Επιστροφή στο Forum : M3 GTS VS 997 GT3
Σε μια υποθετική σύγκριση μεταξύ των δυο αυτοκινήτων, εσείς πιο θα διαλέγατε και γιατί?....με την προϋπόθεση οτι θα ήταν αμάξι σαββατοκύριακου....άντε και καμιά μακρινή βόλτα ταξιδάκι αναψυχής....
M3 gts
https://www.autoblog.gr/wp-content/gallery/bmw-m3-gts-photo-gallery/bmw-m3-gts-3.jpg
https://www.autoblog.gr/wp-content/gallery/bmw-m3-gts-photo-gallery/bmw-m3-gts-5.jpg
https://www.autoblog.gr/wp-content/gallery/bmw-m3-gts-photo-gallery/bmw-m3-gts-10.jpg
https://www.autoblog.gr/wp-content/gallery/bmw-m3-gts-photo-gallery/bmw-m3-gts-11.jpg
BMW M3 GTS - 90sec review by autocar.co.uk
https://www.youtube.com/watch?v=_j8UAl5L1Ok
Engine: V8, 4361cc
Max power: 444bhp @ 8300rpm
Max torque: 325lb ft @ 3750rpm
0 - 60mph: 4.4sec
Top speed: 190mph
997 GT3 RS
https://www.carpassion.com/bilder/data/506/GT3_RS_1.jpg
https://www.carpassion.com/bilder/data/506/GT3_RS_2.jpg
https://www.carpassion.com/bilder/data/506/GT3_RS_6.jpg
https://www.carpassion.com/bilder/data/506/GT3_RS_3.jpg
Porsche 911 GT3 RS driven by autocar.co.uk
https://www.youtube.com/watch?v=4N1udL8NYOM
Engine: Flat-six, 3600cc, 24v
Max power: 409bhp @ 7600rpm
Max torque: 298lb ft @ 5500rpm
0 - 60mph: 4.2sec (claimed)
Top speed: 193mph (claimed)
Karizma Z4
03-05-12, 08:22
Το GT3 Γιάννη δαγκωτο!!!
Είναι μεγάλη "αλητεια" αυτο το αυτοκίνητο!!!:original:
Κανένα απο τα 2 δεν νομίζω οτι ενδείκνυται για ταξίδι,γιατί είναι ειδική κατηγορία αυτοκινήτων για συγκεκριμένη χρήση! Γνώμη μου πάντως είναι πως ανάμεσα στα 2 το Μ3 θα ταξίδευε καπως πιο άνετα,αφου εχει περισσότερο τον χαρακτήρα ενός fast saloon car σε σχέση με το GT3!!!
Ας είναι και πολεμικές μηχανές, ας είναι και τα υπερτέρατα της αυτοκίνησης.
Τέτοια γυφτιά στο χρώμα και τα γραφικά δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου.
Σαν κάτι τραβεστί που προσπαθούν να προκαλέσουν σχόλια με την εμφάνισή τους.
Μόνο τα φτερά απο παγώνι τους λείπουν και τα λαμπάκια κάτω απο το σασί.
Μου έρχονται γέλια και μόνο που τα κοιτάω.
Ας είναι και πολεμικές μηχανές, ας είναι και τα υπερτέρατα της αυτοκίνησης.
Τέτοια γυφτιά στο χρώμα και τα γραφικά δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου.
Σαν κάτι τραβεστί που προσπαθούν να προκαλέσουν σχόλια με την εμφάνισή τους.
Μόνο τα φτερά απο παγώνι τους λείπουν και τα λαμπάκια κάτω απο το σασί.
Μου έρχονται γέλια και μόνο που τα κοιτάω.
:shok::shok::shok:
Ωρε πρόεδρε.............
:shok::shok::shok:
Ωρε πρόεδρε.............
Πες μου ρε Γιάννη σοβαρά τώρα τώρα.
Θα κυκλοφορούσες με πορτοκαλί αυτοκίνητο;
Η με το άλλο το εξάμβλωμα που γράφει GT στο πλάι?
Αυτά ούτε στα Punto πλέον δεν τα κάνουνε.
Ακόμα και το Ford που είχε κάνει το πορτοκαλί θρησκεία, σε μαύρο το έβγαλε το τελευταίο μοντέλο.
Πραγματικά, αυτοκίνητα που τα ζηλεύεις (αν και ο Σταμάτης έχει ένα δίκιο με την υπερβολή της εμφάνισης), αλλά όχι ρε γιάννη για σαββατοκύριακο και ταξιδάκια αναψυχής... ειδικά στην Ελλάδα.
Δε χαλιέμαι τόσο με τα χρώματα, όσο με τις απλώστρες και τα αυτοκόλλητα.
Πες μου ρε Γιάννη σοβαρά τώρα τώρα.
Θα κυκλοφορούσες με πορτοκαλί αυτοκίνητο;
Η με το άλλο το εξάμβλωμα που γράφει GT στο πλάι?
:hyper::hyper:
Το GT3 φυσικα. Porsche there is no substitute
STREETRACING
03-05-12, 10:58
δεν υπαρχει συγκριση,
το gt3 φυσικα.
Vassilis ///M
03-05-12, 11:08
Όλοι είμαστε καταβάθος κρυφοporschaκιδες....
Όλοι είμαστε καταβάθος κρυφοporschaκιδες....
GT3 λευκο χωρις αυτοκολλητα:original:
Κρυφοπορσακηδες ειμαστε, κρυφοαουντακηδες ειμαστε, γιατι εχουμε bmw αφου μονο για αυτα δεν μιλαμε εν τελει?
Ντροπή σε όλους σας! Μόνο εγώ στηρίζω Μόναχο?
GTS γιατί είναι συλλεκτικό και θα είμαι ο μόνος στο Ring με το πορτοκαλί εργαλείο...
Eπίσης γιατί έχει τη σωστή διάταξη για καλό drift....
Η λογικη λεει gt3 -βαση spec και ιστοριας-
Αλλα δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο....
Μεταξύ gts-gt3rs οι διαφορές είναι τεράστιες υπέρ του δεύτερου.
Αν μιλάγαμε για σκέτο gt3 η σύγκριση θα ήταν πιο δίκαιη, αλλά και πάλι πόρσε.
Εμφανισιακά το μόνο που με χαλάει και στα 2 (ιδίως τη Μ3) είναι οι σιδερώστρες πίσω.
Τα υπόλοιπα, αν και εκκεντρικά, δεν με ενοχλούν αφού έτσι κι αλλιώς τα αυτοκίνητα αυτά είναι πολύ "ειδικά" οπότε και η εμφάνισή τους πρέπει να είναι πιο κραυγαλέα σε σχέση με τις απλές εκδόσεις.
super duper
03-05-12, 13:44
με λιγα λογια
gt3
Panos 316T
03-05-12, 13:56
πσσσσσσ , σφαγή γίνεται στην ψηφοφορία ... μάχη σώμα με σώμα :th_Laie_67-1:
(δεν το λέω ειρωνικά ...2-2 είναι με το "τίποτα" :hystericalbs1:)
εγώ θα παιρνα πε εμ βε όπου μετά θα το τούρμπιζα και θα κανα κοντοσούβλι το πόρκυ :warriorsmiley:
θεωρητικα λεμε τωρα, μεχρι να πιασω το τζοκερ.
το σκεφτομουνα, μεχρι που ειδα (και θυμηθηκα) την διαταξη στα πεταλια του bmw...
Αν ητανε μανιουαλ, ισως.
Porsche.
Ειμαστε ειλικρινεις παντως
Panos 316T
03-05-12, 19:40
Ειμαστε ειλικρινεις παντως
Ναι....εισαστε ειλικρινεις ... :D
GT3 λευκο χωρις αυτοκολλητα:original:
+1thumb
Η λογικη λεει gt3 -βαση spec και ιστοριας-
Αλλα δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο....
....ουτε εμεις!!!:thumbsup:
m_power_lunatic
03-05-12, 21:47
Ντροπή σε όλους σας! Μόνο εγώ στηρίζω Μόναχο?
GTS γιατί είναι συλλεκτικό και θα είμαι ο μόνος στο Ring με το πορτοκαλί εργαλείο...
Eπίσης γιατί έχει τη σωστή διάταξη για καλό drift....
Aφου δεν υπαρχει το CSL θα χτυπαγα Porsche....η GTS ειναι σαφως χειροτερο αμαξι,ενα αποτυχημενο κολπο marketing για τα κοροιδα (no offense Νασο δεν το λεω προσωπικα) και σαφεστατα δεν προκειται να πλησιασει σε συλλεκτικοτητα ουτε την GT3 ουτε καν την ''παλια'' SPORT EVO.Πεταμενα λεφτα λυπαμαι που το λεω......αν θελουμε να ειμαστε αντικειμενικοι και χωρις παρωπιδες....
Βεβαια απο ολα τα παραπανω θα διαλεγα μια DTM M3 E30 και θα τελειωνανε εκει ολα........πολλα ειπα παλι εεε????
Ας είναι και πολεμικές μηχανές, ας είναι και τα υπερτέρατα της αυτοκίνησης.
Τέτοια γυφτιά στο χρώμα και τα γραφικά δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου.
Σαν κάτι τραβεστί που προσπαθούν να προκαλέσουν σχόλια με την εμφάνισή τους.
Μόνο τα φτερά απο παγώνι τους λείπουν και τα λαμπάκια κάτω απο το σασί.
Μου έρχονται γέλια και μόνο που τα κοιτάω.
καμμιά σχέση θείο, το τέντωσες τελείως...τα αγωνιστηκά δλδ τι είναι???και τα δύο αυτοκίνητα είναι τελείως focused, και πρέπει να έχουν και τον ανάλογο αισθητικό χαρακτήρα, προδίδωντας το τι είδος αυτοκίνητο είναι.
προσωπικά το γκε τε 3, θεωρώ ότι είναι και διακτιρικό για αυτό που πραγματικά είναι, και η απλώστρα του για μένα είναι σκέτο κόσμημα, εν αντιθέση με το εξάμβλωμα της πεμβέ. ένα σι ες ελ χούντ νομίζω θα ήταν αρκετό.
δεν ξέρω τι λένε άλλοι περί ταξιδίου και ειδικής χρήσης, αλλά ειλικρινά δεν θα μου καιγόταν καρφί αν το είχα.
και για καθημερινό θα το είχα, και θα έκανα ότι ταξίδι ήθελα χωρίς να έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα και ενδιασμό...
θα το'παιρνα, και θα του γ@μουσ@ την μανούλα, χωρίς φόβο και πάθος...
Vasilis M3
03-05-12, 22:29
+1 στο γκε τε τγάι απο εμένα.
Φοβερό αμάξι και εμφανισιακά αλλά και οδηγικά.
Είναι αμάξι το οποιό μπορείς να πας και για καφέ,και ταξίδι αλλά αν το είχα εγώ η κύρια χρήση που θα του έκανα θα ήταν αυτή του Track day car.Αλλωστέ για αυτό έχει φτιαχτεί,για εκεί προορίζονται και τα 2 αμάξια του συγκριτικού και όχι για ταξίδια όπως αναφέρθηκε στην αρχή!
:rally:
Οποιο και να πάρω τουλάχιστον έχει το μισο κειτζ(άχρηστο πουλ Μουρ) για να κρεμαω τα βρακια μου και τις φτερούγες για να ακουμπαω τον καφε οταν θα περιμένω τα πιπινια έξω με το γυαλί! Καθημερινά δεν τα λες.... Θα μου ήταν άχρηστο αν μπορέσω κάποτε να τα πάω ίσως να τα ζηλευα...
GT3 RS δαγκωτό!
Το Μ3 απλά δεν υφίσταται στην πίστα δίπλα στον θρύλο...
Βέβαια ο Γιάννης για άλλο λόγο κάνει το poll...
Για να δει εαν θα πάρει Μ3 ή 997 πoλιτικό.....
+1 στο γκε τε τγάι απο εμένα.
Φοβερό αμάξι και εμφανισιακά αλλά και οδηγικά.
Είναι αμάξι το οποιό μπορείς να πας και για καφέ,και ταξίδι αλλά αν το είχα εγώ η κύρια χρήση που θα του έκανα θα ήταν αυτή του Track day car.Αλλωστέ για αυτό έχει φτιαχτεί,για εκεί προορίζονται και τα 2 αμάξια του συγκριτικού και όχι για ταξίδια όπως αναφέρθηκε στην αρχή!
:rally:
Δεν ανέφερα ταξιδια παιδιά....ειπα ''αντε'' και για κανένα ταξιδάκι αναψυχής.....πχ.....ειναι η συνάντηση στους Πορους....με τι θα πήγαινες???...για τέτοιο πράμα λεω....αλλιως ναι....αυτα τα αμαξια ειναι μονο για σκ και track daythumb
γιατί δεν είναι για ταξιδάκι παρακαλώ???
ο καθένας το ζεί όπως γουστάρει. αν κάποιος θέλει να πάρει ένα αμάξι και να το καμαρώνει χωρίς να το κινεί, πρόβλημα του. αν κάποιος θέλει να κάνει υπερατλαντικά ταξίδια, πάλι πρόβλημα του, αν πάλι κάποιος θέλει να το βγάζει μια φορά το τετράμηνο για πίστα, επίσεις πρόβλημα του.
εγώ απλά θα τα έκανα όλα, πλήν του να κάθομαι και να το κοιτάω. κάθε μέρα πάνω θα είμουν, και θα του έγραφα όσα περισσότερα χιλιόμετρα μπορούσα.
γιατί δεν είναι για ταξιδάκι παρακαλώ???
ο καθένας το ζεί όπως γουστάρει. αν κάποιος θέλει να πάρει ένα αμάξι και να το καμαρώνει χωρίς να το κινεί, πρόβλημα του. αν κάποιος θέλει να κάνει υπερατλαντικά ταξίδια, πάλι πρόβλημα του, αν πάλι κάποιος θέλει να το βγάζει μια φορά το τετράμηνο για πίστα, επίσεις πρόβλημα του.
εγώ απλά θα τα έκανα όλα, πλήν του να κάθομαι και να το κοιτάω. κάθε μέρα πάνω θα είμουν, και θα του έγραφα όσα περισσότερα χιλιόμετρα μπορούσα.
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Αυτο με τα χλμ με χαλαει λιγο.....αλλα θα του εγραφα πολλλαααααα.....20000+ το χρονο για πλακα
Karizma Z4
04-05-12, 07:11
Κανονισε να σκασεις μύτη στην συναντηση με ενα απο τα 2,να πάθουν όλοι ψυχικό τραλαλα,κοκομπλοκο και τσιου τσιου μαζι!!! :th_Laie_67-1: :hystericalbs1:
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Αυτο με τα χλμ με χαλαει λιγο.....αλλα θα του εγραφα πολλλαααααα.....20000+ το χρονο για πλακα
δε γ@μιέτ@ι ρε γιάνγκο...για να τα χαιρόμαστε τα παίρνουμε όταν μας αξιώνει ο θεός...
εγώ το αμάξι θέλω να είναι και εργαλείο και παιχνίδι. προσοχή στην χρήση και συντήρηση, και όσο πάει...
Στα specs του σκαραβαιου εκανα λαθος.......βαλτε τα σωστα ενα mod ρε παιδια:thanks:
Max speed 310 kph (192.2 mph)
0 - 50 kph 1.5 s
0 - 100 kph 3.7 s
0 - 130 kph 5.8 s
0 - 200 kph 11.6 s
0 - 60 mph 3.5 s
0 - 100 mph 7.9 s
0 - 150 mph 20.1 s
1000 m 21.1 s @ 250 kph
1/4 mile 11.8 s
Engine
Power 331 kw (444 bhp / 450 ps) @ 7900 rpm
Torque 430 Nm (318 lb-ft) @ 6750 rpm
Displacement 3.8 liters (232 ci)
Engine type B6, 24 valve
Engine location rear
General data
Gearbox 6 speed manual
Drive rear wheel drive
Fuel capacity
Year of introduction 2010
Home country Germany
Dimensions
Curb weight 1400 kg (3080 lbs) +
Size 4.46 m (176 in) long, 1.85 m (73 in) wide and 1.28 m (50 in) high
Wheelbase 2.36 m (92.7 in)
Track width 1.51 m (59.4 in) front, 1.55 m (61.2 in) rear
Calculations
Power to Weight ratio 317 bhp/tonne
Power per liter 117 bhp/liter
1/8 mile (est) 7.8 s @ 98 mph
1/2 mile (est) 18.4 s @ 148 mph
1 mile (est) 29.9 s @ 168 mph
Να και του Μ αναλυτικα
Max speed 305 kph (189.1 mph)
0 - 50 kph 1.8 s
0 - 100 kph 3.8 s
0 - 130 kph 6.3 s
0 - 200 kph 13.1 s
0 - 100 mph 8.9 s
1/4 mile 12.3 s
Engine
Power 331 kw (444 bhp / 450 ps) @ 8300 rpm
Torque 440 Nm (326 lb-ft) @ 3750 rpm
Displacement 4.4 liters (269 ci)
Bore and stroke 82 mm (3.2 in) x 92 mm (3.6 in)
Compression 12 to 1
Engine type V 8
Engine location front
General data
Gearbox 7-speed dual clutch
Drive rear wheel drive
Fuel capacity 63 l
Year of introduction 2010
Home country Germany
Dimensions
Curb weight 1543 kg (3395 lbs) +
Size 4.65 m (183 in) long, 1.8 m (71 in) wide and 1.39 m (55 in) high
Wheelbase 2.76 m (108.7 in)
Track width 1.55 m (60.9 in) front, 1.54 m (60.6 in) rear
Calculations
Power to Weight ratio 288 bhp/tonne
Power per liter 101 bhp/liter
1/8 mile (est) 8.0 s @ 93 mph
1/2 mile (est) 19.1 s @ 143 mph
1 mile (est) 30.8 s @ 164 mph
Vasilis M3
04-05-12, 08:20
Δεν ανέφερα ταξιδια παιδιά....ειπα ''αντε'' και για κανένα ταξιδάκι αναψυχής.....πχ.....ειναι η συνάντηση στους Πορους....με τι θα πήγαινες???...για τέτοιο πράμα λεω....αλλιως ναι....αυτα τα αμαξια ειναι μονο για σκ και track daythumb
Xαχαχαχαχα καλά αν είχα ένα απο τα 2 κάθε σ/κ σε πίστες θα ήμουν.Σίγουρα μπορούν να κάνουν ταξίδια απλά όχι με την άνεση που θα το έκανες με κάποιο άλλο αμάξι.Και εγώ θα έκανα ταξίδια και εκδρομούλες αλλά αυτό το αμάξι θα ήταν καθαρά ΔΙΚΟ ΜΟΥ.Γυναίκες,παιδιά,σκυλιά, γατιά απο πίσω σε άλλο αμάξι.:ranting2:
Ρε συ αν ψάχνεις αμάξι για την συνάντηση βάλε poll Μ3 Ε92 ή Μ3 GTS:whistle:
:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Xαχαχαχαχα καλά αν είχα ένα απο τα 2 κάθε σ/κ σε πίστες θα ήμουν.Σίγουρα μπορούν να κάνουν ταξίδια απλά όχι με την άνεση που θα το έκανες με κάποιο άλλο αμάξι.Και εγώ θα έκανα ταξίδια και εκδρομούλες αλλά αυτό το αμάξι θα ήταν καθαρά ΔΙΚΟ ΜΟΥ.Γυναίκες,παιδιά,σκυλιά, γατιά απο πίσω σε άλλο αμάξι.:ranting2:
Ρε συ αν ψάχνεις αμάξι για την συνάντηση βάλε poll Μ3 Ε92 ή Μ3 GTS:whistle:
:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Παράδειγμα έφερα ....ειναι δυνατόν να το έχεις στο γκαράζ και να πας με άλλο??....με τίποταthumb
Προσωπικά θεωρώ πως και το RS παίζει έντονα το παιχνίδι του marketing και δεν προσφέρει κάτι το αξιοσημείωτο πέρα από το ήδη πολύ σκληροπυρηνικό GT3. Δεν μιλάω για το RS 4.0 το οποίο είναι από άλλο πλανήτη ατμοσφαιρικής απόδοσης (και δεν συμμετέχει στο παρόν συγκριτικό). Όσο για τη συλλεκτικότητα του RS θεωρώ πως δεν υφίσταται αφού ούτε περιορισμένης παραγωγής είναι (όπως το GTS = 250 κομμάτια) αλλά και η τακτική της Porsche να παρουσιάσει τρεις διαφορετικές εκδοχές της RS για το 997, με κύκνειο άσμα την 4.0, απαξιώνει τα προηγούμενα μοντέλα...
νομίζω νάσο πως είσαι λάθος. αν υπάρχει ένα αμάξι το οποίο έχει βγεί καθαρά για λόγους μάρκετινγκ, τότε αυτό είναι το γκε τε ες...τα νούμερα του, όπως και ο πολύ περιορισμένος αριθμός παραγωγής, τα λένε όλα...
αντίθετα το αρ ες, δεν είναι αμάξι περιορισμένης παραγωγής, είναι ένα πολύ μικρό κλίκ πάνω απο το γκε τε 3, και είναι μια σειρά η οποία βγαίνει εδώ και πολύ καιρό. μετά απο τόσο καιρό παραγωγής σε διάφορες σειρές, μιλάμε για αμάξι που έχει το δικό του κοινό, και αρκετά μεγάλο για τον τύπο του αυτοκινήτου...
m_power_lunatic
04-05-12, 09:18
Προσωπικά θεωρώ πως και το RS παίζει έντονα το παιχνίδι του marketing και δεν προσφέρει κάτι το αξιοσημείωτο πέρα από το ήδη πολύ σκληροπυρηνικό GT3. Δεν μιλάω για το RS 4.0 το οποίο είναι από άλλο πλανήτη ατμοσφαιρικής απόδοσης (και δεν συμμετέχει στο παρόν συγκριτικό). Όσο για τη συλλεκτικότητα του RS θεωρώ πως δεν υφίσταται αφού ούτε περιορισμένης παραγωγής είναι (όπως το GTS = 250 κομμάτια) αλλά και η τακτική της Porsche να παρουσιάσει τρεις διαφορετικές εκδοχές της RS για το 997, με κύκνειο άσμα την 4.0, απαξιώνει τα προηγούμενα μοντέλα...
Μου δινεις λαβη για σχολιο,καταρχην την συλλεκτικοτητα την καθοριζει οχι το εργοστασιο (και το CIVIC TYPE-R EP3 ειναι ολα αριθμημενα με ταμπελακια ολα οσα πουλησε αρα μηδεν συλλεκτικοτητα και η αγορα δεν το εκανε συλλεκτικο οπως ειδαμε) αλλα το αγοραστικο κοινο-κατα ποσο ειναι καλο το αμαξι και ειχε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ σε συγκριση με τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ κατι για το οποιο κατακριθηκε κατα κορον η GTS.Κοιτα ομως τη εγινε με την DELTONA....που δεν ητανε LIMITED EDITION για παραδειγμα ή το ESCORT COSWORTH που οι αγορα τα εκανε συυλεκτικα και να τα κυνηγανε ολοι σαν τρελοι και να πληρωνουνε αρκετα χρηματα.
Θελω να πω οτι απο την στιγμη που ο ανταγωνιστης ειναι ο καλυτερος-κοιτα τι ομολογουνε ολοι εδω μεσα σε BMW-φορουμ!!!!-δεν υπαρχει περιθωριο για συλλεκτικοτητα στην GTS.Να μην μακρυγορω.....κοιτα το πραγματικα συλλεκτικο CSL-δεν εχει αριθμηση (ασε την Αγγλια) που ειχε εξελιξη σε συγκριση με το απλο και κατακεραυνωσε τοιν ανταγωνισμο-καλυτερο παντου και παντα απο πολλους ανταγωνιστες.
Ητανε η GTS μια απογοητευση και ενα κολπο marketing αποτυχημενο.....βρηκανε και μερικους που το αγορασανε....θα βρισκανε και θα βρισκουνε παντα.....εεεε και?Τα σιδερα και η πυροσβεση και οι ζωνες δεν το κανουνε συλλεκτικο.....χρονοι και αισθηση και αποτελεσματικοτητα (στον συγκεκριμενο τυπο αυτοκινητου) το κανουνε.
Τελος.....ολοι απορουνε ποιος ο λογος να αγορασει καποιος την GTS σε συγκριση με την απλη.......την CSL ομως????(ή καποια αλλα αυτοκινητα).Αν καποιος το παρει θα εχει σιγουρα χασει τα λεφτακια του μελλοντικα......αυτοι με τα SPORT EVO (δεν μπορουσα να μην το πω χεεχεχε)?????
στο συγκειτικό του άλλου θρεντ πάντως τρία δευτερόλεπτα κάτω έχωσε το κτηνάκι με την απλώστρα.
βέβαια ομολογώ ότι ήταν λίγο άτοπη η σύγκριση πιστεύω, γιατί το πόρσε είναι το προσωπικό αμάξι το στηβ χάρις.
γιατί το πόρσε είναι το προσωπικό αμάξι το στηβ χάρις.
Του Chris ρε. :thumbsup:
Γιάννοοοοοο, όταν κάνεις ποδήλατο τ απόγευμα, δεν ακούς που σου φωνάζουν στο δρόμο ??? :original:
Του Chris ρε. :thumbsup:
Γιάννοοοοοο, όταν κάνεις ποδήλατο τ απόγευμα, δεν ακούς που σου φωνάζουν στο δρόμο ??? :original:
:shok:
Πότε??
:shok:
Πότε??
Τον άλλο Γιάννο λέω ρε, τον Λούνατικ. Εσύ μου πέφτεις λίγο μακριά..... :original:
Τον άλλο Γιάννο λέω ρε, τον Λούνατικ. Εσύ μου πέφτεις λίγο μακριά..... :original:
Λέω και γω ρε παλικάρι....πέρασες δίπλα και δε σταμάτησες:ranting2::ranting2:
Σαν Μ3άκιας ψηφίζω GTS:clap:
Παντως το πορτοκαλι μι3 στη πιστα μου θυμηζη το Μανο το Κρητηκο με το σι ες ελ ετσι περιπου ειναι και το δικο του
dark knight
04-05-12, 16:16
αν υπηρχε το CSL στην ψηφοφορια αυτο θα ψηφιζα και ας του εριχνε 50 γυρους η πορσε στο ρινγκ.αφου δεν υπαρχει τοτε πορσε
στο συγκειτικό του άλλου θρεντ πάντως τρία δευτερόλεπτα κάτω έχωσε το κτηνάκι με την απλώστρα.
βέβαια ομολογώ ότι ήταν λίγο άτοπη η σύγκριση πιστεύω, γιατί το πόρσε είναι το προσωπικό αμάξι το στηβ χάρις.
το οποίο πουλάει για 190Κ λιρες..thumb
το οποίο πουλάει για 190Κ λιρες..thumb
αυτό που θέλω να πώ, είναι ότι το ξέρει καλύτερα απο τα άλλα δύο τζόρτζι.
όχι ότι θα το έβγαζε καλύτερο απο τα άλλα δύο για να μην τον πλακώσει το σπίτι του.
το οποίο πουλάει για 190Κ λιρες..thumb
για να παρει m3 gts ?
:th_Laie_67-1:
κατάλαβα βρε τι θες να πεις.. απλά για την ιστορία το ανέφερα..αν και εγώ πιστεύω πως στάνταρ είναι καλύτερο στην πίστα το RS.. μόνο το βάρος και το στήσιμο να βάλεις φτάνει..
για να παρει m3 gts ?
:th_Laie_67-1:
μπαααα.. πήρε, λένε, μεταχείρο R8 V10..:thumbsdown:
μάλλον τώρα που έφυγε από το evo δεν υπάρχει και πολύ χρήμα..
m_power_lunatic
04-05-12, 22:04
Για να το ξεκαθαρισω δεν κατηγορω αυτους που ψηφισανε GTS μιας και σαν πρωτη μου επιλογη στο θεμα πιστας αν το γενικεψουμε εχω αλλες εκδοσεις Μ3 και μονο (CSL,M3 E30 DTM) αλλα στο συγκεκριμενο συγκριτικο μια βολτα με GT3 (ας γραψει ο Κωστας που με εκανε βολτα προσφατα αν διαβαζει μιας και ειναι πρωην BMW-δακιας) θα τους αλλαζε τη γνωμη ειμαι σιγουρος......εκτος και αν επιμενανε απο εγωισμο ή για να αποδειξουνε οτι ειναι περισσοτερο BMW-δακηδες απο τους υπολοιπους (που δεν παιζει με την καμια,ακουγεται και τουλαχιστον παιδιαστικο για την ηλικια μας εδω μεσα).
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.