PDA

Επιστροφή στο Forum : M54B30 Τροφοδοσια βενζίνης - starvation



Kostas Maras
22-05-12, 17:58
Καλησπέρα σε ολη την παρεα!
E36 compact m54b30
Αντιμετωπιζω ενα προβλημα με την τροφοδοσια βενζινης οταν στρίβω πάρα πολύ γρήγορα ''μόνον σε δεξιές'' είτε κατηφορικές είτε σε ανηφορικες στροφές......δηλαδή κόβει το καύσιμο και οταν παρει τα ισια του το αμαξωμα κανενα προβλημα! Σημειωνω οταν το ρεζερβουαρ ειναι κατω απο την μεση συμβαινει αυτο και οταν ειναι γεματο δεν τρεχει τιποτα! Μήπως υπαρχει λυση;

Kostas Maras
22-05-12, 18:35
Καποιος με e36 που να εχει το ιδιο προβλημα;

m-power_01
22-05-12, 18:39
Δεν μπορείς να κάνεις κάτι πέρα από το να γεμίζεις το ρεζερβουάρ.
Δεν νομίζω να μπορεί κάποιος να ανοίξει το ντεποζιτο σου να βάλει φρακτές (διαφραγματα) όπως έχουνε πιο σπορ κατασκευές.

Kostas Maras
22-05-12, 19:09
Ψαχνω να βρω καποιο τροπο ωστε οταν μετατοπιζεται το καυσιμο στο ρεζερβουαρ να μη μενει αδεια η τρομπα.......μηπως καποιος εχει διαβασει κατι;

Panos 316T
22-05-12, 20:53
Η δυνατοτητα να την βυθισεις περισσοτερο;

m-power_01
22-05-12, 20:57
Φίλτρο βενζίνης έχεις από τον Μ54?

Kostas Maras
22-05-12, 21:01
Φίλτρο βενζίνης έχεις από τον Μ54?

Ναι το φιλτρο ειναι του m54.

Kostas Maras
22-05-12, 21:03
Η δυνατοτητα να την βυθισεις περισσοτερο;

Να την βυθισω;......μμμμμ λιγο δυσκολο μοιαζει!!! Η τρομπα ειναι απο 316.....μηπως;

Stunt Mike
22-05-12, 21:24
Μου φαινεται εξαιρετικα περιεργο το συμπτωμα,γιατι εμενα προσωπικα δεν μου το'χει κανει ποτε,ουτε σε αλλα 36αρια που ξερω,ουτε στριβοντας αλλα ουτε και ντριφταροντας,ουτε ακομη και σε βιαιες μεταφορες βαρους και με βενζινη κοντα στο λαμπακι.....Κατι αλλο πρεπει να φταιει Κωστα....

deepBLUE
22-05-12, 21:30
Καλησπέρα σε ολη την παρεα!
E36 compact m54b30
Αντιμετωπιζω ενα προβλημα με την τροφοδοσια βενζινης οταν στρίβω πάρα πολύ γρήγορα ''μόνον σε δεξιές'' είτε κατηφορικές είτε σε ανηφορικες στροφές......δηλαδή κόβει το καύσιμο και οταν παρει τα ισια του το αμαξωμα κανενα προβλημα! Σημειωνω οταν το ρεζερβουαρ ειναι κατω απο την μεση συμβαινει αυτο και οταν ειναι γεματο δεν τρεχει τιποτα! Μήπως υπαρχει λυση;

το ειχες απο την αρχη το προβλημα η ξαφνικα προεκυψε ?

Kostas Maras
23-05-12, 13:02
το ειχες απο την αρχη το προβλημα η ξαφνικα προεκυψε ?

Βαγγελη το προβλημα το ειχα ανεκαθεν απο 316i και ειναι και γνωστο σε οσους εχουν e36 και τρεχουν σε γρηγορα στροφιλικια!

BILL007
23-05-12, 14:20
Εδω είναι η λύση που ψάχνεις https://store.bimmerworld.com/e36-fuel-starvation-kits-p39.aspx thumb



Fuel starvation in E36 cars occurs in sweeping right hand turns and has a similar effect to lifting in the middle of the turn, sometimes with over 1/2 tank of fuel! Since most sweeping turns are high speed, this can have disastrous results when driving the car at or near its limits. Additionally, starvation causes a lean condition in the engine leading to possible detonation and expensive engine damage.
Our race proven kits eliminate this problem. Constructed mostly from Genuine BMW parts, these kits are completely streetable and operate invisibly. Complete packages for this modification include new fuel pumps and senders, lines, fittings, and instructions. We no longer offer the Stage I kit with one pump - this system relying on a passive siphon effect to pull fuel from the left side of the tanks is not always effective and our customer feedback has not been fully positive.
Kit uses genuine OEM Siemens fuel pump assemblies. Fits all 92-99 323/325/328/M3 cars.

Stunt Mike
23-05-12, 15:55
Βαγγελη το προβλημα το ειχα ανεκαθεν απο 316i και ειναι και γνωστο σε οσους εχουν e36 και τρεχουν σε γρηγορα στροφιλικια!

Γνωστο προβλημα???Ειτε ολοι εσεις τρεχετε με ημισλικια στο δρομο,ειτε η αναρτηση σας παιρνει τρελες κλισεις!Μονο σε πισταδικα Ε36 εχει παρατηρηθει και μονο σε δεξιες(δεν ξερω γιατι) πολυυυυ κλειστες,αποτομες στροφες.Μια φορα μονο το'χω ξανακουσει αυτο το προβλημα απο παλικαρι με Ε36 325,που ομως δεν ειχε αντιστρεπτικη πισω και του το'κανε και σε ''πεταλα''.Εβαλε την σωστη αντιστρεπτικη και δεν το ξανακανε......

m-power_01
23-05-12, 16:11
Μιχάλη σε δεξιές γίνεται γιατί η τρόμπα βρίσκεται δεξιά άρα ξενερίζει.

Αυτο γίνεται σε αρκετά αυτοκίνητα. Δεν ξέρω για το 36αρι.
Σαν λύσεις πάντως είναι ή άλλο ντεποζιτο με διαφράγματα ή δεύτερη τρόμπα στην αριστερή ταπα. Και κύκλωμα

Kostas Maras
23-05-12, 16:18
Γνωστο προβλημα???Ειτε ολοι εσεις τρεχετε με ημισλικια στο δρομο,ειτε η αναρτηση σας παιρνει τρελες κλισεις!Μονο σε πισταδικα Ε36 εχει παρατηρηθει και μονο σε δεξιες(δεν ξερω γιατι) πολυυυυ κλειστες,αποτομες στροφες.Μια φορα μονο το'χω ξανακουσει αυτο το προβλημα απο παλικαρι με Ε36 325,που ομως δεν ειχε αντιστρεπτικη πισω και του το'κανε και σε ''πεταλα''.Εβαλε την σωστη αντιστρεπτικη και δεν το ξανακανε......

Μιχαλη το αμαξι μου φοραει αμορτισερ pss, h&r αντιστρεπτικες, powerflex παντου, μπαρα θολων, χιαστή στην γεφυρα εμπρος και χαμηλωμενο οσο πρεπει κι ομως οταν το ζοριζω σε δεξιες στροφες και ιδιαιτερα σε και λιγο παρατεταμενες μενει απο καυσιμο! Με γεματο ρεζερβουαρ.....κανενα προβλημα!

Stunt Mike
23-05-12, 16:58
Μιχάλη σε δεξιές γίνεται γιατί η τρόμπα βρίσκεται δεξιά άρα ξενερίζει.

Αυτο γίνεται σε αρκετά αυτοκίνητα. Δεν ξέρω για το 36αρι.
Σαν λύσεις πάντως είναι ή άλλο ντεποζιτο με διαφράγματα ή δεύτερη τρόμπα στην αριστερή ταπα. Και κύκλωμα


Μιχαλη το αμαξι μου φοραει αμορτισερ pss, h&r αντιστρεπτικες, powerflex παντου, μπαρα θολων, χιαστή στην γεφυρα εμπρος και χαμηλωμενο οσο πρεπει κι ομως οταν το ζοριζω σε δεξιες στροφες και ιδιαιτερα σε και λιγο παρατεταμενες μενει απο καυσιμο! Με γεματο ρεζερβουαρ.....κανενα προβλημα!

Σε αλλα αυτοκινητα το'χω ακουσει συχνα(μου το'κανε πχ το πουντακι μου) αλλα σπανιως σε Ε36....λαμπακι λαδιου εχω δει ν'αναβει καμια φορα σε βιαιη μεταφορα βαρους αλλα διακοπες απο καυσιμο ποτε.Βεβαια τωρα παρατηρησα οτι του Κωστα τ'αμαξι ειναι κομπακτ Ε36....Μηπως το ντεποζιτο ειναι ιδιο με των Ε30??
Βεβαια παιζουν κι αλλα ρολο για να παρατηρησεις ενα τετοιο φαινομενο κι ενα βασικο ειναι το στυλ του οδηγου:Αν πχ ο ενας οδηγος μπαινει σε μια στροφη με Α χλμ και συνεχιζει επιταχυνομενος ισως νιωσει τα κοψιματα,ενω ο αλλος οδηγος που μπαινει με Α++ χλμ και με αφημενο το γκαζι και επιταχυνει στην εξοδο δεν θα καταλαβει τιποτα γιατι ηδη το αμαξωμα αρχιζει να ισορροπει....Παντως ντριφταροντας δεν μας εχει συμβει..αλλα εκει ειναι σαφως λιγοτερα τα πλευρικα g....

m-power_01
23-05-12, 17:05
Το κομπακτ φοράει άλλο ντεποζιτο απο τα κουπε και δεν είναι απο ε30.
Ειναι μόνο για κομπακτ

Bassakos
23-05-12, 18:22
στο δικο μου Ε30 εαν η βενιζνη ειναι κοντα στην κοκκινη γραμμη ή πανω στην κοκκινη γραμμη δλδ λιγο πριν την ρεζερβα, σε δεξιες ΕΝΤΟΝΕΣ παρατεταμενες στροφες (στριψιμο κοντα στο οριο του αυτοκινητου δλδ) εχω τα ιδια συμπτωματα ΑΛΛΑ μονο οταν η βενιζνη ειναι στα ορια της ρεζερβας, οποτε το θεωρω λογικο , να μου συμβαινει αυτο , μιας και η τρομπα ειναι στην δεξια πλευρα , τα ντεποζιτα των Ε30 ειναι 2 κομματια (ενα αριστερα, ενα δεξια) και συνδεονται μεταξυ τους με ενα μεταλλικο σωληνακι

ghost-rider
23-05-12, 18:47
Εχω πιασει δυο τρεις φορες το 46αρι μου να ξενερωνει με βενζινη κοντα στο 1/4.
Ολες τις φορες σε μια συγκεκριμενη παρατεταμενη δεξια, που σφιγγει στα τελειωματα, στην Πατρα(μπαινοντας περιμετρικη προς Ριο απο τον κομβο των καρφουρ)...
Αλλα αυτοκινητα που ειχα κατα καιρους στα χερια μου, ξενερωναν με μισο κ βαλε τεποζιτο, οποτε δε μου ειχε φανει περιεργο.

Τωρα για λυση, τι να κανεις...
Προσωπικα αποφευγω να το δουλευω κοντα στο αδειο.
Οχι μονο για να μην ξενερωνει, αλλα για να ψυχεται κ η τρομπα βενζινης...

Bassakos
23-05-12, 19:00
Τωρα για λυση, τι να κανεις...
Προσωπικα αποφευγω να το δουλευω κοντα στο αδειο.
Οχι μονο για να μην ξενερωνει, αλλα για να ψυχεται κ η τρομπα βενζινης...
πολυ σωστα!

BILL007
17-07-12, 00:48
Πέτυχα και αυτό στο αρχείο μου που είναι σχετικό για τα E36 και την αντλία καυσίμου thumb

Bitz
17-07-12, 10:15
Και ποτε προλαβαινει να αδιασει ολο το κυκλωμα σωληνωσεων απο την αντλια του ντεποζιτου μεχρι τα μπεκ;;;;ωστε να κανει διακοπες; εκτος αν οι διακοπες ερχονται μετα απο καποια δεπτερολεπτα...10-20 π.χ.