεροοοοοοοο το feeling!!! αυτο το πραμα εγω δεν το χω ξαναζησει στη ζωη μου ακομα και στο s3 του φιλου μου που ειναι κοντα στα 650hp.
To Z3 μου σε οδόστρωμα με υγρασία είναι σαν ρώσικη ρουλέτα, καλύτερα να κατέβεις και να το κλειδώσεις. Μια φορά που ήμουν αναγκασμένος να το πάω για μεγάλη απόσταση σε τέτοιες συνθήκες, είχα περίπου χ@στεί επάνω μου.
Και να φανταστείτε οτι όταν βρέχει, όλα καλά (σχεδόν).
Σαν καλύτερη αίσθηση, μια εμπειρία με Μ6 θυμάμαι, όπου άλλαζα λωρίδες εξακολουθητικά με ταχύτητες πάνω απο 220 και το αμάξι σου έδεινε την αίσθηση οτι ήταν βιδωμέν ο στο δρόμο και ενέπνεε ΑΠΟΛΥΤΗ εμπιστοσύνη.
Επίσης η αίσθηση επιτάχυσνης αλλά και φρεναρίσματος που είχα με ένα "εξελιγμένο" Mitsubishi EVO 9 ενός δικού μου ανθρώπου, είναι κάτι που δεν μπορώ να ξεχάσω, on/off καταστάσεις...
τα Ζ3 απο τα συμπεθερια!:warriorsmiley:
απλα ...ΘΕΙΚΑ!:worthy::hyper::electrician2:
Οσο κ αν ΧΕΣΤΕΙΣ...θελεις ΚΙ ΑΛΛΟ!:th_Laie_67-1::fountwtis::fountwtis:
SIERRA COSWORTH γύρω στα 450 άλογα.
Μουφυγε το σώβρακο ! :shok:
Από άριστη οδική συμπεριφορά σε φρένα επιτάχυνση κτλ, έχω εμπειρίες με MAZDA 323 Gtr, MITSUBISHI EVO vii και viii. Η μεγάλη αγάπη όμως για το evo δεν κρύβετε. Και με βροχή και με χιόνια εκεί που δεν περπατούσε τίποτα γάζωνε ο 'πολεμιστής'!!
https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=219604&postcount=28
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
07-06-12, 21:44
to καλυτερο mercedes E 500 φιλου μου
το χειροτερο steyer 680 m3 ελληνικου στρατου
Stunt Mike
07-06-12, 22:09
SIERRA COSWORTH γύρω στα 450 άλογα.
Μουφυγε το σώβρακο ! :shok:
Θα συμφωνησω απολυτα!!Αυτο που με τρομαξε-τσιτωσε πιο πολυ σαν συνοδηγο αλλα και σαν οδηγο ηταν ενα τετραπορτο Sierra 8μπεκο με 560hp και πισωκινητο!Ακομη και στα 180-200 γυρναγε η ουρα να σε δαγκωσει!Τρομακτικο επισης σε αισθηση επιταχυνσης ενα Celica GT4 γυρω στους 730hp τοτε,που σε κολλαγε στο καθισμα μεχρι τα 240χλμ!
Το καλυτερο??Ελπιζω το δικο μου!!!! thumb :mpaks:
Spyros E81
07-06-12, 23:27
Mitsubishi Lancer evo IX 950αλογα.Απλα χανεις τα παντα γυρω σου και κοιτας μονο τον οριζοντα!
Bόλτα με αυτό πριν μερικά χρόνια σε επαρχιακό δρόμο με ποικιλία στροφών στο Κιλκίς.
https://www.rally.gr/data/photo/29590.jpg
Σωκράτης Τσολακίδης o επί σειρά ετών πρωταθλητής βορείου Ελλάδος.
Subaru Impreza Group N.
Ο τρόπος που επιταχύνει, πυροβολάει το antilag και φρενάρει ένα τετρακίνητο αγωνιστικό τέτοιου επιπέδου, δεν μπορεί να περιγραφεί με λέξεις και δεν μπορεί να τον προσομοιώσει σχεδόν κανένα αυτοκίνητο δρόμου.
Αξέχαστη εμπειρία που δεν συγκρίνεται με άλλη βόλτα...
Skyline_IS
07-06-12, 23:53
To καλυτερο ηταν βολτα με nissan GTR
Για κανα μισαωρο ημουν καπως ετσι
https://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/73435/73435,1206286658,1/stock-photo-ecstatic-business-man-jumping-in-the-air-10669840.jpg
Bazil Van Sinner
08-06-12, 00:39
thumb Ωραιο θεμα!
Λοιπον το χειροτερο,ηταν και το πρωτο μου!Ηταν ενα Subaru600/Rex,της γιαγιας μου:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:,μοντελο 83'!!Το αυτοκινητο ηταν τελειως προχειροδουλεια,ακουστε specs...πισωκινητο(ουαου!!!)πισ κινητηρας(αλλα porche),boxer(....παλι porche:th_Laie_67-1:)2κιλυνδρο 550cc,ακριβως ιδιο με της φωτογραφιας
https://img850.imageshack.us/img850/6047/subaru60003.jpg (https://imageshack.us/photo/my-images/850/subaru60003.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (https://imageshack.us)
...διαιρουμενες 13αρες ζαντες...και 5 16χρονους μεσα γομαρια..:hystericalbs1::th_Laie_67-1:να 'ναι καλα οποιος η'οτι μας φυλαξε και ζουμε και τα λεμε!!!
Τωρα για το καλυτερο...ειναι καπως δυσκολο..το πιο απολυτο,το πιο αλητικο,το πιο οπλο που ανεβηκα ηταν ενα(παλι)Subaru Impreza Sti Prodrive.Ενος φιλου που ζει στην Ελβετια και καθε καλοκαιρι μας χαζευει μ'αυτα που φερνει!!!400+αλογα και ΟΛΑ τα καλουδια της prodrive πανω του!!!Καταιγιστικη επιταχυνση,απιστευτο στριψιμο,κ@υλωτκος ηχος του boxer με με την εκτονωση,φρενα αγκυρες...:dance1:
p.s.τον Αυγουστο θα εχω εμπειρια απο FocusRS500 μπρρρρρρρ:shok:
m_power_lunatic
08-06-12, 07:28
Απο τα πιο πιο επικινδυνο ητανε ενα απο τα 2 Punto Gt που ειχα σε πολυ μικρη ηλικια που μετα απο βελτιωση μηχανικη ειχε ξεπερασει σε φουλ πιεση τα 280ps με μαμα φρενα και μονο ενα σετ ελατηρια B+G.Mπλοκ 16αρι και σφυρηλατα πιστονια/μπιελες και παρα πολλα πραγματα ακομα.Βλακειες της ηλικιας.....
Την ιδια εποχη ειχα οδηγησει FORD SIERRA COSWORTH πισωκινητο με εναν σκασμο πραγματα πανω.Θυμαμαι μου το ειχε δωσει σε μια απεραντη εκταση καπου στην Μαγουλα να το οδηγησω λογω ηλικιας,....τί να οδηγησω???Δεν ενιωθε το αμαξι τί εκανε.....
Απο τα καλυτερα ειναι ολοκληρη η σειρα Μ3 (εκτος Μ3 Ε92) που με αξιωσε ο θεος να εχω στην κατοχη μου στο παρελθον και να μπορω να κανω και καποια συγκριση μεταξυ τους.Απο ολα θα ξεχωριζα την Μ3 Ε46 μου την οποια ξαναοδηγησα χθες μετα απο 1 χρονο που την εχω πουλησει μετα απο παραχωρηση του φιλου ιδιοκτητη.ΑΜΑΞΙ με κεφαλαια γραμματα και λογω μοντελου αλλα και λογω καταστασης το συγκεκριμενο για αυτο και δεν το συγκρινω με την Μ3 Ε36 μου ή την Μ3 Ε30 μου η οποια θελει δουλιτσα για να ερθει στα μετρα μου.
Ενα EVO 6 RS group n πραγματικο αγωνιστικο ενος φιλου μου και παλαιου πρωταθλητη RALLY.Προσφυση απο αλλο πλανητη......
Εδω να πω οτι την μεγαλυτερη ασφαλεια αισθανομουνα οποτε οδηγησουσα καποιο αγωνιστικο οποιασδηποτε κατηγοριας.Αυτα που προσφερει ενα αγωνιστικο σε επιπεδα ασφαλειας οσο αναφορα την ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια ξεπερνουνε οποιοδηποτε πολιτικο αμαξι.
Στο παραπανω βαζω και εναν γυρο στο NURBURGRING με το αγωνιστικο VIPER της TEAM ZAKSPEED σαν συνοδηγος εγω και στο τιμονι ο υιος Zakofski πολυπρωταθλητης.Ενταξει..... .τι να πω και τι να περιγραψω,το θυμηθηκα χθες που το συζηταγα με μια πολυ καλη παρεα στο σπιτι ενος φιλου που ειχα παει.
Θα συμφωνησω απολυτα!!Αυτο που με τρομαξε-τσιτωσε πιο πολυ σαν συνοδηγο αλλα και σαν οδηγο ηταν ενα τετραπορτο Sierra 8μπεκο με 560hp και πισωκινητο!Ακομη και στα 180-200 γυρναγε η ουρα να σε δαγκωσει!Τρομακτικο επισης σε αισθηση επιταχυνσης ενα Celica GT4 γυρω στους 730hp τοτε,που σε κολλαγε στο καθισμα μεχρι τα 240χλμ!
Το καλυτερο??Ελπιζω το δικο μου!!!! thumb :mpaks:
Να συμπληρώσω ότι το Sierra που είχα κάτσει συνοδηγός, ήταν τετρακίνητο
με μπουρί από σόμπα για εξάτμιση και αν καθόσουν πίσω από το αυτοκίνητο
για τρία λεπτά έφευγες με χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια ! :th_Laie_67-1:
Christos 330
08-06-12, 10:36
Nissan 200 sx (s13) με μοτερ silvia κοντα στα 500 hp . . .
Αν εχεις χερια οδηγεις αν οχι συνοδηγος !!!!
Δεν παλευοταν με τιποτα ολα τα αφηνε κατο μιλαμε για εποχες πριν 8 χρονια . . .
Aξεχαστες καταστασεις !!!
αυτοκινητα χαροι...
βασικα οτιδηποτε driftadiko με low budget αναρτηση και κολλημενο= τρελλος χαρος...και αρχιζω..toyota starlet 3k εως f20c...ολα χαροι...opel kadett απο 1.6lt και ανω..(και το δικο μου μεσα ανετα...)..toyota ae86 με 4age..χωρις σοβαρες λυσεις ή τιμονια..επισης μεγαλος χαρος...bmw e30 με bilstein και κολλημενο..ανεξαρτητως μοτερ...απλα με μια ειδοποιο διαφορα..οσο πιο μεγαλο μοτερ και βαρυ μπροστα ακομα χειροτερο το αμαξι..ford escort mk2 με pinto μοτερ και φυλλα σουστας πισω...αλλος χαρος..toyota corolla ke35 επισης..
και παω στα πιο light....bmw e36...θελει καποια εμπειρια αλλα ακουει..γιατι εχει τιμονι...bmw e34..τα ιδια..mx5 1-2 καλο τιμονι αλλα μενεις απο δυναμη...νευρικο αλλα ακουει..
και παμε και στα υπεροχα....που σε κανουν χερα ενω δεν εισαι....bmw m3 36-46..bmw m5 e39..porsche 928..mazda rx8 και αλλα που ξεχνω τωρα..
δυστυχως δεν εχω οδηγησει ουτε evo..ουτε rx7....καποια στιγμη ισως..
και απο αγωνιστικα αυτο εδω. Ειχε κανει παραπλησιο χρονο στην Αγια Αννα με την Μ3 του Ευθυμιου και τοτε ο "Αριστερη Λωριδα" ειχε βγαλει λιγο χολη για το ποσο "ιστορικο" ειναι γιατι τα αγαπημενα του Alfa ειχανε πατωσει. Εκρηκτικα γρηγορο αυτοκινητο και πρεπει να εχεις πραγματικα χερια για να το πας τοσο γρηγορα ωστε να εκμεταλλευτεις τις φοβερες δυνατοτητες του.
Τα πιο τρομακτικά που έχω μπει
1.fiat uno turbαρος ανοιγε στην αρχή σε λογικά πλαίσια και κάποια στιγμή απλά έφευγες για κόλαση/παράδεισο...η λέξη στροφή άγνωστη :th_Laie_67-1:
2. Το Ζ3 του φίλου μου του Βαγγέλη
To Z3 μου.....ειδικα ξεσκεπαστο...χαρος
μέχρι 240 προλάβαμε να ανοίξουμε ένα βράδυ σκεπαστοί αλλά ήταν αρκετό για να καταλάβεις ότι πας με την ταυτότητα στο στόμα...:D :rally:
Tα καλύτερα που έχω μπει
1. Μ5 Ε60 by deep...:thumbsup: Οτι και να πω,απλά απερίγραπτο...:thumbsup::thumbsup::thum bsup: :rally: :rally:
2. Μ5 Ε39 ήσυχου οικογενειάρχη με "μικρές" ανησυχίες στο δρόμο...Το αμάξι απλά Νο2 κορυφή...
Panos 316T
08-06-12, 13:16
Lancia delta 750 μοτέρ ως συνοδηγός
Δεν υπήρχε αυτό το πράγμα...
σε κάθε πάτημα γκαζιού κατέβαζε σχεδόν 10άρες και ταυτόχρονα η καρκάνα μου έδινε ανάποδα κουτουλίδια στο προσκέφαλο , το στομάχι μου ανακατευόταν,με έπιανε κρύος ιδρώτας , η χειρολαβή πήγε να ξηλωθεί από την καταιδρωμένη μου παλάμη , είχαν πεταχτεί κόντρα φλέβες στα δικέφαλα,η αδρεναλίνη ξεχείλιζε, τα πόδια μου ήταν έτοιμα να τρυπήσουν το πάτωμα από τα εικονικά φρεναρίσματα, κοινώς μου είχε φύγει ο κλ@νιάς!
και σκ@τό και χαμόγελο :D
τρομακτικα:
το χειροτερο αμαξι που ειχα ΤΟΥΟΤΑ ΚΕ25.
το αμαξι χωρις φρενα, χωρις αμορτισερ, χωρις λαστιχα, χωρις τιποτα....με ατερμονα για τιμονι , 12αρες ζαντες και χωρις σερβο στα φρενα
και εγω παντου και παντα, τεζα! , αγιο ειχα !
+
ξαδελφης μου ΜΙΝΙ το παλιο 1000cc (*με το χαρτονι στο ταμπλο για οσους ξερουν)
4 ατομα μεσα να κανουμε καταβαση Νεα μακρη, διχως αυριο!! και λογο οτι δεν ειχε γινει μια φορα αυτο,(καλοκαιρι γαρ) καθε φορα πηγαιναμε ακομα ποιο χυμα,(ειχαμε χασει και 2 τασια, αυτα τα νικελ που μπαιναν πανω απο τις σιδερενιες ζαντες ) οταν περασαν τα χρονια και βαλαμε λιιιιιιγο μυαλο, σκεπτομενοι το τι ειχαμε κανει,εκεινο το καλοκαιρι ,τρεμαν τα ποδια μας μονο και μονο που το συζητουσαμε !
το πιο τρομακτικό για μένα ήταν ένα αγωνιστικό μάντα, του πατέρα ενός φίλου μου.
στα 500 άλογα περίπου, τέρμα γυμνό...μιλάμε για τελείως διαστροφή. με 150 - 160 ο άλλος ο χάρος ανάβαση στο δερβένι το δίπλωνε με μια γκαζιά, και έφτανε οριακά να περνάει ξυστά απο το διάζωμα.
το καλύτερο αμάξι που έχω οδηγήσει για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον, είναι του κρητικού με όλα τα μπαξίματα που είχε κάνει, πρίν ξεκινήσει να το γδύνει, και του ΝΙΚ_Μ3, που παρόλο την πολύ μικρή βόλτα, δεν χρειάστηκε και πολύ για να καταλάβω ότι πρόκειτε για τρελό ατμοσφαιρικό κτήνος.
το χειροτερο ηταν ενα Σεατ Μαρμπελλα......οτι και να πω .....
Το καλυτερο που εχω οδηγησει στην ζωη μου,στα 46 μου, ειναι η //Μ5 Ε60 του φιλου μου του Αλεξη!!!!:thnx:....ακομα χαμογελαω!!!:original:
Leonidas_E39
08-06-12, 22:13
Το καλύτερο
To σκατό δεν πηγε στην περιπτωση μου μονο στην κάλτσα αλλα και στο κάθισμα του συνοδηγου :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: στο Μ τριο του Θωμα (ευχαριστω ακομα μια φορα για την βολτα στην πιστα) μετα την 2η γυρα ομως τα χρειάστηκα ποιο πολύ μιας και το πηγαινε ο Ψηλος τάπα και με τα λινα εξω αφου δεν ειχε μεινει γομα πανω στο λάστιχο πρέπει να εμεινε το αριστερο γονατικο αποτυπωμα μου στην κονσολα απο το Μ τριο. :hystericalbs1::hystericalbs1:
Το χειρότερο
Ενα φορτηγο Μercedes 911 της δουλειας σαν αυτο εδω περιπου https://www.mascus.com/image/product/large/bb1010be/Mercedes-Benz-LA-911,bc25c901.jpg χωρις υδραυλικο τιμονι σε δρομολογιο ανηφορικο με στροφες να μενει απο ατροφεια πετρελαιου και να προσπαθούμε να κανουμε εξαερωση πανω στην στροφη που μας αφησε , μιλάμε για τρελά γούστα. :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Το essαρισμένο μιτριο του γιατρού με τα 620. Δεν πρόλαβε το σκ@τό να πάει στην κάλτσα, γιατί ήταν μόνο 300 μέτρα διαδρομή. :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
....ξεχασα να πω για το στρατο, 164ΤΕ Σαμος πυροβολικο , οδηγος σε 5 τονο ρεο (αυτα με την μπετζινα!) , με 155 πολυβολο κοτσαρισμενο πισω, καταβαση απο Μυτιληνιους Σαμο, και ξαφνικα no brakes my dear! εξελιχτηκαν αποιρες σκηνες καλους! με αποκορυφωμα την εσκεμμενη εξοδο του οχηματος στο "χαντακ" μπας και σταματησει το θεριο! , γιατι δεν κοβοταν η φορα με τιποτα! ακομα θυμαμαι το 1το τσιγαρο που ειχα κανει, μαλλον δεν το εκανα, απο το τρεμολο δεν μπορουσα να το βαλω στο στομα ...
Το σκ@τό στην κάλτσα!!!!!
1) VW Golf MK4 ενός φίλου 550+ ps. Φρικη είτε σαν οδηγός είτε σαν συνοδηγός!!!!!
2) FIAT Punto GT ΜΚ1 με μοτερ απο Intergrale full stage 3 και στο δρόμο για το Φιλίππειο στη Θεσσαλονίκη. (Δοκιμαστική ανάβαση) Πίστευα οτι 4 θα με έβγαζαν απο εκει μεσα...
3) Βόλτα με τον αδερφό μου με το αυτοκίνητο του σαν συνοδηγός (τελείως μαμα ΤΟΥΟΤΑ Corolla 2006). Priceless!!! (And Breathless!!!!!)
Yπέρτατη απόλαυση!!!!
1) Original Lancia Delta Intergrale!!!! (Εγώ στεναχωρέθηκα περισσότερο απο τον ξάδερφό μου όταν την έδωσε!!!)
ποιός είχε το ντέλτα ρε μλκ???
ποιός είχε το ντέλτα ρε μλκ???
O Tάσος. Παίζει και να μην τον ξέρεις. Είναι ο ξάδερφος που μένει στο Κιλκίς. (απο το σόι της μαμάς μου είναι) Το αμάξι κυκλοφορεί ακόμα στο Κιλκίς. Είναι το κλασικό κόκκινο πρησμένο Delta με "βυσματικές" πινακίδες.... Απλά κούκλα!!! Περιττό να πω οτι το μετάνιωσε οικτρά....
m-power_01
09-06-12, 02:27
Πιστεύω ότι θα ήταν πιο ενδιαφέρον αν μιλούσαμε μόνο για εργοστασιακά αμάξια. Μιας και θα καταλάβαινε και άλλος κόσμος το συναίσθημα που πιθανόν να είχε βρεθεί στο ίδιο τιμόνι.
Sexy Alexi
09-06-12, 13:03
Πιστεύω ότι θα ήταν πιο ενδιαφέρον αν μιλούσαμε μόνο για εργοστασιακά αμάξια. Μιας και θα καταλάβαινε και άλλος κόσμος το συναίσθημα που πιθανόν να είχε βρεθεί στο ίδιο τιμόνι.
Εύγε Σύντροφε.
Το χειρότερο:
Το Μ5 του alexm. Σα να οδηγούσα ζελατίνη με 20άρες ζάντες.
Επίσης, το Ε60 του Panos E60. Υπερβολικά αθόρυβο, υπερβολικά νωχελικό και υπερβολικά μαλακό. Νόμιζα πως είχα πέσει σε νεκροφάνεια, έως ότου είδα...
Το καλύτερο:
Το Ε60 του S8N. Αυτό μάλιστα. Όταν γίνω κυβέρνηση θα το επιτάξω και θα το μετατρέψω σε πρωθυπουργικό όχημα. Παρεπιπτόντως: Χρειάζομαι DIY για original σημαιάκια στα μπροστικά φτερά. Στα Ελληνικά αν είναι δυνατόν μπικόζ μάι προναουνσιέϊσιον ιζ τέριμπλ. Anyone?
:th_Laie_67-1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:
o S8N εδωσε αυτοthanks!!!:hystericalbs1: :th_Laie_67-1:
Nick bmwlover
09-06-12, 18:36
Aπο τα χειροτερα Lada Riva 1500 με μοτερ mirrafiori 2.0 113 ps,αναρτηση δεν θυμαμαι καν,του ξαδερφου μου,το ειχε για την κα...λα του καθαρα,opel kadett c του 1976,Citroen Xsara ετοιμο να διαλυθει,Ηyundai Atos,μετα τα 80 χλμ το αμαξι πετουσε,κ αλλα πολλα...
Απο τα καλυτερα Μ3 Ε46,του θειου μου το Μ392(Οδηγος κ συνοδηγος) κ Porsche 996 by Palladin,εδω ημουν συνοδηγος,το αμαξι παρα την τεραστια ροπη κ ιπποδυναμη του δεν σε τρομαζε καθολου,φταιει κ ο Λευτερης που ειναι απιστευτος χερας,τρελο τιμονι,τρελο στησιμο,στριψιμο εξωπραγματικο,τι αναρτηση θεε μου,φρενα κ ολα αυτα τα εκανε χωρις να εχει λαστιχα καθολου,μπορει να επιβεβαιωσει κ ο pilot!!!
Y.Γ*Deep θελω βολτα κ με τα 2,τοσα χρονια παρεα κ δεν εχω μπει στο z3,δεν ετυχε βασικα...
m-power_01
09-06-12, 21:53
Y.Γ*Deep θελω βολτα κ με τα 2,τοσα χρονια παρεα κ δεν εχω μπει στο z3,δεν ετυχε βασικα...
Μην μπεις χουφτώνει:th_Laie_67-1:
Το χειροτερο Rx7.
Το καλυτερο 997s pdk.
νομιζω οτι σας εχω ολους στο "με το σκατο στη καλτσα"
18 χρονων εγω και μια φιλη μου μου ναι μεν γουσταρε την οδηγηση απο την αλλη δε χαμπαριαζε τι σημαινει προσφυση,
οταν κοιμοταν ο μπαμπας της επαιρνε τα κλειδια απο το 996 και το βγαζε 5 χιλιομετρα βολτα και μια μερα πηρε και μενα βολτα και το πηγαινε τερμα μεχρι αηδιας λες και οδηγουσε κοτρακιας.
ομως το χειροτερο ειναι οτι το τιμονι το κρατουσε σαν να οδηγαει συγκρουομενα..τοσο χαλαρα.εκει φοβηθηκα παρα πολυ και ακουγαμε σακη ρουβα και δεν ηθελα να πιστεψω οτι θα σκοτωθω ακουγοντας Ρουβα,δεν το πιστευα,
ευτυχως ζησαμε.
Χειροτερο: Zastava της δουλειας,υπο βροχη γκαζομενος 70χλμ/ωρα φρεναριστος 90χλμ/ωρα. Πραγματικη εμπειρια:th_Laie_67-1:
Πιο γρηγορο: Lamborghini Murcielago 650ps,τοσο γρηγορο που δεν το προλαβαινεις:shok:
καλυτερο: Φερραρι 355 challenge! Οδηγηση ευλογια.
Χειροτερο: Zastava της δουλειας,υπο βροχη γκαζομενος 70χλμ/ωρα φρεναριστος 90χλμ/ωρα. Πραγματικη εμπειρια:th_Laie_67-1:
:hystericalbs1: :th_Laie_67-1: :hystericalbs1:
γκαζομενος 70χλμ/ωρα φρεναριστος 90χλμ/ωρα
:shok::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
GiannisRob
10-06-12, 18:49
Χειροτερο: Zastava της δουλειας,υπο βροχη γκαζομενος 70χλμ/ωρα φρεναριστος 90χλμ/ωρα. Πραγματικη εμπειρια:th_Laie_67-1:
Zastava... Τι μου θύμησες τώρα...
Ένα ωραίο Zastava, λοιπόν, είχε για μερικά χρόνια μια φίλη. Θυμάμαι ότι όταν το πρωτοείχε φέρει Πάτρα, έγινε cult φιγούρα στο πανεπιστήμιο. Δεν άντεξα και πολύ και το πήρα βόλτα. Είναι ακριβώς όπως τα περιγράφει ο φίλος race850i, μόνο που θέλει πραγματικά πολλή υπομονή για να πιάσεις τα 70.
Πρώτη βόλτα λοιπόν, το παίρνω σε ένα πάρκινγκ. Ανεβάζω γύρω στα 40. Μετά έπρεπε να στρίψω, οπότε η λογική έλεγε ότι πρέπει να πατήσω φρένο, πράγμα που έκανα. Όταν κατάλαβα ότι δεν δούλευαν, δοκίμασα το χειρόφρενο (ούτε αυτό δούλευε). Το αποτέλεσμα ήταν ένα από τα πιο θεαματικά τετακέ της ζωής μου, γιατί στρίβοντας 90 μοίρες με 40 είχε σαν αποτέλεσμα να διπλώσει, στο πρώτο ανάποδο βγήκε το τιμόνι (ευτυχώς που δεν έφυγε και το κάθισμα) και άρχισα να φέρνω σβουρίδια.
Μερικές βδομάδες αργότερα, με τιμόνι από Punto σαν συνοδηγός, φρενάρει η φίλη σε βρεγμένο, και προσγειωνόμαστε στον κοτσαδόρο ενός Grand Vitara. Έχουν περάσει καμια δεκαριά μήνες από τότε και ακόμα γελάω.
Εγω ΕΙΧΑ zastava 101 (1.100 μηχανη fiat) και με δευτερα εβγαζε 80 χαλαρα.
Το ειχα παρει για να το αποσυρω (τοτε με την αποσυρση την πρωτη) και ειχα μεινει μαλκας απο το πως τραβαγε η δευτερα του.
Το εκαψα εξω απο το "κοφτηρι" της αποσυρσης με σπινιαρισμα.
Εχω το βιντεο αν καποιος εχει μετατροπεα απο κασετα σε mpeg να του το δωσω.
3 λεπτα σπινιαρισμα με το πισω μερος δεμενο σε μια νταλικα με συρμα ρυμουλκησης.
Εκανα εμετο απο τη λαστιχιλα.
αλλο ενα true story που θυμηθηκα...
πριν καμποσα χρονια..ημουν και εγω φρονιμο παιδακι με τα αμαξια..και παλευα να σπουδασω...παντα ομως μεσα μου υπηρε ενα sweet spot για την ταχυτητα...και εκεινη την εποχη ο "γρηγορος" της γειτονιας ηταν ενας φιλος, επονομαζομενος και ως "κουλουρας"..ο οποιος ηταν ο καφρος της παρεας...μεγαλυτερος κατα 15 χρονια ειχε ζησει σε μια αλλη εποχη..οι σουζες του αλλα και οι πτωσεις του με τα μηχανακια ειχαν μεινει επικες στην γειτονια..ειτε με το rgv του (αλλος χαρος απο εκει) ειτε με το monkey του...και στα αμαξια ομως δεν πηγαινε πισω..η οικογενεια του για χρονια λοιπον ειχε και ενα ford cortina 1.6lt..το cortina απο την μανα του ηταν σαν dragster..χαμηλο μπροστα και τερμα σηκωμενο πισω το θηριο (αντε να κουμανταρεις με τα φυλλα σουστας πισω)...πορτες λοιπον απο εδω, πορτες απο εκει στην πλατεια του χολαργου..μια του κλεφτη δυο του κλεφτη..μια ωραια πρωια..εχει βρεξει εκει στο περιφημο "εσακι" στα συνορα του χολαργου-αγιας...αλλα ο φιλος παντα τεζα...κατι η ελλιπης συντηρηση στο cortina..κατι ο υπερβαλλον ζηλος..οχι εσακι δεν βγηκε...αλλα ο fordaros δεν εστριψε ποτε να μπει στο εσακι-πηγε ευθεια και εριξε μαντροτοιχο!!!!!...τσακιζοντα ς ελαφρα το φτερο του θηριου..και πολυ περισσοτερο τα οδηγικα "φτερα" του "κουλουρα"...
περασαν τα χρονια..το cortina γερασε..και πεταχτηκε και αντικαταστηθηκε απο ibiza του 98..που ο ιδιοκτητης ευαγγελιζοταν οτι σαν αυτο το αμαξι δεν υπηρχε αλλο...!!!ναι ηταν εκεινο με τον 1.4λτ 8v με τον εκκεντροφορο στο πλαι....το παει λοιπον...το στηνει με κατι bilstein κιτρινα..και eibach...και βγαινει παλι ο χαρος στους δρομους..ο "κουλουρας" ομως οπως σε ολα τα πραγματα ειχε το δικο του στυλ μεχρι και στην οδηγηση..το λεγομενο "παιξιμο" του τιμονιου..μεσα στην στροφη οπου ειχε κρατησει κουσουρι απο τα πισωκινητα..το κρατησε και στο ibiza..(δοξα το θεω που το ibiza ηταν αργο..αλλιως θα μας εβγαζαν απο κανα χωραφι παλι)..με αυτα και με αυτα εν ετη 2001-2 δεν θυμαμαι και ακριβως..εχουμε παρει τον ιbizaro και παμε νεα μακρη για μπανιο...στο γυρισμο και παντα πηγαινωντας ταπα (για 14αρι παντα)..πετυχαινουμε πανω στην πεντελη m3 e46..με επιγραφες περιοδικου στο πλαι...μου κανει λοιπον ο θεουλης..."νικολα...αυτα τα bmw δεν στριβουν..θα τον επατησω"...και καπου εδω θα τελειωνε το στορυ με καμια πανηγυρηκη εξοδο του ιμπιζα σε κανα χαντακι..αλλα ο "κουλουρας" ειχε δικιο..ολη την πεντελη ενα ibiza ειχε γατζωθει στο κωλο του m3 το οποιο μονο στις ευθειες ξεκολλαγε αλλα στις στροφες μονο που δεν πεφταμε πανω του..και πηγαιναμε με πολλα.. ..ισως και απο τοτε να επαψα να σεβομαι τα περιοδικα..και τους δηθεν χεραδες...που βλεπαμε μεσα στις φωτος τους..ο "κουλουρας" παντως ειχε κερδισει τον σεβασμο μου...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.