PDA

Επιστροφή στο Forum : Πόσα άλογα είναι αρκετά;



fotis
06-06-12, 18:27
https://www.dreamcar.gr/oriaka/horsepower-wars
Εσείς τι γνώμη έχετε;

Lambros46
06-06-12, 18:32
Όσα μπορείς να πάς και οχι να σε πάνε.

BILL007
06-06-12, 18:33
Aν λάβουμε υπόψιν μας ότι το 1980 τα 100 άλογα ήταν αστρονομικό νούμερο,ούτε 5.000 μπορεί να μην είναι αρκετά σε μερικά χρόνια...;)

https://japanesenostalgiccar.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/03/starwars.jpg

deepBLUE
06-06-12, 18:48
Για τώρα 700-750 είναι καλα !!!

nikos1400
06-06-12, 18:56
Όσα μπορείς να πάς και οχι να σε πάνε.

σωστος
thumb

όσα μπορεις να πας, και οχι να σε "στειλουνε" !
:th_Laie_67-1:

καλυτερα παντως να περισσευουν και να μην τα χρειαστεις,
παρα να τα χρειαστεις και να μην τα εχεις...
thumb

S8N
06-06-12, 18:58
Το σωστό ερώτημα είναι: Πόσα Nm είναι αρκετά?

tokiko
06-06-12, 19:01
Η ουσία για μένα είναι στο σύνολο, εφόσον μιλάμε για πολλά άλογα...
τι να τα κάνεις 1000hp άμα ροπιάζει στις 7000σ.α.λ.
Όπως αρέσει στον καθένα.



edit: με πρόλαβε ο S8N

Nino
06-06-12, 19:01
απο την υπογραφη του φιλου Πετρου και κατα bmw fans bimmer-corfu!!!

Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

Thomelef
06-06-12, 19:07
για μένα προσωπικά 350 - 400 άλογα σε ένα πισωκίνητο με 1000 - 1100 κιλά μαξ, είναι υπέραρκετά για να κάνω ότι μου κατέβει.
η δύναμη είναι όση χρειάζεσαι για να μην σε κρεμάσει ποτέ και πουθενά, και το βάρος ιδανικό για να έχεις ένα πολύ ευέλικτο όχημα.
τα 750άρια και 1000άρια τα θεωρώ ανούσια, μιάς και δεν εξυπηρετούν πουθενά πέραν της ευθείας, και για να κερνάς τσάγια...πράγμα που το θεωρώ πολύ βαρετό και χωρίς ουσία.

Samaro
06-06-12, 19:17
Aν λάβουμε υπόψιν μας ότι το 1980 τα 100 άλογα ήταν αστρονομικό νούμερο,ούτε 5.000 μπορεί να μην είναι αρκετά σε μερικά χρόνια...;)


Βασίλη μου, το 1980 τα αυτοκίνητα που πέρναγαν τον ένα τόνο, ήταν υπέρβαρα και ελάχιστα !
Επίσης, και ως οκταβάλβιδα, ήταν χαμηλόροπα.


Αρχικό μήνυμα απο S8N
Το σωστό ερώτημα είναι: Πόσα Nm είναι αρκετά?

Συμφωνώ !

spar@
06-06-12, 19:42
για μενα δεν υπαρχει ελαχιστη και μεγιστη ιπποδυναμη...
το αυτοκινητο ειναι ενα συνολο και προοριζεται για πολλες χρησεις,
για καποιον που το θελει για μεσο μεταφορας(δεν μας απασχολει), για καποιον που το θελει για κοντρες(εδω τα αλογα δεν σταματουν ποτε να ειναι αρκετα), και για καποιους που απλα θελουν ενα δυνατο αυτοκινητο (για χρηση πιστας,δρομου κλπ)!
Για μενα ολα τα αυτοκινητα εχουν θετικα και αρνητικα, δεν υπαρχει αυτοκινητο που να ειναι τελειο σε χρηση πιστας, κοντρας ταξιδιου... και η γνωμη μου ειναι οτι το πιο σημαντικο ειναι η αισθηση που νοιωθεις ακομα και με ενα αυτοκινητο 120ιππων!
Πολυ σημαντικη διαφορα ακομα και σε ακριβα sport αυτοκινητα ειναι οτι αλλο το δυνατο και αλλο το γρηγορο...
Το γρηγορο δεν ειναι απλα 5,6 ντουζινες αλογα, ειναι η κλιμακωση του σασμαν, η προσφυση, και το ΒΑΡΟΣ....
ενα καγιεν π.χ με 800ps ειναι δυνατο δεν ειναι γρηγορο!ή αν σας ενοχλει το καγιεν, ενα σκανια ειναι δυνατο και οχι γρηγορο!

ghost-rider
06-06-12, 20:33
Ποτε μα ποτε δε φτανουν.
Ποτε μα ποτε δεν ειναι αρκετα.
Τα αλογα ειναι ναρκωτικο. Ποσα εχεις? Θες παραπανω.
Ειναι κανονας.


Αληθεια ποια ειναι η ερωτηση? Τι εννοουμε αρκετα?
Ποσα χρειαζονται? Γυρω στα 100 με 110.
Ποσα θελω? Παραπανω απ οσα εχω...

oldcarskickass
06-06-12, 20:35
5 - 7 kg / hp

Christos 330
06-06-12, 21:23
για μένα προσωπικά 350 - 400 άλογα σε ένα πισωκίνητο με 1000 - 1100 κιλά μαξ, είναι υπέραρκετά για να κάνω ότι μου κατέβει.
η δύναμη είναι όση χρειάζεσαι για να μην σε κρεμάσει ποτέ και πουθενά, και το βάρος ιδανικό για να έχεις ένα πολύ ευέλικτο όχημα.
τα 750άρια και 1000άρια τα θεωρώ ανούσια, μιάς και δεν εξυπηρετούν πουθενά πέραν της ευθείας, και για να κερνάς τσάγια...πράγμα που το θεωρώ πολύ βαρετό και χωρίς ουσία.

Kαι αν το δουμε και διαφορετικα φιλε αν δεν μπορει να παει καποιος αυτα

τα αλογα 350-400 που για εμενα ειναι παααααρα πολλα !!!!

Δεν θα μπορει να παει ουτε τα 1000 . . .

Στο διαστημα αυτο που εχω το 330 που δεν ειναι και αμαν μια χαρα κανω τα

γουστα μου και ο πισινος χορευει και μπορω να κανω μια αξιοπρεπεστατη

προσπεραση!!!

steliosm46
06-06-12, 21:27
Στο διαστημα αυτο που εχω το 330 που δεν ειναι και αμαν μια χαρα κανω τα

γουστα μου και ο πισινος χορευει και μπορω να κανω μια αξιοπρεπεστατη

προσπεραση!!!

Μια αξιοπρεπέστατη μπάντα ενοείς ! :thumbsup:

VanVIC
06-06-12, 22:54
Στο ερώτημα "πόσα άλογα είναι αρκετά" μπορεί να υπάρχει μια διαφορετική απάντηση για τον κάθενα μας ανάλογα με τα γούστα, τις ανάγκες και τις οδηγικές ικανότητές του.
Για να μπορέσει να απαντηθεί, πιστεύω οτι πρέπει πρώτα να απαντηθεί κάτι άλλο... "Γιατί τα θέλουμε τα άλογα που θα είναι αρκετα"...

Μιλώντας για τον εαυτό μου, αρκετά είναι αυτά που μπορούν να οδηγηθούν προσφέροντας ευχαρίστηση, οδηγική απόλαυση χωρίς το άγχος του να με πηγαίνουν αντί να τα ορίζω εγώ. Προς την κατεύθυνση αυτή, θα τα προσδιορίσω κι εγώ με την προσέγγιση των Kg/hp: απο 4 εώς 5 είναι αρκετά, για μένα. Βέβαια υπάρχει και η ματαιοδοξία που πολλές φορές με κάνει να μην θεωρώ τίποτα αρκετό...

gant
06-06-12, 23:18
Βαγγέλη, μας έθαψες τώρα εμας με τα 11. :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

pilot
06-06-12, 23:41
1,19...:D:D:D

Bassakos
07-06-12, 00:23
1,19...:D:D:D
OMG! + 3 ΛΟΛ

oldcarskickass
07-06-12, 01:28
μοτοσακό ρε, μοτοσακό

ΔημήτρηςΜ3
07-06-12, 01:51
Το θέμα είναι ότι ποτε δεν είναι αρκετά
Έχεις 150 πας σε 350 μετα σε 400-500
Και στο τέλος έχεις 700-800 και θέλεις και
Λίγα ακόμα νομιζω το θέμα με τα άλογα
Δεν τελειώνει ποτε

aristent
07-06-12, 05:37
Πόσα άλογα είναι αρκετά;

507 !!!.........τελος!!!:thumbsup:

Andri
07-06-12, 11:29
507 !!!.........τελος!!!:thumbsup:

+στάδιο 1 πόσα πάει? :whistle: :warriorsmiley:

andreas110080
07-06-12, 11:37
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup:

Αρκετά!!!

Αρκετά, θα μου πείτε και θα συμφωνήσω! Πόσα άλογα είναι τελικά αρκετά, πόσες παραπάνω τουρμπίνες και κυβικά θα χρειαστούν για να σταματήσει αυτή η χαζομάρα. Τα πράγματα είναι απλά. Οποιος από εσάς έχει οδηγήσει πισωκίνητο των τριακοσίων άλογων και τετρακίνητο των τετρακοσίων, καταλαβαίνει πως σε δημόσιο δρόμο, μπορεί και να είναι υπερβολικά. Δεν ξέρω πολλούς που να απολαμβάνουν απροειδοποίητα “γυρίσματα” με πάνω από 120 χλμ, κάτι σχεδόν δεδομένο ακόμα και σε καλή άσφαλτο χωρίς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Πόσο μάλλον όταν ένα φτερό, ένας προφυλακτήρας και μια ζάντα από ένα από τα παραπάνω supercars, μπορεί να κοστίζουν όσο ένα καινούργιο Golf GTi. Πια είναι λοιπόν η λύση;

120ie87
07-06-12, 11:42
Εμένα προσωπικά θα μου αρκούσαν 170 άλογα σε αμάξωμα απαραίτητα πισωκίνητο και μικρό (πχ σειρά 1) με την προϋπόθεση να υπήρχε μια γεμάτη καμπύλη ροπής παντού, να υπήρχε μακριά τελική σχέση (6η) για εθνική και ωραίο σε αίσθηση κιβώτιο ταχυτήτων για να εκμεταλευόμαστε στο έπακρο το έξυπνα στημένο πλαίσιο (με σπορ ελατήρια mpack/performance) και μπλοκέ διαφορικό.

Ptboul
07-06-12, 11:45
Εμένα προσωπικά θα μου αρκούσαν 170 άλογα σε αμάξωμα απαραίτητα πισωκίνητο και μικρό (πχ σειρά 1) με την προϋπόθεση να υπήρχε μια γεμάτη καμπύλη ροπής παντού, να υπήρχε μακριά τελική σχέση (6η) για εθνική και ωραίο σε αίσθηση κιβώτιο ταχυτήτων για να εκμεταλευόμαστε στο έπακρο το έξυπνα στημένο πλαίσιο (με σπορ ελατήρια mpack/performance) και μπλοκέ διαφορικό.

Ένα και μόνο αμάξι* μου έρχεται στο μυαλό ( πλην του ΠΛοκέ) με την περιγραφή σου :whistle:



*Ρώτα τον ανεπρόκοπο φίλο σου

nik200
07-06-12, 11:50
η αλογολαγνεια ειναι φαινομενο των ημερων μας..και δημιουργηθηκε απο τα πανβαρα αυτοκινητα που φτιαχνονται σημερα..αυτο που λειπει απο την παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια ειναι τα ελαφρια-ευελικτα-σπιρτοζικα αυτοκινητα..τα οποια ετσι για αρχη ειναι οικονομικα..και προσφερουν μια πραγματικη εμπειρια οδηγησης....δεν χρειαζεσαι 500 αλογα για να πας γρηγορα...χρειαζεσαι ενα ισοροπημενο σασι-καλοδουλεμενο αναρτησιακα..κατι σαν ενα mx5..για τους πιο φτωχους ή ενα πιο hardcore elise για τους πιο πλουσιους..για εμας τους bmwδακηδες δεν χρειαζεσαι κατι παραπανω απο ενα μ3 ε30...

για να επιστρεψω στο θεμα..για μενα προσωπικα δεν ειναι τα αλογα που καθοριζουν ενα αμαξι αλλα το πως η ιπποδυναμη ενος αυτοκινητου-οση και αν ειναι αυτη-ειναι αξιοποιησημη σε ενα δημοσιο δρομο..για αυτο και ενα αμαξι φτιαγμενο για κοντρες ειναι αχρηστο πχ..στις στροφες..ή ενα αμαξι φτιαγμενο για drift ειναι επισης αχρηστο για να πας ενα ταξιδι..αρα φτανουμε σε ενα νεο ερωτημα..τα αλογα εξαρτωνται καθαρα για τι χρηση εχεις το αμαξι...

120ie87
07-06-12, 13:20
Ένα και μόνο αμάξι* μου έρχεται στο μυαλό ( πλην του ΠΛοκέ) με την περιγραφή σου :whistle:



*Ρώτα τον ανεπρόκοπο φίλο σου





αυτός θέλει βιοντίζελ Πάνο! :whistle: