Stathis
27-04-12, 22:48
οποιος ενδιαφερεται να βγαλει γερμανικες πινακιδες χρειαζονται οι εξης ενεργειες.
1. να εχεις επισημη διευθυνση στην Γερμανια
2. να περασεις το αμαξι απο TUV (KTEO)
εκει ζητας εκδοση ειδικων χαρτιων Datenblatt, για να του εκδοθει αδεια κυκλοφοριας στην Γερμανια.
Αυτο εκδιδεται σχετικα ευκολα αν το οχημα υπηρξε στο Γερμανικο συστημα εντος της προηγουμενης 7ετιας.
Αν οχι και το αμαξι ειναι Γερμανικης κατασκευης, παλι το βρισκουν, και το περνανε.
αυτη η διαδικασια κοστιζει περι τα 300ε (αν το αμαξι κυκλοφορει δηλ εχει ηδη Ελλην Πινακιδες πανω, και ισχυουσα Πρασινη Καρτα Ασφαλειας)
Αν δεν τα εχει αυτα, οποτε πρεπει να πηγαινει αποδω κι απο κει με Γερανο...γαμα τα.
3. εκδοση καρτας ασφαλισης αυτοκινητου
Αυτο ειναι ενας κωδικος τον οποιον στον δινει η οιαδηποτε ασφαλιστικη εταιρεια εφοσον συναψεις συμβολαιο μαζι της.
4. τα χαρτια του ΚΤΕΟ (TUV) και ο κωδικος ασφαλισης οχηματος, κατατιθενται στο Υπουργ Συγκοινωνιων.
Εκει βλεπουν που μενεις (γιατι η διευθυνση σου ειναι περασμενη στο Συστημα), και σου ζητανε να τους δωσεις την Τραπεζικη σου καρτα (Eurocard) να την σκανναρει το συστημα, για να αφαιρειται η εφορια κατ ευθειαν απο τον λογαριασμο σου.
Σου δινουν αμεσως Νουμερο Πινακιδων σου, (η, τυχαιο τσαμπα, η κατ επιθυμιαν με κοστος) πας απ εξω απτο Υπουργειο στα μαγαζακια που τις φτιαχνουν, και με 49ευρω, τις εχεις σε 5'.
Ξαναπας πανω στον οροφο τις δινεις (χωρις τηρηση σειρας) στον ιδιο Υπαλληλο που ησουν, σου κολλαει τα αυτοκολλητα του ΚΤΕΟ, και του Δημου που διαμενεις, σου δινει την Νεα σου αδεια και το Brief, και φευγεις ετοιμος.
Για να σου δωσουν την νεα αδεια, κρατανε την Ελληνικη την οποια στελνουν υπηρεσιακα στο Ελλ Υπουργ Συγκοινωνιων, ενω τις Ελλην Πινακιδες σου τις αφηνουν για να τις παραδωσεις στο Υπουργειο στην Ελλαδα.
Αυτα ισχυουν εφοσον το οχημα ειχε καποτε Γερμανικα χαρτια, και μπορεσε το ΚΤΕΟ στο βημα 2. να το βρει μεσα στα στοιχεια των computers του συστηματος Υπουργειο-Κτεο-Αστυνομια-εφορια-Ασφαλιστικο Σσυτημα-Τραπεζικο Συστημα.
Αν το οχημα εχει ελθει με φορτωτικη και ειναι ξεδηλωμενο, τοτε ακολουθει την διαδικασια
ΚΤΕΟ, και
Υπουργειο
αλλα χωρις ασφαλειες, τραπεζικες καρτες, και πινακιδες.
Κανει αιτηση μονο για Brief (βιβλιο κυριοτητας) και οχι για αδεια κυκλοφοριας.
Αν το οχημα δεν ειχε ποτε γερμανικα χαρτια, ειναι αμερικανικο, γιαπωνεζικο, αντικα, κλπ.. τοτε το κοστος ανεβαινει εως το 2χιλιαρο.
Σημ. Καθε εξτρα αξεσουαρ που εχει το οχημα επανω, για να περασει ΚΤΕΟ πρεπει να εχει τα πιστοποιητικα ΚΤΕΟ απο τον κατασκευαστη του αξεσουαρ, οποτε στο προσθετουν στα Datas του οχηματος. Καθε ενα εξτρα κοστιζει 60ε.
Ετσι πχ για μενα ειχαμε:
BBS 19'' 60E
H&R 60E
FOLIATEC 60E
KONI ADJSTB FREE
TA FRENA M5+PORSCHE δεν τα περασα ΚΤΕΟ διοτι ηθελαν τα αμαξι εκει για μια βδομαδα δοκιμες, και 1500ε αμοιβη.
τις παραπανω οδηγιες μου εστειλε φιλος που εκανε τη διαδικασια σε ενα Ε60 520.
θεωρω οτι ειναι χρησιμο να τις ξερουμε, μπορει καποιοι να ενδιαφερονται ή να ειχαν αποριες.
1. να εχεις επισημη διευθυνση στην Γερμανια
2. να περασεις το αμαξι απο TUV (KTEO)
εκει ζητας εκδοση ειδικων χαρτιων Datenblatt, για να του εκδοθει αδεια κυκλοφοριας στην Γερμανια.
Αυτο εκδιδεται σχετικα ευκολα αν το οχημα υπηρξε στο Γερμανικο συστημα εντος της προηγουμενης 7ετιας.
Αν οχι και το αμαξι ειναι Γερμανικης κατασκευης, παλι το βρισκουν, και το περνανε.
αυτη η διαδικασια κοστιζει περι τα 300ε (αν το αμαξι κυκλοφορει δηλ εχει ηδη Ελλην Πινακιδες πανω, και ισχυουσα Πρασινη Καρτα Ασφαλειας)
Αν δεν τα εχει αυτα, οποτε πρεπει να πηγαινει αποδω κι απο κει με Γερανο...γαμα τα.
3. εκδοση καρτας ασφαλισης αυτοκινητου
Αυτο ειναι ενας κωδικος τον οποιον στον δινει η οιαδηποτε ασφαλιστικη εταιρεια εφοσον συναψεις συμβολαιο μαζι της.
4. τα χαρτια του ΚΤΕΟ (TUV) και ο κωδικος ασφαλισης οχηματος, κατατιθενται στο Υπουργ Συγκοινωνιων.
Εκει βλεπουν που μενεις (γιατι η διευθυνση σου ειναι περασμενη στο Συστημα), και σου ζητανε να τους δωσεις την Τραπεζικη σου καρτα (Eurocard) να την σκανναρει το συστημα, για να αφαιρειται η εφορια κατ ευθειαν απο τον λογαριασμο σου.
Σου δινουν αμεσως Νουμερο Πινακιδων σου, (η, τυχαιο τσαμπα, η κατ επιθυμιαν με κοστος) πας απ εξω απτο Υπουργειο στα μαγαζακια που τις φτιαχνουν, και με 49ευρω, τις εχεις σε 5'.
Ξαναπας πανω στον οροφο τις δινεις (χωρις τηρηση σειρας) στον ιδιο Υπαλληλο που ησουν, σου κολλαει τα αυτοκολλητα του ΚΤΕΟ, και του Δημου που διαμενεις, σου δινει την Νεα σου αδεια και το Brief, και φευγεις ετοιμος.
Για να σου δωσουν την νεα αδεια, κρατανε την Ελληνικη την οποια στελνουν υπηρεσιακα στο Ελλ Υπουργ Συγκοινωνιων, ενω τις Ελλην Πινακιδες σου τις αφηνουν για να τις παραδωσεις στο Υπουργειο στην Ελλαδα.
Αυτα ισχυουν εφοσον το οχημα ειχε καποτε Γερμανικα χαρτια, και μπορεσε το ΚΤΕΟ στο βημα 2. να το βρει μεσα στα στοιχεια των computers του συστηματος Υπουργειο-Κτεο-Αστυνομια-εφορια-Ασφαλιστικο Σσυτημα-Τραπεζικο Συστημα.
Αν το οχημα εχει ελθει με φορτωτικη και ειναι ξεδηλωμενο, τοτε ακολουθει την διαδικασια
ΚΤΕΟ, και
Υπουργειο
αλλα χωρις ασφαλειες, τραπεζικες καρτες, και πινακιδες.
Κανει αιτηση μονο για Brief (βιβλιο κυριοτητας) και οχι για αδεια κυκλοφοριας.
Αν το οχημα δεν ειχε ποτε γερμανικα χαρτια, ειναι αμερικανικο, γιαπωνεζικο, αντικα, κλπ.. τοτε το κοστος ανεβαινει εως το 2χιλιαρο.
Σημ. Καθε εξτρα αξεσουαρ που εχει το οχημα επανω, για να περασει ΚΤΕΟ πρεπει να εχει τα πιστοποιητικα ΚΤΕΟ απο τον κατασκευαστη του αξεσουαρ, οποτε στο προσθετουν στα Datas του οχηματος. Καθε ενα εξτρα κοστιζει 60ε.
Ετσι πχ για μενα ειχαμε:
BBS 19'' 60E
H&R 60E
FOLIATEC 60E
KONI ADJSTB FREE
TA FRENA M5+PORSCHE δεν τα περασα ΚΤΕΟ διοτι ηθελαν τα αμαξι εκει για μια βδομαδα δοκιμες, και 1500ε αμοιβη.
τις παραπανω οδηγιες μου εστειλε φιλος που εκανε τη διαδικασια σε ενα Ε60 520.
θεωρω οτι ειναι χρησιμο να τις ξερουμε, μπορει καποιοι να ενδιαφερονται ή να ειχαν αποριες.