PDA

Επιστροφή στο Forum : Περί Ποδηλάτων...???



andreas110080
03-04-12, 19:55
Φίλοι μου λέω να πάρω ποδήλατο, τώρα μην ρωτήσετε το γιατί!

Έχω βρει αυτό, https://globalcycling.gr/?p=3221 , απλά μου αρέσει χωρίς συγκεκριμένο λόγω!

Όπως καταλαβαίνετε είμαι παντελώς άσχετος, αξίζει τα λεφτά του?
Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο?
Το μέγιστο που μπορώ να δώσω είναι 400,00€.

Το ποδήλατο θα χρησιμοποιείται μέσα στην πόλη!

Ευχαριστω!!!

:thanks::thanks::thanks:

Vasilis
03-04-12, 20:36
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ!


Θα το παιρνα ανεπιφυλακτα αν μου καθοταν στο ματι

μπορεις να βρεις φυσικα εφαμιλλο , φθηνοτερα!

Samaro
03-04-12, 21:04
Η ΚΤΜ είναι πολύ καλή αυστριακή εταιρία!
Τα ποδήλατά της, (όπως και της SCOTT) εκτός λάθους, αντιπροσωπεύονται απο τον κ. Μανιατόπουλο.

Για χρήση στην πόλη χρειάζεσαι ποδήλατο Trekking !
Με βάση τα χρήματα που διαθέτεις θα σου πρότεινα να δείς και τα IDEAL (πάλι κ Μανιατόπουλος) τα οποία είναι ελληνικής συναρμολόγησης, άριστης ποιότητας
με εξαιρετικά για την τιμή τους περιφερειακά !

https://idealbikeshop.gr/company/

fRagile
03-04-12, 21:13
Μιλα με το μελος του φορουμ "Specialized" για ποδηλατο ....

Vasilis
03-04-12, 21:37
Μιλα με το μελος του φορουμ "Specialized" για ποδηλατο ....

κορυφαια ποδηλατα κ αυτα...thumb

saulm3
03-04-12, 21:51
φιλε μου θα σου το συνιστουσα ανεπιφυλακτα το κτμ ειναι το καταλληλοτερο για την χρηση πουτο θελεισ.μακρια απο ideal ειναι πολυ πισω απο ποιοτητα βαφη μηχανικα μερη.δεσ επισησ κ cube k to specialized.

Vasilis M3
03-04-12, 22:13
Και για Scott...thumb

Bassakos
03-04-12, 23:33
Μιλα με το μελος του φορουμ "Specialized" για ποδηλατο ....

ΠΟΛΥ καλα ποδηλατα!
(κατοχος specialized )

scania124
04-04-12, 07:02
Έχω το Kim ultra fire.πολύ καλο ποδήλατο,δεν λυπήθηκα στιγμή τα λεφτά που έδωσα.στο συνιστούσα ανεπιφύλακτα.

Z4 DCT
04-04-12, 07:11
Έχω το Kim ultra fire.πολύ καλο ποδήλατο,δεν λυπήθηκα στιγμή τα λεφτά που έδωσα.στο συνιστούσα ανεπιφύλακτα.

Εννοεις Κardasian....???:shok:....τι λε ρε ατομο?????