Επιστροφή στο Forum : Απο 996 σε 360 Modena
Εδω και 3 βδομαδες περιπου εδωσα μια 996 4s που ειχα απο περσι το καλοκαιρι στη Γερμανια. Ψαχνω για κατι αλλο και ενα απο αυτα ειναι το Ζ4Μ το οποιο ειναι και παιδικο μου κολλημα.
Θα ηθελα να ξερω τι παιζει σε περιπτωση προσθηκης μηχανικου υπερσυμπιεστη δηλ. κοστος, θετικα, αρνητικα κλπ
Με το καλό φίλε! (είναι παιδικό σου κόλλημα το Ζ4Μ....δύσκολο... μάλλον για το Ζ3Μ μιλάμε ε?)
Ε καλα οχι και τοσο παιδικο, απλα μου αρεσε πολυ το πρωτο Ζ4 3.0 (τοτε στα 60.000 ευρω)
Περσι ειχα παει βολτα με ενα Ζ3Μ μαϊμου, το οποιο αν μη τι αλλο ηταν απιστευτα διασκεδαστικο με υπεροχο ηχο. Ημουν ετοιμος να το παρω αλλα τελευταια στιγμη βρεθηκε το 996. Για να δουμε φετος...
Το 996 4S που είχες είναι μεγάλη αλητεία κι ας μην είναι ιδιαίτερα γΛήγοΛο.
Μια χαρά γρήγορο είναι. 996 με power pack (340+) είναι γρηγοροτερη από 997 S (355). Και η 321 όμως δεν πάει πισω. Αρκεί μα μην είναι αυτόματη.
dark knight
04-05-12, 23:11
Μια χαρά γρήγορο είναι. 996 με power pack (340+) είναι γρηγοροτερη από 997 S (355). Και η 321 όμως δεν πάει πισω. Αρκεί μα μην είναι αυτόματη.
αν θες δωσε περισσοτερες πληροφοριες για το power pack (340+) απο τι αποτελειται,ειναι εργοστασιακο?σορυ για το οφ τοπικ:original:
Εργοστασιακό πρόγραμμα & εξάτμιση με κλαπέτα. Δε θυμάμαι αν είχε και φίλτρο.
Ο καταλληλότερος για ολοκληρωμένη λύση δοκιμασμένη αλλα και για πληροφορίες είναι το μέλος μας m3est .
Θα σου πρότεινα να μιλήσεις μαζι του ;)
Aναμφισβητητα η εξατμιση με τα κλαπετα αξιζει τα λεφτα της! Ειναι εργοστασιακο εξτρα και εχει κουμπι στο ταμπλο που ανοιγεις και κλεινεις τα κλαπε αναλογα τις ορεξεις με εμφανη διαφορα στον ηχο και οχι και τοσο θα ελεγα στην αποδοση. Αλλα ακομη και ετσι αξιζει γιατι ο ηχος πραγματικα γινεται απολαυστικος(ανοικτα κλαπε), ενω παραλληλα σε ενα ταξιδι τα κλεινεις και ταξιδευεις με ησυχια. Με τη σειρα μου να ζητησω κι εγω συγνωμη για το οφ τοπικ!
m-power_01
05-05-12, 00:17
Εδω και 3 βδομαδες περιπου εδωσα μια 996 4s που ειχα απο περσι το καλοκαιρι στη Γερμανια. Ψαχνω για κατι αλλο και ενα απο αυτα ειναι το Ζ4Μ το οποιο ειναι και παιδικο μου κολλημα.
Θα ηθελα να ξερω τι παιζει σε περιπτωση προσθηκης μηχανικου υπερσυμπιεστη δηλ. κοστος, θετικα, αρνητικα κλπ
Το Ζ4 Μ φοράει τον γνωστό s54. Αξιόπιστες εταιρίες είναι η ess, η active. Και οι δυο έχουν κιτακια με φυγοκεντρικό συμπιεστή. Το κιτ της active το έχει το μέλος turbo dog. Νομίζω ότι μαζι με κιτ μεθανολης το Μ3 του είναι κάπου στα 420 τροχό. Μιας και έχω παει βόλτα με αυτο, μπορώ να σου πω ότι μεταμορφώνεται το αυτοκίνητο! Πολύ πιο δυνατό από μαμά Μ3 στην πράξη!
Άποψη μου είναι να πάρεις το Ζ4 και αν δεν σε καλύπτει να αναβαθμισεις. Θα σου πρότεινα όμως να μείνεις στο πρώτο στάδιο. Επίσης το intercooler που συνήθως το δίνουν στο 2ο στάδιο , στην Ελλάδα πιστεύω είναι απαραίτητο!
https://www.esstuning.com/products/Z4M-VT1%252d445-Supercharger-System-%28Gen.2%29.html
https://www.youtube.com/watch?v=rPetZzhOHis
https://www.youtube.com/watch?v=ox9ZS9FUrjc
https://www.youtube.com/watch?v=0w9ZicJ_U8M
Ελπιζω να βοηθησα :thanks:
Contact-->www.speedandstyle.gr
210 9850450
697 9962302
Και εαν δεν φτανουν τα παραπανω and you won't more.....
https://img6.imageshack.us/img6/9554/alex316.jpg
By soc12r (https://profile.imageshack.us/user/soc12r) at 2012-05-05
https://img710.imageshack.us/img710/4408/hpfimg9979.jpg
By soc12r (https://profile.imageshack.us/user/soc12r) at 2012-05-05
https://img854.imageshack.us/img854/9208/hpfimg9981.jpg
By soc12r (https://profile.imageshack.us/user/soc12r) at 2012-05-05
https://www.horsepowerfreaks.com/:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Aναμφισβητητα η εξατμιση με τα κλαπετα αξιζει τα λεφτα της! Ειναι εργοστασιακο εξτρα και εχει κουμπι στο ταμπλο που ανοιγεις και κλεινεις τα κλαπε αναλογα τις ορεξεις με εμφανη διαφορα στον ηχο και οχι και τοσο θα ελεγα στην αποδοση. Αλλα ακομη και ετσι αξιζει γιατι ο ηχος πραγματικα γινεται απολαυστικος(ανοικτα κλαπε), ενω παραλληλα σε ενα ταξιδι τα κλεινεις και ταξιδευεις με ησυχια. Με τη σειρα μου να ζητησω κι εγω συγνωμη για το οφ τοπικ!
Τα κλαπετα δεν τα κλείνεις σε καμοια περίπτωση,αν κλείσουν σε ταξίδι στην καλύτερη χάνεις τα χταποδια στην χειρότερη τον κινητήρα:thumbsdown:
Η δουλειά που κάνουν είναι πολυ σημαντική και μετα τις 3000στροφες πρέπει να ανοίγουν οπωσδήποτε.
λες από το εργοστάσιο δε το χούν προβλέψει σιγά μην κλείνει τελείως( ή σε τέτοιο βαθμό οστε να κάνει ζημία στ κινητήρ ή άλλου) η εξαγωγή με το κλαπετο
Δεν υπαρχει τέτοιο θέμα με τα κλαπετα, απλώς κάνουν bypass στα καζανακια. Το powerpack έχει διαφορετικη χαρτογράφηση, την σπορ εξάτμιση, μια τροποποίηση στην εισαγωγή και -φημολογειται- εκκεντροφορους.
Η εξατμιση με τα κλαπετα (PSE) χαριζει φανταστικο ηχο και τιποτα παραπανω, σε αναλογη τιμη.
Το προγραμμα + φουλ εξατμιση δινει + 20-25 αλογα (καπου 3-3.500 ¤) και οντως το κανει τουλαχιστον ιδιο αν οχι πιο γρηγορο απο 997 4s, καθ οτι ειναι πιο ελαφρυ. Το αντιστοιχο πακετο στην Τουρμπο δινει 80 αλογα.
Στο συνεργειο που το πηγαινα ειχε και μερικα BMW, ενα Μ3 Ε92 ειχε υπερσυμπιεστη, καπου στα 550 αλογα μου ειπε ο μηχανικος, κατι το οποιο θα μου φαινεται υπερβολικο για το Ζ4
m-power_01
05-05-12, 18:49
Το Μ3 Ε9χ φοράει τον s65 4000cc , το Ζ4 τον s54 3200cc, μην μπερδευεσαι
Το Μ3 Ε9χ φοράει τον s65 4000cc , το Ζ4 τον s54 3200cc, μην μπερδευεσαι
σωστο.:thnx:
Τα κλαπετα δεν τα κλείνεις σε καμοια περίπτωση,αν κλείσουν σε ταξίδι στην καλύτερη χάνεις τα χταποδια στην χειρότερη τον κινητήρα:thumbsdown:
Η δουλειά που κάνουν είναι πολυ σημαντική και μετα τις 3000στροφες πρέπει να ανοίγουν οπωσδήποτε.
Φιλε μου επειδη τυχαινει να εχουμε 996 στην οικογενεια μου, με τις συγκεκριμενες εξατμισεις και εχοντας διανυσει και ο ιδιος πολλα χιλιομετρα με το συγκεκριμενο αυτοκινητο σε διαβεβαιωνω οτι ουδε ενα προβλημα αντιμετωπισε ποτε σε ταξιδι με κλειστα κλαπε ακομη και σε ταχυτητες υψηλες για τα ελληνικα δεδομενα! Εκτος και αν το συγκεκριμενο αποτελει καποια εξαιρεση πραγμα το οποιο δεν πιστευω.
skandalis447
06-05-12, 08:52
Το power kit εχει εξατμιση,προγραμμα και εισαγωγη με αλλους αυλους.Στο δικο μου 996 ατμοσφαιρα,οταν του εφτιαξα προγραμμα πανω στο δυναμομετρο (2006) και ειχα βαλει εγω καινουργιες τις σπορ εξατμισεις,εκανα 2 πατηματα...ενα με κλειστα τα κλαπετα (bypass απο τα τελικα καζανια) και ενα με ανοιχτα τα κλαπετα,πριν πειραξω το προγραμμα...Το αμαξι πηρε 13 αλογα και σχεδον 2 κιλα ροπης...Οποτε μαλλον κανουν δουλεια.
Μιχαλη τελικα το εδωσες το 4S...μπραβο...Κανε το σωστο τωρα και παρε αυτο που λεγαμε...αλλιως μαλλον θα ξενερωσεις μελλοντικα φιλε...
Sorry γενικώς για τα κλαπετα της 996, παρασύρθηκα σκεπτόμενος άλλη μάρκα αυτοκινήτων μη γνωρίζοντας ότι στα Porsche δεν υπάρχει σοβαρός λόγος ύπαρξης ενός κλαπε!
Εδω και 3 βδομαδες περιπου εδωσα μια 996 4s που ειχα απο περσι το καλοκαιρι στη Γερμανια. Ψαχνω για κατι αλλο και ενα απο αυτα ειναι το Ζ4Μ το οποιο ειναι και παιδικο μου κολλημα.
Θα ηθελα να ξερω τι παιζει σε περιπτωση προσθηκης μηχανικου υπερσυμπιεστη δηλ. κοστος, θετικα, αρνητικα κλπ
Αν και σε άποψη δύναμης είναι τα ίδια (το 996 σου και το Ζ4Μ) αν όχι καλύτερη η μπέμπα, από άποψη σασί είναι ανώτερη η 911... Καλύτερος χειρισμός, ισορροπία, φρένα.
Δεν έχω εμπειρία από 911 προσωπικά αλλά από ότι διαβάζω από άλλους που έκαναν την αλλαγή λένε πως τα Ζ4Μ φαίνονται πιο συναρπαστικά, πιο αλήτικα. Αλλά οι 911 με περισσότερη φινέτσα και στο τέλος, ικανότητες στο δρόμο.
Stunt Mike
18-05-12, 12:11
Εχοντας μια μικρη εμπειρια οδηγικη,απο ενα Ζ4Μ αλλα οχι ομως κι απο 911 θα σου'λεγα συνονοματε να μην προχωρησεις σε αγορα...Νομιζω θ'απογοητευτεις απ'την οδικη του συμπεριφορα ενω σε δυναμη ειναι και παρομοια τα 2 αυτοκινητα.Μηπως να προχωραγες σε Μ3 Ε92,τωρα που τα δινουν και σχετικα φτηνα??Κατα τη γνωμη μου αναβαθμιζεσαι σε ολα τα επιπεδα μ'αυτο τ'αμαξι.....
ναι κι αυτο ειναι μια πιθανοτητα αν και το Ζ4 νομιζω εχει μια πιο σποε αισθηση απ οτι το σενταν.
Κατι αλλο: Τα φρενα της Ζ4Μ μπορουν να αναβαθμιστουν με 4πιστονες δαγκανες ή πρεπει να αλλαχτουν και οι δισκοι?
ναι κι αυτο ειναι μια πιθανοτητα αν και το Ζ4 νομιζω εχει μια πιο σποε αισθηση απ οτι το σενταν.
Κατι αλλο: Τα φρενα της Ζ4Μ μπορουν να αναβαθμιστουν με 4πιστονες δαγκανες ή πρεπει να αλλαχτουν και οι δισκοι?
Ναι μπορούν. Το κάνουν μάλιστα με δαγκάνες 911 ή Boxster. Αυτός > https://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=22951 έκανε ακριβώς εκείνη τη μετατροπή.
Οι Μ δίσκοι είναι καλοί και οι Μ δαγκάνες στην τελική ΟΚ είναι απλά δεν έχουν τόσο καλή αίσθηση όσο ένα πολύπίστονο σετάπ. Το εργοστασιακό υγρό και τακάκι υστερεί πολύ όμως. Με καλό υγρό, ένα καλό σετ brake pads και ίσως braided brake lines θα δει κάποιος πάρα πολύ βελτίωση στο εργοστασιακό σύστημα. Αν θες ακόμα παραπάνω αντοχή όμως τότε η μόνη λύση είναι ένα big brake kit..
Xτες πηγα οδηγησα μια Ζ4 schnitzer Turbo του 09. Καθ οτι βαρυτερο και 6 χρονια νεοτερο απο την 996 που ειχα περιμενα να ηταν στιβαροτατο και βελτιωμενο σε ολους τους τομεις. Καπου στα 160 και με ενα μετριο αερα στην εθνικη το αμαξι αρχισε να χορευει περιεργα και με αποτρεψε απ το να το πατησω κι αλλο. Τα δε 420 αλογα ανεβαζανε ευκολα στροφες στο μοτερ αλλα τα πολλα κιλα "κοβανε" καπως το αυτοκινητο. Σε συγκριση με μια 996 Τουρμπο με προγραμμα μεν, κακομεταχειρισμενη δε, υστερουσε μακραν σε αισθηση, φρενα και πλευρικεσ επιταχυνσεις. Ο ηχος απο τις ακριβες εξατμισεις Schnitzer απο μεσα ακογονταν σα μια βαρετη βοη, καμια σχεση με το φοβερο γουργουρισμα των Μ μοτερ στα ψηλα...
Για γκομενες καλο ητανε παντως οντως πολυ ομορφο (πιο ομορφο απ οτι ικανο) και με πολλα γκατζετακια να τις παραμυθιαζεις...
Ακουγεται τετριμμένο αλλά μετά την 996 μάλλον δε θα βρεις αυτό που ζητας παρά μόνο σε 997S.
Κοιτα ειναι θεμα αισθησης. Το Ζ4Μ ηταν ενα κατα τη γνωμη μου καθολικα ανωτερο σε αισθηση αυτοκινητο. Με υπεροχο ηχο, αψογα στημενο και με short shift, οχι με τα τρισαθλια
κουμπακια στο τιμονι που ειναι και για ανεβασμα και κατεβασμα ταυτοχρονα(!).
Ακομα και σε Ζ3Μ μετατροπη εχω βιωσει πολυ υψηλοτερες συγκινησεις. Ο παραγοντας τιμη και τεχνολογια δεν παιζει παντα τον πρωτο ρολο και αυτο το ανακαλυψα σχετικα προσφατα
skandalis447
23-05-12, 22:16
Επισης Μιχαλη ισως βρεις αυτο που ψαχνεις σε μια σαλιγκαρατη 996...αν παντως παρεις 996ΤΤ...πισω δεν γυρνας ποτε φιλε...
Επισης Μιχαλη ισως βρεις αυτο που ψαχνεις σε μια σαλιγκαρατη 996...αν παντως παρεις 996ΤΤ...πισω δεν γυρνας ποτε φιλε...
Και σε 997tt ακόμα καλύτερα...αυτο με τον 3.6 thumb
Ειχα παντα απορια...Τα 996Τ και 997Τ που ειναι και τα δυο 3.6 εχουν το ιδιο μοτερ;. Επισης τα εντοσθια ειναι τα ιδια με τον 3.6 με τα 320 με τη μονη διαφορα τουρμπινα;
Αν δεν κάνω λάθος οι 3.6 από τις Turbo είναι βασισμένοι στο μοτέρ από τις GT3, όχι τις κανονικές 911.
https://www.carfolio.com/specifications/models/?man=5318
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=889705
Και αυτό από το Γερμανικό Wikipedia.
https://de.wikipedia.org/wiki/Hans_Mezger
Mezger engine
The GT models of the 911 - Porsche GT3 and Porsche GT2 - and Turbo models of the water-cooled 911 Series 996 and Series 997 were also equipped with a so-called Mezger engine. This consists of a cast iron engine block, the Hans Mezger had constructed, instead of the otherwise usual aluminum engine block of the other current Porsche cars. Background is more in the direction of motor sport including specific design with improved lubrication, oil recovery and promotion of a dry sump lubrication . This cope with these engines in particular, the high lateral acceleration forces, which are achieved with modern (semi) slicks in the racetrack.
Επισης Μιχαλη ισως βρεις αυτο που ψαχνεις σε μια σαλιγκαρατη 996...αν παντως παρεις 996ΤΤ...πισω δεν γυρνας ποτε φιλε...
Κι αμα παρεις GT3 δε ξαναπαιρνεις Τurbo...Αμα εισαι πριζωμενος δεν εχει τελος!
Κι αμα παρεις GT3 δε ξαναπαιρνεις Τurbo...Αμα εισαι πριζωμενος δεν εχει τελος!
Και αμα πάρεις gt2 δεν θες να μείνεις σπίτι......βαρέλι δίχως πάτο είναι η μάρκα :original:
τελικα βρεθηκε αυτοκινητο
https://i49.tinypic.com/2ag5l3c.jpg
Στην επόμενη μου ζωή θέλω να γεννηθώ εσύ.
Καλοτάξιδο, βάλε μια φέτα πίσω από challenge stradale ;)
Τώρα που το πηρες μην χαθεις, να μας λες για την συντήρηση,πάντα το είχα απορια ποια πραγματικα ειναι.
super duper
04-07-12, 12:39
μια χαρα ειναι οι επιλογες και η παλια και η νεα!!!
ευχομια γρηγορα να το αποκτησεις
Καλοτάξιδο, βάλε μια φέτα πίσω από challenge stradale ;)
Τώρα που το πηρες μην χαθεις, να μας λες για την συντήρηση,πάντα το είχα απορια ποια πραγματικα ειναι.
εννοεις γριλλια...Το ψαχνω ηδη. Καθως και εξατμιση πιθανως απο 430.
Απο σερβις εχουμε ιμαντες και λαδια τον Οκτωβρη καπου 2000 ευρω τιμες αντιπροσωπειας. Ο δισκος ειναι αστρωτος ακομα, τον υπολογιζω για 10-20.000 χλμ το πολυ. Τα λαστιχα ολιγων μηνων. Σερβις στα 40.000 χλμ. (τωρα εχει 45.000).
εννοεις γριλλια...Το ψαχνω ηδη. Καθως και εξατμιση πιθανως απο 430.
Απο σερβις εχουμε ιμαντες και λαδια τον Οκτωβρη καπου 2000 ευρω τιμες αντιπροσωπειας. Ο δισκος ειναι αστρωτος ακομα, τον υπολογιζω για 10-20.000 χλμ το πολυ. Τα λαστιχα ολιγων μηνων. Σερβις στα 40.000 χλμ. (τωρα εχει 45.000).
:shok: για κανε και μια σύγκριση με το Porsche..
κοιτα αμα μιλαμε για Τουρμπο, μη νομιζεις οτι ειναι και πολυ φτηνοτερο
και μια τυχαια συναντηση
https://i50.tinypic.com/oqymhw.jpg
Φιλος φιλου. Προσεχως και mini βιντεακι στα 300+, με κουκουλα και παραθυρα κατω (οχι δικο μου)
https://i48.tinypic.com/123uzb5.jpg
εννοεις γριλλια...Το ψαχνω ηδη. Καθως και εξατμιση πιθανως απο 430.
Απο σερβις εχουμε ιμαντες και λαδια τον Οκτωβρη καπου 2000 ευρω τιμες αντιπροσωπειας. Ο δισκος ειναι αστρωτος ακομα, τον υπολογιζω για 10-20.000 χλμ το πολυ. Τα λαστιχα ολιγων μηνων. Σερβις στα 40.000 χλμ. (τωρα εχει 45.000).
καλοταξιδο και να το προσεχεις!
Εξατμηση απο 430 δεν μπαινει.Για Aftermarket απο τις καλυτερες που υπαρχουν πμ!
Οι τιμες για τους ιμαντες και τα λαδια ειναι λογικοτατες για τα ελληνικα δεδομενα.
Τον δισκο αν ειναι σε χειροκινητο σασμαν και τον προσεχεις θα τον κρατησεις τουλαχιστον για 50.000χλμ
τα λαστιχα πισω κρατανε το πολυ 15.000χλμ,με λογικη οδηγηση.με παραλογη κρατανε μια εβδομαδα:th_Laie_67-1:
Tο CS Grill εχει εδω σε εμενα περιπου 800¤ και ειναι πολυ χρησιμο(δεν ειναι για μουρη) για τον εξαερισμο του κινητηρα ιδιως στην Ελλαδα που εχει ζεστες. thumb
υγ. Welcome to the Ferrari World !!!
m_power_lunatic
30-08-12, 17:36
Tετοιες αγορες δινουν εναν αερα αισιοδοξιας και σε αλλο κοσμο πιστευω οτι υπαρχει μια ελπιδα κατι να παει καλα με πολυ τυχη και δουλεια.
Καλοριζικο φιλε μου και αν κρινω απο τις μελλοντικες αγορες που ετοιμαζουνε αρκετα μελη του φορουμ μας τοτε αυτο ειναι παρα πολυ ευχαριστο για ολους που θελουνε καποια στιγμη να βρεθουνε στη θεση σου/σας ακομα και μεσα στην κριση.
Να εχεις χρονο,διαθεση να το χαρεις και να το καμαρωνεις.
καλοταξιδο Mike !!
μ'αρεσει οταν αυτοι που μπορουν να παρουν τετοιο το χρησιμοποιουν !!
και θα ειναι οντως ενδιαφερον να μαθουμε τελικα, στην πραγματικοτητα τι συντηρηση θελουν.
Καλορίζικο φίλε !
Να το χαρείς με υγεία !
Ωραίο και ιδιαίτερο εργαλείο :thumbsup:
mike, τωρα καταλαβα οτι η Ferrari 360 Modena ειναι δικη σου!!!:shok:
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΗ!!!:thumbsup:
...αλλαξε και φωτο στο αβαταρ,βαλε και καμμια αλλη να δουμε,..... γιατι μεχρι τωρα μονο "οπισθια" εχουμε δει!!!:thumbsup:
νομιζω οτι θα πρεπει να αλλαξει και ο τιτλος ....."απο 996 σε Modena"thumb
νομιζω οτι θα πρεπει να αλλαξει και ο τιτλος ....."απο 996 σε Modena"thumb
:thumbsup:
καλοταξιδη η modena...
ζορικο αμαξι και αρκετα υπερστροφικο απο την μανα του...τσαμπουκας δηλαδη...what's not to like???
με το καλο να το χαρεις mike οπως επιθυμεις εσυ.
:thumbsup:
δουλευουμε τωρα λεμε,διαβαζουμε και δουλευουμε τωρα λεμε!!!!
εεεεερεεεεε bmwfans που σας χρειαζεται!!!!:th_Laie_67-1: :thumbsup:
Εγώ μια φορά οδήγησα για λίγο ένα τέτοιο με πρόγραμμα κι εξάτμιση όπως δηλώνει ο ιδιοκτήτης, δεν ξέρω αν έλεγε μούφες γιατί δεν γνωρίζω πως πάει και νορμαλ, και ήταν εμπειρία ζωής...
Φαντάσου να το είχα στο garage μου... Ούτε στο όνειρο μου δεν το έχω δει... :D
Καλοτάξιδο και να νιώθεις τυχερός που είσαι ένας από τους λίγους ιδιοκτήτες...
Καλοταξιδο.
Αν και προσωπικα το 996 ΤΤ μ΄αρεσει πιο πολύ.
καλορίζικο, καλοτάξιδο!!!
Αυτοκίνητο όνειρο!
Eυχαριστω ολους.
Καταρχας να πουμε οτι εχουν πλεον μεινει λιγα καλα αυτοκινητα στην Ελληνικη αγορα. Για 996 Τουρμπο που εψαξα αρχικα πχ, δυσκολα βλεπεις κατι καλο. Οποτε η αγορα ενος τετοιου αυτοκινητου ισως αποτελει επανδυση, κατα καποιο τροπο.
Τωρα σαν αμαξι, ειναι πραγματικα πολυ σκληροπυρηνικο, ζωηρο απο τισ 3000 στροφες . Το anti spin επεμβαινει ακομα και με 4η σε στεγνο. Στο νορμαλ ειναι τοσο συχνη η παρουσια του που στην ουσια στερει καθε οδηγικη απολαυση.Το σηκωμα της μυτης στην επιταχυνση, το ψαρωμα της, δεξια αριστερα κλπ δειχνουν σαν εχει 100 αλογα παραπανω.Προσωπικα μ ευχαριστει τοσο πολυ που δεν μπαινω στον κοπο ν αλλαξω ταχυτητα μετα τις 7.000 στροφες, στην περιοχη ουσιαστικα που ο κινητηρας αποδιδει τα μεγιστα.400 αλογα πραγματικα
Καλόστριφτο, καλόστιφτο και καλοτάξιδο!
Το παιδικο ονειρο των αρσενικων, (ξεκιναει σχεδον απο την κουνια μας) ειναι να οδηγησουμε/αποκτησουμε ενα σουπερκαρ και η Φερραρι κατεχει μια απο τις πρωτες θεσεις στις προτιμησεις!!!! thumb
και μια φωτο με τις νεες αγωνιστικες ζαντες...
https://s14.postimage.org/e49gxg4el/65484_165335306938890_447032842_n.jpg (https://postimage.org/image/e49gxg4el/)
αυτα ειναι!!!:thumbsup: ...με 'γεια!!!!:thumbsup:
https://s14.postimage.org/i0mstfpe7/65484_165335306938890_447032842_n.jpg
νομιζω οτι η κυρια μεσα απο το ΜL την "γλυκοκοιταει" !!!:thumbsup:
Κουκλαρα!!! νατη χαιρεσαι
καλοταξιδο!!
https://s14.postimage.org/vub5ihhzj/65484_165335306938890_447032842_n.jpg
Κουκλαρα!!! νατη χαιρεσαι
καλοταξιδο!!
https://s14.postimage.org/vub5ihhzj/65484_165335306938890_447032842_n.jpg
:thanks:
Άρμονια γραμμών, τέλειες καμπύλες. Καλοτάξιδη
Skyline_IS
17-10-12, 13:02
Kαλοριζικη και καλοταξιδη η ιταλιδα καλλονη thumb
καλορίζικη καλοτάξιδη και ελπίζω να τη δούμε στις Σέρρες... ΄)
:thnx:
Προς το παρον καποιο βιντεακι με GT3 μπορει να παιξει. Και σιγουρα αργοτερα οταν μπει και η εξατμιση.
Cars and Coffee σημερα στο Σουνιο
https://thumbnails104.imagebam.com/21862/a330c1218616826.jpg (https://www.imagebam.com/image/a330c1218616826)
https://thumbnails102.imagebam.com/21862/9d226b218616832.jpg (https://www.imagebam.com/image/9d226b218616832)
Bazil Van Sinner
04-11-12, 21:38
Μην με πειτε καγκουρα.....μη!!!!
Απλα λεω,αν,αν μπορουσε να βαφτει η κοκκινη βαση απο τους μπροστινους προβολεις,σε μαυρο ματ για παραδειγμα......ε???:think::think: mike?
Kαι βιντεακι
https://www.youtube.com/watch?v=ORJAqRLVUis&feature=youtu.be
κι ενα σημερινο, πιθανως το τελευταιο με την εργοστασιακη εξατμιση
https://www.youtube.com/watch?v=3XUf5iPMdc4&feature=youtu.be
Βάλε μια Tubi ή Larini να μας κολάσεις!
Vasilis M3
02-12-12, 20:36
Είσαι μεγάλος καύτης!!!! :shok:thumb
:fountwtis::fountwtis::fountwtis:
Βάλε μια Tubi ή Larini να μας κολάσεις!
Tubi αγωνιστικη...
Για καποιο λογο αυτο το θρεντ δεν το ειχα παρακολουθησει.
Καλοταξιδο λοιπον και παντα απολαυστικο το νεο αποκτημα.
Πρέπει να σε είδα -και να σε άκουσα- σήμερα στην Κηφισιά. Του φούστη, πόσες Modena κυκλοφορούν πια?
Tubi αγωνιστικη...
Eίσαι ο ήρωάς μου... :thumbsup:
Θέλω να το ακούσω από κοντά! :shok:
Οι τιμες για τους ιμαντες και τα λαδια ειναι λογικοτατες για τα ελληνικα δεδομενα.
Δεν ξέρω για τους ιμάντες αλλά 1100 ευρώ που ζητάνε για λάδια είναι επιεικώς ληστρικότατες για 10 λίτρα από αυτό:
https://www.automotooil.gr/index.php?route=product/product&product_id=127
Για να μην επεκταθώ σε εξατμίσεις , ανταλλακτικά κλπ
Δεν λέω, θα το πληρώσεις το σηματάκι, αλλά εδώ σου πουλάνε Τρελή υπεραξία.
eurospares και ξερό ψωμί......
Δεν ξέρω για τους ιμάντες αλλά 1100 ευρώ που ζητάνε για λάδια είναι επιεικώς ληστρικότατες για 10 λίτρα από αυτό:
https://www.automotooil.gr/index.php?route=product/product&product_id=127
Για να μην επεκταθώ σε εξατμίσεις , ανταλλακτικά κλπ
Δεν λέω, θα το πληρώσεις το σηματάκι, αλλά εδώ σου πουλάνε Τρελή υπεραξία.
eurospares και ξερό ψωμί......
Παίδες...για Ferrari μιλάμε. :original:
Τι λένε για τα μεταξωτά βρακιά? :hystericalbs1:
Δηλαδή το λίτρο το ίδιο λαδάκι όταν μπει σε ferrari κοστίζει 100 ευρώ και όταν μπει σε bmw κοστίζει 15; Γίνεται συλλεκτικό όταν μπαίνει σε Ferrari ; :hystericalbs1:
Το ξαναλέω, με ferrari δεν μπορείς να την βγάλεις στο τσάμπα, άλλο αυτό όμως και άλλο να πετάνε νούμερα στην κυριολεξία και όποιον πιάσουν.
Παίδες...για Ferrari μιλάμε. :original:
Τι λένε για τα μεταξωτά βρακιά? :hystericalbs1:
επειδη καποια ατομα τυχαινει και εχουν τη δυνατοτητα να εχουν ακριβα αυτοκινητα... δε σημαινει οτι πρεπει να χαριζουν τα χρηματα τους στον καθε τυχαρπαστο που ζηταει τα μαλλιοκεφαλα του για ενα κιλο λαδι... δε νομιζω οτι τα εχει κανεις για πεταμα...
το castrol 10-w40 που ειναι σε συσκευασια της bmw εχει τιμη χονδρικης 5 ευρω, πωλειται κανα 15-20 ευρω το λιτρο... ηδη ειναι πανακριβο σε σχεση με την τιμη αγορας... απο που κι ως που 110 ευρω το λιτρο απο τι ειναι? τα μαζευουν απο τα καντηλια στο μικρο αγ. αντρεα?
οτι και να ναι πανω απο 20-30 ευρω τιμη αγορας για τον εμπορο δεν εχει... να πεις οτι εχει εξοδα... πληρωσε 50 να στηριξεις και την τοπικη οικονομια... αλλα οχι και 110 ρε μαγκες...
Οποιος είναι ψαχτήρι στο internet και έχει κι έναν καλό μηχανικό που εμπιστεύεται, μπορεί να συντηρήσει Modena χωρίς να χρειάζεται να δίνει μια περιουσία.
Οποιος είναι εφοπλιστής και δεν έχει τι να κάνει τα λεφτά, πάει στην αντιπροσωπεία και λέει ότι θέλει αλάχτε το και πείτε μου το νουμεράκι να σας κόψω το τσεκάκι.
Τόσο απλά.
1100 ευρα μονο για λαδια ειναι οντως Μεγαλη Κλοπη!!!!
Το αμαξι περνει 8,5 λιτρα και το φιλτρο δεν κοστιζει πανω απο 50 ευρο.
1,5 εργατοωρα να κοστιζει το πολυ 100 ευρω.
Οποτε οτιδηποτε πανω απο 350 ευρω ειναι υπερβολη!
Πρέπει να σε είδα -και να σε άκουσα- σήμερα στην Κηφισιά. Του φούστη, πόσες Modena κυκλοφορούν πια?
Αλλος θα τα ητανε. Πανελλαδικως καπου 100κατι αυτοκινητα.
Τωρα οσο αναφορα τη συντηρηση με οντως ψαξιμο και καλο μηχανικο γλυτωνεις σημαντικα ποσα. Βεβαια αμα κανεις 4-5.000 "καλα" χιλιομετρα τον χρονο, δυσκολα πεφτεις κατω απο 8-10 χιλιαρικα για ολα. Αλλιως, για καφε και επιστροφη με 10 ευρω βενζινη και τελος. Σ αυτα τα 10 χιλιαρικα υπολογιζω 1-2 απο αστοχιες ή απατεωνιες μηχανικων. Προσφατα ανακαλυψα καποιον, γνωστο στο χωρο, με λοκγιες τιμες και σχετικη εμπειρια στο αυτοκινητο μου. Για πρωτη φορα ολα τα λεφτα που εδωσα πιασανε τοπο μεχρι δεκαρας.
Οσο για την αντιπροσωπεια ξερω οτι το 5χιλιαρο παει στανταρ και γι αυτο πολλοι εχουν φυγει ασχετα αμα ειναι υψηλοτατου οικονομικου επιπεδου. Αμα παντως καποιον δεν τον πειραζει δεν τρεχει τιποτα. Αλλωστε συμφωνα με την Ferrari, αμα ρωτας "πόσο", καλυτερα να αγορασεις αλλο αυτοκινητο. Δεκτο αλλα οι δυο κλειδαριες στισ πορτες που κολλανε σε ολα τα Μοντενα ειναι της Φιατ κι αυτο ειναι απαραδεκτο.
Ενδεικτικα οι αγωνιστικες ζαντες μου πηγαν 1800 ευρω με το φρεσκαρισμα απο ενα ταληρο που εχουν καινουργιες και η εξατμιση 1000 απο 4.000.
Αλλος θα τα ητανε. Πανελλαδικως καπου 100κατι αυτοκινητα.
Τωρα οσο αναφορα τη συντηρηση με οντως ψαξιμο και καλο μηχανικο γλυτωνεις σημαντικα ποσα. Βεβαια αμα κανεις 4-5.000 "καλα" χιλιομετρα τον χρονο, δυσκολα πεφτεις κατω απο 8-10 χιλιαρικα για ολα. Αλλιως, για καφε και επιστροφη με 10 ευρω βενζινη και τελος. Σ αυτα τα 10 χιλιαρικα υπολογιζω 1-2 απο αστοχιες ή απατεωνιες μηχανικων. Προσφατα ανακαλυψα καποιον, γνωστο στο χωρο, με λοκγιες τιμες και σχετικη εμπειρια στο αυτοκινητο μου. Για πρωτη φορα ολα τα λεφτα που εδωσα πιασανε τοπο μεχρι δεκαρας.
Οσο για την αντιπροσωπεια ξερω οτι το 5χιλιαρο παει στανταρ και γι αυτο πολλοι εχουν φυγει ασχετα αμα ειναι υψηλοτατου οικονομικου επιπεδου. Αμα παντως καποιον δεν τον πειραζει δεν τρεχει τιποτα. Αλλωστε συμφωνα με την Ferrari, αμα ρωτας "πόσο", καλυτερα να αγορασεις αλλο αυτοκινητο. Δεκτο αλλα οι δυο κλειδαριες στισ πορτες που κολλανε σε ολα τα Μοντενα ειναι της Φιατ κι αυτο ειναι απαραδεκτο.
Ενδεικτικα οι αγωνιστικες ζαντες μου πηγαν 1800 ευρω με το φρεσκαρισμα απο ενα ταληρο που εχουν καινουργιες και η εξατμιση 1000 απο 4.000.
Μηπως αυτος ο καποιος λεγεται δημητρης?
Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
Νεο Κοσμο μερια
https://img16.imagetwist.com/th/02526/i5wt9wv01p2j.jpg (https://imagetwist.com/i5wt9wv01p2j/picture_007.jpeg.html)
Αλλωστε συμφωνα με την Ferrari, αμα ρωτας "πόσο", καλυτερα να αγορασεις αλλο αυτοκινητο.
Με κάτι τέτοιες αρλούμπες συντηρούν τον μύθο.....
Πάντως έστω και αργά σου εύχομαι κι εγώ καλές βόλτες, καλοτάξιδο και προσοχή σε όλα τα επίπεδα. ;)
επειδη καποια ατομα τυχαινει και εχουν τη δυνατοτητα να εχουν ακριβα αυτοκινητα... δε σημαινει οτι πρεπει να χαριζουν τα χρηματα τους στον καθε τυχαρπαστο που ζηταει τα μαλλιοκεφαλα του για ενα κιλο λαδι... δε νομιζω οτι τα εχει κανεις για πεταμα...
το castrol 10-w40 που ειναι σε συσκευασια της bmw εχει τιμη χονδρικης 5 ευρω, πωλειται κανα 15-20 ευρω το λιτρο... ηδη ειναι πανακριβο σε σχεση με την τιμη αγορας... απο που κι ως που 110 ευρω το λιτρο απο τι ειναι? τα μαζευουν απο τα καντηλια στο μικρο αγ. αντρεα?
οτι και να ναι πανω απο 20-30 ευρω τιμη αγορας για τον εμπορο δεν εχει... να πεις οτι εχει εξοδα... πληρωσε 50 να στηριξεις και την τοπικη οικονομια... αλλα οχι και 110 ρε μαγκες...
Δε έγινα μάλλον κατανοητός.
Όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο όπως μια Ferrari αξίας 160Κ+ ευρώ είναι αναμενόμενο νομίζω τα service να είναι αντίστοιχης αξίας. Ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να το έχει υπόψη και να τo περιμένει. Νομίζω δεν μπορεί κάποιος να περιμένει σέρβις αντίστοιχης αξίας πχ 2λτ αυτοκινήτου.
Προσωπικά αν είχα τέτοιο αυτοκίνητο δεν θα το πήγαινα στον οποιονδήποτε, αλλά μόνο σε ανθρώπους που γνωρίζουν υπεύθυνα να κάνουν σέρβις Ferrari.
Το να αλλάξεις ένα λάδι είναι το λιγότερο. Δε νομίζω να θέλει μόνο λάδι ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Προφανώς η συντήρησή είναι αρκετά πιο πολύπλοκη και χρειάζεται εμπειρία.
Αυτή την εμπειρία πληρώνεις γιατί αυτή η εμπειρία μπορεί να σου γλιτώσει αρκετά χρήματα στο μέλλον.
Φθηνές λύσεις επιφανειακά υπάρχουν παντού και θα υπάρχουν πάντα. Όμως από πλευράς ποιοτικής υποστήριξης και service τι γίνεται? :original:
Σαν νούμερο το 1.000άκο είναι υπερβολικό, καμιά αντίρρηση. Όμως όταν κάποιος έχει αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, νομίζω είναι αναμενόμενο να ακούει τέτοια ποσά. :original:
Προσωπικά αν είχα τέτοιο αυτοκίνητο δεν θα το πήγαινα στον οποιονδήποτε, αλλά μόνο σε ανθρώπους που γνωρίζουν υπεύθυνα να κάνουν σέρβις Ferrari.
Σαφώς και δεν το πας στον οποιονδήποτε. Αλλά πίστεψέ με υπάρχουν μηχανικοί έξω από τις αντιπροσωπείες με εξειδίκευση/εμπειρία και σε ferrari και σε maserati και σε lamborghini ακόμα.
Αλλά χάνεις την σφραγίδα στο βιβλιαράκι...
Τα μισα 360 στην αγγλια ουτε απεξω δεν εχουν περασει απο την αντιπροσωπεια μετα τη ληξη της εγγυησης.
Δεν λεει κατι το να σου πιανει τον κωλο η τζενεσις.
Τα μισα 360 στην αγγλια ουτε απεξω δεν εχουν περασει απο την αντιπροσωπεια μετα τη ληξη της εγγυησης.
Δεν λεει κατι το να σου πιανει τον κωλο η τζενεσις.
και βεβαια να ξερεις οτι εχει αριστεσ σχεσεις με τους μαντραδες ακριβων αυτοκινητων:whistle:
Stunt Mike
03-12-12, 21:54
Ενα αυτοκινητο που κοστιζει 160.000 ευρω,περα απο το ονομα της εκαστοτε εταιρειας και την τεχνολογια-εξελιξη κτλ,πληρωνεις και την επιλογη καποιων πανακριβων και εξεζητημενων υλικων που εχουν χρησιμοποιηθει.Γι'αυτο λοιπον θα πληρωσεις ενα δισκο-πλατω 2000Ε ενω σ'ενα απλο 316 250Ε....Οταν ομως σου χρεωνουν 1000ευρω για 10λιτρα λαδι,ειναι συνωνυμο της κλοπης κι ως τετοια επρεπε να τιμωρειται κατα τη γνωμη μου.Κι επειδη στο Ελλαδισταν ο συνηγορος του πολιτη κοιμαται τον υπνο του Δικαιου,η αδιαφορια προς αυτα τα ''μαγαζια'' ειναι η πιο ενδεδειγμενη τιμωρια......
Γι'αυτο λοιπον θα πληρωσεις ενα δισκο-πλατω 2000Ε ......
Γκμ γκμ ... 6500 στην αντιπροσωπεία.
Γκμ γκμ ... 6500 στην αντιπροσωπεία.
3300 για το 360.
και καλα η Φερραρι πουλαει ονομα. Οι αλλοι οι απατεωνες τι ρολο βαρανε?
https://www.ebay.de/itm/Drehzahlmesser-Zifferblatt-fur-Ferrari-360-Modena-360-Spider-Stradale-gelb-/190738140451?pt=DE_Autoteile&hash=item2c68e10d23
STREETRACING
04-12-12, 08:51
Aν δεν ειναι καποιο θεμα που να θελει εξειδικευμενη γνωση πανω στο αμαξι ,υπαρχουν μηχανικοι για το 80% των σερβις κ βλαβων,οπως κ στα πορσε.
δεν βρισκω το λογο,αν δεν τιθεται θεμα εγγυησης πια να πηγαινει καποιος στην αντιπροσωπεια κ ν πληρωνει, κ ας εχει τα χρηματα, καπελλο.
Το δισκοπλατο εχει 850 ευρο για το 360. το Ρουλεμαν ειναι ακριβο και δυστηχως πρεπει να αλλαζεται παντα, αλλα 650 ευρο.
Η δουλεια ειναι ακριβη γιατι πρεπει να κατεβει ολο το σαζμαν,λογω κατασκευης του αυτοκινητου πραγμα δυσκολο.
Ολα σε αντιθεση με το 355 που το δισκοπλατο εχει 1000 ευρο αλλα χρειαζεται να βγαλεις μονο προφηλακτηρα και εξατμηση για την αλλαγη οποτε η δουλεια ειναι ευκολη και φτηνη.
Καθε αμαξι εχει τις ιδιοτροπιες του,παντως γενικως για εμενα το 360 ειναι το πιο φτηνο αλογακι σε συντηρηση.
Το δισκοπλατο εχει 850 ευρο για το 360. το Ρουλεμαν ειναι ακριβο και δυστηχως πρεπει να αλλαζεται παντα, αλλα 650 ευρο.
Η δουλεια ειναι ακριβη γιατι πρεπει να κατεβει ολο το σαζμαν,λογω κατασκευης του αυτοκινητου πραγμα δυσκολο.
Ολα σε αντιθεση με το 355 που το δισκοπλατο εχει 1000 ευρο αλλα χρειαζεται να βγαλεις μονο προφηλακτηρα και εξατμηση για την αλλαγη οποτε η δουλεια ειναι ευκολη και φτηνη.
Καθε αμαξι εχει τις ιδιοτροπιες του,παντως γενικως για εμενα το 360 ειναι το πιο φτηνο αλογακι σε συντηρηση.
Αν συνυπολογισουμε και το κοστος απαξιωσης τοτε ναι, μιας και το 430 εχει δρομο ακομα αφου ειναι ακομα στα 75+
Λες θέλει 2 μέρες full δουλειά για αλλαγή ή μέσα στην ημέρα το φτιάχνει;
Γνωρίζει κάποιος πόσο κοστίζει η εργασία αν του τα πας στο χέρι τα ανταλλακτικά (δίσκο-πλατό-ρουλεμάν) ; Εννοείται ΔΕΝ μιλάω για αντιπροσωπεία.
Λες θέλει 2 μέρες full δουλειά για αλλαγή ή μέσα στην ημέρα το φτιάχνει;
Γνωρίζει κάποιος πόσο κοστίζει η εργασία αν του τα πας στο χέρι τα ανταλλακτικά (δίσκο-πλατό-ρουλεμάν) ; Εννοείται ΔΕΝ μιλάω για αντιπροσωπεία.
για καποιον που ξερει απο που να αρχισει γινεται σε μια μερα.Αν οχι τοτε υπαρχει καθυστερηση.
Αν ημουν Ελλαδα θα μπορουσα να το κανω εγω αλλα μου πεφτεται λιγο μακρυα.
Τωρα το κοστος παιζει παρα πολυ.
για 360 ο ”δικος” μου ζητησε εργασια για κατεβασμα μοτερ, βγαλσιμο ποδιας, τσιμουχα στροφαλου, εντατηρες, ιμαντες, λαδια, φιλτρα, δισκο πλατω και εισαγωγες, και τα υλικα από κιτ σερβις του ιντερνετ 1000 ευρω εργατικα και 3200 το κιτ.
Λεει οτι ειναι σαν κανεις σερβις σε οκτακυλινδρο μπεμβε
Περιθωρια λαθους δεν υπαρχουν γιατι ολα κλειδωνουν με το κατεβασμα και μπλοκαρει ολο το συστημα στο κατεβασμα.
Από οτι λεει επισης το σερβις ειναι δουλεια που ειναι φτιαγμενη για να την κανουν βλακες.
Το μονο που θελει ειναι ρησετ στον εγκεφαλο.
Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
Οσο για το λαδάκι, Helix Ultra και call it a day.
Σταματη πες του δικου σου οτι κατεβασμα μοτερ σε 360 δεν υφιστανται!
Επισης δεν κλειδωνει τιποτα. Περιθωρεια λαθους τεραστια!!! Αν γινει λαθος στον χρονισμο στην καλυτερη θα βγει το αμαξι απο το συνεργειο με 100 αλογα λιγοτερα.
Δεν ειμαι σχετικος και δεν θα τον υπερασπιστω, αλλα ειπε οτι εχει θεσεις ηρεμιας οπου κλειδωνουν τα τζατζαλα και πως κατεβαζει κινητηρα για να αλλαξει τους ιμαντες και τα τσιμουχορουλεμαν.
Ουτε ειχα ασχοληθει ως τωρα με το τι και πως.
Βασικα εχω λογους να πιστεψω εσενα και όχι αυτον, γιατι ολα αυτα μπορει να τα λεει ειτε για να χρεωνει ειτε επειδη δεν τοχει.
Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
1000 ευρώ εργασία ε;
Καλο μεροκαματάκι για μερικές ώρες..... να υποθέσω και μαύρα; (+23% αν θες απόδειξη)
Ακυρο.
Για τη συγκεκριμενη δουλεια κατεβασε κινητηρα ειπε (με εβρισε κιολας)
Λουρια αλλαζεις από τα πανελ πισω από τα καθισματα. Αυτο ηθελε και τσιμουχες και εσαγωγες και του ηταν ευκολοτερο ετσι.
Επιμενει για τα σημαδια παντως.
Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
1000 ευρώ εργασία ε;
Καλο μεροκαματάκι για μερικές ώρες..... να υποθέσω και μαύρα; (+23% αν θες απόδειξη)
Νομιζω εχει τσακωθει με το φπα από παλια ο συγκεκριμενος.
Δεν ξερω αν εχει κοψει και ποτε του αποδειξη εργασιας.
Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
As expected..... γι αυτό το ρώτησα.
Ηρθε και το Tubi
https://img298.imagevenue.com/loc466/th_327525993_222339_185467421592345_288499548_n_12 2_466lo.jpg (https://img298.imagevenue.com/img.php?image=327525993_222339_185467421592345_288 499548_n_122_466lo.jpg)
Μαστορα μου γιατι σου εστειλαν μονες μπουκες και οχι διπλες?
Μαστορα μου γιατι σου εστειλαν μονες μπουκες και οχι διπλες?
Δεν ειναι καινουρια και ο προηγουμενος ιδιοκτητης την επελεξε ετσι. Εμενα δε με χαλαει παντως γιατι μπορει οι διπλες μπουκες να δειχνουν πιο επιθετικες αλλα στην ουσια οι ψαγμενοι ξερουν οτι οι μονες ειναι αλλη φαση.
Δεν ειναι καινουρια και ο προηγουμενος ιδιοκτητης την επελεξε ετσι. Εμενα δε με χαλαει παντως γιατι μπορει οι διπλες μπουκες να δειχνουν πιο επιθετικες αλλα στην ουσια οι ψαγμενοι ξερουν οτι οι μονες ειναι αλλη φαση.
και ποιοι ειναι οι ψαγμενοι ρε Mike και τι φαση ειναι?
Μονες αποληξεις = αγωνιστη εξατμιση, οπως η συγκεκριμενη.
STREETRACING
13-12-12, 19:20
Και πάντα οι μονές μηδενιζουν τις οποιαδήποτε ελάχιστες απώλειες έχουν οι διπλές.
Λογικα το κανουν και για θεμα βαρους. Η συγκεκριμενη ειναι καπου 6-7 κιλα, οσο μια Τιτανιου. Καπου -23 κιλα απο την εργοστασιακη
Κάτσε θες να πεις από μονές απολήξεις μειώνεις βάρος ?
Πόσο ? 400 γραμμάρια ?
Δεν ειναι διπλες στο τελειωμα ειναι εξ αρχης. Ριξε μια ματια στις εργοστασιακες για να καταλαβεις τι εννοω. Αυτες ειναι καπου 7 κιλα η μια.
https://www.ebay.com/itm/Ferrari-360-Modena-Exhaust-System-Tail-Pipes-/170958656850?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27cdee1552&vxp=mtr
Απο κει και περα το θεμα βαρος εχει να κανει με τη τσεπη και την τρελα του καθενος. Υπαρχει ατομο που εβαλε εξωτερικα χερουλια πορτας καρμπον για να γλυτωσει 144 γραμμαρια...
Η εξατμηση η μουφα ειναι η προσωπικη παραγγελια πελατη.
Η Tubi δεν εβγαλε ποτε μονη εξατμηση,ακομα και η Challenge ειναι διπλη και με κλαπετα!
Απο οτι βλεπω στην δικια σου δεν υπαρχουν κλαπετα.Χωρις αυτα χανεις πολυ Ροπη χαμηλα.
Το μονο που εχεις να κανεις ειναι να την τοποθετησεις και να την ακουσεις βλεποντας επισης και τις επιδοσεις αλλα και την λειτουργια του κινητηρα με αυτην την εξατμηση, εννοω αν την "δεχτει" ο κινητηρας!
H συγκεκριμενη ειναι η NGT περιορισμενης παραγωγης. Οταν ηταν διαθεσιμη εβγαινε σε μονες ή διπλες αποληξεις.
https://www.vividracing.ca/tubi_style_ngt_race_classic_end_tips_4_exits_ferra ri_360_99_04_1013480141.php
https://www.vividracing.ca/tubi_style_ngt_race_classic_end_tips_2_exits_ferra ri_360_99_04_1013482776.php
Για τη ροπη αυτο παιζει. Παντως στην εργοστασιακη που τα αφησα μονιμα ανοικτα, οχι μονο δεν επεσε η ροπη αλλα το αμαξι κερδισε αφου βελτιωθηκε αισθητα η αποκριση στο γκαζι. Αναπνευσε κυριολεκτικα. Ασε που δε βρομιζει πλεον ο προφυλακτηρας απο μαυριλες.
Κλεισιμο του κεντρικου διακοπτη, τοποθετηση και λειτουργια στο ρελαντι για 10 λεπτα ωστε να προσαρμοστει ο εγκεφαλος στο νεο συστημα. Αυτη ειναι η διαδικασια. Τα υπολοιπα στο δρομο.
καλορίζικο και από εμένα mike! Θα ήθελα να σε παρακαλέσω αν μπορείς ειτε εδώ στο θέμα είτε με προσωπικό μήνυμα να μου πεις πια συνεργεία ασχολούνται με την συντήρηση της ferrari.Ρωτάω από προσωπικό ενδιαφέρον για να ξέρω.Επίσης θα ηθελα να ρωτήσω αν κάποιο μέλος γνωρίζει κάτι αντίστοιχο και στην Θεσσαλονίκη.Ευχαριστώ.
Eπιστροφη απο Χαλκιδα το Σαββατο παρεα με ενα 612 γνωστου, φτιαγμενο στην αντιπροσωπεια
https://www.youtube.com/watch?v=URhos8LWzx4&feature=youtu.be
απο τις ομορφοτερες Ferrari η 360 Modena:
https://www.youtube.com/watch?v=ht3YMMTE8Qw"]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ht3YMMTE8Qw
Mike, εδω πρεπει να εισαι με την νεα εξατμιση,απο το βιντεο δεν μπορω να καταλαβω πολλα, αλλα ισως τωρα να ακουγεται πιο "αγωνιστικο",...."stradale style"!!!!:thumbsup:
.....μου αρεσε στο φοντο το "καφε ουζερι ο Τυρναβος"!!!!:thumbsup:
απο τις ομορφοτερες Ferrari η 360 Modena:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ht3YMMTE8Qw (https://www.youtube.com/watch?v=ht3YMMTE8Qw)
Mike, εδω πρεπει να εισαι με την νεα εξατμιση,απο το βιντεο δεν μπορω να καταλαβω πολλα, αλλα ισως τωρα να ακουγεται πιο "αγωνιστικο",...."stradale style"!!!!:thumbsup:
.....μου αρεσε στο φοντο το "καφε ουζερι ο Τυρναβος"!!!!:thumbsup:
Χα,χα σωστος. Αυτο το ειδα μετα στο βιντεο.
Κι ενα start up
https://www.youtube.com/watch?v=8iKzWA6YATc&feature=youtu.be
Σκέφτεσαι να βάλεις την τρυπητή γρίλια πίσω; Απ' ότι μου χουν πει βοηθάει πολύ στην απαγωγή θερμότητας στον χώρο της μηχανής. Ειδικά το καλοκαίρι που γίνεται κόλαση....
Vasilis M3
28-02-13, 20:18
Και χωρίς την λειτουργικότητα πιστεύω ότι η τρυπιτή γρύλια αλλάξει (προς το καλύτερο) το λουκ του αυτοκινήτου.
Αν βάλεις και τους καθρεύτες απο το Stradale το αμάξι θα είναι μο*ναρος!!!:thumbsup:
Αυτη ειναι φωτο απο αλλο 360 εκει στο συνεργειο. Ειναι το στανταρ πισω πανελ βαμμενο και με τρυπες. Προσωπικα το θεωρω ομορφοτερο απο τη κλασικη μαυρη γριλια
Επισης τα παιδια απο το Tuning on Road φαινεται να εκαναν καλη δουλεια σε ενα 430. Ηχος τρομος πραγματικα:thumbsup:
https://www.youtube.com/watch?v=cKn__FwmmIQ"]https://www.youtube.com/watch?v=cKn__FwmmIQ
FAIL για μένα. Ας βάλει και λεντάκια στις τρύπες να γίνει σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο....Λες και το έχουν πυροβολήσει είναι.
Γούστα που έχουν μερικοί άνθρωποι ρε παιδί μου...απίστευτο.
Η γριλια ειναι το λεγομενο Challenge Grill και ειναι πολυ χρησιμο για την θερμοκρασια του μηχανοστασιου.
Αυτο στην φωτο ειναι Aftermarket και οντως ειναι πολυ χαλια, το γνησιο ομως ειναι πανεμορφο!
Αυτο στη φωτο ειναι επεμβαση στο γνησιο. Οι τρυπες γινονται κατα παραγγελια, οπως ζητησει ο πελατης.
Το γνησιο της Τουμπι καρμπον ειναι αυτο
Δηλαδή αυτό τώρα θεωρείται όμορφο επειδή είναι Tubi;
Για μενα η καλυτερη λυση θα ηταν ενα λεξαν καπακι σαν αυτο της F40 αλλα δυσκολο
Vasilis M3
01-03-13, 12:44
Eγώ πάντως προτιμό το γνήσιο...:original:
https://cars-desktop.com/walls/2003_ferrari_360_challenge_stradale_wallpaper-normal.jpg
Vasilis M3
01-03-13, 12:45
Κάτι τέτοιο δηλαδή...
https://www.bmwfans.gr/forum/attachment.php?attachmentid=18001&d=1362138309
Ε βέβαια. Σοβαρότητα και ομορφιά.
Τι είναι αυτά τα σουρωτήρια παραπάνω......
Ωροπο ειχε σημερα το προγραμμα...
https://img128.imagevenue.com/loc514/th_861478930_DSC00242_123_514lo.JPG (https://img128.imagevenue.com/img.php?image=861478930_DSC00242_123_514lo.JPG)
https://img140.imagevenue.com/loc479/th_861866210_DSC00245_122_479lo.JPG (https://img140.imagevenue.com/img.php?image=861866210_DSC00245_122_479lo.JPG)
Δίνε στίγμα πιο νωρίς να ερχόμαστε να χαζεύουμε!!! :D
Έχουν βγάλει τα πίσω φώτα με led ;
Έχουν βγάλει τα πίσω φώτα με led ;
Για κιτ δε νομιζω, αυτοι που εχουν ορεξη αλλαζουν τις λαμπες με λεντ
και δεν βγαζει error στο ταμπλό;
Από δίσκο πως πας; πόσα χιλιόμετρα έχεις γράψει και τι φθορά έχει; το έχεις μετρήσει στο συνεργείο;
Exει κανει περιπου 3.000 χλμ μετα την αλλαγη. Θα τον τσεκαρω στα 50.000
καιρο εχω ν ανεβασω βιντεο
https://www.youtube.com/watch?v=IVUNtvCDybE&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=OzCRTMTQEl8"]https://www.youtube.com/watch?v=OzCRTMTQEl8
στο 2ο βιντεο πανω που αρχισε ο "σαματας" μας το εκοψες!!!:thumbsup:
ΥΣ...η ληψη δεν πιστευω να εγινε αλα Γιωργαρα τσιεσαϊ,με την καμερα δεμενη στο στομα???:thumbsup:
στο 2ο βιντεο πανω που αρχισε ο "σαματας" μας το εκοψες!!!:thumbsup:
ΥΣ...η ληψη δεν πιστευω να εγινε αλα Γιωργαρα τσιεσαϊ,με την καμερα δεμενη στο στομα???:thumbsup:
Τι να κανω, πιο πολυ κινηση ειχε στην εθνικη παρα στη Νεα Ερυθραια σημερα.
Οχι η καμερα ειναι στο χερι. Τωρα που το λες ομως:whistle:
Το 2ο βιντεακι γιατι το εκοψες ετσι? Σαν να κατεβαζει η Fox το βρακι της και να σου λεει, α εχω περιοδο. :thumbsdown: Γρηγορα πισω στο τουνελ για τη συνεχεια του βιντεο :th_Laie_67-1:
Το 2ο βιντεακι γιατι το εκοψες ετσι? Σαν να κατεβαζει η Fox το βρακι της και να σου λεει, α εχω περιοδο. :thumbsdown: Γρηγορα πισω στο τουνελ για τη συνεχεια του βιντεο :th_Laie_67-1:
θα επανελθω με μακρυτερο τουνελ:drive:
θα επανελθω με μακρυτερο τουνελ:drive:
Δεν πας στη περιφερειακη Δραπετσωνας που εχει 1 τεραστιο? :th_Laie_67-1: Εκει πρεπει να ειχε βγαλει και ο GMX νομιζω..
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.