PDA

Επιστροφή στο Forum : [E36] M40 chip tunning



steliosgt
27-03-12, 18:08
εχει βαλει καποιος τσιπακι σε ε36 316 με μ40 κινητηρα?? ειδε καποια διαφορα??

Bellof-3
27-03-12, 18:14
πιθανοτατα καμια... πραγματικα πεταμενα λεφτα...

Thomelef
27-03-12, 19:19
κανονικά θα πετάξεις λεφτά φίλε.

steliosgt
27-03-12, 21:37
δλδ εχοντας ολοσωμη εξατμιση ελευθερο φιλτρο και μεγαλυτερα μπεκ δεν θα παρω τιποτα?

Thomelef
27-03-12, 21:39
Πολυ λίγα για αυτά που θα δώσεις.
Σε 10 μέρες θα χτυπάς το κεφάλι σου, και θα ψαχνεσαι για αλλα πράγματα.

Stunt Mike
27-03-12, 21:49
δλδ εχοντας ολοσωμη εξατμιση ελευθερο φιλτρο και μεγαλυτερα μπεκ δεν θα παρω τιποτα?

Ναι,θα παρεις......μια αυξημενη καταναλωση.....αισθητα ομως....Κακως αλλαξες μπεκ,τα δικα σου ηταν υπεραρκετα για οποιαδηποτε βελτιωση 1ου σταδιου....

steliosgt
27-03-12, 23:25
αρνητικες ολες οι απαντησεις λοιπον....ας κατσω στα αυγα μου και στο πουντακι μου που ειμαι στα 190 και μια χαρα....!

Thomelef
28-03-12, 08:32
αν έχεις πούντο στα 190, καλύτερα κάτσε όπως είσαι, το 1500άρι που θα έδινες για το 16άρι ρίξτο εκεί...
θα το ευχαριστηθείς πολύ καλύτερα. αν μιλάμε για πούντο gt βέβαια.

steliosgt
28-03-12, 08:43
αν έχεις πούντο στα 190, καλύτερα κάτσε όπως είσαι, το 1500άρι που θα έδινες για το 16άρι ρίξτο εκεί...
θα το ευχαριστηθείς πολύ καλύτερα. αν μιλάμε για πούντο gt βέβαια.

ναι ενα gt εχω φουλ 1ο σταδιο !:thanks:

Stunt Mike
28-03-12, 09:46
Αν στο Punto GT σου φορας ακομη την εργοστασιακη IHI τουρμπινα,με τιποτα δεν εισαι 190hp...Πριν το κανω σφυρηλατο,ειχα φτασει με εκκεντροφορο,ροικη,εξατμισ η και ιντερκουλερ αλλο,τα 181.4hp στο στροφαλο και με πιεση 1.6ct.Παραπανω δεν διαβαζει ο εργοστασιακος map sensor αλλα και η τουρμπινα αυτη δεν εχει αλλη παροχη...

steliosgt
28-03-12, 10:00
:original:
Αν στο Punto GT σου φορας ακομη την εργοστασιακη IHI τουρμπινα,με τιποτα δεν εισαι 190hp...Πριν το κανω σφυρηλατο,ειχα φτασει με εκκεντροφορο,ροικη,εξατμισ η και ιντερκουλερ αλλο,τα 181.4hp στο στροφαλο και με πιεση 1.6ct.Παραπανω δεν διαβαζει ο εργοστασιακος map sensor αλλα και η τουρμπινα αυτη δεν εχει αλλη παροχη...

25αρα στα 0,9 ειμαι και προγραμα ανδριανακη....χαλαρα στα 190 παιζει...

Stunt Mike
28-03-12, 10:04
:original:

25αρα στα 0,9 ειμαι και προγραμα ανδριανακη....χαλαρα στα 190 παιζει...

Αρα δεν ειναι 1ο σταδιο......αν ειναι να χωσεις χρημα στο 316,ριξτα στο Πουντο και κανε το μοτερ τουμπανο!Θα το χαιρεσαι καθε φορα που το οδηγεις!!

Thomelef
28-03-12, 11:25
Αρα δεν ειναι 1ο σταδιο......αν ειναι να χωσεις χρημα στο 316,ριξτα στο Πουντο και κανε το μοτερ τουμπανο!Θα το χαιρεσαι καθε φορα που το οδηγεις!!

ιέεετς

mark e92
28-03-12, 11:49
το 316 που κολλαει?

steliosgt
28-03-12, 11:50
ειμαστε εκτος θεματος νομιζω σχετικα με το πουντο....συγνωμη αντμινς!!

Christos 330
28-03-12, 13:11
Tο ειχα κανει στο τοτε μου Ε36 το 2001 χταποδι προγραμμα φιλτρο . . .

Τα τοτε 318 με τα 115 ps τα περνουσα για λιγο . . .

Ειχε διαφορα αλλα η χαρα ηταν τις εβδομαδος μιας και δεν καταλαβαινεις σχεδον τιποτα !!!

Μην το κανεις για μενα . . .

steliosgt
28-03-12, 13:36
ναι αλλα πηρες κατι για να παιρνας τα 318....δεν μιλαμε βεβαια για τεραστια ιπποδυναμη αλλα 5-8 ιππακια τα παιρνεις...

120ie87
28-03-12, 13:50
Φίλε, τσέκαρε αν τα πάντα λειτουργούν στην εντέλεια με ένα καλό service στον κινητήρα - έτσι και θα σου καίει λιγότερο και θα πηγαίνει καλύτερα και θα συμβάλει και στην μακροζωία του μοτέρ.

1000++ ευρώ για 5-6 άλογα με βελτίωση πρώτου σταδίου δεν λέει....

steliosgt
28-03-12, 13:56
Φίλε, τσέκαρε αν τα πάντα λειτουργούν στην εντέλεια με ένα καλό service στον κινητήρα - έτσι και θα σου καίει λιγότερο και θα πηγαίνει καλύτερα και θα συμβάλει και στην μακροζωία του μοτέρ.

1000++ ευρώ για 5-6 άλογα με βελτίωση πρώτου σταδίου δεν λέει....σερβις παντα στην ελτελεια κανω φιλε μου...ολα τα αλλα τα εχω πανω χρονια τωρα οπως ολοσωμη εξατμιση φιλτρο κλπ κλπ....μιλαγα για ενα τσιπακι που βρηκα e.bay γυρω στα 80 ευρω.....:original:

Christos 330
28-03-12, 15:02
ναι αλλα πηρες κατι για να παιρνας τα 318....δεν μιλαμε βεβαια για τεραστια ιπποδυναμη αλλα 5-8 ιππακια τα παιρνεις...

Για μενα φιλε αν δεν θες να βαλεις γερα το χερι στην τσεπη καντο is . . .

Πολυ καλο μοτερ 4 κυλινδρο που δεν φαινεται και μια χαρα περπαταει !!!

Thomelef
28-03-12, 16:00
ο άνθρωπος έχει πούντο...δεν χρειάζεται να ρίξει ένα κάρο λεφτά για να ευχαριστηθεί το πεμβέ...με τα λεφτά που θέλει ρε χρήστο για το 318, μπάζει ένα 16άρι ντέλτα, όλο σφυρήλατο, μπάζει και λίγο μεγαλύτερο τούρμπο, σηκώνει πίεση στα 2, και έχει 300 με 320 αλόγατα για πλάκα. για καθημερινό το έχει στα 1,6 με 240, και μοιράζει τρελό κλάμα στον κόσμο με την πιο τρελή σπινιαρίστρα που μπορεί να πατήσει πάνω στον δρόμο της ελλάδος.

steliosgt
28-03-12, 16:16
:thanks:
ο άνθρωπος έχει πούντο...δεν χρειάζεται να ρίξει ένα κάρο λεφτά για να ευχαριστηθεί το πεμβέ...με τα λεφτά που θέλει ρε χρήστο για το 318, μπάζει ένα 16άρι ντέλτα, όλο σφυρήλατο, μπάζει και λίγο μεγαλύτερο τούρμπο, σηκώνει πίεση στα 2, και έχει 300 με 320 αλόγατα για πλάκα. για καθημερινό το έχει στα 1,6 με 240, και μοιράζει τρελό κλάμα στον κόσμο με την πιο τρελή σπινιαρίστρα που μπορεί να πατήσει πάνω στον δρόμο της ελλάδος.

Christos 330
28-03-12, 16:32
ο άνθρωπος έχει πούντο...δεν χρειάζεται να ρίξει ένα κάρο λεφτά για να ευχαριστηθεί το πεμβέ...με τα λεφτά που θέλει ρε χρήστο για το 318, μπάζει ένα 16άρι ντέλτα, όλο σφυρήλατο, μπάζει και λίγο μεγαλύτερο τούρμπο, σηκώνει πίεση στα 2, και έχει 300 με 320 αλόγατα για πλάκα. για καθημερινό το έχει στα 1,6 με 240, και μοιράζει τρελό κλάμα στον κόσμο με την πιο τρελή σπινιαρίστρα που μπορεί να πατήσει πάνω στον δρόμο της ελλάδος.

Για το bmw ανοιξε θερντ ομως οχι για το Punto . . .

Οποτε οι αποψεις,γνωμες,γνωσεις ειναι γυρο απο το bmw . . .

Αλλιος θα ελεγε εχω 1500 φραγκα τα ριχνω στο bmw η στο punto ; ; ;

Επηδει εκανα την μ@λ@κι@ στο 36αρι και δεν ειδα διαφορες του προτεινα να

κανει ενα βημα +++ και οχι αυτα που σκεφτεται να κανει με το 16αρι . . .

Aν με 500-600 ευρουλακια γινεται ετσι το punto ας το κανει no prob . . .

Thomelef
28-03-12, 16:51
ε ναι ρε...και η απάντηση όλων είναι ομόφωνη για το αν αξίζει να φτιάξει το 16άρι.
απο την στιγμή όμως που ο φίλος σκάει το πούντο στην φόρα, το οποίο είναι ήδη βελτιωμένο με καλή ιπποδύναμη, παύει να τίθεται θέμα έστω και μετατροπής για το πεμβέ.
με 500 - 600, σίγουρα δεν φτιάχνεται...υποθέτω με κάνα 2χίλιαρο όμως, άνετα. απο την άλλη όμως, ούτε και το 316 γίνεται 318 με 500 ευρά.

Christos 330
28-03-12, 17:20
Oποτε μιας και σκαει το πουντο παυουμε να συζηταμε περι τι ειναι καλυτερα να κανει το

παιδι στο 36αρι του ; ; ;

Φυσικα και δεν αξιζει να φτιαξει το 36αρι 1600 ειναι αδικα λεφτα . . .

Αν παλι θελει κατι το παραπανο με 500 αγοραζεις το μοτερ,σασμαν διαφορικο ειναι τα ιδια

ετσι και αλλιος το διαφορικο ειναι λιγο πιο μακρυ απο του 1600 στο χιλιαρικο ειναι οκ αν

εχει και πισω δισκοφρενα ακομα καλυτερα δεν θα χρειαστει ουτε φρενα οποτε χοντρα με

1000 ειναι οκ . . .

Αλλα οπως και να εχει παλι δεν αξιζει ουτε και αυτο για μενα !!!

Thomelef
28-03-12, 17:55
αυτό που λέω, είναι ότι απο την στιγμή που έχει το παιδί ένα πανάλαφρο αυτοκίνητο με 190 άλογα, και τουρμπίσια ροπή, ότι μα ότι και να κάνει στο πεμβέ, θα κλάψει τα λεφτά.
απο 2.5άρι και πάνω, ναι έχει νόημα. το κόστος όμως ξεφεύγει.
το να κάνει πράγματα στο πεμβέ, υπάρχουν χίλια δυο. και τα συζητάμε κιόλα αν θέλετε. απο την στιγμή όμως που υπάρχει άλλη καλύτερη πλατφόρμα για να ρίξει λεφτά και να έχει το καυλάμαξο του, τότε συγνώμη, αλλά ψηφίζω πούντο.
πολύ λιγότερα λεφτά, πολύ καλύτερα αποτελέσματα. φυσικά το ένα είναι πούντο, το άλλο πεμβέ.

steliosgt
28-03-12, 19:23
πω πω!!! αμα ηξερα οτι μια ερωτηση για ενα τσιπακι αναβαθμησης θα εφερνε τετοια αντιπαραθεση...χαχαχαχα
Οκ λοιπον παιδες σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια και δεν αποταφιαζω το μπε-εμ-βε μιας και δεν αναστενεται με ενα τσιπακι και πολλα πολλα αλλα! πουνταρα για βολτες και μπεμπα για βολτες με τον υιο στα ησυχα!

Thomelef
28-03-12, 19:35
καμμία αντιπαράθεση ρε...γνώμες ζήτησες, γνώμες δίνουμε. όλες σεβαστές, κάθε μία και διαφορετική...thumb

steliosgt
28-03-12, 22:01
χαχαχαχα δεν δινω μια λοιπον στην μπεμπα!!

Bassakos
29-03-12, 02:10
αυτό που λέω, είναι ότι απο την στιγμή που έχει το παιδί ένα πανάλαφρο αυτοκίνητο με 190 άλογα, και τουρμπίσια ροπή, ότι μα ότι και να κάνει στο πεμβέ, θα κλάψει τα λεφτά.
απο 2.5άρι και πάνω, ναι έχει νόημα. το κόστος όμως ξεφεύγει.
το να κάνει πράγματα στο πεμβέ, υπάρχουν χίλια δυο. και τα συζητάμε κιόλα αν θέλετε. απο την στιγμή όμως που υπάρχει άλλη καλύτερη πλατφόρμα για να ρίξει λεφτά και να έχει το καυλάμαξο του, τότε συγνώμη, αλλά ψηφίζω πούντο.
πολύ λιγότερα λεφτά, πολύ καλύτερα αποτελέσματα. φυσικά το ένα είναι πούντο, το άλλο πεμβέ.
ποσο αδικο εχεις! ΑΔΙΚΟ ΛΕΜΕ! thumb
και λογο οτι φιλος απο 316 το εκανε 318is και το βαρεθηκε σ εναν χρονο, εαν ειναι να κανεις κατι απο 1600 καλυτερα να πας σε 325-328 κατευθειαν (μηλαμε για κ@@λαμαξο)
οποτε οχι απλα δεν εχει νοημα να "φτιαξει" το 316, και 318 να το κανει, θα το βαρεθει γρηγορα

Christos 330
29-03-12, 08:42
χαχαχαχα δεν δινω μια λοιπον στην μπεμπα!!

Φιλε μου εσυ εχεις το μαχαιρι εσυ εχεις και την πιτα . . .

Για chip ανοιξες το θρεντακι . . .

Εαν θες το puntaki να γινει πυραυλος ριξτα στο punatki . . .

Εαν θες το bmw σου να τσουλαει καλυτερα ριξτα στο bmw σου . . .

Το ενα αυτοκινητο με το αλλο δεν συγκρινονται ετσι και αλλιως !!!

Καλη φωτιση λοιπον !!!