Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : 40kg ροπης απο 2 λιτρα!!!



Z4 DCT
11-05-12, 10:09
"Βασιλιάς" της ροπής o νέος κινητήρας του Astra OPC


Ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας της Ευρωπαϊκής αγοράς σε επίπεδο ειδικής ροπής προέρχεται από την Opel. Η υπερτροφοδοτούμενη αλουμινένια μονάδα άμεσου ψεκασμού 1998 cm3 του Astra OPC αποδίδει μέγιστη ισχύ 280 hp με ροπή 200,2 Nm ανά λίτρο, ενώ παράλληλα έχει την υψηλότερη ειδική ροπή από οποιονδήποτε αντίπαλό του, ξεπερνώντας ακόμα υπερσπόρ αυτοκίνητα. Η μέγιστη ροπή των 400 Nm παράγεται στις 2450 rpm, :shok:και παραμένει σταθερή σχεδόν μέχρι τις 5000 rpm διασφαλίζοντας υψηλές επιδόσεις για το Astra OPC σε μεγάλη ποικιλία οδηγικών συνθηκών.

Οι μηχανικοί της Opel προχώρησαν σε μεγαλεπήβολες αλλαγές στο υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού του Insignia, χαρίζοντάς του πιο σπορ χαρακτήρα και αυξάνοντας την ισχύ. Ένα εντελώς νέο, προηγμένο σύστημα εισαγωγής αέρα παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερο αέρα στον υπερσυμπιεστή. Ο υπερσυμπιεστής έχει βελτιωθεί για να αντέχει μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης με τη χρήση νέων εξαρτημάτων, για μεγάλη διάρκεια ζωής.
Η παραγωγή πίεσης ξεκινά από τις 1400 rpm περίπου, επομένως κάθε πίεση του γκαζιού δημιουργεί άμεση και ισχυρή επιτάχυνση. Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης έχει αυξηθεί στα 1,5 bar – αύξηση 25% συγκριτικά με τον κινητήρα του Insignia.

Ένα ισχυρό αυτοκίνητο όπως το Astra OPC χρειάζεται το δυναμικό ήχο που θα γοητεύσει και θα συγκινήσει τους λάτρεις των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Γι αυτό, ο σχεδιασμός ήχου έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αυτοκινήτου. Οι μηχανικοί ήθελαν να δημιουργήσουν το μπάσο και δυναμικό ήχο που χαρακτηρίζει όλα τα Astra OPC.

Επίσης ήθελαν να αναπαράγουν τον ήχο αεριωθούμενου αεροπλάνου στο εσωτερικό, το οποίο οι οπαδοί μοντέλων OPC θα θυμούνται από το τελευταίο Astra όταν ο οδηγός επιταχύνει από μεσαίες σε υψηλές στροφές. Αυτό γίνεται ιδιαίτερα αισθητό κατά την αλλαγή από τρίτη σε τέταρτη ταχύτητα υπό δυνατή επιτάχυνση.

Οικονομία καυσίμου 12%

Το Astra OPC, που διαθέτει τεχνολογία Start/Stop στάνταρ, καταναλώνει 8,1 lit./100 km, με εκπομπές CO2 189 g/km. Οι τιμές αυτές θεωρούνται άκρως ανταγωνιστικές στην κατηγορία υψηλών επιδόσεων. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο (221 g/km, 9.2 l/km), οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση είναι τώρα 14% /12% χαμηλότερη. Το νέο coupe υψηλών επιδόσεων επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,0 δευτερόλεπτα.

Πριν ο ανανεωμένος κινητήρας του Astra OPC βγει στην παραγωγή, πέρασε από μία σειρά απαιτητικών δοκιμών. Στη συνέχεια, υποβλήθηκε σε μία δοκιμασία αντοχής 10.000 km με το Astra OPC στο τμήμα Nordschleife της πίστας του Nürburgring υπό αγωνιστικές συνθήκες που αντιστοιχεί σε 180.000 km σε δημόσιους δρόμους.

https://www.skai.gr/news/auto/article/202605/vasilias-tis-ropis-o-neos-kinitiras-tou-astra-opc-/


https://www.karoto.gr/static/media/2012/05/opel-astra-opc-2012-engine-3-600x396.jpg


https://www.car-addicts.com/wp-content/gallery/opel_geneva2012live/2012_Opel_Astra_OPC_Geneva2012Live_2.jpg

Ptboul
11-05-12, 10:24
Έτοιμος ο Σάταν να το χτυπήσει.

Monsta
11-05-12, 10:28
Δε νομίζω να κάνει καλύτερο ήχο από τον 5-κύλινδρο του Focus RS. Το περασμένο Σάββατο είδα και άκουσα (πάλι) ένα λευκό να αλλάζει από 3η σε 4η στη Κηφισίας ενώ wot και μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο.

panose30
11-05-12, 10:37
αν του βαλεις και κανα προγραμματακι που θα παει αραγε??επισης τοσα κιλα ροπης στο λαθος αξονα δεν ειναι και οτι καλυτερο

STREETRACING
11-05-12, 10:58
τα 5 κυλιδρα<φιατ κουπε 20v,volvo T5> οντως εχουν ΓΑΜΩ τους ηχους

VanVIC
11-05-12, 11:03
Δεν θα αργήσουν να παρουσιάσουν και μια Nurburgring edition με 300 ίππους και λίγο μεγαλύτερη ροπή. Το παλεύουν πάντως.
Αλλά για το 0-100 που γράφει ο Γιάννης σε 6" (αν και αργό δείχνει) δεν πρέπει να είναι χαρακτηριστικό του τί μπορεί να κάνει το αμάξι. Λογικά σε εκκίνηση θα ζορίζεται πολύ να βρεί πρόσφυση αλλά απο τα 120 km/h και πάνω θα είναι ιδιαίτερα δύσκολος αντίπαλος για πολλά εργοστασιακά.

tzanis320si
11-05-12, 11:11
Στο τελος θα φοβομαστε να ανοιξουμε(οχι μονο στο φαναρι )και με τα 1000ακια... :rally:
ααα ρε bmw και αγανακτισες μεχρι να ξυπνησεις και να κανεις γρηγορα δυλιτρα!!!

Panos 316T
11-05-12, 12:07
η όπελ έχει κάνει σύμβαση με την πόρσε και τις δίνει τα τιμόνια ;

ή ο Γιάννης θέλει να μας περάσει στο υποσυνείδητο μηνύματα;

m-power_01
11-05-12, 13:23
Αν το τωρινό insignia θέλει βενζινάδικο , αυτό μάλλον θα θέλει πετρελαιοπηγή

S8N
11-05-12, 13:47
Σιγά τ' αυγά. Το ΤΤ που είχα παλιά απέδιδε 46 kgm σε peak από 1800cc. Αυτό βέβαια πριν γίνει πυροτέχνημα και φτάσουν οι βαλβίδες στον Alpha Cantauri. Ακόμη ψάχνουν στη ΝΑSA να βρουν τι χτύπησε το Sojourner...

PATSIMINI
11-05-12, 15:43
εχω την εντυπωση οτι η οπελ με το αμαξι αυτο και το κορσα με τα 210 αρχιζει και γινεται σπορ εταιρια που πολλοι θα πρεπει να παρουν σοβαρα υποψιν τους..βλεπε vw που ασχολειται με ηλεκτρονικα μπλοκε και φρεναρισματα σε καθε τροχο.η φορντ εδειξε το δρομο με το πρωτο αρ εσ η ρενο ακολουθησε με τρομερα παραδεθγματα και τωρα και πριν καποια χρονια..καιρος να παραδεθγματιστουν και οι αλλοι βγαζοντας κατι αναλογο λοιπον...
δε θα επαιρνα ποτε οπελ αλλα με το αστρα κουπε το νεοτερο που μου αρεσει τρελα ισως και να πηγαινα σε οπελ να παρω προσφορα.....

doctore
11-05-12, 18:30
^

To θέμα ειναι ότι είναι μπροστοκίνητο, όχι ότι είναι Opel.
Μη πάρεις προσφορά. Σε ενάμισυ χρόνο θα το έχεις βαρεθεί.
:original:

Monsta
11-05-12, 19:52
^

To θέμα ειναι ότι είναι μπροστοκίνητο, όχι ότι είναι Opel.
Μη πάρεις προσφορά. Σε ενάμισυ χρόνο θα το έχεις βαρεθεί.
:original:


Έχεις την ίδια άποψη για το Focus RS ντοκ ?

nikos1400
11-05-12, 20:05
δεν ταιριαζει με το σαλονι σου Γιαννη.

εχω να πω τα χειροτερα για το μοτερ το απλο 1.6 του 5πορτου αστρα, και το κρατημα επισης.
μετα που εκανε την πατατα ο φαδερ και το πηρε πριν 2 χρονια (παρολες τις αντιρρησεις μου), δεν ασχοληθηκα να το οδηγησω 3η φορα...

να παρει τωρα κανεις αυτο εδω, γιατι ??
για το μοτερ τουρμπο που εχει ροπη ?
να το κανεις τι ?
να υπο-στρεφεις...??
:thumbsdown:

aggelosmk2
11-05-12, 21:05
Tα νούμερα ισχύος και ροπής που θα έχει αυτό εν έτη 2012 ,αντιστοιχούν ακριβώς σε ένα Golf V GTi βελτιωμένο με REVO 2+ set up .

Πως προχωράει η τεχνολογία έτσι....

Με κάνει να φαντάζω τόσο "ρομαντικός" και παρωχημένος που το εφικτό μου "όνειρο" είναι να βάλω επιτέλους στο γκαραζ μου το γουργούρισμα ενός straight six .....

Stradale
11-05-12, 21:12
Tα νούμερα ισχύος και ροπής που θα έχει αυτό εν έτη 2012 ,αντιστοιχούν ακριβώς σε ένα Golf V GTi βελτιωμένο με REVO 2+ set up .

Πως προχωράει η τεχνολογία έτσι....

Με κάνει να φαντάζω τόσο "ρομαντικός" και παρωχημένος που το εφικτό μου "όνειρο" είναι να βάλω επιτέλους στο γκαραζ μου το γουργούρισμα ενός straight six .....

Δεν έχει αντίκρισμα ο 6κύλινδρος πίστεψέ με!

VanVIC
11-05-12, 21:14
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
:hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:

aggelosmk2
11-05-12, 21:15
Δεν έχει αντίκρισμα ο 6κύλινδρος πίστεψέ με!

Σε πιστεύω κ θα το κάνω ... thumb

Stradale
11-05-12, 21:17
Η εφορία να συμμεριζόταν τις απόψεις μας και τι στον κόσμο..... :D

doctore
12-05-12, 06:42
Έχεις την ίδια άποψη για το Focus RS ντοκ ?

Οχι. Το Focus RS ειναι καλοστημένο και διασκεδαστικό. Αλλά αν παραβλέψουμε την εμφάνιση, μηπως το Evo ειναι πιο διασκεδαστικό ?

nik200
12-05-12, 09:05
παρατηρω οτι η opel μια απο τις πιο συντηριτικες γερμανικες εταιριες παντα..τωρα πλεον για να αποκτησει πιο νεανικο προφιλ..φτιαχνει "πειραγμενα" μοτερακια...μαζι με αμαξωματα aftermarket (corsa opc, astra opc) και προσπαθει να παρει αρκετα μεγαλο μερος της νεολαιας που γουσταρουν βελτιωση!!!θεωρω οτι ειναι πολυ εξυπνη κινηση και ναι πουλαει...

δυστυχως ομως μια και ετυχε να ειμαι κατοχος παλιου opel και λατρης αυτων..μακαρι αυτη την εξελιξη να ειχαν και οδηγικα τα καινουργια αμαξια της opel..οπως ειχαν εκεινη την μαγια τα παλια...οσοι ειχαν τετοιο opel μπορουν να κατανοησουν τι εννοω..