Επιστροφή στο Forum : Εσείς πως μπαίνετε στις στροφές;
Panos 316T
10-05-12, 13:56
Με αφορμή μια στροφοδιαδρομή που έκανα τις προάλλες και παρατηρούσα τα μπροστά αυτοκίνητα πως έμπαιναν σε στροφές και με αποσυντόνιζαν(με βάση όπως έχω μάθει εγώ να οδηγώ), μου γεννήθηκε η παρακάτω απορία.
Στις περιπτώσεις που θέλετε να κινηθείτε σβέλτα ή με την «ταυτότητα στο στόμα» σε μια στροφοδιαδρομή με τι τρόπο «μπαίνετε»;:rally::
Εγώ προσωπικά προσπαθώ να πάρω «γραμμή» και αν όχι να επιταχύνω να κρατάω σταθερό το γκάζι , αν δεν την πάρω καλά τότε επιφυλακτικά και στη μέση της στροφής δίνω γκάζι.
Μερικές φορές κατεβάζω ταχύτητα πριν την στροφή και μπουκάρω.
Εσείς πως μπαίνετε συνήθως ; :drive:
m-power_01
10-05-12, 13:58
Βουτάω πάνω στο φρένο μέχρι να σταματήσω και μετά κατεβαίνω και το σπρώχνω
Σχεδόν το ίδιο..αν θέλω να ευχαριστηθώ το αυτοκίνητο και την διαδρομή πάω με γραμμές.. προσπαθώ να βρω την ιδανική γραμμή χωρίς να βγω στο αντιθέτο φυσικά εκτός και αν είναι στροφές με άπλετη ορατότητα. Σημάδι το apex και μόλις το ''χτυπήσω'' σταδιακά γκάζι, σταθερό από την αρχή έως αυτό. Επίσης, ειδικά σε διαδρομή που ξέρω καλά, τελειώνω με τα φρένα πριν ξεκινήσω να στρίβω..
P.S. καλό είναι βέβαια σε δημόσιο δρόμο να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να επιλέγουμε διαδρομές χωρίς κίνηση..thumb
Panos 316T
10-05-12, 14:03
Βουτάω πάνω στο φρένο μέχρι να σταματήσω και μετά κατεβαίνω και το σπρώχνω
είσαι *******
(το σβυσα και γω μόνος μου)
ααα και thread fucker No 3
κοιτα οταν ειμαι μονος μου,καπως ετσι:
https://2.bp.blogspot.com/-y-PtuNB8pBI/TZ1hYoOB7wI/AAAAAAAAABo/Qp-4yhdJxN8/s1600/BMW+m5+drift.JPG
αλλα οταν "κουβαλαω" τον αμαχο πληθυσμο,καπως ετσι:
https://www.opinionpost.gr/news/wp-content/uploads/2011/03/kotopoulo.jpg
:thumbsup:
Εξαιρετικό θέμα Πάνο κ περιμένω πολλές απόψεις να ακούσω μπας κ μάθουμε τίποτα.
Απ του pilot την προσέγγιση δεν κατάλαβα τίποτα αλλά μ'άρεσε :D
Χμ, εξαρτάται από την στροφή, πόσο ανοιχτή ή κλειστή είναι, την πρόσφυση - αίσθηση που μου δίνει ο δρόμος κ άλλα.
Προσωπικά, σε ΕΟ την παίρνω ανοιχτά και σταδιακά, ανάλογα με την ταχύτητα που έχω αναπτύξει, εισχωρώ στο εσωτερικό της.
Σε επαρχιακά κλειστά κομμάτια, μπαίνω αντίθετο κάργα όταν φυσικά έχω ορατότητα.
Τα κάνω καλά;; :D https://www.mustangworld.com/forums/images/smilies/owned.gif
κατι που δεν ανεφερει κανεις, προς εκπληξη μου, μεχρι τωρα ειναι η τοποθετηση του αυτοκινητου..που ειναι πολυ σοβαρη οταν δεν εχουμε ορατοτητα..
η λεγομενη τοποθετηση ή αλλιως πλασαρισμα στα bmw ειναι αρκετα ευκολη με λιγο φρενο στην εισοδο της στροφης-παντα με αρκετα χιλιομετρα και με το μοτερ μεσα στην ροπη του..με τον τροπο αυτο το αμαξι βαζει το μουτρο του μεσα προκειμενου να εκμετελευτει την προσφυση και των 4 τροχων...δηλαδη με το φρενο στελνουμε ουσιαστικα και δυναμη πισω..μετα με απαλο γκαζι το αμαξι στριβει πολυ πιο γλυκα και με παραπανω χιλιομετρα απο οτι πριν...ετσι ουσιαστικα εξουδετερωνουμε και την υποστροφη που εχει το αυτοκινητο εξ ορισμου απο το εργοστασιο...
υγ...τσιμπηστε το φρενο με ελαφρα στριμενο τιμονι η ταυτοχρονα με το τιμονι...
Σταματα να εισχωρεις στο εσωτερικο της.. ;-)
ΕΥΧΟΜΑΙ να μην δει ποτε κανεις του παπά τον κωλο..
Ξεκ@βλωστε μονο οπου ειστε 1.οοο.οοο οτι δεν θα κανετε κακο ...
Υπαρχoυν και πιστες, και καρτ...., ακομη και το PS3
Nick bmwlover
10-05-12, 15:14
Ποτε μα ποτε δεν εχω μπει σε αντιθετο για να παρω στροφη,οταν τον ξερω τον δρομο κ παω σχετικα "χαλαρα" ειμαι δεξια εχω βρει την ιδανικη γραμμη για χαλαρη-ψιλογρηγορη οδηγηση και με κινησεις ακριβειας μπαινεις κ βγαινεις ωραια απολαμβανοντας κ την διαδρομη,οταν παω πιο γρηγορα μερικες φορες κατεβαζω πριν μπω,το πως θα παιξω με τα φρενα εξαρταται απο τη στροφη κ τα χλμ που εχω πιο πριν,αν ειναι πολλα κανουμε αυτο που λεει κ ο Νικος,αν εχουμε κοψει πιο πριν κ εχουμε ιδια σχεση η εχουμε κατεβασει κανουμε αυτο που λεει κ ο Γιωργος...
λιμανακια στο πεταλο μπαινω με 182 ακριβως και βγαινω
με 166
λιγο φρενο στην εισοδο της στροφης-παντα με αρκετα χιλιομετρα και με το μοτερ μεσα στην ροπη του...
Έτσι ακριβώς!thumb :rally:
εχω ηρεμησει πολυ τα τελευταια χρονια,
παρολο που δεν εκανα (πολυ) χοντραδες και πιο παλια.
παντα εκμεταλλευομαι ολο το πλατος του δρομου οταν υπαρχει ορατοτητα.
οταν δεν υπαρχει ορατοτητα, πολυ προσεχτικα. οχι σαν κοτα αλλα προσεχτικα.
δεν ημουνα με το μηχανακι καμμια οδηγαρα, αλλα τελικα η προσοχη που μαθαινεις να εχεις με μοτο, ισως βοηθαει μετα σε οτι οχημα κι αν οδηγεις.
κανω παντα σεναρια, σε καθε στροφη σχεδον, πως θα ερχεται ο αλλος απο απεναντι.
ξεφυγαμε ομως απο το αρχικο θεμα....
νομιζω οτι ουτως ή αλλως, Ο Πανος και τα παιδια που απαντησανε μεχρι τωρα δεν κανουν ηλιθιοτητες στο δρομο.
οπότε μιλαμε για τις στροφες που "βολευουν" για τετοια.
διαπιστωνω λοιπον τωρα οτι ποτέ δεν επιχειρησα κατι ιδιαιτερο περα απο λιγο "ντριφταρισμα" στις στροφες που με βολευαν...
ειμαι και λιγο φοβιτσιαρης με το φοβο απωλειας προσφυσης.
ενα βασικο ομως που εχω να προσθεσω σαν συμβουλη τωρα που το δοκιμασα ο 'Ιδιος,,,, ειναι η θεση οδηγησης...
ειχα θεμα παντα (και λογω συνδυασμου κιλων/υψους) και τωρα που καθομαι σωστα (σε μπακετ) το γουσταρω σχεδον οσο καμμια αλλη αλλαγη στο αμαξι.
εαν παρατηρησετε οτι στις στροφες στηριζεστε σε πορτες, τιμονια, κονσολες, διπλανα καθισματα...
μελετηστε το !!
εγω το λυσα το προβλημα μου.
παταω φρενο και μπαινω σα κυρια.Οποιος με περασει τον μαζευω στην επομενη ευθεια!!!
Αφηνω τις στροφες για ζε'ι'μπεκικα και τρεχω μονο σε ευθειες.
https://www.youtube.com/watch?v=wrm4tGtYYpI&feature=related
:thumbsup::thumbsup:
Κωνσταντίνος
10-05-12, 16:21
Εγώ μπαίνω σαν
https://www.dekedickerson.com/images/weirdness/Armless27.jpg
:D:D
εγω το λυσα το προβλημα μου.
παταω φρενο και μπαινω σα κυρια.Οποιος με περασει τον μαζευω στην επομενη ευθεια!!!
Αφηνω τις στροφες για ζε'ι'μπεκικα και τρεχω μονο σε ευθειες.
αγορασες ουνο τουρμπο?
Nick bmwlover
10-05-12, 16:45
αγορασες ουνο τουρμπο?
Τι τον περασες ρε,για τον πρωτο τυhonda???
Εγω παντως φρεναρω πριν τη στροφη, στην εισοδο στριβω το τιμονι, και οταν τελειωνει η στροφη ξαναπαταω γκαζι...
Σχεδον παντα ετσι κανω...
nikos valvetronic
10-05-12, 17:52
Αυτό που εφαρμόζω παντού και πάντα είναι σε δρόμο που δεν ξέρω πάω φυλαγμένα,όσο
και να με 'προκαλεί' η διαδρομή.Εκεί που ξέρω πάντως ακολουθώ την λογική του slow in-fast out
που λέει και ο pilot.Στο πως μπαίνεις σε καθορίζει πολύ το ίδιο το αυτοκίνητο,το πως είναι
στημένο.Το BMW κακά τα ψέματα είναι βαρύ και έχει αδράνεια οπότε δεν θέλει επικές εισόδους
σε χαμηλής πρόσφυσης 'τερέν'.Το turn-in του είναι πολύ καλό αρκεί να φοράς σωστές ζάντες και
ofset μπρος-πίσω όπως διαπίστωσα.Με την μούρη μέσα από την αρχή της στροφής εξαρτάται από
το γκάζι και τη διάθεση που έχεις για το πως θα βγείς!! Εγώ πάντως με 143 ps δεν έχω πολλές
επιλογές!!
Χωρις λογια :worthy: :clap: :notworthy:
https://www.greektube.org/content/view/11902/2/
Γενικά μ'αρέσει να ορίζω και να κράταω γραμμές, όσο μπορώ.
Αναλόγως του αυτοκινήτου που οδηγώ, μπορεί και να το στραμπουλάω (ειδικά με το Leon) ή μπορεί και μπαίνω σχετικά σιγά και με το γκάζι να ορίζω (με το Ζ3 αυτό) το πόσο θα ανοίξει πίσω η τροχιά για να γίνει παιχνίδι. Με το GLK είναι αλλιώς, παρά το βάρος του, τα διαφορικά κάνουν καλή δουλειά και όπως και να μπείς αυτό διορθώνει.
Με το Ζ3 τις αποφευγω τις στροφές...
Οταν είμαι μόνος μπαίνω οσο μπαίνει........με επιβάτη......κο κο κο κοthumb
o deepblue έδειξε πως είναι να πηγαίνεις με τις πάντες.
αυτό εδώ είναι πώς να πηγαίνεις με γραμμές!
https://www.youtube.com/watch?v=Eidtc55ZqoU&oref=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fresults%3Fsear ch_query%3Dferrari%2Bin%2Bparis%26oq%3Dferrari%2Bi n%2Bparis%26aq%3Df%26aqi%3Dg-m2%26aql%3D%26gs_l%3Dyoutube-psuggest.3..0i5l2.2419.7537.0.7825.18.15.1.2.2.0.1 60.2063.1j14.15.0...0.0.&has_verified=1
ghost-rider
10-05-12, 18:41
https://m.youtube.com/watch?v=Q-YUOCXlxas
Akis 330Ci
10-05-12, 19:01
Ουκ ολιγες οι μουτζες που εχω φαει απο γερους-γριες κτλ, σε συνδιασμο με τα χειροκροτηματα απο πιτσιρικαδες. Γενικα μπαινω ηρεμα σε στροφες, αλλα μερικες φορες μπαινει ο ''οξω απο δω'' μεσα μου, και τα πλαινα παραθυρα γεμιζουν σκοτωμενα εντομα.
Σε γενικες γραμμες οταν εχω συνοδηγο κοπελα, προσπαθω για το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα. Γιατι πολυ απλα,ειναι θεμα στηθους...
https://www.youtube.com/watch?v=-rmrs3VMrG0
Όταν δεν γνωρίζω μια στροφή.....σαν κότα. Αν την γνωρίζω με κατάλληλη τοποθέτηση σε σχέση με το apex της.
kostas 325
10-05-12, 20:36
Οοοταν και αν παω πιστα προσπαθω να βγαινω απο το apex παντα
υποστροφικα και αν δω οτι δεν με παιρνει το γυρναω οσο
μπορω υπερστροφικα (εχω αγορασει πολλα οικοπεδα :original:)
Stunt Mike
10-05-12, 21:55
λιμανακια στο πεταλο μπαινω με 182 ακριβως και βγαινω
με 166
Κι εγω φιλαρακι,μπαινω φετες....και βγαινω τριμματα!! :hystericalbs1: :th_Laie_67-1:
Κι εγω φιλαρακι,μπαινω φετες....και βγαινω τριμματα!! :hystericalbs1: :th_Laie_67-1:
εσύ μάστορα μου μπαίνεις με λάστιχο, και βγαίνεις με λινά...:th_Laie_67-1:
Panos 316T
10-05-12, 23:30
Κι εγω φιλαρακι,μπαινω φετες....και βγαινω τριμματα!! :hystericalbs1: :th_Laie_67-1:
Τι να μας πεις εσυ για στροφες ρε ανθρωπε;
καταλαβαινεις καθολου αυτα που λεμε; αχαχαχα
Panos 316T
10-05-12, 23:39
Οταν είμαι μόνος μπαίνω οσο μπαίνει........με επιβάτη......κο κο κο κοthumb
Γιαννη πως ομως μπαινεις;
οπως να ναι;
με γραμμη;
Stunt Mike
10-05-12, 23:44
εσύ μάστορα μου μπαίνεις με λάστιχο, και βγαίνεις με λινά...:th_Laie_67-1:
Δεν φταιω εγω!Ειναι ατσαλα αυτα τα Ε36 και κανουν οτι τους κατεβει!
Δεν κανονιζουμε κανα Salonica Getaway λεω εγω,μιας κι εισαι γκαζοφονι και του λογου σου??
Ο Γιαννης πρώτα στέλνει συνεργείο καθαρισμού να "Γλυψει" στη κυριολεξία από πετραδακια τη διαδρομή που θα ακολουθήσει.
Μετά μιλάει μετο δήμαρχο για να περάσει φρέσκια πίσσα μη τυχόν και βρεθεί λακουβα.
Μετά μιλάει με τις τοπικές αρχές να κλείσουν το δρόμο μισή ωρα πριν περάσει
...ε και μετά μπαίνει πάντα με γραμμές που ήδη έχει ετοιμάσει από τη προηγούμενη στο γουγλ μαπς
Γιαννη πως ομως μπαινεις;
οπως να ναι;
με γραμμη;
https://www.youtube.com/watch?v=9mBQfg6Mcuw
https://www.youtube.com/watch?v=vKCHbf6Iihc&feature=channel&list=UL
https://www.youtube.com/watch?v=kWHPguABGig&feature=channel&list=UL
....
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Η συνέχεια των βίντεο να υπόθεσω είναι κάποιο επεισόδιο από το μικρό μου πονυ ή το μικρό Σπιτι στο λιβάδι???
Γιαννη οδηγαρα εισαι, μην ακούς κανένα άμα σου λέει πας σα κότα και τα σχετικά.ζηλεύουν φίλε!!!!
Γιαννη πως ομως μπαινεις;
οπως να ναι;
με γραμμη;
Με γραμμές στο ρεύμα μου...εχει δεν εχει κίνηση....ακόμα και στον Αγιο ξημερώματα....με οπτικό πεδίο......την ''μπογιά'' την αποφεύγωthumb
επισης να αναφερουμε το θεμα τιμονι..με βαση το video του φιλου γιαννη..
στις δεξιες στροφες οπου πραγματι μπορεις να σημαδεψεις το apex..οταν πηγαινουμε οριο..στην εισοδο της στροφης κανουμε πολλες μικρες τιμονιες, ουτως ωστε να βαλουμε το μουτρο μας εκει που θελουμε..αν το αμαξι δεν ακουει μπορουμε και με λιγα φρενα αλλα δυνατα (οχι μονο μια φορα αλλα δυο-τρεις απανωτα!!!) να τοποθετησουμε..αν το αμαξι μας "ακουσει" και σημαδευει λιγο πριν το apex μπορουμε να πατησουμε και λιγο γκαζι πριν απο αυτο..προκειμενου να ανοιξουμε την τροχια μας..και μετα το apex να πατησουμε σταθερο γκαζι...και να βγουμε απο την στροφη ειτε με την τελεια γραμμη, ειτε με ελαφρυ drift..
αν θα παρατηρησετε ολα τα videakia του you tube..σε στιγμες οριακης οδηγησης ολοι μα ολοι μπαινουν με το αμαξι "ξεκολημενο" πριν την στροφη..και κατευθυνουν με το γκαζι και με πολυ ελαφρυ αναποδο το αμαξι εκει που θελουν..και ετσι γραφουν χρονους τα πισωκινητα..
αυτη η τεχνικη που αναφερω γινεται ανετα και σε μικρες πιστουλες λιγων χιλιομετρων με πχ..70km/h οπως στο καρτοδρομο (που παμε εμεις με το drift team μας)..δεν χρειαζεται δηλαδη για αρχη να πας σε μια μεγαλη πιστα για να δοκιμασεις κατι τετοιο πχ..στα μεγαρα ή στις σερρες..και κατα την ταπεινη μου γνωμη καλυτερα να ξεκινησει καποιος απο καποια μικρη πιστα και να τελειοποιησει την τεχνικη του πριν παει σε μια μεγαλη πιστα και δοκιμασει το ιδιο με πχ..130km/h..
υγ..πανο οταν θα ερθεις καρτοδρομο θα καταλαβεις ακριβως τι εννοω..στην πραξη γιατι στα λογια δεν γινεται ακριβως κατανοητο..
Panos 316T
11-05-12, 10:10
να θέσω και το θέμα "μύτη-τακούνι",
το έχει επιχειρήσει κάποιος ;
m-power_01
11-05-12, 12:02
Πάνο στο κάνω όποτε θές να στο κάνω αλλά δεν έχει νόημα. Ο σκοπός αυτό του πράγματος είναι να ανεβασεις στροφές στο μοτερ την ώρα που φρεναρεις ώστε να είναι ομαλή η σύμπλεξη. Πχ αν πηγαίνεις με 4η τελειωμένη και θές να μπεις στην στροφή με 2α.
Το θέμα είναι ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν ένα θεόβαρο βολάν που συνεχίζει να στροφαρει το μοτέρ στο πάτημα του συμπλεκτη. Άρα ψιλοείναι μόστρα! Επίσης είχε νόημα σε ασυγχρονιστα κιβώτια , άρα πάλι είναι άχρηστο.
Αν βέβαια έχεις μια σπορ κατασκευή με βολάν 5κιλων συνολικό βάρος το πολυ 1100 κιλά , που οι στροφές θα πέφτουν σαν μοτοσυκλέτα , το λίγο βάρος του θα προκαλεί ελάφρωμα στον πίσω άξονα στα φρένα κλπ κλπ θα έβρισκε κάποιο νόημα.
Σε γενικές γραμμές είναι άχρηστο σε μέτριους οδηγούς και μέτρια αυτοκίνητα.
Ο κυριος λόγος που γινεται η τεχνικη αυτη ειναι για να μην μπλοκαρουν κατα την συμπλεξη η πισω τροχοι.
Καθε αλλο παρα επιδειξη ειναι. Ειναι βασικη τεχνικη για παιδια που ασχολουνται με πιστα και εχουν μανιουαλ και κυριος αμαξι με πισω κινηση.
Εγω αμα τυχει να οδηγησω μανιουαλ αμαξι το κανω πάντα και ενστικτοδώς.
Panos 316T
11-05-12, 12:23
Ο κυριος λόγος που γινεται η τεχνικη αυτη ειναι για να μην μπλοκαρουν κατα την συμπλεξη η πισω τροχοι.
Καθε αλλο παρα επιδειξη ειναι. Ειναι βασικη τεχνικη για παιδια που ασχολουνται με πιστα και εχουν μανιουαλ και κυριος αμαξι με πισω κινηση.
Εγω αμα τυχει να οδηγησω μανιουαλ αμαξι το κανω πάντα και ενστικτοδώς.
ενδείκνυται για καλύτερους χρόνους αυτή η τεχνική Χριστόφορε;
Nickolas_s2k
11-05-12, 12:28
Παρατηρηστε τα ποδια αυτου του πολυ καλου Ιαπωνα οδηγου σε ενα αγωνιστικο j's racing s2000 που κανει συνεχεια μυτη τακουνι..
https://www.youtube.com/watch?v=qH5dbbLmTlE
Για να γινει σωστα πρεπει η πεταλιερα του γκαζιου να ειναι στο ιδιο ακριβως υψος με αυτη του φρενου κατι που δεν συμβαινει στα απλα συμβατικα αυτοκινητα και φυσικα χρειαζεται αρκετη εξασκηση στη χρηση φρενου-γκαζιου ταυτοχρονα ομως τα πλεονεκτηματα της σε χρηση πιστας οπως μπορειτε να δειτε και να ακουσετε ειναι εμφανη!
m-power_01
11-05-12, 12:37
Ο κυριος λόγος που γινεται η τεχνικη αυτη ειναι για να μην μπλοκαρουν κατα την συμπλεξη η πισω τροχοι.
Καθε αλλο παρα επιδειξη ειναι. Ειναι βασικη τεχνικη για παιδια που ασχολουνται με πιστα και εχουν μανιουαλ και κυριος αμαξι με πισω κινηση.
Εγω αμα τυχει να οδηγησω μανιουαλ αμαξι το κανω πάντα και ενστικτοδώς.
Χριστόφορε αναφέρομαι πάντα για οδήγηση στον δρόμο. Και για τον μέσο οδηγό.
ενδείκνυται για καλύτερους χρόνους αυτή η τεχνική Χριστόφορε;
Πιο πολύ ενδεικνυται για ασφαλεια.
Οταν ερχομαστε πχ με πολλα χιλιομετρα και πεφτουμε στα φρενα οι στροφες πεφτουν αλλα η ταχυτητα κατα το κατεβασμα ταχυτητας εξακολουθει να ειναι ψηλη. Το αποτελεσμα ειναι να μπλοκαρουν οι πισω και να γυριζει το αμαξι.
Εδω ενα βιντεο φιλου με RX8 που εκανε σε λάθος χρονο την τεχνικη με αποτελεσμα να μπλοκαρει πισω τροχους.
https://youtu.be/32sqB9P_tB8
Χριστόφορε αναφέρομαι πάντα για οδήγηση στον δρόμο. Και για τον μέσο οδηγό.
το ξερω πιπινι μου...
m-power_01
11-05-12, 13:12
Εγώ πάντως επιμένω σε σύγχρονο αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να γίνει στο δρόμο. Αν είχες Ε30 όπου το κατέβασμα ακόμα και με το τιμόνι ευθεία ισοδυναμεί με μπλοκάρισμα και ξεκόλημα της ουράς οκ.Εγώ στο Ε30 το κάνω και όπως είπε ο Σεφ για ασφάλεια. Αλλά εκει χρειάζεται. Και μάλιστα πρωτού διαβάσω-μάθω κλπ είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι χρειάζεται ξερογκαζιά ... Μετά έμαθα ότι δεν ανακάλυψα την Αμερική και ότι όλα αυτα είναι γνωστά χρόνια τώρα.
Με το καρμπόν γιατί δεν έκανες καμιά μαγκιά να μάθω κ εγώ τίποτις?
m-power_01
11-05-12, 13:48
Με το καρμπόν γιατί δεν έκανες καμιά μαγκιά να μάθω κ εγώ τίποτις?
Εσύ σφιγγόσουν χωρίς να κάνω κάτι ... Άμα έκανα μπορεί και να μου έμενες! Χοχοχοχο!
Εσύ σφιγγόσουν χωρίς να κάνω κάτι ... Άμα έκανα μπορεί και να μου έμενες! Χοχοχοχο!
Άσε ρε. :sm-angry05:
m-power_01
11-05-12, 13:55
Αν θυμάμαι καλά μου είχες δώσει το ντε καρμπόν το ασυγκρατητο, με λάστιχα του ´21 και εντελώς συμπτωματικά την προηγούμενη μέρα είχες κάνει μικτή...
Αν μου το είχες πει στα ίσα ... Σήμερα θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα!
Θα ξεδιπλωνα το πραγματικό μου ταλέντο !
Οκ, το καλοκαιράκι θα επαναλάβουμε την συνάντηση στο ίδιο μέρος να δω και εγώ στην πράξη κάποια πράγματα.
Επειδή έχω απλή ασφάλεια, αν κάτι πάει στραβά, δέχομαι ανταλλαγή με: Άσσο+30άρι+το προτεκτάκι σου. ♥
m-power_01
11-05-12, 14:07
Να σου δώσω το Ε90 να μην ξεβολευεσαι κιόλας; Αχαχαχαχα.
Το καλοκαίρι είναι ωραία δεν έχει και κίνηση εκει!
Stunt Mike
11-05-12, 14:36
Ο κυριος λόγος που γινεται η τεχνικη αυτη ειναι για να μην μπλοκαρουν κατα την συμπλεξη η πισω τροχοι.
Καθε αλλο παρα επιδειξη ειναι. Ειναι βασικη τεχνικη για παιδια που ασχολουνται με πιστα και εχουν μανιουαλ και κυριος αμαξι με πισω κινηση.
Εγω αμα τυχει να οδηγησω μανιουαλ αμαξι το κανω πάντα και ενστικτοδώς.
Ετσι ακριβως οπως τα λες ειναι,Χριστοφορε αν και θα συμπληρωσω οτι κατα τη γνωμη μου ειναι και θεμα οδηγικης τακτικης του οδηγου.Αλλοι πχ προτιμουν να εξαντλησουν τα φρενα μεχρι σχεδον μεσα στην στροφη και μετα να κατεβασουν μια ταχυτητα ενω αλλοι βοηθιουνται απ'το ξεκολλημα της ουρας για να τοποθετηθουν και να διαγραψουν την στροφη μ'ενα πολυ ελαφρυ αναποδο ή/και ισιο τιμονι ακομη.....Αυτη η τεχνικη φθειρει πολυ λαστιχο+οτι εμπεριεχει ρισκο αλλα κερδιζει δεκατα
Για το δρομο ξεκινησε το θρεντ, στην πιστα κατεληξε...
:D
Μου φαινεται πρεπει να κλεισουμε κανα μηνα μια μετριως "κλειστη" πιστα,
πακετο μαζι με λαστιχα και αναλωσιμα σε ειδικες τιμες !
:th_Laie_67-1:
Και να βρεθουμε ολοι μπας και μαθουμε μερικοι να οδηγαμε !
:drive: (για 'μενα λεω)
Το μυτη-τακουνι με 48 νουμερο παπουτσι ποσο ευκολο ειναι ??
:whistle:
Panos 316T
11-05-12, 15:08
Παρατηρηστε τα ποδια αυτου του πολυ καλου Ιαπωνα οδηγου σε ενα αγωνιστικο j's racing s2000 που κανει συνεχεια μυτη τακουνι.. https://www.youtube.com/watch?v=qH5dbbLmTlE
Για να γινει σωστα πρεπει η πεταλιερα του γκαζιου να ειναι στο ιδιο ακριβως υψος με αυτη του φρενου κατι που δεν συμβαινει στα απλα συμβατικα αυτοκινητα και φυσικα χρειαζεται αρκετη εξασκηση στη χρηση φρενου-γκαζιου ταυτοχρονα ομως τα πλεονεκτηματα της σε χρηση πιστας οπως μπορειτε να δειτε και να ακουσετε ειναι εμφανη!
Τι κανει ο τυπος!!!!!!
Τα ποδια του ηταν σαν να χορευε με κλακετες πεντοζαλη!
Nickolas_s2k
11-05-12, 15:15
Πανo ναι τρομεροι οι Ιαπωνες και ξυραφι και το S..
ghost-rider
11-05-12, 16:26
Πάνο στο κάνω όποτε θές να στο κάνω αλλά δεν έχει νόημα. Ο σκοπός αυτό του πράγματος είναι να ανεβασεις στροφές στο μοτερ την ώρα που φρεναρεις ώστε να είναι ομαλή η σύμπλεξη. Πχ αν πηγαίνεις με 4η τελειωμένη και θές να μπεις στην στροφή με 2α.
Το θέμα είναι ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν ένα θεόβαρο βολάν που συνεχίζει να στροφαρει το μοτέρ στο πάτημα του συμπλεκτη. Άρα ψιλοείναι μόστρα! Επίσης είχε νόημα σε ασυγχρονιστα κιβώτια , άρα πάλι είναι άχρηστο.
Αν βέβαια έχεις μια σπορ κατασκευή με βολάν 5κιλων συνολικό βάρος το πολυ 1100 κιλά , που οι στροφές θα πέφτουν σαν μοτοσυκλέτα , το λίγο βάρος του θα προκαλεί ελάφρωμα στον πίσω άξονα στα φρένα κλπ κλπ θα έβρισκε κάποιο νόημα.
Σε γενικές γραμμές είναι άχρηστο σε μέτριους οδηγούς και μέτρια αυτοκίνητα.
Τι ειναι το μυτη τακουνι τελικα? Εγω ειμαι ασχετος.
Το ιδιο αποτελεσμα με διπλοσυμπλεκταρισμα και ξερογκαζια ενδιαμμεσα εχει?
Αυτο παντως χρειαζεται οταν εχεις μοτερ με νευρο η αν το κιβωτιο ειναι λιγο δεινοσαυρος κ δεν σηκωνει καρφωματα.
Τι ειναι το μυτη τακουνι τελικα? Εγω ειμαι ασχετος.
Το ιδιο αποτελεσμα με διπλοσυμπλεκταρισμα και ξερογκαζια ενδιαμμεσα εχει?
Αυτο παντως χρειαζεται οταν εχεις μοτερ με νευρο η αν το κιβωτιο ειναι λιγο δεινοσαυρος κ δεν σηκωνει καρφωματα.
οταν φρεναροντας φερνεις τις στροφες του κινητηρα στο σημειο οπως σωστα ειπε και ο chief ωστε να μη σε φερει τετακε, κατεβαζοντας ταχυτητα για να μπεις στη στροφη.
μενεις δηλαδη πανω στο φρενο κατα τη διαρκεια.
τι καλα θα'τανε αν ειχαμε τρια ποδια ε ?
:whistle:
υγ. απανταω εγω ο σχετικος με το μυτη-τακουνι. χαχαχα!!
m-power_01
11-05-12, 16:41
Πάρε ένα αυτόματο που έχει δυο πετάλια !
Τι ειναι το μυτη τακουνι τελικα? Εγω ειμαι ασχετος.
Το ιδιο αποτελεσμα με διπλοσυμπλεκταρισμα και ξερογκαζια ενδιαμμεσα εχει?
Αυτο παντως χρειαζεται οταν εχεις μοτερ με νευρο η αν το κιβωτιο ειναι λιγο δεινοσαυρος κ δεν σηκωνει καρφωματα.
Οταν πατάς φρένο πριν απο μια στροφή και χρειάζεται να δώσεις και λίγο γκάζι ώστε να ανεβούν οι στροφές για να συντονιστούν με το κιβώτιο,πατάς με την μύτη του ποδιού σου το φρένο και με την φτέρνα το γκάζι.
Αυτό που λες δεν προλαβαίνεις να το κάνεις σε γρήγορη οδήγηση...
Ο κύριος λόγος που χρειάζεται είναι να μην αποσυντονιστει το πίσω μέρος,γιατι αν βάλεις "καρφωτή" ταχύτητα με το φρενάρισμα που θα κάνει στο πίσω μέρος ο κινητηρας θα μπλοκάρει τους τροχούς (σαν να τραβάς χειρόφερονο) οπότε καταλαβαίνεις ότι είναι τουλάχιστο επικίνδυνο...
Το μόνο θετικό που δίνω στο SMG είναι ότι κάνιε πάντα τέλειο μυτη-τακουνι!!
Υ.Γ. με το sport απενεργοποιημένο στο Μ3 δεν το πετυχάινεις,τζάμπα καιει η λάμπα,θέλει να είναι ενεργοποιημένο.Γενικά δεν μπορεις να κάνεις ευκολα με ολα τα αυτοκινητα μυτι-τακουνι γιατι δεν ειανι σωστα τα πετάλια σε υψος κτλ.
προσπαθω να φρεναρω παντα με τους τροχους στην ευθεια κατεβαζοντας ταυτοχρονα.
Στην περιπτωση που δεν χρειαζεται να μειωσω ταχυτητα,ρυθμιζω τα χλμ ωστε η προσφυρση να φλερταρει με τους νευρωνες μου.
Κατα την διαρκεια της στροφης αποφευγω τις περιτες κινησεις των χεριων και προσπαθω να βγαλω τη στροφη με μια τιμονια,αυτο με εξιταρει απιστευτα.
Αποφευγω αυτο που ειναι σα να τραβας λαλακια στη στεφανη του τιμονιου με τα δυο χερια!!!!
Κατα την εξοδο προσπαθω να το απλωνω οσο πιο πολυ μπορω ωστε να μην χανω χλμ,μενοντας παντα στο ρευμα μου.
Βεβαια αυτα ισχυουν οταν γνωριζω την διαδρομη.
Οταν δε γνωριζω την διαδρομη,προσπαθω να εφαρμοσω τα παραπανω με πολυ λιγοτερη θερμη βεβαια.
Αυτο σημαινει σιγουρα λαθος φρενα και ακυρα κατεβασματα!!!!!!!
Τελος παιζει μεγαλο ρολο ο αξονας κινησης (ναι μιλαω για μπροστοκουνα) και ο τυπος του κινητηρα.
Panos 316T
11-05-12, 18:33
Μιτσο μου δωσες λαβη...
με ενα μπροστοκινητο "δαμαζεις"καλυτερα τη στροφη;
(δεν εχει τυχει να οδηγησω ετσι με μπροστοκινητο )
Εμένα μπαίνει μόνο του! :th_Laie_67-1:
Καλαααααα Οταν δειτε τον Θανο να μπαίνει με το ναβάρα με τα Όλα στα πέταλα Με το συστημα νυχι - τακουνι και να φοράει και την ροζ παντουφλα, θα ξεχάσετε ότι ξέρατε μέχρι τωραthumb
άιντε ρε τράβα άλλαξε υπογραφή που μου θές και το πριόνι.
**************
Το μυτη-τακουνι με 48 νουμερο παπουτσι ποσο ευκολο ειναι ??
:whistle:
Ξέχνα το.
Πιο καλά θα σε βολέψει το αριστερό μέρος της σόλας στο φρένο και το δεξί μέρος στο γκάζι !
:thumbsup:
Ξέχνα το.
Πιο καλά θα σε βολέψει το αριστερό μέρος της σόλας στο φρένο και το δεξί μέρος στο γκάζι !
:thumbsup:
:th_Laie_67-1:
ακριβως !!
:hystericalbs1:
ασ'το γιατι θα μετα θα εχω :drive:
άιντε ρε τράβα άλλαξε υπογραφή που μου θές και το πριόνι.
**************
την αλλαζει την υπογραφη
το θελει το πριονι...
Μιτσο μου δωσες λαβη...
με ενα μπροστοκινητο "δαμαζεις"καλυτερα τη στροφη;
(δεν εχει τυχει να οδηγησω ετσι με μπροστοκινητο )
Nα ξεκινησουμε με το γεγονος οτι και με τους δυο τυπους διασκεδαζεις.
Ξεκαθαριζω λεγοντας οτι η πισω κινηση ειναι motorsport.
Η κινηση εμπρος ειναι ενα κλικ πισω.
Δεν νομιζω Πανο οτι μπορεις να δαμασεις καλυτερα μια στροφη με ενα μπροστοκινητο.
Δεν βαζω στην κουβεντα μας τους απολυτους χρονους και συνεχιζω λεγοντας οτι ειναι δυσκολο για μενα να δεχτω την μπροστοκινητη κατασκευη ως εργαλειο που θα δαμασει μια στροφη.
Σιγουρα σου δινει μια παραπανω σιγουρια να ριχτεις στην στροφη αλλα μεχρι εκει.
Στην ενδεχομενη αποσταθεροποιηση του πισω μερους επικρατει μια πολυ "αδεια" αισθηση η οποια,τουλαχιστον εμενα,με τρομοκρατει!
Δεν μπορεις ρε Πανο γαμωτο να δαμασεις τη στροφη οπως λες και συ,οταν στο τιμονι σου-στο πιο κρισιμο εξαρτημα εκεινα τα δεκατα του δευτερολεπτου,επεμβαινουν γυροσκοπικες δυναμεις που στην κυριλεξια αποσυντονιζουν ολο το σασι.
Οταν μπλεκει η κινηση με την διευθυνση αρχιζει το μπλεξιμο!
Panos 316T
13-05-12, 08:03
Αν καταλαβα καλα, με το μπροστοκινητο μπαινεις καλυτερα αλλα αν σου φυγουν τα "μουτρα" δεν εχεις δυνατοτητα να διορθωσεις, οποτε πας ευθεια χαχαχα
εν αντιθεση βεβαια με το πισωκινητο που κατι μπορεις να κανεις ,εχεις μια υστατη λυση βρε αδερφε...
Αν καταλαβα καλα, με το μπροστοκινητο μπαινεις καλυτερα αλλα αν σου φυγουν τα "μουτρα" δεν εχεις δυνατοτητα να διορθωσεις, οποτε πας ευθεια χαχαχα
εν αντιθεση βεβαια με το πισωκινητο που κατι μπορεις να κανεις ,εχεις μια υστατη λυση βρε αδερφε...
πανο..ειναι απλα τα πραγματα αλλα ας φερουμε ενα παραδειγμα..
σε μια στροφη κλειστη πεταλο 180 μοιρων με καλο οδοστρωμα που το οριο ειναι 60-70χιλ και 2α στο σασμαν..το προσθιοκινητο επειδη μπαινει με γκαζι μπορει με υπερβολη να στριψει ισως ενα κλικ καλυτερα στην αρχη της απο ενα πισωκινητο που θα παλευει να ζυγισει το αμαξι...και καπου εκει τελειωνει το παιχνιδι για το προσθιοκινητο καθως απο εδω και περα ειτε αρχιζει να χανει ταχυτητα ή στην καλυτερη να κρατησει σταθερη την ταχυτητα του μεχρι να τελειωσει η στροφη..αντιθετα το πισωκινητο μολις "πατησει" το αυτοκινητο κατω, και κυριως τα μουτρα μπορεις να επιταχυνεις και να προσπερασεις το προσθιοκινητο μπροστα σου πχ...με τους τροπους που αναφερθηκαν στα προηγουμενα post μου..το ταλεντο και η δυσκολια εδω ειναι σε ποιο σημειο θα πατησει το πισωκινητο προκειμενου να "ανεβεις" στο γκαζι!!!!
το παραδειγμα που ανεφερα ειναι το worst case scenario για ενα δυνατο πισωκινητο καθως το πισωκινητο θελει παραπανω χιλιομετρα και λιγοτερο κοφτες στροφες για να αποδειξει το καλυτερο του πατημα απεναντι σε ενα δυνατο προσθιοκινητο...
Nα ξεκινησουμε με το γεγονος οτι και με τους δυο τυπους διασκεδαζεις.
Ξεκαθαριζω λεγοντας οτι η πισω κινηση ειναι motorsport.
Η κινηση εμπρος ειναι ενα κλικ πισω.
Δεν νομιζω Πανο οτι μπορεις να δαμασεις καλυτερα μια στροφη με ενα μπροστοκινητο.
Δεν βαζω στην κουβεντα μας τους απολυτους χρονους και συνεχιζω λεγοντας οτι ειναι δυσκολο για μενα να δεχτω την μπροστοκινητη κατασκευη ως εργαλειο που θα δαμασει μια στροφη.
Σιγουρα σου δινει μια παραπανω σιγουρια να ριχτεις στην στροφη αλλα μεχρι εκει.
Στην ενδεχομενη αποσταθεροποιηση του πισω μερους επικρατει μια πολυ "αδεια" αισθηση η οποια,τουλαχιστον εμενα,με τρομοκρατει!
Δεν μπορεις ρε Πανο γαμωτο να δαμασεις τη στροφη οπως λες και συ,οταν στο τιμονι σου-στο πιο κρισιμο εξαρτημα εκεινα τα δεκατα του δευτερολεπτου,επεμβαινουν γυροσκοπικες δυναμεις που στην κυριλεξια αποσυντονιζουν ολο το σασι.
Οταν μπλεκει η κινηση με την διευθυνση αρχιζει το μπλεξιμο!
θα μου επιτρεψει ο φιλος ζ3 2.2 να κανω μια μικρη παρεμβαση...
η αισθηση που σου δινει το προσθιοκινητο ειναι εως ενα σημειο πλασματικη..διοτι αυτη η αισθηση χανεται τελειως σε βρεγμενο οδοστρωμα.τυχαιο?.και δεν εμπνευει καμια εμπιστοσυνη οταν εχεις πανω απο 200hp στους μπροστα τροχους-αν δεν εχεις μπλοκε!και ας μην ξεχναμε οτι αν το παρακανεις με το προσθιοκινητο δεν θα μπει ποτε..ακομα και χειροφρενο αμα τραβηξεις με πολλα!!!
η "αδεια" αισθηση που αναφερεις ειναι περισσοτερο η ελλειψη μπλοκε..οπου οι πισω τροχοι ειναι αναποφασιστοι ως προς το τι θα κανουν λογω του ελευθερου διαφορικου..δεν ειναι τυχαιο οτι ολες οι εταιριες βαζουν μπλοκε στα δυνατα τους μοντελα..αλλα πολυ συντηριτικα του στυλ 30% και οχι παραπανω γιατι πολυ απλα το αμαξι γινεται πολυ απολυτο μετα..και θελει εμπειρια για να το κρατησεις ιδιως στα πολλα χιλιομετρα!για μενα προσωπικα ενα bmw με 170hp και πανω θελει οπωςδηποτε μπλοκε..επισης η αδεια αισθηση του πισω μερους με το μπλοκε γεμιζει αρκετα..και το πισωκινητο για να καταλαβεις ακριβως τι κανει θελει ελαφρια τιμονια...για να διαγνωσεις ακριβως τι κανει το αμαξι..
ολα αυτα που αναφερω φυσικα και προυποθετουν μια μικρη εμπειρια πιστας..με οτι πισωκινητο και αν εχει κανεις..απο μ3 μεχρι 316..οποτε στα event που γινονται εδω..ειτε μεγαρα ειτε καρτοδρομο ειτε σερρες για αυτον ακριβως το λογο αξιζει κανεις να παει..δεν παμε για να γινουμε rorl..αλλα για να μαθουμε το αμαξι μας..και να βελτιωθουμε σαν οδηγοι..αξιζει το κοπο..και ας μην ξεχναμε οτι κανεις δεν γεννηθηκε να ξερει...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.