Επιστροφή στο Forum : [E46] Μπλοκε διαφορικο σε απλη 3αρα.
Καλησπερα παιδια και Χριστος Ανεστη.
Θα ηθελα αν μπορειτε -και οσοι γνωριζετε- να με βοηθησετε στο που μπορω να αγορασω η' ακομα καλυτερα να φτιαξω μπλοκε για μια coupe Ε46 318ci κατασκευη του 2004 (facelift).
:thanks:
Μανος.
Stunt Mike
16-04-12, 23:28
Καλησπερα παιδια και Χριστος Ανεστη.
Θα ηθελα αν μπορειτε -και οσοι γνωριζετε- να με βοηθησετε στο που μπορω να αγορασω η' ακομα καλυτερα να φτιαξω μπλοκε για μια coupe Ε46 318ci κατασκευη του 2004 (facelift).
:thanks:
Μανος.
Στειλε μου τα 7 τελευταια ψηφια του VIN σου και ισως μπορεσω να σε βοηθησω....
Για αγορά δεν ξέρω αν σε συμφέρει φίλε μου. Για παράδειγμα quaife για 318 Ε46 πας 727 λίρες χωρίς μεταφορικά και VAT!!!! (https://www.birdsauto.com/quaife/parts.aspx?make=bmw&s=3 Series (E46)&mi=318i)
Για φτιαχτό δεν θα το επιχειρούσα προσωπικά.
Δυστηχώς τα 4 κύλινδρα,ειδικά τα Ε46 είναι τελείως στην αφάνεια στον τομέα της βελτίωσης...
Επίσης ανάλογα και τη χρήση!Εχω φίλο με Ε46 που το κόλλησε το διαφορικό με κόλληση,γιατί το έχει για fun car και δεν τον νοιάζει όποτε σπάσει ;)
Για σίγουρη και όχι ακραία λύση,τουλάχιστον για quaife είναι πολλά τα λεφτά και δεν αξίζει κατά την άποψη μου.
Στειλε μου τα 7 τελευταια ψηφια του VIN σου και ισως μπορεσω να σε βοηθησω....
Νομιζω ειναι N75987 απο ενα χαρτι που εχω προχειρο εδω , αν χρειαζονται και τα 7 , θα τα εχω αυριο.
Για αγορά δεν ξέρω αν σε συμφέρει φίλε μου. Για παράδειγμα quaife για 318 Ε46 πας 727 λίρες χωρίς μεταφορικά και VAT!!!! (https://www.birdsauto.com/quaife/parts.aspx?make=bmw&s=3 Series (E46)&mi=318i)
Για φτιαχτό δεν θα το επιχειρούσα προσωπικά.
Δυστηχώς τα 4 κύλινδρα,ειδικά τα Ε46 είναι τελείως στην αφάνεια στον τομέα της βελτίωσης...
Επίσης ανάλογα και τη χρήση!Εχω φίλο με Ε46 που το κόλλησε το διαφορικό με κόλληση,γιατί το έχει για fun car και δεν τον νοιάζει όποτε σπάσει ;)
Για σίγουρη και όχι ακραία λύση,τουλάχιστον για quaife είναι πολλά τα λεφτά και δεν αξίζει κατά την άποψη μου.
Ναι για Quaife ουτε συζητηση.
Με τον Βirds ειχα μιλησει παλιοτερα που εψαχνα για Ε92 μπλοκε και ειχε την λυση. Αλλα τωρα για την 46αρα δεν διαθετω τοσα χρηματα. Ψαχνω μια σχετικα οικονομικη λυση μονο για παιχνιδι, οχι εξειδικευμενα πραγματα, δεν αξιζει, 4κυλινδρο ειναι.
Σε καποιο φορουμ που συζητουσαν για ντριφτ , εξυμνουσαν καποιον στην Θεσσαλονικη που φτιαχνει μπλοκε για αγωνιστικα , δεν συγκρατησα το ονομα του ομως. Φτιαχνει ελεγαν γραναζωτα τυπου τορσεν σε πολυ προσιτες τιμες.
Εγω ειμαι Αθηνα ομως, πιασ'το αυγο και κουρευτο που λενε :)
Eντάξει δεν είναι και τόσο τραγικό που είναι Θεσσαλονίκη!Αν οι τιμές του είναι λογικές και η δουλειά σωστή ;)
Eννοειτε πως οχι , δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα.
Το θεμα ειναι ποιος ηταν , εχω φαει το google ... ειδες καμμια φορα , οταν βρισκεις κατι πρεπει να το σημειωνεις καπου γιατι ποτε δεν ξερεις ποτε θα χρειαστει.
υ.γ.Κολλητο διαφορικο δεν ειχα ποτε , ειναι απανθρωπο εχω ακουσει.
Eννοειτε πως οχι , δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα.
Το θεμα ειναι ποιος ηταν , εχω φαει το google ... ειδες καμμια φορα , οταν βρισκεις κατι πρεπει να το σημειωνεις καπου γιατι ποτε δεν ξερεις ποτε θα χρειαστει.
υ.γ.Κολλητο διαφορικο δεν ειχα ποτε , ειναι απανθρωπο εχω ακουσει.
6972 280505 Γιωργος Γκατζελακης.
Να ρωτήσω λίγο ... τι θα σε ωφελήσει να αλλάξεις διαφορικό ??
Να ρωτήσω λίγο ... τι θα σε ωφελήσει να αλλάξεις διαφορικό ??
για να μην πολυλογώ
https://www.youtube.com/watch?v=0FQHW3q9v1s&gl=US
Επίσης ανάλογα και τη χρήση!Εχω φίλο με Ε46 που το κόλλησε το διαφορικό με κόλληση,γιατί το έχει για fun car και δεν τον νοιάζει όποτε σπάσει ;)
αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα τώρα με το κόλλημενο μπορεί να το περπατήσει σε ελληνικούς καλούς δρόμους ή όχι ?
ΡS Bill μήπως ξέρεις πως κ με τι το κόλλησε με ηλεκτροκόλληση ή με αργκον? Πάνω στ αμάξι ή το έχει κατεβάσει?
Να ρωτήσω λίγο ... τι θα σε ωφελήσει να αλλάξεις διαφορικό ??
Mετα απο 15 RX7 , 2 RX8 , 2 E36 Μ3 , 3 E46 M3 ... με τρελλαινει να σπινιαρει ο ενας τροχος οταν θελω να παιξω λιγο ... εστω και με το 4κυλινδρο :original:
Επι της ευκαιριας να και το αυτοκινητακι μου (καταραμενα τεκμηρια :hystericalbs1: )
https://i232.photobucket.com/albums/ee12/bumperwings/DSC01101.jpg
6972 280505 Γιωργος Γκατζελακης.
Αυτος πρεπει να ειναι , θα παρω να ρωτησω .
1000 Ευχαριστω φιλαρακι !
Αυτος πρεπει να ειναι , θα παρω να ρωτησω .
1000 Ευχαριστω φιλαρακι !
Κράτα μας ενήμερους thumb :original: Καλή επιτυχία!:thumbsup:
αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα τώρα με το κόλλημενο μπορεί να το περπατήσει σε ελληνικούς καλούς δρόμους ή όχι ?
ΡS Bill μήπως ξέρεις πως κ με τι το κόλλησε με ηλεκτροκόλληση ή με αργκον? Πάνω στ αμάξι ή το έχει κατεβάσει?
Το αμάξι το έχει μόνο για αλάνες και drift,δεν το κινεί καθημερινά και σίγουρα είναι επικίνδυνο για καθημερινό.
Απ'οτι μου είχε πει το είχε κολλήσει με αργκόν και το διαφορικό το κατέβασε απο το αμάξι thumb
(μπορεί να γίνει αυτή η δουλειά και πάνω στο αμάξι???:p)
Αυτό είναι απο άλλο φόρουμ αλλά το ποστάρω επειδή είχε πολύ πλάκα :D
https://img840.imageshack.us/img840/7280/05082010800.jpg
Stunt Mike
17-04-12, 17:24
Ο Γκατζελακης κανει καλη δουλεια(ρωτα το μελος Klpc εδω μεσα,εχει τετοιο διαφορικο φτιαχτο) αλλα αν θυμαμαι καλα,η ολη δουλεια παει κανα 600αρι....Με λιγα παραπανω παιρνεις Quaife με εφ'ορου ζωης εγγυηση.....Εγω ζητησα το VIN σου για να δω αν ταιριαζει μονο το γκρουπ,απο καποιο αλλο μοντελο,πχ ενα Ε36,Ενα Ε39 κτλ....Ισως να σου βγει πιο φτηνα να βρεις ενα εργοστασιακο μεταχειρισμενο μπλοκε,μ'αυτο τον τροπο....Απ'την αλλη αν δεν το'χεις για καθημερινο,κολλα το...μια χαρα θα'ναι!
Για 600 δεν λέει με τίποτα...:(
m-power_01
17-04-12, 20:57
Πόσο κάνει ο κεφτές αυτήν την στιγμή; Βγαίνει για μικρό καβούκι ;
από τα 600 του γκατζελάκη στα 1300 του birds είναι λίγο παραπάνω;
τα γιούρος δεν είναι στραγάλια
τώρα που πλησιάζει ο καιρός να βάλω κι εγώ, 1300 δε δίνω με τίποτα
Mετα απο 15 RX7 , 2 RX8 , 2 E36 Μ3 , 3 E46 M3 ... με τρελλαινει να σπινιαρει ο ενας τροχος οταν θελω να παιξω λιγο ... εστω και με το 4κυλινδρο :original:
Επι της ευκαιριας να και το αυτοκινητακι μου (καταραμενα τεκμηρια :hystericalbs1: )
https://i232.photobucket.com/albums/ee12/bumperwings/DSC01101.jpg
που τα βρηκες τα 15 rx7?
και αν εχεις αλλαξει μεχρι τωρα 21 αυτοκινητα, μην του αλλαξεις ουτε λαδια, αστο να την φαει ο επομενος...:thumbsup:
m-power_01
17-04-12, 21:03
Εγω λέω να μαζέψουμε λεφτά και να το βάλω εγώ. Άμα αντέξει πάνω μου ... Όλα καλά
dark knight
17-04-12, 21:03
Ο Γκατζελακης κανει καλη δουλεια(ρωτα το μελος Klpc εδω μεσα,εχει τετοιο διαφορικο φτιαχτο) αλλα αν θυμαμαι καλα,η ολη δουλεια παει κανα 600αρι....Με λιγα παραπανω παιρνεις Quaife με εφ'ορου ζωης εγγυηση.....Εγω ζητησα το VIN σου για να δω αν ταιριαζει μονο το γκρουπ,απο καποιο αλλο μοντελο,πχ ενα Ε36,Ενα Ε39 κτλ....Ισως να σου βγει πιο φτηνα να βρεις ενα εργοστασιακο μεταχειρισμενο μπλοκε,μ'αυτο τον τροπο....Απ'την αλλη αν δεν το'χεις για καθημερινο,κολλα το...μια χαρα θα'ναι!
δηλαδη συμφωνα με το VIN βρισκεις απο ποιο μοντελο ταιριαζει το γκρουπ,αγοραζεις μπλοκε μεταχειρο και το βαζεις στο δικο σου καβουκι.αν ειναι ετσι ειναι πολυ καλο
Stunt Mike
17-04-12, 21:25
από τα 600 του γκατζελάκη στα 1300 του birds είναι λίγο παραπάνω;
τα γιούρος δεν είναι στραγάλια
τώρα που πλησιάζει ο καιρός να βάλω κι εγώ, 1300 δε δίνω με τίποτα
Περιπου 1000-1100 ευρω βγαινει με μεταφορικα και ΦΠΑ Αγγλιας(εμενα μου'χε βγει 1040 για την ακριβεια).....Παιζει ρολο η ισοτιμια....
Σημερα πχ οι 747 λιρες με 0.82 τη λιρα,+ΦΠΑ Αγγλιας βγαινει 1057 Ευρω+μεταφορικα 40 ευρω περιπου,βγαινεις στα 1100...Αλλα κι εφ'ορου ζωης εγγυηση....και μεγαλες διαφορες στη λειτουργια του σε σχεση μ'ενα απλο Torsen....
Stunt Mike
17-04-12, 21:28
δηλαδη συμφωνα με το VIN βρισκεις απο ποιο μοντελο ταιριαζει το γκρουπ,αγοραζεις μπλοκε μεταχειρο και το βαζεις στο δικο σου καβουκι.αν ειναι ετσι ειναι πολυ καλο
Ακριβως!!Θελει βεβαια να τσεκαρεις καποιες λεπτομερειες πριν το παρεις,ωστε να'σαι σιγουρος οτι μπαινει αλλα συνηθως δεν υπαρχει προβλημα....
σε ποιό site βρήκες την τιμή;
στο https://www.birdsauto.com/ για το δικό μου λέει 850 λίρες χωρίς φπα και αποστολή
Stunt Mike
17-04-12, 21:53
σε ποιό site βρήκες την τιμή;
στο https://www.birdsauto.com/ για το δικό μου λέει 850 λίρες χωρίς φπα και αποστολή
Εγω απαντησα για το Ε46 του φιλου που ξεκινησε το thread....Δεν ξερω τι αμαξι εχεις εσυ αλλα οπως θα παρατηρησες ηδη,και η Quaife δεν εχει ιδια τιμη για ολα τα μοντελα της...Πιθανον και ο Γκατζελακης να ζητησει περισσοτερα για το δικο σου λογω καποιων ακριβοτερων ανταλλακτικων(πχ ρουλεμαν)....Αξιζει να τσεκαρεις και τις 2 λυσεις παντως...Εγω παντως εχω Quaife 2.5 χρονια τωρα και ειναι υποδειγμα αντοχης και λειτουργιας!!
που τα βρηκες τα 15 rx7?
και αν εχεις αλλαξει μεχρι τωρα 21 αυτοκινητα, μην του αλλαξεις ουτε λαδια, αστο να την φαει ο επομενος...:thumbsup:
Εχω αλλαξει 47 αυτοκινητα εως τωρα , δεν ειμαι μαντρας, ειμαι ιδιωτης με μεγαλη λοξα οχι χρημα για πεταμα, το τονιζω αυτο ... για να μην παρεξηγηθω. Εχω στερηθει και εχω στερησει την οικογενεια μου απο βασικα πραγματα για να κανω το κεφι μου *για να μην το πω αλλιως.
Τωρα ομως με τα τεκμηρια τα κεφαλια μεσα , οσο επαιξα , επαιξα.
Rx7 ειχα απο το΄99 μεχρι και πριν ενα μηνα που πουλησα το τελευταιο μου ... και μου λειπει ηδη παρα πολυ ο ροτορας ... αμα ειναι και τουρμπατος δεν βρισκει ευκολα αντιπαλο ...οσα και να ειναι τα κυβικα του αντιπαλου :original:
Τελος παντων την συγκεκριμενη 46αρα την αγορασα γιατι ειχε μια τιμη "εποχης", ειναι σε κατασταση βιτρινας και αγοραζω συνηθως με το συναισθημα ...
ε, και αυτη μου εκανε κλικ οταν την ειδα. thumb
Μολις αρχιζουν να φτιαχνουν λιγο τα πραγματα θα παρω 92αρι Μ3 (αν εχει μεινει κανενα και δεν τα εχουν στειλει στο εξωτερικο οι μαντραδες μας).
Θα καταθεσω πινακιδες αυθημερον και θα το εχω να κανει παρεα διπλα στην αμερικανα μου μεχρι να ισιωσουν εντελως τα πραγματα στην χωρα .... εχω υπομονη εγω, ειμαι περιεργος ανθρωπος, οσοι με γνωριζουν προσωπικα ξερουν τι πεισματαρης ειμαι :thumbsup:
δηλαδη συμφωνα με το VIN βρισκεις απο ποιο μοντελο ταιριαζει το γκρουπ,αγοραζεις μπλοκε μεταχειρο και το βαζεις στο δικο σου καβουκι.αν ειναι ετσι ειναι πολυ καλο
Ναι οντως , αν αλλαζουμε μονο γκρουπακι ειμαστε κομπλε. Τα τελευταια 7 ψηφια μου ειναι αυτα που σου εδωσα με ενα p μπροστα , δηλαδη PN75987 !
Μπορεις να βρεις κατι ?
Εγω απαντησα για το Ε46 του φιλου που ξεκινησε το thread....Δεν ξερω τι αμαξι εχεις εσυ αλλα οπως θα παρατηρησες ηδη,και η Quaife δεν εχει ιδια τιμη για ολα τα μοντελα της...Πιθανον και ο Γκατζελακης να ζητησει περισσοτερα για το δικο σου λογω καποιων ακριβοτερων ανταλλακτικων(πχ ρουλεμαν)....Αξιζει να τσεκαρεις και τις 2 λυσεις παντως...Εγω παντως εχω Quaife 2.5 χρονια τωρα και ειναι υποδειγμα αντοχης και λειτουργιας!!
ναι έχεις δίκιο...ξέχασα ότι πρόκειται για τετρακύλινδρο
να τις τσεκάρω δε γίνεται γιατί δε μπορώ να τα οδηγήσω...αν είναι και τα δύο τόρσεν και 1,5 δρόμων πόση διαφορά μπορεί να έχουν;
Τυπου τορσεν με γραναζια ειναι προτιμοτερο απο δισκατα που εχουν φθορα και απαιτουν και ειδικες βαλβολινες. Δεν ειμαστε για αγωνες και πιστες με το 4κυλινδρο ... χαχαχχαα!
Ευχαριστω οσους βοηθανε στο θεμα.
Stunt Mike
17-04-12, 22:33
ναι έχεις δίκιο...ξέχασα ότι πρόκειται για τετρακύλινδρο
να τις τσεκάρω δε γίνεται γιατί δε μπορώ να τα οδηγήσω...αν είναι και τα δύο τόρσεν και 1,5 δρόμων πόση διαφορά μπορεί να έχουν;
Το Quaife ειναι Τορσεν με συνεχως μεταβαλλομενη εμπλοκη,παντα με γνωμονα τη μεγιστη δυνατη φορτιση του πισω αξονα και μπορει να στειλει μεχρι και 80% της ροπης στον τροχο που την εχει αναγκη...Του Γκατζελακη ειναι γραναζωτο τορσεν παλι που κλειδωνει 0% εως ποσοστο προφορτισης..πχ 50%,απ'ευθειας χωρις ενδιαμεσα σταδια,σαν τα δισκατα.Επισης δεν ειναι 1.5 δρομων αλλα ειτε ενος ειτε 2 δρομων,αρα στο αφημα του γκαζιου ειτε θα γινεται ελευθερο,ειτε θα φρεναρει(μπλοκαρει) κατα το ποσοστο προφορτισης....Ειμαι σιγουρος οτι του Γκατζελακη γινεται ελευθερο(πιο ευκολο για τον μεσο οδηγο,μακαρι να'ταν παρων να μας το επιβεβαιωσει).Το Quaife στο αφημα του γκαζιου,ξεμπλοκαρει σταδιακα κανοντας το εξαιρετικα προβλεψιμο και ευκολο στο πατα-ασε του γκαζιου....
Ο,τι πληρωνεις, παιρνεις..
Και για να το πληρωσεις 1 φορα, κανε υπομονη αν δεν εχεις τα χρηματα και παρε Quaife αν βγαινει για το αμαξι σου. Χαμενο δεν παει, το βγαζεις και το πουλας την ιδια μερα.
Ο,τι πληρωνεις, παιρνεις..
Και για να το πληρωσεις 1 φορα, κανε υπομονη αν δεν εχεις τα χρηματα και παρε Quaife αν βγαινει για το αμαξι σου.
+1 thumb
Χαμενο δεν παει, το βγαζεις και το πουλας την ιδια μερα.
:th_Laie_67-1:Mάλλον σε κάποια άλλη χώρα Φάνη...Ούτε ποτηροθήκη δεν πουλάς την ίδια μέρα πλέον...:p :D
Το Quaife ειναι Τορσεν με συνεχως μεταβαλλομενη εμπλοκη,παντα με γνωμονα τη μεγιστη δυνατη φορτιση του πισω αξονα και μπορει να στειλει μεχρι και 80% της ροπης στον τροχο που την εχει αναγκη...Του Γκατζελακη ειναι γραναζωτο τορσεν παλι που κλειδωνει 0% εως ποσοστο προφορτισης..πχ 50%,απ'ευθειας χωρις ενδιαμεσα σταδια,σαν τα δισκατα.Επισης δεν ειναι 1.5 δρομων αλλα ειτε ενος ειτε 2 δρομων,αρα στο αφημα του γκαζιου ειτε θα γινεται ελευθερο,ειτε θα φρεναρει(μπλοκαρει) κατα το ποσοστο προφορτισης....Ειμαι σιγουρος οτι του Γκατζελακη γινεται ελευθερο(πιο ευκολο για τον μεσο οδηγο,μακαρι να'ταν παρων να μας το επιβεβαιωσει).Το Quaife στο αφημα του γκαζιου,ξεμπλοκαρει σταδιακα κανοντας το εξαιρετικα προβλεψιμο και ευκολο στο πατα-ασε του γκαζιου....
το παλικάρι που το έχει βάλει λέει άλλα εδώ
Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
εως 30...40% στο ασε γκαζι
εως 80% στο πατα γκαζι
Τα ποσοστα αυτα δεν ειναι μονιμα
Για ενα Ε46 που ειναι 1400+ κιλα και κατω απο 250hp ειναι απιθανο να καταφερεις να το κανεις αυτο το διαφορικο να δουλεψει στα ορια του
Τωρα εγω με 1400+ κιλα, 231hp kai 255/35/18 το κλειδωνω μονο οταν το επιδιωκω κι οχι παντα.
Τωρα στη βροχη τι κανει; αυτη ειναι καιρια ερωτιση.
Αν ειναι η ασφαλτος σαπουνι, πατας τερμα γκαζι, κι αφηνεις αποτομα συμπλεκτη στις αλλαγες εκει η πανηγυριζεις η ξαφνιαζεσαι. Το αμαξι ομως δε θα το χασεις.
Το συγκεκριμενο που φοραω εγω εχει παρομοια συμπεριφορα με quaife.
To αυτοκινητο πλεον ειναι ποιο ελεξιμο απο οτι πριν το τοποθετησω.
Η φιλοσοφια του ειναι να σε επαναφερει σε σωστη τροχια κι οχι να σε στειλει στο χαντακι.Τις ταρζανιες που κανω πλεον το ελευθερο δε τις συχωρει!
Για δες και αυτη τη περιπτωση (Phantom Grip LSD) https://www.azet.gr/products.asp
Βεβαια δε ξερω αν ειναι καλο τι και πως αλλα υπαρχει ως λυση.
Stunt Mike
18-04-12, 14:47
Εχω μιλησει με τον Kplc16,κατα κοσμον,Νικο και το συζητησαμε το θεμα...Εμενα με παραξενευει ομως το εξης:
<<''Για ενα Ε46 που ειναι 1400+ κιλα και κατω απο 250hp ειναι απιθανο να καταφερεις να το κανεις αυτο το διαφορικο να δουλεψει στα ορια του
Τωρα εγω με 1400+ κιλα, 231hp kai 255/35/18 το κλειδωνω μονο οταν το επιδιωκω κι οχι παντα.''>>
Αυτο δεν παιζει με τιποτα να'ναι σαν το Quaife,πιο πολυ μου θυμιζει Τορσεν χωρις προφορτιση....Δεν το'χω οδηγησει ομως οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη.Ειπα ομως και πριν,οτι καλο θα'ταν να βλεπαμε μια φωτο εσωτερικα της κατασκευης του Κου Γκατζελακη,καθως και μια επιβεβαιωση των ποσοστων κλειδωματος στο πατα και στο ασε....
Κάτι σχετικό απο παλιότερα https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=10908 ;)
και απο άλλα φόρουμ για τον Γκατζελάκη
Και εδω στην Καστορια φτιαχνει ο Γκατζελακης με γραναζια οχι δισκακια και το κανει οπως το θελει ο καθενας.Εχει κανει παρα πολλα και σχεδον ολα τρεχουν σε αγωνες.Τον ρωτησα για το gt και μου ειπε 1200...αλλα ειναι πολυ δοκιμασμενο και δε παθαινει τιποτα..αυτα απο Καστορια https://www.puntogt.gr/Smileys/default/smile.gif
https://www.puntogt.gr/index.php?topic=1112.75
Mπλοκέ Γκατζελάκη
https://www.4ty.gr/content/merchants/photos/9411-AYTOKINITO-MOTOSYKLETA--ANTALLAKTIKA---AXESOYAR-AYTOKINITON-GAG-RACING-9411_PICT0053.JPG
Kαι περισσότερα Infos https://www.4ty.gr/utf_index.php?p=merchant&id=9411
Stunt Mike
18-04-12, 15:32
Διαβαζοντας τωρα το παλιο θεμα,παρατηρησα οτι ο Kplc16 αναφερει οτι ο Γκατζελακης αλλαζει ολα τα σωθικα του γκρουπ,αρα ενδεχεται να'ναι και 1.5 δρομων το μπλοκε του....αρα ισχυουν τα ποσοστα στο πατα-ασε....Ελπιζω να'χω τη χαρα να το οδηγησω καποια στιγμη....Σε γενικες γραμμες παντως,μονο θετικα σχολια εχω ακουσει για τις δουλειες του Γκατζελακη :)
https://www.ebay.co.uk/itm/Quaife-BMW-320i-Manual-Not-Yet-Developed-1428171-E46-LSD-Diff-ATB-Differenti-/230693178873?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35b6628df9#ht_2599wt_1199
https://bmwfans.info/parts/catalog/33107533148/thumb
μάικ ερώτηση
τί γίνεται με τα τόρσεν όταν βρεθεί ο ένας τροχός στον αέρα;
γιατί διαβάζω σε ξένα φόρα ότι λειτουργούν σαν ελεύθερα διαφορικά, πράγμα που είναι μειονέκτημα
Stunt Mike
21-04-12, 00:11
μάικ ερώτηση
τί γίνεται με τα τόρσεν όταν βρεθεί ο ένας τροχός στον αέρα;
γιατί διαβάζω σε ξένα φόρα ότι λειτουργούν σαν ελεύθερα διαφορικά, πράγμα που είναι μειονέκτημα
Δυστυχως αυτο ειναι το μειονεκτημα ολων των γραναζωτων διαφορικων......Γι'αυτο δεν χρησιμοποιουνται σε εκτος δρομου καταστασεις αλλα ουτε και στο WRC,ενω προτιμουνται σε ασφαλτινους αγωνες και πιστες.Πρακτικα βεβαια αν βρεθεις σε τετοια κατασταση,τσιμπας λιγο χειροφρενο και δινει ροπη στον απεναντι τροχο...
δεν ισχύει ότι με την προφόρτιση ενός τόρσεν ξεπερνιέται το πρόβλημα;
''Have a wavetrac LSD in my magna. In the event of one wheel lifting, it still provides power to the other wheel. Torsen based diff''
Stunt Mike
21-04-12, 00:30
δεν ισχύει ότι με την προφόρτιση ενός τόρσεν ξεπερνιέται το πρόβλημα;
''Have a wavetrac LSD in my magna. In the event of one wheel lifting, it still provides power to the other wheel. Torsen based diff''
Αναλογως το βαρος του αυτοκινητου,το φορτιο κτλ....η προφορτιση(που εχει και το Quaife και το wavetrac),δεν ξεπερναει το 5% που σημαινει οτι σε εντονη ανωφερεια και με σηκωμενο τροχο(το'χω παθει γιατι μου σηκωνει τροχο για πλακα λογω αναρτησης),το διαφορικο μουγκριζε χωρις να κανει βημα τ'αμαξι....
ισως αμα επεμενα στο γκαζι,πχ 4000σαλ(κοντα στη μεγιστη ροπη του 28.5kg X5%=1.42kg ροπης στον τροχο που παταει) να ξεκιναγε,αλλα δεν ηθελα να το πιεσω...
του γκατζελάκη έχει μεγαλύτερη προφόρτιση άραγε;
m_power_lunatic
21-04-12, 07:24
Εχω αλλαξει 47 αυτοκινητα εως τωρα , δεν ειμαι μαντρας, ειμαι ιδιωτης με μεγαλη λοξα οχι χρημα για πεταμα, το τονιζω αυτο ... για να μην παρεξηγηθω. Εχω στερηθει και εχω στερησει την οικογενεια μου απο βασικα πραγματα για να κανω το κεφι μου *για να μην το πω αλλιως.
Τωρα ομως με τα τεκμηρια τα κεφαλια μεσα , οσο επαιξα , επαιξα.
Rx7 ειχα απο το΄99 μεχρι και πριν ενα μηνα που πουλησα το τελευταιο μου ... και μου λειπει ηδη παρα πολυ ο ροτορας ... αμα ειναι και τουρμπατος δεν βρισκει ευκολα αντιπαλο ...οσα και να ειναι τα κυβικα του αντιπαλου :original:
Τελος παντων την συγκεκριμενη 46αρα την αγορασα γιατι ειχε μια τιμη "εποχης", ειναι σε κατασταση βιτρινας και αγοραζω συνηθως με το συναισθημα ...
ε, και αυτη μου εκανε κλικ οταν την ειδα. thumb
Μολις αρχιζουν να φτιαχνουν λιγο τα πραγματα θα παρω 92αρι Μ3 (αν εχει μεινει κανενα και δεν τα εχουν στειλει στο εξωτερικο οι μαντραδες μας).
Θα καταθεσω πινακιδες αυθημερον και θα το εχω να κανει παρεα διπλα στην αμερικανα μου μεχρι να ισιωσουν εντελως τα πραγματα στην χωρα .... εχω υπομονη εγω, ειμαι περιεργος ανθρωπος, οσοι με γνωριζουν προσωπικα ξερουν τι πεισματαρης ειμαι :thumbsup:
Aν δεν εβλεπα οτι γραφεις εσυ,θα νομιζα οτι γραφω εγω για τον εαυτο μου!!!
Μια απο τα ιδια.....
https://www.wavetrac.net/technical.htm
μία σελίδα που περιγράφει πως το wavetrac αντιμετωπίζει το πρόβλημα του τροχού στον αέρα σε αντίθεση με quaife
m-power_01
21-04-12, 13:02
Στέφανε τι σκάλωμα έχεις φάει με τον τροχό στον αέρα;
Δηλαδή προτιμάς να έχει μεγαλύτερες απώλειες για να μην μένεις όταν έχεις τροχό στον αέρα; Πόσο εύκολα μπορεί να βρεθείς σε μία τέτοια κατάσταση;
Προσωπικά μία φορά μου έχει τύχει με το 46αρι σε παρκάρισμα σε ενά "τύπου πεζοδρόμιο". Θεωρητικά με το dsc θα ξεκόλαγα. Αλλά όπως είπε ο Μιχάλης γιατί να το ζοριζεις; Λίγο χειρόφρενο και κατεβαινεις αφήνοντας τους απέξω με ανοιχτό το στόμα αν αντιδράσεις γρήγορα!
Στέφανε τι σκάλωμα έχεις φάει με τον τροχό στον αέρα;
Δηλαδή προτιμάς να έχει μεγαλύτερες απώλειες για να μην μένεις όταν έχεις τροχό στον αέρα; Πόσο εύκολα μπορεί να βρεθείς σε μία τέτοια κατάσταση;
Προσωπικά μία φορά μου έχει τύχει με το 46αρι σε παρκάρισμα σε ενά "τύπου πεζοδρόμιο". Θεωρητικά με το dsc θα ξεκόλαγα. Αλλά όπως είπε ο Μιχάλης γιατί να το ζοριζεις; Λίγο χειρόφρενο και κατεβαινεις αφήνοντας τους απέξω με ανοιχτό το στόμα αν αντιδράσεις γρήγορα!
σκάλωμα δεν έχω φάει, απλά αφού καταπιάστηκα με το θέμα θα το εξαντλήσω σε όλες του τις διαστάσεις :original:
ο τροχός στον αέρα δε σημαίνει πάντα κατά γράμμα στον αέρα, αλλά σε συνθήκες μηδενικής πρόσφυσης, όπως χιόνι, λάσπη κλπ
όταν κάποιος αποφασίσει να πληρώσει αυτήν την εποχή ένα αξιοσέβαστο ποσό για διαφορικό, πρέπει να είναι γνώστης του τί ακριβώς αγοράζει...
προκύπτει λοιπόν ότι με λιγότερα χρήματα το wavetrac κάνει περισσότερα πράγματα από το πολύ καλό quaife (και τα δύο torsen έχουν εγγύηση εφ'όρου ζωής)
Το torsen είναι τραγικό σε χιόνι.
Με ελαστικά χειμώνα σε ανηφόρα με ελάχιστη κλίση, δεν ξεκινάει με τίποτα.
Δισκάτο και πάλι δισκάτο για εμένα.
Το διαφορικό του CSL δεν το αλλάζω με τίποτα.
πριν λίγο διάβαζα για έναν αμερικάνο με 335 ο οποίος επειδή δε μπορούσε να ξεκινήσει στο χιόνi με quaife το έβγαλε και έβαλε wavetrac
το χιόνι είναι λίγο σπάνιο στην ελλάδα, αλλά η λάσπη με το χόρτο στο χωριό με έχει βασανίσει αρκετές φορές με το ελεύθερο διαφορικό
Stunt Mike
21-04-12, 17:08
σκάλωμα δεν έχω φάει, απλά αφού καταπιάστηκα με το θέμα θα το εξαντλήσω σε όλες του τις διαστάσεις :original:
ο τροχός στον αέρα δε σημαίνει πάντα κατά γράμμα στον αέρα, αλλά σε συνθήκες μηδενικής πρόσφυσης, όπως χιόνι, λάσπη κλπ
όταν κάποιος αποφασίσει να πληρώσει αυτήν την εποχή ένα αξιοσέβαστο ποσό για διαφορικό, πρέπει να είναι γνώστης του τί ακριβώς αγοράζει...
προκύπτει λοιπόν ότι με λιγότερα χρήματα το wavetrac κάνει περισσότερα πράγματα από το πολύ καλό quaife (και τα δύο torsen έχουν εγγύηση εφ'όρου ζωής)
Στεφανε το να ειναι ενα διαφορικο πιο ευαισθητο σε συνθηκες χαμηλης εως μηδενικης προσφυσης,δεν σημαινει οτι ειναι απαραιτητα καλυτερο γενικως απο ενα αλλο.Η ευκολια στο να σκαρφαλωσει στις ραμπες(worms),ενω ειναι πανω σε παγο,το κανει πιο αποτομο σε συνθηκες εξαιρετικης προσφυσης πχ μιας πιστας,οπου μπορει να κλειδωνει σε μεγαλυτερα ποσοστα απ'οτι θα'πρεπε και πιο αποτομα,δινοντας υπο-υπερστροφικες τασεις αντιστοιχα.Καθε διαφορικο εχει τα πλεονεκτηματα του,λοιπον....
Το torsen είναι τραγικό σε χιόνι.
Με ελαστικά χειμώνα σε ανηφόρα με ελάχιστη κλίση, δεν ξεκινάει με τίποτα.
Δισκάτο και πάλι δισκάτο για εμένα.
Το διαφορικό του CSL δεν το αλλάζω με τίποτα.
Θα συμφωνησω μαζι σου ως προς την μεγαλυτερη αποτελεσματικοτητα του δισκατου σε σχεση μ'ενα γραναζωτο στο χιονι,αλλα οχι οτι ειναι και τραγικο!Καθε χειμωνα ανεβαινα στα χιονοδρομικα και δεν εχω κολλησει ουτε μια φορα ακομη και σε ανηφορα...Υπαρχουν τροποι να δινεις προφορτιση και να παιρνεις ροπη,ακομη κι απο ενα ελευθερο διαφορικο...
Επισης ας μην ειμαστε αδικοι συγκρινοντας τα διαφορικα αυτα,με το διαφορικο του Μ3 Ε46,που συνδυαζει τα πλεονεκτηματα του δισκατου,παρεα με τα πλεονεκτηματα του γραναζωτου,οντας ενα απ'τα ελαχιστα δισκατα με συμπλεκτη...αλλη κλαση....
Stunt Mike
21-04-12, 17:10
πριν λίγο διάβαζα για έναν αμερικάνο με 335 ο οποίος επειδή δε μπορούσε να ξεκινήσει στο χιόνi με quaife το έβγαλε και έβαλε wavetrac
το χιόνι είναι λίγο σπάνιο στην ελλάδα, αλλά η λάσπη με το χόρτο στο χωριό με έχει βασανίσει αρκετές φορές με το ελεύθερο διαφορικό
Προφανως ο Αμερικλανος δεν το'χε και πολυ το αθλημα....Στεφανε τοσο στο χιονι κι ακομα περισσοτερο σε χορτα-λασπη η προσφυση δεν ειναι μηδενικη.Δεν παιζει να κολλησεις με το Quaife!Η πιο extreme συνθηκη ειναι ο τροχος στον αερα.....
https://www.youtube.com/watch?v=G7nCfMeYohA
https://www.youtube.com/watch?v=H3MMsNi9RDs&feature=related
To quaife κανει παπάδες σε ολισθηρό οδόστρωμα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε δύσκολες χωμάτινες ανηφόρες με πέτρες στις οποίες όταν είχα ελεύθερο εαν σταματούσα έπρεπε να πάω πίσω και να ανέβω πάλι με φόρα. Στο βρεγμένο απο την άλλη είναι απίστευτα γραμμικό και προβλέψιμο ρισπεκτ!!
πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που δίνεις μάικ
πάντως η πατέντα (σαν δισκοι μοιάζουν από το σχέδιο) που έχει το wavetrac λειτουργεί μόνο όταν ο ένας τροχός χάσει εντελώς την πρόσφυση...που σημαίνει ότι στις φυσιολογικές συνθήκες είναι όπως τα άλλα torsen
Stunt Mike
21-04-12, 17:41
Ναι ειναι σαν τα Θρος των τουρμπινων,δεν επιτρεπει μια ολοκληρη περιστροφη χωρις να βρει αντισταση.....
βρήκα reviews από έλληνα με 335
Wavetrac LSD @ 335i
Μολις 2 εβδομαδες περιπου εχουν περασει που τοποθετησα με αρκετες περιπετειες (ευρεσης και οχι τοποθετησης) το διαφορικο της Wavetrac.
Δεν ειναι κατι νεο στην αγορα, ειναι μια εξελιξη των γνωστων "γραναζατων" (helical) διαφορικων που ολοι γνωριζουμαι.
Η μονη διαφορα με αυτα ειναι οτι σε κατασταση πληρους αποφορτισης ενος τροχου δεν ανοιγουν το διαφορικο (ειτε κατασταση αερα ειτε στην κατασταση μηδεν απο επιταχυνση σε επιβραδυνση).
Πως εγινε αυτο εμφανες στο δρομο? Δεν μου εγινε, και δεν νομιζω να γινει σε καποιον. Αλλα τα 300-500¤ χαμηλοτερη τιμη που μου πηγε απο ενα quaife ηταν αρκετα δελεαστικο στο να δοκιμασω και εγω αυτον τον νεο κατασκευαστη!
Η ποιοτητα κατασκευης κατι παραπανω απο φανταστικη. Εχω πιασει και 2-3 quaife στα χερια μου (για bmw, για typeR, golf) και το wavetrac -ισως και λογω του μαυρου χρωματος- εδειχνε κλασεις ανωτερο.
Η τοποθετηση πηρε λιγη ωρα στο αψογο συνεργειο του Χ. Φλασκη που μετα απο λιγο το αμαξι ηταν στο δρομο για τεσταρισμα... (ηχους, μποσικα κλπ γνωστα) ΤΙΠΟΤΑ! Δεν αλλαξε τιποτα στον ηχο και το ρολαρισμα, αφημα-πατημα, κλπ ηταν οπως πριν, αθορυβο τελειως!
Το πηρα τις πρωτες μερες χαλαρα, και αν και δεν θελει στρωσιμο (αλλωστε δεν εχει δισκους) για 300χμ το πηγα νορμαλ μονο και μονο να επιβεβαιωθω οτι δεν εχει κανενα προβλημα και μου κουρεψει οτι εχω και δεν εχω. Ε, μετα επρεπε σιγα σιγα να το δοκιμασω. To antispin και traction control δουλευει λιγοτερο πια, αλλα ειναι εκει να σου λεει οτι οι δρομοι της ελλαδας ειναι μουφα, και οταν πατας το DTC και πας σε dynamic traction δουλευει σπανια ως καθολου (μεχρι να ανοιξεις πολυ γωνια φυσικα). Μολις αφαιρεσεις τελειως το traction control η διαφορα ειναι απλα απιστευτη. Καταρχην το πρωτο που ακους ειναι τα λαστιχα. Γδερνονται και ακουγονται ολα πιο αγρια. Ανατριχιαστικο! Σε κακο δρομο η ουρα παιζει πιο πολυ, αλλα φευγεις και πιο μπροστα με κυματα σφαλιαρας. Σε καλο δρομο η αλλαγη ειναι εμφανης, αν και δεν το εχω δοκιμασει ακομη σε ΑΟ. Στις στροφες, πλεον, αν το παρακανεις ΔΕΝ εχεις εναν τροχο να σου τρωει δυναμη στον αερα οποτε και να αισθανεσαι κατι μαλακο, βουτυρενιο, αναποδο τιμονι του φλωρου κλπ... Εχεις αμεση δυναμη που στο αναποδο τιμονι το καλο που σου θελει να εισαι ετοιμος να ισιωσεις αλλιως σε στελνει απ΄την αλλη και ξανα και ξανα... Αααααχ... παλιες καλες εποχες 200sx σκεφτηκα! Επιτελους ελεγχος!
Δεν εχω κανει πολλες ταρζανιες, δεν το ξερω ακομη, μου φαινεται πιο σφιχτο απο το πρωην πισωκινητο με μπλοκε που ειχα (35 ή 45% αν θυμαμαι καλα) γιατι εκτος οτι μιλαμε για εμπλοκη ως 80% μιλαμε για 3πλασια ροπη τουλαχιστο και 450κιλα παραπανω καροτσα... Τα εχω χρειαστει 1-2 φορες πανω στο παιχνιδι να πρεπει να διορθωνω εκει που δεν το περιμενα, αλλα το ειπα και πριν, δεν ειμαι εξοικειωμενος μαζι του και δεν θα το παιξω εξπερ γιατι θα χασω, το εχω δει το εργο. Εχω να οδηγησω μπλοκε απο το 2006 και αυτο εδω ειναι δυναμιτης!
Το καλο ειναι οτι θα μαθω μαζι του, θα παω ενα βημα εμπρος μαζι του και ευχομαι να μην το απογοητευσω! Ολα ειναι θεμα τιμονιου με νεα δεδομενα στο γκαζι... Ο συνδιασμος αυτων οταν ερθει θα ειναι απλα μαγικος!
--
Το wavetrac εχει ακριβως αυτη τη διαφορα με το quafe... Οταν βρεθει ο ενας τροχος στον αερα, κλειδωνει με μια πατεντα το διαφορικο σε 80% προς αυτον που παταει...
Το αλλο που ειπες οτι "περιμενει" να καταλαβει διαφορα, μπορει να ισχυει αλλα ειναι πιο γρηγορο απο τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου οποτε καταλαβαινεις για τι ταχυτητα αντιδρασης μιλαμε... Το αντισπιν ή το traction control αναβουν πολυ λιγοτερο σε κατασταση full on και σχεδον ποτε σε κατασταση DTC on... αν τα βγαλεις τελειως...
Αυτο πιστευω να λεει πολλα για την ταχυτητα του... Το οτι αναβουν παρα το LSD ειναι γιατι οι ελληνικοι δρομοι με 400hp ακομη και με 4x4 θα εχανες τελικως προσφυση...
Τα δισκατα διαφορικα (//Μ) λενε οτι ισως ειναι πιο "γραμμικα" στην αρχικη εμπλοκη τους αλλα μπορουν να γινουν πιο απολυτα τελικα μιας και πανε μεχρι 100% lock... Δεν γνωριζω φυσικα γιατι δεν εχω δοκιμασει κατι τετοιο στο αμαξι μου...
Η ανυπαρξια θορυβου του Wavetrac ειναι 100%, ουτε κλακ, ουτε κλουνγκ (μεταlλικοι θορυβοι) ουτε αυτο επιταχυνομενο whine που κανουν καποια διαφορικα. Το μονο θεμα που εχω εγω ειναι ενα μουντο "ντουπ" κατα τη συμπλεξη της πρωτης, που δεν εχει καμια σχεση με το διαφορικο, αλλα με την συναρμολογιση του αξονα που μαλλον δεν εχει ταιριαξει 100% με το νεο καβουκι, αλλα μολις παρει στροφες, δεν το κανει σε αλλη ταχυτητα... Ειναι θεμα ή συνδεσμου κιβωτιου ή συνδεσμου διαφορικου, αυτο που λυσαν και εδεσαν δηλαδη μετα...
Συντηρηση δεν θελει. Εχω βαλει βαλβολινες ΧΩΡΙΣ προσθετα για εξτρα τριβη (που θελουν τα δισκατα να μην πατιναρουν), δηλαδη δεν κανουν τα //Μ, γιατι τα γραναζια δεν τα χρειαζονται, και θα τις αλλαζω προληπτικα καθε 30.000χμ που νομιζω ειναι ενας γενικος και σωστος κανονας για διαφορικα...
--
2 κατι μηνες εχουν περασει που κυκλοφορω και οπλοφορω και εχω να πω οτι ειναι πραγματικα απιθανη η αισθηση.
Η αισθηση οτι με το γκαζι μπαινεις σε οποια στροφη θες χωρις το snap back που κανει το ελευθερο στην εξοδο.
Η αισθηση να φευγεις μπροστα με λιγο, πολυ, αλογιστο, οτιδηποτε σπινιαρισμα και να παει ΕΥΘΕΙΑ χωρις να βλεπεις τον κwλο να σε χαιρεταει απο τους καθρεπτες!
Η αισθηση της παραπανω δυναμης και αμεσοτητας πριν χαθει τελικως η προσφυση (αναποφευκτο) στον ελληνικο δρομο.
Η αισθηση του τυπακου με το ασπρο 335i στην παραλιακη που δεν μπορουσε να καταλαβει γιατι πηδαει μπροστα το αμαξι μου και μου τα επριξε οτι πρεπει να εχο το xi και του εχω βγαλει το σηματακι.
Η αισθηση ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ της ουρας που μεν εχει γινει απολυτο αλλα τοσο ελεγχομενο που ειναι τελικα (μετα απο 2 μηνες) πιο γνωριμο και πιο ευκολο!
Παιρνω βελτιωση ακομη αν και δεν πιστευω να παω πολυ παραπανω γιατι εχω μεσα μου την αισθηση κινδυνου και δεν θελω να τον σπερνω οταν κυκλοφορω ειτε σε μενα, ειτε στους διπλα μου.
Αποστολη εξετελεσθη. Τωρα ειμαι 100% ικανοποιημενος απο το αμαξι που επελεξα και "βελτιωσα" στα πλαισια του λογικου και οχι καγκουροτουρμποσαξοραλάκι α!
--
Το απολυτο τεστ. Ετυχε της προαλλες να ανεβαινω προς Λυκαβηττο και αφου παω να στριψω σε ενα στενο που ηθελα δεξια αλλα ~140 μοιρες ειχε μια νεα κλιση ο δρομος απιστευτη. Αν θυμαμαι καλα, ειναι απο ασκληπιου στριβοντας στην αποκαυκων Φυσικα βρηκα κατω και φυσικα ενιωσα το αμαξι να σηκωνετε στις 3 ροδες (αντιστρεπτικες) με την πισω δεξια να μπαλατζαρει. Το πρωτο που μου ηρθε στο μυαλο ειναι, για να δουμε τι ψαρια πιανει το wavetrac. Ξαφνικα αφου τελειωσε η φορα που ειχα (2-3km) σταματησε!!! Παει να φυγει πισω ακουω ενα μεταλικο ηχο και συνεχισε σαν να μη συνεβει τιποτα... Ευτυχως γιατι πισω μου ειχε ερθει αλλο αμαξι και επειδη αυτος συνεχιζε ευθεια, θα τον εβρισκα σε καμια πορτα...
Σταματημενο και με 1 ροδα στον αερα το wavetrac δουελευ αριστα! Το απολυτο τεστ για τα lsd...
ΥΓ. Εκλασα πατατες μεχρι να περασει το τεστ...
m-power_01
21-04-12, 19:06
Στέφανε, γιατί δεν παίρνεις ένα δισκάτο? Βάλε κάτι παραπάνω και πάρε os giken
Stunt Mike
21-04-12, 19:17
Παντως Στεφανε,οποτε θες κανουμε πειραματα με το Quaife μου...Αμα εχεις και υπομονη να στρωσω μοτερ,σε παω βολτα να το δεις κι εν δρασει! :)
Στέφανε, γιατί δεν παίρνεις ένα δισκάτο? Βάλε κάτι παραπάνω και πάρε os giken
Το κοίταξα και το os giken αλλά είναι αρκετά πιο ακριβό...
Γενικώς κλέινω προς torsen μιας και δισκάτα έχουν περάσει πολλά από τα χέρια μου και πλέον με το πεντάρι δε σκοπεύω παίρνω τρελές γωνίες...
Παντως Στεφανε,οποτε θες κανουμε πειραματα με το Quaife μου...Αμα εχεις και υπομονη να στρωσω μοτερ,σε παω βολτα να το δεις κι εν δρασει! :)
Αμέ...να δω αν θα κρατηθώ :whistle:
Το κοίταξα και το os giken αλλά είναι αρκετά πιο ακριβό...
Γενικώς κλέινω προς torsen μιας και δισκάτα έχουν περάσει πολλά από τα χέρια μου και πλέον με το πεντάρι δε σκοπεύω παίρνω τρελές γωνίες...
Αν δεν κάνω λάθος τα torsen έχουν σταθερό ποσοστό εμπλοκής και όχι μεταβλητό όπως το quaife, σωστά?
Και το quaife είναι torsen...
Όσα έχω δει είναι μεταβαλλόμενα
Stunt Mike
21-04-12, 20:05
Αν δεν κάνω λάθος τα torsen έχουν σταθερό ποσοστό εμπλοκής και όχι μεταβλητό όπως το quaife, σωστά?
Η αρχικη συλληψη του Τορσεν ειναι ακριβως οπως το'πες,0% οταν δεν πιεζονται και οταν χρειαστει κλειδωνουν σ'ενα ποσοστο πχ 50%...(mazda RX8,MX5,S2000)Τα Quaife,Wavetrac κτλ ειναι τυπου τορσεν και μεταβλητης εμπλοκης με σκοπο τη μεγιστη δυνατη προσφυση στον κινητηριο αξονα
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.